Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - GEO_ZZZZ

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 8
51
και αν ψιλοτσαντηστηκα σορυ απλα στην προσπαθεια να βοηθησουμε ενα παιδι ακουγονται πολλες θεωριες και αερολογιες με αποτελεσμα στο  τελος να παει η κιθαρα (απο φοβο) σε μαστορα.ελπιζω να ειναι κατανοητο ,αν και το εχω εκφρασει ελευθερα εδω μεσα, οτι ειμαι κατα των μαστορων ,διοτι μια απλη σειρα εργασιων την χρεωνουν σε ερασιτεχνες και μικρους φιλους 100-150 ε.οσο εχει μια κιθαρα.γιαυτο και εχω θυσιασει πολλες ωρες σε σεταρισματα (ιδιετερα μπουζουκια καθοτι παιζω πολλα χρονια) γιατι δεν μου αρεσει η κοροιδια ,και για να βοηθαω οπου μπορω. και ευχαριστως οποιος γουσταρει παρεουλα και καφεδακι να του σεταρω την κιθαρα ΔΩΡΕΑΝ

52
εγω δεν κανω κανενα λαθος φιλε απολλωνα.με μια απλη μετρηση βλεπουμε την κατασταση της ταστιερας (αν εχει κοιλιες αν παιζει τραμπαλες αν εχει πεταξει ταστα κλπ).πιστευω ημουν σαφης.και στις οδηγιες και στις μετρησεις.εαν οι μετρηση ειναι σωστη προχωραμε.εαν δεν ειναι κανουμε αλλη δουλεια.βαλε χορδες βγαλε χορδες ρυθμισε το ενα ρυθμισε το αλλο επαναλαμβανω ειναι δουλειες για ασχετους.οσο για τα εργαλεια του stewart εχω και γω και καλυτερα.το θεμα ειναι να ξερεις ΠΟΤΕ ΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΑ ΣΕΙΡΑ ΝΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙς. και στο τελος το πιο απλο ειναι το εξης.παει η κιθαρα στο μαστορα ,σκαμε 150ε και τελειωσαμε.μια κιθαρα που χωρις ταση χορδων κανει κοιλια,βαζουμε το "χαρακα΄" ρυθμιζουμε τη βεργα και αν ολα ισιωσουν προχωραμε αρματωνουμε και ξαναρυθμιζουμε με συγκεκριμενο τροπο και σε συγκεκριμενα σημεια.ΟΧΙ ¨" καπου εκει και περιπου εκει". εαν σε καμια περιπτωση η ταστιερα δεν ισιωνει τοτε κανουμε αλλη δουλεια.αλλα απο οτι καταλαβα καλυτερα οι κιθαρες επειδη δεν φτιαχνονται στο περιπου ,και αρματωμενες , και με τα εργαλεια απο το stewart ,πρεπει να πηγαινουν στους μαστορους να ζησουν και αυτοι. τελος καλο ολα καλα
οσο για τον φιλο (.)(.) . το οτι το μπρατσο ειναι κατασκευασμενο με γωνια το ειπαμε απο την αρχη. καταδευτερο ξεχνας οτι η κιθαρα ειναι παρατημενη χωρις χορδες.κατα τριτον το εργαλειο που παραθετεις ειναι για αλλη δουλεια την οποια μπορω να σου αναλυσω σε αλλο σεμιναριο.κατα τεταρτον πουθενα δεν αναφερθηκε οτι εβαλε μια χορδη και προσπαθησε να μετρησει.κατα  πεμπτον οταν μετραμε ταστιερα δεν μασ νοιαζει τι χορδες φοραγε η κιθαρα.εμεις ρυθμιζουμε εμεις κανουμε κουμαντο.οταν ειναι σωστη και αρματωθει τοτε κανουμε τις σωστες ρυθμισεις και σωστες μετρησεις που και εκει ησουν ....στο περιπου. και τελος μπες στο σιτε του oikonomakh που αναλυει τη δουλεια του frettdress και δες ποσο τον απασχολει το ξυλο και το ματζαφλαρι του stewart.τα ταστα τον ενδιαφερουν να ειναι σε ΕΥΘΕΙΑ και οχι το ξυλο.για να τα φερει στη ευθεια ομως  κανει καποια δουλεια. καποια διαδικασια πιο πριν .εαν μπορεσεις απο τις φωτο να την ανακαλυψεις γιατι λογικο ειναι οτι δεν τη λεει θα καταλαβεις οτι θες πολυ διαβασμα ακομη. ακομη και φαγωμενα να ηταν τα ταστα του φιλου απο το 1ο μεχρι το 9ο γιαυτο ειπα .....βαλε το αλφαδι, πειραξε τη βεργα.φερτα στην ευθεια γιατι εκει ειναι η  δυναμη της, και ΑΝΝ μετα στα υπολοιπα κανει κολπα και τραμπαλες τα ξαναλεμε.ημουν η δεν ημουν σαφης?

