Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - tech21man

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 35
1
Εχω το παλιο DSL401, σε καμπινα με 4 celestion blackbacks εβγαλε ηχο ισο και καλυτερο απο πολλους πανακριβους ΚΑΙ το DI του μου ακουστηκε καλυτερο απο το kemper σε συνδυασμο με extra eq compression και delay...

2
Εκεινο το πεταλι ειναι καλο για να πετυχεις τις συχνοτητες που θελει ο James Brown (πιθανα κοντα στον 5150 η ο,τι σχεδιαζε/ηθελε τοτε) αλλα πρακτικα ειναι μαλλον κατι κοντα σε παραμετρικο Eq δυο σταδιων και οχι το ιδιο ηλεκτρονικα με το pressence/ressonance.

Εξηγουμαι, και ειναι και καλο και κακο.

Οταν το μεγαφωνο κινειται, ειναι ενας μαγνητης που παραγει ...ρευμα το οποιο παει κοντρα στο ρευμα που ερχεται απο τον ενισχυτη και μαλιστα οταν λεμε κοντρα, εννοουμε εντελως 180 μοιρες αναποδα. Αρα, οποιες συχνοτητες (κυματα, θυμησου τα στασιμα απο τη φυσικη στο γυμνασιο) ειναι κυριολεκτικα ιδιες αλλα με φαση 180 μοιρες διαφορετικα θα ακυρωθουν. Αυτο σημαινει οτι επιλεγεις ποιες δεν θα ακυρωθουν με τα ρυθμιστικα Pressence/ressonance τα οποια ειναι φιλτρα ελεγχομενα (πυκνωτης, αντισταση και μπορεις να ελεγχεις την αντισταση και οχι τη χωρητικοτητα του πυκνωτη). Ομως σε σχεση με ενα eq φιλτρο σε διαφορετικο σημειο στο κυκλωμα τα Pressence/ressonance μπορουν να πανε το πολυ 3 σταδια προς τα πισω οποτε καταληγουν (το καλωδιο που φευγει απο το μετασχηματιστη προς τα πισω) στην Phase inverter λαμπα. Οποτε αρχικα κρατα οτι ειναι συνηθως σε διαφορετικο σημειο.


Δευτερευοντων και πιο σημαντικο ισως, η αποτελεσματικοτητα/χαρακτηρας των Pressence/ressonance εξαρταται απο ο,τι καταλαβες απο...την κινηση του μεγαφωνου που σε χαμηλες εντασεις ειναι μικρη (οχι μηδενικη) και σε υψηλες εντασεις τα pressence/ressonance αρχιζουν να...μην ποιανουν οταν εξαντλεις το wattage του ενισχυτη (γιατι βασιζονται σε διαθεσιμο gain...οταν γκαζωνεις ολα υπεροδηγουν, δεν ποιανουν).



Αρα, σε νορμαλ προς υψηλες εντασεις, ποιανουν σαν δυναμικα eq φιλτρα και ταυτοχρονα σταθεροποιουν τον ενισχυτη σαν συμπεριφορα, πιο ελεγχομενο/καθαρο/λιγοτερο παραμορφωμενο ηχο και διαλεγεις τις συχνοτητες με τα φιλτρα.


Αυτα σε πολυ χαμηλη ενταση στο δωματιο ποιανουν λιγο, η καθολου η παντως με τροπο που δεν ειναι ιδιος. Γιατι το μεγαφωνο δεν δινει το ιδιο ρευμα προς τα πισω. Σε πολυ υψηλη ενταση, αν το ζητουμενο ειναι ο χαρακτηρας του ενισχυτη σε εκεινο το σημειο, απλα θα επρεπε να τα κανεις bypass.


Ενας ενισχυτης (και οχι μονο) εχει βασισει την καριερα του στο bypass αυτων και ειναι ο rectifier αλλα το bypass ειναι σα να εχεις το pressence τερμα (θυμισου, λειτουργουν αναποδα. Διαλεγεις ποιες συχνοτητες δεν θα ακυρωθουν. Bypass= δεν θα ακυρωθει καμια απο τις πριμες). Οποτε στο modern mode= Pressence ressonance bypass ο ενισχυτης κερδιζει σε παραμορφωση, μπασσα πριμα και γινεται πιο "ζωντανος" αλλα σε βαθμο που δεν ειναι απαραιτητα καλος. Βασικα χαλια ειναι χα χα για αυτο και ο rectifier βλεπεις οτι θελει συνηθως ενα boost απο μπροστα (για τα ανεξελεγκτα μπασσα) και εχει ενα ΨΕΥΤΙΚΟ pressence για το modern καναλι. Αυτο ειναι ενα φιλτρο απο το treble pot, ισχυει μονο για το modern mode και κουρευει σταθερα συχνοητες απο το treble pot του bass mid treble tonestack κοντα στα 5-6 khz. Για να μαζεψεις το ξυσιμο απο τα πριμα.




Οταν ειμαστε σε attenuators δεν εχεις αυτες τις αλληλεπιδρασεις και φυσικα δεν εχεις τον χαρακτηρα αυτο. Για αυτο και βλεπεις κολπακια στα attenuators, bass treble ρυθμιστικα και εξομειωση καμπυλης αντιαστασης ανα συχνοτητα, γιατι πρακτικα λειπουν...αποσυνδεεις το μεγαφωνο απο τον ενισχυτη ως ενα βαθμο. Και line out οταν δινεις σε IR το ιδιο ισχυει.


Για αυτο και προτιμω αρκετα το compression/eq boost στη loop προσωπικα, ακομη εχεις ενα μικρο μερος της αρνητικης αναδρασης (ετσι λεγεται).

Απο εκει και επειτα δεν ειναι παντα απαραιτητη. Οπως ειπαμε ο rectifier την αποσυνδεει, ο mark IV/V επισης (extreme mode, λες και δεν βαζει ο κοσμος τερμα μπασσα πριμα στο γραφικο eq χα χα) και οι EL84 ενισχυτες οπως ο Vox AC απλα δεν εχουν αρνητικη αναδραση, αρεσουν πιο πολυ ετσι!


Το καλο με το πεταλι του Brown ειναι οτι αν θελεις το χαρακτηρα του 5150 σε αυτες τις συχνοτητες δεν πας στα τυφλα και ειναι πιο σταθερες αφου δεν εξαρτωνται και τοσο απο τον τελικο και το μεγαφωνο. Το κακο ειναι οτι θα αποδιδει διαφορετικα αναλογα με το πως αποδιδει και που ειναι η loop του καθε ενισχυτη. Πριν η μετα το master volume, π.χ. σημαινει πριν η μετα απο ενα ακομη eq φιλτρο (γιατι το pot κανει λιγακι και αυτη τη δουλεια) και αν ειναι πριν απο την phase inverter η οποια μπορει να παραμορφωσει πρακτικα βαζεις ενα ακομη pre distortion eq σε ενα σημειο στον ενισχυτη (αρα αναλογα με το ποσο μενει η δεν μενει καθαρη αυτη η λαμπα θα εχεις η δεν θα εχεις αποτελεσμα απο το πεταλι. Παραμορφωση σημαινει και compression και εξτρα αρμονικες που ...κανει τα γνωστα στο σημα.).

3
Εχω δοκιμασει το bbe, αν και βασικα κλωνο του. Το εχω δοκιμασει σε Loop, εχω δοκιμασει το plugin και αλλα. Δεν εχω δοκιμασει απο εμπρος γιατι ειχε βγει και ενα πεταλι. Οπως και να εχει, παροτι λεει οτι κανει κατι με τη διορθωση της φασης, δεν θα ελεγα οτι ειναι κατι που μου αρεσε η οτι ειναι πολυ διαφορετικο απο eq.

