Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - organopextis

Σελίδες: [1] 2
1
  Βγήκε το νέο site της Μεγάλης Μουσικής Βιβλιοθήκης <<Λιλιαν Βουδούρη>> -στην διεύθυνση www.mmb.org.gr το οποίο δημιούργησε η Creative Marketing.
Πρόκειτε για μια σύγχρονη και συνεχώς αναπτυσσόμενη βιβλιοθήκη για την μουσική , η οποία ανταποκρίνεται στα διεθνή πρότυπα.΄Περιλαμβάνει όλες τις υπάρχουσες μορφές υλικού ,έντυπα και χειρόγραφα βιβλία, παρτιτούρες , μικροαντικείμενα ,οπτικοακουστικό υλικό, ηλεκτρονικές εκδόσεις .Επιπλέον ενα διαφορετικό στοιχείο ειναι η δυνατότητα μουσικής υπόκρουσης που δίνεται στον επισκέπτη κατα την διάρκεια τησ πλοήγησης του.
Η μουσική επένδυση του site αποτελείται απο κομμάτια γνωστών Ελλήνων και ξένων συνθετών .


(D)

2
  Δεν μου αρέσει να αναφέρομαι σε {ανθρώπους} που με τον τρόπο τους βάζουν φραγμούς στα πιστεύω μου για την ΜΟΥΣΙΚΗ, αλλά θα προσπαθήσω να σου απαντήσω φίλε μου. Αν κάνω λάθος ας με διορθώσουν οι Admin.

  Απαντήσεις.

1. Η Α.Ε.Π.Ι δεν προστατεύει μόνο το Ελληνικό μουσικό ρεπερτόριο. Ως μέλος τις CISAC προστατεύει και το σύνολο του παγκόσμιου μουσικού ρεπερτορίου απο 90 χώρες του κόσμου. Για αυτό το λόγο όλοι οσοι χρησιμοποιούν ειτε Ελληνική είτε ξένη μουσική πρέπει να προμηθεύονται προηγουμένως την άδεια της Α.Ε.Π.Ι.


2. Η χρήση μουσικής στου δημόσιους χώρους αλλά και στα δωμάτια ξενοδοχείων ( ??? ) προϋποθέτει επίσεις άδεια δημόσιας εκτέλεσης. Ο νόμος και οι αποφάσεις του Αρείου Πάγου ( ΑΠ 135/83, 61/81) χαρακτηρίζουν τα δωμάτια ξενοδοχείων δημόσιο χώρο (  ??? ) και συνεπώς η χωρίς προϋγούμενη άδεια χρήσης μουσικής ειναι παράνομη.

Αυτά τα λίγα για τους ΞΕΔΙΑΝΤΡΩΠΟΥΣ..

3
 Προτείνω λύση ''Ε'' . Ας αρκεστούμε σε αυτό για αρχή και μετά βλέπουμε, ετσι και αλιώς μέχρι 31/12/02 το βλέπω δύσκολο να βρεθεί λύση (μακάρι να βρεθεί αλλά..). Ας κρατήσουμε αυτό που μπορούμε και ας παλέψουμε μετά για τα υπόλοιπα.
Όσο για την εμπορευσημώτητα που μου είπαν , παιδιά και εμπορικό να ήταν το site ( με διαφημισεις κ.λ.π) τόσα λεφτά δεν θα ζητάγανε απο την Α.Ε.Π.Ι !
Είναι κρίμα πάντως γιατι μερικοί όντως δεν καταλαβαίνουν ποιούς ωφελεί και ποιούς οχι.. :-[

Admin. σε οτι και αν θέλετε είμαι δίπλα σας..

4
  Έγω φίλοι μου έχω στην ακουστική 15 άρες extra-light
Έχει δοκιμάσει κανείς 15 αρες ?

