Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Clapton

Σελίδες: [1] 2 3
1
Θα ακουστει ωραιος και δυνατος ηχος και θα λειπω εγω?
Θα ειμαι εκει. Ευκαιρια να σας απολαυσω και να δω παλιους και νεους φιλους.
Συγκεκριμενα κοντα στην κονσολα ...για να δωσω και στα κρυφα +6db οταν θα τα δινετε ολα πανω στην σκηνη!!  ;)
Μπραβο Ιασωνα για την διοργανωση.


Clapton

2
Ενα μεγαλο ΜΠΡΑΒΟ και απο εμενα στα συγκροτηματα που ελαβαν μερος σ'αυτην την διοργανωση, οπως επισης και ενα μεγαλο ΜΠΡΑΒΟ στο κοινο που στηριξε με την παρουσια του αυτην την πρωτη προσπαθεια διοργανωσης φεστιβαλ του kithara.

Δεν θυμαμαι πλεον ποσο καιρο υποχρεωσεις με κρατησαν μακρυα απο το forum και τον χωρο γενικοτερα (καποιοι παλιοτεροι εδω μεσα ισως με θυμουνται), αλλα δηλωνω ευτυχης για εκεινη την συναντηση με τον Argo στο studio μας στις αρχες του μηνα (Σεπτεμβριος), οταν μου ειπε για την ιδεα διοργανωσης του φεστιβαλ. Μια ιδεα που απεκτησε σαρκα και οστα (για την ακριβεια, ηχο και θεαμα) χαρη στις αψογες οργανωτικες ικανοτητες του, χαρη στις ικανοτητες και ασυγκρατητη θεληση των μελων των συγκροτηματων, καθως και χαρη στην ενθερμη υποστηριξη και ενεργο συμμετοχη του κοινου. Αξιοι συγχαρητηριων ολοι.

Δεν θα επεκταθω σε αναλυτικοτερο σχολιασμο μιας και τα γραφομενα σε προηγουμενα posts με εχουν καλυψει. Θα αρκεστω λοιπον να τα προσυπογραψω με ευχαριστηση. Με το καλο πλεον και η διοργανωση του 2ου φεστιβαλ στο προσεχες μελλον!!



Keep creating,
Clapton

3
Είναι διαθέσιμη η εκτέλεση του συκεκριμένου μουσικού κομματιού που περιλαμβάνει πλέον και τύμπανα.

Σε μια rough και πάλι δυστυχώς μίξη εξ'αιτίας των γνωστών λόγων που προανέφερε ο Argo σε παλιότερο thread (σπουδές, δουλειές, ταξίδια) και που αφήνουν πολύ λίγο χρόνο για τις μουσικές δημιουργίες του συγκροτήματος.

Ωστόσο έγινε προσπάθεια για ένα καλύτερο ηχητικό αποτέλεσμα στο σύνολο των κομματιών (βελτιωμένες μίξεις) που βρίσκονται αυτή την στιγμή εδώ για χάρη όλων των φίλων μας, που μας τιμούν με τις επισκέψεις τους στην σελίδα μας.

Τους ευχαριστούμε και ευελπιστούμε σύντομα να μπορέσουμε να έχουμε μια τελική παραγωγή όπως την επιθυμούμε ηχητικά.


http://music.kithara.gr/bands/10/



Clapton - Get Wind


Υ.Γ. Ο "διαγωνισμός" που προκύρηξε ο Argo παλιότερα σχετικά με το ποιός παίζει τι στα κομμάτια μας πιστεύω ότι γίνεται ευκολότερος στις ηχητικά τώρα βελτιωμένες εκδόσεις, ενώ το έπαθλο είναι προς το παρόν μια ...πέννα Dunlop. Όσο και αν θέλουμε να έχουμε σαν έπαθλο μια Brian Moore (...ναι Argo, με μαγνήτη Synth) ακόμα δεν προκύπτει :(...


4
Αλλο ενα κομματι απο την τρελλαμενη παρεα των Clapton και Arg0... Επισης αποτελει την παρθενικη εμφανιση του Boogieman με τους Get Wind...

http://www.soundclick.com/bands/4/getwind_music.htm

Have fun!

And remember, if it ain't boogie-ing it ain't rock!  ;D

5
Καλημερούδια απο Αθήνα!!!

