Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Johnie Darko

Σελίδες: 1 ... 104 105 106 [107]
2651
Δεν ξερω γιατι ειναι τοσο ακριβη , αλλα δεν νομιζω να δουλευει με αλλη πεταλιερα. Οι περισσοτερες πεταλιερες που εχω δει και χρησιμοποιησει , χρησιμοποιουν καλωδιο (και πρωτοκολο) midi για να επικοινωνησουν με το μηχανημα που συνδεονται. Το pod (τουλαχιστον το Pod Pro) που εχω εγω , χρησιμοποιει καλωδιο UTP ... Βεβαια μπορει να ειναι απλως τεχνασμα και να χρησιμοποιουν απλως UTP ακροδεκτη αντι για midi αλλα τα μηνυματα να ειναι midi ... αυτο δεν το εχω ψαξει ...
Επισης δεν ξερω αν αγοραζοντας καποια αλλη πεταλιερα για το pod θα μπορεις να ενεργοποιεις το wah ... (ασχετα αν η πεταλιερα εχει wah πεταλι).
Παντως αν σας φαινεται ακριβη η πεταλιερα , ψαξτε για μεταχειρισμενη ... εγω για παραδειγμα την δινω μιση τιμη απο την καινουρια ...

2652
Τα καλύτερα... / Re:Αλλαγή Μαγνητών
« στις: 27/08/04, 16:01 »
Γεια και παλι.
Εγω τουλαχιστον δεν σου προτεινα να βαλεις τον 85 στην γεφυρα ...
Εγω σου προτεινα να βαλεις στην γεφυρα ή τον 89 (για να μπορεις να τον κανεις και μονο οποτε θες , για περισσοτερους ηχους) , ηή τον 81 και στο λαιμο να βαλεις η τον 85 , ή τον 89 (για τους ιδιους λογους που σου ειπα και πριν).
Ολα εξαρτωνται απ'το τι θελεις να παιξεις...
Αν εχεις σκοπο να παιζεις κυριως lead και metal ή hard rock , τοτε βαλε στην γεφυρα τον 81 και στο λαιμο τον 85.
Εαν ενδιαφερεσαι να μπορεις να παιζεις πιο "πασπαρτου" , σου προτεινω να βαλεις στην γεφυρα τον 89 και στον λαιμο η τον 85 η ξανα τον 89.
Τελος αν σκοπευεις να παιζεις περισσοτερο ρυθμικα (απο metal & hard rock μεχρι jazz) σου προτεινω να βαλεις στην γεφυρα τον 60 (τον χρησιμοποιει και ο Hetfield) και στο λαιμο τον 85 ...
Οποτε διαλεγεις και παιρνεις ...
Τωρα για 85 στην γεφυρα , θα εβαζα μονο αν ενδιαφερομουν κυριως για πιο jazzέ καταστασεις ...

2653
Εξαρταται , ποιες ειναι οι πρωτεραιοτητες σου φιλε μου...
Το Pod πραγματι για να το εκμεταλευτεις πληρως θελεις την πεταλιερα του που την δινουν ξεχωριστα (400€ !!!) η οποια εκτος του οτι σου λυνει τα χερια , σου δινει την δυνατοτητα να αλλαζεις εφφε , να τα ενεργοποιεις και να τα απενεργοποιεις σαν stomp boxes και επιπλεον σου δινει ενσωματωμενα volume και wah πεταλι.
Το πλεονεκτημα του pod ομως ειναι οτι οι ηχοι απο τους ενισχυτες που βγαζει ειναι τοσο προσεγμενοι που απεχουν ελαχιστα απο το πραγματικο. Εχει λιγα σχετικα εφφε (αν και τα πιο απαραιτητα) αλλα εχει πολυ καλους ηχους ενισχυτων για να βαλεις τα θεμελια του ηχου σου (το πιο σημαντικο).
Απο την αλλη το GT-6 δεν ειναι ασχημο και δεν χρειαζεται να αγορασεις πεταλιερα , ενω εχει τονους εφφε (που πιθανον δεν θα σου χρησιμευσουν ποτε) και γενικοτερα ειναι πιο "εφφετζιδικο" , αλλα οχι με τοσο καλους , αυθεντικους ηχους ενισχυτων , οσο της line6 ...
Οποτε διαλεγεις και παιρνεις ...
Εγω παντως εχω line6 Pod Pro (σε rack μορφη, με πιο πολλες δυνατοτητες απο το απλο pod, περισσοτερους ηχους και με παρα πολλες δυνατοτητες συνδεσης με κονσολες , σε studio και live) μαζι με την πεταλιερα του και τωρα τα πουλαω για να αγορασω ...... ξανα line6 !!! (τον Vetta 2)
Παντως αν ενδιαφερεσαι , τα πουλαω και τα δυο μαζι με 750€ , αντε 700€ .... (καινουρια κανουν 1200 και βαλε...)

