Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - treloagori

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 7
1
κοιτα εχω και την maple αλλα η rosewood μου δινει την αισθηση του πιο λεπτου λαιμου,ισως να ειναι η ιδεα μου τι να πω...οσο για τον τονο ειναι διφορετικος εχει καλυτερα σκασιματα στο maple και πιο ζεστος στο rosewood...

τα νεα μοντελα το μονο διαφορετικο που εχουν απ τα προπερσινα και οχι απ τα περσινα ειναι το bullet truss rod που ειναι τελειο εμφανισιακα... και απ τα μοντελα πριν το 2000 ειναι deep scalloped δηλαδη πιο πολυ σκαμμενα τα ταστα...

2
και μενα το καινουριο μου μωρο!!!η αγαπημενη μου στρατ!!!απιστευτο τονο τα συγκεκριμενα μοντελα και τρομερο πιασιμο!!!!

http://s11.photobucket.com/albums/a162/treloagori/?action=view&current=IMG_1042.jpg

http://s11.photobucket.com/albums/a162/treloagori/?action=view&current=IMG_1043.jpg

3
guitars:

gibson lespaul custom 1983
esp kh-2 signature
esp george lynch skulls and snakes signature first edition
fender malmsteen signature vintage white maple
fender malmsteen signature vintage white rosewood

amps:

marshall plexi 50watt
marshall jcm 800 100 watt
fender hot rod deluxe white lightning limited edition combo
hotplate attenuator 8ohm

cabs:
mesa boogie rectifier 4x12

pedals
dod malmsteen signature
boss ns-2
mxr zakk wylde overdrive
dunlop zakk wylde wah
boss dd-6

cables:
george l s


4
εχοντας αλλαξει αρκετες κιθαρες και πρωην ιδιοκτητης ibanez 2570 και 2 jackson soloist 1 usa θα σου πω οτι ειναι εντελως διαφορετικα οργανα...

για μενα δεν υπαρχουν καλα και κακα οργανα αλλα καταλληλα για ενα ειδος μουσικης το καθενα και διαφορετικο ηχοχρωμα οποτε μην παλευετε ολοι στο φορουμ να αποδειξετε οτι καποια ειναι καλυτερα απο τ αλλα...

οι ιμπανεζ και μαλιστα η σειρα 2550 2570 κλπ ειναι εξαιρετικα οργανα...εχω 2 esp,ειχα jackson usa,gibson sg,lespaul custom fender malmsteen,usa deluxe κλπ αλλα το λαιμο της ιμπανεζ δεν τον εχω ξανανιωσει σε κιθαρα...απιστευτο...δυστυχως χρειαζομουν χρηματα και την πουλησα...να ξερεις οτι ο ηχος της ιμπανεζ ειναι πιο ρομποτικος πιο ηλεκτρονικος δεν μπορω να τον περιγραψω αλλιως...ακου dream theatre ,steve vai,ακριβως αυτο το πραγμα....

απο κει και περα αποψη μου για τις jackson usa μην παρεις αν δεν εχεις την δυνατοτητα....1000 φορες μια japan και αλλο ενα οργανακι η εναν καλο ενισχυτη παρα πανω απο 2 χιλιαρικα για μια σολοιστ...πιστεψε με στον ηχο δεν θα καταλαβεις διαφορα και οχι μονο αυτο αλλα με εναν καλυτερο απ τον jeff beck θα παιζει καλυτερα και απο αμερικανα,,,

να ξερεις πως αυτο που πληρωνεις ειναι την διαδικασια κατασκευης της αμερικανας και τα ποιοτικα υλικα της(εβενος,τρεμολο,ονομα!,κλειδια κλπ)

αλλα διαφορα μην περιμενεις να καταλαβεις για 1000 και βαλε ευρο παραπανω,,,,καλυτερα κανε ενα καλο σεταπ και ενα σετ καλους μαγνητες και θα ειναι πολυ καλυτερη η γιαπωνεζα...δυστυχως τις εχω πουλησει και της 2 σολοιστ αλλιως θα κανονιζα να τις δοκιμασεις να δεις οτι δεν ειναι και τιποτα το τρομερο παρα μονο η ποιοτητα κατασκευης και το ονομα...

που ησουν οταν τις πουλαγα?900 ευρο τις εδινα ρε γ**ωτο!!!!!