Το βράδυ θα είμαι σε ένα γάμο προς Γλυφάδα μεριά... μετά έχουμε και γλέντια κλπ... αν δεν κολλήσω πουθενά θα έρθω σίγουρα!

Αλλιώς επιφυλάσσομαι για την επόμενη φορά!!!!

Λογικά άν δεν είσαι εσύ η νύφη κάποια ώρα θα μπορείς να την κάνεις και να σε δούμε στην συνάντηση  :P ;)


CU there .... =Clapton=


6
Φίλε ΖΗΜΙΑΑ μόλις σήμερα είδα σε άλλο thread ότι την tonelab την έχεις ήδη στην συλλογή σου επομένως όχι μόνο την έχεις δοκιμάσει αλλά γνωρίζεις πολύ καλά τις δυνατότητές της.
Τώρα είναι φανερό γιατί πριν 2 μήνες περίπου τα παιδιά από το Bon Studio μου είπαν ότι είχαν γεμίσει με κωδικούς παραγγελιών γι΄αυτήν την πεταλιέρα.

Ααα, για πες μου και κάτι τελευταίο....Πέρα από την κλασική σύνδεση Guitar-->Vox-->Amp (Input) έχεις δοκιμάσει πώς ακούγεται με σύνδεση στα send-return του ενισχυτή? Και μιας και διαθέτει και δικά της send-return (για άλλο λόγο βέβαια - σύνδεση εξωτερικού effect - αλλά πού ξέρεις), παίζει η συνδεσμολογία χρησιμοποιώντας αυτά σε σύνδεση με τα send-return του ενισχυτή? (να παίζουμε δηλ. και με κανένα μιξαρισμένο σήμα Wet-Dry για ακόμα περισσότερες επιλογές στον ήχο;) ;D)


CU...=Clapton=

7
Με την ευκαιρία να σε ρωτήσω αν έχεις δοκιμάσει το Tonelab σε λαμπάτο ενισχυτή με την ησυχία σου? (εννοώ όχι για 5-10 λεπτά σε ξένο χώρο αλλά με τον εξοπλισμό σου που τον γνωρίζεις και με χρόνο για ψάξιμο στις ρυθμίσεις και τα ακούσματα).
Αν ναι, θάθελα την γνώμη σου γι΄ αυτό σε σχέση με τις αξιοπρεπείς πεταλιέρες που κινούνται στην ίδια τιμή αλλά και με τα (πιο "αυθεντικά" κατά την γνώμη μου) πετάλια.
Με ενδιαφέρουν φυσικά περισσότερο τα distortion effects όπως και τα amp-cab simulations (όπου η "ψηφιακούρα" είναι πιό εμφανής) και λιγότερο τα time-delay effects (όπου μπορώ να συμβιβαστώ πιό εύκολα - εκτός από το reverb ίσως). Αν δηλ. θα μπορούσες να πείς μια γνώμη αναλυτικά για το πού είναι δυνατό και πού όχι, θα βοηθούσε πολύ.


CU...=Clapton=


8
Φαντάζομαι ότι όλοι οι σοβαροί κατασκευαστές χορδών προσφέρουν pure-nickel , nickel-plated κσι stainless steel χορδές σαν διαφορετικά μοντέλα και κάποιος μπορεί να επιλέξει ανάλογα με τον ήχο που θέλει να φτιάξει (60's, 70's, 80's). Πχ. η Ernie Ball που χρησιμοποιώ εγώ, τις pure nickel τις λέει Rock 'n Roll. Προσωπικά μου αρέσει και εμένα το pure nickel μιας και δίνει πιό vintage ήχο.


CU...=Clapton=


9
Διόρθωση....

Plug and Play είναι ο εμπορικός όρος που διαβάζει κανείς στα τεχνικά χαρακτηριστικά πριν αγοράσει...
Τώρα όταν τελικά έρθει η ώρα της δοκιμής με τον εξοπλισμό που διαθέτει, εκεί ο όρος είναι πλέον Plug and Pray!  ;D ;D



CU...=Clapton=


10
Ρε Argo που πας και τα βρίσκεις αυτά τα παραδείγματα, μου λες? Μου έφτιαξε το κέφι βραδυάτικα και λέω να πάω προς Ψυρρή μεριά για κανά ....φετινό ;D ;D

"Αν ξεμπουκάρω απ'τον τεκέ μεσ' την ταβέρνα πάω,
δυο ποτηριές εφετινό κάθομαι και τραβάω

δυο ποτηριές εφετινό κάθομαι και τραβάω,
αν ξεμπουκάρω απ'τον τεκέ μεσ' την ταβέρνα πάω."


