Δείτε την σελίδα του kithara.gr στο facebook, στο twitter, και στο youtube
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν αντιλέγω,όλα σωστά περί σωστής τεχνικής αλλά δεν μπορεί κάποιος ν φτάσει τις ψηλές νότες αν δεν τις κατέχει.Είναι πολύ σπάνιες οι περιπτώσεις να υπάρξει φωνή που ν καλύπτει όλες τις οκτάβες.Π.χ. αν κάποιου η έκταση ξεκινάει από τη 2η οκάβα το πολύ άντε να φτάσει μέχρι τη ρε ή μι της 4ης με φωνητική.Γι'αυτο άλλωστε οι φωνές χωρίζονται σε basso,tenoro,alto,soprano κ σε κάποιες υποκατηγορίες.Με αυτή τη λογική δημιουργούνται και οι τετράφωνες χορωδίες..Εγώ π.χ. που είμαι soprano-coloratura η έκταση μου ξεκινάει από τη σολ της 3ης οκτάβας κ φτάνει μέχρι κόντρα φα της 5ης.Η φωνή μου είναι ψηλή....οι ψηλές οι νότες,μου βγαίνουν πολύ φυσικά ακόμη κι όταν μιλάω ή γελάω κ πολλές φορές εύχομαι να μην ήταν γιατί συνήθως γίνομαι σπαστική.Άσε που η φωνή μου είναι μόνο για όπερα,γι'αυτο άλλωστε κ σπουδάζω κλασικό τραγούδι.Αλλά θα ήθελα να είχα και χαμηλές νότες για να μπορούσα να μπω πιο εύκολα σε μία metal band,που είναι το όνειρό μου.Τουλάχιστον στην Ελλάδα είναι πολύ σπάνιο να ζητήσει μπάντα οπερετικά φωνητικά..Sniff!
Χα!Θελετε να μιλήσουμε για πρόβλημα στη φωνή? Ε?Και αυτα που αναφερετε είναι "πρόβλημα"?Και πάλι Χα!Ηρθε η ώρα λοιπόν να σας ξεδιπλώσω το δράμα μου. Η φωνη μου είναι σαν να κατάπια φυσαρμόνικα Dm. Μπορω να τραγουδήσω ότι θέλεις από Ρε μινόρε και μόνο από ρε μινόρε. Αν αλλάξω τόνο, είναι σαν να ξεκινάω τη Ρε μινόρε από εκεινο τον τονο. Το ματζόρε απορίπτεται, εκτός της Fmaj που βεβαίως είναι η σχετική της Dm!!!...και να πεις ότι μου αρεσουν τα ρεμπέτικα.....
Παράθεση από: Vamptessa στις 11/10/07, 22:59Δεν αντιλέγω,όλα σωστά περί σωστής τεχνικής αλλά δεν μπορεί κάποιος ν φτάσει τις ψηλές νότες αν δεν τις κατέχει.Είναι πολύ σπάνιες οι περιπτώσεις να υπάρξει φωνή που ν καλύπτει όλες τις οκτάβες.Π.χ. αν κάποιου η έκταση ξεκινάει από τη 2η οκάβα το πολύ άντε να φτάσει μέχρι τη ρε ή μι της 4ης με φωνητική.Γι'αυτο άλλωστε οι φωνές χωρίζονται σε basso,tenoro,alto,soprano κ σε κάποιες υποκατηγορίες.Με αυτή τη λογική δημιουργούνται και οι τετράφωνες χορωδίες..Εγώ π.χ. που είμαι soprano-coloratura η έκταση μου ξεκινάει από τη σολ της 3ης οκτάβας κ φτάνει μέχρι κόντρα φα της 5ης.Η φωνή μου είναι ψηλή....οι ψηλές οι νότες,μου βγαίνουν πολύ φυσικά ακόμη κι όταν μιλάω ή γελάω κ πολλές φορές εύχομαι να μην ήταν γιατί συνήθως γίνομαι σπαστική.Άσε που η φωνή μου είναι μόνο για όπερα,γι'αυτο άλλωστε κ σπουδάζω κλασικό τραγούδι.Αλλά θα ήθελα να είχα και χαμηλές νότες για να μπορούσα να μπω πιο εύκολα σε μία metal band,που είναι το όνειρό μου.Τουλάχιστον στην Ελλάδα είναι πολύ σπάνιο να ζητήσει μπάντα οπερετικά φωνητικά..Sniff!το F5 είναι όντως ψηλή νότα (για κανονική φωνή), αλλά γιατί λες ότι δεν μπορείς να τραγουδήσεις metal??? τα ψηλά τραγούδια στην metal μουσική έχουν συνήθως κορυφές πάνω από B4 και φτάνουν μέχρι και F5 (η υπερβολή των dream theater). Για να μη μιλήσουμε για falsetto που συναντάμε νότες μέχρι και στο C6 (να'ναι καλά ο Midnight).Όσο για το τι νότες μπορεί να φτάσει ο καθένας με φωνητική και εξάσκηση είναι σχετικό... πάντως οι 3 οκτάβες έκτασης κανονικής φωνής είναι κάτι το εφικτό για κάποιον με ταλέντο και σωστό δάσκαλο.
