Διάφορα > Κάδος ανακύκλωσης

THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει και ά

<< < (2/9) > >>

klaus77:
Τα άλλα 2 κομμάτια Απόλλων θα είναι διαθέσιμα σε 10 μέρες και θα τα στείλουν, αυτό που με ενόχλησε είναι πως λένε ότι οι παραγγελίες μένουν στο λογαριασμό όταν είναι άμεσα διαθέσιμες για 10 ημέρες και αν δεν μπουν τα χρήματα ακυρώνουν την παραγγελία και τα διαθέτουν σε άλλους πελάτες , εγώ όταν έκανα τη παραγγελία όλα τα προϊόντα ήταν άμεσα διαθέσιμα   , τους έβαλα τα χρήματα την έκτη μέρα από της 10 που έχεις περιθώριο αλλά δεν κρατήθηκαν προϊόντα στο λογαριασμό μου και εξαντληθήκαν χωρίς καμία απολυτός ενημέρωση , θα μπορούσα να είχα χρησιμοποίηση τα χρήματα  κάπου αλλού και όχι να τα έχω  καβατζα στο thomann για 1,5 μήνα … και περά από αυτό με ενοχλεί το ψέμα από ένα σοβαρό ας πούμε κατάστημα , τους ακυρώνουν τα φωτάκια σε κάθε προϊόν για τη κατάσταση του   

 Δε μπορεί να λέει πως από της 29-01 είχαν μόνο ένα ελαττωματικό προϊόν και στην κατάσταση ήταν άμεσα διαθέσιμο μεχρι προχθες το βραδυ ……     


Και να διευκρινίσω κάτι ,δεν λέω για το ελαττωματικό προϊόν , από τη στιγμή που η κατάσταση είναι άμεσα διαθέσιμη δεν έχεις μόνο ένα ελαττωματικό ,υπάρχουν και αλλά , το ελαττωματικό δεν το έχεις προς πώληση … άρα αυτό που εγώ καταλαβαίνω είναι απλά πως δεν κρατήθηκαν τα προϊόντα στη παραγγελία μου για της 10 μέρες που σου δίνουν περιθώριο  και εξαντληθήκαν χωρίς καμία ενημέρωση

Απόλλων:

--- Παράθεση από: klaus77 στις 04/02/14, 22:12 ---Τα άλλα 2 κομμάτια Απόλλων θα είναι διαθέσιμα σε 10 μέρες και θα τα στείλουν, αυτό που με ενόχλησε είναι πως λένε ότι οι παραγγελίες μένουν στο λογαριασμό όταν είναι άμεσα διαθέσιμες για 10 ημέρες και αν δεν μπουν τα χρήματα ακυρώνουν την παραγγελία και τα διαθέτουν σε άλλους πελάτες , εγώ όταν έκανα τη παραγγελία όλα τα προϊόντα ήταν άμεσα διαθέσιμα   , τους έβαλα τα χρήματα την έκτη μέρα από της 10 που έχεις περιθώριο αλλά δεν κρατήθηκαν προϊόντα στο λογαριασμό μου και εξαντληθήκαν χωρίς καμία απολυτός ενημέρωση
--- Τέλος παράθεσης ---

Προσωπικά δεν το θεωρώ παράλογο. Αντίθετα μού φαίνεται περίεργο που σού δίνουν τη δυνατότητα να κάνεις παραγγελία και να σού κρατήσουν τα προϊόντα για 10 μέρες χωρίς να έχεις πληρώσει. Ομολογώ ότι δεν το γνώριζα αυτό. Δεν νομίζεις όμως ότι είναι λίγο ειρωνικό να δυσανασχετείς γιατί θα πρέπει να περιμένεις λίγο για να σού στείλουν κάποια από τα προϊόντα, όταν από τη μεριά τους σού δίνουν το περιθώριο 10 ημερών για να ολοκληρώσεις την παραγγελία στέλνοντας την πληρωμή; Εγώ στη θέση σου δεν θα παραπονιόμουν. Ξέρω ότι δεν είναι αυτό το κύριο πρόβλημα που σε ενόχλησε. Απλά το αναφέρω γιατί είναι ένα δείγμα της φιλοσοφίας του καταστήματος που είναι υπέρ του πελάτη και το οποίο δείχνεις να αγνοείς όταν επκεντρώνεσαι σε κάτι που δυστυχώς πήγε στραβά.


--- Παράθεση ---θα μπορούσα να είχα χρησιμοποίηση τα χρήματα  κάπου αλλού και όχι να τα έχω  καβατζα στο thomann για 1,5 μήνα …
--- Τέλος παράθεσης ---

Mπορείς φυσικά να ακυρώσεις την παραγγελία (ή μέρος της παραγγελίας σου) και να ζητήσεις να σού επιστραφούν τα αντίστοιχα χρήματα. Δεν νομίζω ότι τίθεται ζήτημα αν πρόκειται να υπάρξει τόσο μεγάλη καθυστέρηση.


--- Παράθεση ---και περά από αυτό με ενοχλεί το ψέμα από ένα σοβαρό ας πούμε κατάστημα , τους ακυρώνουν τα φωτάκια σε κάθε προϊόν για τη κατάσταση του
--- Τέλος παράθεσης ---

Δεν είμαι σίγουρος τι εννοείς όταν λες "τους ακυρώνουν τα φωτάκια". Και χωρίς καμία διάθεση να κάνω το συνήγορο του Thomann, βρίσκω τη λέξη "ψέμα" και την κατηγορία για έλλειψη σοβαρότητας μάλλον υπερβολική. Έχω την αίσθηση ότι η αντίδρασή σου είναι δυσανάλογη με τη σοβαρότητα της κατάστασης που περιγράφεις. Βέβαια αυτή είναι απλά και μόνο η γνώμη μου.

