Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Απόλλων

Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 206
101
Εφέ / Απ: Πολυεφέ
« στις: 01/06/18, 10:17 »
Βασικά το πρόβλημα μου είναι πως δεν είμαι σίγουρος αν δουλεύει με τον τρόπο που φαντάζομαι. Εγώ μέχρι τώρα δεν ασχολούμουν με εφέ κτλ αλλά αποφάσισα να ασχοληθώ και λέω παρά να αγοράζω ένα ένα πεταλάκι που στο τέλος μπορεί να μου φανεί άχρηστο να το αγοράσω αυτό που είναι και σχετικά οικονομικο, να δω τι χρειάζομαι και στο μέλλον να ξέρω περίπου τι θέλω να αγοράσω από πετάλια

Καμία αντίρρηση σχετικά με αυτή την προσέγγιση. Κάπως έτσι αρχίσαμε όλοι με τα εφφέ. Πάντως για αυτό το σκοπό, ένα οποιοδήποτε πολυεφφέ μπορεί να κάνει τη δουλειά που θέλεις. Το πιο σίγουρο είναι ότι θα βρεις κάποια εφφέ που σού αρέσουν και θα ασχοληθείς με αυτά περισσότερο στο μέλλον.

Από εκεί και πέρα, και εφόσον θέτεις το οικονομικό ως ένα κριτήριο, νομίζω ότι σωστά αρχίζεις με ένα Zoom. Είναι πολύ καλά για την τιμή τους και θεωρώ ότι δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από άλλα πιο ακριβότερα. Το ζήτημα με τα πολυεφφέ είναι ότι το καθένα έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του. Για τo Ζoom MS-50G θα έλεγα:

Πλεονεκτήματα:
  • Χαμηλή τιμή.
  • Μικρό μέγεθος - όσο ένα συμβατικό πετάλι.
  • Καλή κατασκευή.
  • Καλή ποιότητα ήχων.
  • Μεγάλος αριθμός εφφέ.
  • Μεγάλη δυνατότητα παραμετροποίησης των εφφέ.
  • Αρκετά ενδιαφέρουσες προσομοιώσεις ενισχυτών.
  • Μπορείς να χρησιμοποιήσεις (θεωρητικά) συνδυασμούς έως 6 εφφέ.
  • 50 θέσεις μνήμης για αποθήκευση δικών σου συνδυασμών (presets).
  • Έχεις τη δυνατότητα να αφαιρέσεις εντελώς από το μηχάνημα τα εφφέ που δεν σού αρέσουν και να προσθέσεις άλλα μέσω του Effects Manage software.
  • Δεν χρειάζεται ξεχωριστό τροφοδοτικό (αυτό είναι πλεονέκτημα για όσους θέλουν να το προσθέσουν σε μια υπάρχουσα πεταλιέρα και έχουν ήδη τροφοδοτικό για τα πετάλια τους).
Μειονεκτήματα:
  • Σχετικά λίγες προσομοιώσεις ενισχυτών (20 αν θυμάμαι καλά). Βέβαια το μόνο πολυεφφέ που έχει περισσότερες σε αυτή την κατηγορία είναι το Line 6 Pocket Pod που έχει 32 ή με λίγα παραπάνω χρήματα το Digitech RP360 που έχει 55.
  • Δεν έχει έξοδο για ακουστικά. Λογικά θα μπορείς να το συνδέσεις στην κάρτα ήχου και να χρησιμοποιήσεις ακουστικά μέσω αυτής.
  • Μερικοί συνδυασμοί εφφέ δεν είναι δυνατοί λόγω περιορισμένης επεξεργαστικής ισχύος.
  • Λόγω του μικρού μεγέθους και περιορισμένων ρυθμιστικών, δεν είναι ότι πιο φιλικό για τον χρήστη (δες παρακάτω).
  • Πρέπει να είσαι σχετικά κοντά στο πετάλι για να δεις επαρκώς την οθόνη (εκτός αν είναι ιδιαίτερα αετομάτης).
  • Δεν υπάρχει δυνατότητα να αλλάξεις preset εύκολα κατά τη διαρκεια του παιξίματος. Για κάτι τέτοιο θα ήταν προτιμότερο το G1on ή το G1onX.
  • (εν μέρει απόρροια του παραπάνω) Χρειάζεται κάποιος χρόνος εκμάθησης του πολυεφφέ για να μάθεις πλήρως το χειρισμό του και να εκμεταλλευτείς τις δυνατότητές του. Αν είναι το πρώτο σου πολυεφφέ, αυτό ισχύει ό,τι και αν αγοράσεις.

102
Εφέ / Απ: Πολυεφέ
« στις: 01/06/18, 02:41 »
Σκέφτομε να αγοράσω το συγκεκριμένο πολυεφέ ZOOM MS-50G αλλά δεν είμαι 100% σίγουρος πως ακριβώς το χρησιμοποιώ.