Εχοντας την καλη τυχη να εχω παρκαρισμενα τα μηχανηματα σε στουντιο μονιμα, μπορω σχετικα ευκολα να πω πως ακουγεται χαμηλα ως προς δυνατα. Το BBE με τιποτα δεν μου θυμιζει το πως δενουν οι συχνοτητες σε υψηλη ενταση (σε συνδυασμο με τα αυτια μου κτλ-δεν αναλυεται με ...μικροφωνο). Θυμιζει PA ηχεια σε σκυλαδικο με τερμπα μπασσα πριμα που εξισωνουν Καρρα-Βανδη. Το αποτελεσμα ειναι, αν σου αρεσει αυτο που κανει, οκ αλλα θα ελεγα οτι με φειδω, τι να πω...

Με compression-eq (ειδικα απο το tc g major η καποια που εχουν το LA comp εξομειωση, απλα στο tc διαλεγεις ...τα παντα) εχω πολυ πιο κοντινα αποτελεσματα.

4
Για whisper -low ηχους απο μεγαφωνο ομως ακομη το tech 21 trademark 10 ειναι το καλυτερο και με αυτο γινεσαι και καλυτερος παικτης...
Αυτο το παρατηρησα και εγω, διορθωνω κατα πολυ πλεον το παιξιμο μου, σε σχεση με οταν επαιζα με modeling amps...

Οι Tech21 trademark 10 και οι Peavey transtube ειναι οι πιο πειστικοι solid-state ενισχυτες (και οι πολυ οικονομικοι και φορητοι Blackstar fly 3, για αλλη χρηση βεβαια), ειδικα στις χαμηλες εντασεις οπως επισημαινεις...
Απ'οτι θυμαμαι και καποιοι Randall solid state παιζανε πολυ καλα με γκαζια, αλλα δεν θυμαμαι μοντελα...



Σωστα. Εχω και τον bandit παρεμπιπτοντως. Δεν κρυβουν λαθη. Ο rx randall σε ενα στουντιο με τη δικια του καμπινα μου ειχε αρεσει πιο πολυ απο ο,τι ο TSL με koch 4x12. Αλλα μπορει να εφταιγε και η koch η το ταιριασμα.


Ειχα και ενα rectifier στην ιδια καμπινα (orange) και με λιγο boost, πρακτικα φταρνιζοσουν και επαιζε 10 νοτες arpegio μονος του, φυσικα για lead βολευει ενω διατηρουσε και καλο cut στα ρυθμικα, ολα καλα αλλα ετσι και παιξεις στο Trademark, ειναι πρωτον σα να εχεις καρφι πανω στο μεγαφωνο την κιθαρα σου (σε ταχυτητα) και δευτερον σχεδον γυμνος αισθανεσαι. Και δεν ειναι οτι δεν εχει saturation...Απλα πρεπει να παιξεις πολυ καλα. Το DSL ειναι καπου στη μεση με τα σχετικα κλασσικα ισως iron maiden θολωμενα μεσοχαμηλα οπως συνηθιζω να λεω, πολυ καλοι ενισχυτες για αυτο που ειναι παντως...τα παντα ειναι θεμα εφαρμογης, ισως περισσοτερο και απο ο,τι γουστο.

Pantera με υπερβολικα λασκα λαμπατους δυσκολευομαι π.χ...

5
Εγω παλι επαθα πλακα με το παλιο DSL 401 που απλα δεν το ειχα σε υποληψη. Με αλλαγμενες nos λαμπες και μεγαφωνο παιζει απιστευτα χαμηλα, απιστευτα ψηλα (αλλα θελει καμπινα με αρκετο δαγκωμα σα την orange με τα blackbacks ενος φιλου και το πραγματικο σοκ ηταν ο ηχος απο τα ακουστικα.

Εχει emulated out το οποιο ακουγεται λιγο καλυτερα απο τα περισσοτερα (του mesa που ειχα ηταν μουντο, του triaxis, ψιλο χαλια και του studio mesa πολυ καλο αλλα του DSL ειναι καλυτερο). Εβαλα ενα απλο multieffect μετα (zoom g1 four) γιατι εχεις εξτρα eq, delay looper drums, τα γνωστα.

Εχοντας τα περισσοτερα plugin και αρκετα DI μαραφετια και εχοντας απογοητευτει (συγκριτικα με την τιμη) απο το Kemper, το DSL ειναι απλα καλυτερο για εμενα σε ολα, αφου σκαλισεις λιγο τον ηχο μετα.



Για whisper -low ηχους απο μεγαφωνο ομως ακομη το tech 21 trademark 10 ειναι το καλυτερο και με αυτο γινεσαι και καλυτερος παικτης...

6
Ολοι οι 'νεοι' λαμπατοι ενισχυτες παιζουν μια χαρα σε εντασεις δωματιου,ανεξαρτητως watt.Οποιονδηποτε και να διαλεξεις παλι θα ακουγεται καλυτερα απο καθε ειδους πεταλακια η ακομα χειροτερα τις ψηφιακες ριες που κυκλοφορουν.
Αυτά δεν ισχύουν ούτε με... σφαίρες, και όχι δεν είναι υποκειμενικό το θέμα, αντικειμενικά δεν ισχύουν... Και δεν το τονίζω μόνο για τον TS  (που μετά από... 2 χρόνια, μάλλον θα έχει κάνει τις επιλογές του) αλλά για οποιονδηποτε τυχόν διαβάσει το ποστ σου και παρασυρθει να κάνει μια άστοχη και ακριβή αγορά για χρήση στο σπίτι...


Ετσι λες εσυ.

Υποθετω οτι οι εμπειρίες σου τα επιβεβαιωνουν.

Εγω παιζω κυριως metal και μετα απο ενα σκασμο μηχανηματα και software και kemper και και και μπορω να βεβαιωσω οτι ειναι αναλογα το μηχανημα ενω ακομη καο για τρανζιστορ η μοντελλινγκ σχεδον κανενα δεν διατηρει τον ιδιο ηχο οσο αλλαζει η ένταση.


Αλλα επειδη το ζητούμενο ειναι ενταση διαμεριατος; Μπορω ανετα να παοξω το soldano μου (100 watt) και το marshall dsl μου χαμηλα. Πολυ χαμηλα. Χρησιμοποιω boost απο μπροστα και post eq και compressor στη loop (σε χαμηλες εντασεις δεν υπαρχει πρόβλημα) απλα για να μιμηθω ο,τι νομιζω οτι μαρεσει σε υψηλη ενταση. Επειδη εχω τα μηχανήματα σε δικο μας στουντιο και ειμαι επαρχιακα δεν εχω προβλημα να τα δυναμωσω, αλλα τα αυτια δεν αντεχουν παντα.


Αυτο που θέλω να πω ειναι οτι δεν υπάρχουν κανονες. Το peavey XXX super 40 λαμπα που ειχα ηταν πολυ πιο ευκολο σε ενταση δωματιου απο το bandit που εχω τωρα για παραδειγμα. Τρεχα γυρευε. Ενας απο τους καλύτερους ενισχυτες σε master volume λαμπα ειναι ο evh 5150 50 watt και ένας απο τους χειρότερους ο evh lbx 5150 20 watt  και τελικα δεν ειχε σχεση με τα watt. Αν θελεις δες τον 5150 lbx iii s στο οποιο το διορθωσανε και παιζει απο πολυ χαμηλα.


Πολυ καλο ηχο μπορεις να εχεις απο χαμηλα και με λαμπατα και με αλλα. Ακομη και το μοντελλινγκ δεν λεει πολλα σαν εγγυηση γιατι μπαινει παράγοντας το γουστο. Το kemper με ενοχλει στις χαμηλες και σε καποιες ψηλες συχνοτητες. Αλλαζεις ακουστικα η μονιτορ αλλαζει ο ηχος...το boss katana 50 για μενα ειναι ενα απο τους χειροτερους ενισχυτες που εχω δοκιμασει και ομως σε πολυ κοσμκ αρεσει. Και ειναι το boss gt10 σαν αλγοριθμοι επιβεβαιωμενο και ζευγαρωμενο σε δικο τους τελικο. Ισως εφταιγε το μεγαφωνο του combo της roland...



