Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - raspygeorge

Σελίδες: [1] 2
1

Αμα δεις οτι δεν σου παει, ή οτι σου αρεσει κατι άλλο, απλά... αλλάζεις ενασχόληση !!
Θα σου κόψει κανένας πρόστιμο;

7- 8 ώρες την ημερα κιθάρα μαλλον....στο γιατρό θα σε στείλουν με καμια τενοντίτιδα.

Πολύ στα σοβαρά το παίρνεις το θέμα. Πάρτο χαλαρά, για να μην έχεις απογοητεύσεις ή δυσάρεστες εκπλήξεις στο μελλον...Εσύ βλέπεις τη μουσική σαν να είναι αθλητισμός....


2
Ναι ετσι ηταν και σε μένα στην αρχή.
Κανε λίγο υπομονή....   

3
Η φωνή βελιτιώνεται στη συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων. 
Να χρησιμοποιείς ενα recorder και να ακούς τη φωνή σου. Αυτό μπορεί να απογοητεύει λίγο στην αρχή, αλλά σε συνδιασμό με τα μαθήματα θα δώσει πιο γρήγορα αποτελέσματα.
Πρόσεξε να μην είναι ομως πολύ φτινιάρικο το μηχάνημα. Μπορείς να  χρησιμοποιήσεις και κινητό με καλό recording ή ακόμα καλύτερα υπολογιστή.

Επίσης, μου κανει εντύπωση πως δεν εχεις ακούσει τη φωνή σου ακόμα και λές "η φωνη μου δεν πρεπει να ειναι καλη"

Η "σκληρή προπόνηση" ειναι σίγουρα καλύτερη απο την "καθόλου προπόνηση" αλλά δεν νομίζω οτι είναι το κλειδί για καλά αποτελέσματα. Αυτό γιατί μπορεί να οδηγήσει ευκολα σε απογοητεύσεις, δηλαδή να προσπαθείς πολύ και να μη σου βγαίνει οπως θές. Θέλει φυσικότητα. Η "προσπάθεια" την ώρα που τραγουδάς συνήθως φαίνεται.

4
γιιιιιιιιιιιουουούργια!!!

5
Σημαντικό: Ολα τα πανελ που χρησιμοποιούνται για τον έλεγχο των μπασων και βασίζονται στην απορρόφηση (σαν κι αυτό που παρουσιάστηκε εδώ) χρειάζονται απόσταση από τον τοίχο για να αποδώσουν καλά. Αν τα κολλήσεις στον τοιχο, τοτε σε εκέινο το σημείο τα ηχητικά κύματα κάτω από 300 Hz έχoυν μικρή ταχύτητα, υψηλή πιεση και ειναι δυσκολα απορροφήσημα.

6
To όργανο το λένε στα ελληνικά και μίνι άρπα. Ο Αρμάος φέρνει τέτοιες. Επηδή παίζω αυτό το όργανο εχω να πω οτι οι καλύτερες είναι οι χειροποίητες. Μιλάμε για τεράστιες διαφορές. Οι εργοστασιακές επίσης σπάνε γρήγορα γιατί πρέπει να τις ζορίσεις αρκετά για να ακουστούν καλά και γενικά ο ηχος τους ειναι πολύ στεγνός. 

7
Ο ήχος έχει....παντα προβλημα, ειδικά στα μικρά δωμάτια.
Τα προβλήματα που διημιουργούνται είναι 2 ειδών:

1) Σε όλα τα δωμάτια ο ήχος που προέρχεται από τις πρώιμες ανακλάσεις των τοιχων του δωματιου, αναμιγνύεται με τον ήχο που ερχεται κατευθείαν από το ηχείο. Η μίξη των δυο αυτών διαφορετικών ήχων, εχει ως αποτέλεσμα να "φιλτράρεται" και να αλλοιώνεται τελικά ο ήχος που φτάνει στα αφτιά μας. Το φαινόμενο ονομάζεται comb filtering. Τα ανακλώμενα ηχητικά κύματα από τις πρώιμες ανακλάσεις είναι διαφορετικά από τα αρχικα διότι αλλες συχνότητες είναι ενισχυμενες, άλλες είναι μειωμένες, και η φαση των κυμάτων αυτών είναι διαφορετική από τη φαση των κυματων της πηγής. Επιπλέον τα κύματα αυτά δεν είναι καθορισμένα, διότι καθε δωμάτιο "αποκρίνεται" διαφορετικά σε κάθε συχνότητα. Το comb filtering δεν πρέπει να συγχεεται με την αντήχηση (reverberation) του δωματίου.