Χωρίς καμία πρόθεση να φανώ απαξιωτικός, η παραπάνω φράση μου δημιουργεί την απορία γιατί θέλεις να αγοράσεις ένα πολυεφφέ που δεν ξέρεις πώς θα το χρησιμοποιήσεις. Όλα αυτά που αναφέρεις είναι εφικτά και με διάφορες παραλλαγές. Πιστεύω όμως ότι ίσως θα ήταν καλύτερο αν ξεκινούσες αντίστροφα, δηλαδή προσπαθώντας να σκεφτείς τι ακριβώς θέλεις να πετύχεις με ένα πολυεφφέ, ώστε να κάνουμε προτάσεις σε πιο συγκεκριμένη βάση.

103
Kατ' αρχήν με γειά και καλόπαιχτη. Όπως έχουμε πεί πολλές φορές σε σχετικά θέματα, οι Cort (ακουστικές και ηλεκτρικές) είναι από τις καλύτερες κιθάρες χαμηλού κόστους που υπάρχουν εδώ και αρκετά χρόνια.

Μερικές παρατηρήσεις:

Η σειρά CD της Fender γενικά ήταν πράγματι μια ψιλοαπογοήτευση, ειδικά σε σχέση με την παλιότερη σειρά DG την οποία αν θυμαμαι καλά αντικατέστησε. Είχα για πολλά χρόνια μια Fender DG-5 και ένας φίλος μου είχε μια DG-14SCE, οι οποίες ήταν σαφώς ανώτερες κιθάρες. Και πολλά άλλα νεώτερα μοντέλα της Fender δεν ήταν ό,τι καλύτερο για τα λεφτά τους.

To action, όπως και στις ηλεκτρικές, είναι θέμα σεταρίσματος. Το υψηλό action δεν σημαίνει απαραίτητα ότι το όργανο έχει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, εκτός και αν δεν μπορείς να το φέρεις σε λογικά επίπεδα με ένα σετάρισμα.

Ίσως χρειάζεσαι έναν ενισχυτή ηλεκτροακουστικής κιθάρας για να εξερευνήσεις πλήρως την ηχητική ταυτότητα της καινούργιας σου κιθάρας. Ένας ενισχυτής για ηλεκτρική κιθάρα δεν θα αποδώσει βέλτιστα. Βέβαια για να παίζεις στο σπίτι μπορεί να είναι αρκετός, από την άλλη πλευρά όμως ως κιθαρίστες πάντα έχουμε λίγο (ή περισσότερο GAS) και ψαχνόμαστε για κάτι διαφορετικό. Και αν ακούσεις μια καλή ακουστική κιθάρα σε έναν καλό ακουστικό ενισχυτή, θα καταλάβεις πόσο φτωχός ήταν ο ήχος σου μέχρι εκείνη τη στιγμή.

104
Με γειά και καλόπαιχτη. Φαίνεται πολύ ωραία, λίγο ασυνήθιστη θα έλεγα από πλευράς εμφάνισης και ξύλων. Ελπίζω να την ευχαριστηθείς, τόσο εσύ όσο και οι γείτονές σου...

105
Απόλλωνα για τις Yamaha έχεις δίκιο. Υποτίθεται ότι κοίταξα μόνο για κιθάρες με συμπαγές καπάκι αλλά, όπως φαίνεται, έχω κάνει λάθος. Τις Fender όμως γιατί όχι? Όλες solid top δεν είναι?

Σχετικά με τις Fender, η γνώμη μου είναι ότι τουλάχιστον κάποια μοντέλα της σειράς CD που είχα δοκιμάσει στο παρελθόν δεν μού φάνηκαν τόσο καλά όσο τα αντίστοιχα της παλιότερης σειράς DG, μία εκ των οποίων είχα για πολλά χρόνια. Και προκειμένου να κοιτάξω τις πιο ακριβές Fender, δηλαδή αυτές που πλησιάζουν τα 400 Ευρώ, εγώ προσωπικά θα πήγαινα σε μιά διαφορετική επιλογή π.χ. Τakamine, Lag, Framus, ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι θα έπρεπε να διαθέσω λίγα χρήματα παραπάνω. Αν δεν ήθελα να υπερβώ αυτό το χρηματικό όριο, θα κοίταζα τις Washburn, Cort και Epiphone που είναι φτηνότερες.

Παράθεση
Κι αν κρατήσουμε αυτές με το συμπαγές καπάκι από εκει και πέρα τα υπολοιπα χαραστηριστικά σε αυτό το εύρος τιμής δεν παίζουν ρόλο?  Για παράδειγμα, η Epiphone AJ220SCE έχει παρόμοια ποιότητα με την Lag Tramontane T100 που έχει διπλάσια τιμή? Αν ναι, να διαλέξω με βάση το κόστος και την εμφάνιση τότε. Μια χαρά μου φαίνεται η Epiphone...