Αν μπορεις δοκιμασε ο,τι ειναι διαθεσιμο πριν αγορασεις θα εκπλαγεις πολλες φορες. Παντα με την κιθαρα σου και ο,τι βαζεις απο μπροστα.


Αν ενας ενισχυτης εστω και λαμπα απλα σε συγκινει θα βρεις καποιες φορες τροπο.

Ο αγαπημενος μου all time brunetti ειναι πολυ δυσκολος σε χαμηλη ενταση και ομως με τα κολπα που προανεφερα παιζει ανελπιστα καλα.


Να θυμασαι επισης οτι αν υπαρχει loop και μπορείς να χαμηλωσεις το σημα εκει σε αφήνει να ανοιξεις το μαστερ παραπανω. Καποιες φορες και μονο αυτο αφηνει τον ενισχυτη να αναπνεύσει. Αλλαζει η αντίσταση πριν απο την phase inverter και ταυτόχρονα αυτο σημαινει οτι αλλαζει το eq σε εκεινο το σημειο και κερδιζεις πριμα
.Μια χαρα. Ειδικα για metal συχνα πολυς απο το χαρακτηρα είναι στην προενισχυση καιε αυτο το κολπο παιρνεις πολυ καλο αποτελεσμα.


Αν πρέπει να σταθεις σε μοντελλερ για μενα τα καλύτερα ειναι το tech21 trademark 10 και τα plugin της audio assault. Ειδικα τα τελευταία τα θεωρω ο,τι καλύτερο ever για το ειδος. Μπροστα και απο τα μεγαλα ονόματα.

7
Ενισχυτές / Απ: kustom defender v1 retube
« στις: 27/09/18, 21:08 »
Τον ειχα. Φοβερος ενισχυτης. Ολο χαλουσε χα χα. Αλλα δουλευε κιολα και εκανε ο,τι μπορεις να φανταστεις.

Συγεκριμενα, σαν καθαρη πλατφορμα για πεταλια, απο τις καλυτερες. Νομιζω τον ειχα με EL34 και παλι ακουγοταν πολυ διαυγης γενικα.

Βαζοντας το master στο παιχνιδι, παρα πολυ καλο και αυτο. Αλλα μεχρι σχετικα crunch οχι πολυ hi gain, με boost απο μπροστα, κοντραριζε σε καλη καμπινα σχεδον οποιο hi end ενισχυτη θελεις.

Κυκλωμα bias εχει κατι δικο του αν θυμαμαι δεν ξερω αν γινεται κατι σαν self bias (το οποιο δεν ειναι τοσο απλο οποτε καλυτερα σε τεχνικο. Μπορει να μη ρυθμιζεται καν και να δουλευει με ολες τις λαμπες αλλα επιβεβαιωσε το η θα σου διαλεξει αυτος δυο matched που θα πεφτουν πανω στο ο,τι διαλεξε ο κατασκευαστης παρα κουτουρου.)


Γενικα πολυ ωραιο μηχανημα. Θα τον ξαναεπαιρνα για να παιζω αλλα δεν ξερω αν θα τον εβγαζα live.

Παρεμπιπτοντως σχεδιαση james brown (ολα τα peavey!).

8
Ενισχυτές / Απ: Mesa boogie TriAxis help
« στις: 07/11/17, 13:17 »
Ειχα triaxis δανεικο για καμποσο καιρο, θα σου πω μονο οτι χαλασε 2 φορες, αλλα η μια φορα ηταν o midi ελεγχος. Αν αυτο χαλαει μπορει να συνδεει/αποσυνδεει gain παρα το οτι γραφει καθαρο καναλι μπροστα στα led κτλ. Την αλλη φορα ειχαν χαλασει τα led. Το οποιο σημαινει οτι μπορει να κολλαει το τι δειχνει γενικα.

Θα σου προτεινα δυο πραγματα, το ενα ειναι να το δει τεχνικος και το δευτερο αν ειναι οκ, πουλα το μετα χα χα.

Το ξυλο που τρωει ηχητικα απο το studio preamp της ιδιας εταιρειας δεν περιγραφεται, αλλα εκεινο δεν εχει presets, ειναι πρακτικα ενας ηχος και τερμα. Ακομη και το καθαρο καναλι δεν ειναι πολυ καθαρο οταν ρυθμιζεις για παραμορφωση.

Και οταν ξεπερασεις το "θελω τον ηχο των παλιων metallica ΤΩΡΑ" (φαση που την περναω που και που...και δεν ηταν μονο οι mesa σε καμια περιπτωση ουτε καν οι emg για το master of puppets...) θα δεις ποσοι ενισχυτες ποιανουν τετοιους ηχους χωρις καν πολλα ζορια η λεφτα.

Αν παλι παιζεις κυριως σπιτι...με ενα σωστο πακετακι IR και το amplitube mesa boogie pack νομιζω οτι ποιανεις πρακτικα τον ηχο του album...καλυτερα απο οποιοδηποτε triaxis. Sad but true...

Και ο καλυτερος ηχος για master τον εκανε ενα παλλικαρι στο guitarampmodelling com με το free (!) lepou legion και μια δικια του IR...επαθα πλακα.

Μετα απο τοσα χρονια και τοσα λεφτα βλεπεις να ποιανουν τρελλο ηχο με free πραγματα.


Παρεμπιπτοντως, αν θελεις πιο παλιο ηχο hetfield στα ρυθμικα...seymour duncan invader. Δεν δουλευει σε ολες τις κιθαρες και σε ολους τους ενισχυτες, αλλα ο master ηχος οφειλεται και σε αυτον...οχι EMG.

9
Mπορει να εχει κατι απο τους waza, αλλα ο πυρηνας πρεπει να ειναι και παλι cosm. Συγεκριμενα ξεκλειδωσανε κρυμμενους ενισχυτες στη σειρα katana και ειναι, πρακτικα ολοι της gt10. Παντως η boss πρεπει να εκανε πολυ καλη δουλεια ουτως η αλλως με καλο τελικο.

10
Ενισχυτές / Απ: Mesa/Boogie Triple Crown
« στις: 22/01/17, 22:21 »
Δεν θα εβαζα το tubemeister διπλα σε καλο boogie αλλα δεν ειναι μονο τα χαρακτηριστικα που κοιτας οταν βγαινουν οι τιμες.

Οποτε, tubemeister=made in china, με την φιλοσοφια της hughes and kettner για τα φτηνα της μηχανηματα (οχι ο,τι καλυτερο σε υλικα και κατασκευη. Αλλα δεν νομιζω οτι θα με ενοιαζε τοσο (ο ηχος μετραει) αλλα ουτως η αλλως η mesa δεν κανει τσιγκουνιες στο πως φτιαχνει τον πιο "φτηνο" της μεχρι τον πιο ακριβο). Οχι οτι δεν εχει και 3000ρικα τον triamp η τον duotone που σκιζουν, αλλα, αλλο προιον το tubemeister αλλο το triple crown αλλο το triamp κ.ο.κ.

Μετα πρεπει να σκεφτεις και την λησταρχικη τιμοκαταληξη στην "μεταφραση" τιμων απο ΗΠΑ σε ευρωπη, δλδ 1700 σε ΗΠΑ? 2500 σε ευρωπη, 3500 σε Αυστραλια! (τα χειροτερα). Αντιστοιχως συνηθως ευρωπαικα μηχανηματα τιμολογουνται παραπανω στην εκει οχθη...

11
Καλη φαση! Και ακουγεται πολυ ωραια. Τι τελικο χρησιμοποιεις? Σε w/d/w παιρνω τον καλυτερο δυνατο ηχο με διαχωρισμο στα time effects αλλα, πραγματικα δεν ειναι για κουβαλημα χα χα.

