Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Αδάμ_Α

Σελίδες: [1]
1
Από Βραζίλη :
"Συνήθως οι εξαφανίσεις παιδιών δημοσιεύονται εδώ: http://www.hamogelo.gr/default.asp?pid=17&la=1"

Κι από εμένα :
Παιδιά κάτι πάει λάθος.
Έχω δίπλα μου κάποιο παλιό μέλος σας να με κατευθύνει όμως αδυνατώ να κάνω παράθεση
τ'ων λόγων του Βραζίλη .
Τι τρέχει ?
Το site σας φταίει , ο server σας , ή κάτι άλλο ?
Τέλοσπάντων.
Δεν ξέρω κι από ό,τι βλέπω δε μπορώ να παραθέσω λόγια άλλων.
Εκείνο που μ' ενδιαφέρει είναι οι εξαφανίσεις παιδιών.
Η εξήγηση είναι σχετικά απλή, κοινωνικά .
Τα θέλουν για να τα σκοτώσουν και να πάρουν τα όργανά τους.
Μόλις τ' αρπάξουν τα σκοτώνουν και μετά ακολουθούν τα υπόλοιπα.
Δεν έχει νόημα να τα ψάχνουμε , νόημα έχει να βρούμε ποιοι τα κάνουν αυτά.
Μονάχα έτσι θα σώσουμε τα επόμενα παιδιά από τα κτήνη αυτά .



2
Στάθηκα και στο δικό σου στιχούργημα επειδή μού θύμισε ένα τραγούδι τού Λ. Μαχαιρίτσα ,
ήταν το "ο γάτος σου ο Τούρκος" κι αναφερότεαν σε μια κοπέλα που είχε ένα γάτο.
Αν θυμάμαι καλά είχε βγει κάπου στα τέλη τού 1990.
Πάντως εγώ δεν πιστεύω ότι αναφέρεσαι στις εδώ μειονότητες αλλά σε κάτι προσωπικό σου
που έχει να κάνει με το γατάκι σου κι επειδή όλοι εμείς εδώ στην παρέα είμαστε φανατικοί φιλόζωοι
σε κατάλαβα.  :)



3
Αυτό που λες "μεθυσμένο κρίνο" θυμίζει έντονα κινέζικο παραμύθι.
Από ό,τι θυμάμαι έχει και διάφορες παραλλαγές.
Λόγω επαγγέλματος έχω διαβάσει πολλά από πολλούς πολιτισμούς και μπορώ να ξεχωρίσω.
Είναι και τα "σχιστά μάτια" και τα κωνικά καπέλα που αναφέρεις τα οποία θυμίζουν Κίνα .
Όσο μπορούσα βοήθησα , με τράβηξε το θέμα σου , η Κίνα με ελκύει  :)

4
Ρε παιδιά θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σας για το αν η Punk μουσική ζεί.Όταν λέω ζεί δεν εννοώ τους παλιούς Punk κτλ.
Προσωπικά εκτιμώ την Punk μουσική αν και θέλω να θεωρούμαι μεταλάς-ροκάς.Πολλοί απο τους ανθρώπους με τους οποίους συζήτησα αυτό το θέμα υποστηρίζουν ότι η Punk είναι νεκρή.Μιλάμε για ανθρώπους μεγάλους , οχι μόνο εφήβους στην ηλικία μου.Εγώ εδω και μερικούς μήνες "ερεύνησα" περισσότερο την Punk επειδή μου άρεσε.Απο αυτήν μου την έρευνα κατέληξα να ακούω λίγο Punk και να έχω και αγαπημένο συγκρότημα.Τώρα είμαι σε μια φάση μέταλ και Punk.Βέβαια η μέταλ και ρόκ υπερτερούν του Punk μέσα μου αλλά επειδή όπως προείπα την θεωρώ μια καλή μουσική δεν θέλω να δεχθώ ότι έχει πεθάνει.Ναι το κίνημα του παλαιού καιρού δεν ζεί σύμφωνοι.Αλλα τι γίνεται με την μουσική , τις ιδέες , τις πεποιθήσεις , τα ιδανικά και τα πιστεύω αυτής της κουλτούρας και μουσικής.

Δεν μπορώ να δεχθώ ότι τόσο σπουδαία συγκροτήματα όπως οι Misfits , οι Sex Pistols , Οι (Iggy Pop) Stooges κ.α δεν """υπάρχουν"""" πλέον.



Οι sex-pistols ήταν ένα πρωτοποριακό συγκρότημα στη δεκαετία 1980 ,
ο Iggy ήταν μια πολύ ταλαντούχα προσωπικότητα .
πολύ ιδιότυπος και πολύ πρωτότυπος .
Μελωδικός υπήρξε και πολύ ευρωπαϊκός ή μάλλον ... βαλκανικός .