Εννοείται ότι εκτός από το καπάκι, υπάρχουν πολλές άλλες παράμετροι. Για παράδειγμα, το μαόνι στα πλαϊνά και το πίσω μερος του σώματος υπιτίθεται ότι δίνει πιο βαθύ και μπάσο ήχο σε σχέση με το rosewood. Το σχήμα του σώματος, πέρα από την ευκολία στο παίξιμο, επηρρεάζει και αυτό τον ήχο. Όσο πιο μικρό ή ρηχό είναι το σώμα, τόσο μικρότερη ένταση και λιγότερα μπάσα τείνει να έχει. Εφόσον μιλάμε για ηλεκτροακουστική, θα πρέπει να κοιτάξεις και τα ηλεκτρικά, που συνήθως επηρρεάζουν την τελική τιμή. Και φυσικά η προσωπική άποψη που θα σχηματιστεί μετά από μια βόλτα σε μουσικά καταστήματα και τη δοκιμή όσο το δυνατόν περισσότερων κιθάρων είναι κάτι που δεν έχει απαραίτητα σχέση με τα χαρακτηριστικά, ίσως ούτε και με τη λογική...

106
Έχεις δίκιο ότι το laminate είναι πιο ανθεκτικό από το συμπαγές ξύλο. Και επειδή θεωρείται ότι το καπάκι συμβάλει περισσότερο απ' ότι τα υπόλοιπα μέρη του σώματος (κάποιοι κάνουν λόγο για 80%, δεν έχω ιδέα πώς και γιατί), συνηθίζεται να είναι μόνο το καπάκι από συμπαγές ξύλο και το υπόλοιπο σώμα από laminate. Έχουμε έτσι έναν καλό συνδυασμό (ή συμβιβασμό) ηχητικής βελτίωσης και ανθεκτικότητας. Πάντως δεν είμαι σίγουρος ότι αυτό έχει οπωσδήποτε άμεση σχέση με το επίπεδο του κιθαρίστα, δηλαδή αν είναι αρχάριος. Αντίθετα, θα έλεγα ότι κάποιος που παίζει live θεωρητικά είναι πιο πιθανό ότι θα καταπονεί την κιθάρα λόγω συνεχών μετακινήσεων, χτυπημάτων, μεταβολών θερμοκρασίας κλπ. με κίνδυνο να προκληθεί ράγισμα ή σπάσιμο στο σώμα απ' ό,τι κάποιος χομπίστας του οποίου η κιθάρα δεν θα βγει σχεδόν ποτέ από το σπίτι. Εν πάση περιπτώσει, η αξία του καπακιού από συμπαγές ξύλο μπορεί να εκτιμηθεί καλύτερα αν συγκρίνεις δύο παρόμοιες κιθάρες, μία με συμπαγές καπάκι και μία laminate. Η διαφορά είναι κάτι παραπάνω από αισθητή...

Όσο για τις κιθάρες με ρηχό ή μικρότερο σώμα, επίσης έχεις δίκιο ότι αυτό επηρρεάζει κυρίως την ένταση του ήχου. Υπάρχουν πολλές παράμετροι που θα πρέπει να σκεφτεί κανείς, και ομολογουμένως εγώ ξεκινάω πάντα με τον ακουστικό ήχο ενός οργάνου, χωρίς ενίσχυση κλπ. Αν η κιθάρα συνδεθεί με έναν ενισχυτή ή μια κάρτα ήχου, υπάρχουν ένα σωρό τρόποι να αντισταθμίσει κανείς τυχόν ζητήματα έντασης ή συχνοτικά. Οπότε εκεί ίσως επικεντρωνόμαστε πεερισσότερο στο playability και λιγότερο στον ηχητικό χαρακτήρα του οργάνου χωρίς ενίσχυση. Βέβαια η φίλη elfiii2008 δεν έκανε συγκεκριμένα λόγο για κιθάρα με ρηχό σώμα, και οι περισσότερες κιθάρες που παραθέτει είναι dreadnought, οπότε το μέγεθος του σώματος ίσως να μην είναι τόσο σημαντικό.

107
Ηλεκτροκουστική απαραίτητα όχι. Κοίταξα ηλεκτροακουστικές για να μην περιοριστώ αν χρειαστεί αργότερα. Και ένας επιπλέον, λιγότερο ουσιαστικός λόγος είναι η εμφάνιση, καθώς μ'αρέσει το cutaway που έχουν οι περισσότερες ηλεκτροακουστικές.

Έχω μια κάρτα ήχου Focusrite Scarlett για να γράφω την ηλεκτρική κιθάρα απ' ευθείας. Αν η κιθάρα είναι ηλεκτροακουστική θα μπορώ να τη γράφω με παρόμοιο τρόπο, χωρίς εξωτερικό μικρόφωνο?