53
και κατι ακομη.ξερεις ποσες κιθαρες εχω πιασει....σε αριστη κατασταση  σεταρισμενες... και ειναι για τα πανηγυρια?  οι μαστορες που παιρνουν τοσα λεφτα ξερουν ΑΠΛΑ τη σειρα των διαδικασιων.καθε τι που πειραζεις επηρεαζει κατι αλλο.αυτο πρεπει να το ξερεις και να ακολουθησεις μια σειρα αλλιως κιθαρα δεν φτιαχνεις. ακομη και ετοιμη να ειναι η κιθαρα υπαρχουν συγκεκριμενοι τροποι και μετρησεις να ρυθμισεις την ταστιερα ,το action ,to floyd αν εχει, και το ιntonation.καθως και μια σειρα .ποτε χωρις σειρα και ποτε κατι μονο του

54
ΦΙΛΕ (.) (.) βλεπεις την κιθαρα να εχει χορδες στη φωτο?  το παιδι ειναι ξεκαθαρο και κατατοπιστηκο. την εχει λυμενη  την φτιαχνει απο την αρχη  και ζηταει βοηθεια σε καποιες λεπτομερειες. καθως και οι συμβουλες ειναι βημα βημα για την υπαρχουσα κατασταση της κιθαρας. εαν ηταν αλλιως η κιθαρα θα λεγαμε αλλα.πως γινεται να ειναι ξεκαθαρος σε αυτα που ζηταει να τα καταλαβαινει απολυτα να απανταει στα ζητουμενα και συ να πετιεσαι και να λες οτι θες.με στραβη ταστιερα να αρματωσουμε και μετα να παιζουμε μαντολινο.εαν η ταστιερα εχει προβλημα (που για μενα εχει) θελει λυσιμο τα παντα οι μαγνητες τα κλειδια τα ηλεκτρικα και φτου και απο την αρχη για φρεταρισμα.εσυ τα γνωριζεις ολα αυτα?

55
ηταν ξεκαθαρο το παιδι απολλωνα. η κιθαρα παιζει τραμπαλα. οταν η κιθαρα ειναι νορμαλ ειπαμε τι κανουμε για να ρυθμισουμε τη βεργα τι μετραμε πως μετραμε και που μετραμε.τελειωσαμε με αυτο το θεμα και πιστευω να εγινα κατανοητος. το παιδι μετρησε με το αλφαδι οπως επρεπε και η κιθαρα "κανει νερα".για να σιγουρευτω οτι οταν εβαλε το αλφαδι ειχε πειραξει τη βεργα του ειπα να επαναλαβει και αν 1ο-9ο ειναι ολα ισια και στραβωνει μετα τοτε υπαρχει προβλημα στην ταστιερα. δεν μπορω να καταλαβω γιατι μια τοσο απλη μετρηση μια τοσο απλουστατη διαδικασια εγινε επιστημη.ειναι δυνατον σε μια προβληματικη ταστιερα(αν αποδειχτει) να αρματωνουμε να δοκιμαζουμε να ρυθμιζουμε και φτου παλι απο την αρχη?σιγουρευομαστε για την κατασταση της ταστιερας και μετα προχωραμε .γιαυτο ειπα οτι το σεταπ ειναι ευκολο αρκει να ξερεις τα βηματα και να μην κανεις αλχημειες. εαν μετρησει και παιζει παλι τραμπαλα η κιθαρα παει για φρετντρες.οποτε τσαμπα οι χορδες και τα ρυθμισματα.γιαυτο ειπα " κανε τη μετρηση παλι να σιγουρευτω και αν δουμε τραμπαλες τα ξαναλεμε.πιστευω ειναι απλος και απολυτα κατανοητος. και επαναλαμβανω ΠΡΩΤΑ ΜΕΤΡΑΜΕ ,ΣΙΓΟΥΡΕΥΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΣΤΙΕΡΑ .ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΡΜΑΤΩΝΟΥΜΕ.ΕΑΝ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΕΓΙΝΕ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΟΤΕ ΤΙ ΝΑ ΠΩ.....

