Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Υπνοβάτης...

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 55
26
Η γνωμη μου ειναι οτι για να απορριψεις κατι,πρεπει πρωτα να το ξερεις πολυ καλα...προσωπικα λοιπον στο συγκεκριμενο θεμα αποδεχομαι την αποψη εκεινων που ΜΠΟΡΟΥΝ να παιξουν σε απιστευτες ταχυτητες,επιλεγουν ομως να μην το κανουν!!!
Δεν είμαι εγώ αυτός που θα σου πει ποιον να ακούσεις και ποιον όχι. Αλλά δεν υπαρχει δηλαδή η περίπτωση κάποιος να μην γουστάρει το shredding, επειδή απλά δεν γουστάρει ? Είναι σαν να λέμε οτι αν δεν πας με αντρα, ή δεν κάνεις ναρκωτικά, δεν μπορείς να ισχυριστέις οτι δεν σου αρέσουν οι άντρες, ή ότι τα ναρκωτικά κάνουν κακό  ;) Δεν υπάρχει η επιλογή 'Δεν θελω να δοκιμάσω' ??


Είδα πολλά σε αυτό το thread αυτό όμως πραγματικά με κούφανε. Δηλαδή το "shredding" κάνει κακό;

Περί ορέξεως ουδείς λόγος και δεν το συζητάμε αυτό.

Αλλά αν δε θες να δοκιμάσεις και δε σου αρέσει, υπάρχει μια τεράστια μουσική γκάμα καλλιτεχνών για να σε ικανοποιήσουν.
Γιατί πρέπει να ασχοληθείς με τους ελάχιστους -αναλογικά πάντα- "shreddάδες" ;

Ώρες ώρες πραγματικά δε σας καταλαβαίνω.

Η ταχύτητα είναι όπλο και είναι απαραίτητη για έναν ολοκληρωμένο μουσικό είτε παίζει βιολί (εκεί να δεις shredding ηλικίας 400 χρόνων)
είτε ούτι, σαντούρι, κανονάκι και τα λοιπά.

Το μπουζούκι για παράδειγμα είναι ένα ταχύτατο όργανο. Αρκετά από αυτά που έπαιζαν Vai & Μalmsteen κι έγιναν διάσημοι (από πλευρά ταχύτητας πάντα)
τα 'παιζαν κάτι παλικαράκια σε ρεμπετάδικα για πρωινό. Μπουζουκτσής που δεν "shreddάρει" δεν έχει μεροκάματο ουσιαστικά.

Δηλαδή τι συζητάμε ακριβώς; Το νόημα της ταχύτητας στη μουσική ή τη ματαιοδοξία του κιθαρίστα για να ξέρουμε και τι λέμε.

Αν θέλεις να είσαι ολοκληρωμένος κιθαρίστας οφείλεις να έχεις άρτια τεχνική και αυτό σημαίνει και κάποια ταχύτητα.
Κι επειδή το κιθαριστικό παίξιμο εξελίσσεται αυτή η κάποια ταχύτητα όσο πάει και αυξάνεται.

Αυτό είναι όλο.

Αν "δε θέλεις να δοκιμάσεις" δεν έχει κανένα νόημα να σπαταλάς το χρόνο σου με αυτά τα πράγματα.

Αφιέρωσέ τον κάπου αλλού που θα σου δώσει και κάτι που θέλεις να κρατήσεις.

Όλοι εξερευνούμε το όργανο μέχρι εκεί που μας δίνει ζωή. Όταν γίνει βραχνάς, χάσαμε το στόχο μας.

Και άσε τους shredders να κουρεύονται στην τελική.


27
Θα ενοχληθείς πολύ αν σου πω ότι στο 5:10 κόντεψα να φάω τις χορδές τις κιθάρας μου και ότι κάτι δευτερόλεπτα από bends που άκουσα ήταν από τα πιο φάλτσα πράγματα που έχω ακούσει; :Ρ

Η κακιά στιγμή θα μου πεις αλλά πάλι... :S

28
Χμμμ τώρα είδα ότι παίζεις κανα δίμηνο. Πόσο συχνά παίζεις;

Γενικά η κιθάρα πρέπει να παιχτεί λίγο να στρώσει και στην επόμενη αλλαγή χορδών να κάνεις κι ένα σετάρισμα.

Θα πρέπει να το κάνεις και να αλλαξεις και χορδες αν παίζεις δυο μήνες με τις ίδιες.

29
Οι 12άρες φταίνε πιθανότατα.
Θα σκληρύνει το χέρι :)

30
Χαίρε!
Εδώ σταθερά, με χιόνια, βροχές και πλημμύρες!

