Αποστολέας Θέμα: E1 Ελ.Επαγγελματία με Μπλοκάκι και ΕΝΑ εργοσημο, δεν κλε  (Αναγνώστηκε 5643 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος adr1anos

  • Συναλλαγές: (2)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 4476
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάρα πολλές ιδέες, πολύ λίγος χρόνος..
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • My LinkedIN Profile
Καλημέρα σε όλους, κάθε βοήθεια σας στο παρακάτω θα είναι πολύτιμη.

Είμαι Ηλεκτρολόγος Μηχανικός από το 1990, με μπλοκάκι, και τα τελευταία 3 χρόνια εμπίπτω στην κατηγορία των Μισθωτών (άρθρο 12 ΚΦΕ) διότι πληρώνομαι μόνο από μία πηγή.

Φέτος στο Ε1 εμφανίστηκε ΕΝΑ εργόσημο στον κωδ 301 που έκανα (βλακωδώς για την νομιμότητα) σε ένα Live πέρυσι και ως αποτέλεσμα το Ταξις δεν με αφήνει να υποβάλλω,.  Το μήνυμα λέει:

" Έχει συμπληρωθεί ο κωδικός 019 με ένδειξη επιτηδευματία που φορολογείται με με τις διατάξεις της παρ. 2 αρθ. 12 ΚΦΕ και δεν μπορεί ταυτόχρονα να συμπληρώσει εισόδημα από μισθωτή εργασία.."

Η διαφορά για εμένα για τα 43€ είναι η αναίρεση της απαλαγής των 2100€ φόρου!!!..

Θα εκτιμήσω πολύ όποιον μπορέι να με βοηθήσει σε αυτό το θέμα, σας ευχαριστώ.
Απλά άνοιξε τα φτερά σου!.. Τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους.



→ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ DIY Άρθρων μου στο Kithara.gr 

Αποσυνδεδεμένος Καθόδιος (φλουτσ)

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1573
  • Φύλο: Άντρας
  • άιντε άιντε....!
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • Σάτυροι
To πόδι μου το αγαπώ
γι αυτό και το κουνάω
και μου είναι χρήσιμο πολύ
όταν περπατάω...

KEEP WALKING

Αποσυνδεδεμένος Korgy

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1442
  • Φύλο: Άντρας
  • Q the Filters 2 the F##k!!
    • Skype - korgy-
    • Προφίλ
    • το φάρμακο της περιέργειας..
ωχ, απλα ωχ!  γκρίζα ζώνη εμπρος.


μιλα άμεσα με τον λογιστή σου, αν και η μονη σωτηρια ειναι η απευθειας επιλυση με το αρμόδιο τμήμα εισοδήματος της Δ.Ο.Υ  που ανήκεις ( (βεβαια παιζει να σε πεταξουν μπαλακι στο τηλεφωνικο κέντρο του Taxis. )