56
καλησπερα φιλε ζαμι..καταρχας η φωτο που δειχνεις με την κιθαρα προφιλ ειναι μια χαρα.ειναι φυσιολογικο αυτο που γινεται διοτι το μπρατσο εαν προσεξεις ειναι κολλημενο στο σωμα με μια γωνια.λογικα ειναι καλη κιθαρα.η τραμπαλα που λες δειχνει προβλημα.θελω να κανεις το εξης.καταρχας μην αρματωσεις την κιθαρα(χορδες κλπ) γιατι για να αρματωσεις κιθαρα με προβλημα (οπως αναφερθηκε) και μετα να πετας χορδες και να ξαναλυνεις πρεπει να εισαι ηλιθιος η ασχετος που του αρεσουν τα πειραμματα. εμενα δεν μου φενεσαι για τετοιος. λοιπον..ξαπλωσε την κιθαρα ακουμπα το αλφαδι ,και με το αλφαδι επανω στριψε ελαφρα το αλλεν ωστε να σφιξει η βεργα.αφου παταει 1ο και 9ο κανει κοιλια στα ενδιαμεσα ταστα.σφιξε παρακολουθα προσεκτικα ετσι ωστε απο το 1ο μεχρι το 9ο να ερθουν ολα ΙΣΙΑ. εκει ειναι η μεγαλη δυναμη της βεργας.εαν ερθουν ολα ισια και απο το 9ο μεχρι το τελευταιο υπαρχει κοιλια.πεταγμα .τραμπαλες .κλπ  τοτε υπαρχει προβλημα.θελω με αυτο να σιγουρευτω οτι εκανες σωστη ρυθμιση στη βεργα γιατι η κοιλια μεχρι το 9ο(εστω αυτη η μικρη) και η τραμπαλα μετα δεν μου αρεσει.κανε αυτα περιεγραψε αναλυτικα (οπως πριν) τι εκανες και τα ξαναλεμε

57
to setup ειναι πανευκολο φιλε αρκει να ξερεις τη σειρα των εργασιων που ακολουθεις και να γνωριζεις καλα και την κιθαρα σου.γιαυτο και σε μια συζητηση που εγινε ειπα οτι θεωρω κοροιδια να περνουν 100-150 ε για ενα σεταρισμα ανθρωποι που ουτε καν ξερουν να παιζουν. και να το παιζουν και μαστορατζες ..οταν δεν ξερεις να παιζεις πως θα φτιαξεις κατι στα μετρα του πελατη? στην ελλαδα ομως ολα τα σφαζω ολα τα μαχαιρωνω

58
εαν διαβασες φιλε μου τι εγραφα οταν εδινα οδηγιες,πιστευω ημουν σαφης.με ολοισια την ταστιερα και χαρακα επανω βλεπουμε την κατασταση της.και ειπα εαν δεν εφαπτονται ολα τα ταστα τοτε εχουμε αλλες ιστοριες που θα τις πουμε αλλη φορα( πεταγμα ταστου, fretdress κ.λ.π)εγω ειπα εαν ολα ειναι οπως τα περιγραφω και αρματωσουμε την κιθαρα(κλειδια γεφυρα χορδες) ειμαστε σιγουροι οτι ολα ειναι ενταξει και προχωραμε στις ρυθμισεις(action relief).οποιοδηποτε προβλημα για να λυθει ειναι πλεον αργα.Αυτα που λετε (φαγωματα και τριψιματα)γινονται στην αρχη ΜΟΝΟ απο εμπειρους και οταν υπαρχει αναγκη.γιαυτο ειπα οτι θα τα πουμε αλλη φορα.ουτε να μπερδευουμε τον ανθρωπο ,ουτε να ανοιγουμε σεναρια,ουτε και πιστευω μπορει να τα φτιαξει αυτα μονος του.γιαυτο ας κανει αυτα που ειπα ,οπως τα ειπα ,με τις μετρησεις που ειπα, και εδω ειμαστε.αν υπαρξει προβλημα.θα τα βρουμε ολα