Πληροφοριακά πάντως, αντιμετώπισα μια παρόμοια κατάσταση πρόσφατα (ή μάλλον την αντίθετη κατάσταση). Στην τελευταία μου παραγγελία από τον Thomann ένα πετάλι που αγόρασα είχε ένα ασυνήθιστο μεν αλλά εμφανέστατο λειτουργικό πρόβλημα που θα μπορούσε να είχε γίνει αντιληπτό με έναν απλό έλεγχο. Φυσικά το έστειλα πίσω και μού επέστρεψαν τα χρήματα, θα προτιμούσα όμως να το είχαν εντοπίσει πριν μού το στείλουν, ακόμα κι αν δεν είχαν διαθέσιμο άλλο κομμάτι για αντικατάσταση.

Guitar Fan:
μπορεί να στον είχαν κρατήσει κανονικά όπως γίνεται πάντα και όταν πήγαν να στον στείλουν είδαν ότι είναι ελαττωματικός.


klaus77:
Απόλλων σε κάθε προϊόν στο σιτε έχει μια λειτουργιά δεξιά που σου δείχνει σε τι κατάσταση βρίσκετε το κάθε προϊόν, ( πράσινο : άμεσα διαθέσιμο -2 πράσινα ένα κίτρινο παραλαβή σε 2-5 μέρες , όλα κίτρινα σου λέει ημερομηνία που θα είναι διαθέσιμο κτλ ) , όταν εγώ έκανα την παραγγελία ήταν άμεσα διαθέσιμα όλα και γιαυτο την έκανα ,αν έβλεπα παραλαβή σε 2 μήνες( όπως είναι σήμερα η κατάσταση του δλδ 3 κίτρινα )  δεν θα την είχα κάνει  , στο μαιλ λοιπόν που πηρά σήμερα  μου είπαν πως από την ημέρα της παραγγελίας μου μέχρι σήμερα  είχαν μόνο ένα ελαττωματικό προϊόν , ενώ μέχρι προχθές βράδυ η κατάσταση του ήταν 3 πράσινα που είναι άμεσα διαθέσιμο . και ρωτώ εγώ τώρα εάν έχεις μόνο ένα προϊόν και είναι ελαττωματικό στη κατάσταση αγορας το έχεις άμεσα διαθέσιμο ?
Συγχώνευση μηνυμάτων: 04/02/14, 23:57Guitar fan δε νομίζω γιατί δεν κράτησαν κανένα από τα 3 προϊόντα που έκανα παραγγελία 

Απόλλων:

--- Παράθεση από: klaus77 στις 04/02/14, 23:02 ---Απόλλων σε κάθε προϊόν στο σιτε έχει μια λειτουργιά δεξιά που σου δείχνει σε τι κατάσταση βρίσκετε το κάθε προϊόν, ( πράσινο : άμεσα διαθέσιμο -2 πράσινα ένα κίτρινο παραλαβή σε 2-5 μέρες , όλα κίτρινα σου λέει ημερομηνία που θα είναι διαθέσιμο κτλ ) , όταν εγώ έκανα την παραγγελία ήταν άμεσα διαθέσιμα όλα και γιαυτο την έκανα ,αν έβλεπα παραλαβή σε 2 μήνες( όπως είναι σήμερα η κατάσταση του δλδ 3 κίτρινα )  δεν θα την είχα κάνει  , στο μαιλ λοιπόν που πηρά σήμερα  μου είπαν πως από την ημέρα της παραγγελίας μου μέχρι σήμερα  είχαν μόνο ένα ελαττωματικό προϊόν , ενώ μέχρι προχθές βράδυ η κατάσταση του ήταν 3 πράσινα που είναι άμεσα διαθέσιμο . και ρωτώ εγώ τώρα εάν έχεις ένα προϊόν ελαττωματικό στη κατάσταση αγορας το έχεις άμεσα διαθέσιμο ?
--- Τέλος παράθεσης ---

Aυτό προσπαθώ να σού εξηγήσω. Η ένδειξη αυτή δείχνει διαθεσιμότητα, όχι λειτουργικότητα. Όταν έκανες την παραγγελία, προφανώς δεν είχαν διαπιστώσει ότι το τελευταίο κομμάτι που τους είχε μείνει ήταν ελαττωματικό. Αυτοί είχαν ένα κομμάτι σε στοκ, οπότε εμφάνιζαν το προϊόν ως διαθέσιμο. Από την ημέρα της παραγγελίας μέχρι σήμερα που πλήρωσες, μεσολάβησε ένας έλεγχος στον οποίο διαπιστώθηκε ότι το κομμάτι αυτό είχε πρόβλημα. Εσύ φαίνεται να πιστεύεις ότι εμφάνιζαν ως διαθέσιμο ένα προϊόν όταν εν γνώσει τους το μόνο κομμάτι που υπήρχε ήταν ελαττωματικό. Κάτι τέτοιο δεν είναι λογικό, τουλάχιστον όχι στη Γερμανία. Στην Ελλάδα μπορεί να είναι...

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση
Mobile View