Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - JOHNAN

Σελίδες: [1]
1
Τελικά έδωσα τέλος (προς το παρών) στην αναζήτηση μου για ένα καλό προ-ενισχυτή, αγοράζοντας τον Engl E570.  Στο μαγαζί απ’ όπου τον αγόρασα, τον δοκίμασα με ένα ENGL 840/50 τελικό και Framus καμπίνες. Ο ήχος σε γενικές γραμμές μου άρεσε και έτσι τον αγόρασα.

Πάω πίσω στο σπίτι λοιπόν, τον συνδέω στο δικό μου σύστημα (VHT τελικός και καμπίνα) και κάνω άμεση σύγκριση με το Tech 21, PSA 1.1 που έχω. Το αποτέλεσμα; Ισοπαλία!!

Ο ENGL έχει πιο πολύ γκάζι, ο ήχος είναι πιο ‘ωμός’, πιο πραγματικός.  Τα μπάσα του είναι πιο πειστικά, και ο ήχος έχει μεγαλύτερο όγκο. Σε ρυθμικά riffs (π.χ. Metallica) είναι σαφώς καλύτερο από το PSA. 

Γιατί λοιπόν η ισοπαλία; Ο λόγος είναι πως στα σόλα ο ήχος του PSA μου αρέσει πιο πολύ. Οι μονές νότες ακούγονται πιο γεμάτες, πιο smooth.  Μην φανταστείτε καμιά τρομερή διαφορά, είναι ένα συμπέρασμα στο οποίο έφτασα ύστερα από άπειρες συγκρίσεις Α/Β μεταξύ των δύο. Το αντίτιμο βέβαια είναι πως μερικές φορές ‘λασπιάζει’ (όταν το παίξιμο δεν είναι πολύ καθαρό).  Στον ENGL αντίθετα, ο ήχος στα σόλα είναι πιο καθαρός και μπροστά (που σημαίνει ότι πρέπει να βελτιώσω την τεχνική μου, μια και τα λάθη ακούγονται πιο πολύ) αλλά στην κάθε νότα λείπει το ‘πάχος’ του ήχου που μου δίνει το PSA.

Σε γενικές γραμμές πάντως, είμαι ευχαριστημένος με το ENGL και δεν το μετάνιωσα που το πήρα, για του εξής λόγους:

- Όλα τα παραπάνω που είπα για πάχος ήχου από το PSA σε σχέση με το ENGL ισχύουν για χαμηλές εντάσεις.  Πιστεύω, πώς όσο η ένταση μεγαλώνει, αυτό που θα γίνει είναι πως ο ENGL θα αποκτά περισσότερο όγκο διατηρώντας την καθαρότητά του, ενώ το PSA θα γίνεται πιο τσιριχτό και λασπώδες, χάνοντας το πλεονέκτημα που έχει στα σόλα στις χαμηλές εντάσεις.

- Κάθε μηχάνημα πρέπει να το ψάξεις για να βρεις τον ήχο που σου αρέσει.  Και το PSA όταν το αγόρασα, στην αρχή απογοητεύτηκα με τον ήχο που έβγαλε. Αφού πέρασα λοιπόν ένα αρχικό στάδιο πανικού που γύρναγα όλα τα κουμπιά ανεξέλεγκτα (όλα τέρμα, μετά όλα κλειστά) και δεν μου άρεσε τίποτα, μετά άρχισα να παίζω κιθάρα αντί να γυρνάω κουμπιά, και έκανα μικρές αλλαγές κάθε μέρα, μέχρι να καταλήξω στον ήχο που μου άρεσε ύστερα από καιρό.  Το ίδιο συμβαίνει και με τον ENGL.  Τον έχω μόνο για πέντε μέρες τώρα, και κάθε μέρα βελτιώνω τον ήχο (μικραίνοντας την ψαλίδα με το PSA όσον αφορά τις μονές νότες)

- Πιστεύω πως ο ήχος είναι και λίγο... συνήθεια. Παίζοντας ένα χρόνο συνέχεια με το PSA συνήθισα τον ήχο του, με αποτέλεσμα με το έβαλα το ENGL δίπλα, μου φάνηκε διαφορετικό και με ξένισε αρχικά.  Με το που έβαλα όμως το PSA στην άκρη και άρχισα να παίζω με τον ENGL συνηθίζοντας την χροιά του, όταν ξαναπαίζω με το PSA αρχίζει και μου φαίνεται λίγο μουντό (σα να έχω ρίξει μια κουβέρτα πάνω από το ηχείο) ψεύτικο κλπ.

