Αποστολέας Θέμα: Βοήθεια για αγορά ενισχυτή!  (Αναγνώστηκε 6894 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Echokid

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 10
    • Προφίλ
Βοήθεια για αγορά ενισχυτή!
« στις: 07/01/13, 13:59 »
Καλή χρονιά σε όλους και χρόνια πολλά!


Παίζω κάποια χρόνια κιθάρα αλλά ποτέ δεν έχω ψάξει ιδιαίτερα το θέμα του εξοπλισμού γιαυτό και σε τεχνικά θέματα είμαι παντελώς άσχετος. Πάντοτε έπαιζα σε ενισχυτές αρκετά φτηνούς που μπορούσα να αγοράσω με ότι χαρτζιλίκι έβγαζα σαν πιτσιρικάς. Δεν γνωρίζω βασικά θέματα όπως οι διαφορές των λαμπάτων ενισχυτών από αυτούς με τρανζίστορ, πως λειτουργεί και τι προσφέρει το fx loop κτλ..


Έχω να διαβάσω και να ενημερωθώ για πολλά εδώ μέσα αλλά μέχρι τότε θα ήθελα μια γνώμη για αγορά ενισχυτή.


Έχω μία ibanez s570 και πριν μερικούς μήνες απέκτησα και ένα pod hd400 για να μπορώ να παίζω και να γράφω στο pc μέσω USB και του ableton live που δουλεύω.


Ενισχυτή αυτή τη στιγμή δεν έχω και έτσι ψάχνω να αγοράσω έναν με ταβάνι τα 750€ ώστε να αξιοποιήσω τον ήδη υπάρχον εξοπλισμό και στο σπίτι αλλά και σε μικρά live που κάνουμε με την μπάντα.


Κοιτούσα τον dt25 combo της line6, αφού έχω ήδη το pod, αλλά πολλοί τον κατηγορούν για τον ψηφιακό ήχο του σε σχέση με άλλους λαμπάτους ενισχυτές στην ίδια τιμή.


Τι μου προτείνετε να κάνω; Υπάρχουν στην τιμή αυτή ενισχυτές που αξίζει κανείς να αγοράσει και να λειτουργούν με το pod χωρίς αλλοίωση στον ήχο;
Η μήπως να πουλήσω και το pod για να πάω για κάτι καλύτερο;


Σίγουρα κάποια από αυτά που ρωτάω είναι σχετικά και υποκειμενικά, αλλά θα ήθελα να ακούσω κάποιες γνώμες.


Ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος adr1anos

  • Συντονιστής
  • Συναλλαγές: (2)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 4476
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάρα πολλές ιδέες, πολύ λίγος χρόνος..
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • My LinkedIN Profile
Απ: Βοήθεια για αγορά ενισχυτή!
« Απάντηση #1 στις: 07/01/13, 14:08 »
Γειά σου και καλώς ήρθες, ανταποδίδουμε τις ευχές.