2) Στο δωμάτιο αναπτύσσονται τα λεγομενα στασιμα ηχητικά κύματα. Μια συγκεκριμένη σειρά συχνοτήτων ενισχύεται υπερβολικά στο δωμάτιο ανεξάρτητα απο το τι παίζει ηχητική πηγή. Το ποιες  θα είναι αυτές οι συχνοτήτες καθορίζεται από τις διαστάσεις του δωματίου, και των γωνιών του, ενώ  η διαρκεια αυτού του ήχου καθορίζεται από το υλικό των τοιχων. Το φαινόμενο ειναι γνωστό ώς flutter echo ή modal ringing (οταν αναφέρεται στις χαμηλές συχνότητες). Κλασσικο καθημερινό παραδειγμα flutter echo είναι ο ηχος στα μπάνια και στα πηγάδια.

Αυτό που ακούμε δηλ σε ένα δωματιο δεν ειναι η μόνο η ηχητική πηγή, αλλά το αποτελεσμα των παρακάτω:
 Ηχητική πηγή+ comb filtering + flutter echo+ reverberation

Τα ανεπιθύμητα φαινόμενα που οφείλονται στο comb filtering και στο flutter echo αντιμετωπίζονται με:

1) Καταλληλη διαμορφωση του δωματιου (αποφευγονται οι οξειες γωνίες και οι παραλληλες επιφανειες για να μειωθούν τα στάσιμα)
2) Χρηση διαχυτών.
3) Χρηση ηχοαπορροφητικών υλικών (μπασοπαγίδων οταν πρόκειται για μπασα, η άλλων υλικών οπως το ρικοφόν για τις άλλες συχνότητες)
4) Καταλληλη τοποθέτηση στον χώρο των ηχειων και της θέσης ακρόασης.
 
Τα πανελ "λειτουργούν" είτε με την απευθειας απορρόφηση του ήχου, είτε με την έμμεση απορρόφηση λογω συντονισμού του πάνελ σε κάποιο εύρος συχνοτήτων.
Η ακουστική παρέμβαση σε ένα δωματιο είναι διαφορετικό πράγμα από με την ηχομόνωση του δωματίου, αφού η ηχομόνωση αφορά τη μείωση της διαρροής του ήχου πρός εξω, την απομόνωση εξωτερικών θορύβου κτλ και όχι την ποιότητα της ακουστικής.
Οοσν αφορά τα προβάδικα -τρύπες που συναντάμε καμμια φορά και είναι γεματα ηχοαπορροφητικά (ρικοφόν κ.α.) συνήθως αυτά "στεγνώνουν" το δωματιο από τα πρίμα κ τα μεσαία, ενώ ταυτόχρονα το δωματιο βουίζει στα μπάσσα  :P :P
 

8
Η επίσκεψη ((Korgy)) δυστυχώς δεν βοηθάει και πολύ, γιατί ειδικά σε χώρους που μπάινεις πρώτη φορά το αυτί ξεγελάει και ξεγελιέται. Γιαυτό σε ρώτησα αν το'χεις μετρήσει ολοκληρωμένα....
Θα ήταν ενδιαφέρον ας πούμε να βλέπαμε το φασμα συχνοτήτων που ανακλά το πανελ σου, εν συγκρίση με αυτό που ανακλά ένας ακάλυπτος τοίχος.   
Τελοσπαντων, αν τυχόν φτιάξω κάτι παρόμοιο θα κάνω εγώ τις μετρήσεις και θα τις ανεβάσω.