- Με το PSA κατάφερα να βγάλω ένα ήχο που μου άρεσε ύστερα από πολύ ψάξιμο, και μόλις άλλαζα λίγο τα settings χάλαγε.  Αντίθετα, με τον ENGL φτιάχνεις πολλούς διαφορετικούς ήχους, όλοι καλοί, μια και υπάρχουν πολλές δυνατότητες. Επίσης το EQ του ENGL είναι πολύ πιο ευαίσθητο από αυτό του PSA και παίζοντας με το Middle και Treble μπορείς να αλλάξεις τον ήχο δραματικά. 

- Έχοντας δοκιμάσει το Triaxis (δεν μου άρεσε) και έχοντας ακούσει διάφορους άλλους προενισχυτές, πιστεύω πως το ENGL ήταν η καλύτερη επιλογή για μένα.  Τον μόνο προενισχυτή που δεν δοκίμασα είναι ο GP3 της VHT και αυτό γιατί έχει σταματήσει να παράγεται εδώ και καιρό.  Νομίζω πως θα παραμείνω με τον ENGL για πολύ καιρό, ή τουλάχιστον μέχρι (και αν) να βγει κανένας καινούργιος προ-ενισχυτής που να είναι σαφώς καλύτερος και να αξίζει η αλλαγή.  Πάντως αν σκεφτεί κανείς πως το Triaxis παράγεται τα τελευταία...17 χρόνια (!) και η VHT έχει καταργήσει το GP3 χωρίς να το αντικαταστήσει, νομίζω πως θα περάσει αρκετός καιρός μέχρι να δούμε κάτι καινούργιο.

- Το γεγονός πως το (διπλάσιο σε τιμή) ENGL δεν κατατρόπωσε το PSA (όπως ήλπιζα) αλλά το κέρδισε στα σημεία λέει πολλά για το PSA που τελικά αποδείχτηκε πολύ καλό για τα λεφτά του.  Γι’ αυτό το λόγο, ενώ πίστευα πως θα το πούλαγα αμέσως μόλις έπαιρνα τον ENGL, λέω να το κρατήσω λίγο ακόμα μέχρι να πεισθώ 100% στα αυτιά μου τo ENGL είναι καλύτερο παντού...   

2
Ψάχνομαι για προενισχυτή rack για να αντικαταστίσω το PSA 1.1 που έχω τώρα (με το οποίο είμαι πολύ ευχαριστημένος παρ'ολο που δεν είναι λαμπάτο).

Δοκίμασα κανά δυό φορές το Triaxis της Mesa/Boogie αλλά δεν εντυπωσιάστηκα. Ξέρω πως θεωρείται κορυφή, αλλά δυστηχώς παρ' όλο που ήθελα πολύ να μου αρέσει, κάτι δεν μου πήγαινε καλά...

Τέλως πάντων, αφού απέρριψα το Triaxis κοιτάω τώρα τις επόμενες εναλλακτικές και έχω καταλήξει στις εξής δύο:

1. Engl E-570
2. Randall RM-4

Για τον Engl έχω διαβάσει καλά σχόλια, και θα τον δοκιμάσω τον επόμενο μήνα που θα τον έχει διαθέσιμο ο Λογοθέτης. 

Τον Randall άρχισα να τον εξετάζω μόλις την περασμένη εβδομάδα, όπου χάζευα μια διαφήμιση του καινούργιου ενισχυτή που έβγαλε ο Kirk Hammet με την Randall, ο οποίος φοράει τρία modules κατασκευασμένα ειδικά γι΄αυτόν.

Μια και μου αρέσει ο ήχος των Μetallica (και δεν κατάφερα να τον ακούσω από το Triaxis που δοκίμασα), σκέφτηκα ότι μπορώ να πάρω το RM4 της Randall και να βάλω απάνω τα modules του Hammet, καθώς και κανένα ακόμα (π.χ. το module του recto), μια και στο RM4 υπάρχουν υποδοχές για τέσσερα modules.