12
Ενισχυτές / Απ: BIAS Head amp
« στις: 01/11/16, 21:17 »
Προσφατα επαιξα αρκετα με το kemper και το δοκιμασα σε ολα τα σεναρια εκτος απο live.

Καλο ειναι...ενισχυτης δεν ειναι. Αν εχεις σκοπο απλα να το χρησιμοποιεις περιπου σαν ψηφιακο προενισχυτη με εφφε και να ταιζει κανονικο τελικο (ss η λαμπα) και κανονικα κιθαριστικα μεγαφωνα τοτε σιγουρα θα κανει φοβερα αυτη τη δουλεια. Αλλα το 60% του αποτελεσματος ειναι ο τελικος η καμπινα και η διαδραστικοτητα τους.

Απο εκει και επειτα, direct που το επαιξα με μπαντα, λειτουργει παρα πολυ καλα, δεν εχω δοκιμασει το axe-fx ετσι αλλα θα με ικανοποιουσε στο να ακουγομαι. Δεν εχει ομως εκεινο το "hey ντραμμερ, παιξερ ρε συ λιγο πιο δυνατα δεν σε ακουω!" που ισα χαιδευεις τις χορδες και σκοτωνεις με ενα καλο μεγαλο λαμπατο.

Εχει ομως καλο κομπρεσσαρισμα κτλ, και κοβει. Απλα ειναι ενας, αρκετα, απομακρος ηχος για μενα, σε συγκριση με το πως χτυπαει και νιωθεις εναν καλο ενισχυτη ακομη και τρανζιστορ.

Το tech21 trademark 10 μου επισης το δοκιμασα ξερο, direct, μετα απο το kemper. Δεν ηταν ακριβως το ιδιο καλο, αλλα ...οκ δεν απειχε ετη φωτος και μαλιστα αν σκεφτεις ποσο κανει το ενα και ποσο το αλλο, αστα. Και, ηταν εξισου η πιο καλο σε feel.

Πως συνδεονται ολα αυτα με το bias?

Το kemper γενικα χρησιμοποιει proprietary τεχνολογια, τοση που δεν ειναι τυπικο modeller.
Το bias χρησιμοποιει λογικη παρομοια με του axe-fx 2 match: διαλεξε τον πιο κοντινο (σε στυλ και δυναμικες και ηχο) ενισχυτη απο τα amp models και θα κανει ενα eq match στο τελος μεσω μικροφωνου και πανω κατω αυτο ειναι (πρακτικα...δικιο εχει. Σαμπως ποσο πια διαφερουν τα κυκλωματα. Τα αυτια σιγουρα θα ξεγελαστουν δες αυτο)

! No longer available



Παρολαυτα οφειλω να αναφερω τα εξης...

Αν δεν το πας επαγγελματικα (ειτε στουντιο ειτε live) και να χρειαζεσαι την ποικιλλια τοτε για μενα κανενα απο αυτα δεν αξιζει ως προς τα καλα software που βγηκαν.

Αυτο μας φερνει στις δυνατοτητες τους: EQ match κτλ κανεις και με το bias στο pc και με το revalver 4.

Το bias στο pc δεν μου αρεσε καθολου. Μου δινει πολυ ψευτια τουλαχιστο σε αισθηση ουτε γραφει και τοσο καλα (εγω δεν τα καταφερα τουλαχιστο...). Δεν με κανει να θελω σιγουρα το bias head.

To revalver για καποιους καλους ηχους τα σπαει!!!

Το amplitube 3.0 και 4.0 για μενα ειναι πρακτικα στο ιδιο επιπεδο με το kemper και σα να μη φτανει αυτο, καποια πραγματα που εκανα με το amplitube δεν ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να τα ποιασω με το kemper. Το amplitube ειναι πρακτικα μια εξαιρετικα βαρια μαθηματικη προσομειωση πολλων μεταβλητων και γονατιζει ακομη και καλα pc. Το να κανεις διπλη αλυσιδα με διαφορα μικροφωνα και ακυρωσεις φασεων κ κομπρεσσορες eq και delay ειναι ιστορια. Μεχρι και το axe-fx εχει dsp limit παρεμπιπτοντως.

Το amplitube 3.0 σε καποια φαση ακουγεται καλυτερα απο το 4.0 και το αντιστροφο!!!


Αν ηθελα bias παρε ενα φτηνο iphone η ipad να το τρεχει, ενα behringer inuke η t bone βαρβατο τελικο και με 300 κατι εισαι ετοιμος και ...με καλυτερο interface απο το head για μενα


Παρεμπιπτοντως μια και μιλαμε για βαρβατο ποσο (1425 το head στο thomann) αν σαρεσει το tweakability αυτο του bias ειναι ενα τιποτα μπροστα στο revalver 4 που πραγματικα πειραζεις στοιχεια επανω στις λαμπες και στους μετασχηματιστες, οχι μονο τυπους οπως επισης και του amplitube σε θεμα καμπινας (μπορεις να αλλαξεις οποιο απο τα 4 μεγαφωνα θελεις με οποιο τυπο θελεις...πριν παμε στο 3d χωρο για τα μικροφωνα, ενω ενα mesa boogie mark IV προσομειωνεται με ολους τους διακοπτες μπρος πισω...ουτε το axe-fx δεν το κανει αυτο).


13
Σε αμεση συγκριση δεν με εντυπωσιαζει οσο ο mark v..
Στα 2 τελευταια album που εχει γραψει με αυτον ο ηχος του ηταν καλυτερος για μενα πιο ''progressive''  στο demo με τον 2C ειναι πολυ αχρωμος τονικα και σκοτεινος δε ξερω αν ειναι και οι μαγνητες του σε αλλο προσανατολισμο αλλα ο crunchlab εχει ποιο ευκρινεια και απλοικοτητα να το πω ετσι
Αnyway petrucci ειναι οτι θελει κανει τι να του πει κανεις  ;D

Προσφατα επαιξα με ενα mark V. Ωραιος ενισχυτης αλλα πραγματικα, δεν μπορει καν να συγκριθει (στο ιδιο θεμα) με το studio preamp που ειχα. Ειναι σχεδον σα το triaxis (που επισης ειχα) σε combo version και πραγματικα αξιζει για τα καθαρα και το crunch/fender style 2ο καναλι, αλλα ...δεν μου αρεσε και τοσο εκει που επρεπε να διαπρεπει.


Βασικα, οι ηχοι που παιρνω απο το amplitube 4.0 direct απο το mesa boogie amp model πιο καλα μου καθονται για σπιτι δοκιμαστε το!

Μπορω να πω οτι αλλοι 5-6 hi gain ενισχυτες που δοκιμασα παραλληλα εκεινο τον καιρο τον σκοτωνουν λιγακι, αλλα γουστα ειναι αυτα.


Καλυτερα κανα παλιο mark IV ισως...

14
Πολυ αγχος για το τιποτα.
Πολλα σεναρια.

Μη επιστημονικα τεκμηριωμενες απαντησεις.


Για μενα εινα να μαθεις να παιζεις και να διαλεγεις συχνοτητες πρωτα σε καθε ενισχυτη και ασε και τους αλλους να κανουν τη δουλεια τους...

Παραδειγμα.

Κανουμε ενα live στο οποιο εσκασα μυτη (και λογω χωρου στο αυτοκινητου) με τον μικρουλη 112 combo peavey XXX που ειχα τοτε. Ο εταιρος κιθαριστας εφερε μονο πεταλιερα και ενισχυτες ειχε και εκει.

Χρονος πιεσμενος, χωρος οπως ειπαμε οχι για εξτρα εξοπλισμο.

Μας βοηθα ο ηχοληπτης ο οποιος στην αρχη λεω ωχ, κρινοντας λανθασμενα απο την ηρεμια του κατα καποιο τροπο.
Στηνουμε μαζι το xxx μου ανορθοδωξα (ειχα φερει και μια καμπινα 112 closed back με V30 brunetti να βαλω εκει mic οχι στο μεγαφωνο του XXX που ειναι open back και δεν απενεργοποιειται, ξεχναμε τα καλωδια στο σπιτι...). Μου το στηνει τοσο χαμηλα (πειραζα και μου λεει εδω αστο οπως ειναι) σε ενταση που του λεω...δεν θα ακουω. Μου λεει μην ανησυχεις.

