Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Serviani

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 26
1
Αν και έχει περάσει πολύς καιρός απο την τελευταία μου επίσκεψη εδώ,"έπεσα" πάνω σε αυτό το πολύ όμορφο τραγούδι,μπράβο παιδιά!

2

3




4
Χίλια μπράβο στη μπέμπα,μου φτιάχνει τη διάθεση οποτε την ακούω,τον άλλο τον ξέρουμε...γνωστός μισητός τύπος!χαχα



5
Με πρόλαβε ο φίλος,αν σηκώσεις το σαμαράκι δεν θα μακρύνει το μήκος της χορδής; σκέφτεσαι ότι σκέφτομαι;


Για την χορδή προηγουμένως στο είπα επειδή μου έχει τύχει σε 2 ίδια σετ οι 2 μπάσες χορδές και μόνο να είναι αδύνατο να ρυθμιστούν σωστά.

6
Ένα καταπληκτικό Fusion/rock τρίο.





http://filka.info/mp3/Impact%20Fuze#.TwcuK2H2Gq4.facebook

7
Δεν αποκλείεται να έχει θέμα η συγκεκριμένη χορδή που πήρες.


Σε κάποιες γέφυρες υπάρχει η δυνατότητα να αλλαχθεί η βίδα απο το σαμαράκι ή και να λιμαριστεί σε συγκεκριμένο σημείο,θα βοηθήσει ώστε να σπρώξει το σαμαράκι πιο μπροστά,το έχω κάνει πριν χρόνια σε κιθάρα φίλου που είχε θέμα με το intonation,βέβαια δεν έχω ιδέα τι γέφυρα ακριβώς φοράει η κιθάρα σου και αν μπορεί να γίνει αυτό.

8
Αυτοί οι λίγοι μήνες απραξίας δεν θα με ανησυχούσαν ιδιαίτερα,έχω περάσει χρόνια απραξίας-και ασχολίας με άλλες δραστηριότητες- κατα διαστήματα, κι όμως αυτό το όμορφο μικρόβιο της κιθάρας δεν έφυγε τελικά.Το κίνητρο δεν θα έρθει να σου χτυπήσει την πόρτα-βάσει των όποιων πιθανοτήτων προσωπικά υπολογίζω-θα πρέπει να το κυνηγήσεις...και θα το έβρεις!

9
Βάσει της τριτιακής κατασκευής η δεσπόζουσα της Ρε Χιτζάζ (Spanish Flamenco) θα είναι Αm(b5).

10
Ναί,δεν αποκλείεται να ξεκίνησαν κάποια συνεργασία μεταξύ τους με σκοπό να βγεί ένας πιο προσιτός ενισχυτής,δε μένει παρα να δούμε/ακούσουμε τί ενισχυτής θα βγεί.

11
Αδριανέ όποτε βρείς ευκαιρία πες μου λίγο πως σου φάνηκε η JJ στην V1 σε σχέση με την συγκεκριμένη TAD 7025/E83CC που άλλαξες;

13
Αρμονικό Συντακτικό του Δημήτρη Πυργιώτη,λογικά πρέπει να υπάρχει ακόμη.

14
Να με συμπαθάτε για το άσχετο του θέματος αλλά μόλις το είδα...και απλά δεν έχω λόγια να το περιγράψω!





15
Πολύ ωραίο review Γιώργο,μπράβο!

16
Καλησπέρα,

Για τη κιθάρα μιλάμε;

Έχω την εντύπωση ότι το R3 χρησιμοποιείται αρκετές φορές σε ταστιέρες με φιλετάκι ή όταν δεν θέλει κάποιος να φεύγουν οι 2 χορδές εκτός ταστιέρας σε σηκώματα.

Σύμφωνα με τον stewmac το R4 έχει διαστάσεις:

Floyd Rose R4
Width: 1-11/16" (42.86mm)
String spread: 1-7/16" (36.51mm)

17
Καλή χρονιά σε όλους!

Μια λεπτομέρεια μην ξεχάσεις να τσεκάρεις,σε περίπτωση που θα στείλεις το piezo σήμα σε άλλο μηχάνημα,αν γίνει η αγορά online,να τους ρωτήσεις το μήκος των καλωδίων απο το σημείο που θα σπλιτάρει και μετά ώστε να υπολογίσεις το "άνοιγμα".

18
Ενισχυτές / Απ: Engl Powerball, midi alternatives
« στις: 02/11/10, 19:21 »
O Powerball δεν έχει μόνο αυτή τη σειριακή θύρα για τον ποδοδιακόπτη της εταιρείας αλλά και κανονικά stereo jacks.

Μην ξεχνάς ότι και το g major αλλά και το FCB έχουν relays για τις εναλλαγές των καναλιών και modes.
Οπότε με μια γρήγορη σκέψη πιστεύω ότι θα μπορείς να κάνεις τα πάντα,ίσως χρειαστείς ένα Υ καλώδιο,δεν έχω χρόνο να το δω τώρα.

19
Ενισχυτές / Απ: Engl Powerball, midi alternatives
« στις: 28/10/10, 13:07 »
Μπορείς να μειώσεις τον αριθμό εναλλαγών στα πατήματα με τη λύση που προτείνει ο Αδριανός.
Υπάρχουν και έτοιμες λύσεις που θα τις χρησιμοποιείς σε συνεργασία με τον ποδοδιακόπτη του ενισχυτή,όπως για παράδειγμα αυτό:
http://www.thomann.de/gr/lehle_dloop_sgos.htm

Τώρα για να μπορείς να τα αλλάζεις όλα αυτα με ένα πάτημα και να κρατηθεί το κόστος όσο γίνεται χαμηλότερα θα χρειαστεί μια κομπακτ λύση looper-controller.Το ground control της Voodoo δυστηχώς απο μόνο του είναι απλά ενα midi controller,σε συνεργασία με το GCX της ίδιας εταιρείας μπορεί να κάνει όλα αυτα που θέλεις αλλά είναι way too much για αυτή τη χρήση μόνο.