9
Καλησπέρα ((Korgy))
Σκεφτόμαι να κάνω τη πατέντα που προτείνεις και θελω να δω περίπου τι περίπου κάνει το ιζιθερμ(ακόμη δεν έχω βαλει μπασοπαγίδες στο δωματιο).
Κοιτώντας τις μετρήσεις του gobo είδα οτι δεν υπάρχει μετρηση αναφοράς για καθε θεση του μικροφώνου. Χωρίς μετρησεις αναφοράς, δεν μπορεί να βγεί κανένα συμπέρασμα για το τι ακριβώς κάνει το πανελ σου. Δηλαδή πρεπει να στειλεις 2 μετρησεις για καθε θέση μικροφώνου. Μια μετρηση με το gobo και μια χωρίς (μετρηση αναφοράς).
 
Μπορείς να ανεβάσεις μερικες τέτοιες μετρησεις, αν σου είναι εύκολο; 

10
Γίνεται αυτό αλλά εχει τα οριά του. Αν ας πούμε η φωνή σου είναι κάπου στη μεση τονικά, (δηλαδή αν είσαι μεσόφωνος) τοτε μπορείς να προσποιηθείς  ευκολα τον μπάσσο. Αν ομως η φωνή σου είναι ψιλη (δηλ οξυφωνος) τοτε θά' ναι κομματάκι δυσκολο να ακουστείς σαν τον Κριστοφερ Λή....

Για να τραυματίσεις τη φωνή με τετοια μάλλον..... θελει αρκετή προσπάθεια!!! Αντίθετα το να την κουράσεις είναι εύκολο

Για να γινει η φωνή έτσι, νομίζω οτι δεν υπάρχει αλλος τρόπος απ το να ξεκινήσεις τις δοκιμές και τις μιμήσεις....μεχρι να σου βγεί κατι που να σου αρέσει.   

11

 Μια επισκεψη ομως στον χωρο οπου εγινε το master θα ηταν το ιδανικοτερο ωστε να ακουσει την συγκριση σε ιδανικες συνθηκες.

Οντως, αυτό είναι το καλύτερο....
 :)

Αλλη μια πλεύρα του θέματος με το mastering είναι οτι δεν ξερω πως έχει περάσει εδω στην Ελλάδα, να θεωρείται πιο σημαντικό από την ίδια την ηχογράφηση λες και υπάρχει (κάπου στα εξωτερικό πάντα...) κάποιος υπερ-μαστεράς- θαυματοποιός που μπορεί να σωσει έναν μέτριο ή κακό ηχο περνώντας το mix απο λυχνίες, μπομπίνες και αλλα. Το σκεπτικό είναι του στύλ "παραγωγή εδώ με 1500 ευρώ και mastering στις....Μαλβίδες με 2000 ευρώ " (Οσο πιο πολλά τα χιλιόμετρα τοσο το καλύτερο και επίσης μετραει το αν το μερος ειναι εξωτικό η οχι :P :P :P). Το ίντερνετ μάλιστα εχει διευκολύνει τετοιες διαδικασίες, ενω δημιουργηθεί και πληθώρα οικονομικών πακέτων. 
Με αστείους προυπολογισμούς για ηχογράφηση, χωρίς παραγωγό, χωρίς προπαραγωγές στα κομμάτια και με ελάχιστα takes σε τύμπανα και φωνητικά δεν μπορούμε να περιμένουμε οτι ο μαστεράς-μάστορας  θα μας σωσει, ούτε ότι το υλικό μας καταστράφηκε σωνει και καλά από την υποτιθέμενη ασχετοσύνη κάποιου "ντόποιου". Δεν λεω φυσικά πως δεν έχουν γίνει και αυτά, ούτε είμαι απαραίτητα κατά του να στέλνουμε τα κομμάτια έξω. Απλά πολλές φορές οι μουσικοί, παρασυρόμαστε απο το ράδιο αρβύλα, δίνουμε τα λεφτά μας εκεί που δεν χρειάζεται και αφήνουμε τα βασικά πράγματα στην τύχη τους.