5
  Λοιπόν επειδή δέχτηκα 4-5  αν θυμάμαι καλά προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις για τον Α.Βαρδή ,θα απαντήσω εδω φίλοι και όχι προσωπικά ( αν και έχω πει οτι δεν μπορώ να πώ πολλά πράγματα ) !
Δεν ξέρω πως μερικοί ενδιαφέρθηκαν τώρα για τον Α.Βαρδή και δεν ξέρω αν ειναι τυχαίο  ;) ( ελπίζω να μην επιρεάζονται απο κάποιες εκπομπές ..)
Τέλος πάντων .. με ρωτήσατε λοιπόν αν υπάρχει τραγούδι σε κάποιο πρόσφατο cd του Βαρδή  που να ειναι αφιερωμένο σε κάποιο αγαπημένο του πρόσωπο .Ναι 'οντως υπάρχει ένα απο τα πολλά τραγούδια που έχει αφιερώσει ο Α.Βαρδής, ΤΟ τραγούδι λέγεται   ''ΕΠΙΛΟΓΟς'' και βρίσκεται στο cd- Ξεδιπλώνοντας τις σκέψεις μου-.

Επειδή το τραγούδι ''επίλογος'' ειναι ενα απο τα αγαπημένα μου και επειδή δεν υπάρχει στο site σας το γράφω εδώ ...
Όσο για το που ειναι αφιερωμένο δεν μπορώ να σας πώ !
Προσέξτε καλά όμως τα λόγια ...

''ΕΠΙΛΟΓΟΣ''

ρυθμός 2/4 για τους κιθαρολάτρες


Φτάσαμε λοιπόν και στον επίλογο
πέσαμε σαν άστρα στο κενό
όμως το μυαλό πάντα επίμονο
θα ρωτάει αν φταίξαμε κι οι δυό.
Έτσι ξαφνικά εμείς τελειώσαμε
το φοβόμουν οτι θα συμβεί
άδικα δεν πήγε οτι νιώσαμε
ειναι κάτι σαν γλυκιά πληγή.

(ρεφρέν)

Όλα τα τραγούδια που σου έγραψα
ειναι τα σημάδια που δεν σκέπασα
άμα θέλεις τα κρατάς άμα θέλεις τα πετάς
όπως αγαπάς..

Πες μου με ποιό δικαίωμα λες οτι
φταιω εγώ ?
μια φορά μ' αγάπησες
χίλιες εγώ.
Έλεγες στο γράμμα που μου έγραψες   ;)
οτι πιά δεν θα ενδιαφερθείς
και ενα δάκρυ στο αντίο έσταξες,
πάλι ψέμμα πήγες να μου πεις

(ρεφρεν) το τελευταίο ρεφρεν το λέει 3 φορές

Όλα τα τραγούδια πυ σου έγραψα..




παιδιά αξίζει τον κόπο να το ακούσετε.. ειναι καταπληκτικό !


6
  Eγώ ειμαι έτοιμος , τελικά η μουσική ( και προ πάντων η κιθάρα) ειναι το μόνο που με ευχαριστεί τελικά να κάνω χωρίς να κουράζομαι..

7
  Λοιπόν θα προσπαθήσω να σου πω κάποια πράγματα που γνωρίζω!

1.Οι ιδιότητες της μουσικής σύμφωνα με τους 4 Μεγάλους Φιλόσοφους ειναι :
Πυθαγόρας : ιεροί αριθμοί, αρμονία του σύμπαντος, μαθηματική τελειότητα(μεταφυσική θεώρηση).
Πλάτων : Γαλήνεμα της ψυχής απο τα ''Βάσανα'' της ζωής. Παιδαγωγική χρήση (αισθητική τελειότητα και ισορροπία).
Αριστοτέλης : έκφραση πάθους ( η μουσική για τον άνθρωπο).
Ασκληπιός : Xρήση της μουσικής για ψυχοθεραπεία.

2. Τα 3 γένη του αρχαίου ελληνικού μουσικού συστήματος ειναι :
To διατονικό , που βασίζεται στους τόνους και τα ημιτόνια , το χρωματικό που βασίζεται στα ημιτόνια και τα τρηιμιτόνια και το εναρμόνιο που βασίζεται στα μισά ημιτόνια.

3. Η ποιό αρχαία κλίμακα κατα 99% φίλε μου ειναι η ΠΕΝΤΑΤΟΝΙΚΗ.


