Αποστολέας Θέμα: Γιατί να επιλέξω πολλά watt?  (Αναγνώστηκε 6540 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος trelozakinthinos

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 16
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Γιατί να επιλέξω πολλά watt?
« στις: 05/01/09, 16:17 »
Λοιπόν κύριοι και κυρίες...
Έστω ότι πάιζω ένα λάιβ(παίζω κιθάρα) γιατί να επιλέξω πολλά watt?

Εννοώ οτι αν εχω εναν 30αρι ο μικροφονιας περνει την εξοδο μου και την ενισχύει όσο θέλει για έξω.

Οπότε εμένα τα watt που με ενδιαφέρουν είναι σαν το μόνιτορ για μενα???

Είμαι άσχετος αλλα προσπαθω με την λόγική να βρω κατι..

Βοηθηστε ο καθενας το κατα δύναμην...


Ευχαριστω...

Αποσυνδεδεμένος Maestros

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 98
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω το YaBB SE!
    • Προφίλ
Απ: Γιατί να επιλέξω πολλά watt?
« Απάντηση #1 στις: 05/01/09, 19:03 »
Πιστευεις οτι σου φτανουν 30W για μονιτορ σε live?

Αποσυνδεδεμένος trelozakinthinos

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 16
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Γιατί να επιλέξω πολλά watt?
« Απάντηση #2 στις: 05/01/09, 19:13 »
Σίγουρα όχι...
Αλλά η ερώτηση μου παραμένει...(Δεν την διατυπωσα σωστά)
Μόνο για αυτό με κόφτουν τα βατς? Μόνο για μόνιτορ η και για κάτι άλλο?

Αποσυνδεδεμένος groovymood

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1252
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Γιατί να επιλέξω πολλά watt?
« Απάντηση #3 στις: 05/01/09, 19:17 »
Αν είναι 30watt λάμπας η ένταση θα είναι αρκετά δυνατότερη απο τα 30 watt transistor.

Ναι, αν υπάρχει σύστημα PA τον ατομικό σου ενισχυτή τον θέλεις βασικά για τον stage ήχο σου. (και για να στέλνει το σήμα σου στην κονσόλα βέβαια...)
Just play the damn thing!!

Αποσυνδεδεμένος trelozakinthinos

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 16
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Γιατί να επιλέξω πολλά watt?
« Απάντηση #4 στις: 05/01/09, 19:22 »
Ωραία..
Οπότε (εδω πρέπει να μιλήσει η εμπειρία) για ένα λαιβ ας πούμε πόσα βατ χρειαζόνται?
Σε αιθουσα όπως πχ ονομα του ροδου.

Αποσυνδεδεμένος Maestros