Ο συνκιθαριστας παιζει απο ενα marshall στο return, 100ρη με 4x12. Toυ το βαζει τοσο δυνατα που...δεν μπορουσε σχεδον να καθισει μπροστα.

Απο μεσα μου σκιζω φωναζω και οριωμαι για την κοινωνικη-μουσικη και ηχητικη αδικια σε ενταση κτλ που θα υποφερω...

Κανουμε soundcheck αλλα και το live και αλλη φορα καλυτερα να μασαω παρα να μιλαω.

Ηχο ειχαμε και οι δυο, μια χαρα, ισορροπημενο μεταξυ μας, εξω βγηκε μια χαρα, ακουγαμε απο τα μονιτορς (τρια ο καθενας, ενα με την κιθαρα μας μεσα, ενα φωνη και ενα τα υπολοιπα) και ο ανθρωπος εκανε φανταστικη δουλεια.


Αυτο μου μεινε, κατα βαση ηθελε ενα καλο ηχο να δουλεψει και σιγουρα επεξεργαστηκε μετα αλλα το θεμα ειναι τι ακουγα και τι βγηκε εξω.

Εκανα παρομοια τεστακια στο reaper, πειραζα σηματα, .wav, plugins κτλ. Η αληθεια ειναι οτι πολυ απλα, μπορεις μετα να κανεις το καθε τι να "κοβει" και να ακουγεται παραπανω αν εχει μια νορμαλ πρωτη υλη σαν ηχο.


Αν τωρα επιμενεις στο metalzone ηχο με ολα τα μεσαια κομμενα ε οκ, μπορει εκει να μη λειτουργησει. Αμα εισαι 40+ και ακομη επιμενεις εκει μπορει να πεσεις σε προβλημα.


Ενα προβλημα προβλημα μονο επι της πρακτικης αποψης ειναι να θες να ακουγεσαι απο τον ενισχυτη σου πανω στη σκηνη. Αντι δηλαδη να πεις βαλτο σε μια γωνια να δινει σημα και παρατα το, να πρεπει να ακους να σε ακουνε, να βγαζει καλο ηχο για εξω και να μη καταστρεφεις και τον ηχο των υπολοιπων. Εκει ειδικα σε μπαρακια κτλ με ενισχυτες τυπου τσιτωσε με να παιξω καλα σα τους KLANEY *δεν μπορω να κρατηθω για το Κ μπροστα...! εκει οκ μπορει να εχεις προβλημα, ειναι συγκεκριμενες συνθηκες. Βαζεις κανα πεταλι στο καθαρο ισως η παιρνεις modeller και αυτοενισχυεσαι μετα?



Τωρα στανταρακια του τυπου V30, jj, marshall les paul κτλ τα ακουω βερεσε (σορρυ adrian!). Οπως λεει και ο phil x μπορει να ηχογραφησω η να παιξω με ενα "wall of marshalls" και το ρημαδι το 15 watt evil robot του (που βασιζεται στον tone master (ΟΧΙ FENDER) ενισχυτη ακορντεον η κατι τετοιο, βασικα σα μινι plexi με 6V6) να ακουγεται παντα μεσα στη μιξη (τους περισσοτερους τους εχει εξαφανισει και τους εχει στο υπογειο του ενας κιθαριστουλης με το ονομα van halen!). Και ποσες φορες και αν εχω δει κιθαριστα με les paul να χαντακωνεται in the mix live...ειδικα ρυθμικα. Δεν θα το ριξω στη les paul παντως...

Καποια πραγματα σιγουρα βοηθανε αλλα εξαρταται και πως θελεις να ακουγεσαι. Σε ενα μπασσατο mix μια boss gt μπορει να κοβει σα laser αλλα εμενα μου ερχεται να κοψω φλεβες απο τα τζι τζι ρι μι τζι ρι.

Aπο την αλλη το framus dragon που ειχα μπορουσε και να παιξει ο,τι πλακιτσα ηθελες σε ντραμερ η στο μπασσιστα, πιο επιβλητικο ενισχυτη δεν εχω ξαναδοκιμασει ειδικα στα μπασσα, ο μονος ενισχυτης ο οποιος ψιλοχαιδευεις την κιθαρα και λες στον ντραμερ, ρε συ παιξε λιγο πιο δυνατα δεν σε ακουω. Καλα ο μπασσιστας εχει αρχισει να μαζευει κιολα...ουτε και αυτο το λες σωστο.

Ο framus λοιπον μπορουσε να γκρεμισει καθε mix. Ο brunetti μου και ο soldano που εχω τωρα "δυσκολευονται" να ακουστουν συγκριτικα αλλα, οταν λεμε ΑΥΤΟΝ τον ηχο θελω τωρα, ο brunetti π.χ. τον εχει. Απο εκει και περα ολα βγαζουν live για πλακα.

Οποτε, για μενα τουλαχιστο, πρεπει να θελεις να δουλεψεις με τα μηχανηματα που σου δινουν αυτο που πραγματικα ζητας και απο εκει και επειτα αναλογα τις συνθηκες να επιτρεψεις και στους αλλους να κανουν αυτο που πρεπει...Αν εκανε το mix κιθαριστας (οπως οταν κανω εγω χε χε) ακους μπροστα τις κιθαρες, λεει, καλα ειναι!!!

Αν το κανει ντραμερ ακους τυμπανα ενω αν το κανει τραγουδιστης ακους σαν καραοκε. Ο μπασσιστας βλεπει champions league συνηθως.




15
Ενισχυτές / Απ: Ενισχυτης - ερευνα
« στις: 08/03/16, 10:19 »
Δεν υπαρχει too much. Υπαρχει πως εχει φτιαχτει ενας ενισχυτης και τι θελει να πετυχει καποιος με αυτον.

Προφανως οσο περισσοτερα τα watt μετατοπιζεται το σημειο που συμμετεχει ενεργα και ο τελικος στη...φωνη σαν συνολο.

Αλλα δεν ειναι μονο αυτο.

Εως τωρα ο ενισχυτης που παιζει με μεγαλυτερη συνεπεια ψηλα χαμηλα απο λαμπατους που ειχα ειναι ο framus dragon και ειναι 100 watt με 4 EL34. Σχεδον οπως ακουγεται ψηλα ακουγεται και χαμηλα. Προφανως κρατα την phase inverter καθαρη και ισορροπεις το preamp σημα με τον τελικο με πρακτικα, 3 master volume (ενα στο καναλι, δυο ακομη global). Και ο SLO το κανει αυτο αλλωστε ο dragon τον κλεβει σαν σχεδιο αρκετα (και χιλλιοι αλλοι δυο!).

Ενας που εδινε τρελλο σκασμενο Marshall ηχο που ειχα ηταν ο marshall vintage modern. Μιλαμε για αρκετα ...φοβερο ηχο με στοιχεια που μονο σε ψηλη ενταση θυμαμαι να επαιρνα. Πως γινοταν αυτο? Ευκολα. Το master ηταν μετα την phase inverter. Οποτε ο προενισχυτης εσκαγε πρακτικα εντελως, παραμορφωνε και την Phase inverter Και μετα το master χαμηλωνε τα παντα. Eιχα αρκετο gain για early thrash. Παιρνω το effects send που ειναι μονο το preamp το στελνω στην καρτα ηχου και τι ακουω? Με τερμα ανοικτο το gain ενα πρφτ πρτ κλανιτσα crunch το οποιο δεν εφτανε ουτε για lenny kravitz στα light του. Που πηγε ο ηχος? Ο marshall ηταν 35 watt με δυο KT66 και πρακτικα επαιζε χαμηλα αλλα με εντελως αλλο ηχο απο ο,τι ψηλα ως προς τον τερας framus και δεν μπορουσες να βασιστεις σε αυτον για συνεπεια, αλλαζε συνεχεια ο ηχος αναλογα με την phase inverter παραμορφωση. Ευτυχως παντα ειχε κατι καλο να πει χα χα.