8
Άνθρωπος και ζωή / Re:Όνειρα...
« στις: 19/11/02, 09:58 »
 Kατ' αρχην θα αναφέρω κάτι που ισχύει και απο ιατρικής πλευράς . Η διάρκεια ενός ονείρου δεν κρατάει παραπάνω απο 4,5 δευτερόλεπτα ,αν κρατήσει παραπάνω υπάρχει πρόβλημα ανακοπής της καρδιάς και ακαριαίος Θάνατος. Οι εικόνες περνάνε με απίστευτη ταχύτητα απο μπροστά μας και μετα χάνονται, γιαυτο και όταν ξυπνάμε κάποιες φορές δεν θυμόμαστε όλα τα γεγονότα που είδαμε. Εχω αναρωτηθεί και εγω πως γίνετε αυτο , πως δηλαδή εχω δει μια ολόκληρη ιστοριά μέσα σε 3 η 4 δευτερόλεπτα , οφείλετε στην ταχύτητα προβολής των εικόνων!
Τώρα οσο αναφορά για το τι φανερόνουν τα όνειρα πιστεύω οτι τις  περισσότερες φορές έχει να κάνει με τις επιθυμίες μας
αυτό πιστεύω σαν βάση ! η σειρά που βάζω την ερμηνία των ονείρων ειναι η εξής  
1. επιθυμίες
2.φόβοι
3.ανάγκες

Υπάρχει και ένα άλλο που έχει να κάνει με εικόνες απο το μέλλον, δηλαδη συμβαίνουν κάποια πράγματα στη ζωή μας και στην καθιμερινότητα που είμαστε σίγουροι πως τα έχουμε δει ή οτι τα έχουμε ξαναζήσει ( μου εχει συμβεί πολλές φορές να βλέπω κάτι η να γίνεται κάτι και να λέω οτι αυτη την στιγμή την έχω ζήσει), πιστεύω οτι και αυτό έχει να κάνει με τα όνειρα που έχουμε δει και έχουν περάσει στο υποσυνείδητο χωρις να το ξέρουμε!

9
 Φίλε Απόλλων τι ακριβώς θες να μάθεις για το συγκεκριμένο τραγούδι ; Ξέρω κάποια πράγματα για το πως γράφτηκε για το πως κατέληξε στο Ν.Ξυλούρη και διάφορα άλλα. Ρωτα συγκεκριμένα  :)

10
Κάποιοι και συγκεκριμένα 2 άτομα μου ζητήσατε το  βιβλίο με το οποίο έχει συνδεθεί το τραγούδι ''που να εξηγώ'' και κάποιο γράμμα.. Το μόνο που μπορώ να σας πω ειναι οτι προκειτε για ένα βιβλίο που έχει γράψει ο Α.Βαρδής και ΔΕΝ έχει εκδωθεί απο κάποιο οίκο.Το βιβλίο περιέχει προσωπικά πράγματα και προσωπικές ιστοριές και επίσης αν δεν κάνω λάθος εχει δωθεί μονο σε 4 άτομα .Έυλογα θα ρωτήσετε γιατί δεν εκδώθηκε αφού γράφτηκε ; Ήταν επιθυμία του Α.Βαρδή να μην εκδωθεί παρόλο που αρχικά είχε πει οτι θα το εκδώσει.
Το μόνο που μπορώ να σας πω ειναι οτι οι ήρωες του βιβλίου ειναι 5 και συγκεκριμένα 2 ζευγάρια και ένας αδερφικός φίλος που ποιά δεν υπάρχει στη ζωή..

11
  Επειδή δέχτηκα πολλά προσωπικά μηνύματα για το αν ξέρω κάποια πράγματα για Α.Βαρδη και για την καριέρα του θα προσπαθήσω να σας τα παραθέσω εδώ , αυτα που μπορώ να πω και μου επιτρέπετε ;)