12
Ναι οντως, απο μπιτ-ρέιτ-ικης απόψεως :o :o....το "αδικούμε" το mastered κατεβάζοντας του την ενταση...
Δεν το ειχα σκεφτεί απο αυτή την αποψη.....
Παντως δυσκολο να ξεχωρίσει στα συνηθισμένα home ηχεία η διαφορά (αποκλειστικά οφειλόμενη στη πτώση του bitrate) που θα εχουν τα δυο κομμάτια  ...Σε τιποτα ήρεμα κομμάτια ίσως, με ακουστικά όργανα να φανουν διαφορές....δεν ξέρω  
Αν είναι πιθανό κάτι τετοιο μια λύση είναι: πριν από τη σύκριση των δύο να γίνει πρώτα export με dithering στο unmastered κομμάτι για να γίνει δεκαεξάμπιτο και να πλησιασει ετσι τοbit rate του αλλου. Για την ακρόαση στε σπίτι μια χαρά λύση μου φαίνεται.   

Τεσπά, το σίγουρο είναι οτι το κακό το μάστερ θα κάνει κρά ούτως η άλλως, δε πα να το ακούσεις και χιλιά-μπιτο ;) 

13
  Το αν εχει γίνει ωραίο mastering m.k.  μπορεί να το τσεκάρει ο καθένας με τη παρακάτω μέθοδο.

Παιρνεις το Mastered και το un-mastered τα βαζεις μεσα σε κάποιο πρόγραμα τύπου wavelab, κατεβάζεις με προσοχή την ενταση του Mastered έτσι ώστε να είναι ιδια με την ενταση του αρχικού. Κατόπιν κάνεις ένα καλό διάλλειμα και στη συνέχεια  βαζεις κάποιον αλλο ατομο να παίζει τα δυο κομμάτια, ετσι ώστε εσύ να μη μπορείς να ξερεις ποιό είναι ποιό. Διαλέγεις αυτό που σου αρέσει περισσότερο ευχόμενος οτι διαλεξες το Mastered (ωχ...). Επαναλαβάνεις την ακρόαση μερικές φορές για να σιγουρευτείς. Τελος βλέπεις ποιο διάλεξες. Τα κακά μάστερινγκς (π.χ. αυτά που γινονται σε home παραγωγές με την χρηση presets) έχουν συνήθως τονικές αλλοιώσεις, flat δυναμικές, υπερβολική stereo εικόνα κ.α. Προσοχή κατα τη ακρόαση να εχεις σταθερή θεση στο δωμάτιο, προσοχή στα δωμάτια με ακουστική....μπάνιου, καθώς και στα φθηνιάρικα ηχεία που θα εξαφανίσουν τις τυχόν διαφορες που μπορεί να έχουν τα 2 κομμάτια στα χαμηλα μπάσσα και στις υψηλές συνότητες.  

Υπάρχουν βέβαια και κάποιοι που τους ενδιαφέρει μονο να ακούγεται το μαστερινκ οσο το δυνατόν ενυπωσιακότερα και δυνατότερα (εχω γνωρίσει και μουσικους που μονο αυτό τους νοιάζει)


14
Καταρχήν το να μάθει κάποιος να τραγουδάει και να παίζει ταυτόχρονα δεν είναι πολύ δύσκολο. Απλά στην αρχή είναι πάρα πολύ δύσκολο αλλά μετα όταν ξεμπλοκαριστείς ειναι ευκολο.
 