Aπόλυτα κατανοητό. Η συγκεκριμένη ερώτηση ήταν γιατί αν σε ενδιαφέρει άμεσα το θέμα της ενίσχυσης, τότε ίσως κάποια στιγμή θα πρέπει να επενδύσεις και σε έναν ενισχυτή ηλεκτροακουστικής κιθάρας, καθώς οι ενισχυτές για ηλεκτρική συνήθως δεν αποδίδουν βέλτιστα με ακουστική κιθάρα. Προκειμένου για ηχογράφηση, με ηλεκτροακουστική μπορείς να τη συνδέσεις στην κάρτα ήχου, ενώ με απλή ακουστική μάλλον θα χρειαστείς μικρόφωνο.

Όσον αφορά σε συγκεκριμένες προτάσεις, θα έλεγα ότι για το σκοπό που τη θέλεις, δεν είναι απαραίτητο να ξοδέψεις ένα ποσό κοντά στα 600 Ευρώ. Μπορείς να βρεις πολύ καλά όργανα που θα σε καλύψουν απόλυτα με αρκετά λιγότερα χρήματα. Η πάγια συμβουλή που δίνω είναι να προτιμηθεί κιθάρα με καπάκι από συμπαγές ξύλο, καθώς αυτό συμβάλει σημαντικά στην ποιότητα του ήχου. Με αυτα τα δεδομένα, θα σού έλεγα κι εγώ να μην κοιτάξεις τις Fender και τις φτηνότερες Yamaha που δεν έχουν συμπαγές καπάκι. Από τις κιθάρες στη λίστα σου, η οποία είναι αρκετά εκτενής, θα κοίταζα κυρίως την Cort, την Framus, την Lag και τις Takamine. Αν θέλεις κάτι φτηνό και καλό, η Epiphone AJ220SCE είναι πολύ καλή για την τιμή της. Άλλες προτάσεις από εμένα θα ήταν οι Washburn WD30SCE και HD30SCE και η Tanglewood TW4.

108
Θα κάνω τη συνηθισμένη ερώτηση... θέλεις οπωσδήποτε για κάποιο λόγο ηλεκτροακουστική; Αν το θέμα της ενίσχυσης δεν είναι σημαντικό για σένα (π.χ. αν σκοπεύεις να παίζεις μόνο στο σπίτι), τότε ίσως θα ήταν καλύτερα να προτιμήσεις μια απλή ακουστική, καθώς θα βρεις καλύτερης ποιότητας όργανα σε ένα συγκεκριμένο εύρος τιμών.

109
Ενισχυτές / Απ: marshal MG50 GFX
« στις: 25/04/18, 12:46 »
το έψαξα κάπως, όπως θα περίμενε κανείς θα ήταν παράδοξο για μια τέτοια εταιρία να εγκαταλείψει μια βασική της αγορά. Αυτο που φαίνεται είναι να εγκαταλείπουν την τεχνολογιά COSM, και να επενδύουν στο tube-logic είτε με διακριτά αναλογικά στοιχεία  (υπάρχει π.χ. και κάψουλα για ήχο Steve Vai ) είτε με DSP, δηλαδή πρόκειται περι υβριδικής τεχνολογίας σε πολλά επίπεδα. Πρώτα πρώτα με το sy300 βλέπουμε οτι δεν είναι κλασικό ψηφιακό synth αλλά oscillator-based, μόνο που τα oscillators προφανώς είναι ψηφιακά εξου και το analog-style. Ετσι απλά χρησιμοποιούν ψηφιακή τεχνολογία μόνο την βάση προσομοιώνοντας σε χαμηλό επίπεδο, το οποίο δίνει και πιο φυσικό αποτέλεσμα στα υψηλότερα επίπεδα (και στο τελικό αποτέλεσμα), είτε στην περίπτωση του synth, είτε στην περίπτωση του ενισχυτη. Νομίζω αυτό είναι το μέλλον.

Δεν ξέρω τι γίνεται με τα guitar synth, τα οποία λογικά (ακριβώς επειδή είναι synth) θα έχουν άλλη φιλοσοφία από έναν ενισχυτή ή πολυεφφέ. Πάντως τα πιο καινούργια πολυεφφέ της Boss (GT-1, GT-001, GT-100) έχουν ακόμα το COSM logo, οπότε ίσως να υπάρχουν άλλοι λόγοι. Έχω την αίσθηση ότι οι Cube, αν και ήταν ποιοτικά και στιβαρά μηχανήματα, δεν ήταν σε θέση ανταγωνιστούν παρόμοιους ενισχυτές από Vox, Fender, Peavey, Line 6 καθώς και άλλες εταιρίες σχετικά πιο καινούργιες στο χώρο του modelling όπως Yamaha, Marshall, Blackstar, κλπ, λόγω περιορισμένων συγκριτικά δυνατοτήτων και υψηλότερης τιμής. Οπότε ίσως η Roland αποφάσισε να χτυπήσει την αγορά λανσάροντας μια εντελώς καινούργια σειρά ενισχυτών με το όνομα της Boss που έχει άλλο κύρος, παρά ανανεώνοντας τους Cube.