Ο Αντώνης Βαρδής γεννήθηκε στην Αθήνα ,στην περιοχή του Μοσχάτου. Στην ηλικία τον 6 ! μόνο ετών μπήκε επεγκελματικά στο χώρο του τραγοουδιού.Αιτία ενα τυχαίο περιστατικό..Είχε πάει με τους γονείς του σε μια ταβέρνα που τραγουδούσε ο Τσιτσάνης και ο Παπαιωάνου.Κάποια στιγμή σηκώθηκε και είπε ενα τραγούδι.Ο κόσμος τον αποθέωσε.. έτσι οι ιδικτήτες ζήτησαν απο τους γονείς του να τον αφήσουν να τραγουδάει στο μαγαζί όποτε μπορεί πράγμα που έγινε ...
Περνώντας τα χρόνια οι καλλιτεχνικές του ανησυχίες μεγάλωναν.Σε νεαρή ηλικία είχε δημιουργήσει ενα συγκρότημα τους VIKINGS.
Όταν το συγκρότημα διαλύθηκε ο Βαρδής άρχισε να δουλεύει σαν μουσικός σε διάφορα μαγαζιά της τότε Αθήνας. Συνεργάστηκε με τα μεγαλύτερα ονόματα του ελληνικού πενταγράμμου και σιγα σιγα μπήκε στην δισκογραφία.
Τραγούδια του έχουν πει ο Καζαντζίδης, Αλεξίου, Βιτάλη, Πάριος, Αγγελόπουλος, Μητσιάς, Νταλάρας, Γλυκερια, Δήμου και πολλοί άλλοι καταξιωμένοι Έλληνες τραγουδιστές.
Τα τελευταία χρόνια έχει μπεί στη δισκογραφία και ως ερμηνευτής συνεχίζει όμως να γράφει τραγούδια και για άλλους τραγουδιστές...

Αυτα τα λίγα για την Καριέρα του Α.Βαρδή . . .

12
  Λοιπόν ο Κότσιρας όντως θα μπεί στο studio με τον Λαυρέντη ,τώρα για το αν θα ανέβει Θεσ. ειναι φήμες απο όσο ξέρω.Το cd του θα βγεί περίπου τον Ιούνιο-Ιούλιο.
Τωρα για τον Αλκίνοο ξέρω οτι έχει δεχτεί πολλές προτάσεις για Αθήνα και Θεσ. αλλά δεν θα τραγουδίσει πουθενά, βλέπει τα πράγματα απο μια άλλη πλευρά και ίσως να έχει και δίκιο. Σ' αυτο οφείλετε και οτι δεν τον βλέπετε ποτέ στην T.V σε κάποια εκπομπή. Ο Αλκίνοος θα τραγουδούσε Αθήνα η Θεσ. μόνο αν ήταν μαζί με τον Δ.Σαβόπουλο , αλλά ο δεύτερος απο οτι ξέρετε προτιμήσε τον Παπάζογλου για κάποιους λόγους!

Αυτά προς το παρόν..

13
Ακόρντα / Re:ΑΠΟΡΙΑ ΓΙΑ ΣΥΓΧΟΡΔΙΕΣ
« στις: 12/11/02, 13:16 »
 Συμφωνώ με τα παραπάνω ,ωστόσο αυτο που νομίζω οτι ενδιαφέρει το φίλο ''sofo'' ειναι αν ειναι το ίδιο να παίζει G# ή Αb απο θέμα ευκολίας πιασήματος του ακόρντου δηλαδή και πιστεύω οτι μπορεί να το κάνει ,άλωστε ο κθένας παιζει ένα κομμάτι όπως του βγαίνει και τον ευχαριστεί. Επισημένω πάντος οτι το σωστό (με την αυστηρή έννοια) ειναι να το παίζεις όπως ειναι γραμμένο, δηλαδή σύμφωνα με τον ''οπλισμο''!  
Κουράγιο φίλε σοφέ κάθε αρχή και δύσκολη ! :D ;)

14
 Για τον Αριστοτέλη και τον Ηρακλείδη τον ποντικό( μαθητής του Πλάτωνα και μετά τον Αριστοτέλη και αυτός), ο όρος αρμονία ταυτίζεται με τα συστήματα των κλιμάκων. Έτσι έχουμε τουλάχιστον τρείς ''αρμονίες ελληνικές''. Την Δωρική, την Αιολική και την Ιωνική κατα αναλογία των τριών ελληνικών φυλών ,ενώ απο τους μεταγενέστερους συγγραφείς υιοθετήθηκαν οι ακόλουθες εφτά, τα ονόματα των οποίων καμια φορά αλλάζουν.