5
οπως βλεπεις δεν υπαρχει στανταρντ γνωμη,,,παρε αυτη που σου κανει κλικ...ο καθε μουσικος εχει τα δικα του γουστα και για μενα ειναι λαθος να λεει ο καθενας κι απο μια μαρκα....οποτε παρε αυτη που θα σε κανει να γινει καλυτερος κιθαριστας και θα σε εμπνευσει...εχω ριξει κατα καιρους τρελα λεφτα σε εξοπλισμο για να καταληξω κι εγω στο οτι οι μισες και βαλε αγορες μου τελικα δεν με καλυψαν...

αν θες τη γνωμη μου οταν μαθεις να παιζεις καλα ολες οι κιθαρες αυτης και οχι μονο της αξιας που θα παρεις θα ακουγονται πολυ καλα μαζι με εναν αναλογο εξοπλισμο που θα συνοδευονται...ΟΜΩΣ ενας τυπος κιθαρας θα κερδισει το αυτι σου ,την καρδια σου και τα δαχτυλα σου....


αυτο και μονο με εκανε κι εμενα να καταληξω απο 8 οργανα σε 4 (και παλι πολλα ειναι αφου με καλυπτουν απολυτα 2)  και να πουλησω οργανα που τα ονειρευομουν απο μικρος (βλεπε jackson soloist-1,αρρωστια με savatage)... αφου λοιπον  τα απεκτησα  καταλαβα ναι οτι ειναι πανεμορφα,ειναι πολυ ποιοτικα ,ειναι ιστορικα,ειναι αναγωρισιμα  ΑΛΛΑ εμενα δεν μου ταιριαζαν στο αυτι και στο χερι οσο αλλα...

με τον καιρο το αυτι και το χερι θα αντικαταστησει και τα ματια σου,,,,και τοτε φιλε ισως να μας γραφεις οτι πουλας την soloist και παιρνεις μια καταγρατζουνισμενη κακασχημη κιθαρα που οταν κλεινεις τα ματια σου και παιζεις νομιζεις οτι εχεις την πιο ακριβη και πιο ομορφη κιθαρα του κοσμου...

και μην φοβηθεις οτι τελικα ναι μπορει να την πουλησεις τη soloist γιατι οπως με τις γυναικες ετσι και με τις κιθαρες πρεπει να γνωρισεις πολλες αλλα με μια θα μοιραστεις τη ζωη σου...πολλες θα σου αρεσουν στην βιτρινα και με πολλες θα εχεις περιπετειουλες αλλα μια θα ειναι αυτη που θα αγαπας πραγματικα...

6
να την παρεις και αν την βαρεθεις να την κοιτας...και πες στην μανα σου οτι αυτη ηταν το φθηνο μοντελο οτι δεν πηρες την ακριβη

7
εγω ειχα τον spider 15watt και  ηταν πολυ δυνατος για το δωματιο μου οποτε ο micro μια χαρα θα ειναι...εκτος αυτου ειχε και την καλυτερη παραμορφωση σε μικρο ενισχυτακι που εχω  ακουσει...πολυ βρωμα...και φυσικα πολλα εφφε και μνημη να σωσεις τα καναλια στο δικο σου γουστο...τωρα που παω κανα χρονο για αγροτικο παω κι εγω βουρ για τον micro spider...

πιστευω θα μεινει πολυ ευχαριστημενος...τα προιοντα της line6 ειναι αψογα ολα...

8
να πω οτι και οι 2 jackson εχουν πουληθει...,γνωμη μου ψαξε για καμια καλη μεταχειρισμενη...ειτε jackson ειτε esp με ελαφρυ προβαδισμα στην esp λογω πιο βαρυ ηχου(ενεργοι μαγνητες) και πιο μικρου βαρους,γενικα πιο ευκολοπαιχτες...αν θες για βαρυ μεταλ οι jackson δεν θα σε ευχαριστησουν πολυ εκτος αν αλλαξεις τον jeff beck...

παντως μην πας και δωσεις 1000 για καινουριο ειναι χαζομαρα υπαρχουν πολυ καλα οργανα στις αγγελιες κι αν δεν βρεις κατι αξιζει και με το παραπανω να περιμενεις...