Αυτα ειναι δυο απλα υπερχαρακτηριστικα παραδειγματα για το πως το τι πραγματικα παιρνεις σαν συνολο ειναι ενα αθροισμα απο αλλα. Σαν να σκας πεταλια το ενα πανω στο αλλο και να ανεβοκατεβαζεις ενταση και gain στο καθενα.


Ενισχυτακια σα το tiny terror χωρις τετοια κολπα και μια και βασιζονται στην phase inverter παραμορφωση μπορει να ειναι πιο δυσκολο να παρεις αυτο για το οποιο φτιαχτηκαν στο σπιτι και 5 watt να ειναι. Γιατι το design τους και πρακτικα ο καλος τους ηχος μπορει να ειναι σχεδιασμενος να ερχεται με τετοιο τροπο.



Κολπακια που εχω βρει οτι βοηθανε απιστευτα ειναι:

Overdrive boost απο μπροστα (ενα tube screamer με κλειστο το gain η ελαχιστα ανοικτο σε ενα βρωμικο καναλι αλλα οχι τερμα gain και αυτο)


Eq σε (παραλληλη) loop

Ενας compressor εστω και απο multi effect (ευκαιρια για το delay) στη loop. Το τελευταιο ειναι ανορθοδοξο, εντελως αχρηστο εως και κακο για τον ηχο σε μεγαλες εντασεις (κουτσουρευει τον ενισχυτη) αλλα σε χαμηλες εντασεις, δινει ενα μερος απο το power amp compression που μαζευει τις συχνοτητες. Πολυ πολυ ωραιο κολπο σε καποιους ενισχυτες.


Attenuator να βαλεις αλλα πολλα βασικα πραγματα δεν τα κανει σωστα και επισης ακομη προσωπικα δεν πειθομαι για την απολυτη ασφαλεια ενος τετοιου εξαρτηματος για τον ενισχυτη. Η αντισταση δεν μενει σταθερη αναλογα με τη συχνοτητα, σε αυτα ειναι σταθερη. Ισως κατι με speaker motor σα τα weber mass αλλα αντε βρεστα ευρωπη.

16
Παροτι εκανε επιτελους το ενδεδειγμενο (σιγα μην ακουνε οι περισσοτεροι κατασκευαστες που απλα προσθετουν ενα ενα τα gain stage και τα λενε καναλια) και επιτελους μπορεις να εχεις δυο crunch η δυο lead ανεξαρτητα απο το καθαρο (καλυτερα και απο το παλιο quad preamp), εχει δυο πραγματα που δεν μαρεσουν.

Πρωτα το input volume στο καθαρο ειναι ανεξαρτητο πλεον απο το σημα που φτανει στο lead gain pot. Το οποιο οπως ειπε και ο ιδιος (και οπως και στο mark V) ειναι hardwired στο 7/10 που ναι μεν ειναι μια καλη τιμη (για οσους ειχαν mark ξερουν πανω κατω οτι δουλευει καλα) αλλα πολλοι απο τους ηχους που αρεσουν στον κοσμο ειναι -αναλογα με το μαγνητη- input χαμηλα με lead drive ψηλα αλλα και το αντιθετο. Καταλαβαινω οτι ετσι ανεξαρτητοποιησαν το καθαρο καναλι αλλα θυσιασαν κατι το οποιο ειναι trademark δυνατοτητα μεταξυ των χρηστων, το οποιο αξιζει κατ'εμενα. Το mark IV το ειχε. Μπορει να μπερδευε κοσμο να βγαζαν ενα ακομη pot στα lead καναλια. Ας τα λεγανε Input gain και lead gain για καθε καναλι. Ουτως η αλλως μιλαμε για πολυπλοκους ενισχυτες.

Ο petrucci ειναι live παικτης, πολυ καλα εκανε και εβαλε midi 2 eq κτλ. Παρολαυτα ενα ακομη σημειο κλειδι ισως ειναι οτι ενα σημειο ηχητικα που επηρεαζει ολο τον ενισχυτη ειναι οτι μπορεις να τρεξεις τις δυο EL34 σε λειτουργια τριοδου και τις 6L6 σε πεντοδο. Η πεντοδος δινει παραπανω headroom και punch συμφωνοι. Αλλα το τριοδος πεντοδος μιξη + το περιεργο bias της boogie που κανει τις EL34 να ειναι κοντυτερα στην ταξη Α σε λειτουργια (βγαζοντας πανω κατω, περιπου 20 watt) κανει τους παλιους boogie πρωτα απο ολα ενισχυτες 65-70 watt απο τεσσερις λαμπες, πιο ευκολο να τους "σκασεις" και λιγο και κυριως τους κανει λιγο να διαφερουν ηχητικα. Αυτη η "δυνατοτητα" ηταν, στανταρτ στο mk IIC+, δεν ειχε πεντοδο, υπηρχε με διακοπτη σε καποιες εκδοσεις mark III, υπαρχει με διακοπτη σε ολες τις εκδοσεις mk IV, δεν θυμαμαι ο V τι κανει αλλα ο J2Pc δεν το εχει. Και δεν ηταν και τιποτα το σπουδαιο να προστεθει. Εκτος και αν ηθελε και αλλες αλλαγες μεσα...

Τελος το pressence switch αλλαζει τις συχνοτητες απο ο,τι λεει (προφανως ενας πυκνωτης προσθαφαιρειται) αλλα δεν φαινεται πουθενα να υπαρχει η δυνατοτητα να βγαλεις εκτος ολο το negative feedback loop. Αυτο ειναι πρακτικα το σημα που γυρναει πισω στον ενισχυτη και μαλιστα στο mark IIC+ δεν γυρνουσε μονο στην PI που ειναι ευκολο μαθηματικα να υπολογιστει σχετικα, αλλα πιο πισω στον προενισχυτη που ειναι πιο αστα. Κατι το οποιο μιμειται και ο fryette. Τελος παντων, οταν αυτο το σημα γυρναει με φαση 180 μοιρων, κουτραει με το κανονικο σημα, και αφαιρουνται καποιες συχνοτητες. Αυτες επιλεγονται ουσιαστικα με το pressence. Βασικα επιλεγονται ποιες δεν θα ακυρωθουν. Βγαζοντας ολο αυτο το σημα που γυρναει πισω, εχεις το λεγομενο extreme mode του mark V, η pull master στο mark IV η γνωστο και ως modern mode στη σειρα rectifier. Στο μαρκετινγκ σκιζουν. Τρεις λεξεις για το ιδιο πραγμα...Αυτο δινει παραπανω μπασσα και πριμα στη θεωρια και πιο αγριο σημα. Αναλογα την περιπτωση ειναι και καλο και κακο. Αλλα στο Jp2c ειναι...απων.


Τελος, τι στο καλο γινεται και εχει πολυ μεγαλυτερο μετασχηματιστη τροφοδοσιας? Ειναι σιγουρα κατι που ο petrucci ηθελε? Ειναι κατι το οποιο ηταν αναγκαιο για να τροφοδοτησει εξτρα λαμπες, eq και midi? Δε βαριεσαι.



Πολυ καλο concept αλλα αν ψωνιζα (σιγουρα οχι καινουριο με τιμες ευρωπης!!!) μαλλον θα πηγαινα για ενα απο τα παλαιοτερα.

17
Λογικα XLR σε jack.

Αν εχεις καρτα ηχου που εχει μαζι το line in/mic in υπαρχει συμβιβασμος δυστυχως και δεν μπορεις να κανεις και πολλα.

Αν μπορεις να επιλεξεις καρτα ηχου που τα εχει ξεχωριστα η/και XLR στη line in υποδοχη, καλυτερα.

