Σελίδες:
  • #1 από Heatseeker στις 26 Nov 2007
  • Όσοι ξέρετε τον andydokken ξέρετε ότι είναι από τους γνωστότερους Valve Junior modders που υπάρχουν.
    Όσοι έχουν παίξει με τους ενισχυτές του λένε μόνο τα καλύτερα.

    Πριν από λίγο καιρό άρχισε να χρησιμοποιεί τους Harley Benton GA5 για τις modες του, μιας και, στην ουσία, είναι Valve Junior με άλλο λογότυπο (σημαντικά φτηνότεροι όμως).

    Φτιάχνω αυτό το thread όμως, γιατί αυτό τον καιρό έχει για πώληση ένα πολύ ιδιαίτερο κομμάτι.
    Πέρα από τις γνωστές του modες, το συγκεκριμένο κομμάτι είναι p2p, hand wired ενώ διαθέτει και power scaling (ο ίδιος λέει ότι είναι το επόμενο βήμα στο power attenuation, δεν έχω λόγο να μην τον πιστεύω, ιδιαίτερα από τότε που είδα ότι power scaling χρησιμοποιούν αρκετοί boutique -και πανάκριβοι- ενισχυτές).

    Αν κάποιος την ψάχνει προς αυτή την κατεύθυνση (hand wired, single-ended κλπ) νομίζω δεν πρέπει να προσπεράσει αψήφιστα αυτό το κομμάτι

    Να και το link

    Δεν το κάνει συχνά (τον παρακολουθώ μήνες τώρα, πρώτη φορά βγάζει τέτοιο κομμάτι), γι'αυτό και είπα να δώσω το link εδώ, μπας και το πάρει κανένα πατριωτάκι αντί για κανένα σκατόαγγλο (με το μπαρδόν)

    Με τρώει η τσέπη ρε γμτ αλλά είναι τρύπια αυτό τον καιρό
  • #2 από Evangelos 123 στις 27 Nov 2007
  • μπορείς να βρεις το σχηματικό για αυτό το mod?

    το κόστος των υλικών από ότι βλέπω είναι το  Hammond 125CSE στα <40Ε και φυσικά το ηχείο!
    τελικά αξίζει όμως η δαπάνη ενός ποσού γύρω στα 200Ε αν τελικά με 300Ε παίρνεις έναν 15watt λαμπάτο!(είδα έναν laney και έναν fender στα 330Ε περίπου)

    Τώρα αν κάποιος έχει ήδη τον harley benton τότε ευκαιρία να παίξει!!!
    Εγώ προσωπικά αν τον έβρισκα στα μεταχειρισμένα κάτω από 80Ε τότε θα του έκανα όλα τα γνωστά mod!!! και με 100Ε θα είχα όντως κάτι καλύτερο!
  • #3 από Heatseeker στις 27 Nov 2007
  • Τα υλικά είναι πολύ περισσότερα από αυτά.
    Εκτός όλων των άλλων, ξεχνάς το power scaling.

    Ο ενισχυτής είναι φτιαγμένος from scratch, δεν είναι απλά modiffαρισμένος.
    Διάβασε όλη την περιγραφή του τύπου, θα δεις ότι μόνο εξωτερικά (και από απόσταση) μοιάζει με Harley Benton GA5...
  • #4 από Evangelos 123 στις 27 Nov 2007
  • κοίτα εκτός από τα transformer όλα τα άλλα άντε να κάνουνε 40Ε(λάμπες και κύκλωμα) - πολλά λέω!!!
    και σίγουρα θα βασίζεται στον harley benton(τουλάχιστον δεν θα τα πετάξεις όλα!)
  • #5 από Heatseeker στις 27 Nov 2007
  • κοίτα εκτός από τα transformer όλα τα άλλα άντε να κάνουνε 40Ε(λάμπες και κύκλωμα) - πολλά λέω!!!
    και σίγουρα θα βασίζεται στον harley benton(τουλάχιστον δεν θα τα πετάξεις όλα!)