κριμα να μην την ειχες προλαβει την μαυρη jackson...οπως επισης και μια esp kirk hammett που την εδινα 900 πριν καμια βδομαδα αλλα τελικα τα βρηκα τα λεφτα και δεν χρειαστηκε να την δωσω...γενικα λογω του οτι δεν ρεει χρημα εχουν ξευτιλιστει τα οργανακια...κριμα κιθαρες 2000-2500 ευρο να πεφτουν στο χιλιαρικο...μονο οι gibson κρατανε ακομα...

9
η custom ειναι του 83 τα σπαει απιστευτα!!!

10
να λοιπον και ενα νεο μωρο στην συλλογη μου που το εψαχνα μετα μανιας αλλα δεν το εβρισκα με τιποτα...και μαλιστα first edition...παιζει απιστευτα μονο αυτο εχω να πω...

και ολα τα μωρα μαζι...

http://s11.photobucket.com/albums/a162/treloagori/?action=view&current=IMG_0789-1.jpg
http://s11.photobucket.com/albums/a162/treloagori/?action=view&current=IMG_0787-1.jpg
http://s11.photobucket.com/albums/a162/treloagori/?action=view&current=IMG_0790-1.jpg

11
δεν ξερω αλλα μονο εμενα μου φαινονται κιτς οι κιθαρες του vai?

οι μονες που  μου αρεσουν ειναι η standard jem η λευκη και η floral που εχει βγαλει(καθως και η mirror)...κατι φουξια και πρασινοι φωσφοριζοντες μαγνητες μου σhκωνουν την τριχα καγκελο...(καθως και το χερουλι που τρυπαει το σωμα για να την κουβαλαει το παληκαρι να κανει και ψωνια στο σουπερμαρκετ...ελεος...ποιανου ιδεα ηταν αυτη....τι να πω...ευτυχως αυτο το συνηθισαμε με τα χρονια..φανταστειτε λεσπολ η φεντερ με τρυπα-χερουλι...χριστε μου κιθαρα ειναι και οχι τσαντακι να το κρατας στο δρομο...

12
εγω παντως που εχω esp kh-2 και ειχα και 2 jacskon usa sl1 σαν συγκριση μπορω να πω οτι οι esp ειναι πιο ανετες και λογω βαρους και λογω μπρατσου(πιο λεπτο) και λογω emg....οι jackson (usa παντα μιλαμε) ειναι πολυ καλα οργανα με πολυ καλο φινιρισμα πραγματικα που τις κανει να φαινονται ακριβες και ενα ονομα με μεγαλη κληρονομια  αλλα κατι λειπει...ισως οτι δεν ειναι τοσο μεταλ οσο τις εχουν φανταστει καποιοι...ειναι ροκ κιθαρες η αλλιως 80ς μεταλ-ροκ κιθαρες...πιστευω οτι ο jeff beck που φορανε τις αδικει(τωρα θα τ ακουσω)...παντως θυμαμαι οτι ηταν αβολες λογω βαρους σε σχεση με esp αλλα εννοειται οτι θα ξαναπαρω καποια στιγμη...τωρα αν μου πειτε να διαλεξω μια απ τις 2 εταιριες θα διαλεξω esp....
για λογους καθαρα πρακτικους(βαρος,γρηγορο σεταπ ηχου λογω  emg ουτε μικροφωνισμοι και αηδιες  τελεια βρωμα , λεπτο μπρατσου για γρηγορα και ξεκουραστα ριφφακια...)


και οι 2 παντως ειναι καταπληκτικες...οποια και να παρεις θα μεινεις καταευχαριστημενος...

αν θες κατι παντως που να θυμιζει πιο πολυ μουσικο οργανο (στοιβαρο καλοδουλεμενο ) παρε jackson...αν θες κατι πιο μοντερνοποιημενο esp...

υπαρχει και η λυση να βαλεις σε μια jACKSON τους emg αλλα εγω τουλαχιστον μ αρεσει καποια οργανα να τ αφηνω με το χαρακτηρα που εχουν απ την μανα τους...

13
εννοειται οτι θα αγοραζα μεταχειρισμενο οργανο κι ας ειχα τα λεφτα για καινουριο...οπως και εχω κανει σε ολες τις κιθαρες που ειχα και εχω εκτος απο μια-δυο τις οποιες δεν τις  εβρισκα απο δευτερο χερι και τις πηρα καινουριες....

το ιδιο και με καποιους ενισχυτες...δεν αντιμετωπισα ποτε καποιο προβλημα και μαλιστα τα περισσοτερα οργανα ηταν του κουτιου...μην τρελαινεστε οπως εμεις προσεχουμε τα οργανα μας ετσι και καποιοι αλλοι δεν ειμαστε μονο εμεις...

