Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Ozz

Σελίδες: [1]
1
Για διαδικτιακές μεταφράσεις:

http://babelfish.altavista.com/


2
Η ένδειξη του μετρονόμου αναφέρεται σε πόσα χτυπήματα θα πραγματοποιηθούν ανά λεπτό (bpm).
To 3/4 είναι το μέτρο του μουσικού σου κειμένου και δεν έχει καμμία σχέση με το παραπάνω. 3/4 ουσιαστικά σημαίνει ότι η μονάδα μέτρησής σου είναι το τέταρτο και ότι κάθε μέτρο έχει 3 από αυτά.
Το πώς θα συγχρονίσεις τον μετρονόμο με το παραπάνω είναι καθαρά δικό σου θέμα.
Ξεκίνα από μία μικρή ταχύτητα και παίζε έτσι ώστε κάθε χτύπημα να αντιστοιχεί στη μικρότερης αξίας νότα που υπάρχει στο μέτρο σου. Αυτό θα σε κάνει να αποκτήσεις σιγουριά πάνω στο κομμάτι και να μάθεις να εκτιμάς σωστά την αξία κάθε νότας. Σιγά σιγά καθώς θα μαθαίνεις το κομμάτι και το όργανο μπορείς να βάλεις το μετρονόμο να χτυπάει πιο γρήγορα ή να αντιστοιχήσεις μεγαλύτερης αξίας νότες σε ένα χτύπημα. Ας πούμε ότι έχεις ένα ΤΙΚ ανά όγδοο και περνάς σε ένα ΤΙΚ ανά τέταρτο. Πλέον σε ένα ΤΙΚ θα πρέπει να παίζεις δύο όγδοα. Αυτό θα απελευθερώσει το παίξιμό σου και θα εμφανίσει τη μελωδική γραμμή του κομματιού.
Το ίδιο και στις κλίμακες.
Αρχικά μία νότα ανά χτύπημα. Αργότερα 2 νότες ανά χτύπημα και ύστερα 4 νότες άνα χτύπημα.

Υ.Γ. Εκτός από το ΤΙΚ υπάρχει και το ΤΑΚ αλλά αυτό είναι για πιο προχωρημένο επίπεδο! (αστειέυομαι ;D)
Καλή μελέτη 8)

3
Πριν από χιλιάδες χρόνια εξωγήινοι αποπειράθηκαν να επισκεφτούν τη γη. Εξαιτίας όμως κάποιας τεχνικής βλάβης το τεραστίων διαστάσεων σκάφος κατά τη διάρκεια της προσεδάφισης πήρε φωτιά και διαλύθηκε σε κομμάτια. Το κεντρικό τμήμα του σκάφους που περιείχε και ακρετά πολιτιστικά στοιχεία εκείνου του λαού έπεσε στον Ελλαδικό χώρο (sic). Απόγονοι αυτού του θαυμαστού πολιτισμού είναι οι Έλληνες οι οποίοι φυσικά (καλά τώρα) φρόντισαν να δώσουν τα φώτα τους και στον υπόλοιπο κόσμο. Μερικά κομμάτια αυτού του σκάφους λέγεται ότι έπεσαν και στην Αμερική και από εκεί πηγάζουν όλες αυτές οι θεωρίες.
Μάλιστα το σκάφος διοικούσαν 12 άρχοντες οι οποίοι δυστυχώς πέθαναν όλοι κατά τη σύγκρουση αλλά οι επιζήσαντες συνέχισαν να τους τιμούν λόγω του σεβασμού που έτρεφαν για αυτούς και έτσι προέκυψε το δωδεκάθεο.
Αυτοί οι δώδεκα έδιναν αναφορά σε έναν (τω αγνώστω θεο).
Οι Έλληνες είναι ο περιούσιος λαός αυτού του θεού. Οι πραγματικοί μας πατέρες βρίσκονται εκεί έξω στο διάστημα και δεν έχουμε παρά να τους αναζητήσουμε!!!  ???:P
Μόνο για να δείτε πόσο εύκολα φτιάχνει κανείς ιστοριούλες! ;D! ;D!