Παράθεση
Δηλαδή, αντι της παλιάς παρωχημένης ψηφιακής λογικής, οκ, ας πάρουμε τον 5150 και ας προσπαθήσουμε να παράξουμε ίδια κυματομορφή με ψηφιακό τρόπο οδηγούμενοι και κατευθυνόμενοι απο το τελικό επιθυμητό αποτέλεσμα, η νέα λογική είναι, ας προσομοιώσουμε τα αναλογικά στοιχεία του 5150 ωστε να παράξουμε το τελικό αποτέλεσμα με πιο έξυπνο και πειστικό τρόπο. Τουλάχιστον έτσι το εκλαμβάνω εγώ.

Αυτό ακούγεται σωστό κατά βάση. Η δική μου ένσταση σε αυτό το σημείο είναι ότι ο ήχος ενός ενισχυτή δεν είναι απλά μια κυματομορφή, και σίγουρα δεν είναι μόνο μία κυματομορφή. Υπάρχουν άλλες παράμετροι που έχουν σχέση με την αλληλεπίδραση κιθάρας/κιθαρίστα και ενισχυτή (π.χ. πως αποκρίνεται ο ενισχυτής στο στυλ παιξίματος ή όταν ανεβαίνει το gain), οι οποίες είναι ακόμα δύσκολο να αναπαραχθούν 100% με ψηφιακά μέσα. Αν και έχουμε δει πρόσφατα πολύ σημαντικές εξελίξεις σε αυτό τον τομέα από μηχανήματα όπως το Axe FX και διάφορα software. Πάντως σίγουρα η ψηφιακή τεχνολογία θα συνεχίσει να εξελίσσεται, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, και είναι φυσικό να υπάρχουν νέες προσεγγίσεις στην προσομοίωση ήχων.

110
Ενισχυτές / Απ: marshal MG50 GFX
« στις: 24/04/18, 18:50 »
Κατι σε Roland/Boss??

Η Roland το παιχνίδι των modelling ενισχυτών φαίνεται να το έχει εγκαταλείψει κάπως, τουλάχιστον όσον αφορά στους Cube (που ήταν αντικειμενικά καλοί ενισχυτές). Είχα την προσδοκία ότι κάποια στιγμή θα έβγαζε μια πιο ανανεωμένη σειρά ώστε να χτυπήσει περισσότερο τον ανταγωνισμό. Κάτι τέτοιο δεν έγινε. Φαίνεται να έχει ρίξει πλέον το βάρος στους Boss Katana, για τους οποίους γενικά ακούω καλά λόγια, αλλά δεν έχει τύχει να τους δοκιμάσω για να έχω άποψη πώς συγκρίνονται με παρόμοιους modelling ενισχυτές. Πάντως, όπως παραδοσιακά και οι Roland Cube, φαίνονται σχετικά πιο φτωχοί από πλευράς διαθέσιμων προσομοιώσεων, εφφέ κλπ. Ίσως να το αντισταθμίζουν με την ποιότητα, αλλά αυτό θα πρέπει να μάς το πει κάποιος που έχει ιδία εμπειρία.

111
Απο το COSM της Boss δεν είχα το παρανμικρό παράπονο. Και σε όσους Line6 έχω παίξει επίσης μου φάνηκαν πολύ καλοί οι ήχοι. Μιλάω για high gain.

Tα πιο καινούργια μοντέλα της Line 6, ειδικά ενισχυτές όπως οι Amplifi και πολυεφφέ όπως τα Helix κλπ, έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ σε σχέση με τους πρώτους Spider που ήταν εντελώς χάλια (προσωπική γνώμη). Eίχα κάποια εποχή ένα Pod X3, το οποίο ήταν από τα καλύτερα πολυεεφέ που έχουν περάσει από τα χέρια μου ως προς την ποιότητα των προσομοιώσεων και των ήχων γενικά. Δυστυχώς δεν ήταν ό,τι πιο εύχρηστο, με αποτέλεσμα να μην νιώθω ότι κατάφερα να εκμεταλλευτώ επαρκώς τις δυνατότητές του.

Όσο για το COSM της Boss, δεν θα φέρω αντίρρηση. Πάντως σε μια πρόσφατη σύγκριση κάποιων πολυεφφέ μεταξύ των οποίων το Boss GT-1 και το Zoom G1on, το Zoom μού φάνηκε ανώτερο ως προς την πιστότητα των ήχων που προσομοιώνει. Ήταν κάτι που δεν περίμενα, αν και έχω πολύ θετικές εμπειρίες στο παρελθόν από Zoom προϊόντα. Για κάποιο λόγο περίμενα το Boss να είναι καλύτερο, με βάση την τιμή και την εμφάνιση (το Zoom με μια πρώτη ματιά μοιάζει λίγο ψεύτικο, σαν παιχνίδι, ενώ το Boss δίνει την εντύπωση πιο στιβαρού και επαγγελματικού μηχανήματος).