προσφατα αγορασα μια gibson lespaul custom 1800-1900 ευρο περιπου και η κιθαρα ειναι του 83...παρολο που εχει χτυπηματα και γρατζουνιες και αλλα διαφορα ακουγεται τελεια και δεν το εχω μετανιωσει ουτε στιγμη...και τα 2800 να ειχα που στοιχιζει μια καινουρια παλι μεταχειρισμενη θα εψαχνα πρωτα...

14
για ολους τους λαμπατους ισχει αυτο...οπως και για τους μαρσαλλ...αλλα ακομα περισσοτερο στους πλεξι...εκει για να παρεις την μεγιστη βρωμα πρεπει να ειναι τσιτα...και για καθαρα παιζεις ανοιγοκλεινοντας το volume της κιθαρας...δεν θα συνιστουσα πλεξι ειναι περιεργη φαση για ενισχυτης...θα σου προτεινα το απολυτο για μενα που ειναι η σειρα dsl της μαρσαλλ και για καθαρα και για βρωμικα και με ευχρηστο eq ωστε κατι να γινεται και σε χαμηλες εντασεις...

αν και αγοραζοντας ενα attenuator-hotplate αργοτερα εισαι κομπλε...απλα το συγκεκριμενο σε κομπο ενισχυτη θελει ειδικο καλωδιο να συνδεθει με το ηχειο...

εγω εχω hotplate και ειμαι πολυ ευχαριστημενος τσιτωνων τερμα τους μαρσαλλ και βαραω...εναν φεντερ hotrod deluxe special edition κομπο εχω και πανω απ το 1 δεν μπορω να παιξω αλλα αν και λιγο περιεργο παιζει καλα...ισως γιατι ειναι ενισχυτης για καθαρα πιο πολυ...

15
παρε εναν λαμπατο μαρσαλλ dsl-40watt και τελειωσε η υποθεση...μια χαρα καθαρα και μια χαρα ροκ ηχοχρωμα...ναι δεν βγαζει απιστευτες βρωμες αλλα λογικο ειναι να του βαλεις και ενα πεταλακι αν θες πιο πολλη βρωμα...μην περιμενεις απο εναν ενισχυτη να τα κανει ολα...

προτεινω μαρσαλλ γιατι

1.τεινει προς τα πιο κλασσικα ακουσματα της ροκ-μεταλ σκηνης,θελουμε δεν θελουμε οι περισσοτεροι με μαρσαλλ επαιζαν και παιζουν

2.συνεργαζονται πολυ καλα με πεταλια...

πηγαινε στην σιγουρη λυση να τελειωνεις...

16
γεια χαρα...το παρακατω ειναι ενα αρθρο που ηθελα να γραψω εδω και πολυ καιρο αλλα λογω πιεσης χρονου δεν μπορουσα...

θα αναφερθω σε πραγματα που αλλα εχουν ειπωθει ηδη και αλλα οχι...και φυσικα σε οτι εχω αποκομισει κι εγω απ το "αθλημα"

αναφερομαι πρωτα σε εταιριες κιθαρων με τις θυγατρικες τους...gibson-epiphone,esp-ltd,ibanez,fenderusa-mexico ,dean usadean china(korea? δεν θυμαμαι καλα)...

καθομουν και διαβαζα και εβλεπα συγκριτικα κιθαρων στο νετ κυριως για τις παραπανω εταιριες με τις θυγατρικες τους...

1 .και λεμε αξιζει να παρεις μια esp kh2 με 2100  η την αντιστοιχη ltd? μια laiho esp με 3777(ημαρτον!!!!!!!!) η την αντιστοιχη ltd με 1090?
το ιδιο και για αλλα signature μοντελα...

αναλυοντας αυτο το κομματι θα πω πως αν ψαξουμε τα χαρακτηριστικα των κιθαρων αυτων στην σελιδα της esp θα δουμε οτι δεν εχουν μεγαλες διαφορες εκτος του floyd ας πουμε ολα τα αλλα ειναι ακριβως ιδια...θα  μου πειτε βεβαια τι λες ρε καραμητρο ξερεις τι ξυλα φοβερα και τρομερα χρησιμοποιουν στις esp και τι μαπα στις ltd?οχι και επειδη δεν το ξερω ουτε θα το μαθω θελω να τ ακουσω...alder ειναι και οι 2 γιατι να μην ειμαι λιγο καχυποπτος?

