Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - freemind

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 206
1
Σε ενα γεματο δωματιο; Σε ενα δωματιο με εντονες αντηχησεις; Σε ενα δωματιο χωρις αντηχησεις; Για μεταλ παραγωγη; Για τζαζ ηχο; Για αφρικανικο μονοχορδο με μεταλλικες χορδες; Σε τι ενισχυτη; OPen? Closed? ;)

Δεν υπαρχει καποια ακριβης τιμη στην ενταση ;).

2
Ο κακος ηχος δεν ειναι απαραιτητα σημαδι πως το πακετο εχει καποιο προβλημα ή δεν ειναι καλο.

Οταν ηχογραφεις με μικροφωνο πρεπει να υπολογιζεις πολλους περισσοτερους παραγοντες απο ενα απλο καλωδιο και μια ρυθμιση σε ενα εικονικο ενισχυτη. Πρεπει να υπολογιζεις στη σωστη τοποθετηση του μικροφωνου μπροστα απο τον ενισχυτη, στη θεση του ενισχυτη στο δωματιο, στον τροπο που ανταποκρινεται το δωματιο και ηχογραφειται απο το μικροφωνο, κλπ.

Προσωπικα θα σου προτεινα να ξεκινησεις να πειραματιζεσαι με διαφορετικες τοποθετησεις του μικροφωνου. Κι οχι αναγκαστικα κοντα στον ενισχυτη, αλλα και σε μια αποσταση οπου ο ηχος θεωρεις πως ειναι καλυτερος. Πχ, η δικη μου αγαπημενη τεχνικη ειναι μακρια απο τον ενισχυτη, ωστε να πιανω πληρως το "ανοιγμα" του ηχου του ηχειου του και να κερδιζω και απο τη "ζωντανια" του δωματιου!!

3
Εφέ / Απ: Το είδατε αυτό? ACPAD
« στις: 04/11/15, 22:23 »
Μονο εμενα φαινεται λιγο υπερβολικο να κανεις κατι που εδω και καιρο μπορεις να το κανεις και με τα ποδια; :/ Οκ, ειναι εξυπνη ιδεα, αλλα ειναι μια ιδεα αναμεσα στις τοσες. :/

4
Καλημερα και καλως ηρθες.

Αρχικα να ξερεις πως "standard" εξοπλισμος για live δεν υπαρχει, ιδιαιτερα σε ο,τι αφορα το θεμα των ηχειων. Σιγουρα απο μικροφωνα, κονσολα, καλωδια και τυχον παρελκομενα ( βασεις, αναλογια ) μπορεις να εισαι σιγουρος, ομως αναλογα με το χωρο που θα παιξεις, θα χρειαστεις και διαφορετικα ηχεια/ενισχυση.

Εφοσον δεν υπαρχει σταθερος χωρος, θα προτεινα την αγορα αυτοενισχυομενων ηχειων, αρκετων Watt, ωστε να μπορεις να καλυψεις και μικρους χωρους ( 40-50 ατομων ) και μεγαλυτερους ( μεχρι 100-150 φανταζομαι ), ειτε μειωνοντας, ειτε αυξανοντας την ενταση.

Κατα δευτερον, τι κιθαρες εχετε ( πχ, εαν εχετε απλες ακουστικες/κλασσικες, θα χρειαστειτε μικροφωνα και για τις κιθαρες -αν και δεν το προτεινω, καλυτερα να κανετε πατεντα με ενισχυση του ηχου-, εαν εχετε ηλεκτρακουστικες/ηλεκτρικες θα χρειαστειτε απλως καποια DI/προενισχυσεις, εαν δεν εχει η κονσολα αντιστοιχα καναλια ετοιμα );

Κατα τριτον, οταν λες "2 φωνες, 2 κιθαρες" υποννοεις πως ειστε 2 ατομα, τα οποια παιζετε και τραγουδατε συγχρονως;

Και τελος, και το πιο σημαντικο, μεχρι που κινειστε οικονομικα. Γιατι μπορει για τη δικη μου τσεπη τα 1000€ να ειναι "χμ, μια καλη αρχη" ( που καπου τοσο θα υπολογιζα, για να ειμαι ειλικρινης ), αλλα για τη δικη σας να ειναι "καλα, τρελος εισαι;" ;)