59
ενωνεται δεν ενωνεται το μπρατσο με διαφορους τροπους το ρελιεφ μετριεται παντα στο 12ο ταστο.και αυτο γιατι ειναι ακριβως η μεση της κλιμακας(απο το nut μεχρι τη γεφυρα).και επαναλαμβανω δεν μετριεται με το ματι αλλα με συγκεκριμενη μετρηση.sto 14o μετραμε το action αλλα αυτο δεν ειναι απολυτο.οι εμπειροι το μετρανε και με αλλο τροπο αναλογως τα γουστα του καθε παιχτη. τωρα αυτοι οι μαστορες που λιμαρουν τα τελευταια ταστα ειναι για να σεταρουν μπαγλαμαδες.δηλαδη οταν φτασω στα τελευταια ταστα να παιξω θα θελω τη διπλασια δυναμη για να βγαλω τη νοτα? (αφου ειναι χαμηλοτερα). και η αποσταση τους απο τη χορδη θα ειναι διπλασια απο τα προηγουμενα?(αφου ειναι λιμαρισμενα?). τελως παντων επειδη θα ξεχασουμε και αυτα που ξερουμε ελπιζω το παιδι με την κιθαρα να καταλαβε και να εφτιαξε το μπρατσο αν και δε νομιζω να εχει προβλημα

60
κανενα "πεσιμο" των ταστων δεν ειναι φυσιολογικο φιλε.ολα τα ταστα ειναι ολοισια και η ταστιερα αλφαδι.ακομη και το relief δεν φενεται με γυμνο ματι.με φορεμενες χορδες και πατημενο 1ο και τελευταιο ταστο πρεπει στο 12ο η αποσταση χορδης και ταστου να ειναι μικροτερη απο 1μμ.(και οταν λεμε 12ο εννοουμε 12ο.οχι "καπου εκει κοντα" ) μη λεμε πραγματα που δεν στεκουν και μπερδευεται ο ανθρωπος.

61
ενοεις οτι οπως φαινεται στη φωτο ξαπλωμενη η κιθαρα το μπρατσο κανει κλιση προς τα κατω?   η οτι κοιτωντας την ταστιερα απο πανω(κλειδια) με το ματι καποια ταστα εξεχουν?
εαν εννοεις την κλιση του μπρατσου ,και η ταστιερα ειναι ολοισια τοτε μην πειραξεις τιποτε.σου εξηγησα νομιζω οτι η  κλιση του μπρατσου ειναι φυσιολογικη απο κατασκευης.

62
συμφωνω απολυτως φιλε.γιαυτο και γω ειπα οτι το βασικοτερο ειναι η αισθηση του μπρατσου και το radius της ταστιερας.η κλιμακα δεν παιζει τοσο ρολο,συνηθιζεται.οπως και τα ταστα αναλογως με το τι τεχνικη ακολουθας

63
βαβαιως και συμφωνω φιλε.το ειπα εξαλου απο την αρχη.απλα και γω πιστευω οτι με καταληλη προσοχη τα κινεζικα προιοντα(για τα λεφτα τους παντα ,μην ειμαστε και παραλογοι) θα ειναι μια χαρα