δεν νομιζω με τιποτα μα με τιποτα οτι ας πουμε στην laiho η στην hannemann η διαφορα αυτης της τιμης αντικατοπτριζεται με τιποτα μα με τιποτα μα με τιποτα...ρε παιδια μιλαμε για 2500  ευρο αν ειναι δυνατον!!

ναι ναι συμφωνω θα ειναι πιο προσεκτικα φτιαγμενες(αν και πιστευω οτι οι ακριβες ltd ειναι σουπερ)  αλλα και παλι δεν αντικατοπτριζεται...καλω λοιπον οποιον εχει καποια εμπειρια σ αυτην την εταιρια σε σχεση με το αντιστοιχο ltd μοντελο ας μας γραψει 2 γραμμες...

2.jackson usa-jackson japan...

μμμ...παμε να παρουμε μια soloist 1 που εχω κι εγω η μια randy rhoads usa  και τα αντιστοιχα μοντελα σε japan...

παμε παλι πανω κατω σε ιδια χαρατηριστικα και διαφορα ενα χιλιαρικο και κατι...

3.fender usa-fender mexico...μιλαμε παλι για ιδια υλικα αλλαζει η ποιοτητα υποτιθεται...alder body κλπ...
  εδω ειναι περιεργη φαση και θα μιλησω απο δικη  μου εμπειρια...οι διαφορες τους ειναι στους μαγνητες και στο φινιρισμα στην δουλεια που εχει γινει στο δεσιμο και στην περιποιηση του μπρατσου,,,δηλαδη με μια μικρη προσοχη την κανεις ανετα αμερικανα αν σου κατσει και καλο κομματι σιγουρα....

επισης υπαρχουν και τρομερα καλυτερες λυσεις απο αμερικανες οπως οι rockinger που ειναι τρομερα οικονομικες για το τι προσφερουν...

4.παμε σε gibson lespaul standard-epiphone lp standard

εδω βλεπουμε 2 προσεγμενες πανεμορφες κιθαρες στοιβαρες...εχουμε φυσικα πιο προσεγμενη δουλεια στην ακριβη αλλα και παλι ρε παιδια μιλαμε για κοντα 2000 ευρο διαφορα...

5.ibanez rg-ibanez??
εδω δεν εχω εμπειρια...απλα ειχα μια ιμπανεζ 2550 και ηταν απιστευτο οργανο για 1000 ευρο πραγματικα σε σχεση με αλλες κιθαρες μου 2000 ευρο μου φανηκε απιστευτη και πιο value for money αλλα και πιο ευχαριστη στο παιξιμο...


6.να παμε στις dean??? μιλαμε παλι για τρελλες διαφορες των 2500 και βαλε χιλιαδων ημαρτον και παλι και απ οσο ακουω τα μοντελα των 1000 ευρο ειναι καταπληκτικα...

να πω κι εγω την γνωμη μου λοιπον μετα απ ολα αυτα....

1.πολλοι ειμαστε ποζερια και μας νοιαζει τι γραφει το headstock...αν μας δωσουν μια epiphone ξινιζουμε...αν μας αλλαξουν το logo στο headstock σε gibson θα γουσταρουμε ομως...ετσι προτιμουν πολλοι φεντερ για μην φαινεται οτι πηρανε κατι αλλο εκτος απο φεντερ...αλλος χαλιεται να βλεπει ltd αντι για esp κλπ...

2,συγκεκριμενα στις esp-ltd που μιλαμε για κιθαρες με ιδια χαρακτηριστικα και ενεργους μαγνητες πιστευω οτι δεν θα υπαρχει ηχητικη διαφορα...

3.πιστευω με ελαχιστες εξαιρεσεις οτι τις περισσοτερες κιθαρες τις πληρωνουμε περισσοτερο οχι για τον φοβερα καλυτερο ηχο τους αλλα επειδη εχουν καλυτερο φινιρισμα που βοηθαει στο ματακι μας και το δακτυλακι  μας καθως και επειδη εχουν περισσοτερο χρονο ετοιμασιας και επεξεργασιας...

4.ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ...τα δαχτυλακια  μας και ο ενισχυτης μας...ακουσα epiphone και gibson sg στο youtube που επαιζε ενα τυπακι acdc σε λαμπατο και πιστεψτε με το αποτεσμα και ο ηχος δεν ειχε διαφορα ηταν καταπληκτικο και στις 2 περιπτωσεις...

