Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Πρωτάρης

Σελίδες: [1]
1
Από μηχανή αναζήτησης.
Έψαχνα για κιθάρα και έπεσα πάνω στο kithara (τι περίεργο ε;)

2
Ήταν αρχές της 10ετίας του '80 όταν μπήκα στο Happening και πήρα τον πρώτο μου δίσκο (βινύλιο).
Το εξώφυλλο ήταν μωβ και έδειχνε μια Fender ξαπλωμένη να βγάζει σπίθες.
Αυτό ήταν.....

3
Αν και πιστεύω ότι το θέμα μας είναι άλλο, προσυπογράφω τα όσα γράφει ο Necromayhem. Έχω ήδη πει την άποψή μου για τα album των Maiden στην αρχή του θέματος.
Επίσης αυτός είναι ο δεύτερος λόγος που (πρώτος) δήλωσα σε σχετικό (και πρόσφατο) δημοψήφισμα τον Harris ως καλύτερο μπασίστα.
Για τον ρόλο του ως τον βασικότερο συνθέτη & στιχουργό στην πορεία των Maiden και κατ' επέκταση, στην αναβίωση του New Wave Of British Heavy Metal (NWOBHM), όταν την εποχή που ξεκίναγαν, πραγματικοί εκπρόσωποί του απλά δεν υπήρχαν.

4
Ψηφίζω Doors γιατί δεν θα τους δω ποτέ, ότι και αν γίνει  :'(.
Τα περισσότερα (σχεδόν) από τα υπόλοιπα group που αναφέρονται τα βλέπεις ότι ώρα θέλεις αρκεί να βάλεις το χέρι στην τσέπη...

5
Και ένα κομματάκι που έγραψε ο Lenny Kravitz με ένα Ιρακινό μουσικό με πολύ γνώριμο, σε μας τους Έλληνες, ρυθμό. όποιος θυμάται το τίτλο του κομματακίου ας μας βοηθήσει...

Αυτό που λές είναι το : We Want Peace (Lenny Kravitz & Kazem El Saher)

Επίσης συμπληρώνω (κατά τη γνώμη μου) :

Rolling Stones - Paint it Black
Status Quo - You're in the army now
Bruce Springsteen - War
Slayer - Behing The Crooked Cross
Gary More - After the war

6
Μετά το 7th Son έχασα λίγο την μπάλα και δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα.
Μέχρι εκείνη την εποχή όμως, για μένα :
1. Powerslave (Τα λόγια είναι περιττά)
2. The Number : Πολύ καλό (είναι η αμέσως επόμενη επιλογή μου με απειροελάχιστη διαφορά, μετά το Powerslave)
3. Somewhere & 7th : πολύ synth guitar
4. Piece : Πολύ βαρύ & κουραστικό
5. Ομόνυμο & Killers : "Ακατέργαστος", πρωτόγονος, ξερός, αχρωμάτιστος ήχος.

7
Τα πάθη που έχουμε τα αγαπάμε και τα πληρώνουμε....

8
(Χμ, σκεφτομαι να φτιαξω ενα φωτοαρθρο για τρεμολα licenced by floyd rose, οπως εχω κι εγω. Τι λετε; )

Επειδή και εμένα με παίδεψε ΠΑΡΑ πολύ, αν γίνεται να φτιαχτεί κάτι σχετικό πιστεύω ότι θα βοηθούσε.

Εξαιτίας αυτού του προβλήματος και μετά από πολύ ψάξιμο στο net, έχω συγκεντρώσει πολλά άρθρα με φωτογραφίες αναφορικά με θέματα διαφόρων ρυθμίσεων, συντήρησης/αλλαγής/βελτίωσης εξαρτημάτων, αποκαταστάσεις βλαβών κλπ. Αν νομίζεις ότι κάποια απο αυτά μπορούν να χρησιμεύσουν εδώ αλλά και σε άλλη ενότητα, ευχαρίστως να τα στείλω.

9
Αυτό από μένα....


10
Μήπως με ένα EDGE (II Pro ή ΙΙΙ) θα είχες λιγότερες έννοιες στο μυαλό σου;

Anyway, για να φανεί ότι έχω και άποψη, απ' ότι βλέπω (γενικά) γίνεται και μάλιστρα χωρίς μετατροπές. Κοίτα αυτά τα link

http://www.jemsite.com/forums/showthread.php?t=11708&highlight=lo-trs2
http://www.jemsite.com/forums/showthread.php?t=36113
http://www.jemsite.com/forums/showthread.php?t=36163

ή μπες όπως κατάλαβες στο http://www.jemsite.com και δώσε στο search φράσεις όπως
tremolo upgrade,
upgrade trs to OFR
κλπ

ή ψάξε κατευθείαν στο κομμάτι **Tech: Setup, Repairs and Mods**

Το ίδιο ερώτημα έχουν πάρα πολλοί εκεί μέσα.

Ελπίζω να σε βοήθησα.


UPDATE : Δες και φωτό του τύπου που το έκανε !! : http://www.jemsite.com/forums/showthread.php?t=34410

11
Από τη στραβωμάρα μου. Μετά από περίπου 12 χρόνια απραξίας, αποφάσισα να ασχοληθώ ξανά (έπηξε πια και το μυαλό μου..)

12
Λοιπά / Απ: Που μένετε ;
« στις: 13/05/05, 11:18 »
Βύρωνας (οριακά - σύνορα με Παγκράτι)

Παλιά είχα μείνει και στα αρχαία αλλά ξαναέδωσα & τα πέρασα  ;D

13
Τι σημαίνει "γιατί δεν κάνεις 1 edit το ποστ σου;" (sorry - άσχετος)

Πιστέυω Arg0 ότι όσο άσχετος να είναι κάποιος, δεν θα έβαζε ποτέ τη χορδή 42mm από την ταστιέρα (καλά, ακόμα δεν κατάλαβα πως έκανα κάτι τέτοιο)
Εκτός κι αν ήταν ο Legolas  ;D ;D ;D

Επίσης το κομμάτι tech του Ibanezrules, έχει απίστευτα πράγματα μέσα. Το θέμα του κουρδίσματος αλλά και του χαμηλώματος αναλύεται λεπτομερέστατα. Βέβαια όλη η ενότητα χωρίς τις φωτό είναι ~23 σελίδες κείμενο word στα αγγλικά και αυτό ίσως κάποιους τους δυσκολέψει. Ο συντάκτης πάντως όπως δηλώνει, ποτέ δεν μετρά το action στο 12ο τάστο γιατί αυτό έχει άμεση σχέση & επηρρεάζεται από το ρύθσμισμα που έχει το κάθε μπράτσο. Προτείνει λoιπόν μέτρημα στο 24ο.
Πιστέυω ότι θα σε βοηθήσει...

14
Η κιθάρα είναι του κουτιού, όλα τα μεταλικά μέρη είναι σφιγμένα (τα έλεγξα όλα - από κλειδιά μέχρι αυτοκόλητα - λέμε τώρα..., ράβδους - τα πάντα). Και αν διαβάσεις καλά το ποστ θα δεις οτι ήδη έχω κάνει ακριβώς αυτό που λες.
Το κούρδισμα μιάς χορδής επηρρεάζει όλες τις άλλες. Για την ακρίβεια μάλλον το τρέμολο επηρρεάζει και κατά συνέπεια αλλοιώνονται και οι άλλες....  Μήπως αν την άφηνα μισο-κουρδισμένη για κανα-δυό μέρες κάθοταν καλύτερα ξύλα/χορδές;
Υπόθεση κάνω - δεν ξέρω...

15
OK Arg0 μη φωνάζεις .. το κατάλαβα μετά το λάθος μου  :-[ :-[ :-[.

Τα υπόλοιπα πάντως περί επιπτώσεως πιστεύω ότι όντως ισχύουν. Bigboss βρήκα σε ένα site για Ibanezιάρηδες πολύ tech stuff:

http://www.ibanezrules.com/tech.htm
Διάβασε το κομμάτι "Action Height" (δυστυχώς στα Αγγλικά)

(Ασχετο : Το τυπώνω μπας και βρω καμιά λύση στο πρόβλημά μου γιατί μέχρι τώρα δεν έχω συγκινήσει κανέναν σας στο :
Απ: Κουρδισμα με τρεμολο)

16
Πριν 1 εβδομάδα αγόρασα την 1η μου ηλεκτρική και αντιμετωπίζω σοβαρότατο πρόβλημα με (τι άλλο;) το κούρδισμα, αν και την παρέλαβα κουρδισμένη.
Ο λόγος που την πείραξα και χάλασε το κούρδισμα είναι ότι η 6η χορδή (μπάσσα Μι/Ε) ανοιχτή, ταστάρει (μάλλον στο 1ο τάστο) αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.

Δεν μπορώ λοιπόν να την ξανακουρδίσω ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. Ζήτημα είναι αν έχω προλάβει να παίξω 1 ώρα κιθάρα ενώ τις υπόλοιπες 15 κουρδίζω. Αν και δοκίμασα ότι έχει γραφτεί στα σχετικά topic (τα οποία βαρέθηκα να διαβάζω & να ξαναδιαβάζω), δεν γίνεται τίποτα.

Τι προσπάθησα να κάνω; Λοιπόν...

1. Ρυθμιστικά του τρέμολο σε ενδιάμεση κατάσταση (EDGE III / IBANEZ) και τα 3 lock του nut ανοιχτά.
2. Κουρδίζω την 6η (μπάσσα Μι/Ε), ΟΚ;
3. Κουρδίζω την 5η (Λα/Α). Εαν τώρα γυρίσω στην 6η να δω τι γίνεται, έχει "πέσει" λίγο.
4. Αγνοώ την 6η και συνεχίζω με το κούρδισμα της 4ης. Εαν τώρα γυρίσω στην 6η να δω τι γίνεται, έχει "πέσει" περισσότερο από πριν.
5. Δεν κάνω τίποτα και συνεχίζω μέχρι να φτάσω στην 1η (Μι καντίνι)
6. Ελέγχω τώρα την 6η και έχει χάσει 1 ημιτόνιο (παίζει Εb). Από εκεί και κάτω, όλες έχουν χάσει κάτι, αλλά όσο καταιβαίνω προς την 1η οι απώλειες είναι όλο και μικρότερες (με την 2η να είναι σχεδόν ΟΚ ενώ η 1η είναι τέλεια).

Εναλλακτική Α : Τα βήματα 1-6 επαναλαμβάνονται σε ένα ατελείωτο κύκλο (ξανακουρδίζω από 6η μέχρι 1η και ξαναξανακουρδίζω από 6η μέχρι 1η) μέχρι που το τρέμολο από το κούρδισμα έχει σηκωθεί πολύ (και η 6η έχασε τελείως το sustain της - στα 2sec έσβησε τελείως ο ήχος της σε αντίθεση με την 4η που τον κράταγε τουλάχιστον 10'')

Εναλλακτική Β : Μετά τα βήματα 1-6, κλειδώνω τα lock αρχίζω με τα μικρο-ρυθμιστικά από το τρέμολο. Τα ίδια. Όταν έχω μικρορυθμίσει πια και την 1η έχει χάσει η 6η. Ξαναρχίζω από πάνω προς τα κάτω πάλι με τα μικρο-ρυθμιστικά, και πάλι τα ίδια. Μόνο που τώρα δεν έχω σήκωμα του τρέμολο αλλά τα μικρορυθμιστικά έχουν φτάσει στο τέρμα τους, κούρδισμα δεν έχει γίνει, οπότε ξεκλειδώνω τα lock και πάλι από την αρχή.

Δοκίμασα επίσης και όλα τα παραπάνω αλλά :
ι) με ανάποδο κούρδισμα (από 1η προς 6η / Μι καντίνι προς Μι μπάσσο) και μετά τις εναλλακτικές Α & Β
ιι) κουρδίζοντας από κέντρο προς άκρες (πρώτα 4η & 3η, μετά 5η & 2η και τέλος 6η & 1η) και μετά εναλλακτικές Α & Β

Νομίζω πως είναι περιττό να σας πω ότι όλα απέτυχαν. Με τόσο κούρδισμα, που να προλάβω να παίξω;

Τί νομίζετε ότι φταίει;
- Η καινούργια κιθάρα;
- Οι χορδές είναι μάπα; (D'Addario - αλλά πουθενά δεν αναγράφεται το νούμερό τους. Πως θα το βρω;)
- Εγώ;
- Το κουρδιστήρι;
- Όλα;

και το κυριότερο τι να κάνω; ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΑΕΙ ΕΝΑ ΣΕΤΑΡΙΣΜΑ ΝΑ ΣΤΡΩΣΕΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ; (αν ναι, προτείνετε κανένα καλό μάστορα)

Βοήθεια ! Έχω κιθάρα και δεν μπορώ να παίξω!
Ευχαριστώ.

ΥΓ : Δεν έχω πειράξει τίποτα άλλο (πχ άλλα βιδάκια στο τρέμολο, βίδες ελατηρίων κλπ)

17
Απ΄όσο γνωρίζω, εργοστασιακά το action ξεκινάει έτσι :

1η - .009
2η - .011
3η - .016
4η - .024
5η - .032
6η - .042


και το ρίχνεις όσο θέλεις εσύ, αρκεί βέβαια να μην φτάσει σε σημείο να ταστάρει, να βουήζει και γενικώς να βγάζει ότι ασυνήθιστο αντιληφθεί το αυτί σου.


Αντιγραφή από Ibanezrules.com
"As a average and a starting point, on a 430mm 24 fret board, with around .4 - .5mm of relief measured at the 9th with the low E string fretted at the 1st and 24th, and set for light to medium pick hand with minimal low E buzz, measured at the 24th fret - 2mm on the wound E and 1.7mm on the high E"
...
""On a 250mm radius board with .4 - .5mm of relief it's more like 2mm on the wound and 1.8 on the the high side. As low as you can get the high E with clean clear big bends. To get lower on the high side without choking under bends in the upper frets you will need less relief in the neck""

Και καταλήγει με 4 κατηγορίες ρυθμίσματος : Silly Low, Low, Medium & High

Ελπίζω να βοήθησα.

18
Φίλε, αυτό ακριβώς θα κάνω. Αλλά με βλέπω πρώτα αυτό το Σ/Κ να ξαναπιάνω την κλασική και να διαλύω κανά-δυό σετ χορδές...
Ευχαριστώ ξανά και τον Arg0 - θα ρίξω συγκεκριμένω post αλλού γιατι με ενδιαφέρει η γνώμη σας....

19
Φίλε Arg0,
σ' ευχαριστώ και όσα λες καλά είναι. Όμως εξακολουθώ να είμαι στα μάυρα μεσάνυχτα. ??? :-\
Υπάρχει κάποιος που να έχει οποιαδήποτε γνώμη σ' αυτή την κιθάρα (θετική ή αρνητική);

Αξίζει να την πάρω ή θα ήταν καλύτερα (κατά την γνώμη σας - αυτή ζητάω) να κοιτάξω κάτι άλλο (στο ίδιο μήκος οικονομικού κύματος) που ίσως λέει πολύ περισσότερα;

20
Παιδιά καλησπέρα,
(Ελπίζω το μήνημα μου να έχει κάτσει σε σωστό topic - μην τα ακούσω ακόμα δεν ήρθα)

Είμαι σχεδόν 1 βήμα πριν την αγορά ηλεκτρικής κιθάρας πράγμα το οποίο μου έχει προκαλέσει ανάμεικτα συναισθήματα, και ΝΑΙ έχει σχέση με το nick που διάλεξα.

Ξεκίνησα από το απόλυτο μηδέν («μεδέν» που λέει κάποιος) με μια κλασική στα χρόνια του γυμνασίου αλλά έμεινα εκεί (από εξοπλισμό). Ο μουσικός προσανατολισμός βέβαια ήταν από rock μέχρι heavy (μη ρωτάτε πως γίνεται αυτό με κλασική). Μετά από αρκετές ώρες εξάσκηση την ημέρα έφτασα κάποια στιγμή σε τέτοιο επίπεδο ώστε να προκαλώ θετικότατα σχόλια από όσους με άκουσαν. Μετά, τα παράτησα (διάφορες υποχρεώσεις, δουλειά κλπ) και δεν ξανα-ασχολήθηκα.

Όλα αυτά μέχρι σήμερα που αποφάσισα να ξανα-ασχοληθώ. Τι να κάνω όμως; Έχω χάσει κάθε επαφή με το άθλημα. Με την κλασική, δεν το συζητάω καν. Έχω «βάλει στο μάτι» την Jackson DK2 Dinky ή κάπως έτσι, χωρίς όμως να την έχω ακούσει. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα μια γνώμη από όσους από εσάς ξέρετε κάτι πάνω σε αυτό το κομμάτι. Να σας προλάβω λέγοντας σας πως δεν με ενδιαφέρει να το προχωρήσω ιδιαίτερα προς τα έξω – θέλω απλά να παίζω κάποια κομμάτια στον ελεύθερο χρόνο (πιστεύω να ανανήψω γρήγορα) και να κάνουμε και την πλάκα μας με τα φιλαράκια στο γκαράζ… Η γκάμα που παίζει είναι … τι να πω; Metallica & Maiden (μέχρι 1987-1988 που έγραφαν τα καλά) μέχρι αρκετά πίσω (Purple, Zeppelin)

Αυτά για να καταλάβετε ποιες περίπου είναι οι απαιτήσεις καθώς και το ότι δεν σκοπεύω να αρχίσω πολλούς πειραματισμούς του στυλ πάρε τώρα αυτό και μετά το παίρνεις άλλο, κοινώς δεν με βλέπω να αλλάζω μετά κιθάρα.

Γνώμες λοιπόν και όποιος έχει την καλοσύνη και πιστεύει ότι μπορεί να βοηθήσει, ας ρίξει και καμιά εναλλακτική (καμιά Ibanez μήπως;). Την Jackson βέβαια την έχω βρει στο Thomann κάπου 200 κάτω από την τιμή που παίζει εδώ ενώ με τις Ibanez μάλλον εκεί τα πράγματα είναι ακριβότερα. Το πρόβλημα που υπάρχει είναι ότι δεν έχω χρόνο αλλά το βασικό, δεν έχω «επανέλθει» ώστε να μπω σε μαγαζί και να δοκιμάσω κάποια. Τι να παίξω; Παιδιά έχουν περάσει 12 χρόνια από τότε που κράτησα κιθάρα τελευταία φορά (γελάτε ε;).

Αυτά με τον καημό μου… Ελπίζω να μην κούρασα κανένα (μάλλον σας διασκέδασα) και να μην καταχράστηκα τον χώρο με το μήνυμα.

1000 ευχαριστώ.

Σελίδες: [1]