Υπάρχουν ακόμα όλα αυτά άμα υπάρχουν μέσα στην ψυχή σου .

5
"Σ'όποιους δρόμους κι αν μεθάς στην ίδια πόλη θα γυρνάς..."

" Στην ίδια πόλη θα γυρνάς
  στούς δρόμους θα γερνάς τούς ίδιους
  και στες γειτονιές τες ίδιες θα γυρνάς .. "
Καβάφης .

Τι κάνουμε τώρα ? Αντιγράφουμε πιστά τα παλιά ?
Βρε παιδιά γράψτε κάτι φρέσκο για να το μελοποιήσουμε .
Τι να μελοποιήσουμε ?
Κάτι που άλλοι το έκαναν καλλίτερα από εμάς και πάνω σε καλίτερους στίχους ?






Μποτιλιάρισμα στους δρόμους απ'το χνουδωτό χιόνι της λεύκας
κι απρόσεκτο το βλέμμα μου κινδύνεψε αρκετές φορές να τρακάρει.
Άλλοτε πάνω στο αθέατο και τον περίβλεπτο θρόνο του,
άλλοτε πάνω σε ξεβαμμένες διαβάσεις και εθελοτυφλούσες αποστάσεις,
άλλοτε πάνω στην υπόθεση τοξωτών χειλιών
κι άλλοτε στην υποψία συναπαντήματος με άλλα μάτια...


Μετά την πτώση μιας ριπής κορναρισματων
που με πέτυχε ακριβώς πάνω στο πρώτο βήμα
της φυγής μου, άρχισα να συμορφώνομαι.
Βοήθησε άλλωστε και η νέα αύξηση του εισιτηρίου.
Ανέβηκα στο λεωφορείο ύστερα, και εκεί πλέον συνήλθα
ολοκληρωτικά από την υπερβολική έκθεσή μου στο φως.


Έψαξα με την αφή κάποιον γνωστό μα τίποτα.
Η Αθήνα ήρθε και θρονιάστηκε πάλι στις άκρες των δαχτύλων μου.
Έκανα να φυσήξω με όλη μου τη δύναμη να πέσει κάτω, να γκρεμιστεί
μα καθώς την κοιτούσα σκεφτόμουν πόσο ίδιες μοιάζουν όλες οι πόλεις,
όταν οι δρόμοι τους γίνουν δικοί σου. Όταν οι δρόμοι τους γίνουν εσύ.
Τα πλακόστρωτα στενά και τα διλήμματα,
τα παγκάκια και τα φιλήματα,
οι αφίσες, τα γκράφιτι στους τοίχους,
τα συνθήματα και τα σκιρτήματα,
οι πρωινές παγωμένες χειρολαβές
και τα ιδρωμένα δευτερόλεπτα
του συντομου συνταξιδιού σου με αγνώστους,
οι αυτοδιαχειριζόμενοι χώροι
και τα αυτοδιαχειριζόμενα χέρια
και οι μεθυσμένοι χοροί κάθε αυγη,
τα μεταμεσονύχτια φαστφουντάδικα
και τα μεταμεσονύχτια μανιφέστα κρασιού και τσιγάρου,
ο επιδειξίας της πλατείας
και οι επιδεικτικές αρνήσεις της ευτυχίας - πως να τη διαχειριστείς τόση ευτυχία; 
οι σκιές των γέλιων και των δακρύων στην άκρη των πεζοδρόμων,
οι σκιές των άγνωστων χιλιομέτρων,
που πρέπει ακόμα να διανύσεις, μέσα σε αστικά ή πάνω σε ξέφρενα ποδήλατα για να ικανοποιήσεις την απληστία σου,
οι σκιές των φίλων σου, των άλλων ανθρώπων
και κυρίως οι σκιές εκείνων που διαδραματίζονται ακόμα μόνο στην άκρη της φαντασίας σου.


Φύσηξα προσεκτικά μη με πάρει είδηση ο διπλανός μου και γκρεμίστηκα
άηχα, περήφανα, στα χέρια της στοργικής πτώσης.
Φύσηξα προσεκτικά σαν του Αιόλου χάδι να'μουν κι εγίνα
ένα ιπτάμενο χνούδι άηχα, περήφανα, στα χέρια της ιστορικής πτήσης

17/06/08
 Γιάννενα


Καλώς σας ξαναβρήκα.
Καλό καλοκαίρι σας! :)


6
Φίλε Στέργιο
Το Καββαδιακό μέτρο τονίζει -καθώς ταιριάζει απόλυτα- την υπέροχη καταγραφή γεγονότων και συναισθημάτων !
Μπράβο σου, ποιητή !