Αλλα δεν νομιζω οτι το DI του tubemeister μπορει να συγκριθει με ο,τι δηποτε σε καλο plug in σημερα (αποψη μου, δεν λεω οτι δεν ειναι καλο το αποτελεσμα απλα οτι δεν μαρεσει τοσο η τεχνολογια αυτη σε συγκριση με τα ψηφιακα).

Αν θες να κρατησεις τον χαρακτηρα του tubemeister, μικροφωνο η το line out απο το effects send της Loop σε προσομειωση τελικου EL84 (η ο,τι σαρεσει η ακουγεται καλα) σε προσομειωση καμπινας hughes kettner η και παλι, πειραματισου.

18
Παντως ασχετα απο το θεμα της εντασης εχω ακουσει και ειχα για το σπιτι και διαφορους με 12ρια μεγαφωνα που ακουγοταν ψειρες εναντια στο 8ρι του trademark10 μου ακομη και του παλιου marshall vs15r που ειχα. Εχει καλα 8ρια και κακα 12ρια οπως και το αντιθετο. Εδω εχεις μονιτορ live με 8-10 ιντσες η σε μαγαζια που παιζουν και παθαινεις πλακα.

Δυστυχως παρα τους εξαιρετικους ηχους που εβγαζε εκεινο το μηχανακι, ενα απο αυτα τα κακα παραδειγματα ειναι, ο mustang II για παραδειγμα. Δεν υπηρχε περιπτωση να βγω να παιξω με εκεινο το μηχανακι. Ακουγοταν τελεια αλλα με τοσο κακη καμπινα και τοσο μινι μαγνητη στο μεγαφωνο και χαμηλη ευαισθησια καταλαβαινες οτι οσο ανοιγες δεν μεγαλωνε ο ηχος, ζοριζοταν. Οποτε η τον 100ρη η αμα εδινες DI που το κανω και με το trademark 10. (παρενθεση, επαιξα με το kemper και με το trademark 10 DI στην προβα, οκ δεν μπορω να πω ευελιξια κτλ με το kemper, αλλα το trademark 10 ακουγοταν σιγουρα οχι 1200 ευρω χειροτερο για να το θεσω ευγενικα. ακομη δεν με εψησε το kemper).

19
Ποιος ενισχυτης ειναι? Μου μυριζει προενισχυτικες λαμπες αν ειναι λαμπατος.

Αλλιως, αν εχεις το delay στη loop, τοτε πολλοι ενισχυτες, εχουν προβλημα με τις υποδοχες (ισως για αυτο οταν εβαλες το delay ξυπνησε?) οποτε φροντισε να εχεις παντα ενα καλωδιακι (μικρο) απο το send στο return για να μη σου κανει διακοπες.

20
Ενισχυτές / Απ: Preamp rack
« στις: 21/07/15, 18:25 »
To 530 δεν το ειχα ποτε...

Μεταξυ των δυο mesa προτιμουσα το studio αλλα αυτο που κανει το triaxis απλα δεν υπαρχει ειδικα σε συνεργασια με το 2:90. Αν παιζεις μονο σπιτι, δεν το χρειαζεσαι ομως κατα καποιο τροπο.

21
Ενισχυτές / Απ: Preamp rack
« στις: 17/07/15, 22:22 »
Το preamp το χω υπ οψη αλλα θελω να κινηθω οικονομικα οποτε γι αυτο κοιταω σε πιο budjet μηχανηματα..
Aν ειχα να διαθεσω triaxis η πρωτη επιλογη και μετα κατι σε quad ή το ανω boogie preamp..
Καλος ο british ηχος αλλα σαν τη χροια ενος σκασμενου boogie με 6l6 για τα δικα μου γουστα δεν κανει...(Fun petrucci/metallica κλπ  0:)  )

Το digitech το ψαξα λιγο γενικα χωρις καποιο πολυ καλο demo ακουγεται αρκετα καλο αλλα σε αμεση συγκριση με το engl εχω την αισθηση βγαζει πιο ''ψευτικη'' χροια και προσθετα θελω κατι απλο και λειτουργικο οποτε και τα εφφε του μαλλον χαμενα θα πανε μιας και εχω ηδη..
Στρεφομαι στο Engl λογω οικονομικου σαφως-αλλωστε ενα μηχανημα πολλων ευρω μου ναι αχρηστο και κατα 2ον λογω ηχητικης χροιας μου κολαει στο αυτι καλα.
Διαβασα ενα review και λεει συγκεκριμενα ενας οτι θυμιζει ή τουλαχιστον κοντα σε ηχο images&words DT..
Βεβαια πεζει ρολο και ο λοιπος εξοπλισμος αλλα απ οτι ειδα παρομοια πραματα εχει με μενα (v30 μεγαφωνα και μεταλοκιθαρο)
Επισης αργοτερα σκεφτομαι για αγορα 7χορδης οποτε ολα μαζι πιστευω δενουν σαν προσανατολισμο progressive metal/old 90's


Ειχα και το studio preamp και το triaxis ταυτοχρονα.

Αν σε ενδιαφερει ενας ηχος, αυτος που υποτιθεται οτι κανουν σαν βασικο ηχο και τα δυο και που αποτελει τη βαση για ο,τιδηποτε απο ac/dc (ξερετε οτι και ο angus young χρησιμοποιουσε το εν λογω preamp ενα καιρο?! το καθαρο σκασμενο plexi-ιζει) σε offspring, nirvana, metallica master oh master και ajfa, dream theater, santana και lamb of god τοτε παρε το studio preamp.

Του ριχνει στα αυτια για το 1/3 της τιμης.

Αν θες αυτο που μπορει να κανει το triaxis (να εχει οσα presets θελεις απο τον ιδιο ηχο, η οσα καναλια εχει και εχει πολλα και σχετικα διαφορετικα μεταξυ τους), midi που ελεγχει τη loop μεχρι τα voicings στο mesa 2:90 (φαντασου οτι αναλογα το patch ελεγχει deep, modern (βγαζει το negative feedback σα το modern στο rectifier), ριχνει στο μισο τα watt, ολα με ενα πατημα οπως θες εσυ τοτε το triaxis ειναι μοναδικο και το καλυτερο ταιρι του 2:90:2.


Αλλα ακουγεται πιο στεγνο σχεδον σαν οχι κορυφαια κοπια του studio preamp, πολυ λιγοτερο δυναμικο, μικροτερος ηχος σε διαστασεις ειδικα σε χαμηλη ενταση ολα αυτα. Το dynamic voice ειναι ενα φτωχο υποκαταστατο του graphic eq και μαλλον υπευθυνο για τα περισσοτερα που δεν μαρεσαν. Το input volume λειπει και αυτο επισης δεν μαρεσει γιατι επηρεαζες το πως χτυπουσε η κιθαρα τον προενισχυτη, ταιριαζες καθε μαγνητη. Το triaxis εκανε ενα πολυ καλο ηχο, το mark III αλλα αυτος δεν ηταν το φαντασικο studio preamp metallica ηχοχρωμα ρε παιδι μου...γενικα προτιμω το studio.

Παρεμπιπτοντως και τα δυο χαλουσαν εδω και εκει, θεωρω τη mesa λιγακι αναξιοπιστη σαν εταιρεια. Και το f-30 μου (αφου το πουλησα) χαλαει τρεις και λιγο εστω και για χαζα. Δεν ειναι ομως χειροτερη απο τις αλλες του χωρου.