64
αν προσεξες φιλε το μπρατσο με το σωμα δεν ειναι ακριβως παραλληλα.υπαρχει κλιση.αρα η γεφυρα οταν τοποθετηθει θα ειναι λιγο πιο ψηλα απο τις αλλες.αυτη η κατασκευη ομως δινει μεγαλυτερο sustain οπτικα και λογικα απο κατασκευης η κιθαρα πρεπει να ειναι που καλη.θα ξεκινησεις απο τα ηλεκτρικα γιατι ειναι διαδικασια που θελει ελιγμους στην κιθαρα και πρεπει ολα τα μεταλικα στοιχεια(κλειδια γεφυρεσ κλπ) να ειναι εκτος.κολλας μαγνητες βαζεις ποτενσιομετρα (αφου λες οτι γνωριζεις) και μολις τελειωσεις δοκιμαζεις με το κατσαβιδι αν λειτουργουν οι μαγνητες.εαν δεσεις την κιθαρα και κατι στα ηλεκτρικα παει στραβα θα λυνεις απο την αρχη.οποτε προσοχη στα σχεδιαγραμματα συνδεσμολογιας και δοκιμη στο τελος.οταν μπουν τα ηλεκτρικα καθαριζεις κλειδια(που ειναι ηδη εξω)και τα τοποθετεις.ανοιγεις το καπακι της βεργας και με αλλεν σφιγκεις μεχρι να γινει ολοισια.θα το δεις με το ματι η με ενα μεγαλο χαρακα ακουμπησμενο στην ταστιερα.με τον χαρακα ακουμπησμενο και τη βεργα ολοισια δεν πρεπει να υπαρχει ΚΑΝΕΝΑ κενο σε κανενα ταστο.ολα πρεπει να εφαπτονται με τον χαρακα ΑΚΡΙΒΩΣ. ΟΠΟΤΕ ΣΦΙΓΓΕΙΣ η ξεσφιγγεις αναλογα.εαν δεν ειναι ολα στην ευθεια εχει"πεταξει ταστο" η εχει¨"φουσκωματα " η ταστιερα απο την αχρηστια.εαν ολα πανε καλα .βαζεις γεφυρα χορδες κουρδιζεις καλα και ξεκιναμε....λογω της τασης των χορδων η ταστιερα θα κανει κοιλια.οι χορδες τραβανε την ολοισια ταστιερα εμπρος και γινεται κοιλια.καποταστο στο 1ο και στο τελευταιο ταστο.η αποσταση του πανω μερους του ταστου στο 12ο  και τηχ χορδης πρεπει να ειναι 1mm.οποτε σφιγγεις το αλλεν της βεργας μεχρι η αποσταση αυτη να γινει οσο ειπα.εαν δεν εχεις παχυμετρο ηλεκτρονικο χωσε μια πενα heavy αναμεσα.ειναι ακριβωσ τοσο.επαναλαμβανω.αποσταση χορδης και πανω μερουσ του ταστου στο 12ο ταστο να ειναι 1μμ.οταν σφιγγεις αργα με προσοχη .ενα τεταρτο της στροφης το αλλεν περιμενεις λιγο να ερθοιυν τα μποσικα το ξαναβαζεις και παλι το ιδιο.τωρα εισαι κομπλε.ρυθμιζεις τη γεφυρα στο υψος που θες(action). για μενα στο 14ο ταστο η αποσταση χορδης και πανω μερους του ταστου πρεπει να ειναι 1,5-2,00 μμ εννοειεται με ελευθερες τις χορδες πια.ρυθμιζοες και το intonation kaι καλες ροκιες.για οτι θες εδω ειμαστε

65
ο απολλωνας τα εδειξε τα πραγματα ακριβως οπως ειναι φιλε.εγω παιζω πολλα χρονια μπουζουκι και θελω ταστιερα με μεγαλο radius.επισης λεπτο μπρατσο για να μην αντιμετωπιζω το δικο σου προβλημα με τις κλιμακες ιδιαιτερα στα χαμηλα.επειδη και γω ειμαι ibanezakias (στο playability τουλαχιστον 8) πιστευω οτι η κλασικη που εχεις ειναι μια απο τις καλυτερες επιλογες.οι ηλεκτρικες εχουν στενα μπρατσα(wizzard) αλλα η ταστιερα απο το 12 και μετα ανοιγει πολυ.οπως και στις jackson.η μονη κιθαρα που με εχει βολεψει μεχρι σημερα ειναι η σειρα SA   h  SAS της ιβανεζ.αξιζει να της ριξεις μια ματια.και οσες δοκιμασα με τα χαρακτηριστικα που θελω (αλλες μαρκες αλλα και ibanez)δεν εκανε καμια. επισης περιμενω να δοκιμασω τη σειρα profecy της epiphone.εχω ανοιξει και θεμα σχετικα με αυτες.ευχομαι καλες δοκιμες παντως ;D ;D

66
ευχαριστω φιλε ησουν κατατοπιστικος.με ενδιαφερει παντως το σημειο που ειπες οτι ειχε λεπτο μπρατσο .για μενα ειναι βασικο.δεν ειμαι τοσο ψειρας στον ηχο.εσυ απο thomann την ειχες φερει? γιατι εδω αναμενουμε