4
Βασικά και μένα άρχισε να με πονάει το χέρι μου όταν άρχισα να πιάνω αρκετά μπαρέ (σχετικά πρόσφατα). Ο πόνος ξεκινάει από το εσωτερικό της παλάμης περίπου στη βάση του αντίχειρα και καθώς παίζω επαικτείνεται σε όλο το εσωτερικό. Βασικά με έπιασε πάλι το σήμερα το πρωί. Αυτό όμως που με φοβίζει είναι ότι με πόνεσε και το απόγευμα ενώ ξεκινούσα απλώς με κλίμακες!!! Καμμιά ιδέα;

5
Υπάρχουν πολλά βιβλία τα οποία είναι πλήρη. Βασικά αυτό που θα ήθελα εγώ να ρωτήσω είναι αν η προσέγγιση του συγκεκριμένου είναι εκπαιδευτική και αν προσφέρεται για αυτοδιδασκαλία (λυμένα παραδείγματα με επεξηγήσεις κλπ).

6
Μου άρεσε.
Η φωνή είναι πολύ καλή.
Το ότι η κιθάρα ακούγεται σαν ηχητικό υπόβαθρο είναι ωραίο, ωστόσο θα μου φαινόταν καλύτερα αν η έντασή της ήταν ένα "κλικ" παραπάνω. Θα διακρινόταν καλύτερα.
Γενικότερα πάντως πολύ καλό.

7
Γενικότερα θα συμφωνήσω με τον Steve Vai προσθέτοντας τα παρακάτω:
Θεωρίες , και αρκετά ευφάνταστες θα έλεγα, είναι αρκετά εύκολο να φτιάξει κανείς κάθε μέρα στο γραφείο του. Πόσο μάλλον όταν αυτές δεν έχουν κάποια μαθηματική θεμελίωση και  επιπλέον τυλίγονται με ένα μυθικό πέπλο.
Αυτό που μας οδηγεί στο να δεχτούμε ή να απορρίψουμε μια θεωρία είναι το πείραμα.
Αν αυτοί που υποστηρίζουν τα περί κούφιας γης έχουν δίκιο, γιατί δεν παρουσιάζουν τη θεωρία τους σε ένα επιστημονικό συνέδριο άλλα προσπαθούν να την επιβάλλουν εντυπωσιάζοντας όλους εμάς που αγνοούμε;
Τι είδους σχέση έχουν όλοι αυτοί με τα πανεπιστήμια που ουσιαστικά αποτελούν τα κέντρα παραγωγής της γνώσης;

8
Χαίρομαι όταν ανοίγουν τέτοια θέματα που δηλώνουν ότι πραγματικά υπάρχει περιέργια και δίψα για μάθηση.
Ωστόσο πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν μιλάμε για αυτά γιατί είναι εύκολο έννοιες να παρερμηνευθούν και να υπάρξουν διαστρεβλώσεις.
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να γνωρίζει την παρούσα άποψη της φυσικής για τον κόσμο μας άλλα όχι και να προβάλλει δικούς του αυθαίρετους συλλογισμους που πολλές φορές περιέχουν αρκετή δόση εξυπνάδας.
Εγώ είμαι 4ετής φυσικός και ακόμα δεν γνωρίζω για το συγκεκριμένο ζήτημα. Η έννοια του χρόνου είναι από τα θεμελιώδη ζητήματα που απασχολούν σήμερα τη φυσική. Ο τρόπος που δίνονται απαντήσεις σε τέτοια ζητήματα ακολουθεί σε γενικές γραμμές μία επιστημονική μεθοδολογία και όχι την ιδέα που τυχαίνει να έχει ο καθένας για τέτοια θέματα.
Για να σας δώσω μια ιδέα της σύγχυσης που υπάρχει επί του θέματος ο χρόνος εννοείται με διαφορετικό τρόπο στη κλασσική μηχανική (Νεύτωνας) απ' ότι στη γνωστή σχέση αβεβαιότητας (ΔΕ)(Δτ)>=h/2π. Στη πρώτη περίπτωση ο χρόνος αποτελεί ένα απόλυτο μέγεθος παραμετροποίησης της τροχιάς ενός συστήματος, ενώ στη δεύτερη ένα χαρακτηριστικό μέγεθος της εξέλιξης ενός συστήματος με μονάδες χρόνου (sec).