    Man, διάβασε όλη την περιγραφή του τύπου, δε λέει να λέμε ότι να'ναι, κρίμα είναι.

    Πάρε εδώ ένα resume, μια και βαριέσαι να τα διαβάσεις από εκεί

    1. - A Brand New 'Hot Rod Valve Special' Combo Amp.
    2. - Fully Point-2-Point Hand Wired Amplifier using a 3mm Glass Thread Turret Board Loaded with the Best Components I could get my Hands on.
    3. - 'Power Scaling' , The Latest Valve Amplifier Technology ($150 κοστίζει μόνο αυτό).
    4. - A Celestion 'SUPER 8' - A Great Sounding 8" Speaker.
    5. - A Hammond '125CSE' Output Transformer.
    6. - New Front Panel Layout.
    7. - New Rear Panel Layout.
    8. - Three Position 'Bias' Switch.
    9. - Three Position 'Gain' Switch.
    10. - Input Impedance Network - REPLACED - The Standard Factory Input Network causes over Half of the applied Signal to be 'LOST to EARTH' as soon as it Enters the Amp. Not any more.
    11. - 'Drive' Control - Sets the Gain on the Preamp Valve.
    12. - 'Tone' Control - For Fine Tuning your Sound.
    13. - 'Master' Control - Sets the Gain on the Power Amp Valve.
    14. - Combination - 'Triode', 'Pentode', 'Standby' Switch.
    15. - Single Speaker Output with Impedance Selector - 4, 8 and 16 Ohms.
    16. - 'Line Out' Socket.
    17. - Both Valves Biased and Calibrated to work within their Prescribed Design Parameters.
    18. - Enclosed Fuse Mounted on the Turret Board - Protects the Mains Transformer in the Event of a Fault.
    19. - Much Larger/More Smoothing Capacitors on the HT and Heater Rails - 'Enhances' Bass Response and Eliminates 'Hum'. The background 'HISS' on this Amp is so low, you may not notice it is Switched on.
    20. - Solid Brass Etched (3D) 'RAT Electronics' Nameplate.
    21. - There are Several 'Other' Modifications that I do to All of my Amps that are Exclusive to me and both Enhance Performance and Help to Keep the Noise Levels Way Down. Countless hours have been spent sitting in front of an Oscilloscope Searching for the Optimum Performance on these Amplifiers.
    22. - A Celestion 'SUPER 8' - The Standard Speaker sounds 'Good' but the 'SUPER 8' Sounds even Better.

    And Finally

    To Modify these Amps a Complete Strip-Down and Re-Build is Required. I use only the Best Components Available and the End Result is a Hand Built All Valve Amp that is the Business.


    Αν τα παραπάνω τα κάνει κάποιος με 40 ευρώ + εργασία, πες μου που είναι σε παρακαλώ, θα γίνω πελάτης του  ;D


    Edit: Βασικά κακώς κάνουμε κοστολόγηση στα υλικά λες και είναι υλικά για παγωτό, αλλά τέλοσπάντων.
    Σε έναν ενισχυτή πληρώνεις πολλά παραπάνω από το άθροισμα του κόστους των επιμέρους μερών του...
  • #6 από Freedom (modeerf) στις 27 Nov 2007
  • κοίτα εκτός από τα transformer όλα τα άλλα άντε να κάνουνε 40Ε(λάμπες και κύκλωμα) - πολλά λέω!!!

    Α ωραια...οποτε σου φερνω τον HB GA5 μου και με 40 ευρώ συν και κανα 15αράκι για τον κοπο σου μου τον κανεις σαν του κυριου...
  • #7 από The common cunning linguist στις 27 Nov 2007
  • κοίτα εκτός από τα transformer όλα τα άλλα άντε να κάνουνε 40Ε(λάμπες και κύκλωμα) - πολλά λέω!!!

    Α ωραια...οποτε σου φερνω τον HB GA5 μου και με 40 ευρώ συν και κανα 15αράκι για τον κοπο σου μου τον κανεις σαν του κυριου...