Παράθεση από: Baphomet (Πέτρος) στις 16/10/07, 05:30Παράθεση από: Vamptessa στις 11/10/07, 22:59Δεν αντιλέγω,όλα σωστά περί σωστής τεχνικής αλλά δεν μπορεί κάποιος ν φτάσει τις ψηλές νότες αν δεν τις κατέχει.Είναι πολύ σπάνιες οι περιπτώσεις να υπάρξει φωνή που ν καλύπτει όλες τις οκτάβες.Π.χ. αν κάποιου η έκταση ξεκινάει από τη 2η οκάβα το πολύ άντε να φτάσει μέχρι τη ρε ή μι της 4ης με φωνητική.Γι'αυτο άλλωστε οι φωνές χωρίζονται σε basso,tenoro,alto,soprano κ σε κάποιες υποκατηγορίες.Με αυτή τη λογική δημιουργούνται και οι τετράφωνες χορωδίες..Εγώ π.χ. που είμαι soprano-coloratura η έκταση μου ξεκινάει από τη σολ της 3ης οκτάβας κ φτάνει μέχρι κόντρα φα της 5ης.Η φωνή μου είναι ψηλή....οι ψηλές οι νότες,μου βγαίνουν πολύ φυσικά ακόμη κι όταν μιλάω ή γελάω κ πολλές φορές εύχομαι να μην ήταν γιατί συνήθως γίνομαι σπαστική.Άσε που η φωνή μου είναι μόνο για όπερα,γι'αυτο άλλωστε κ σπουδάζω κλασικό τραγούδι.Αλλά θα ήθελα να είχα και χαμηλές νότες για να μπορούσα να μπω πιο εύκολα σε μία metal band,που είναι το όνειρό μου.Τουλάχιστον στην Ελλάδα είναι πολύ σπάνιο να ζητήσει μπάντα οπερετικά φωνητικά..Sniff!το F5 είναι όντως ψηλή νότα (για κανονική φωνή), αλλά γιατί λες ότι δεν μπορείς να τραγουδήσεις metal??? τα ψηλά τραγούδια στην metal μουσική έχουν συνήθως κορυφές πάνω από B4 και φτάνουν μέχρι και F5 (η υπερβολή των dream theater). Για να μη μιλήσουμε για falsetto που συναντάμε νότες μέχρι και στο C6 (να'ναι καλά ο Midnight).Όσο για το τι νότες μπορεί να φτάσει ο καθένας με φωνητική και εξάσκηση είναι σχετικό... πάντως οι 3 οκτάβες έκτασης κανονικής φωνής είναι κάτι το εφικτό για κάποιον με ταλέντο και σωστό δάσκαλο.Καταρχήν,δεν καταλαβαίνω αυτά τα Β4,C6,F5???Όσο για το αν μπορώ να τραγουδήσω metal,μπορώ απλά περιορισμένα είδη γιατί μπορώ και τραγουδάω μόνο οπερετικά δυστυχώς...
Έχω (πάνω στην κιθάρα) από τη μπάσα Μι (ζόρικα)μέχρι τη Σι του 7ου τάστου στην ψηλή Μι χορδή (εκεί ζόρικα από τη Λα και μετά ...). Η αλήθεια είναι οτι μου αρέσουν οι ψηλές φωνές και θέλω να μπορώ να φτάσω τη Σι (πολύ) πιο άνετα απ' ότι τώρα. Δεν καίγομαι να παίξω κάποιο τραγούδι, απλώς θέλω αυτές τις νότες !