H λύση είναι μία, ρωτήστε τους ειδικούς
γιατί όπως είχε και ο Feynman ,ένας μεγάλος φυσικός,:
Επιστήμη είναι η πίστη στην άγνοια των ειδικών!

9
Βάγια πάρα πολύ ωραία η απόδοσή σας. Θέλω ακόμη να επισημάνω ότι η φωνή σου ακούγεται πιο στρωτή και πιο σίγουρη απ' ότι στο "Το δικό μου αερικό" το οποίο επίσης πολύ μου άρεσε. Επίπλέον εκτιμώ την άποψή σου για τις μικροατέλειες στο τραγούδι που του δίνουν κάτι από την προσωπικότητα του εκτελεστή.

10
Ναι ξέρω.
Όσον αφορά την κιθάρα η ταμπλατούρα παρουσιάζει μεγαλύτερη ευκολία όσον αφορά το να εντοπίσεις τις νότες στα τάστα. Βέβαια αυτό είναι καθαρά θέμα συνήθειας και στο πιάνο αυτή η δυσκολία αίρεται εντελώς.
Αν θέλετε να βγάλετε ένα κομμάτι με ακρίβεια τότε σίγουρα η ταμπλατούρα παιδεύει περισσότερο καθώς δεν περιέχει τις αξίες από τις νότες και παίζει κανείς στο περίπου. Το να κρατάς ολόκληρες τις διάρκειες και να μη "βήχουν" οι νότες είναι πολύ σημαντικό.
Επιπλέον το πεντάγραμμο είναι το επίσημα καθιερωμένο σύστημα μουσικής γραφής και αν θες να κάνεις αρμονία προκειμένου να καταλάβεις τη δομή ενός κομματιού βολεύει, πραγματικά.
Φυσικά είναι πολύ σημαντική και η παρατήρηση του Freemind.

11
Δεν ξέρω! Αν προσπαθουσα να σκεφτώ την χεορότερη ταινία που έχω δει ποτέ τότε σίγουρα αυτή που θα μου ερχόταν στο μυαλό θα ήταν κάποια την οποία θα είχα πάει να δω με αξιώσεις και με άφησε τρελά απογοητευμένο. Ωστόσο πιστεύω ότι έχω καταναλώσει άπειρες ώρες μπροστά από την τηλεόραση παρακολουθώντας ταινίας απίστευτης χαζομάρας και βλακείας (πχ Αγνό αίμα) και χωρίς να νιώσω ούτε καν βαρεμάρα γιατί απλούστατα δεν ήταν εκείνο που με ένοιαζε εκείνη τη στιγμή.

12
Διασκέδαση / Απ: zodia kai sex
« στις: 27/09/05, 12:41 »
Μια ερώτηση μόνο. Πέρα από τη πλάκα πιστεύετε όντως στα ζώδια και στις προβλέψεις; Ότι όντως η θέση του Δία στο στερέωμα επηρεάζει τη ζωή σας, καθορίζει τα οικονομικά σας κλπ;

13
Θέλω να δηλώσω την ταύτηση των απόψεών μου με αυτές του Βασίλη (όχι Bill) και του Symeon. Όσον αφορά την αναζήτηση τραγουδιών καλό είναι να μπει σαν δευτερεύων θέμα μιας και δεν είναι ο κύριως σκοπός του συγκεκριμένου χώρου. Είμαι σχετικά καινούριο μέλος και δεν γνωρίζω πως ήταν ο χώρος παλιά. Ωστόσο πιστεύω ότι περισσότερες δισκοκριτικές και γενικότερα θέματα που άπτονται περισσότερο της μουσικής (όπως κάποια παραπάνω πράγματα για αρμονία) θα έκαναν το συγκεκριμένο χώρο περισσότερο ενδιαφέρον. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι η ανταλλαγή τραγουδιών στα πλαισιά μια διαδικτυακής παρέας είναι κατακριτέα αρκεί να γίνεται με διακριτικό τρόπο και να μην προκαλεί. Λέω να μην προκαλεί διότι ενώ στην αρχή ζητιώντουσαν ένα ή δύο τραγούδια τώρα μερικοί (και δίχως παρεξήγηση) ζητάνε ολόκληρες λίστες.