    Εγώ θέλω δύο, και δίνω 20 εύρω για τον κόπο.  ;D ;D ;D
  • #8 από Gabriel6th στις 27 Nov 2007
  • Υπάρχει τεράστια θεματολογία γύρω από το πείραγμα των valve junior, fender champ και Harley Benton. Πριν ανοίξετε τα κουτιά, εγώ το μόνο που έχω να πώ είναι τηρήστε τους κανόνες ασφαλείας. Ο κίνδυνος είναι παρόν και δε μιλάμε για απλά χτυπήματα αλλα για εντάσεις 1-2 αμπέρ που σε στέλνουν.
  • #9 από Heatseeker στις 27 Nov 2007
  • Υπάρχει τεράστια θεματολογία γύρω από το πείραγμα των valve junior, fender champ και Harley Benton. Πριν ανοίξετε τα κουτιά, εγώ το μόνο που έχω να πώ είναι τηρήστε τους κανόνες ασφαλείας. Ο κίνδυνος είναι παρόν και δε μιλάμε για απλά χτυπήματα αλλα για εντάσεις 1-2 αμπέρ που σε στέλνουν.

    Να ρωτήσω κάτι, επί τη ευκαιρία...
    Από ηλεκτρονικά δεν είμαι και πολύ γνώστης.
    Ξέρω να χρησιμοποιώ κολλητήρι για να αλλάζω κανά μαγνήτη, να καθαρίζω καμιά ψυχρή κόλληση, και να ακολουθήσω μια απλή λογική σε ένα κύκλωμα, τίποτε παραπάνω.
    Ακούω όμως συχνά ότι θέλει προσοχή όταν πειράζουμε ενισχυτές, γιατί μπορεί να μας στείλει το ρεύμα, δεν αστειεύεται και τα συναφή (το ένα χέρι στην τσέπη, μακρυά από μέταλλα κλπ κλπ).

    Ερωτώ λοιπόν:
    Στην περίπτωση που κάνεις τη λαλακία, δε σε προστατεύει ο ρελές του σπιτιού (εφόσον υπάρχει);



    Edit: Χμμμ, υπάρχει και ρεύμα που συσσωρεύεται ε; Τώρα μου'ρθε
  • #10 από Gabriel6th στις 27 Nov 2007
  • Υπάρχει τεράστια θεματολογία γύρω από το πείραγμα των valve junior, fender champ και Harley Benton. Πριν ανοίξετε τα κουτιά, εγώ το μόνο που έχω να πώ είναι τηρήστε τους κανόνες ασφαλείας. Ο κίνδυνος είναι παρόν και δε μιλάμε για απλά χτυπήματα αλλα για εντάσεις 1-2 αμπέρ που σε στέλνουν.

    Να ρωτήσω κάτι, επί τη ευκαιρία...
    Από ηλεκτρονικά δεν είμαι και πολύ γνώστης.
    Ξέρω να χρησιμοποιώ κολλητήρι για να αλλάζω κανά μαγνήτη, να καθαρίζω καμιά ψυχρή κόλληση, και να ακολουθήσω μια απλή λογική σε ένα κύκλωμα, τίποτε παραπάνω.
    Ακούω όμως συχνά ότι θέλει προσοχή όταν πειράζουμε ενισχυτές, γιατί μπορεί να μας στείλει το ρεύμα, δεν αστειεύεται και τα συναφή (το ένα χέρι στην τσέπη, μακρυά από μέταλλα κλπ κλπ).

    Ερωτώ λοιπόν:
    Στην περίπτωση που κάνεις τη λαλακία, δε σε προστατεύει ο ρελές του σπιτιού (εφόσον υπάρχει);



    Edit: Χμμμ, υπάρχει και ρεύμα που συσσωρεύεται ε; Τώρα μου'ρθε


    Ρελέ και ασφάλειες σε προστατεύουν από το ρεύμα του δικτύου της ΔΕΗ. Το ρεύμα που μπορεί να σε σκοτώσει στον ενισχυτή δεν είναι της πρίζας. Εϊναι αυτό που αποθηκεύεται μέσα στους πυκνωτές του ματασχηματιστή. Σκέψου τον πυκνωτή σαν μια τεράστια μπαταρία που αδειάζει αμέσως...