Παω... ;D ;D ;D ;D


CU...=Clapton=


11
Μπράβο...πολύ καλό!
Μπορεί από στίχο να είναι η μέρα με την νύχτα (η νύχτα ειναι αυτό εδώ  ;D) με το άλλο που ανέβασες (την παγίδα), αλλά προσωπικά ό,τι στίχο δώ τον "ακούω" με την αντίστοιχη μελωδία που μου έρχεται την στιγμή που τον διαβάζω.

Και αυτό εδώ μου ακούγεται σαν ένα ωραίο ρεμπέτικο (έστω και αν δεν είχες κάτι τέτοιο στο μυαλό σου όταν το έγραφες, είμαι σίγουρος). Η παρακμή που λές έδωσε μια χαρά αποτέλεσμα για το συγκεκριμένο είδος μουσικής :D


CU...=Clapton=

PS. Το άλλο βγαίνει μια φοβερή μπαλάντα.

12
Συναντήσεις / Re:οσοι απομειναμε
« στις: 16/08/04, 04:29 »
ΡΕ ΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΕΡΘΩ ΣΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ  >:(

Χμμμμ.....  ???

Γρήγορα στο ΑΝΑΚ (ΑΝαμορφωτήριο Απείθαρχων Κορασίδων)  ;)
Ίσως και να στρώσει η συμπεριφορά της (λέμε τώρα...).

Πάντως Ι5 δεν παίρνεις που να χτυπιέσαι αν το παραπάνω ήταν προσπάθεια για κάτι τέτοιο  ;D


CU...=Clapton=


13
Τελικά γνωρίζει κανείς αν υπάρχουν έτοιμα Monster Cables για κιθάρα και ποιός τα αντιπροσωπεύει?? Με ενδιαφέρει έτοιμο καλώδιο, όχι να το φτιάξω εγώ.


CU...=Clapton=


14
Τα καλύτερα... / Απ: Γνώμες για Ibanez
« στις: 13/07/04, 09:00 »
Παίζει μόνο τσιφτεντέλια ή μπορεί να παίξει και ζειμπέκικα??
Ακόμη για να πιάσει ήχο ...Μανώλη (Αγγελόπουλο) θέλει μήπως κάποια επέμβσση στα ηλεκτρικα? (πχ. κλαρινάιζντ μαγνήτες αντίστοιχα με τους σευμουράιζντ που ξέρουμε?).

 :o :o :o :o ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


Ρε δεν πάμε καλά...Άκου παίζει μόνο τσιφτεντέλια  :-[ :-[


CU...=Clapton=




15
Τα καλύτερα... / Re:Bend και αρμονικές
« στις: 07/07/04, 01:31 »
Σίγουρα έχεις δίκιο φίλε sotriani, γι αυτό άλλωστε είπα στο μήνυμα ότι όλα αυτά αποτελούν προσωπικές εκτιμήσεις.
Βλέπεις προσωπικά θέλω πάντα να γνωρίζω σε πρώτη φάση τις τεχνικές προδιαγραφές του εξοπλισμού που χρησιμοποιώ παρόλο που το αυτί και το χέρι είναι οι τελικοί κριτές. Απλά με βοηθά να κατανοώ πού οφείλονται οι διαφορές και να παρακολουθώ τις εξελίξεις καλύτερα (καθένας μας έχει την δικιά του μέθοδο νομίζω).


CU...=Clapton=


16
Τα καλύτερα... / Re:Bend και αρμονικές
« στις: 27/06/04, 10:03 »
...εδω εχει να κανει η "κλιμακα" της κιθαρας και ο "λογος" τον αμονικων της! ...ψιλα γραμματα δλδ για τους μουσικους! Τετοιες πληροφοριες συνηθως αφορουν τους τεχνικους ή τους κατασκευαστες και δεν χρειαζεται να ειναι γνωστες οι μουσικοι! Για ποιον λογο αλλωστε?