Πόσα λάθος τηλέφωνα σε είχα πάρει επειδή σε είχα αποθηκευμένη ως winnie και έβγαινες πρώτη στη λίστα για έναν ηλίθιο λόγο! :Ρ

31
Eξαιρετικός κιθαρίστας έχω να πω, όπως και ο Quayle.
Μακάρι να προλάβαινα έστω και για skype :)

32
Ναι τι στοχοποιηθεί; Ο,τι να ναι ρε, πρωί Σαββάτου.
Σκατά ;D

Ωραίο ιδέα το breaking the law,αλλά σχεδόν κανένας δε θα το βγάλει :Ρ

Επειδή έχω διδάξει ουκ ολίγους και δεν είμαι αυτοδίδακτος, δοκίμασε το και θα δεις ότι δουλεύει. ;)

Να ξέρεις ένα πράμα: Το πρώτο πράγμα που κάνεις σαν δάσκαλος (ειδικότερα τέχνης και όχι μαθημάτων)
είναι να αφουγκραστείς τους στόχους του μαθητή γιατί εκείνος 99% θα σου πει είτε ψέμματα είτε κάτι αρεστό στα δικά σου αυτιά.

Ένα πράγμα θέλουν να κάνουν σχεδόν όλοι οι μαθητές μόλις πιάσουν κιθάρα: Να βγάλουν όμορφο ήχο.
Οφείλεις να τους το προσφέρεις επισημαίνοντας παράλληλα και τη δυσκολία του οργάνου και το πόση πειθαρχία χρειάζεται η σωστή μελέτη.

Αν τους δώσεις αυτό που θέλουν πιο πολύ, μετά τους έχεις δικούς σου. :)

33
Παιδια συνεχιστε να προσπαθειτε και θα τα καταφερετε!

Θα διαφωνησω με τον Υπνοβατη, για τοσο νωρις νομιζω ασκησουλες 1234 και μερικες απλες catchy μελωδιες στα 5 πρωτα ταστα (αρχικα με e,B και κατοπιν σιγα σιγα με ολες τις χορδες) ειναι απαραιτητες.
1) Για να "παρουν" τα δακτυλα στην ταστιερα. Πρεπει να ανεξαρτητοποιηθουν, να σκληρυνουν οι ακρες τους (νομιζω ολοι θυμομαστε ποσο ποναγαν αυτες οι ασκησεις στην αρχη, στην ακουστικη τουλ), να αποκτηθει μια ανεση στο να κινουνται σε ολες τις χορδες στην πρωτη κ δευτερη θεση (δεικτης στο 1ο κ 2ο ταστο αντιστοιχα) και φυσικα να μαθουν κ πως να κρατανε το οργανο, καθετοτητα δακτυλων και θεση του αντιχειρα. {ξερω οτι το τελευταιο θα ξεσηκωσει θυελλα αντιδρασεων, αλλα μην ξεχναμε οτι απευθυνομαστε σε πληρως αρχαριους... ας μαθουν τα βασικα κ πως να ειναι καθετα τα δακτυλα με ενα καλο πιασιμο στην κιθαρα, και αργοτερα κανουν κ τις αλτερνατιβιες  ;) }
2) Να μαθουν καταρχην να κρατανε την πενα σωστα, να συνηθισουν στο alternate picking και στην κινηση του καρπου και οχι του αγκωνα, να ξεχωριζουν τις χορδες μεταξυ τους.

Νομιζω ειναι δυσκολο σε καποιον παντελως αρχαριο να ξεκινησει κατευθειαν με συγχορδιες. Τα δακτυλα πονανε, δεν εχουν "σπασει" ακομα, οι εναλλαγες φαινονται γρηγορες και δυσκολο να τις πετυχεις ακριβως και καθαρα, να μαθεις να χειριζεσαι σωστα το ρυθμικο χερι (αυτα που ειπα παραπανω) και να κανεις κ strumming  με ρυθμο...

Ολα στην ωρα τους, δε χρειαζεται βιασυνη. Υπαρχει πολυ υλικο στο νετ, και η παρεα εδω στο Κιθαρα ειναι παντα προθυμη  :)
Μην τα παρατατε! Θελει υπομονη και επιμονη!

 

Να διαφωνήσεις ελεύθερα και όσο θες μάλιστα. ;D

Θα επιμείνω λόγω εμπειρίας ότι μέχρι να στοχοποιηθεί ένα παιδί που δεν ξέρει τι ζητάει από το όργανο είναι πολύ πιο σημαντικό να βγάζει ήχο αρεστό και μελωδικό από οτιδήποτε άλλο.