SPL ή Σπήλιο δε νομίζεις ότι είναι καιρός να πάψουμε να αντιγράφουμε τον Καββαδία κι όποιον άλλον παλαιότερο?
Κι εσύ φίλε Στέργιο συμφωνείς με αυτό ?
Είμαστε όλοι κάτω τών 40 , δε μπορούμε να βρούμε κάτι ανάλογο ?





7
Και δεν καταπίεσα ποτέ κανέναν, δεν κάνω στους άλλους αυτό που δεν θέλω να κάνουν οι άλλοι σε μένα - όσοι το προσπάθησαν πήραν φύλλο πορείας!  ;D
Ελπίζω να σου έλυσα τις απορίες.  :)



Μπήκα σε άδεια από εχθές κι έχω μπόλικο χρόνο .
Μπήκα και στο blog σου διάβασα αυτά που γράφεις εκεί κι αυτά που γράφεις εδώ .
Δεν ξέρω ακριβώς το γιατί αλλά μού αρέσει ο τρόπος που γράφεις .
Ίσως επειδή είναι μάλλον πολύ άμεσος .
Κι απ' ό,τι είδα δεν έχεις ανάγκη τη δική μου συνδρομή .
Να γράφεις πάντα έτσι αυθόρμητα .
Να νοιάζεσαι πάντα για τα κοινωνικά .



8
Ηλίανθε αυτό φέρνει σαφώς σε δημοτικό ελληνικό κι όχι σε λαϊκό με μπουζουκιές.
Λόγω γερακίνας , λόγω θεματολογίας , και λόγω στίχων ,
νομίζω ότι αν θα ήθελες να το δουλέψεις θα έπρεπε να το πας προς το δημοτικό τραγούδι .



 

9
Με υγεία το καινούριο μπλογκ. Ελπίζω τώρα να ξεμπλοκάρεις.

Άλλοι είναι γεννημένοι για την Κούβα και άλλοι βολεύονται στον κουβά....

Απίιστευτο το σχόλιό σου !
Το είχα διαβάσει από πριν αφού είναι πρώτο στο πρώτο ποιήμα τής σελίδας
αλλά προσπαθούσα ν' απαντήσω με π.μ σε κάποιο μέλος και καθυστέρησα.
Μην τον αποπαίρνεις τον νέο , νέος είναι και φαίνεται κι ερωτεύεται .
Άστον , θα βγει με τον καιρό απ' τον κουβά .

Κι εσύ Χοληδόχε καλό είναι να βγεις απ' αυτή τη χολή .
Φύγε μακριά κι άφησε την ακόμα κι ως nickname sou .
Δεν είσαι χοληδότης όπως φαίνεται , είσαι χοληδέκτης .
Γιατί δε γράφεις κάτι που να μπορεί να γίνει τραγούδι και να σ' ανεβάσει ?


10
Παιδιά και μη παιδιά εσείς που χειρίζεστε το Κιθάρα συμβαίνει κάτι στο site σας?
Πήρα ένα προσωπικό μήνυμα από ένα μέλος και θέλησα να απαντήσω .
Μού πήρε κάποια ώρα επειδή πληκτρολογώ και κάπως αργά .
Όταν με τα πολλά τέλειωσα το μήνυμά μου και πάτησα "αποστολή"
μού έβγαλε το πιο κάτω μήνυμα με κόκκινα γράμματα :
< γιατί κοκκινα τα γράμματα ? υπάρχει σωματικός κίνδυνος ? >

"Παρουσιάστηκαν τα ακόλουθα σφάλματα κατά την αποστολή αυτού του μηνύματος:
 Υπερβήκατε τον μέγιστο χρόνο σύνδεσης κατά την αποστολή.
 Παρακαλούμε προσπαθήστε να αποστείλετε ξανά το μήνυμά σας.
 Δεν δόθηκε τίτλος.
 Δεν δόθηκε κείμενο για το μήνυμα.
 Δεν δόθηκαν παραλήπτες. "

Επειδή δεν είμαι άσχετος με το ίντερνετ ,
στην υπηρεσία μου το χρησιμοποιούμε κατά κόρον ,
δεν κατάλαβα τι έγινε .
Ποιο μέγιστο χρόνο σύνδεσης υπέρβηκα ?
Κάνοντας σύνδεση έκανα κλικ στο αυτόματη επανασύνδεση
μετά το πέρας των 60 λεπτών που έχετε θέσει ως αρχικό όριο .
Και γιατί είμαι υποχρεωμένος να δώσω τίτλο σ' ένα e-mail μου
ή σ' ένα προσωπικό μήνυμα που στέλνω σε κάποιον?
Παραλήπτης ασφαλώς και δόθηκε και μάλιστα αυτόματα
αφού στο μήνυμα που πήρα πάτησα το : "απάντηση"
και στο κουτάκι επάνω είδα το nickname tou στη σωστή θέση .
Άρα που ήταν τελικά το πρόβλημα ?
Καλά θα κάνετε να το ψάξετε .
Νευρίασα λίγο επειδή πληκτρολόγησα για αρκετή ώρα κι όλα χάθηκαν .