    Εννοείται ότι δουλεύεις με τον ενισχυτή εκτός πρίζας, το ρεύμα αποθηκεύεται όμως στον μετασχηματιστή παρόλο που είναι πολύ απλό να ασφαλιστείς από αυτό, είναι και εξίσου απλό αν δεν έχεις προφυλαχθεί να την πάθεις άσχημα.
  • #11 από Kostas_ P. στις 27 Nov 2007
  • Πέρα από τις γνωστές του modες, το συγκεκριμένο κομμάτι είναι p2p, hand wired ενώ διαθέτει και power scaling (ο ίδιος λέει ότι είναι το επόμενο βήμα στο power attenuation, δεν έχω λόγο να μην τον πιστεύω, ιδιαίτερα από τότε που είδα ότι power scaling χρησιμοποιούν αρκετοί boutique -και πανάκριβοι- ενισχυτές).

    To power scaling ειναι μεγαλη εφευρεση και δεν εχει σχεση με attenuator τυπου THD αφου επεμβαινει στο κυκλωμα του ενισχυτη και οχι στο ηχειο. Ειναι οντως ακριβο, τα δικαιωματα τα εχει η London Power και οποιος το χρησιμοποιει τα σκαει χοντρα. Εδω μπορειται να ακουσετε τι κανει
  • #12 από Heatseeker στις 27 Nov 2007
  • Ρελέ και ασφάλειες σε προστατεύουν από το ρεύμα του δικτύου της ΔΕΗ. Το ρεύμα που μπορεί να σε σκοτώσει στον ενισχυτή δεν είναι της πρίζας. Εϊναι αυτό που αποθηκεύεται μέσα στους πυκνωτές του ματασχηματιστή. Σκέψου τον πυκνωτή σαν μια τεράστια μπαταρία που αδειάζει αμέσως...

    Εννοείται ότι δουλεύεις με τον ενισχυτή εκτός πρίζας, το ρεύμα αποθηκεύεται όμως στον μετασχηματιστή παρόλο που είναι πολύ απλό να ασφαλιστείς από αυτό, είναι και εξίσου απλό αν δεν έχεις προφυλαχθεί να την πάθεις άσχημα.

    Ναι το ξέρω, μόλις έστειλα την ερώτηση, μου ήρθε η λέξη "πυκνωτής" στο μυαλό
  • #13 από Αύγουστος στις 27 Nov 2007
  • Και τι ήχο βγάζει αυτό το εργαλείο? Από επίπεδα παραμόρφωσης τι λέει??
  • #14 από Heatseeker στις 28 Nov 2007
  • Και τι ήχο βγάζει αυτό το εργαλείο? Από επίπεδα παραμόρφωσης τι λέει??

    Creamy distortion το περιγράφει. Φαντάζομαι είναι ότι θα περίμενε κανείς από έναν pushαρισμένο valve junior με ποιοτικά υλικά.
    Βέβαια ο τύπος, με τα διακοπτάκια του επηρεάζει το bias της λάμπας, τον τρόπο λειτουργίας της κλπ κλπ.
    Μην περιμένεις όμως υψηλά επίπεδα gain.
    Αλλά, όπως λέει τουλάχιστον ο ίδιος, ο ενισχυτής λατρεύει τα πεταλάκια.

    Του έχω στείλει 1000 φορές message για samples και όλο μου λέει "I'll have them ready soon"....
    Τεσπά, υπομονή, θα βρεθούν και τα samples.
    Προσωπικά, ίσως αφήσω τον Windsor studio που είχα κατά νου να πάρω (ούτως ή άλλως δεν τον βλέπω πριν το Πάσχα να σκάει μύτη) και ίσως πάρω την κεφαλή που δίνει για 199 λίρες.