Υπάρχουν αρκετές εταιρείες που προσφέρουν κομπακτ λύσεις τέτοιου τύπου,μία που κατα τη γνώμη μου αξίζει να τσεκάρεις είναι αυτή:
http://www.thomann.de/gr/rocktron_patchmate_loop_8_floor.htm

Κάποιες άλλες προτάσεις θα ήταν:
http://www.loopersparadise.de/en/prod.php?p=143
http://www.loopersparadise.de/en/prod.php?p=128
http://www.loopersparadise.de/en/prod.php?p=265

Και σίγουρα αρκετές ακόμα.


20
Θα πάρεις καλύτερες μετρήσεις αύριο-μεθαύριο.

Τα τριξίματα στις μπασες χορδές τα ακούς; σε ποιες θέσεις της ταστιέρας;

21
Αντιγράφω 2 παραγράφους απο αυτά που ισχυρίζεται η Celestion.
Κάποιες προτάσεις έχουν ενδιαφέρον,αν και είμαι σίγουρος ότι όχι όλοι τις συμμερίζονται.

"The important characteristics of the cabinet material are strength,   sound and ease of use. Lively resonant materials, such as plywood or   real woods, vibrate in sympathy with the speaker and enhance the sound,   but should be at least 13mm / 0.5" thick, or they will unduly colour the   sound. Most woods or wood composites will be strong enough at this   thickness. When considering price, you should also consider cabinet   finish. Cabinets can be painted or stained, or covered with a vinyl or   carpet finish. Real woods finished with a stain can be very exclusive   and expensive looking!

Generally, open back or sealed boxes should be used.Open back gives a   looser low end with less depth, and 'figure 8' directivity (sound field   looks like an 8 when looked down on from above the cab). Sealed boxes   give tight, deeper low end but are more directional, giving less spread   of sound. Vented / tuned / ported / reflex boxes do not generally offer   an advantage to lead guitar speaker operation.  If such a loading is   required. it is recommended that the alignment should be chosen with   care as inappropriate reflex designs can cause speaker damage. The box   size is not critical. The baffle size is more important in open back   boxes (larger = more low/mid presence), and for closed back boxes larger   volume means deeper but looser bass. Do not use internal acoustic   wadding, it is inappropriate for guitar cabs, reducing sparkle and life.
In Summary     
  • Plywood or real wood construction is preferable
  • Strong, rigid construction means no buzzes or rattles
  • Size is not critical
  • Ensure the speaker is adequately mounted and protected
  • Avoid air leaks if using sealed box construction"

22
Καλησπερα.

Για να μην ανοιγω νεο θεμα, επειδη σκοπευω να παραγγειλω ενα τετοιο εργαλειο μεσω ebay ηθελα να ρωτησω σχετικα με τις διαστασεις του. Υπαρχει σε διαφορες διαστασεις και δεν ξερω ποιο μου χρειαζεται για την esp eclipse μου...

Για να μην αναγκαστω να πληρωσω ολοκληρο το σετ μπορει κανεις να βοηθεισει?

Απο το manual της ESP:
"To adjust the truss rod, first locate the truss rod access at the headstock (Figure 4) or end of neck by bodyjoint (Figure 5), remove the truss rod cover, and insert the correct size allen wrench (4mm) or pipe wrench(8mm) to adjust. Turn counter-clockwise to loosen and clockwise to tighten."

23
Ένα θεόμουρλο σχήμα απο τη Γερμανία σε jazz/fusion/metal φόρμες.

http://www.panzerballett.de/
http://www.myspace.com/panzerballett

24
Εχω κάνει μία μικρή ρύθμιση στο Bias, όχι μεγάλη απόκλιση, απλά το ανέβασα λίγο hotter, από το 30mA στα 35 mA αφού το συζήτησα σε ένα forum που συμμετέχουν και οι κατασκευαστές, καθώς από το εργοστάσιο τείνουν να προστατεύουν τις λυχνίες κάνοντας σχετικά cold biasing, αν θές ρίξε μία ματιά στο σχετικό post μου: http://www.rig-talk.com/forum/viewtopic.php?f=47&t=69684&start=0


30mA για την EL34 δε το λες και κρύο biasing,αλλά αν πάμε με βάση τα νούμερα καλά έκανες και το ανέβασες λίγο,με το plate voltage που μέτρησες τα 35mA είναι περίπου στο 60%.

Είναι γεγονός ότι συνήθως οι κατασκευαστές προτιμούν να φεύγουν οι ενισχυτές με πιο "ασφαλείς" ρυθμίσεις,υπάρχουν μεγάλοι κατασκευαστές που ρυθμίζουν το bias για EL34 στα 20-25mA!..τώρα πως ακούγεται αυτό μην με ρωτήσεις.. :D


25
Αδριανέ βλέπω απο τα χαρακτηριστικά ότι ο Μ60 έρχεται με EL34 απο το εργοστάσιο,με τι ακριβώς τελικές σου ήρθε;

Του πέρασες μήπως 6L6 να τον ακούσεις;

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 26