Πάντως όλα αυτά είναι και λίγο ζητήματα προσωπικού γούστου. Θα έλεγα ότι από οποιοδήποτε σύγχρονο πολυεφφέ μπορεί κάποιος να βγάλει καλούς ήχους, αρκεί να αφιερώσει χρόνο για να μάθει το μηχάνημα και να φτιάξει τα presets που θέλει. Μετά είναι θέμα γενικότερων προδιαγραφών, συνδεσιμότητας, ευχρηστίας κλπ. Σε εμένα μπορεί να αρέσει περισσότερo το Zoom, σε άλλον το Boss. Περί ορέξεως (και αυτιών) κολοκυθόπιτα...

112
Ενισχυτές / Απ: marshal MG50 GFX
« στις: 24/04/18, 14:53 »
Ομολογώ ότι δεν έχω δοκιμάσει ενισχυτές της σειράς ΜG τα τελευταία χρόνια και δεν ξέρω αν έχουν βελτιωθεί ηχητικά σε σύγκριση με παλιότερα μοντέλα. Πάντως νομίζω ότι με αυτά τα λεφτά ή και λιγότερα μπορείς να βρεις modelling ενισχυτές καλύτερους και σίγουρα πολύ πιο ευέλικτους από αυτόν. Π.χ. ο Μarshall Code 50 κοστίζει 269 Ευρώ στον Thomann και φαίνεται να έχει ασύγκριτα περισσότερες δυνατότητες, ενώ τον Code 25 τον χτυπάς με μόνο 169 Ευρώ (τα μισά λεφτά του MG50FX). Κοίτα επίσης και τους Blackstar ID30 TVP, Peavey Vypyr VIP 2, Fender Mustang GT40, Vox VT40X...

113
Ο ήχος όμως που βγάζει, ειδικά ο "καθαρός" χωρίς overdrive είναι καταπληκτικός!

Κατά γενική ομολογία, αυτό είναι και το δυνατό του σημείο. Ήχοι καθαροί και με ελαφρά παραμόρφωση (crunch). Σε high gain δεν τα πηγαίνει τόσο καλά, αλλά αυτό είναι πρόβλημα με πολλά modelling μηχανήματα.

114
Έχε υπόψη σου ότι με τον Mustang θα πετύχεις καλύτερους ήχους αν κατεβάσεις το πρόγραμμα Fuse της Fender και το χρησιμοποιήσεις για να ρυθμίσεις από τον υπολογιστή σου τις διάφορες παραμέτρους του ενισχυτή (έχεις περισσότερες επιλογές απ' ότι σου δίνει το panel του ενισχυτή από μόνο του) ή ακόμα καλύτερα να κατεβάσεις έτοιμα presets. Αφιέρωσε λίγο χρόνο ψάχνοντάς το και θα με θυμηθείς...

115
Μόνο 2 εβδομάδες; Όχι απλά είναι πολύ νωρίς, θα ήταν απίστευτο αν δεν είχες τέτοια (ας πούμε) προβλήματα. Με υπομονή και σωστή εξάσκηση, όλα θα βελτιωθούν... 8)

116
Aπ' ό,τι καταλαβαίνω δεν έχεις πολύ καιρό που μαθαίνεις κιθάρα, οπότε είναι λογικό τα δάχτυλά σου να μην έχουν εξασκηθεί και δυναμώσει αρκετά. Όπως είπε και ο hot_sauce, χρειάζεσαι ακόμα εξάσκηση. Θα έλεγα να αφιερώσεις αρκετό χρόνο όχι μόνο στο "1-2-3-4" σε διάφορες παραλλαγές, αλλά και πιο συγκεκριμένα στο "3-4". Εκτός απο την απαιτούμενη δύναμη, που είναι εξ' αρχής μικρότερη στα δύο τελευταία δάχτυλά, υπάρχει και ένας άλλος λόγος. Ανατομικά και φυσιολογικά, η κίνηση αυτών των δακτύλων είναι πιο δύσκολο να γίνει ανεξάρτητη, γι αυτό και χρειάζεται περισσότερη πρακτική εξάσκηση.

