Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - aquagr

Σελίδες: [1]
1
Τελικά άναψε φωτιές ο φίλος με τον νέο σύλλογό του...
Καλώς ασχολούνται όλοι με αυτό γιατί κατ' αρχήν θα πει ότι η τέχνη που όλοι έδω μέσα και άλλοι πολλοί εκεί έξω χρειάζεται οργάνωση για να αντιμετωπιστούν τα χρόνια προβλήματά της αλλά και βασικά ενότητα. Διάβασα όλα τα θετικά και αρνητικά σχόλια που γράφτηκαν και θα ήθελα να πω ότι όλοι βρισκόμαστε στην ίδια πλευρά. Ο αντίπαλος είναι απέναντι και όταν εμείς διαφωνούμε τρίβει τα χέρια του (βλέπε Α.Ε.Π.Ι.)
Φίλε Kay επειδή ασχολούμαι με τον συνδικαλισμό στο χώρο των μουσικό θα ήθελα μόνο να προσέξετε το σημείο εκείνο του καταστατικού σας που θα αναφέρει πιθανή συμμετοχή ημιεπαγγελματιών αλλά και επαγγελματιών. Υπάρχουν κάποια κεκτημένα του κλάδου που καλό θα ήταν ο νομικός σας σύμβουλος να τα λάβει υπ' όψιν. Αυτή τη στιγμή ο αντιπροσωπευτικότερος συνικαλιστικός φορέας των μουσικών στην Ελλάδα είναι ο Πανελλήνιος Μουσικός Σύλλογος, μοναδικό μέλος από την Ελλάδα της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Μουσικών (F.I.M.) μέλος της Γ.Σ.Ε.Ε. και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Θεάματος Ακροάματος. Μπορείς με ένα e-mail στο pmu@pmu.gr να λάβεις όποιες πληροφορίες θέλεις έτσι ώστε η κίνησή σας αυτή να έχει τις ποιό σωστές βάσης.

Φίλοι συνάδελφοι που απαντήσατε αρνητικά στο μήνυμα του φίλου, μην τον κατακεραυνώνετε, βοηθήστε τον ώστε η προσπάθειά του έτσι ώστε όλων μας η εμπειρία αλλά και η γνώση να του δώσει εφόδια σ' αυτό που ξεκινά.

Καλή επιτυχία

2
Η όλη "κόντρα" ξεκίνησε όταν ως Π.Μ.Σ. διεκδίκησε το δικαίωμα να αναγνωριστούν οι μουσικοί που εργάζονται στο Δήμο ότι καλύπτουν πάγιες και οργανικές θέσεις έτσι ώστε να ενταχθούν στο νόμο για τις συμβάσεις αορίστου χρόνου. Καλό είναι να γνωρίζουμε ότι οι μουσικοί που εργάζονται στους περισσότερους Δήμους π.χ. δημοτικά ωδεία ή μπάντες, αναφέρονται ως "εργολάβοι" υπογράφοντας συμβάσεις έργου, όπως ακριβώς οι μεγαλοεργολάβοι που πέρνουν τα έργα για τους δρόμους, χωρίς ασφάλιση ή άλλες παροχές που έχουν οι μισθωτοί...(έχουμε παράδειγμα όταν έγγυος μουσικός δεν είχε τα ένσημα να πάει να γεννήσει και φυσικά κινδύνεψε να χάσει και τη θέση της στην εργασία). Αντί λοιπόν ο δήμος και ο κάθε δήμος να είναι σύμμαχος με τους εργαζόμενους και να διεκδικεί κονδύλια από την πολιτεία για την πολιτιστική αναβάθμιση της τοπικής του κοινωνίας, προχωρεί σε τέτοιες κινήσεις. Θυμίζω τις μεγάλες κινητοποιήσεις το καλοκαίρι του 2003 στο Δήμο της Αθήνας που οι μουσικοί τελικά δικαιώθηκαν και πλέον εργάζονται κανονικά στις οργανικές θέσεις του Δήμου, χωρίς βέβαια να έχουν λυθεί τα προβλήματά τους, αλλά έχει γίνει μια αρχή. Επισημαίνω ότι αυτή είναι μόνο η αρχή, όσο ο δήμος είναι διαχειριστής των πακέτων προς τους ιδιώτες και μεγαλοεργολάβους και δεν παρέχει τα αυτονόητα στους πολίτες του χωρίς φυσικά, ανταλλάγματα τόσο θα πληθαίνουν τέτοια φαινόμενα. Πρέπει ο κόσμος να γνωρίζει και να υποστηρίζει αυτούς τους αγώνες.