Εχε υποψιν, πως αντιθετα με τα full band live σε μαγαζια ( οπου πολλες φορες παμε και κοιταμε πρωτα την ενταση και μετα το ποιοτικο αποτελεσμα ), τα ακουστικα live ειναι πιο "λεπτεπιλεπτα" και η αλυσιδα του ηχου παιζει σημαντικο ρολο και στο πως ο πελατης/μαγαζατορας/μουσικος θα ανταποκριθει στον κοσμο. ;)

5
Βεβαιως, γιατι η ΑΕΠΙ μετραει...τετραγωνικα, αδειες, τραπεζια, κλπ, αλλα ποτε playlists ( και η απορια ειναι βεβαια πως βγαινουν στατιστικα τα μοιρασματα, αλλα τι ρωταω τωρα... )

6
Πιστευω πως πρεπει να μας δωσεις περισσοτερες λεπτομερειες για τις ρυθμισεις σου, το συστημα εγγραφης σου ( κανεις monitoring απο την καρτα ή απο το προγραμμα ), κλπ :)

7
Αυτο το gadget το ειχα δει στο στουντιο, οπου μια metal μπαντα ηχογραφουσε. Ο κιθαριστας ειχε βαλει δυο εξτρα λαστιχακια πανω και κατω απο τη κατασκευη, ωστε να μην γδαρει την κιθαρα του. Δεν μπορω να πω πως ηταν απολυτα σταθερο, αλλα εαν δεν εισαι τυπος που κανεις ακραιες κινησεις, δεν προκειται να φυγει κι ευκολα!

9
Η διαδικασια ειναι απλη:

Επικοινωνεις με την εταιρια ( ή τον καλλιτεχνη, εαν αυτο-εκπροσωπειται ), ζητας την εγγραφη αδεια χρησης του κομματιου ( αναλογα με το ποιος ειναι συνθετης, στιχουργος, κλπ ). Η εταιρια σιγουρα εχει καποιες απαιτησεις ( ποσοστα επι των κερδων, ορισμενες δικλειδες ασφαλειας για κακοβουλη χρηση, κλπ ) και καπου εκει κλεινει η συμφωνια.

Οπως και να εχει, τιποτα δεν θα παει ατιμωρητο, ιδιαιτερα εαν μιλαμε για τοσο μεγαλες παραγωγες και ονοματα ;)

10
Για να ξεκαθαρισω λιγο τους επαινους που διαβασα, δηλωνω πως δεν ειμαι κανα studio geek ή GAS maniac, οποτε θεωρω πως και στα 100-200€ μπορει να βρεθει ενα μικροφωνο για τα πρωτα βηματα ηχογραφησης ;).

Απο εκει και περα, η διαφορα των πυκνωτικων απο τα δυναμικα ειναι ο τροπος που λειτουργουν. Παρολαυτα, η περιγραφη που κανει ο Xolidoxos ειναι σαφεστατη για το τι θα περιμενεις απο τα δυο ειδη μικροφωνων. ;)

Εαν θα ειχα ενα μικρο budget και θα ηθελα να ξεκινησω απο καπου, θα πηγαινα σε πυκνωτικο. Και θα εκανα τον απαραιτητο συμβιβασμο πως ουτε ακριβο θα ηταν ( αρα θα εδινε εναν επιπλεον "χαρακτηρα" στον ηχο που θα ηχογραφουσα ), ουτε θα ειχε και το καλυτερο δυνατο αποτελεσμα στο χωρο μου ( γιατι δεν θα το ειχα διαμορφωσει ακουστικα οπως πρεπει ).

Σιγουρα στο μελλον με την αγορα καποιου panel ή καποιο ηχοαπορροφητικου προϊοντος ( οπως τα mic screen ) θα μπορουσα να ελεγξω καπως το τι "πιανει" το μικροφωνο, οποτε θα πειραματιζομουν οσο μπορουσα με ενα φτηνο πυκνωτικο, κι αν καποια στιγμη εβλεπα πως δεν μπορει να αποδωσει αλλο, τοτε θα προχωρουσα παρακατω, με την αγορα ενος καλυτερου.

Καλο θα ειναι για αρχη να εχεις μια "ιση" αλυσιδα απο εξοπλισμο. Πχ, με το να παρεις μια καλη προενισχυση σε ενα μετριο μικροφωνο, δεν σημαινει απαραιτητως πως ο ηχος σου θα απογειωθει ( ισως να φερει μπροστα και τις ατελειες του μικροφωνου ), ουτε εαν θα παρεις ενα τρομερο μικροφωνο σε μια φτηνιαρικη καρτα ηχου θα αλλαξεις τελειως τον ηχο σου. ΣΑΦΩΣ και θα υπαρξουν βελτιωσεις, ομως οχι τοσες οσες εαν το συνολο του εξοπλισμου σου ειχε μια ισορροπια απο αποψη budget.