Μια δυο-ώρες την ημέρα με κιθάρα και τραγούδι όπως προτείνει ο XoLiDoXoS δεν είναι και οτι καλύτερο. Αμα κάποιος ασχολείται τοσο πολύ τότε το πιο πιθανό είναι σε καμμιά δεκαριά μήνες να αρχίσει να κουράζεται η φωνη του. Τα έχουν κανει κι άλλοι αυτά και την έχουνε πατήσει χανοντας μερικές από τις ψηλές τους νότες. Τραγουδι για περίπου είκοσι λεπτά τη μερα,  5-6 φορές τη βδομάδα φτανει για να δεις μεγάλη βελτίωση χωρίς συνέπεις (βραχνιάσματα και τέτοια)

Warrel δεν νομίζω οτι υπάρχει στο Ελλάντα δάσκαλος που θα σου μάθει screaming,γρεζι και τέτοια.
Το πόσο θα ασχολείσαι δεν παίζει μεγάλο ρόλο οσο το πως θα ασχολείσαι.   
Το πότε θα ακούγεσαι καλά μόνο.....ο διάδοχος του Γιούρι Γκελερ μπορεί να το εκτιμήσει, αφού ακόμη κανενας δεν σε έχει ακούσει. Φτιάξε κανα recording πρώτα και βλέπουμε...
Γενικά Χρειάζεσαι μικρόφωνο ενισχυτή, ακουστικά και κάποιο recorder για να τσεκάρεις πως ακούγεσαι

15
Πολλά ερωτήματα βρε αδερφέ.....

Πανω στα βίντεα που παρεθεσες εχω τα εξής σχόλια:
 Οι τρείς αυτοί τραγουδιστές ενώ τραγουδάνε το ίδιο στύλ μουσικής έχουν διαφορετικό τρόπο τραγουδιού και διαφορετικές φωνές. Πρεπει να αποφασίσεις και εσύ λοιπόν τι σου ταιριάζει καλύτερα. Πολύ γρεζι; Λίγο; Καθόλου; Κραυγές αλλα Ανσέλμο; μεσαίες νοτες; Ψηλές νότες;   


16
Εφέ / Απ: guitar distortion
« στις: 07/02/10, 12:15 »

Πέρα από την πλάκα, φοβάμαι ότι ο όγκος που ζητάς δε θα βρεθεί από πετάλι. Το 90% του όγκου βγαίνει από τον ενισχυτή και την καμπίνα, για να μη μιλήσω για όλη την επεξεργασία που γίνεται στο studio...

Ετσι είναι τα πράγματα δυστυχώς.

17
Πολύ απαισιόδοξο αυτό. Στη πράξη εχω δεί οτι δεν είναι και τοσο δύσκολα τα πράγματα.
Τα Μαθήματα πιστεύω είναι χρησιμα, αν είναι για ένα μικρό χρονικό διάστημα.   
Φυσικά δεν είναι ποτέ στάνταρ τα πράγματα, γιατί αν π.χ. την ώρα του τραγουδιού γυρνάνε στο μυαλό τιποτα τραγουδιστές με ιδιαίτερα χαρακτηριστικές προφορές (Hetfield, Barlow, Anselmo κ.α.) τότε ο τραγουδιστής καταντά γραφικός, οσο καλά αγγλικά και να ξέρει. 

18
Ισως να συμβαίνει αυτό επειδή αλλάζει ο τροπος αναπνοής κατα τη διάρκεια του μαθήματος. Ισως και να το παρακάνεις με τη διαφραγματική αναπνοή (πολλοί υπερβαλλουν σε αυτό το θέμα ουτως η άλλως).

19
Στο poem to a horse ακούγεται να "σπάει" τη φωνή σκόπιμα σε ψευτικη (το φαλσεττο που λένε) και απο εκεί και περα το  στύλ της είναι twangy (δεν ξερω πως λέγεται στα ελληνικά αυτό...πώς μιλάνε οι αμέρικάνες/οι;; ένα τέτοιο πράγμα) τεσπα κατα τα άλλα ούτε vocal fry ούτε γρέζι ακούγεται.