3
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΩΞΗΣ

Ο Πανελλήνιος Μουσικός Σύλλογος καταγγέλλει την Δημοτική Αρχή του Δήμου Χαϊδαρίου για την τρομοκρατία που προσπαθεί να επιβάλλει σαν καθεστώς εργασίας στους συναδέλφους εργαζόμενους Μουσικούς.
Με ενέργειες και λεκτικές εκφράσεις που θυμίζουν τραμπούκους άλλων εποχών, αντιμετωπίζουν την συνδικαλιστική δράση των εργαζομένων.
Στα πλαίσια της Συνδικαλιστικής Δίωξης με πολλές μορφές, εντάσσετε και ενέργεια στις 28/06/06 του κλεισίματος με ΑΛΛΑΓΗ ΚΛΕΙΔΑΡΙΑΣ, χωρίς ειδοποίηση, της Αίθουσας Μουσικής του Πνευματικού Κέντρου του Δήμου Χαϊδαρίου που στεγάζεται και το Παράρτημα του Πανελλήνιου Μουσικού Συλλόγου.

Αποτέλεσμα:

Να "σφραγιστεί" το γραφείο των εργαζομένων Μουσικών του Παραρτήματος του Δήμου Χαϊδαρίου.
Να κλείσει το γραφείο της Φιλαρμονικής.
Να ανασταλεί η χρήση της Αίθουσας "Στέκι Νεολαίας".
Να παρακρατηθούν Μουσικά Όργανα, προσωπικά αντικείμενα και δεδομένα των εκεί εργαζομένων.

ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ

Οι εργαζόμενοι Μουσικοί, παρά τις απειλές και διώξεις που υφίστανται, θα συνεχίσουν να συσπειρώνονται ακόμη περισσότερο διεκδικώντας τον λειτουργικό τους ρόλο και τα δικαιώματά τους που είναι:
Το δικαίωμα στην εργασία.
Την ασφάλισή τους.
Τον καλλιτεχνικό τους ρόλο.[/i]

Ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ

4
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΩΞΗΣ

Ο Πανελλήνιος Μουσικός Σύλλογος καταγγέλλει την Δημοτική Αρχή του Δήμου Χαϊδαρίου για την τρομοκρατία που προσπαθεί να επιβάλλει σαν καθεστώς εργασίας στους συναδέλφους εργαζόμενους Μουσικούς.
Με ενέργειες και λεκτικές εκφράσεις που θυμίζουν τραμπούκους άλλων εποχών, αντιμετωπίζουν την συνδικαλιστική δράση των εργαζομένων.
Στα πλαίσια της Συνδικαλιστικής Δίωξης με πολλές μορφές, εντάσσετε και ενέργεια στις 28/06/06 του κλεισίματος με ΑΛΛΑΓΗ ΚΛΕΙΔΑΡΙΑΣ, χωρίς ειδοποίηση, της Αίθουσας Μουσικής του Πνευματικού Κέντρου του Δήμου Χαϊδαρίου που στεγάζεται και το Παράρτημα του Πανελλήνιου Μουσικού Συλλόγου.

Αποτέλεσμα:

Να "σφραγιστεί" το γραφείο των εργαζομένων Μουσικών του Παραρτήματος του Δήμου Χαϊδαρίου.
Να κλείσει το γραφείο της Φιλαρμονικής.
Να ανασταλεί η χρήση της Αίθουσας "Στέκι Νεολαίας".
Να παρακρατηθούν Μουσικά Όργανα, προσωπικά αντικείμενα και δεδομένα των εκεί εργαζομένων.

ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ

Οι εργαζόμενοι Μουσικοί, παρά τις απειλές και διώξεις που υφίστανται, θα συνεχίσουν να συσπειρώνονται ακόμη περισσότερο διεκδικώντας τον λειτουργικό τους ρόλο και τα δικαιώματά τους που είναι:
Το δικαίωμα στην εργασία.
Την ασφάλισή τους.
Τον καλλιτεχνικό τους ρόλο.[/i]

Ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ

5
Διώξεις συνδικαλιστών μουσικών
Δεν πέρασε πολύς καιρός από τις απεργιακές κινητοποιήσεις των μουσικών και καθηγητών του Μουσικού Τμήματος και της Φιλαρμονικής του Πνευματικού Κέντρου Δήμου Χαϊδαρίου, με αίτημα την επίλυση των σοβαρών θεσμικών και εργασιακών προβλημάτων τους και η δημοτική αρχή, σύμφωνα με καταγγελία του Πανελληνίου Μουσικού Συλλόγου, προχωρά σε συνδικαλιστικές διώξεις. Με ανακοίνωσή του ο ΠΜΣ καταγγέλλει τη δημοτική αρχή για «την τρομοκρατία που προσπαθεί να επιβάλλει σαν καθεστώς εργασίας στους εργαζόμενους μουσικούς». Οπως αναφέρει, η συνδικαλιστική δράση των εργαζομένων αντιμετωπίζεται «με ενέργειες και λεκτικές εκφράσεις που θυμίζουν τραμπούκους άλλων εποχών». Τελευταίο κρούσμα η προχτεσινή αλλαγή κλειδαριάς, χωρίς ειδοποίηση, στην αίθουσα Μουσικής του Πνευματικού Κέντρου, όπου στεγάζεται και το Παράρτημα του Πανελλήνιου Μουσικού Συλλόγου, με αποτέλεσμα: Να σφραγιστεί το γραφείο του Παραρτήματος, να κλείσει το γραφείο της Φιλαρμονικής, να ανασταλεί η χρήση της αίθουσας «Στέκι Νεολαίας» και να παρακρατηθούν μουσικά όργανα και προσωπικά αντικείμενα των εργαζομένων.

Ο ΠΜΣ τονίζει ότι οι εργαζόμενοι μουσικοί παρά τις απειλές και τις διώξεις, θα συνεχίσουν να συσπειρώνονται ακόμη περισσότερο, διεκδικώντας τα εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματά τους, αλλά και τον καλλιτεχνικό τους ρόλο.

6
Διώξεις συνδικαλιστών μουσικών
Δεν πέρασε πολύς καιρός από τις απεργιακές κινητοποιήσεις των μουσικών και καθηγητών του Μουσικού Τμήματος και της Φιλαρμονικής του Πνευματικού Κέντρου Δήμου Χαϊδαρίου, με αίτημα την επίλυση των σοβαρών θεσμικών και εργασιακών προβλημάτων τους και η δημοτική αρχή, σύμφωνα με καταγγελία του Πανελληνίου Μουσικού Συλλόγου, προχωρά σε συνδικαλιστικές διώξεις. Με ανακοίνωσή του ο ΠΜΣ καταγγέλλει τη δημοτική αρχή για «την τρομοκρατία που προσπαθεί να επιβάλλει σαν καθεστώς εργασίας στους εργαζόμενους μουσικούς». Οπως αναφέρει, η συνδικαλιστική δράση των εργαζομένων αντιμετωπίζεται «με ενέργειες και λεκτικές εκφράσεις που θυμίζουν τραμπούκους άλλων εποχών». Τελευταίο κρούσμα η προχτεσινή αλλαγή κλειδαριάς, χωρίς ειδοποίηση, στην αίθουσα Μουσικής του Πνευματικού Κέντρου, όπου στεγάζεται και το Παράρτημα του Πανελλήνιου Μουσικού Συλλόγου, με αποτέλεσμα: Να σφραγιστεί το γραφείο του Παραρτήματος, να κλείσει το γραφείο της Φιλαρμονικής, να ανασταλεί η χρήση της αίθουσας «Στέκι Νεολαίας» και να παρακρατηθούν μουσικά όργανα και προσωπικά αντικείμενα των εργαζομένων.

Ο ΠΜΣ τονίζει ότι οι εργαζόμενοι μουσικοί παρά τις απειλές και τις διώξεις, θα συνεχίσουν να συσπειρώνονται ακόμη περισσότερο, διεκδικώντας τα εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματά τους, αλλά και τον καλλιτεχνικό τους ρόλο.


Σελίδες: [1]