Σελίδες:
  • #1 από hippygr στις 30 Nov 2017
  • Καλημέρα στην καλή σας παρέα.

    Να πω κατ' αρχήν πως αν οι διαχειριστές κρίνουν πως επαναφέρω πράγματα που έχουν ειπωθεί, κανένα πρόβλημα να μετακινήσουν το μήνυμα στο κατάλληλο topic.

    Έχουμε και λέμε λοιπόν: Ένας φίλος που αποφάσισε ν' αναζητήσει την τύχη του σε άλλη χώρα, προσφέρθηκε να μου αφήσει μια κιθάρα που δεν μπορούσε να κουβαλήσει μαζί του. Εγώ είμαι παντελώς άσχετος με το θέμα μουσική, πάντα όμως ήθελα να μπορώ να γρατζουνάω ένα όργανο, έτσι με χαρά βρέθηκα με μια φτηνιάρα ακουστική Ibanez στο σπίτι, τώρα στα 50 φεύγα μου. Και μετά άρχισαν να μού έρχονται τα ερωτηματικά. Συγκεκριμένα:

    1) Ο φιλαράκος μου, παρότι ασχολείται με διάφορα έγχορδα, για το τεχνικό / κατασκευαστικό κομμάτι δεν έχει ιδέα και δεν επενέβη ποτέ του στην κιθάρα. Ερώτηση λοιπόν: Πρέπει να πάω την κιθάρα σε κάποιο μαγαζί για κάποιου είδους "προσαρμογή" στα δικά μου χέρια?(να το πω set up αυτό?). Αν ναι, καμμιά πρόταση στο κέντρο της Αθήνας? (αν δεν θεωρείται διαφήμιση).

    2) Φαντάζομαι πως όντας εντελώς πρωτάρης, θα ήταν σωστό να κάνω κάποια μαθήματα με δάσκαλο, αν μη τι άλλο για τα πιο βασικά. Επί μία εβδομάδα, ούτε πως να βάζω σωστά τα δάχτυλά μου χωρίς να "μπλοκάρω" τις άλλες χορδές δεν έχω καταφέρει. Απελπισία!  >:( Παρεμπιπτόντως, είναι ασύνηθες να έχεις "κουλό" παράμεσο και μικρό δάχτυλο ή να πάω σε νευροχειρούργο ? :'( Εξυπακούεται πως γενικά δεν σκοπεύω να γίνω Clapton, απλά να μπορώ κάποια στιγμή να παίζω κανένα τραγουδάκι να περνάει η ώρα. Μήπως λοιπόν κάποιος θα μπορούσε να προτείνει δάσκαλο ή ωδείο (για ιδιαίτερα υποθέτω), στην περιοχή της Ν. Σμύρνης / Ν. Κόσμου?

    Κάθε συμβουλή δεκτή και ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    Τάκης
  • #2 από hot_sauce (φλουτσ) στις 30 Nov 2017
  • Καλημέρα και καλώς ήρθες!

    Κατ'αρχάς, μην αποθαρρύνεσαι! Σε μία βδομάδα δεν είναι αναμενόμενο να πιάνεις σωστά το όργανο, όχι να ακούγονται πεντακάθαρα οι συγχορδίες!  :D