Μέλος Utapes πήρα το μήνυμά σου και σ' ευχαριστώ για την ενημέρωση.
Μπήκα και στο blog σας , είναι πολύ όμορφο , θ' απαντήσω στο e-mail σας .



 

11
"αλλά ο λόγος που δεν την έχει είναι ότι έχει αυτοσαρκαστεί στο παρελθόν."

Βέβαια η Mati μπορεί να αιτιάσει αλλιώς τον τίτλο.

Το Μάτι ή η Μάτι μάλλον έχει αυτο-σαρκαστεί στο παρελθόν
αλλά δεν ξέρω γιατί το μεταφέρει στο σήμερα .
Όπως είπες κι εσύ δικές της είναι οι εξηγήσεις .
Με την προϋπόθεση ότι επιθυμεί να τις δώσει , βέβαια .

12
Το λεξιλόγιό σου είναι πολύ πλούσιο , δουλεύεις πολύ τους στίχους σου ,
δεν είναι καθόλου εύκολο να μελοποιηθεί ,
όμως έχω την αίσθηση ότι δε γράφεις για τραγούδια
κι έτσι δε σε νοιάζει η μελοποίηση .
Έχω διαβάσει και δικά σου , αρκετά .
Πιστεύω ότι γράφεις για σένα , πολύ επιτυχημένα όμως .

Ερασιτέχνης μουσικοπλόκος πάνω σε στίχους είμαι.
Το κανονικό μου επάγγελμα είναι κοινωνιολόγος σε κάποια δημόσια υπηρεσία .
Σε χειροκροτώ χωρίς να μπορώ να σε μελοποιήσω .
Δεν είμαι Χατζιδάκης ή Θεοδωράκης  :)




13
Μια ερώτηση μόνο έχω να κάνω .
Γιατί το λες αυτοσαρκασμό αφού άλλα άλλων σατιρίζεις?
Πολύ καλά κάνεις και πολύ επιτυχημένα , δεν είναι θέμα ,
αλλά γιατί το λες έτσι ?

14
Φου , διαφορές πολύ σημαντικές που εντοπίζω στο έργο σου .
Ο Θανάσης έχει δουλέψει στα πολύ γνωστά μουσικά ελληνικά σχήματα.
Εδώ έφτιαξε ένα δημοτικό τραγούδι βγαλμένο από τη Θεσσαλία
Εσύ το έφτιαξες στην αρχή σε κάτι που θυμίζει το ίδιο πράγμα
αλλά στη συνέχεια το γύρισες σε κάτι ροκ-έθνικ κομμάτι.
Η διαφορά είναι πως η δική σου φωνή σ' εμένα τουλάχιστον φάνηκε πιο γνήσια δημοτική
αν και δεν έχει εύρος στις οκτάβες .
Ας πούμε ότι η δική σου εκτέλεση μού άρεσε πιο πολύ .
Κι αν τα φωνητικά πάσχουν από τεχνικής άποψης μένουν τα υπόλοιπα .
Μπράβο σου .

15
"Συχνά τα βράδια βγαίνω έξω.
Γίνομαι κουρέλι, σέρνομαι,
μουρμουρίζω, μεθάω,
αυτοκτονώ
κι έπειτα γυρίζω αργά-αργά στο σώμα μου."

Αυτοί οι στίχοι σου μού θύμισαν κάτι που έχει γραφτεί σε μορφή ποιήματος για τον Καβάφη .
Δε γράφω ποιήματα και στίχους , μόνο μουσική , αλλά γνωρίζω αρκετά από ποίηση.
Τα νοήματα σου αυτόν μου θύμισαν αλλά εσύ ίσως να τον ξέρεις καλίτερα.
Δύσκολο πολύ δύσκολο να γράψεις μουσική επάνω τους πάντως .
Αν και σ' εμένα άρεσαν.


16
Εγώ δεν είμαι στη δεύτερη εποχή , σε λίγο μπαίνω στην τρίτη ηλικία ,
αν και δεν το βιάζω .  ;D
Στο site αυτό μόλις σήμερα μπήκα .
Στάθηκα στους στίχους σου επειδή γράφω μουσική για στίχους
όποτε με πιάνει όρεξη για δουλειά .
Καλοί οι στίχοι σου , με λίγη δουλίτσα εύκολα μελοποιούνται .
Ξεχώρισα κάτι ιδιαίτερο σε σένα Μαργαρίτα .
Αλλά θέλω να μελετήσω κι άλλα δικά σου .

Σελίδες: [1]