Έχει ακούσει κανεις το RM4 να ρίξει καμιά γνώμη;

Γιαννης

3
Ενισχυτές / ENGL E570 ή MESA Triaxis
« στις: 14/04/08, 18:21 »
Ψάχνω για καινούργιο προενισχυτή για να αντικαταστήσω το Tech21 PSA 1.1 που έχω τώρα. Ο ήχος που έχω στο μυαλό μου είναι Metallica της εποχης του Master of Puppets/Black album. Νομίζω ότι ο πιο κατάλληλος γι αυτή την δουλειά είναι ένας Mesa/Boogie Studio, αλλά θέλω να αποφύγω την αγορά μεταχειρισμένου και ο συγκεκριμένος δεν υπάρχει πια καινούργιος.

Η επόμενη πρόταση είναι ένα Triaxis αλλά έχω ενδιασμούς για δύο λόγους:
- είναι πανάκριβο!! (2500 ευρώ)
- μου την σπάνε τα κουμπιά (προτιμώ knobs)
- Δεν χρειάζομαι πολλούς διαφορετικούς ήχους. Συνήθως βρίσκω έναν καλό distortion ήχο που μου αρέσει και τον χρησιμοποιώ για...μερικά χρόνια μέχρι να τον αλλάξω!

(τελικά ήταν τρεις οι λόγοι)

Σαν εναλακτική και φθηνότερη λύση σκέφτομαι τον Ε570 της ENGL (περίπου στα 1500 ευρώ). Εδώ λοιπόν είναι που θέλω γνώμες.  Από ποιότητα ήχου πως συγκρίνεται με το triaxis? Πόσο καλά μπορεί να πετύχει τον ήχο που ψάχνω; Σαν ήχος είναι παρόμοιος με τον (πολύ ακριβότερο) Ε580 (εδώ μάλλον ειδικός είναι ο mace...);

Επίσης, ξέρει κανείς ποιος φέρνει στην Αθήνα τον Ε570 για να τον δοκιμάσω;

A! και κάτι τελευταίο: ψάχνομαι και για κιθάρα και σκέφτομαι την ESP Horizon.  Για ρίχτε ρε παιδιά καμια γνώμη να ξεστραβωθούμε (την Jackson DKMG και ESP M-II που κοίταγα τις απέρριψα τελικα...).

4
Τώρα που ψάχνομαι για κιθάρα, παρατηρώ ότι τα ακριβότερα μοντέλα της κάθε εταιρίας φοράνε ebony ταστιέρες ένω τα πιο φθηνά rosewood.  Μια και δεν έχω παίξει ποτέ μου σε έβενο, τι παίζει; είναι όντως καθολικά καλύτερος ή είναι θέμα προσωπικής προτίμησης τι βολεύει τον καθένα; Αξίζει τα παραπάνω χρήματα;

5
Θέλω να αλλάξω κιθάρα και είμαι μεταξύ των εξής δύο:

ESP Standard M-II (αυτή με το bolt-on μπράτσο, όχι την neck through) και
JACKSON DKMG

Έχω την εξής απορία: πια είναι πιο μεγάλη; (!!!) Όχι δεν κάνω πλάκα, να εξηγήσω: η κιθάρα που έχω τώρα είναι μια Jackson DK2. Αυτό που μου αρέσει πολύ σε αυτήν την κιθάρα (και γενικά στις Jackson) είναι το ότι το σκάφος έχει μαζεμένες διαστάσεις και μου ‘κάθεται’ πιο καλά όταν παίζω, είτε καθιστός, είτε όρθιος.

Η ESP μου αρέσει πολύ σαν κιθάρα (αν και την έχω δοκιμάσει μόνο μία φορά για πολύ λίγο) αλλά μου δείνει την εντύπωση ότι το σκάφος είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις σε σχέση με την Jackson. Έχει κανένας εμπειρία και από τις δύο να μου πει αν είναι όντως έτσι;

Ένα άλλο θέμα είναι τα τάστα.  Μου αρέσουν πολύ τα jumbo frets που φοράει η Jackson μου, και ενώ η ESP αποκαλεί τα τάστα που φοράει στην M-II jumbo, σίγουρα δείχνουν πιο λεπτά από της Jackson

Από εκεί και πέρα, η ESP είναι σαφώς καλύτερη σαν κιθάρα (τουλάχιστον στα χαρτιά) μια και έχει καλύτερο τρέμολο (original Floyd Rose) και tuners, και αυτό φαίνεται και στην τιμή που είναι σχεδόν η διπλή.