Για να μη σε μπερδέψω πάντως,να ξεκαθαρίσω ότι η βάση για το ασφαλέστερο γρέζι/βραχνάδα δεν είναι το vocal fry από μόνο του. Είναι ο κλειστός λαιμός κατα βάση (και απο εκεί και πέρα προσθέτεις ή λίγο vocal fry, ή αυξάνεις την πίεση απο το στομάχι ενα από τα δύο) Γρέζι με ανοικτο λαιμό κάνει πιο πολύ ζημιά όπως είπα κ σε προηγούμενα πόστ γιατί οι χορδές κτυπούν πολύ πιο βίαια μεταξύ τους.

Η ηχογράφηση στον Η/Υ είναι ότι πρέπει. Εγώ απο εκεί βελτιώθηκα κυρίως.    :)

Τεσπα σού στελνω μερικά σχετικά βιντεάκια απο το youtube για να δεις.

20
Αρκετά αξιόπιστο μεχρι στγμής σαιτ είναι το www.voicecouncil.com. Εχει μεγάλη ποικιλία θεμάτων, γράφουν καταξιωμένοι άνθρωποι κ σίγουρα θα βρείς εκεί κάτι καλό. Απλά θα ήταν καλό να γίνεσαι παντα συγκεκριμένη σε αυτά που ψάχνεις ή ζητας και τοτε θα βρίσκεις πάντα την ακρη. Αλλιώς θα λαμβάνεις κυρίως  πληροφορίες και γνώμες σαν κι αυτές από πάνω, δηλαδή καλοπροαίρετες και λογικές μεν, εκτός θέματος δε. Οι προλαλλήσαντες ας με συγχωρήσουν. 

21
Είναι αυτός ο ήχος σαν τρίξιμο ή κροταλισμα που κάνεις με τη φωνή οταν βαριέσαι να μιλίσεις, η οταν μιμίσαι τη φωνή γέρου ή ο ήχος πού κάνεις με τη φωνή όταν τεντώνεσαι το πρωί. Κατάλαβες ποιον ήχο εννοώ....κάτι σαν "κρρρρρρρ", σαν τριξιμο... 
 

22
conny δεν είναι θέμα φυσης... κ εμένα ας πουμε είναι καθαρή  η φωνή μου οταν μιλάω, αλλά όταν τραγουδάω μου αρέσει να τραγουδάω μόνο βραχνά. Την κάνω βραχνή επίτηδες. Απλά θελει λιγα πειράματα για να βρείς έναν άνετο τρόπο να κάνεις τη φωνή σου βραχνή. Αμα κάνεις vocal fry εντελώς βαριεστημένα και ταυτόχρονα κλείσεις και το λαιμό σου (σαν να πας να κρατησεις την αναπνοή σου) θα βγάλεις σίγουρα μια βραχναδα. Στην αρχή δεν ακούγεται καλό (δεν μοιαζει και πολύ με τραγούδι) αλλά μετά με λίγη επιμονή βελτιώνεται πολύ γρήγορα. Βέβαια γραπτά δεν είναι κ ευκολο να το εξηγήσω πως ακριβώς γίνεται.  Εντελώς ακύνδυνο αλλά το λάιβ το βγάζει μια χαρά, χωρίς να βραχνιάσει στα αληθινά η φωνή. 

Απλά καμμία φορά περνάει η εντύπωση πως το γρέζι γινεται μόνο με το να τραγουδάς και ταυτόχρονα να προσπαθείς και να γρυλλιξεις, να "προσθέτεις" δηλαδή τη βραχνάδα επάνω στη φωνή. Εχω δει μερικούς/ μερικές που το κάνουν έτσι, μαλιστα οι ξένοι βλέπεις να το περιγράφουν και με την έκφραση "adding grit on the voice". Ομως έτσι μακροπρόθεσμα διημιουργούνται προβλήματα υγείας.