Βάση της διεθνούς βιβλιογραφίας:Basic Choral Ranges: * Soprano: C4 - C6 * Mezzo-Soprano: G3 - G5 * Contralto: E3 - D5 * Tenor: C3 - C5 * Baritone: F2 - G4 * Bass: C2 - E4Basic Operatic ranges: * Soprano: C4 - A5 * Mezzo-Soprano: A3 - F5 * Contralto: F3 - D5 * Tenor: B2 - G4 * Baritone: G2 - E4 * Bass/Basso: E2 - C4την αντιστοιχία με τις οκτάβες της κιθάρας δεν την έχω κάνει ποτέ... αλλά θεωρώ πως ο bluechild αναφέρεται στην B4 αν μιλάει για κανονική φωνή (η οποία είναι νότα που έχουν εύκολα σχετικά οι τενόροι και οριακά κάποιοι βαρύτονοι) ή στην Β5 αν αναφέρεται σε falsetto (η οποία είναι δύσκολη νότα για τενόρους, αλλά όχι και ακατόρθωτη - προσωπικά την έχω τραγουδήσει και σε τραγούδι ενώ με τις ασκήσεις έχω φτάσει ως το D#).
σε αυτά που έγραψα το G4 δεν είναι "σολ του θεού", αλλά μιά οκτάβα κάτω από αυτό. Ο αριθμός 4 αναφέρεται στην οκτάβα του πιάνου που αντιστοιχεί η νότα. G 4ης οκτάβας πιάνου λοιπόν. To G4 λοιπόν είναι σχετικά εύκολη νότα ακόμα και για μη εκπαιδευμένους τενόρους που έχουν τουλάχιστον καλό αυτί. Αν ο bluechild εννοεί την B5 τότε προφανώς την πιάνει με falsetto...δεν υπάρχει κανονική φωνή στους άντρες τόσο ψηλά.Για κανονική φωνή υπάρχουν άπειρα τραγούδια που έχουν ντο και πάνω (C5). Π.χ το show must go on των queen χτυπάει ένα μι (Ε5), ενώ στο innocence faded των dream theater υπάρχει ένα φα μέσα (F5). Ακόμα και ο Michael Jackson έχει πραγματικά πολλές νότες πάνω από το ντο με κανονική φωνή. Τα παραδείγματα είναι πραγματικά πολλά. Το ντο στους τενόρους το συναντάμε ακόμα και στην όπερα κάποιες φορές. Δεν είναι κάτι ασυνήθιστο. Βέβαια από το ντο και πάνω ίσως είναι λίγο υπερβολή για τους άντρες αλλά δεν είναι κάτι υπερφυσικό.το D# που έγραψα είναι η ψηλότερη νότα που έχω πιάσει με falsetto σε ασκήσεις. Αναφέρομαι στο D#6 και υποθέτω πως είναι πολύ ακραία νότα που δεν μπορείς να την χρησιμοποιήσεις σε τραγούδι. Θα έλεγα πως τραγουδιστικά το falsetto μου έχει ωφέλιμη περιοχή ως το B5. Αντίστοιχα με κανονική φωνή έχω πιάσει μέχρι και το F5 και χρησιμοποιώ με άνεση στο τραγούδι μου μέχρι και το D5 (αν και καμμιά φορά χτυπάω και το E5...αλλά στα καλά μου).
Ξεκίνησε από Unknown Artist Φωνή και τραγούδι
Ξεκίνησε από KostasVap Λάθη και προτάσεις
Ξεκίνησε από Blacksheepιος Ηχογραφήσεις και Στούντιο
Ξεκίνησε από Ιμερος Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από no_one Φωνή και τραγούδι
Ξεκίνησε από Γιάννης Σ. Ηχογραφήσεις και Στούντιο
Ξεκίνησε από Dimitris12345 Φωνή και τραγούδι
Ξεκίνησε από Fearless Ηχογραφήσεις και Στούντιο
Ξεκίνησε από Pavl0s Φωνή και τραγούδι
Ξεκίνησε από Γιωργος77 Φωνή και τραγούδι