1. Μυξολυδική     σι-σι
2. Λυδική           ντο-ντο
3. Φρυγική         ρε-ρε
4. Δωρική           μι-μι
5. Υπολυδική       λα-λα
6. Ιωνική            σολ-σολ
7.Αιολική            λα-λα

Στην βυζαντινή μουσική ο όρος αρμονία έχει το ίδιο περιεχόμενο, που είχε και στην αρχαιότητα, ενώ στη δυτική μουσική η έννοια αποκτά άλλο περιεχόμενο. Αυτό νομίζω οτι πρέπει να αναζητηθεί στις πρώτες προσπαθειες πολυφωνίας στη γαλλοφλαμανδική σχολή κάπου στον 14ο και 15ο αιώνα μ.χ, σημαίνοντας πια απλά τη σύνδεση, άρμοση και κίνηση των συγχορδιακών μαζών με οτιδήποτε κι αν σημαίνει ο όρος απο τότε μέχρι τη σημερινή ''jazz'' εποχή.


15
 Συμφωνώ και εγω για το ΚΑΖΖΑΑ αν και θέλει δουλειά ακόμα!

16
 Συμφωνώ και δεν νομίζω οτι μπέρδεψα το ένα με το άλλο ,έκανα μια ναφορά και στα δυο  ???

17
  Δεν καταλαβαίνω με ποιό ύφος απαντάς φίλε Απόλλων  ???
Νομίζω όμως οτι ειναι παρα πολλοί αυτοί που έχουν να πουν μόνο αξιόλογα πράγματα για το Β.Τσιτσάνη και όταν αυτά προέρχονται απο ονόματα όπως Λ.Παπαδόπουλος Μ.Πλέσας Χ.Αλεξίου Γ.Νταλάρας και διάφορους άλλους Καταξιωμένους καλιτέχνες νομίζω οτι ειναι αληθινά , άλωστε το δειχνει αυτό το ίδιο το έργο του Β.Τσιτσάνη.

18
  Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας και ειδικότερα τους ADMIN. Είναι τιμή για σας που δείξατε τόσο μεγάλη ευαισθησία στο όνομα του Β.ΤΣΙΤΣΑΝΗ!

19
 Είναι φορές που ο καθένας έχει μύθους διαχρονικούς αλλα και μύθους προσωπικούς.Κάποιοι απο αυτους για μένα ειναι οι παλιοί αυθεντικοί ρεμπέτες! Ένας απο αυτούς είναι ο Β.Τσιτσάνης, αυτός που τόλμησε να φτιάξει (μελωδίες) ,κομμάτια που άφησαν εποχή, ένας ΑΝΘΡΩΠΟΣ που χάραξε τα χέρια του πάνω σε ένα τζουρά. Με δέος που έγινε σεβασμός και κατέληξε σε μουσική συνείδηση.
Πιστεύω οτι θα ήταν καλό να υπάρξει κάποια γωνιά στο site αφιερωμένη σε αυτόν τον Μύθο !

20
 H ερώτηση νομίζω οτι ήταν για σχέση μουσικής-μαθηματικών και για τον Πυθαγόρα, για σύνθεση δεν έλεγε τίποτα ! Απλά μια 'αποψη ανέφερα που νομίζω οτι ειναι αποδεκτή απο πολλους ! ???