Για τον απλό λόγο μιας και είμαστε αναγκασμένοι να διαλέγουμε ανάμεσα σε τυποποιημένες κατασκευές (και όχι custom για τον καθέναν μας), ας προσαρμόσουμε όσο γίνεται την κιθάρα στην τεχνική μας αρχικά πριν αρχίσουμε να προσαρμόζουμε την τεχνική μας πάνω στην κιθάρα (κανείς δεν είπε οτι κάποιος που παίζει πάντα με Fender δεν μπορεί να παίξει σε Gibson, αλλά σίγουρα θα χρειαστεί 2-3 λεπτά προσαρμογής αρχικά για να παίξει και πολυυυ περισσότερο για να κάνει στην Gibson αυτά που έκανε στην Fender του, άσε που μέχρι τότε θα βρεί άλλα "κόλπα" που δεν τα έκανε πριν. Νομίζω ότι τα χαρακτηριστικά της κάθε κιθάρας είναι σημαντικό κομμάτι).

Βέβαια όλα αυτά είναι προσωπικές εκτιμήσεις μιας και κατά άλλη άποψη (ποιο ...μουσική) απλά διαλέγεις κάτι που πιστεύεις ότι σου ταιριάζει περισσότερο σε όσα έχεις μάθει μέχρι τότε και μετά πέφτεις με τα μούτρα στην δουλειά για να το κάνεις να κελαηδάει.


CU...=Clapton=


17
1. Ο πετροβαμβακας ειναι δημοφιλης εδω για ηχομονωσεις, καθαρα λογω κοστολογιου.
2. Ας μην μπερδευουμε την ηχομονωση με την βελτιωση ακουστικης του χωρου. Ισχυουν διαφορετικα πραγματα.


CU...=Clapton=


18
Ο πετροβάμβακας είναι μια καλή προσιτή λύση. Χρειάζεται προστασία από την υγρασία, οπότε αποφύγετε να τον εντοιχίσετε χωρίς άλλα υλικά προστασίας. Για εσωτερικές εφαρμογές συνήθως δεν υπάρχει πρόβλημα, αν βέβαια δεν έχουμε εσωτερική υγρασία στον χώρο.

Αυτός που πωλείται σε μάντρες οικοδομικών υλικών φτάνει σε πυκνότητα συνήθως μέχρι τα 100Kg/m3 ενώ παράγεται και σε πυκνότητες έως 200Kg/m3. Όσο μεγαλύτερη η πυκνότητα τόσο μεγαλύτερη η αποτελεσματικότητα για ίδιο παχος.

Η τοποθέτησή του σε απόσταση 15-18 cm από τους τοίχους βελτιώνει σημαντικά την αποτελεσματικότητα, ενώ θα "κόψει" ακόμα περισσότερο τις χαμηλές συχνότητες.


CU...=Clapton=


19
Αν δεν βρέχει θα είμαι και εγώ εκεί.


CU...=Clapton=

20
Φιλε αυτο που θελεις να κανεις χρειαζεται αρκετη προσοχη μιας και ψαχνεις για μια μονιμη λυση ηχομονωσης (εφοσον θελεις θα την εφαρμοσεις κατα την κατασκευη του σπιτιου), επομενως θα πρεπει οχι μονο να ειναι σιγουρη η αποτελεσματικοτητα της, αλλα επισης να μην αλλοιωθουν τα χαρακτηριστικα της απο τον χρονο καθως και απο την συνυπαρξη της με οικοδομικα υλικα κλπ (πχ ενας βασικος εχθρος θα ειναι η υγρασια για καποιες κατηγοριες υλικων που κοστολογικα ειναι ποιο προσιτα απο αλλα).

Θα περιοριστω σε μερικα tips που πιθανον να σου δωσουν καποιες κατευθυνσεις για ψαξιμο προς τον σωστο δρομο.

Εχε υπ'οψιν

1. Οι εταιρειες που αναλαμβανουν ηχομονωσεις και ακουστικες χωρων (το δευτερο δεν σε ενδιαφερει στην παρουσα φαση), δεν κατασκευαζουν κτιρια. Εχουν λοιπον εμπειρια (για τα δεδομενα της Ελλαδας) απο λυσεις σε εσωτερικους χωρους αλλα δεν θα ελεγα το ιδιο για την εφαρμογη στην εξ'αρχης κατασκευη κτιριου.

2. Οσοι εμπλεκονται στον χωρο της κατασκευης κτιριων γνωριζουν σχεδον αποκλειστικα απο εμπειρια (χωρις θεωρητικες γνωσεις), την εφαρμογη ηχομονωσης για προστασια εναντι των κτυπογεννων θορυβων και οχι των αεροφερτων με εξαιρεση τα κουφωματα και στην καλυτερη περιπτωση χωρους ηλεκρομηχανολογικων εγκαταστασεων.