Για ρίχτε καμιά γνώμη ρε παιδιά.  Μήπως όλα τα παραπάνω που λέω (μέγεθος σκάφους, τάστα) είναι μπούρδες; 

Αλήθεια πιο μαγαζί έχει ESP στην Αθήνα για να δοκιμάσω;

6
Ρε παιδιά αυτόν τον καιρό κοιτάω αυτές τις δύο μάρκες για πιθανή αγορά. Συγκεκριμένα κοιτάω τα εξής δύο μοντέλα:

ESP M-II
Jackson DKMG

Στα χαρτιά αυτές οι κιθάρες είναι ίδιες: Σώμα alder, Floyd Rose, μαγνήτες EMG (81-81 η ESP, 81-85 η Jackson), μπράτσο bolt-on maple (και οι δύο), ταστιέρα rosewood.

Ενώ λοιπόν η Jackson κάνει 670 ευρώ, η ESP κάνει 1400 (θωμάς).  Γιατί αυτή η διαφορα; είχα την εντύπωση ότι γενικά αυτές οι δύο μάρκες παίζουν λίγο πολυ στα ίδια επίπεδα.  Είναι για κάποιο λόγο η ESP τόσο καλύτερη από την Jackson;

Ξέρω ότι η συγκεκριμένη Jackson κατασκευάζεται στην Ιαπωνία.  Μήπως η ESP είναι made in USA;

Για διαφωτίστε με!

7
Σκέφτομαι να τον αγοράσω (αυτόν ή τον VHT 2/50/2) αλλά θέλω οπωσδήποτε να τον ακούσω πριν.  Τον έχετε δει στημένο σε κανένα κατάστημα για δοκιμή;


8
Εφέ / Rack noise gate or multi-effects;
« στις: 12/10/07, 16:58 »
Σκέφτομαι να φτιάξω ένα καλό rack σύστημα για να παίζω στο σπίτι.  Σαν προενισχυτή λέω να πάρω το Sansamp PSA 1.1 της Tech 21.  Είναι όμως πολύ θορυβώδες με το gain στο τέρμα, και επειδή έχω ένα κόλλημα με τον θόρυβο, προβληματίζομαι.  Σίγουρα θα χρειαστώ Noise Gate/Supressor αλλά ποιο;

Η μία λύση είναι να πάρω κάποιο rack noise gate (ακριβή λύση) και η άλλη να πάρω κάποιο rack effects unit που να έχει και noise gate.

Σαν ξεχωριστό noise gate σκέφτομαι το Rocktron Hush Super C.  Στο Harmony central όμως πολλοί λένε πως δεν κάνει καλή δουλειά (κόβει τις νότες απότομα).  Το ίδιο πρόβλημα είχα και με το noise gate του ADA MP-2 που είχα πριν από χρόνια και μου της έσπαγε τρομερά: εκεί που κράταγες μια νότα, ξαφνικά κοβόταν λες και κάποιος έκλεισε το volume!

Από την άλλη ο mace είχε προτείνει σε παλαιότερο thread το Decimator της ISP, το οποίο όμως στον Thomann κάνει 455 ευρώ.

Εναλλακτικά, υπάρχει κάποιο rack multi-effects unit που να έχει και καλό noise gate; Από κριτικές προενισχυτών που διάβαζα (πάλι στο HC) πολλοί χρησιμοποιούνε το G-Major της TC Electronics και λένε ότι έχει καλό Noise Gate.  Όμως σαν μονάδα φαίνεται πως δεν είναι αξιόπιστο γιατί σχεδόν όλοι λέγανε πως έχουν προβλήματα (‘κολλάει’, χάνει τα settings κλπ).  Έχει κανείς εμπειρία από αυτό;

Για ρίχτε καμιά ιδέα, υπάρχει καμιά καλή λύση ή τελικά θα πρέπει να τα σκάσω για το Decimator.  Φίλε mace εσύ τι λες; Επίσης καμιά πρόταση για καλό rack multi effects unit (με ή χωρίς noise gate);

Τώρα έχω ένα Spider Combo. Μπορεί από ήχο να μην λέει πολλά, όμως αυτό που ευχαριστιέμαι είναι πως όταν δεν παίζεις δεν ακούς ΤΙΠΟΤΑ!  Ελπίζω να μπορέσω να το καταφέρω αυτό και με το PSA! (αλλιώς με βλέπω να περιμένω μήπως βγει καινούργιο Pod X3 Pro!)

Γιάννης

Σελίδες: [1]