21
 θΑ προσπαθήσω φίλε μου να σου πω λίγα πράγμάτα που γνωρίζω.
Για πολλούς τα μαθηματικά και η μουσική ειναι δυο χώροι ετερόκλητοι. Αν ρωτήσεις ωστόσο το Θάνο Μικρούτσικο η Τον Βαγγέλη Γερμανό θα σε βεβαιώσουν για το αντίθετο.!
Δεν εχει αποδειχθεί, αν πραγματικά οι μαθηματικοί τα καταφέρνουν καλύτερα στη μουσική απο τους υπόλοιπους ή  οι μουσικοί με τη σειρά τους τα καταφέρνουν στα μαθηματικά.
Το μόνο σίγουρο ειναι οτι απο πόλυ νωρις οι μαθηματικοί ανακάλυψαν μια στενή σχέση που συνδέει τα μαθηματικά μα τη μουσική, με πρώτον απ όλους τον Πυθαγόρα.
Ο πυθαγόρας ανακάλυψε μια σχέση μεταξύ των φυσικών αριθμών 1,2,3,4,.. και της αρμονίας που χαρακτηρίζει κάθε είδους μουσικής.
Ειναι γνωστό οτι αν χτυπήσουμε μια χορδή θα ακουστεί μια νότα.Αν χτυπήσουμε μια χορδή φτιαγμένη απο το ίδιο υλικό αλλα με διπλάσιο μήκος θα ακούσουμε την ίδια νότα αλλα σε μία οκτάβα χαμηλότερα.Με την ίδια χορδή λοιπόν και ξεκινόντας απο  μια νότα ως αφετηρία μπορούμε να παράγουμε όλες τις υπόλοιπες νότες σε όλες της οκτάβες ,αλλάζοντας κατάλληλα το μήκος της χορδής ;)
Ο Πυθαγόρας ανακάλυψε την αριθμητική σχέση μεταξύ του ντο,φα,σολ και του ντο που βρίσκεται μια οκτάβα πιο κάτω καθώς και μεταξύ ισοδύναμιών τουε σε οποιαδήποτε οκτάβα!
Τα παραπάνω φαίνονται χαρακτηριστικά ,αν παρατηρίσει κάποιος έναν κιθαρίστα καθώς κουρδίζει την κιθάρα του. Το ''μέτρημα'' της χορδής με τη ΄χρήση των τάστων(τάστα ειναι τα χωρίσματα που φαίνονται πάνω στο ''μπράτσο ''της κιθάρας) ειναι εφαρμογή της θεωρίας του Πυθαγόρα!
Κάπως ετσι εξηγείται και το γεγονός οτι μπορούμε να προγραμματίσουμε εναν υπολογιστή να παίξει μουσική, αφού κάθε νότα μεταφράζεται σε αριθμό( στο δυαδικό σύστημα βεβαια) ειναι εφαρμογή της θεωρίας του Μεγάλου Πυθαγόρα! ;)

22

To καταλαβαίνω αυτο που λες φίλε Κιθαρωδέ αλλα μιλάω για προσωπικά Μails.
Μόνο απο αυτή την σελίδα λαμβάνεται mails? Αν δηλαδή αυτή σελίδα κάτι πάθει δεν υπάρχει η δυνατότητα αποστολης mails προς τους admin?

23
  θα ήθελα να εκφράσω την λύπη μου που το site παρέμεινε νεκρό για κάποιες μέρες.
Επίσης θα ήθελα να προτείνω σε περίπτωση παρόμοιου προβήματος να στέλνονται mails σε κάποια άτομα για ξέρουμε τι συμβαίνει , καταλαβαίνω οτι ειναι δύσκολο να στλθούν Mails σε όλα τα μελη ,αλλά καλο θα ήταν να ενημερώνονται κάποιοι ! Εγω προσωπικά έστειλα mail και στον Βασίλη και στον Σπύρο αλλά δεν έλαβα απάντηση ??? έτσι λοιπόν αναγκάστικα να επικοινωνήσω τηλεφωνικά με τον skyla αλλά ούτε αυτος ήξερε τι συμβαίνει!
Καλό θα ήταν λοιπόν κάποιοι απο τους πιό παλιούς να ξέρουν τι γίνετε ετσι ώστε να ενημερώνουν και τους υπόλοιπους!

24

Που νομίζεται οτι οφείλεται το συναίσθημα της ντροπής απο κάποια ατομα οταν τους δίνετε η ευκαιρία να πέξουν μροστά σε κόσμο και δεν το κάνουν , μπόρει μόνοι τους να παίζουν ατέλειωτες ώρες ,αλλά οταν βρεθούν μπροστά σε κάποιον οι κάποιυς κολάνε τα χέρια τους και η φωνή τους ;

25
    Τελικά πόσες μερες ζωής εχει το site  ??? ??? ???

Σελίδες: [1] 2