Αν κάποιο παιδί έρθει και σου πει "εγώ θέλω να παίζω σαν τον Sagreras και αυτό είναι δε σηκώνω κουβέντα" ας ξεκινήσει έτσι.

Η πλειοψηφία των μαθητών ξεκινάει να παίζει κιθάρα γιατί την ακούει και του αρέσει/γιατί φαντάζεται ότι θα βγάλει γκόμενες και όλα τα λοιπά που ακούμε κατά καιρούς.

Η καλύτερη άσκηση που συνδυάζει άψογη εφαρμογή του αριστερού χεριού σε οποιαδήποτε ταστιέρα (είτε κλασική είτε ακουστική/ηλεκτρική) ενδυνάμωση των καμπτήρων, δημιουργία κάλων στην πρώτη φάλαγγα αλλά αίσθηση και μελωδίας και ρυθμού (κοινώς  ο μαθητής μαθαίνει να βγάζει ήχο αλλά και τι να περιμένει από τα χέρια του και το όργανο) είναι η εναλλαγή Em-Am σε 4/4.

Τούτα. 

34
Γνώμη μου: Άσε τις χρωματικές για αργότερα και πιάσε κανένα ακόρντο. Δε λύνονται τα δάχτυλα με 1-2-3-4, όχι όπως πρέπει για αρχή.

Πρέπει πρώτα να μάθεις να βγάζεις όμορφο ήχο (ήχο που να σ αρέσει) για να καταλάβεις και το σκοπό των ασκήσεων
και να τις κάνεις κτίμα σου.
Άσκοπη γυροβολιά στα τάστα δε σου προσφέρει τίποτα ουσιαστικό στο όργανο πέρα από μια αλφα τεχνική (η οποία όπως βλέπεις το μόνο που κάνει είναι να σε τσαντίζει)

35
Δεν υπάρχει ροκ τρόπος ζωής :Ρ

Τουλάχιστον όχι όπως το '60.
Αρκεί μια ματιά σε νέες μπάντες που χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και
σιγά σιγά κερδίζουν έδαφος για να καταλάβεις πόση δουλειά χρειάζεται.

Αν κάνεις μια μπάντα που θα σου αποφέρει 2000 ευρώ το μήνα για 30 χρόνια είσαι ο ορισμός της επιτυχίας για μένα.

Αν κάνεις μια μπάντα που θα σου αποφέρει 400.000 ευρώ σε 2 μήνες τότε δεν ξέρω τι έχεις κάνει :Ρ

36
H φωνή μας δεν είναι όπως την ακούμε. Μια καλή προσέγγιση θα ήταν να βάλεις δυο φύλλα χαρτί μπροστά στα αυτιά σου στο ίδιο επίπεδο με τα μάτια σου
και να μιλήσεις.

Με πολύ εξάσκηση μπορείς να είτε αρχίσεις να "ακούς" τη φωνή που ακούν οι άλλοι είτε να γίνεις τόσο καλά εκπαιδευμένος στη συσχέτιση που έχει
αυτό που ακούς με το πραγματικό ωστέ στην ουσία να "ακούς" αυτό που ακούν οι άλλοι.

37

μαλλον καιρός να αλλάξεις καναπε  ;D

Ρε ντροπή εδώ πλάθουμε συνειδήσεις και γαλουχούμε επαναστάτες (του καναπέ )
Επιτελούμε κοινωνικό έργο. (κάθε δεύτερη Παρασκευή του μήνα) ;D

38
Εγώ έχω να κάτσω στον καναπέ για να δω τηλεόραση για πάνω από 10 λεπτά από το 2001. Σας το συστήνω ανεπιφύλακτα.

39
Κι αν έμενες με την κλασική μέχρι να ωριμάσει το κοκονιό και να κατασταλλάξεις;

40
Δεν ξέρω τι να σου πω. Εγώ ξεκίνησα να παίζω για να παίζω κιθάρα, ούτε με ενδιέφεραν τα τραγούδια.
Ακούς έναν ήχο στο κεφάλι σου, ρε παιδί μου, δε μπορώ να στο εξηγήσω καλύτερα.
Εμένα ήταν ηλεκτρικός. Τέλος. :P

Με γνώμονα τα τραγούδια πάρε ακουστική.

41
Δε θα ακούγεται σαν ηλεκτρική :Ρ Πάρε κάτι που να σ αρέσει και όχι να σε βολεύει. Θα το μετανιώσεις.

42
Nότες κάποιες μελωδίες και θεωρία.

Ρε συ υπάρχουν ΑΠΕΙΡΑ βιβλία για τα πάντα. Γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος.