τελικα?εγω εχοντας αρκετα καλους ενισχυτες(plexi,jcm800,hotrod deluxe) αρχιζω να κοιταω και μικροτερου budget μοντελα γιατι πιστευω οτι το αποτελεσμα θα ειναι το ιδιο η αν οχι θα ειναι ελαχιστα διαφορετικο...ειδικα για μεταλ ροκ που παιζω η διαφορα δεν θα ειναι μεγαλη στον ηχο...αυτα απο εμενα αν εχετε να προθεσετε κατι απο δικη σας εμπειρια αλλα να μιλησετε με το χερι στην καρδια και οχι του στυλ η gibson δεν παιζεται η epiphone ειναι κουπι κλπ...ξερω οτι για καθαρα καποια πραγματα ειναι αλλιως αλλα τα παραπανω που ειπα ειναι για ροκ ηχο...

17
εγω παντως μετα απο πολυ καιρο και πολλα εξοδα καταλαβα τι θα πει λαμπα οταν την εζησα χωρις να εχω αλλου ειδους τρανζιστορ ενισχυτη να με επηρεαζει τον τελευταιο χρονο...

ο πρωτος μου ενισχυτης ηταν ενας μαρσαλλ τρανζιστορ 100 βαττ...σ αυτον εβαλα το podxt pro rack...μετα ακουγοντας για λαμπα ειπα να κανω το μεγαλο βημα..μεχρι τοτε μου φαινοταν φοβερος ο συνδιασμος του ποντ με το τρανζιστορ που ειχα...

πηρα τρελο εργαλειο και πουλησα τον μαρσαλλ και το ποντ...πηρα εναν mesa boogie dual rectifier και την 4χ12 καμπινα του...το αποτελεσμα στην αρχη ηταν απογοητευτικο...καταρχην δεν μπορουσα να παιξω δυνατα...επισης δεν ηξερα να ρυθμισω τον ενισχυτη και ολο το εχανα...μετα απο αρκετο ψαξιμο βρηκα 2-3 ηχους που με ικανοποιουσαν κυριως για μεταλ που με ενδιεφερε...ακομα δεν καταλαβαινα και πολλα απο λαμπα...ισως γιατι δεν ηξερα να τον ρυθμισω σωστα,ισως γιατι δεν επαιζα δυνατα και ισως γιατι και τα καθαρα του ηταν αρκετα μοντερνα και δεν καταλαβαινα πολλα...(αχ να τον ειχα ξανα θα σου λεγα εγω)

μαζι με αυτον πηρα εναν μαρσαλλ 900αρι...εκει αρχισα να παιρνω μπρος...πολυ λιγοτερα κουμπια απ τον μπουγκι αρα και πιο λιγο ψαξιμο...ωραια καθαρα με σκασιματα που εκαναν επιτελους την στρατ μου να ακουγεται οπως της αρμοζει στο hey joe Και little wing του jimmy...

κατι μου ελειπε ομως...ξαναπαιρνω μια πεταλιερα Podxt live και την βαζω πανω στον μαρσαλλ(στον μπουγκι ηταν χαλια ο ηχος) και καλα να παρω μονο τα εφφε της...τρελλη ηττα...οπως και να χει δεν ηταν ο ηχος που ειναι καρφι με καρφι...αλλη μια ηττα λοιπον...εφτιαξα παλι ηχους στην πεταλιερα και επαιζα μεσω του λαμπατου και κατι γινοταν...δινω τον μαρσαλλ και την πεταλιερα και τον μπουγκι και λεω να παω σε vetta φαση να τελειωνω με ολες τις προσωμοιωσεις (αρκετα καλες οντως) στα ποδια μου...καλη φαση λεω και τρομερη πρακτικοτητα...που να μπλεκεις με λαμπες πεταλια κλπ...