14
Κοίταξε να δεις,

εγώ είμαι αριστερόχειρας και έχω μάθει να παίζω κλασσική όπως θα έπρεπε λογικά να παίζει ένας αριστερόχειρας. Δηλαδή το αριστερό χέρι στις χορδές και το δεξί στη ταστιέρα (στοίχημα ότι αυτή τη στιγμή κοιτάς τα χέρια σου!).Με αυτόν τον τρόπο μου είχε πει να παίζω ο δεξιόχειρας δάσκαλός μου. Από την άλλη είχα μία συμμαθήτρια η οποία αν και αριστερόχειρας είχε μάθει να παίζει σα δεξιόχειρας. Τώρα το γιατί έχει καθιερωθεί να παίζει κανείς με το "καλό" του χέρι τις χορδές και με το άλλο τα τάστα δεν το γνωρίζω και πραγματικά το έχω απορία.Ενδεχομένως να υπάρχει κάποιος λόγος Όποιος ξέρει κάτι πάνω σε αυτό ας το πεί.

Παραπάνω τόνισα τη λέξη κλασσική κιθάρα γιατί μπορείς να αγοράσεις οποιαδήποτε κιθάρα και να τουμπάρεις τις χορδές. Σε ηλεκτρική ή σε ακουστική επειδή τα σώματά τους είναι ασύμμετρα και για να μη σου έρχονται τα equalizer και το τρέμολο ανάποδα θα πρέπει να βρει η φίλη σου κιθάρα ειδικά για αριστερόχειρες και τότε οι επιλογές περιορίζονται πολύ εκτός και αν την παραγγείλει.

Πραγματικά δεν έχω μια σαφή απάντηση. Ελπίζω ωστόσο ο προβληματισμός μου να σου φανεί χρήσιμος.

15
Και εγώ είμαι αριστερόχειρας και παίζω σαν αριστερόχειρας.
Ως προς την ευκολία παιξίματος δεν ξέρω αν έκανα καλά αλλά για να καθιερωθεί να παίζει κανείς κιθάρα με το γνωστό τρόπο θα πρέπει να υπάρχει κάποιος λόγος γενικότερης ευκολίας άσχετα με το αν το να βάζεις το καλό σου χέρι στα τάστα είναι για μερικούς περισσότερο βολικό. Όποιος ξέρει κάτι παραπάνω για αυτό ας πει.

Σίγουρα τα πράγματα για έναν αριστερόχειρα είναι πιο δύσκολα και οι επιλογές σε κιθάρες πιο περιορισμένες.
Βέβαια στις κλασσικές μπορείς να αντιστρέψεις τις χορδές χωρίς πρόβλημα εκτός από μερικά ακριβά μοντέλα που τα πηχάκια που υπάρχουν στο εσωτερικό έχουν σχέση με το πως κρατάς τη κιθάρα. Για ηλεκτρικές, μπάσα κλπ δε θα στο πρότεινα. Δεν είναι μόνο το κόψιμο και τα κλειδιά αλλά η ασυμμετρία στο σώμα της κιθάρας, τα ποτενσιόμετρα και το τρέμολο. Οπότε καλύτερα ένα όργανο για αριστερόχειρες.

Επιπλέον σε παρέες είναι δύσκολο να παίζεις με κιθάρες άλλων αλλά δεν πρόκειται και για φρίκη. Μην το αντιμετωπίζεις έτσι. Η αριστεροχειρία σίγουρα είναι μία ιδιαιτερότητα που κάποιον τον χαρακτηρίζει και το καλύτερο που έχει να κάνει αντί να νιώθει μειωνεκτικά για αυτό είναι να νιώθει ότι είναι απλά κάτι που τον ξεχωρίζει. Πολλές φορές όταν είμαι με παρέα πιάνω δεξιά κιθάρα ανάποδα και παίζω κανά δυο απλά τραγουδάκια. Σπάμε τρελή πλάκα και άσε που τελικά ανάγομαι και σε μέγα οργανοπαίχτη.
Για έναν δεξιόχειρα είναι σχεδόν αδύνατο να κάνει κάτι τέτοιο!


16
Άραγε εκτός από υπέρτατο ΟΝ,
υπάρχει και υπέρτατο OFF;;;

Σελίδες: [1]