Αποστολέας Θέμα: Ποιο βιβλίο για έντεχνα τραγούδια.  (Αναγνώστηκε 6474 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος joe_dalton

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 12
    • Προφίλ
    Γεια σας
 
Είμαι αρχάριος.  Μαθαίνω περίπου ένα μήνα μόνος μου πάνω σε ακουστική.
 
Έχω ένα ξενόγλωσσο  βιβλίο με DVD με το οποίο  μαθαίνω τα πρώτα μου ακόρντα. Είναι απλό αλλά είμαι ικανοποιημένος με την δομή  και το σύστημα διδασκαλίας του βιβλίου.
 
Ενδιαφέρομαι για  ελληνικά έντεχνα τραγούδια.
 
Θέλω να ρωτήσω εάν  κατά την γνώμη σας υπάρχουν κάποια καλά βιβλία τα οποία μπορείτε να μου συστήσετε  ή δεν έχει νόημα η αγορά βιβλίου και ότι υπάρχει στο βιβλίου το βρίσκω και στο kithara.

Αποσυνδεδεμένος truepiece

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 123
    • Προφίλ
Απ: Ποιο βιβλίο για έντεχνα τραγούδια.
« Απάντηση #1 στις: 23/12/10, 00:14 »
Γνώμη μου, με το υλικό που υπάρχει στο ίντερνετ πλέον δεν υπάρχει λόγος να πάρεις βιβλίο, πόσο μάλλον αν δε θες κάτι πολύ πολύ εξειδικευμένο. Υπάρχουν εξαιρέσεις πολύ καλών dvd ή βιβλίων αλλά αμφιβάλλω για το κατά πόσο αυτά δεν αναπληρώνονται από το ίντερνετ (δωρεάν πάντα).

Με το αρχείο του kithara, και κάποια απλά tutorials που βρίσκεις με ένα search για συγχορδίες αλλά και πιο προχωρημένη θεωρία, θα είσαι jet πιστεύω. 

Εκεί που μάλλον ξεχωρίζουν τα καλά βιβλία, είναι ότι -κάποια- γράφονται από καθηγητές, όχι με την έννοια ότι απλά ξέρουν, αλλά έχουν και δοκιμασμένη-αποτελεσματική μέθοδο για να μάθεις.

Αποσυνδεδεμένος master of puppets

  • Ονειροπαρμένος
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2872
  • Φύλο: Άντρας
  • γνωστός και ως....master of ΜΠΑΜΠΗΣ....
    • Προφίλ
    • Χάρτινα Όνειρα
Απ: Ποιο βιβλίο για έντεχνα τραγούδια.
« Απάντηση #2 στις: 23/12/10, 00:30 »