φοβερος ο βεττα μεχρι που ακουσα εναν λαμπατο φεντερ και επαθα...τετοια καθαρα ουτε στον υπνο μου...πουλημα τελικα ο βεττα και αγορα ενος
50αρι λαμπατου πλεξι...εδω αρχιζουν τα δυσκολα...και τα εξοδα...πρεπει να τσιτωθει για να παιξει...400 ευρο για hotplate,πανω απο 500 για 4-5 πεταλια...βεβαια για μεταλ χρησιμοποιουσα τα πεταλια...για μπλουζιες και hendriξιες μονο σκετο καρφι και τελειωσε...βρωμικος ενισχυτης και καθαρο παιρνεις μονο χαμηλωνοντας  το volume της κιθαρας...ξαφνικα τα σολακια μου ακουγονταν χαλια...τα δακτυλα μου επρεπε να πατανε πιο δυνατα και πιο καθετα...το σαστειν επρεπε να το προσπαθω εγω και εκει καταλαβα και προσκυνησα ολους αυτους τους παλιους κιθαριστες που κανανε ατελειωτα πεντακαθαρα σολακια με σκετο λαμπατο χωρις βαθος,χωρις κομπρεσορες και αηδιες...θεε μου σκεφτικα τι τεχνικη και τι πατημα!!!

μετα απο αυτο περασαν γυρω στους 7-8 μηνες και πηρα στα χερια μου για δοκιμη ξανα εναν vetta μπας και ψηθω παλι να ξεφυγω απ την ταλαιπωρια του λαμπατου με τους μικροφωνισμους τα πεταλακια και τις αηδιες...αυτο ηταν...το αυτι και το χερι δεν πηγαιναν μαζι...σαν να επαιζα με αλλο οργανο..ολα αυτα που μου φαινονταν πριν φοβερα τωρα ακουγονταν πενταβρωμικα και ψευτικα...(εμαθα στην λαμπα να παιζω με λιγοτερη βρωμα κανοντας τα χερια μου να πατανε καλυτερα)

τωρα εχω και εναν μαρσαλλ 800αρι και εναν λαμπατο fender hotrod deluxe limited edition white για καθαρα αλα srvaughan...και ειμαι τρομερα ευχαριστημενος...για μενα η λαμπα δεν συγκρινεται αν εχεις τον καταλληλο εξοπλισμο δηλαδη τουλαχιστον ενα hotplate για να παιζεις με τσιτα τις λαμπες αυτο ηταν και το κυριο στοιχειο που με εκανε να καταλαβω τι θα πει λαμπα...

αν μαθεις και μελετησεις με λαμπα μετα δεν μπορεις να παιξεις με κατι αλλο ουτε για πλακα...το κακο ειναι οτι ακομα με βγαζει σε πολλα κομματια κουλο τα οποια  νομιζα οτι επαιζα τελεια αλλα σιγα σιγα ξερω οτι με κανει και με εχει κανει καλυτερο κιθαριστα και καλυτερο μουσικο αφου τωρα το αυτι μου εχει μαθει να ξεχωριζει...

δυστυχως για σενα οταν παιξεις με λαμπα εστω κι αν παιζεις 15 χρονια θα νιωσεις οτι εκανες βηματα πισω στο παιξιμο σου...αλλα ποτε δεν ειναι αργα...εγω ξοδεψα μια περιουσια για να το μαθω αλλα το ταξιδι ηταν ανεκτιμητο...


18
για ηχο randy εγω βγαζω με εναν μαρσαλ πλεξι, mxr 10-band eq,mxr distortion plus, boss ns-2,για ηχο περιπου crazy train και mr crowley...ο μαρσαλ εντελως τσιτωμενος ομως...αυτα ακριβως χρησιμοποιουσε και ο Ραντι μονο που ο ενισχυτης του ηταν ηδη modded οποτε ακουγεται οτι το πεταλι για βρωμα το ηθελε μονο για να σολαρει,,,τωρα μπορεις βεβαια αν εχεις φραγκα να αποφυγεις και ολα αυτα και να παρεις τον μαρσαλλ randy rhoads siganture...λεμε τωρα...

γενικα παντως δεν υπαρχει συνταγη να πετυχεις κατι γιατι δεν ξερεις ποσα καλουδια ειχε ο καθενας στο στουντιο...εδω ο ραντι που τον εχουν συνδεσει ολοι με gibson και jackson ηχογραφουσε και επαιζε πολυ και με στρατοκαστερ...εχω και φωτο απο στουντιο δουλεια του...

ο πιο χαρακτηριστικος ηχος ενος κιθαριστα ειναι τα live και οχι τα cd albums....

19
εγω προτεινω ροκινγκερ δαγκωτο...

20
που μπορω να βρω στην ελλαδα-αθηνα τα συγκεκριμενα καλωδια???