Πχ, μια καρτα των 300-400€ με ενα μικροφωνο αντιστοιχης ταξης θα ηταν μια καλη αρχη για να δοκιμασεις τεχνικες ηχογραφησης, να πιασεις τις δικες σου πηγες και να τις μιξαρεις...και κυριως να μην απογοητευτεις εαν στις πρωτες δοκιμες το αποτελεσμα θα ειναι τραγικο ή θα απεχει παρα πολυ απο αντιστοιχες ηχογραφησεις που ακους στο youtube απο ατομα που εχουν τον ιδιο εξοπλισμο με σενα...

Και στο κατω κατω, ο ηχος ειναι υποκειμενικος...Αλλοι αποκτουν τον "ηχο τους" κι αλλοι τον ψαχνουν ;)

11
Εχω ορισμενα μικροφωνα της Rode, την θεωρω τιμια εταιρια και ειναι μια καλη αρχη ;) Αλλα θελεις προενισχυση ( ή καρτα ηχου με προενισχυση ) για να το δουλεψεις!

12
Κοιτα, εφοσον εσυ κινεις την τσεπη σου, θα ηταν καλο να μας πεις και σε τι ποσο κινεισαι ;)

Οταν λεω ανομοιες καταστασεις, εννοω ανομοιες ως προς το τι μικροφωνα πας να συγκρινεις. Το ενα ειναι δυναμικο και το αλλο πυκνωτικο, οποτε καταλαβαινεις πως η διαφορα ειναι..ε....θεμελιωδης :D. Προσωπικα θα πηγαινα σε ενα πυκνωτικο, για να εχω ενα all around μικροφωνο. Το 58αρι θα σε δεσμευσει λιγο οσον αφορα το τι πηγες μπορεις να ηχογραφησεις, ΟΜΩΣ να εχεις κατα νου πως εαν ο χωρος σου δεν ειναι καλος, το δυναμικο δεν θα βγαλει τοσο εντονα τα προβληματα του χωρου, σε αντιθεση με το πυκνωτικο που ειναι πιο ευαισθητο ;)

13
Εννοειται πως εαν θες να πας στο επομενο level, καλο ειναι να αποκτησεις μια καρτα ηχου. Και μαλιστα, να διαθεσεις ενα σεβαστο ποσο, ωστε να μπορεις να την εχεις για αρκετα μεγαλο διαστημα ( δηλαδη να καλυπτει τις αναγκες σου ). Βαλε κατα νου επισης πως εαν αποκτησεις καρτα ηχου ( με προενισχυσεις εννοειται ), η προενισχυση δεν θα σου χρειαστει. ;)

Οσον αφορα την επιλογη μικροφωνου, συγκρινεις δυο ανομοιες καταστασεις ;)

14
1) Θα διαφωνησω με τον sfansfan ως προς τη "λαθος αγορα". Οτιδηποτε αγοραζουμε, κι εχει μελετηθει η χρησιμοτητα του πριν αγοραστει βεβαια, δεν ειναι "ανωφελο" ή "λαθος", αλλα εξυπηρετει ενα συγκεκριμενο σκοπο.

Αυτη τη στιγμη στην αλυσιδα σου εχεις ενα μικροφωνο μιας κατηγοριας και βλεπεις πως οι προενισχυσεις της καρτας ηχου σου δεν φτανουν για να του δωσεις την ενταση που θελεις. Ειναι χαρακτηριστικο του μικροφωνου αυτο, δεν σημαινει αμεσως πως η καρτα σου δεν κανει τη δουλεια της για τo budget της.

Το να επιλεγεις εξοπλισμο ειναι σαν να φτιαχνεις ενα μεγαλο παζλ. Δεν ειναι απαραιτητο παντα να εχει τα πιο ακριβα κομματια, αφου το μυστικο ειναι να τα συνδυαζεις σωστα ωστε το τελικο αποτελεσμα να ικανοποιει τον τεχνικο, τον παραγωγο, τον πελατη και στη δικη σου περιπτωση, εσενα.