2654
Τα καλύτερα... / Re:mesa boogie sthn ellada.
« στις: 27/08/04, 01:28 »
Tyxainei na eimai katoxos enos mesa boogie dc5 dual caliber,klhrodothma twn foithtikwn mou xronwn sthn italia.Gia na mh leme anakribeies h mesa boogie oute allaxe onoma, exakolouthei na legetai mesa boogie kai nai paramenoun oi klassikoi gnwstoi mesa boogie.Epishs einai exeretika duskolo na breis metaxeirismenous kathoti einai enisxutes pou kuriws logw ths upshlhs tous timhs pote den poulithikan se megales posothtes (opws p.x oi marshall) kathws kai epeidh kaneis katoxos mesa boogie de nomizw na skeftetai na poulhsei enan aristo enisxuth(poulaei kaneis kammia ferrari?????)Mporei loipon na einai duskolo na brei kaneis metaxeirismeno MESA alla einai ADUNATO na brei kainourgio.Kapote yphrxe antiproswpeia...tous eferne o Logotheths....alla dystyxws gia logous pou den xreiazetai na epektathw den eisagontai pleon.Kai gia na mhn nomizete oti paineuw to spiti mou gia na mh pesei na me plakwsei sas lew pws einai exairetika duskolo ,an xreiasthte otidhpote se morfh service h antallaktikwn,na to breite.Prosfata xreiasthke na allaxw tis lampes kai epsaxna epi 4 mhnes mexri pou telika tis efera apo italia(me antistoixa auxhmeno kostos)........auta.


Απολυτα σωστος ο φιλος.... αλλα οι Boogie αντιπροσωπευονται στην Ελλαδα απ'οτι ξερω , αλλα οχι πια απο τον Λογοθετη ..