3. Σε καθε περιπτωση τα υλικα πρεπει να ειναι το τελευταιο που θα σε απασχολησουν και ποτε μην ξεκινησεις την ερευνα απο εκει. Τα υλικα απλα προκυπτουν επειτα απο την μελετη για την δικια σου αποκλειστικα περιπτωση. Θα ακουσεις ενα σωρο γνωμες και λυσεις απο τους εμπορους και θα μπλεχτεις πολυ. Το χειροτερο ειναι οτι θα ειναι ολες σωστες, αλλα πολλες πιθανοτητες υπαρχουν να ανακαλυψεις αργοτερα οτι δεν ηταν για την περιπτωση αυτη.

4. Εχε συνεχως στο μυαλο σου οτι θελεις να ηχομονωσεις για να απομονωσεις μεγαλο φασμα συχνοτητων (απο το μπασο και την μποτα του drummer εως και το crash του) οποτε σχολια του στυλ "με αυτην την λυση μονωσα μια ηλεκτρογεννητρια των 120 db και δεν ακουγεται τιποτα εξω" δεν λενε τιποτε για εσενα.

5. Αν δεν θελεις να πληρωσεις know-how σε μελετη του χωρου σου (εκει απλα εμπιστευεσαι οτι ο μελετητης γνωριζει τι κανει) καθως και επιβλεψη (την σωστη εφαρμογη της λυσης την θεωρω το ιδιο σημαντικη, εχω δει πολλα κατα καιρους) και θελεις να ασχοληθεις μονος σου, τοτε θα προτεινα να μην κανεις "μονιμες λυσεις" απο το σταδιο της κατασκευη του σπιτιου α) για να μην στερησεις την κατασκευη του σπιτιου απο την συνεχεια αλλης εφαρμογης στο δωματιο που αναφερεις πχ. θερμομονωση β) για να εχεις ευελιξια να πειραματιστεις με μικροτερα κοστολογια με αυτο που θα κανεις.


Ελπιζω να βοηθησα καπως


CU...=Clapton=


21
Παιδιά πρέπει να δώσω προταιρεότητα σε θέμα που προέκυψε τελευταία στιγμή και δεν θα μπορέσω να έρθω στην συνάντηση. Δυστυχώς συμβαίνουν και αυτα.
Καλά να περάσετε όλοι και ρίχτε μια πενιά και για μένα.


CU...=Clapton=


22
O Clapton θα είναι επίσης εκεί μετά της μαύρης καλλονής (την μηχανή, όχι την κιθάρα  :P).


CU...=Clapton=


23
....ακόμα το σπάσιμο(!) της κιθάρας επάνω στην καμπίνα κρατώντας την από το μπράτσο βγάζει κάποιες ενδιαφέρουσες αρμονικές  ;D ;D

(βλέπε video του Hendrix στο Wild Thing  ;) :o)


CU...=Clapton=


24
Προφανως μιλας για δικτυο, οποτε περιμενεις να παει ο admin για φαγητο και χρησιμοποιεις το computer του για να δωσεις μονος σου τα αντιστοιχα δικαιωματα ;D ;D ;D


CU...=Clapton=

ΥΓ: Για ποιο "τεχνικες" μεθοδους χρειαζεται λιγο περισσοτερο εμπειρια με τους υπολογιστες και τα δικτυα

25
Συναντήσεις / Re:Πικ-Νικ
« στις: 17/05/04, 22:38 »
Ευπειθώς αναφέρω ότι παραμένομεν σε ετοιμότηταν μετά του τεθωρακισμένου οχήματος μεταφοράς προσωπικού, το οποίον αν και δεν έχει ολοκληρόσιν τας επσκευάς, ήδη καθίσταται πλήρως επιχειρησιακόν, διαθέτειν δε ως εξοπλισμόν ακουστική κιθάραν των 0.11 χιλιοστών, ενώ θα φροντίσομεν να διατηρηθείν μιαν θέσην εφεδρείας για κάλυψιν τυχόν αναγκών.

Αναμένομεν εκ του επιτελείου φύλλον πορειας καθώς και περαιτέρω οδηγίες με τα ακριβή στοιχείαν του πρός κατάληψην εδάφους.


Officer =Clapton=


Σελίδες: [1] 2 3