67
καλησπερα παιδια.εγω συμφωνω σε ολα οσα λετε.αλλα εχω να παρατηρησω και το εξης.πολλες επωνυμες κιθαρες εχουν παρατηρηθει με ψιλοπροβληματα απαραδεκτα για το ονομα του εργοστασιου.επισης πολλα κινεζικα εργοστασια φτιαχνουν μπρατσα η σωματα για επωνυμες μαρκες και αυτο ειναι πλεον κοινο μυστικο.υπαρχει πασιγνωστη για παραδειγμα κινεζικη εταιρεια που βγαζει 5-6 σειρες,μοντελα. οποιο μοντελο και αν παρατηρησεις θα δεις οτι ειτε το σωμα ειτε το μπρατσο θα σου θυμισει αλλη επωνυμη κιθαρα ;D ;D ;D.και τελος υπαρχει κατασκευαστης πολυ επωνυμος ελληνας(δεν αναφερω για να μην κατηγορηθω για διαφημηση) ο οποιος ειναι αριστος οργανοπαιχτης με οικογενειακη παραδοση και ο γιος του συμετεχει σε ΜΕΓΑΛΗ ορχηστρα.ο συγκεκριμενος κατασκευαστης εισαγει κινεζικες κιθαρες ΑΛΛΑ επειδη ειναι γνωστης (παιχτικα)του αντικειμενου καποια στανταρ της κιθαρας φτιαχνονται με δικα του δεδομενα.μπρατσο ταστα radius ταστιερας και καλη γειωση στα ηλεκτρικα.δεν αφηνει τα οργανα δηλαδη στην τυχη τους οπως θα ερχονταν απο την κινα.οποιος παει και δοκιμασει κιθαρες σε οτι στυλ γουσταρει θα παει μεγαλη πλακα.με 200ε  βρισκεις οργανο να πεταει και αν θες μια ψιλοαναβαθμηση γινεται μετα ΤΟΠ.εγω παντως εχω εμπιστοσυνη σε κινεζικα προιοντα αρκει να ξερεις σε ποιους απευθυνεσαι

68
καλησπερα παιδια. οι συγκεκριμενες κιθαρες ειναι η καινουργια σειρα της epiphone.απο οτι ειδα χαρακτηριστικα το παχος ειναι 42μμ στο 1ο ταστο και 53μμ περιπου στο 12ο.σχετικα στενο μπρατσο. το βαθος ειναι 19μμ στο 1ο ταστο και 21μμ στο 12ο..δηλαδη στενο μπρατσο ,σχετικα ανετο (σαν το wizzard) kai ικανοποιητικο radius. υπαρχει και ενας τυπος στο youtube που τις δοκιμαζει ολες.  εχει δοκιμασει κανενας καμια? και τι εντυπωσεις ειχε?  ρωταω διοτι ο αντιπροσωπος δεν τις εχει φερει ακομη   να δοκιμασουμε τι λενε και ο Thomann τις εχει τσαμπα

69
με το radius εννοω την κλιση που εχει η ταστιερα.το κυρτωμα.ξεκιναει με 9,5 στις fender (για καλυτερα μπαρε υποτιθεται) και φτανει μεχρι τα 16.ισως και παραπανω. ibanez jackson. αλλα και αυτα γουστα ειναι.εγω αν εβρισκα κιθαρα με την ταστιερα (radius-ταστα) της gibson να ειναι σε μπρατσο ibanez (wizzard) θα την αγοραζα αμεσως.για μενα η καλυτερη αισθηση σε ταστιερα ειναι της gibson .φοβερο radius φοβερα ταστα και σχετικα στενη ταστιερα και στα πανω ταστα και απο το 12ο και μετα.στενη εννοω το παχος της οχι το βαθος.γιατι οσοι εχουν μικρα δαχτυλα δυσκολευονται στις κλιμακες απο το 12ο και κατω.....οπως και το καλυτερο σε αισθηση μπρατσο ειναι το wizzard για μενα.   εαν βρειτε καμια τετοια σφυρατε ετσι? ;D ;D ;D ;D

70
συμφωνω με τον απολλωνα φιλε.συνηθως το μπρατσο ειναι το παν στο παιξιμο.ειναι πως σου καθεται στο χερι .απο προσωπικη εμπειρια παντως τα στενα και λεπτα μπρατσα τυπου ibanez διευκολυνουν αυτους με μικρα δαχτυλα.καθως και το radius της ταστιερας.απο κει και περα τα ταστα ειναι προσωπικο και τεχνικο γουστο.τι ακριβως θες να κανεις με την κιθαρα.οχι οτι ειναι κατι απολυτο αλλα σε γενικες γραμμες τα ταστα βοηθανε σε συγκεκριμενες τεχνικες και αναλογως με την τεχνικη που εφαρμοζεις διαλεγεις και τα αναλογα.εγω προτιμω τα medium της ibanez