117
Κατ' αρχήν πρέπει να πω ότι με ξενίζει η χρήση του όρου "κατάθλιψη" για αυτά που περιγράφει το video. Παραπέμπει σε άλλου είδους φαινόμενα και είναι μάλλον αδόκιμος στο συγκεκριμένο πλαίσιο. Πέρα από αυτό, σίγουρα το video σηκώνει πολλή συζήτηση, κυρίως γιατί καταπιάνεται με πολλά και διάφορα ζητήματα που δεν είμαι σίγουρος ότι είναι αλληλένδετα. Εγώ τουλάχιστον θα θεωρούσα ξεχωριστά προβλήματα τα παρακάτω:
  • Έλλειψη ενδιαφέροντος να εξασκηθεί κανείς, είτε μόνος του, είτε παίζοντας με άλλους (συμπτώματα 1 και 8 στο video). Πράγματι πολύ συνηθισμένο σύμπτωμα, αλλά δεν σχετίζεται απαραίτητα με τα υπόλοιπα. Και υπάρχουν τόσο πολλοί λόγοι για τους οποίους μπορεί να συμβαίνει που νομίζω ότι θα ήταν δύσκολο να τους εξερευνήσουμε όλους.
  • Απροθυμία να μάθει ή να ψάξει καινούργια πράγματα, είτε πρόκειται για μουσική, είτε για εξοπλισμό, είτε για κιθαριστικές τεχνικές (συμπτώματα 3, 5 και 7 στο video). Μπορεί κανείς μια χαρά να εξασκείται ανελλιπώς κάθε μέρα και να μην παρεκκλίνει από τα γνωστά του ακούσματα και γενικά να μένει αυτά που ξέρει και παίζει μια ζωή. Αυτό το βλέπουμε ακόμα και σε γνωστούς, καταξιωμένους μουσικούς που αδυνατούν να ξεφύγουν από ένα συγκεκριμένο στυλ που έχουν υιοθετήσει και ουσιαστικά δεν εξελίσσονται.
  • Τάση να επικεντρώνεται περισσότερο στην πρόοδο άλλων (θετικά ή αρνητικά) παρά στη δική του (συμπτώματα 2, 4 και 6 στο video).
Προσωπικές απόψεις όλα αυτά, αλλά νομίζω ότι αν κάποιος βρίσκεται σε ένα κιθαριστικό ή μουσικό τέλμα, χρειάζεται μια κάπως πιο εστιασμένη προσέγγιση για να καταλάβει τι ακριβώς τού συμβαίνει και πώς μπορεί να το ξεπεράσει. Θα συμφωνήσω ότι μια καλή ιδέα είναι να τεθούν κάποιοι συγκεκριμένοι στόχοι που θα δώσουν μια νέα κατεύθυνση, αυτοί οι στόχοι όμως πρέπει να έχουν σχέση με τη φύση του εκάστοτε αρχικού προβλήματος.

118
The mermaid guitar by Andy Manson






119
Συμφωνώ ότι οι Seymour Duncan είναι υπερτιμημένοι. Όπως και αρκετές άλλες εταιρίες με ιστορία στο χώρο, εκμεταλλεύονται το όνομά τους και χρεώνουν υπέρογκα ποσά για το ίδιο ακριβώς προϊόν το οποίο άλλοι προσφέρουν με τα μισά λεφτά.

120
το μισό απο το αρχικό πόστ του OP αναφερόταν στα floating trems και κατα πόσα αυτά σε κιθάρες του 500 αξίζουν ή όχι, και πιστέψαμε αρκετοί οτι θα μπορούσαμε να μοιραστούμε τις εμπειρίες μας σε σχέση με αυτό. Αν δεν τον ενδιέφερε τον φίλο ΔΕΝ θα το ανέφερε.
Μακάρι να είχαμε εμπειρία με την εν λόγω κιθάρα και να σχολιάζαμε περεταίρω.

To thread έχει τίτλο "Αγορά πρώτης κιθάρας, Ibanez S621QM". Πόσα μηνύματα περιείχαν έστω και μία αναφορά σε αυτή την κιθάρα...;

121
Αφού ΚΑΝΕΝΑΣ μέχρι στιγμής δεν επιχείρησε να δώσει μια απάντηση στο αρχικό ερώτημα του zanxion72, θα κάνω εγώ μιά προσπάθεια...

H κιθάρα αυτή κοστίζει 411 λίρες εδώ στη Βρετανία (περίπου 470 Ευρώ), οπότε ψάξε και τα Βρετανικά μαγαζιά μήπως τη βρεις φτηνότερα απ' ό,τι στον Thomann. Πολύ όμορφη και καλοφτιαγμένη κιθάρα. Οι μαγνήτες της ήταν έτσι κι έτσι, δεν μού έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση. Νομίζω ότι με ένα ζευγάρι καλών μαγνητών θα απογειωθεί ηχητικά. Σημαντικό μειονέκτημα (για μένα, σε άλλους μπορεί να αρέσει) το πολύ λεπτό μπράτσο με αρκετά επίπεδη ταστιέρα και μεγάλα τάστα, δηλαδή φτιαγμενο με καθαρά metal προσανατολισμό για γρήγορο παίξιμο. Είναι κλασσικά το στυλ του μπράτσου που δεν βρίσκω καθόλου άνετο, καθώς προτιμώ το ακριβώς αντίθετο. Θα έλεγα ότι αν η κιθάρα σού αρέσει και σε βολεύει σαν αίσθηση όπως είναι, πρόκειται για καλή επιλογή. Αν έχεις σκοπό να την αναβαθμίσεις, προσωπικά δεν θα τη συνιστούσα. Με τα λεφτά που θα ξοδέψεις για κιθάρα συν αναβάθμιση μπορείς να βρεις κάτι καλύτερο με παρόμοιες προδιαγραφές.