Επειδη ετσι κι αλλιως ειμαι κατα της gas σχολη που θελει τα παντα σε μια αλυσιδα ηχου να ειναι high quality, νομιζω πως πρεπει να σταματησω εδω :)

2) Η προενισχυση θα δωσει σιγουρα τη χροια της στο τελικο αποτελεσμα. Υπαρχει λογος που κυκλοφορουν τοσες πολλες εκει εξω, με διαφορετικα υλικα, διαφορετικες υλοποιησεις, διαφορετικη τιμη. Μια προενισχυση πρεπει να "συνδυαζεται" σωστα με το καταλληλο μικροφωνο, κι ολα αυτα παντα με τη σκεψη του τι ηχογραφεις.

Καποιοι γουσταρουν τη χροια των Avalon, αλλοι ειναι πιο κοντα στην Neve, αλλοι προτιμανε σαπιο-προενισχυσεις γιατι θελουν αυτο το "καμμενο" αποτελεσμα της ιδιας της προενισχυσης.

Κανονας, ΔΕΝ υπαρχει.

Σαφως, ακριβες προενισχυσεις εχουν αλλον 'αερα', τονιζουν διαφορετικα και χρωματιζουν ωραια το αποτελεσμα εαν υπεροδηγηθουν.

3) Οποτε, η απαντηση εδω, συμφωνα με το παραπανω ειναι "ολοι και κανενας", με μονο οριο το ποση ενταση μπορει να δωσει στο μικροφωνο σου ;).

4) Ο Goldmike ειναι ενας fair enough προενισχυτης, εχει αρκετο headroom, κλασσικος σε αρκετες εφαρμογες post και σχετικα φτηνος γι' αυτα που προσφερει. Προσωπικα θεωρω πως ειναι all around για φωνη, ΠΑΝΤΑ ομως με γνωμονα του τι μικροφωνο θα δουλεψεις.

Απο εκει και περα, απο αυτους που εχω δουλεψει, ειναι ο πιο φτηνος και σιγουρα θα ηταν αδικια να τον συγκρινω με κατι τερατα τυπου Avalon 737xp ή Neve 1073 ( απο αυτα που ακουμπας μια φορα σε δουλεια πχ και σου μενει μαθημα μιας ζωης :P ).

Νομιζω πως και της Universal Audio o 710 twin fifty ειναι καλος, αλλα τον χρησιμοποιησα ελαχιστα σε μια δουλεια κι οχι σε ηχογραφηση φωνης... Η τιμη του δεν ξερω ποσο ειναι, αλλα καπου το ειδα μεταχειρισμενο στα 450€...

( πρεπει να ομολογησω πως ειμαι αρκετα ερωτευμενος με τον Tube Tech MP2A, αλλα τον ακουσα σε παρουσιαση αντιπροσωπου...εκει πουλας κι ενα νεφρο για να τον παρεις... )



Συγχώνευση μηνυμάτων: 22/04/15, 23:20
Προταση μου ειναι, εφοσον ολα ειναι σε επιπεδο home studio, χωρις διαμορφωσεις χωρων, ακριβο εξοπλισμο ( μεχρι στιγμης ), κλπ να μην υπερβεις τα 300€ για προενισχυση. Κατι που να σου boost-αρει το σημα, χωρις να ειναι το κατι ιδιαιτερο.

Υπαρχουν κι αλλοι παραγοντες που θα επηρρεασουν τον ηχο σου, περα απο εναν προενισχυτη ;) Μην σε πιασει το GAS συνρομο κι αρχισεις να βλεπεις τα θηρια. Τα θηρια εχουν συγκεκριμενο target group αγοραστων, μακαρι να το φτασεις, αλλα δεν τα εχεις αναγκη ;)

15
Δεν ειναι θεμα καλων ή κακων προενισχυτων, αλλα θεμα μικροφωνου το οποιο ΟΝΤΩΣ οσοι το εχουμε δουλεψει, ξερουμε πως θελει "δυνατες" προενισχυσεις.

Πχ, τα 60db μιας μεσης προενισχυσης ΔΕΝ κανουν δουλεια εαν η πηγη που ηχογραφειται ειναι ηδη χαμηλη.


Προσωπικα, το εχω δουλεψει με την SPL Goldmike 9844, ομως οποιαδηποτε αλλη προενισχυση σου δωσει πανω απο τα 60dB ειναι μια χαρα για αρχη.


16
Καλοριζικο. Μαθε να χρησιμοποιεις τα φιλτρα του, θα σου λυσουν τα χερια.