71
εαν πεσει το καπακι πατανε οι χορδες στην ταστιερα.η συγκεκριμενη κιθαρα απλα ηταν σαν τοξο γιαυτο και το action ηταν ψηλα και υπηρχε δυσκολια στο παιξιμο.απο οτι καταλαβα διορθοθηκε απο τους τεχνικους.

72
επισης το action στο 12ο ταστο πρεπει να ειναι 1,5 απο το πανω μερος του ταστου μεχρι τη χορδη παντα.υπαρτχει κιαλλος τροπος.εαν πατας ενα ταστο και στο επομενο το υψος (ταστου -χορδης) ειναι 0,3 εχεις το teleio action.στα 0,3 με πατημενη νοτα το επομενο ταστο ουτε τασταρει ουτε ειναι και ψηλα.γιαυτες τις μετρησεις οποιος δεν εχει ηλεκτρονικο παχυμετρο χωνει μια πενα (αναλογου παχους) αναμεσα στο ταστο και τη χορδη και ξερει που ειναι. thin pena 0.50  mm  medium 0.75 mm  heavy 1.00 mm.καλες ρυθμισεις

73
καλησπερα παιδια. η βεργα πρεπει να ειναι ολοισια με μια μικρη αποκλιση το πολυ 1μμ στο 12ο ταστο.εαν η βεργα ειναι σαν τοξο οσο και να κατεβασεις το action παλι δεν μπορεις να παιξεις.πατας το πρωτο και το ταλευταιο ταστο της κιθαρας ταυτοχρονα και κοιτας στο 12ο ταστο (αναλογως την κιθαρα.στις ibanez ειναι σο 8ο).η αποσταση χορδης και πανω μερους του ταστου πρεπει να ειναι 1mm το πολυ.εγω ρυθμιζω 0,5-0,8. και ουτε τασταρει ουτε τιποτα.φτιαχνεις λιγο και το action και τελος απλα πραγματα που στα μαγαζια το κανουν επιστημη

74
μα εγω δεν εθιξα την κιθαρα φιλε dee.μια χαρα κιθαρα ειναι . απλα τις "αγεφυρωτες διαφορες" τις φτιαχνουν τα χερια.γιαυτο και δεν παιζουμε ολοι με την ιδια κιθαρα.γιαυτο και οι καλλλιτεχνες εχουν καμια 50αρια ο καθενας.γιαυτο και ειπα να τη δοκιμασει πρωτα γιατι μπορει να του ειναι δυσκολοπαιχτη σε σχεση με την ibanez.εξαλου σε συγκροτημα παιζει.γιαυτο ειπα και για τον παιχταρα τον hammet τι ωραια που παιζει με δαυτη.υπαρχουν και αποδειξεις στο you tube. οταν ξεκινησε με αλλη επαιζε οπως και οι περισσοτεροι. κριμα δεν ειναι να μας κοροιδευουν οι καλλιτεχνες(ορισμενοι) με εταιρικα κολπα? ...αυτη ειναι καλη γιατι παιζει ο ταδε... η αλλη ειναι καλη γιατι την παιζει ο παραταδε....εγω ειμαι καθετος.τα χερια μας αποφασιζουν ποια κιθαρα ειναι καλη.ουτε οι μαρκες ουτε οι μαγνητες ουτε ο hammet.

75
πολυ σωστα φιλε.ειδικα σε μια τελευταια συναυλια που την εχει και το youtube παιζει καταπληκτικα με τη gibson που λες οτι εχει .τη μαυρη.βεβαια κανει μερικες γκελες. ψιλοφαλτσαρει αλλα ποιος νοιαζεται.ο κολλητος του και κατι κουφοι που ειχαν παει να τον ακουσουν ;D ;D ;D ;D ;D.μαλλον παλια με τη jackson επαιζε λιγο καλυτερα.και αυτο το εχει στο you tube.  για τους πονηρηδηδες το λεω απλα.και σορυ ε>?

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 8