2655
Παιδια , χωρις παρεξηγηση , αλλα δεν υπαρχει ουδεμια συγκριση μεταξυ λαμπατου ενισχυτη και υβριδικου ...
Και απ'οτι θυμαμαι , λαμπα στην προενισχυση (σημειωση : μια λαμπα , ισα-ισα για διαφημιστικο τρικ περισσοτερο, οι κανονικοι λαμπατοι ενισχυτες εχουν στην προενισχυση απο 3 μεχρι 6 λαμπες και στην τελικη απο 2 μεχρι 4 συνηθως) δεν εχουν ολοι οι valvestate, μονο καποια μοντελα απο καποια watt και πανω απ'οτι θυμαμαι.
Ολα αυτα τα λεω γιατι εχω περασει απο πολλους ενισχυτες και μεχρι προσφατα ειχα ΚΑΙ marshall 40αρη valvestate (με λαμπα στην προενισχυση) , ετσι για να μπορω να τον μετακινω ευκολα , μεχρι που τον πουλησα κι αυτον ...
Δεν συγκρινεται με λαμπατους ενισχυτες ενας υβριδικος, κακα τα ψεματα. Γι αυτο τον λογο ειναι και φθηνοτεροι. Αν κανανε και οι δυο τα ιδια πραγματα , ολοι θα επαιρναν τον φθηνοτερο !
Α! και οι λαμπατοι δεν χρειαζεται να "ζεσταθουν" για να βγαλουν καλυτερο ηχο. Απλως θελουν λιγο χρονο (σε καμια περιπτωση ωρα , αντε κανα 5λεπτο το πολυ) για να ζεσταθουν οι λαμπες (και να κρυωσουν οταν τον κλεινεις , πριν τον μετακινησεις). Προσωπικα τον δικο μου (που ειναι 120w κεφαλη και 4x12 ηχεια) τον αφηνω να ζεσταθει για 2-3 λεπτα max (συνηθως 1-2 λεπτα) και θεριζει... και ουτε αλλαζει ο ηχος προς το καλυτερο με την ωρα , ουτε εχει παθει τιποτε (το παραμικρο) στα 8 χρονια που τον εχω ...
Οχι οτι ειναι λαθος φυσικα να τον ζεσταινεις για περισσοτερη ωρα (ειδικα αν υπαρχει κρυο και υγρασια στον χωρο που παιζεις).
Χιλιες φορες ενας λαμπατος λοιπον και αν θες πιο πολυ βρωμα , παρε και κανενα καλο distortion πεταλακι (θυμαται κανεις τα RAT ;;;)
Τελος , επειδη δεν μας λες για ποσα λεφτα μιλαμε , ψαξτην για Boogie αν θες οπωσδηποτε λαμπατο.
Εγω παντως και για ευκολια χρησης, εφφε ενσωματωμενα και για παρα πολλους τυπους ενισχυτων με πολυ καλο ποιοτικο ηχο , θα σου προτεινα καποιο μοντελο απο line6. (που δεν ειναι λαμπατοι , αλλα ουτε τρανζιστορατοι. Ειναι ψηφιακοι και κανουν modelling των ενισχυτων και οχι εξομειωση). Ακουσε πρωτα και μετα κρινε ... Δεν θα πιστευεις ... και το λεω αυτο εγω που εχω λαμπατο ενισχυτη και μαλιστα κτηνακι !!!
Βεβαια δεν μπορω να σου πω για τα μικρα μοντελα της line6 ,αλλα εγω που εχω το pod pro (σε rack) και το χρησιμοποιω σαν προενισχυση , τσακιζει !!! Εχω ακουσει και τους original , απο μερικους απο τους ενισχυτες που βγαζει και σε πληροφορω οτι πολυ δυσκολα βρισκεις διαφορες ... (τουλαχιστον με τα μηχανηματα που εχω εγω ...)
Να ακους τωρα Mesa Boogie dual rectifier και Soldano να σου τρεχουν τα σαλια ...

2656
Τα καλύτερα... / Re:Αλλαγή Μαγνητών
« στις: 26/08/04, 22:50 »
Τα παιδια εχουν δικιο ... εν μερη ...
Αν εχεις κιθαρα που εχει pickguard (το πλαστικο που προστατευει την κιθαρα απο γρατζουνιες απο πενιες κτλ), τοτε ειναι δυνατον να στριμωξεις καπου την μπαταρια. Αν ομως δεν εχει η κιθαρα σου pickguard, τοτε ή θα πρεπει να στριμωχθει η μπαταρια πισω , εκει που ειναι τα ελατηρια για το τρεμολο ή αν δεν υπαρχει χωρος θα πρεπει σε αυτο το σημειο να αφαιρεθει λιγο ξυλο για να μπει η μπαταρια.
Οπωε και να εχει η κιθαρα δεν παθαινει τιποτα και δεν φαινεται τιποτα απολυτως.
Κατα την γνωμη μου , η καλυτερη λυση ειναι να μπει η μαπταρια απο πισω , γιατι ετσι αλλαζεται πολυ ευκολα ...
Τελος κιθαρες με ετοιμες εσοχες για μπαταρια , που αρχικα απο το εργοστασιο δεν ειχαν active μαγνητες (και αρα αναγκη για μπαταρια) , εγω δεν εχω δει ποτε μου (εκτος ισω απο τιποτε custom μοντελα) ...