    Το μόνο που με χαλάει ρε γμτ, και ο ΜΟΝΟΣ λόγος που δεν έχω πάρει ακόμη, είναι η απουσία FX Loop.
    Κάνει τόσες αλλαγές στον ενισχυτή, στην ουσία τον ξαναφτιάχνει σχεδόν από το 0, και δε βάζει fx loop;
     
    Τον ρώτησα και γι'αυτό, και μου είπε ότι για να μπει ΣΩΣΤΑ fx loop σε αυτό τον ενισχυτή, χρειάζεται extra λάμπα και ΠΟΛΥ δουλειά, τόση που κάνει τον ενισχυτή ασύμφορο μετά.
    Κρίμα.

  • #15 από GreekDudeCovers στις 28 Nov 2007
  • Μα γιατί να θέλει extra λάμπα για το FX Loop? Ουσιαστικά μια "παράκαμψη" είναι το FX Loop, η extra λάμπα τι ρόλο θα παίζει? Περισσότερη ισχύ του τελικού?
  • #16 από Heatseeker στις 28 Nov 2007
  • Μα γιατί να θέλει extra λάμπα για το FX Loop? Ουσιαστικά μια "παράκαμψη" είναι το FX Loop, η extra λάμπα τι ρόλο θα παίζει? Περισσότερη ισχύ του τελικού?

    Κι εγώ έτσι νόμιζα.
    Τη λάμπα τη θέλει για buffer, προφανώς.
    Φυσικά, θεωρώ πως δεν είναι απαραίτητη. Για αυτόν όμως είναι. Είναι τελικά τί θεωρεί κάποιος απαραίτητο σε αυτή τη ζωή...

    (ίσως βέβαια να είναι και κάποιο πιο τεχνικό θέμα στη μέση που έχει να κάνει με τις single ended υλοποιήσεις, δεν κατέχω περισσότερα)
  • #17 από GreekDudeCovers στις 28 Nov 2007
  • Buffer γιατί? Αφού κατευθείαν στον τελικό περνάει...  ???

    Τέλος πάντων, μάλλον αυτός ξέρει καλύτερα!
  • #18 από Heatseeker στις 28 Nov 2007
  • Buffer γιατί? Αφού κατευθείαν στον τελικό περνάει...  ???

    Τέλος πάντων, μάλλον αυτός ξέρει καλύτερα!

    Σε παράλληλο fx loop είναι απαραίτητο κάποιου είδους buffer, afaik (σε σειριακό ίσως όχι).
    Βέβαια, υλοποιείται και χωρίς λάμπα, αλλά ο τύπος μάλλον είναι πιο παραδοσιακός
  • #19 από The common cunning linguist στις 28 Nov 2007

  • To effects loop δεν το θεωρώ πανάκεια, ειδικά από τη στιγμή που τόσοι και τόσοι απίστευτοι παλιοί ενισχυτές δεν είχαν, και μην ξεχνάμε πως και τούτος εδώ, έχει μια vintage λογική.

    Αυτό που θα πρότεινα αντιθέτως, είναι να μπει ένα transformer isolated line/instrument out, με μεταβλητό impedance και level. Με αυτό τον τρόπο θα μπορούσε κάποιος, όχι μόνο να ηχογραφήσει (π.χ.) απευθείας, αλλά και να στείλει το σήμα (μετά το power amp) έναν άλλο ενισχυτή (με τα εφφέ, ενδεχομένως, να παρεμβάλλονται  ;)).

    Αυτή η re-amping πρακτική είναι πολύ προτιμότερη, IMHO από οποιοδήποτε effects loop.
  • #20 από Iced Jacob στις 28 Nov 2007

  • To effects loop δεν το θεωρώ πανάκεια, ειδικά από τη στιγμή που τόσοι και τόσοι απίστευτοι παλιοί ενισχυτές δεν είχαν, και μην ξεχνάμε πως και τούτος εδώ, έχει μια vintage λογική.

