Ειδικά θέματα > Υγεία

Σόλο ηλεκτρική καρέκλα

(1/2) > >>

Καθόδιος (φλουτσ):
Καλημέρα σας,

Κατά τη διάρκεια της ψεσινής πρόβας και ενώ ξελαρυγγιαζόμανε όλο τρυφερότητα. Ακούμπησαν τα χείλη στο μικρόφωνο και με βάρεσε ο ρεύμας.
Με τίναξε κάμποσο, ακολούθησε ζαλάδα κλπ.
Αυτό συνέβη ενώ έπαιζα κιθάρα. Όταν την άφησα και ξαναακούμπησα δε με χτύπησε.

Ο στουντιάς μου είπε οτι έχει θέμα γείωσης η κιθάρα ωστόσο δεν το έχω ξαναπάθει σε τέτοιο βαθμό.

Λέτε να χρειάζονται μαστόρεμα τα ηλεκτρικά ή μπορεί να είχε κάποιο θεμα ο χώρος;

saved:
Εγω λεω να ελεγξεις τα ψιψινια και τα κοκοκοψαρα της κιθαρας σου να εισαι μια σιγουρος,ασχετα τι γινετε με τον χορο του στουντγιου

adr1anos:
Όταν ακουμπάς την κιθάρα και τινάζεσαι, ουσιαστικά σε τινάζει η γείωση/σασσί του ενισχυτή, πράγμα που είναι γενικά κακό και για εσένα και για τον εξοπλισμό σου.

Δύο είδη φορτίου μπορεί να σε τινάξουν, αυτό που βίωσες εσύ που είναι ηλεκτροστατικής φύσεως και αφού αποφορτιστεί δεν επαναλαμβάνεται, ή κάποια συνεχής διαφορά τάσης με την γή που είναι και πιο επικίνδυνη, το έχουμε δει και εγώ μαζί σε πολλές περιπτώσεις, σε μία θυμάμαι ένα μικρόφωνο να μου καίει τα χείλη κάθε φορά που το ακουμπούσα καθώς έπαιζα και τραγουδούσα σε όλη την συναυλία. Συμβαίνει σε περιοχές με κακά ρεύματα, πλατείες, παραλίες, δημοτικές ηλεκτρικές παροχές, κλπ, τα κλασσικά της μπανανίας. Απαράδεκτα πράγματα.
 
Υπάρχουν πολλά αίτια που το προκαλούν, κυρίως όμως στην συντριπτική πλειοψηφία είναι η σωστής απουσία γείωσης του εξοπλισμού, είτε από έξω από την πρίζα (δύο μόνο αγωγοί είναι συνδεδεμμένοι) είτε πίσω από την πρίζα (ο ηλεκτρολόγος είχε πάρει το πτυχία νύχτα και δεν γείωσε την σούκο πρίζα, ή δεν πέρασε το τρίτο καλώδιο καθόλου).

Καθόδιος (φλουτσ):
Υπάρχει περίπτωση να είναι θέμα κιθάρας;

adr1anos:
Καμία, η κιθάρα είναι ηλεκτρολογικά συνδεδεμμένη με την γείωση/σασί του ενισχυτή, οπότε ότι διαφορά τάσης έχει αυτό με το μικρόφωνο που έρχεται από άλλα μηχανήματα, το τρώς εσύ στο στόμα..

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση
Mobile View