Εαν βλεπεις πως επιμενει η χαμηλη ενταση ( υποψιν, στον ψηφιακο κοσμο, οταν κινεισαι μετα -18 και -14dB, εισαι μια χαρα ), τοτε παρα πολυ απλα θα παρεις για αρχη ενα φτηνο προενισχυτη ;)

17
Θα σου προτεινα για αρχη να δεις πως ανταποκρινεται η προενισχυση που εχεις. Εαν δεις πως δεν ειναι ικανη να καλυψει τις απαιτησεις του μικροφωνου σε gain, τοτε μπορουμε να το δουμε ξανα το θεμα ;).

18
Το πουλανε ως ραδιοφωνικο, ομως στην πραγματικοτητα ειναι ενα δυναμικο μικροφωνο φωνης :-).

Το 58αρι ειναι μια αλλη ιστορια.

Προσωπικα το εχω απομυθοποιησει το συγκεκριμενο μικροφωνο, θεωρω πως αυτο που θα παρεις ειναι καλυτερο για τη δουλεια που θελεις.

Ο,τι θες, εδω ειμαστε!

19
Kαλημερα

1) Σιγουρα σε ενα μικρο δωματιο θα ηταν καλυτερη η χρηση δυναμικου, αν και με διαφορες πατεντες ( οπως τα ειδικα mic screen ) μπορεις να μειωσεις τις ανακλασεις που δεχεται το μικροφωνο και να κανεις πιο "στεγνο" το αποτελεσμα. Το ιδιο μπορεις να πετυχεις εαν χρησιμοποιεις χαμηλο gain, κανοντας το μικροφωνο λιγοτερο ευαισθητο σε οτιδηποτε λαμβανει απο το χωρο.

2) Η εμπειρια μου ειναι πως το συγκεκριμενο μικροφωνο ειναι αποκλειστικα για φωνη ( το εχω δει και για ενισχυτη κιθαρας, δεν το εχω δοκιμασει ), ιδιαιτερα αντρικη. Εχει μια ταση τις "μετριες" φωνες ( αυτες που εχουν περισσοτερα μεσαια, λιγοτερα πριμα και σχεδον καθολου μπασα ) να τις κανει βαθυτερες απ' ο,τι ειναι, ενω εαν αξιοποιησεις το proximity effect ( οσο πιο κοντα πλησιαζεις σε ενα μικροφωνο, τοσο πιο εντονα γινονται τα μπασα -εξαιρουνται τα omni πολικα διαγραμματα- ), τοσο πιο εντονο γινεται αυτο.

Επειδη ειναι ραδιοφωνικο μικροφωνο, εχει καλυτερη anti-pop προστασια απο τα κλασσικα δυναμικα που ειναι για live ή ηχογραφησεις. Παρολαυτα, με τη χρηση ενος δευτερου anti-pop μπορεις να πετυχεις καλυτερα αποτελεσματα ( Προσωπικα χρησιμοποιω παντα δυο ).

Πρεπει να γνωριζεις πως μεσα στο σασι του εχει εναν ειδικο anti-shock μηχανισμο ( δηλαδη ο fet προενισχυτης του και η καψα στεκονται στον αερα, σε ενα συστημα spider, σε μινιατουρα ), ενω δεν μπορεις με τιποτα να του περασεις μεσα ηλεκτρομαγνητικο θορυβο ( φαντασου κινητο σε αποσταση μισου μετρου πανω σε post desk ηχογραφησης και να μην περναει τιποτα ).


3) Η αληθεια ειναι πως προκειται για ενα ιδιαιτερα αναισθητο μικροφωνο ( εξου και η αγαπη των broadcast :P ), το οποιο σιγουρα θα χρειαστει εναν προενισχυτη minimum των +60dB, οπως εχεις εσυ. Πιστευω πς σε περιβαλλον που θα τραγουδας, η ενταση σου θα ειναι αρκετα καλη για να εξισσοροπησει το αποτελεσμα.

Βεβαια, να ξερεις πως εαν πιεσεις στα ορια την προενισχυση, θα σου φερει μπροστα το θορυβο της ιδιας της κατασκευης, αλλα και παλι πιστευω πως αδικα ανησυχεις, μιας και πολλοι χρηστες του μικροφωνου δεν ειναι τραγουδιστες, αλλα speakage artists και δεν αποτελουν το καλυτερο παραδειγμα...

Γενικα, θεωρειται απο τα μικροφωνα που απαιτουν gain. Εαν δεις πως δεν σου φτανει η προενισχυση της καρτας, μπορεις να αγορασεις μια εξωτερικη και να κανεις τη δουλεια σου. Ειναι ωραιο "παιχνιδι" αυτο ( κι ακριβο λιγο ) γιατι μπορεις να κανεις σωστο match προενισχυσης και μικροφωνου και να πετυχεις παρα πολυ καλες χροιες.