    Αυτό που θα πρότεινα αντιθέτως, είναι να μπει ένα transformer isolated line/instrument out, με μεταβλητό impedance και level. Με αυτό τον τρόπο θα μπορούσε κάποιος, όχι μόνο να ηχογραφήσει (π.χ.) απευθείας, αλλά και να στείλει το σήμα (μετά το power amp) έναν άλλο ενισχυτή (με τα εφφέ, ενδεχομένως, να παρεμβάλλονται  ;)).

    Αυτή η re-amping πρακτική είναι πολύ προτιμότερη, IMHO από οποιοδήποτε effects loop.

    Αμα ειναι μετα τομ τελικο που θα το ενωσεις στον αλλο ενισχυτη ομως???
  • #21 από Heatseeker στις 28 Nov 2007

  • To effects loop δεν το θεωρώ πανάκεια, ειδικά από τη στιγμή που τόσοι και τόσοι απίστευτοι παλιοί ενισχυτές δεν είχαν, και μην ξεχνάμε πως και τούτος εδώ, έχει μια vintage λογική.

    Αυτό που θα πρότεινα αντιθέτως, είναι να μπει ένα transformer isolated line/instrument out, με μεταβλητό impedance και level. Με αυτό τον τρόπο θα μπορούσε κάποιος, όχι μόνο να ηχογραφήσει (π.χ.) απευθείας, αλλά και να στείλει το σήμα (μετά το power amp) έναν άλλο ενισχυτή (με τα εφφέ, ενδεχομένως, να παρεμβάλλονται  ;)).

    Αυτή η re-amping πρακτική είναι πολύ προτιμότερη, IMHO από οποιοδήποτε effects loop.

    Εεεεεεεεεεεεεε πιο συνηθισμένο είναι το fx loop από το instrument out με μεταβλητό impedance και level ρε τρελαμένε ccl...

    OK, δεν είναι το θέμα τί είναι πιο συνηθισμένο... Προσωπικά, ένα reverbάκι στο fx loop το θεωρώ ψιλοαπαραίτητο (δε μ'αρέσει καθόλου στο input του ενισχυτή, ακόμη και μετά από OD).
    Μάλλον θα μπορούσα να ζήσω εν τέλει και χωρίς αυτό, αλλά λέμε τώρα....
    Όσο για το instrument out, μόνο για recording θα μπορούσα να το χρησιμοποιήσω, και δε με απασχολεί κάτι τέτοιο στον συγκεκριμένο ενισχυτή.

  • #22 από Kostas_ P. στις 28 Nov 2007
  • ... Προσωπικά, ίσως αφήσω τον Windsor studio που είχα κατά νου να πάρω (ούτως ή άλλως δεν τον βλέπω πριν το Πάσχα να σκάει μύτη) και ίσως πάρω την κεφαλή που δίνει για 199 λίρες.

    Κι εγω αυτο θα εκανα αλλα βλεπω οτι το κεφαλι δεν εχει power scaling οπως ο combo. Αυτο ειναι που πραγματικα αξιζει, τουλαχιστον για μενα που εχω το Valve Jr κεφαλι, το οποιο πανω απο τη μεση δε μπορω να βαλω στο σπιτι και να εχω παραμορφωση του τελικου σταδιου του ενισχυτη.
  • #23 από Heatseeker στις 28 Nov 2007
  • ... Προσωπικά, ίσως αφήσω τον Windsor studio που είχα κατά νου να πάρω (ούτως ή άλλως δεν τον βλέπω πριν το Πάσχα να σκάει μύτη) και ίσως πάρω την κεφαλή που δίνει για 199 λίρες.

    Κι εγω αυτο θα εκανα αλλα βλεπω οτι το κεφαλι δεν εχει power scaling οπως ο combo. Αυτο ειναι που πραγματικα αξιζει, τουλαχιστον για μενα που εχω το Valve Jr κεφαλι, το οποιο πανω απο τη μεση δε μπορω να βαλω στο σπιτι και να εχω παραμορφωση του τελικου σταδιου του ενισχυτη.