23
Εφέ / Απ: Αν οχι Metal Zone, τότε τι?
« στις: 27/09/09, 16:44 »
G.K. the Greek Ναι, το σπόρ στην κατηγορία των high -gain είναι πανάκριβο εν αντιθέση με τις άλλες κατηγορίες που με λίγα λεφτά έχεις καλά απότελέσματα. Και με συνδιασμούς πεταλίων να προσπαθήσεις, όπως προτείνεις πάλι ακριβό θα σου έρθει (150 το ένα, 130 το άλλο έχεις φτάσει την τρακοσάρα, που και πάλι όλο και κάτι καλύτερο σε πεταλιέρα θα βρείς δίνοντας κάτι παραπάνω). Ναι με το GT-500 μπορεί να παίξεις ΚΑΙ μεταλ αλλά αν πάιζεις ΜΟΝΟ μέταλ δεν θα σου είναι αρκετό, δεν νομίζεις; 

Βεβαίως είναι και θέμα τι απαιτήσεις έχει ο καθένας, για τι  πράγμα το θέλει κτλ. Παραδείγματος χάριν αν κάποιος  θέλει απλά να κάνει τη δουλειά του με 100-150 Ε το πετάλι που πήρες  edgar_jp είναι μια χαρά. (Για να μη μιλάμε με διαφορετικά συστήματα αναφοράς κ ακούγομαι υπερβολικός). Πάντως να ξέρεις ότι με πεταλια ήχο metallica των '80 s δεν πρόκειται να βγάλεις. Στην κατηγορία των "φτηνών λύσεων" μόνο μέσω υπολογιστή μπορείς να βγάλεις φοβερό ήχο με το guitar rig3 η το 4 ...

Εγώ πάντως θα βάλω υποθήκη το σπίτι για...... να αγοράσω έναν diezel (στα 4.000 ερώ μαζί με την καμπίνα)!!!!!!  ;) :P Μιλάμε για τον υπέρτατο ήχο.....


24
Εφέ / Απ: Αν οχι Metal Zone, τότε τι?
« στις: 26/09/09, 19:12 »
Το OCD και το  Fulltone GT-500 τα έχω ακούσει. Είναι πάρα πολύ καλά αλλα δεν είναι distortion και τεσπα δεν κάνουν για μέταλ. Τα πετάλια με overdrive είναι σε πολύ καλό επίπεδο αντίθετα με τα πεταλια distortion που είναι κατά πλειοψηφια μούφες. Μεχρι στιγμής τουλαχιστο, γιατί στο μέλλον δεν ξέρεις τι γίνεται.

Τωρα πήρα μια αυτιά  στο youtube από το  Blackstar HT το οποίο φαίνεται συμπαθητικούλι. Αλλο ένα καλό

Το Tonebone Hot British δεν το έχω ακούσει...
Καλά έκανες πάντως και τα επισήμανες.  :)

25
Εφέ / Απ: Αν οχι Metal Zone, τότε τι?
« στις: 26/09/09, 11:19 »
Μεγιστη απάτη τα πεταλάκια με distortion. Αμα θες για μέταλ ξέχνα τα. Πολυ "τζιτζίκι" βρε αδερφέ (στα riff ένα σπαστικό τζι-τζι-τζι ακούγεται μονο). Οι πιτσιρικάδες απλά τσιπμάνε γιατί βαζουν τα μπάσσα στο φούλ και εντυπωσιάζονται. Απάξ και χαμηλώσεις τα μπασσα το πεταλάκι είναι απλά για πέταταμα. Και η πλάκα είναι ότι δεν φτάνει που είναι άχρηστα είναι και πανάκριβα!!!! Και μερικοί διάσημοι που δείχνουν να πάιζουν με αυτά στις συναυλίες ("κι ο ταδε με αυτό πάιζει" σου λένε) ξεχνάνε να σου πούνε ότι παρεπιπτόντως τα βάζουν και σε ενυσχιτες λυχνιας μαζι με καμμια τετραδα από 4Χ12 καμπίνες!!!!

Το Metal End που μας έδειξε παραπάνω ο adr1anos είναι και η πρώτη εξάιρεση που έχω ακούσει μέχρι στιγμής αν και σε αυτό πάιζει πολύ μεγάλο ρόλο τι θα ακολουθεί μετά (ενισχυτής κτλ) 

Σελίδες: [1] 2