Με την κριση, παρα πολλες ( και καλες ) προενισχυσεις αυτη τη στιγμη πωλουνται στα μεταχειρισμενα. Οποτε, εχεις επιλογες.


4) Δεν γνωριζω, εγω το χρησιμοποιησα οταν ηταν ηδη αγορασμενο, οποτε δεν μπορω να σου πω το πακετο!



Γενικα, θα αφησω ενα βιντεο να μιλησει ( εχε κατα νου πως ο ηχος που ακους ειναι επεξεργασμενος, και δεν σημαινει πως το μικροφωνο ειναι το 100% του ηχου που βγαζει φυσικα )

https://www.youtube.com/watch?v=jMXXnLSRdBE

20
Μπορεις να ρωτησεις εδω, το εχω δουλεψει σε ραδιοφωνικο σταθμο :)

21
Κοιτα, πως γενικα τα μικροφωνα που χρησιμοποιεις δεν κανουν για καμια δουλεια, ειναι αληθεια. Αλλα κι αυτες οι καρτες οχι μονο δεν ειναι ουτε καν μεσοβεζικες λυσεις, αλλα μειωνουν στο ελαχιστο την οποιαδηποτε πιθανοτητα θα ειχες να κανει κατι με αξιοπρεπεια ;).

22
Η πραγματικη αιτια του προβληματος ειναι πως η καρτουλα αυτη δεχεται αποκλειστικα σημα κιθαρας, το οποιο εχει προφανως διαφορετικο level απο ενα μικροφωνο, με αποτελεσμα οσο κι αν ανεβασεις την ενταση της ηχογραφησης, η καρτα θα "βλεπει" παντα μια κιθαρα στην ακρη της, ακομα κι αν συνδεσεις το μικροφωνο ;).

Τωρα, οσον αφορα την καρτα που προτεινεις για αγορα, θα ελεγα να την ξεχασεις. Γενικοτερα, ξεχνα την οικογενεια Soundblaster/EMU και προχωρα στο επομενο level καρτων που ειναι για ηχογραφηση. Ακομα και με 150-200€ μπορεις να παρεις μια καρτουλα να κανεις καλυτερη δουλεια ;)

23
Ειναι μια καλη αρχη, οπως και η προστασια του απορρητου στο διαδικτυο, που προσφατα εχασε παλι η ΑΕΠΙ. ;)

24



Οι "2+4",σε ένα πρόγραμμα Εντεχνης, Ελληνικής και Ξένης Ροκ μουσικής,αποτελούμενο από τις καλύτερες επιλογές των τελευταίων 30 ετών...
Μία παρέα εξαιρετικών μουσικών και καλών φίλων,
σας περιμένει το Σάββατο 14/3 στο My Place στiς 10:30μμ

25
Ειμαι κατοχος της AKAI EIE PRO και μπορω να πω πως περα απο το vintage του θεματος, με εχει καλυψει σε παρα πολλες mobile ηχογραφησεις. Στα θετικα της βαζω την εξωτερικη τροφοδοσια, το χαμηλο latency ( που εχε υποψιν πως δεν ειναι θεμα της καρτας ηχου αποκλειστικα ) και το ευκολο interface που εχει ( συν τα VU meters ).

Οι προενισχυτες της ειναι σχετικα ουδετεροι, με αρκετο headroom, ενω για την κατηγορια της, εχει κι αξιοπρεπεις convertors.

Στα αρνητικα βαζω το βαρος της ( για mobile εφαρμογες που απαιτουν μεταφορα σε απιστευτα μερη, ειναι ενα θεμα ), οπως επισης και το ανορθοδοξο μεγεθος της που δεν την κανει καταλληλη να μπει σε 1/2U rack.

Για τα ακουστικα, εχω προμηθευτει ενα εξωτερικο headphone amplifier και μπορω απο το output 3-4 να στελνω αλλες μιξεις στους μουσικους κι αλλη να ακουω εγω.


Γενικοτερα ομως, σε αυτη την κατηγορια τιμης, οι περισσοτερες καρτες πανω κατω ειναι ιδιες, με διαφορες που αφορουν κατι παραπανω απο καναλια ή δειγματοληψια. Να εχεις κατα νου πως ο κανονας λεει "καρτα που στην ιδια τιμη δινει τα παντα, μαλλον εχει και χαμηλη ποιοτητα κατασκευης για να μπορει να κτυπησει την αγορα" ;)

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 206