2657
Λοιπον , εγω εχω ενα Peavey Ultra 120 λαμπατο ενισχυτη 120w κεφαλη, μαζι με μια καμπινα 4x12" . Ο εισχυτης εχει 3 καναλια (2 βρωμικα , 1 καθαρο και master reverb & volume). Βγαζει κρυσταλινα καθαρα και στην παραμορφωση ειναι ο παραδεισος του metal (πολυ ογκος)....
Παρολα αυτα , τωρα πια τον χρησιμοποιω ως τελικο αποκλειστικα , και τον ηχο μου τον φτιαχνω ειτε με το ADA MP-2 , ειτε με το Line6 Pod Pro που εχω. Και τα δυο ειναι προενισχυτες , το ADA ειναι λαμπατο και το Line6 ψηφιακο. Kαι τα δυο κανουν τελεια δουλεια , αλλα το ADA εχει εναν δικο του χαρακτηρα , ενω το line6 βγαζει ηχους απο ενισχυτες "θρυλους" οπως Marshall , Mesa Boogie , Fender , Vox , Soldano κτλ με απιστευτη πιστοτητα !!!
Και τα δυο παντως μπορουν να καλυψουν ΟΛΑ τα μουσικα στυλ με χαρακτηριστικη ανεση , ενω ταυτοχρονα διαθετουν και διαφορα πολυ ποιοτικα εφφε που μπορεις να χρησιμοποιησεις !!! (οποτε δεν χρησιμοποιω αλλα εφφε ή πεταλακια).
Απο κιθαρα εχω μια Fender Strat Heavy Metal (ενα εκθεσιακο μοντελο, την πηρα σε μια εκθεση και εκτοτε δεν την ξαναδα πουθενα. Ειναι Αμερικανικη αλλα κατασκευασμενη στην Ιαπωνια). Εχει 2 διπλους και ενα μονο EMG και lock τρεμολο Floyd Rose Pro. Επισης εχω μια Gibson Les Paul Standard του '94 και μια Fender Stratocaster Stevie Ray Vaughan (signature series).
Το να πω οτι και οι 3 κιθαρες γ****ε ειναι περιττο, απλως θα ελεγα οτι καθε μια κανει περισσοτερο για ενα δικο της στυλ (αν και η Strat Heavy Metal μπορει λογω μαγνητων και τρεμολο να παιζει πασπαρτου) !!!
Γενικοτερα θα ελεγα οτι ειμαι απολυτα ευχαριστημενος , αλλα τωρα κανω ξεπουλημα στουε ενισχυτες και προενισχυτες για να αγορασω εναν μονο ενισχυτη που θα κανει τα παντα : τον Vetta 2 της Line6 !!! ;D
Aυτα ...

2658
Ηταν ο πιο ευκολοε τροπος για να περιγραψω την διαδικασια μιας και την λεξη ψηφιοποιηση την καταλαβαινουν ολοι.
Αλλα αν καθομουν να ανελυα τεχνικους ορους , ατομα που δεν γνωριζουν , δεν θα καταλαβαιναν τιποτα. Αντιθετα με τον τετραγωνισμο που περιγραφω , ειναι πιο ευκολο να καταλαβει κανεις...
Οσο για την παραμορφωση απο πεταλι δεν εχεις δικιο. Οταν χρησιμοποιεις εναν λαμπατο ενισχυτη και τον δυναμωνεις (το τελικο σταδιο , οχι την προενισχυση) οι αρμονικες που παιρνεις ειναι πολυ πιο "πλουσιες" και "στρογγυλεμενες" απ' οτι αυτες που θα εβγαζε ενας τρανζιστορ ...
Διαφορετικα δεν θα ειχαν καν επιζησει σαν μηχανηματα οι λαμπατοι ενισχυτες. Γιατι να ξοδευεις τοσα λεφτα για λαμπατο , ενω μπορεις να παρεις εναν με τρανζιστορ και το πολυ πολυ να χρησιμοποιεις ενα καλο πεταλακι για παραμορφωση ...
Γι αυτο που λες οτι υπο φυσιολογικες συνθηκες κτλ , αυτο το ανεφερα , απλως το ειπα με αλλον τροπο !
Ειπα οτι οι διαφορες γινονται εντονες κατα την υπεροδηγηση και οχι στα καθαρα. Αν και ακομα και στα καθαρα , παλι δεν συγκρινονται ...
Θα ελεγε καποιος οτι η λαμπα κατα καποιον τροπο "γλυκαινει" την κυματομορφη του ηχου και την κομπρεσαρει.

2659
Κιθαρες και μονο κιθαρες : ακουστικες , ηλεκτρικες , ηλεκτρακουστικες ... ;D ;D ;D , Α!!! και ενισχυτες κιθαρων !!! (αυτο μαλλον δεν πιανει για οργανο ομως ...)

