Δείτε την σελίδα του kithara.gr στο facebook, στο twitter, και στο youtube
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν είναι ψέμα, αλλα άλλο να στο πετάνε και στα μούτρα...
Τέλος πάντων, δεν κατάλαβα γιατί το πήρες τόσο κατάκαρδα. Ο συμβιβασμός με την όποια "ταλαιπωρία" συνεπάγεται μια ζωντανή συναυλία (ή οτιδήποτε άλλο για το οποίο θεωρεί κανείς ότι αξίζει να ταλαιπωρηθεί) κατ' αρχήν είναι ζήτημα επιλογής. Και νομίζω ότι οι περισσότεροι εδώ μέσα θα συμφωνούσαν ότι αυτή η ταλαιπωρία αξίζει τον κόπο. Προσωπικά δεν θα αισθανόμουν προσβεβλημένος από κάτι τέτοιο, ακόμα και αν κάποιος μού έλεγε ευθέως ότι είμαι χαζός που κάποτε στήθηκα σε μια ουρά για να βγάλω εισιτήριο ή περιμένοντας να μπω σε κάποιο συναυλιακό χώρο ή ήμουν όρθιος με τις ώρες σε κάποιο στάδιο κατα τη διάρκεια της συναυλίας. Όποιος δεν μπορεί να καταλάβει τη χαρά μιας συναυλίας (όπως την περιγράφει και η ίδια η Αλεξίου στο ομώνυμο τραγούδι) είναι ή πολύ γέρος ή πολύ άσχετος. Και μπορεί να κρατήσει την άποψή του για την πάρτη του και να αφήσει εμάς τους "χαζούς" να ταλαιπωρούμαστε...
Οταν τραβιόμαστε όλοι Ιούνιο-Ιούλιο στη Μαλακάσα με 45 βαθμούς, περπατάμε ώρες, τρώμε σπρωξιές, αγκωνιές κλπ για να ακούσουμε διάφορες μπάντες πληρώνοντας 50-60-70-100 ευρώ, δεν γκρινιάζουμε.Τώρα επειδή είναι η Αλεξίου ή η κάθε Αλεξίου, μας φαίνεται πολύ που θα ταλαιπωρηθούμε και επίσης μας πειράζει που εμμέσως πλην σαφώς μας λένε στα περιοδικά βλάκες που τρώμε τόση ταλαιπωρία και χαιρόμαστε σαν μαζοχιστές.
Ούτε εγώ πήγα Μαλακάσα δεν σημαίνει όμως ότι συμφωνώ με την ταλαιπωρία!
Και γω δεν κατάλαβα γιατί το πήρες τόσο προσωπικά. Δεν κατηγόρησα κάποιον για χαζό επειδή έφαγε μια "Μαλακάσα" στα μούτρα. Και γώ έχω φάει "Μαλακάσα". Αυτό που με ένόχλησε είναι οτι πλέον, θεωρείται δεδομένη αυτή η ταλαιπωρία. Οτι σε λίγο θα υπάρχει η στάνταρ κατηγορία θεατών που θα πληρώνει 60-80-100€, και το ταξίδι πρίν και μετά τη συναυλία θα διαρκεί περισσότερο απο την ίδια τη συναυλία.
Και σε τελική ανάλυση, αν μέσα από αυτό το σχόλιο φωτογραφίζεται μια κατάσταση αρνητική μεν, υπαρκτή δε, ας μην πυροβολούμε αυτόν που κάνει τη διαπίστωση. Γιατί νομίζω ότι όχι μόνο ξεφεύγουμε αρκετά πλέον από αυτό που ήθελε να πει ο συντάκτης, αλλά και φτάνουμε μέχρι σενάρια επιστημονικής φαντασίας...