Θες τεχνική, θες θεωρία, θες tab books τι θέλεις να παίξεις;

Βασικά οραματίσου τον εαυτό σου με μια κιθάρα να παίζει κάπου και δες τι είναι αυτό. ΑΚουστική, ηλεκτρική, σιταρ, μπουζούκι.Εσύ το κανονίζεις.

43
Δεν υπάρχει σωστό και λάθος μην κολλάτε. Πάρε αυτό που σ αρέσει περισσότερο.

44
Συνεργασίες μελών / Απ: Νέο Jam!
« στις: 19/09/12, 22:44 »
Καλά ρε θα σας εδινα ποτέ ο,τι κι ο,τι;

45
Πέρνα μια από το τζαμ να ακονίσεις τα τσοπς σου! :P

Ανέβασε ένα ακόμη ρε, το backing είναι πολύ καλό.

46
Όμορφο.
Είναι προς τιμήν σου ότι δεν έχει πράσινες μέσα.
Αλλά μου έλειψε κάποιος ρυθμός, κάποιο μουσικό θέμα.
Ενώ σε φάσεις κάτι πήγαινες να κάνεις το κοβες.

Αν βελτίωνες το σόλο ρυθμικά νομίζω θα είχε περισσότερο ενδιαφέρον.

Ο ηχος καλός και καθαρός αλλά τίποτα το ιδιαίτερο. Μπορείς να πειραματιστείς αρκετά νομίζω.

47
Συνεργασίες μελών / Απ: Νέο Jam!
« στις: 18/09/12, 16:09 »
Μαρέσει ο σάλτσας ;)
Μη νομίζετε ότι θα ακούσετε τίποτα σπουδαίο επειδή διαλέγουμε τα πιο fusionάδικα απλά κουβέντα να γίνεται :Ρ

48
Συνεργασίες μελών / Νέο Jam!
« στις: 18/09/12, 12:12 »
Καλημερούδια παίδες.

Προτείνω κάποια tracks για jammάρισμα στα οποία φυσικά και θα κοπεί λούπα για να σολάρουμε όλοι (όπως πάντα)
και να μαζευτούμε ξανά ως παρέα.










Επίτηδες γράφω 2 blues και 2 fusion ώστε να διαλέξουμε αν θέλουμε να γίνουν 2 ομάδες
γιατί παρατηρώ ότι κάποια μέλη απέχουν από τα jamαρίσματα καθώς θεωρούν τα backings που μπαίνουν χιλιοπαιγμένα.

Δεν το λέω ως κριτική, αντίθετα αυτό για μένα αντικατοπτρίζει κι την άνοδο στο επίπεδο του φόρουμ
πράγμα εξαιρετικά ενθαρρυντικό. Για να βοηθήσουμε όμως και νέα μέλη που ίσως φοβούνται, τα blues είναι καθαρά πεντατονικά.

Θα βοηθήσουμε και με κλίμακες και τα σχετικά για όσους αγχώνονται στα blues.

Δεν υπάρχει περιορισμός στα σόλο. Αν θέλετε γράφετε ένα για blues και ένα fusion έτσι κι αλλιώς για την πλάκα μας γίνεται. :)

Θα δοθεί αρκετός χρόνος λόγω εξεταστικής και αρχή του χειμώνα.

Προτείνω καταληκτική ημερομηνία υποβολής των σόλο την Κυριακή 9 Οκτώβρη και παρουσίαση της τελικής μίξης μέσα σε μια εβδομάδα από τη λήξη της προθεσμίας.

Αυτά. Αναμένω προτάσεις κομματιών, ιδέες, συμμετοχές και λοιπά. 8)

49
Πάντως ο,τι και να κάνεις μη σταματάς να παίζεις.
Πάρε μια μαλακή πένα και γρατζούνα συντηρητικά να μη χαλάσεις τα λούστρα κάτω από το ηχείο
και θα αλλάξει αρκετά ο ήχος.

Προσωπικά, ξεκίνησα με μια κλασική των 10 δραχμών του παππού μου (μιλάμε για κατασκευή του 50 περίπου και αν είναι τόσο) και την κράτησα έναν χρόνο μέχρι που με συμβούλεψαν να αλλάξω για να μην καταστραφεί (παραλίες, φωτιές, μελέτες και τα σχετικά). Και έμεινα με νέα κλασική για άλλα 2 χρόνια περίπου μέχρι να περάσω σε ηλεκτρική. Αφού να φανταστείς έκανα ασκήσεις ηλεκτρικής στην κλασική, τόσο κολλημένος ήμουν :Ρ

50

τι είπε ο άνθρωπος.....

από μένα το χεις αγόρι μου! και του 2013!

thanx. Koκκινίζω.
Δεν ειχα καλύτερο παράδειγμα, ειλικρινά :P

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 55