2660
Φιλε ανοιξες τεραστιο θεμα που για να το καταλαβεις απολυτα χρειαζεται καποιες τεχνικες γνωσεις.
Γενικα θα σου πω οτι η λαμπα και το τρανζιστορ ειναι και τα δυο κυκλωματα ενισχυσης (και προ-ενισχυσης).
Η λαμπα ειναι παλαιοτερης τεχνολογιας και το τρανζιστορ πιο καινουριας (σχετικα).
Γενικα το ρευμα περναει μεσα απο τα κυκλωματα , ενισχυεται και στην εξοδο των κυκλωματων αυτων εχουμε το ενισχυμενο ρευμα.
Η διαφορα στην λαμπα ειναι οτι επειδη ειναι καθαρα αναλογικο κυκλωμα δεν ψηφιοποιει το σημα που δεχεται (δεν "τετραγωνιζει" την κυμματομορφη του ρευματος (και αρα του ηχου) αλλα κραταει την καμπυλη κανονικη (ειναι οσο πιο απλα μπορει να το θεσω  συγνωμη !!!)  
Σαν αποτελεσμα ειναι οτι ενω οι ενισχυτες με τρανζιστορ βγαζουν πιο "ψηφιακο" ηχο , "τετραγωνισμενο" κατα καποιον τροπο , πιο "σκληρο" και ειδικα οταν χρησιμοποιεις στην κιθαρα Overdrive η distortion ακους αυτο το περιβοητο "ξυσιμο" ...
Αντιθετα στην λαμπα , λογω των χαρακτηριστικων της , ο ηχος ειναι πιο "στρογγυλος" , κομπρεσαρισμενος , "ζεστος" και ειδικα οταν υπεροδηγεις μια λαμπα (οverdrive) η παραμορφωση που παιρνεις ειναι πολυ πιο ογκωδης (οχι μπασσα) , πιο γεματη , πολυ ζεστη και γενικα κλασσεις ανωτερη απο την αντιστοιχη του τρανζιστορ.
Το ιδιο ισχυει και για τα καθαρα , αλλα στην παραμορφωση ειναι πολυ πιο εντονη η διαφορα.
Υπαρχουν βεβαια και τα υβριδια ενισχυτες που χρησιμοποιουν προ-ενισχυση με λαμπα κα τελικο με τρανζιστορ , αλλα κατα την γνωμη μου ειναι περισσοτερο δαιφημιστικο τρικ παρα ουσια ...
Δεν υπαρχει τιποτα πιο κ!#$α απο εναν οδηγημενο ενισχυτη full λαμπατο !!!
Το προβλημα της λαμπας ειναι οτι τα κυκλωματα ειναι πολυ πιο ακριβα και ευαισθητα , πιο βαρια , και πιο δυσκολα στην μαζικη παραγωγη , ενω ανα χρονικα διαστηματα (αναλογα της χρησης του ενισχυτη) οι λαμπες θελους αλλαγη (οπως και του σπιτιου !!!) , το οποιο δεν ειναι φτηνη διαδικασια (μπορει να φτασει η και να ξεπερασει τα 200€ , αναλογα με τον τυπο της λαμπας , τον αριθμο τους κτλ).
Αντιθετα το τρανζιστορ ειναι παμθηνο , δεν χαλαει ευκολα και δεν χρειαζεται αντικατασταση με την χρηση. Οποτε καταλαβαινεις γιατι οι περισσοτεροι ενισχυτες χρησιμοποιουν τρανζιστορ (και ειδικα οι λεγομενοι low budget) , αφου το κοστος αγορας τους ειναι το μισο η και πολυ λιγοτερο απ' οτι αυτο των λαμπατων.
Τελευταια εχουν βγει και ψηφιακοι ενισχυτες που δεν εξομοιωνουν τον λαμπατο ηχο (οπως τα τρανζιστορ τυπου mosfet) , αλλα ουσιαστικα αναπαραγουν τον ηχο των λαμπατων με ειδικο computer !
Σε πληροφορω οτι μετα το αυθεντικο ειναι οτι πιο καλο θα ακουσεις ποτε σου και ο ηχος τους σε πολλες περιπτωσεις φτανει στο 95% του  αυθεντικου λαμπατου (για να μην σου πω και παραπανω). Κλασικο παραδειγμα η Line6 που φτιαχνει τετοια προϊοντα.
Ακου Mesa Boggie και Marshall και Fender απο τον Vetta και μετα τα λεμε !!! Και σε κοστος που για να αγορασεις τους ενισχυτες που μπορει να βγαλει ενα τετοιο μηχανημα , χρειαζεσαι πολλα εκατομυρια ευρω (δεν κανω πλακα , αφου οι περσσοτεροι ενισχυτες που σου δινει , ειτε δεν τους βρισκεις πια , ειτε ειναι τοσο ακριβοι που ουτε για πλακα δεν θα μπορουσε ενας κοινος θνητος να τους πλησιασει).
Και πριν μου πεις , "Ναι , αλλα αλλο το αυθεντικο" , θα σου πω οτι συμφωνω μεν , και περισσοτερο γιατι εχοντας το αυθεντικο , εχεις μπροστα σου το αληθινο "πραγμα" , το αγγιζεις , το νοιωθεις , το βλεπεις , αλλα σε πληροφορω οτι αν συγκρινεις τα αυθεντικα με αυτα θα δεις οτι οι διαφορες (οι ακουστικες ετσι ;) ειναι ελαχιστες. Και επισης σε πληροφορω οτι θα εκπλαγεις αν μαθεις ποσα album εχουν ηχογραφηθει με μηχανηματα σαν αυτα !!!

2661
Τα καλύτερα... / Re:Αλλαγή Μαγνητών
« στις: 24/08/04, 20:32 »
Φιλαρακι , θα σου μιλησω εκ πειρας.
Εγω πριν αρκετα χρονια αγορασα μια Fender Strat (μοντελο Heavy Metal) με 2 διπλους (γεφυρα και λαιμο ) και εναν μονο (στην μεση) DiMarzio και με Floyd Rose Pro Tremolo.
Περιμενα απο την κιθαρα να ξυριζει με ολα αυτα , αλλα οι μαγνητες ηταν ψιλο light ...
Οποτε μετα απο μολις 1 μηνα (!!!) που την αγορασρα , αρχισα να την ψαχνω για αλλαγη μαγνητη.
Τελικα εβαλα ενα σετακι απο EMG: 1xEMG89 (bridge) 1xSA (middle) 1xEMG85 (neck). Ο 89 ειναι ιδιος με τον 81 αλλα με την διαφορα οτι μπορεις να τον κανεις split (με push-pull ποτενσιομετρο η με διακοπτακι) και ετσι οποτε θες να λειτουργει σαν μονος και οποτε θες σαν διπλος.
Οι μαγνητες αυτοι τσακιζουν κοκαλα και ειναι οι καλυτερη επιλογη που μπορεις κατα την γνωμη μου να κανεις , ειδικα αν γουσταρεις metal και hard rock φαση.
Ο διπλος στην γεφυρα ουρλιαζει ενω ειναι πολυ ισοροπημενος τονικα , και αν τον χρησιμοποιησεις σαν μονο ειναι σαν τον SA αλλα πιο πριμος και με λιγο περισσοτερο output. O μονος (SA) εχει τον κλασικο strat ηχο αλλα πολυ καθαρο και χωρις θορυβο (καθολου !!!) και ο διπλος στο λαιμο βγαζει ενα φανταστικο ηχο τυπου Les Paul αλλα πιο hot !!!
Tωρα εσυ , προφανως θα βαλεις 2 μονους και 1 διπλο.
Εγω θα σου προτεινα βαλεις 1 διπλο 89 και 2 μονους SA.
Ετσι θα εχεις μια κιθαρα πολυ ευελικτη τονικα , με τον διπλο σε split mode θα ειναι σαν να εχεις μια stratocaster πολυ δυνατη και καθαρη , ενω με τον διπλο σε κανονικη λειτουργια θα εχεις μια κιθαρα ετοιμη να shred-αρει , ενω παντα θα ειναι ολα απολυτως ησυχα και κοντρολαρισμενα !!!
Οσο για το σκαψιμο του σωματος της κιθαρας που λες , ναι ειναι απαραιτητο , αλλα ειναι τοσο λιγο (οσο μια μπαταρια 9V πλακε) που δεν θα εχεις κανενα απολυτως προβλημα , don't worry ... Το σκαψιμο γινεται συνηθως διπλα απο τα ελατηρια στο τρεμολο απο την πισω μερια της κιθαρας και δεν φαινεται απολυτως τιποτα , ουτε αλλαζει σε τιποτα ο ηχος ή η αποδοση της κιθαρας ή του τρεμολο , σε καμια περιπτωση.
Να εχεις μονο υποψη σου , οσο δεν παιζεις, να βγαζεις το βυσμα απο την κιθαρα για να μην σου τρωει τσαμπα την μπαταρια. Μια μπαταρια αλκαλικη θα σου κραταει (με μεση χρηση) 6 με 12 μηνες (αναλογα ποσες ωρες παιζεις καθε μερα , αυτο μπορει να γινει και 3 μηνες).
Μπορεις να συνδιασεις καποιον EMG με απλο passive μαγνητη (αντιθετα με το τι πιθανοτατα θα σου πουν σε μαγαζια) αλλα οταν θα αλλαζεις απο τον EMG στους απλους θα εχεις μεγαλη διαφορα στην πτωση του output (ειναι σαν να συγκρινεις ferrari με civic) και φυσικα στον θορυβο. Υπαρχουν τροποι για να μειωσεις ή και να εξαλειψεις αυτην την διαφορα στο output (βαζοντας στους απλους μαγνητες , σε σειρα ενα κυκλωματακι pre-amp 20db boost που το δινει και η ιδια η EMG) , αλλα 1ον δεν ξερω αν θα το αναλαβει καποιο καταστημα να στο κανει , οχι οτι ειναι τιποτα δυσκολο ...(κλασικοι Ελληνες επαγγελματιες που βαριουνται να το ψαξουν) και 2ον δεν ξερω κατα ποσο θα σε συμφερει χρηματικα αλλα και απο αποψης αποδοσης. Η γνωμη μου κανε λιγες οικονομιες και υπομονη και πηγαινε για ολο το πακετο !!!
Παντως για περισσοτερες πληροφοριες σχετικα με αυτο το θεμα πηγαινε στο site της EMG (www.emgpickups.com) και θα δεις ολα αυτα που σου λεω...
Εγω , την εγκατασταση την εκανα στον Καγμακη (στο κεντρο στην Εμ. Μπενακη) και απο τοτε (πανω απο 6 χρονια) δεν ειχα κανενα προβλημα, αλλα εσυ ψαξτο να δεις μηπως βρεις και φθηνοτερα ....
Η γνωμη μου λοιπον ειναι go for it !!! Πιστεψε με , δεν θα το μετανοιωσεις ουτε στιγμη !!!
Ελπιζω να σε βοηθησα.  :)

2662
Ειναι το Alter Ego του Beavis ...

2663
Ολο το Metropolis Pt 2, Pull me Under , The mirror , Another day , lifting shadows of a dream , under a glass moon , space dye vest ...

2664
Τωρα μαλιστα ... 100νταδες σολα ειναι φανταστικα...
Λοιπον να μερικα, (τα 'θελες και τα 'παθες με την ερωτηση που εβαλες) :

Comfortably Numb , Coming back to life , Shine on you Crazy diamond , Another brick in the wall pt2 - Pink Floyd
Wasted sunsets , when a blindman cries - Deep Purple
Little wing - απο Stevie Ray Vaughan (και γενικα οτιδηποτε απο Stevie !!!)
Estranged & sweet child o' mine - Guns 'n' Roses
In a darkened room & 18 and life - Skid Row
Do you read me - Rory Gallagher
Parisienne walkways , still got the blues , the loner , walkin' by myself - Gary Moore
Rime of the ancient mariner , powerslave, flash of the blade, Aces high , Phantom of the Opera, strange world, Caught somewhere in time, 2 minutes to midnight και σχεδον τα παντα γενικως απο Iron Maiden
Hotel California - Eagles
Stairway to Heaven - Led Zeppelin
Σχεδον τα παντα απο Rainbow ...

Γενικα προτιμω τα σχετικα απλα αλλα πολυ μελωδικα solos που εχουν να μου δωσουν κατι περα απο την τεχνικη του καθε "μαγου" της κιθαρας. Feeling over technique & speed δηλαδη !!!