Παράθεση από: Απόλλων στις 14/08/07, 19:41Και σε τελική ανάλυση, αν μέσα από αυτό το σχόλιο φωτογραφίζεται μια κατάσταση αρνητική μεν, υπαρκτή δε, ας μην πυροβολούμε αυτόν που κάνει τη διαπίστωση. Γιατί νομίζω ότι όχι μόνο ξεφεύγουμε αρκετά πλέον από αυτό που ήθελε να πει ο συντάκτης, αλλά και φτάνουμε μέχρι σενάρια επιστημονικής φαντασίας...Όταν όμως αυτός που κάνει τη διαπίστωση είναι αρθρογράφος σε μεγάλη εφημερίδα, τότε μια κριτική τη χρειάζεται. Αυτό που βγαίνει απο το άρθρο, είναι οτι τώρα πια οι θεατές δείχνουν πρόθυμοι και να ταλαιπωρούνται και να τα σκάνε. Δεν το πάω παραπέρα απο αυτά που γράφει. Αλλα η παραπάνω διαπίστωση είναι η τελευταία που θα θέλαμε να φτάσει σε γνωστές διοργανώτριες εταιρίες...
Αυτό που βγαίνει απο το άρθρο, είναι οτι τώρα πια οι θεατές δείχνουν πρόθυμοι και να ταλαιπωρούνται και να τα σκάνε.
Παράθεση από: parlats στις 14/08/07, 13:33Ούτε εγώ πήγα Μαλακάσα δεν σημαίνει όμως ότι συμφωνώ με την ταλαιπωρία!Πως δεν συμφωνείς?
Παράθεση από: Μεταβαρόνος Isnogood στις 14/08/07, 13:36Παράθεση από: parlats στις 14/08/07, 13:33Ούτε εγώ πήγα Μαλακάσα δεν σημαίνει όμως ότι συμφωνώ με την ταλαιπωρία!Πως δεν συμφωνείς?Θα συμφωνούσα αν δεν πήγαινα λόγω ταλαιπωρίας, μην βγάζεις συμπεράσματα χωρίς να καταλαβαίνεις τι διάβασες.
Αν πράγματι αυτό το συμπέρασμα βγαίνει από το άρθρο, και αν το συμπέρασμα αυτό είναι σωστό, τότε δεν φταίει ούτε ο αρθρογράφος που το επισημαίνει ούτε οι διοργανώτριες εταιρίες που πιθανόν το εκμεταλλεύονται ασύστολα. Όπως είπα και πριν, για μένα μια σχετική ταλαιπωρία είναι αναπόσπαστο κομμάτι της συναυλιακής εμπειρίας και ως τέτοια την αποδέχομαι χωρίς διαμαρτυρία. Αν πάλι το πρόβλημα έγκειται στο υπέρογκο αντίτιμο που συχνά πρέπει να πληρώσει ο θεατής για να έχει το αμφίβολο προνόμιο αυτής της ταλαιπωρίας, τότε θα μπορούσα να συμφωνήσω. Και πάλι όμως, όλα είναι επιλογή. Κανείς ποτέ δεν με έσυρε αλυσοδεμένο σε μια συναυλία...
Το όλο θέμα το βάζω επειδή αυτή η αντιμετώπιση του συναυλιακού κοινού πάει να γίνει θεσμός... Δεν είναι λίγες οι κουβέντες που έχω δεί να γίνονται επι του θέματοις εδώ, στο kithara.gr. Εμένα προσωπικά, με προσβάλλει το γεγονός οτι θεωρούμαι "ευκολο" συναυλιακό κοινό...
Κατά συνέπεια αν σκεφτεί κανείς τι περνάει ένας καλλιτέχνης, για να δούμε εμείς τη συναυλία του σε συνδυασμό με την αγάπη που ενδεχομένως να νιώθουμε γι' αυτόν και τα τραγούδια του, θα καταλάβει ότι όλα αυτά αξίζουν...