ευχαριστω προκαταβολικα...

21
κι εγω θα σου λεγα να παρεις ενισχυτη καλυτερα και να κρατησεις την πεταλιερα...αυτο που πας να κανεις θα σου φαει χρονο και χρημα και διχως αποτελεσμα...παρε εναν λαμπατο...η πεταλιερα ειναι παρα μα παρα πολυ καλη και κανε την δουλεια σου και πιστευω ισως να μην χρειαστεις και πεταλια...

22
ναι δεν χρησιμοποιουν λαμπατα απλα επειδη αυτοι οι καλλιτεχνες ισως να μην τα εχουν αναγκη γιατι απο πισω με τις κονσολιτσες τους εχουν και αλλα 100 ατομα που τους φτιαχνουν τον ηχο καθως και καμια δεκαρια racks...μην το παμε ετσι γιατι δεν βγαζει καπου...

το καλυτερο ειναι να ακουσει καποια και να αποφασισει...και να καταλαβει οτι ενα πεταλι απο μονο του χωρις παρεμφερη οπως noise reduction,compressor,equaliser ακριβα καλωδια δεν θα φερει την ανοιξη... 

23
τι ουσιαστικα φιλε μου??αν δεν παρεις ενα πεταλι να το βαλεις στον ενισχυτη που εχεις να το ακουσεις οτι και να σου πουν ειναι ενα μηδενικο...μην περιμενεις να βρεις το καλο πεταλι απο προτασεις συνφορουμιτων...εξαρταται παντα τι παιζεις,με τι ενισχυτη τι κιθαρα κλπ..2 οι λυσεις...η ψαχνεις στο utube να δεις περιπου τι παιζει να παρεις μια γνωμη η τρεχατε ποδαρακια μου με την κιθαρα σου και τον ενισχυτη σου αν ειναι ευκολο να τον μετακινησεις σε σπιτι φιλων η σε μαγαζια να δοκιμαζεις ενα ενα...ξερω ειναι βαναυσο αλλα ειναι ο μονος τροπος...

επισης μπορει αν παιζεις μεταλ ενα πεταλι να σου σφυριζει και να μην σ αρεσει δηλαδη να θες και noise supressor για να τ ακουσεις χωρις τους μικροφωνισμους...

ειναι μανικι η υποθεση πεταλι γι αυτο να ξερεις οτι μεχρι να βρεις αυτο που θελεις θα κανεις και λαθη,θα εχεις και 5-6 πεταλια στο συρταρι σου που μετα απο καιρο θα εχεις καταλαβει οτι δεν σου κανουν και θα εχεις χασει και χρηματα αλλα ετσι ειναι αυτο το hobby...

24




25
αν την υποβαθμιζε ενα λαμπατο πεταλι τοτε ενα απλο τι κανει??

κοιτα οταν το χρησιμοποιεις για να βοηθησεις τον ενισχυτη σου να κανει κατι δηλαδη να τον μπουσταρεις λιγο τοτε πιστευω ειναι μια χαρα...οταν ομως παρεις ενα πεταλι γενικα ειτε λαμπατο ειτε οχι για να το βαζεις απ το καθαρο του ενισχυτη σου να βγαλεις γεματο βρωμικο ηχο τοτε αποψη μου τον καταστρεφεις εφοσον τα εχεις σκασει χοντρα για να τον αποκτησεις...εγω πηρα εναν πλεξι ας πουμε...τι νοημα θα ειχα να βαλω τον πλεξι οσο πιο χαμηλα γινεται για να μην βρωμιζει και να του πεταξω επανω ενα πεταλι ας πουμε metal zone απ τα κλασσικα της σειρας??δεν θα ειχε νοημα...μπορουσα να κανω το ιδιο και με εναν απλο λαμπατο δεν χρειαζοταν να τα σκασω για πλεξι...τοσο απλα...η ας πουμε εχει νοημα να παρεις εναν mesa boogie και να τον βαλεις στο καθαρο και να βαρας βρωμες απο πεταλι??χαζομαρα θα ηταν...το λογικο θα ηταν αν δεν σου εφτανε ας πουμε η βρωμα του ενισχυτη να βαλεις ενα απλο distortion πεταλακι να του δωσεις το κατι παραπανω ωστε να μην χασεις το χαρακτηρα του και το ηχοχρωμα του...δεν θα ταν πια boogie...

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 7