2665
Λοιπά / Re:Που μένετε ;
« στις: 23/08/04, 07:19 »
Σπιτι μου !!!  :D

2666
Beavis and Butthead. Ειναι το alter ego ου Beavis !!!

2667
Εγω παντως , μεσω αναζητησης στο internet αλλα καπως ασχετα , αφου αυτο που εψαχνα ηταν να βρω το site της Seymour Dunkan !!!

2668
Προσωπικα εχω και μια Gibson Les Paul και μια Fender Strat (SRV), αρα δεν ειμαι ουτε Gibsonας , ουτε Fenderας !!!
Οι κυριοτερες διαφορες των δυο σχολων (εκτος απο τις εμφανεις) ειναι κυριως ακουστικες:
Aπλα θα σου πω οτι η μεν Gibson δινει ηχο πιο "παχυ" , καπως "κομπρεσαρισμενο" αλλα πολυ ζεστο και με εντονο gain & sustain στο lead.
Στο ρυθμικο μερος σου δινει ηχο με μπολικο μπασσο και δυναμη (αναλογα και τι μαγνητες φοραει φυσικα), αυτο το περιβοητο "growl" ηχο , ή ενα ζεστο mellow jazz ηχο ...
Μερικα χαρακτηριστικα παραδειγματα ηχου με Gibson κιθαρες , ακου τον ηχο (και ειδικα στα solos) απο :

Guns 'n Roses (Slash)
Gary Moore
Jimmy Page
Zakk Wyld
Angus Young (AC/DC) (αυτο πιο πολυ για τα ρυθμικα και για τον "growl" ηχο που σου ειπα πιο πανω)

αλλα και ΒΒ King και πολλους αλλους Bluesιστες και Jazzιστες ...

Tωρα οσον αφορα την Fender , και μαλλον εννοεις τις Stratocaster, εχουν πιο λεπτο ηχο , πριμο και παρα πολυ στακατο , με εντονο "τσιμπιμα" οταν χτυπας τις χορδες , που τις κανει ιδανικες για πιο "καθαρο" η ημι-καθαρο ηχο τυπου:

Stevie Ray Vaughan (God !!)
Eric Clapton
Dave Gilmour

Οχι φυσικα οτι δεν κανει ακομη και για Hard rock / metal (αλλα συνηθως με αρκετες τροποποιησεις , ειδικα στους μαγνητες):

Rory Gallagher
R. Blackmoore
Y. Malmsteen
Iron Maiden

Φυσικα εκτος απο τις ακουστικες διαφορες εχουν και πολλες εμφανισιακες και φυσικα κατασκευαστικες (που τις δινουν και τον χαρακτηριστικο ηχο τους), αλλα νομιζω οτι αυτο το ξερεις (αφου τις εχεις δει και εξαλλου το πιο πανω post καλυπτει αυτο το μερος πολυ καλα) ...
Γενικα , κατα την ταπεινη μου γνωμη , ειναι χαζο να λες οτι η Fender ειναι καλυτερη ή η Gibson .
Ειναι δυο τελειως διαφορετικες κιθαρες με τελειως διαφορετικες φιλοσοφιες κατασκευης και τελειως διαφορετκο target group που απευθυνεται η καθε μια.
Εχουν ομως ενα κοινο, ειναι και οι δυο φανταστικα οργανα με ηχο και εμφανιση που δημιουργησε την δικη της σχολη η καθε μια !!!
H καλυτερη λυση ειναι (εφοσον δεν εισαι κολλημενος με ενα μονο στυλ μουσικης) να εχεις απο μια (εστω οχι τις Αμερικανικες, για οικονομικους λογους) η να εχεις μια που να "κανει" στο περιπου και τις δυο δουλειες (και να εχει και κανενα lock τρεμολο !!!).
Εγω γι αυτο τον σκοπο εχω και μια Fender Strat Heavy Metal (Την πηρα απο εκθεση και δεν την εχω ξαναδει πουθενα στην Ελλαδα !!!)
με δυο διπλους και ενα μονο EMG active μαγνητες και Floyd Rose Pro τρεμολο. Ειναι πολυ πιο ευελικτη και απο την Stratocaster και απο την Gibson , αφου μπορει να βγαλει ηχους και απο τις δυο σχολες....
Ελπιζω να σε βοηθησα λιγο και να μην σε μπερδεψα χειροτερα ... ;)

Σελίδες: 1 ... 104 105 106 [107]