Παράθεση από: Πριγκηπέσα στις 09/12/07, 15:40Κατά συνέπεια αν σκεφτεί κανείς τι περνάει ένας καλλιτέχνης, για να δούμε εμείς τη συναυλία του σε συνδυασμό με την αγάπη που ενδεχομένως να νιώθουμε γι' αυτόν και τα τραγούδια του, θα καταλάβει ότι όλα αυτά αξίζουν...Εδώ προς το τέλος μας τα χάλασες Να μη λυπάσαι καθόλου τον καλλιτέχνη αγαπητή Πριγκηπέσσα γιατί πίστεψε με, ο τραγουδιστής, πχ Μάλαμας που τον έχεις στο αβατάρ σου και πολλοί άλλοι βέβαια, πάνε εκεί καμιά ώρα το πολύ νωρίτερα αφού έχουν σκιστεί πριν οι τεχνικοί, ηχολήπτες, μουσικοί κλπ να στήσουν.Με το που πιουν τα ποτάκια τους, καπνίσουν τα τσιγαράκια τους, ανεβαίνουν κάνουν ένα τυπικό sound check, τραγουδάνε, πληρώνονται 3-4-5 χιλιάρικα ευρουλάκια και πάνε σπίτι τους.Το αν αξίζει ή όχι, ο ίδιος ο καλλιτέχνης πιστεύει ότι το αξίζει αλλά επειδή του δίνουμε εμείς το σκαλί να πατάει Οι άπειρες μπάντες που έχουμε στην Ελλάδα που όντως πάμε 2-3 ώρες νωρίτερα, τραβάμε όλο το ζόρι, σκιζόμαστε γιατί ηχητικά τα περισσότερα μαγαζιά είναι άθλια, παίρνουμε κανά 50άρι ευρώ πάνω κάτω και δε ξέρουμε στο τέλος και αν αξίζει τον κόπο.
Ναι όπως έγραψα, οι μουσικοί τραβάνε ζόρια. Τα "ονόματα" όμως, δλδ οι αοιδοί δε ταλαιπωρούνται καθόλου και παίρνουν υπέρογκα ποσά. Μάλαμας, Μαχαιρίτσας, Παπακωνσταντίνου, Αλκίνοος, Θηβαίος, Μικρούτσικος, Πασχαλίδης κλπ από τον ελληνικό χώρο αμοίβονται με ποσά που θα ζαλιστείς άμα τα ακούσεις και ουσιαστικά έρχονται στο συναυλιακό χώρο καμιά ωρίτσα νωρίτερα
Δε γνωρίζω τι budget έχει σε μια ζωντανή εμφανιση η Μαριώ πάντως αυτοί που ανέφερα κουβαλάνε και καμιά 50αριά άτομα μαζί.
Επίσης σου λέω κατηγορηματικά όχι, οι τραγουδιάρηδες πάνε αφού έχουν ετοιμαστεί όλα και λειτουργούν στην εντέλεια.
Μια φορά ο Νταλάρας ήταν από νωρίς και έπρηζε τους τεχνικούς (γιατί για τα πάντα έχει γνώμη)
Ξεκίνησε από KOYPEAS « 1 2 » Ερμηνευτές, δημιουργοί, τραγούδια, δίσκοι
Ξεκίνησε από pegasus Επιστήμη και Τεχνολογία
Ξεκίνησε από Cuenca_60R Επιστήμη και Τεχνολογία
Ξεκίνησε από ΧΩΡΙΑΤΗΣ Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από Alex_Under « 1 2 3 » Μουσικά νέα και συζητήσεις
Ξεκίνησε από Lo.Lee.Ta Λοιπά
Ξεκίνησε από Alex_Under Μουσικά όργανα και εξοπλισμός
Ξεκίνησε από freemind Μουσικά νέα και συζητήσεις
Ξεκίνησε από saved « 1 2 » Μουσικά νέα και συζητήσεις
Ξεκίνησε από saved Χορδές, πένες, αξεσουάρ