Μου κανει πολυ κακη εντυπωση η τιμολογηση στις αγγελιες, ζητανε για το studio χρυσαφι που λεει ο λογος. Ειχα αγορασει και πουλησα στα 400 ευρω εντος ελλαδος και δεν νομιζω οτι αξιζει παραπανω, ειναι μια απλη κατασκευη (οκ το κυκλωμα eq οχι και τοσο) και στην τελικη ενα καναλι ειναι πρακτικα (το clean ημι αχρηστευεται αν ρυθμισεις το lead για το καλυτερο). Το triaxis, παραπανω απο 1000ρικο δεν θα δινα ποτε. Ο πωλητης δεν ξερω τι κανει, αλλα και το marshall το βαραει λιγακι, αγγλια πανω απο 300 λιρες δεν ποιανανε αυτα αλλα ετσι που πηγε η ισοτιμια...Το mark III παντως (ισως ετυχε) JCM 900 ηταν ενας απο τους πιο απογοητευτικους ενισχυτες που επαιξα προσωπικα μαλλον γιατι περιμενα παραπανω.



Το engl παντα με κεντριζε και προσωπικα αν ειχα το ht-5 θα το περνουσα απο εκει ουτε θα με ενοιαζε αν λειτουργει ο δικος του για καμπινα. Παντως την harley benton την ειχα και ειναι παραπανω απο αξιοπρεπης. Οταν ακους μεχρι και τον telegun να λεει οτι ειναι μια χαρα και το απολυτο deal ε τοτε...ανετα την ξαναγοραζα αν τη χρειαζομουν. Ας ξεκολλαει λιγο το tolex!

Το engl λεγανε οτι ειναι πρακτικα το preamp του blackmore signature. Δεν ξερω κατα ποσο ισχυει αλλα τα περισσοτερα engl ειναι παρομοιας λογικης, ταιζουν το tonestack απο την ανοδο για πυκνοτερο και ο,τι αλλο συνεπαγεται ηχο οπως και η mesa παρεμπιπτοντως αλλα με εντελως αλλη φιλοσοφια...και χρησιμοποιουν μικρους μετασχηματιστες για γρηγορο "ηχο" (να κομπρεσαρει απο νωρις) που προσωπικα δεν με τρελλαινει αλλα στην τελικη το engl e 530 θα το χρησιμοποιησεις με ο,τι τελικο θες.


Να και ενα video με την ευελιξια του:

https://www.youtube.com/watch?v=958hu_M1W24

22
Booster απο μπροστα σε καθαρο, μετα απο distortion πεταλι θα μπορουσε να αυξησει την ενταση εκτος και αν ηδη, κλιπαρεις το Input (κανονικα δεν το κανεις με Unity gain απο το distortion πεταλι). Αν ομως μπορεις να εχεις την αυξηση εντασης στη loop (πολυ μετα δηλαδη στο κυκλωμα) τοτε καλυτερα εκει πιστευω...

23
Ενισχυτές / Απ: power tube saturation
« στις: 13/06/15, 19:40 »
Ποσες φορες εχω ανοιξει ενισχυτες και σε live και σε προβα και θεωρω, οτι παιρνω παραμορφωση απο το τελικο σταδιο χωρις η ενταση να ειναι τεραστια. Οχι 100ρηδες, αλλα 25-40 watt ναι.


Με 25-40 watt σε live ή πρόβα είναι απολύτως εφικτό να παραμορφώνουν οι τελικές σε "λογικά" για την περίσταση επίπεδα έντασης.
Τώρα τι είναι λογικό, εξαρτάται από το drummer και τα drums του, την ανεκτικότητα του ηχολήπτη και των συμπαιχτών σου, την ευαισθησία των μεγαφώνων, το χώρο που παίζεις, την τοποθέτηση του ενισχυτή κλπ
(προφανώς τα ξέρεις μια χαρά αυτά που λέω φίλε tech αλλά με αφορμή αυτό που έγραψες τα λέω και για το παιδί που ρώτησε αρχικά αλλά και για άλλους που θα τα διαβάσουν).


Παραάνοιξα μια φορά ένα bassman σε σχετικά μεγάλη αλλά κλειστή αίθουσα. Πήρα ηχάρα με απίστευτο crunch αλλά αισθανόμουν ότι ήμουν κανα δυό φορές πάνω από όλους τους άλλους (περιλαμβανομένου του PA). Έκτοτε, σε κλειστούς χώρους, παίζω με 12-30 Watt και δε μου έχει λείψει ποτέ ένταση (συνήθως το αντίθετο συμβαίνει).


O μπασσιστας που ηρθε με τον gus g και τον uli jon roth στη θεσσαλονικη επαιξε με ενα ebmm stingray σε ampeg SVT με 8x10 καμπινα...Οταν λες πανω απο το PA το βιωσα εκει, αφου κοντεψα να παω να το κατεβασω εγω με το χερι χα χα! Κοψε ρε! 99% σιγουρος οτι στην αρχη ο ηχοληπτης τον εκλεισε ουτως η αλλως απο το PA και ευτυχως που ηταν μπασσο. Παντως παροτι μη κατευθυντικο, μια χαρα ενιωθες το σεισμο να ερχεται απο...δεξια.

24
Ενισχυτές / Απ: power tube saturation
« στις: 13/06/15, 19:38 »
Προέρχεται από τις λυχνίες της προενίσχυσης, όταν τροφοδοτούνται από ισχυρό σήμα, όπως πχ από πετάλια με πολύ gain.
Μιλαω για την κιθαρα κατευθειαν στον ενισχυτη αλλα ισως οι μαγνητες μου,αν και passive,να εχουν αρκετα δυνατη εξοδο ωστε να παραμορφωνουν την προενισχυση


Αυτο γινεται. Το πιο αστειο σχολιο που εχω διαβασει ειναι του peter diezel (αυτουνου που φτιαχνει τους diezel...) και λεει οτι του κανανε παραπονα οτι δεν ειχε headroom ο herbert (180 watt λαμπα) στο καθαρο. Και τρελλαινοτανε, μεχρι που του ειπαν οτι παιζανε με emg και εξτρα boost (στο καθαρο οι αθεοφοβοι αν θυμαμαι). Τροποποιησε λιγο το κυκλωμα αλλα θαυματα δεν γινονται χα χα.

25
Ενισχυτές / Απ: power tube saturation
« στις: 12/06/15, 12:35 »
Ρε παιδια θα τρελλαθω η μιλαμε για preamp distortion παλι?

Ποσες φορες εχω ανοιξει ενισχυτες και σε live και σε προβα και θεωρω, οτι παιρνω παραμορφωση απο το τελικο σταδιο χωρις η ενταση να ειναι τεραστια. Οχι 100ρηδες, αλλα 25-40 watt ναι. Μαλιστα για μενα, μια και ρωτησε το πως το καταλαβαινεις, ειναι ως εξης:

Κραταω τις ιδιες ρυθμισεις στο preamp και δεν εχω παραμορφωση η εχω λιγοτερη (π.χ. στο "καθαρο καναλι") και ανεβαζοντας την ενταση, βρωμιζει πολυ ο ηχος. Κατεβάζοντας δεν είναι τοσο παραμορφωμενος.

Φυσικα εξαρταται και απο το που ειναι η θεση του master στο κυκλωμα (πριν η μετα την phase inverter) αλλα μου εχει τυχει και στις δυο περιπτωσεις.


Αλλο ενα σημειο "μεταβασης" ειναι σιγουρα οταν προσπαθουσα να ανεβασω τον solo ηχο μου. Το πρωτο επιπεδο εντασης ειναι στα ρυθμικα. Οταν πατουσα ειτε αλλο καναλι ειτε κατι να ανεβαζει την ενταση (π.χ. στη loop μαζι με delay η ενσωματωμενο solo boost) και σε νορμαλ εντασεις το επαιρνα τοτε σαφως δεν ειχα σκισει τον τελικο.


Ομως τυχαινε με μικρους ενισχυτες και αντι να παρω παραπανω ενταση να παρω compression παραπανω gain (λιγο αλλα αρκετη διαφορα απο τα ηδη παραμορφωμενα ρυθμικα) και το delay γινοταν σαν πατατα νια νια, κοινως σα να εμπαινε πριν απο...παραμορφωση. Που μαλλον ειναι απο τον τελικο.

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 35