122
αν είναι ακριβώς κομμένο ,ναι, είναι πολύ εύκολη δουλειά .
 σε ορισμένες κιθάρες το μέρος που μπαίνει το nut ακολουθεί την κυρτότητα της ταστιέρας , οπότε θα πρέπει και το κάτω μέρος του nut να έχει την ίδια. επίσης μπορεί τα αυλάκια του nut να είναι ανοιγμένα για 9άρες χορδές και κάποιος να θέλει να βάλει 11άρες, εκεί θα υπάρξει προβλημα , όπως και στην αντίθετη περίπτωση που οι χορδές θα "κολυμπάνε" μέσα στο νατ. επίσης to nut έχει να κάνει και με το action (δε μπορείς να χεις χαμηλό action όταν το nut είναι ψηλότερο απ' ότι πρέπει) αλλά και με το μέγεθος των τάστων τα οποία αν είναι μικρά ή φαγωμένα χρειάζεται χαμηλότερο Nut απο ένα μπράτσο με καινούρια jumbo. πιστεύω θέλει δουλίτσα για να το φέρει κάποιοςς ακριβώς στα γούστα του και στο εκάστοτε όργανο.

Σωστά όλα τα παραπάνω, αλλά μάλλον ξεφεύγουμε από το θέμα μας. Αν η κιθάρα είχε φαγωμένα τάστα ή κάποια ανάλογης σοβαρότητας δομικά προβλήματα, τότε φυσικά η επισκευή τους θα είχε προτεραιότητα και θα ήταν περιττό να μιλάμε για άλλου είδους αναβαθμίσεις.

123
Δεν ξέχασες κάτι, αναρωτιέμαι όμως αν τα χρειάζεσαι όλα αυτά. Ειδικά τα κλειδιά, που κατά τη γνώμη μου θα ήταν απαραίτητα μόνο αν είχες πρόβλημα στο κούρδισμα. Και τα συγκεκριμένα από το Axetec πολύ πιθανόν να μην είναι καλύτερα από αυτά που έχει ήδη η κιθάρα σου.

124
Θα έπαιρνα ένα σετ μαγνήτες, θα τους κούμπωνα επάνω και στην πορεία θα έβλεπα τι άλλο μπορεί να χρειαστεί.
Θεωρώ ότι τα υπόλοιπα δεν έχουν πρόβλημα. Ποτενσιόμετρα, καλώδια κλπ, είναι παθητικός εξοπλισμός, το πολύ πολύ να κάνουν χρατς-χρουτς τα ποτενσιόμετρα.

Φυσικά, αυτό θα ήταν ίσως η πιο λογική προσέγγιση. Αυτό που κατάλαβα εγώ είναι ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση ο @wolf απέκτησε μια κιθάρα χωρίς κανένα κόστος και σκέφτεται αν θα είναι καλό, εφόσον αναγκαστικά θα αγοράσει μαγνήτες, να κάνει παράλληλα και κάποια άλλη αναβάθμιση. Γι αυτό και η δική μου σκέψη ήταν τα ηλεκτρικά. Το nut και τα κλειδιά μπορεί να τα αλλάξει μόνος του κάποια στιγμή αν φανεί απαραίτητο, ενώ για τα ηλεκτρικά είναι πιο πιθανόν να χρειαστεί να πάει την κιθάρα σε κάποιον τεχνικό.

Bέβαια, όπως σε όλες τις αναβαθμίσεις, το ερώτημα είναι τι προσπαθεί να πετύχει κανείς. Και αν ακόμα δεν ξέρει τι ακριβώς ζητάει από τη συγκεκριμένη κιθάρα, είναι δύσκολο να επιχειρηματολογήσουμε ποιά αναβάθμιση είναι απαραίτητη.

125
Αφού πρόκειται να επέμβουμε ούτως ή άλλως στν κιθάρα, θα έλεγα ότι τα ηλεκτρικά καλό θα ήταν τουλάχιστον να ελεγχθούν. Σε μια Epiphone πιθανόν να μην είναι κακής ποιότητας, αν όμως έχει μικρά (σε διάμετρο) ποτενσιόμετρα και αμφίβολης ποιότητας καλώδια όπως πολλές Ασιατικές κιθάρες χαμηλού κόστους, εγώ θα τα άλλαζα.

Συμφωνώ για το nut. Είναι μια απλή και ανέξοδη αναβάθμιση που βελτιώνει αισθητά το playability της κιθάρας και τη σταθερότητα του κουρδίσματος. Πάντως ένα καλό κοκκάλινο nut μπορεί να βρεθεί με λίγα χρήματα. Αν έχει το σωστό μέγεθος, η εγκατάστασή του δεν είναι δύσκολη υπόθεση, αρκεί να προσέξει κανείς όταν προσπαθεί να αφαιρέσει το παλιό. Το πολύ-πολύ να χρειαστεί λίγο τρίψιμο με γυαλόχαρτο για να ταιριάξει ακριβώς.

Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 206