    Μα έχει attenuation και το κεφάλι, όπως και τα υπόλοιπα κομμάτια που πουλάει.
    Απλά δεν είναι power scaling. Είναι ένα πιο παραδοσιακό attenuator, με dummy load. Υποτίθεται δε δουλεύει όσο καλά δουλεύει το power scaling, αλλά η διαφορά τιμής είναι σημαντική.
  • #24 από The common cunning linguist στις 29 Nov 2007
  • Εεεεεεεεεεεεεε πιο συνηθισμένο είναι το fx loop από το instrument out με μεταβλητό impedance και level ρε τρελαμένε ccl...

    Κι'όμως δεν είναι τόσο τρελό, γιατί είναι απλούστατο και φτηνό να φτιαχτεί.

    Τώρα θα μου πεις, και ποιος κάθεται να στήσει τέτοιο rig, με δύο ενισχυτές/καμπίνες. Να σου πω. Είναι ανάλογα με το τι θέλεις να κάνεις με τον ενισχυτή. Αν τον θέλεις για ηχογράφηση, ούτε καν αυτό είναι απαραίτητο (τα time based / modulation effects τα βάζεις είτε στο πρόγραμμα ως plugins, είτε στο strip της κονσόλας). Για live λίγο δύσκολο να χρησιμοποιηθεί τέτοιος ενισχυτής, χωρίς να αποκλείεται βεβαίως. Άρα μένουν οι πρόβες και η εξάσκηση... Εεε... εκεί κάνεις κάποιες παραχωρήσεις.

    Έτσι κι'αλλιώς, μόνο τα ακριβά και μελετημένα FX loops, σαν αυτό που προτείνει ο Londonpower είναι αξιόλογα και μπορούν να χρησιμοποίησουν τόσο πετάλια όσο και rack εφφέ. Τα περισσότερα FX loops που έχουν οι "γήινοι" ενισχυτές, είναι για να λέμε ότι έχουμε.  ;)
  • #25 από Gabriel6th στις 29 Nov 2007
  • Εεεεεεεεεεεεεε πιο συνηθισμένο είναι το fx loop από το instrument out με μεταβλητό impedance και level ρε τρελαμένε ccl...

    Κι'όμως δεν είναι τόσο τρελό, γιατί είναι απλούστατο και φτηνό να φτιαχτεί.

    Τώρα θα μου πεις, και ποιος κάθεται να στήσει τέτοιο rig, με δύο ενισχυτές/καμπίνες. Να σου πω. Είναι ανάλογα με το τι θέλεις να κάνεις με τον ενισχυτή. Αν τον θέλεις για ηχογράφηση, ούτε καν αυτό είναι απαραίτητο (τα time based / modulation effects τα βάζεις είτε στο πρόγραμμα ως plugins, είτε στο strip της κονσόλας). Για live λίγο δύσκολο να χρησιμοποιηθεί τέτοιος ενισχυτής, χωρίς να αποκλείεται βεβαίως. Άρα μένουν οι πρόβες και η εξάσκηση... Εεε... εκεί κάνεις κάποιες παραχωρήσεις.

    Έτσι κι'αλλιώς, μόνο τα ακριβά και μελετημένα FX loops, σαν αυτό που προτείνει ο Londonpower είναι αξιόλογα και μπορούν να χρησιμοποίησουν τόσο πετάλια όσο και rack εφφέ. Τα περισσότερα FX loops που έχουν οι "γήινοι" ενισχυτές, είναι για να λέμε ότι έχουμε.  ;)

    Δύο μικροί λαμπάτοι στέρεο σε στέρεο καμπίνα 2χ12 και παρεμβάλεις στον καθένα ένα spring reverb και απλά ένα overdrive. Κάπως έτσι τη βλέπω τη δουλειά αν δεν φτιάξω το σουπερκόμπο που έχω στο μυαλό μου...
Σελίδες: