Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - myster maze

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 8
1
Ωραίος zeoy! Και ωραίος ήχος!  ;)




2
Τουλάχιστον βρήκες την αιτία!  :)

3
E, είδα "15 χρόνια αρχάριος" και είπα να σε ενημερώσω μπας και δεν το ξερες!  ;D

4
Αν θέλεις καθαρά να προτιμάς το Master τέρμα, αλλιώς η παραμόρφωση που παίρνεις είναι της προενίσχυσης και όχι του τελικού ή το breakup των μεγαφώνων.

5
Μια χαρά πάει η εξέλιξη!  :D


ΥΓ2: Απορώ πως δεν σε έχει δείρει ακόμη με το volume στο 7 και 9!  :o ;D

6
Ενισχυτές / Απ: Λάμπες για Mesa Boogie
« στις: 28/11/12, 13:35 »
Καλές αγορές!  :)

7
Ενισχυτές / Απ: Λάμπες για Mesa Boogie
« στις: 26/11/12, 09:31 »
Δυστυχώς δεν μπορείς να ξέρεις μιας και οι Sovtek δεν βγαίνουν με χρώματα και από τη στιγμή που έχει γίνει retubing στον ενισχυτή ίσως έχει γίνει και rebiasing. Καλό θα είναι να ξέρεις πριν κάνεις κάποια αγορά, κρίμα θα είναι να χρυσοπληρώσεις τις Sovtek και τελικά να θες και rebias.

8
Ενισχυτές / Απ: Λάμπες για Mesa Boogie
« στις: 25/11/12, 21:31 »
Ναι, μια χαρά θα είναι αλλά αν είχες συνηθίσει τις STR 420 (Shuguang 6L6GC) καλύτερα να πάρεις τις STR 440 (china 6L6GC) που είναι πιο κοντά ηχητικά, αυτές είναι και οι δύο 6L6GC (υποτίθεται ότι η 440 είναι καλύτερη έκδοση της 420), οι STR 425 (Sovtek 5881) είναι 5881. Η 5881 έχει πιο χαμηλό power dissipation (οπότε ίσως χρειαστεί και έλεγχος του bias) και εννοείται έχει διαφορετικό χαρακτήρα από μια 6L6GC.

9
Από τo 1 (αριστερό ποδαράκι) των volume πάει μόνο στο 3 way switch, και στα δύο σχεδιαγράμματα, τσέκαρε τι γίνεται στο 2 (μεσαίο ποδαράκι).


Αν θες να ακολουθήσεις της Axetec το σχέδιο αλλά με Duncan μαγνήτες εδώ τα χρώματα του Duncan (στο σχέδιο της Axetec θα βρεις το αντίστοιχο για τους IronGear).



10
Ενισχυτές / Απ: Λάμπες για Mesa Boogie
« στις: 25/11/12, 16:51 »
H Boogie έχει το bias έτσι ώστε ότι χρώμα και να βάλεις να μην χρειάζεται rebiasing απλά ανάλογα το χρώμα θα έχεις και ανάλογο bias. Η σειρά είναι Red - Yellow - Green - Gray - Blue - White και ξεκινάμε από hot bias (red, yellow) - medium bias (green, gray) - cold bias (blue, white).



Βέβαια τις χρυσοπληρώνεις αλλά αυτός είναι και ο σκοπός γι'αυτό και δεν έχουν ρύθμιση bias οι Boogie. Όχι ότι είναι δύσκολο κάποιος που έχει τις γνώσεις να κάνει rebias σε Boogie, προσωπικά το κάνω συχνά και βάζω TungSol, J/J, EHX ανάλογα τα γούστα και τον ενισχυτή Boogie.

11
Εύγε! Δεν μου πέρασε από το μυαλό ότι μπορεί να φταίει λυχνία μιας και είναι καινούργιος ενισχυτής αλλά για άλλη μια φορά η μαμά λυχνίες αποδείχτηκαν μάπα. Απόλαυσε τον για λίγο και βάλε τίποτα σοβαρές λυχνίες μέσα να απογειωθεί το ενισχυτόνι!  ;D




12
Μα και της axetec είναι παρόμοιο οπότε θα έχει το ίδιο πρόβλημα... Αν ααναλύσεις το σχέδιο θα παρατηρήσεις ότι το σήμα δεν ελέγχετε από τα volume pots. � άνε κατευθείαν στην έξοδο ενώ θα έπρεπε να πέφτει στη γη από ρυθμιση του pot για να ελέγχει την έξοδο....
Δεν μπορώ να φανταστώ ότι ένα τέτοιο wiring καταργεί τα volume pots(και στους 2 μαγνήτες κανει το ίδιο)
Λάθος δεν νομίζω ότι έχω κανει μιας κι δουλεύουν σωστά τα push / push ηχητικά. Θα κάνω την τραμπα και θα επανέλθω...
Δεν έχει πρόβλημα της Axetec, ούτε του Duncan, έχω κάνει και τα δύο wiring κατά καιρούς, μια χαρά δουλεύουν. Τα volume δεν καταργούνται, μια χαρά volume είναι.


Αν προσέξεις το σήμα από τους μαγνήτες πάει στο μεσαίο ποδαράκι και στην έξοδο από το ποδαράκι 1. Ειδικά του neck μαγνήτη φαίνεται ξεκάθαρα ότι πάει στο μεσαίο, του bridge πάει στο μεσαίο αφού περάσει από το push pull. Αυτό δεν είναι λάθος και λειτουργεί σαν volume, τέρμα από τη μία πλευρά (μηδέν) γειώνεται και τέρμα από την άλλη έχεις full σήμα.


Ξανατσέκαρε τις συνδέσεις σου και πρόσεχε στα σχεδιαγράμματα δεν είναι όλα τα push pull στην ίδια φορά, τα δύο είναι ανάποδα. Θα σου πρότεινα να αντιγράψεις τις Axetec που φαίνεται πιο ξεκάθαρα η φορά τoυ κάθε push-pull.

13
Από τη στιγμή που ακουμπάς τις χορδές και ο θόρυβος φεύγει δεν πρέπει να έχεις πρόβλημα, κατά πάσα πιθανότητα είναι φυσιολογικό.

14
Όσο τσέκαρα του Duncan το wiring δεν βρήκα κάποιο λάθος, μια χαρά μου φαίνεται.  ::)


Ίσως σας μπερδεύει μιας και του Duncan δεν έχει ξεκάθαρα κάποια πραματάκια, όπως πχ την φορά των push-pull ή το τι κάνει το καθένα. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να ακολουθήσετε της Axetec που πόσταρα πριν, είναι λίγο πιο ξεκάθαρο, κατά τα άλλα είναι ίδια.





15
Μα, μια χαρά είναι του Duncan! Κάποιο λάθος έχεις κάνει.


Και τα δύο volume το ίδιο συμπεριφέρονται?

16
tremolo: έχει μια συμπεριφορά όπως λες. Την πρώτη φορά αργεί τη δεύτερη όχι (εκτός αν έχει περάσει πολύ ώρα). Είναι προς ψάξιμο το θέμα. Ίσως ο myster maze έχει κάποια άποψη επί του θέματος.


Κατά πάσα πιθανότητα αργεί να πάρει μπροστά o ταλαντωτής του tremolo. Συμβαίνει το ίδιο σε όποια θέση και να είναι το speed & depth? Ίσως με άλλες τιμές στα υλικά του ταλαντωτή η εκκίνηση να είναι πιο στιγμιαία αλλά παίζει να αλλάξει το εύρος του speed.

17
Μια χαρά είναι το σχέδιο, αν σε μπερδεύει δες και το Mr.Page από Axetec, το έκανα πρόσφατα σε μια Kelly με διπλούς. Ακολουθεί λίγο διαφορετικό τρόπο wiring αλλά στην ουσία είναι το ίδιο πράγμα.


Το σήμα από τους μαγνήτες πάει στο μεσαίο ποδαράκι το volume, από το (1) πηγαίνει στην έξοδο, μην σε μπερδεύει αυτό.


Το να χαμηλώνεις volume και να χάνεις πρίμα είναι φυσιολογικό, πρέπει να ψαχτείς με treble bleed κυκλώματα ή καλύτερα κάνε το Les Paul 50's wiring!




18
Μεγειά, μεγειά! Ωραίο review και αναλυτικό και τα κλιπάκια μια χαρά, τώρα θέλουμε και φωτό!  ;D

19
Και βέβαια το Ρ2 πάνω στην πλακέτα! Μην το βγάλεις αυτό αλλιώς το τελικό στάδιο δεν θα τροφοδοτείται. Πάνω σε αυτό είναι η υψηλή!


Ωραία, Ρ2 και Ρ3 είναι για την μία λυχνία και Ρ1 και Ρ2 για την άλλη. Πάντα να μετράς το bias και για τις δύο γιατί παίζει να έχεις απόκλιση, ειδικά όσο γερνάνε οι λυχνίες.


Ελπίζω τα κροκοδειλάκια να ενσωματώνονται με τα prob! Και όχι προεκτάσεις τύπου κροκοδειλάκι σε κροκοδειλάκι. Η πρότασή μου είναι κάτι τέτοιο,

Σε όποιο από τα δύο probe θέλεις βάζεις το κλιπ του!


Ναι ο εξόδου έχει άμεση σχέση με το εύρος. Και οι χαμηλές έχουν άλλο έλεγχο αλλά και οι υψηλές. Στη μεσαία περιοχή παίζει ρόλο το πόσο καλά ή όχι είναι τυλιγμένος άρα άλλη χροιά και αρμονικές ακόμη και σε overdrive καταστάσεις αλλά και σε "γεμάτα" σήματα πχ μπόλικο drive από κάποιο πετάλι. Επίσης και βασικό όπως ήδη αναφέρθηκε, το headroom! Αν παίζεις σε υψηλές εντάσεις και νιώθεις ότι το break up είναι νωρίς τότε σκέψου οπωσδήποτε για αλλαγή.


Είναι καθαρά, εσύ τι θέλεις! Πολλοί νομίζουν ότι αν αρχίσουν και βάζουν στον ενισχυτή τους ότι καλύτερο και "μεγαλύτερο" παίρνει τότε θα βελτιώνεται. Καμιά φορά, όμως αυτό είναι λάθος! Για παράδειγμα, μερικές φορές είναι επιθυμητό το early break up ή τα πλαδαρά χαμηλά.

20
Άρα, καλά κατάλαβα!  ;D

21
Λοιπόν ακολούθησα την συμβουλή σου. Ανέβασα το bias στα -2.75 Volts. Έτσι στις άκρες των R31 και R32 παίρνω ακριβώς το ίδιο νούμερο που είναι 13.00 Volts.
Μέτρησα και αντίσταση P2-P1 & P2-P3 και είναι και οι δύο ίδιες στα 98 Ohms. Υψηλή τάση δεν μέτρησα, γιατί να σου πω την αλήθεια δεν το "έπιασα" ακριβώς πως να το κάνω και είπα να μην το διακινδυνέψω.

Αυτό που ήθελα να σε ρωτήσω είναι ποια ακριβώς mods έχεις κάνει εσύ, πέραν φυσικά των basic. Έχεις αλλάξει και output transformer, και αν ναι, μπορείς να μου εξηγήσεις ακριβώς τι "παίζει" με αυτό το mod? � ου οφελεί δηλαδή?
Ευχαριστώ
Είναι απαραίτητο να γνωρίζεις την υψηλή αν θέλεις να κάνεις σωστή μέτρηση bias. Για την μέτρησή της θα βάλεις το πολύμετρο στη γη (γείωση, earth, ground) και στο κόκκινο. Αν κατάλαβα καλά, για την μέτρηση του bias δεν βάζεις κόκκινο και μπλε ή καφέ? Λοιπόν, αντί να βάλεις το 2ο probe στο μπλε ή καφέ θα το βάλεις στην γη πχ στο πλην (-) του 100μ (C25) ή αν σου είναι πιο εύκολο ακούμπησε το σε κάποιο σημείο του σασί. Φυσικά, αντί να κάνεις το προηγούμενο, μπορείς να μετρήσεις και στα άκρα του 100μ που μόλις έβαλες, είναι το ίδιο! Ξαναλέω, με προσοχή γιατί έχεις περίπου 330V εκεί! Είναι αρκετά και θανατηφόρα!


Μπορείς να πάρεις probe με κλιπ στην άκρη ώστε να πιάνει όπου θες και να έχεις πιο ελεύθερες κινήσεις. Για παράδειγμα πιάνεις μόνο το ένα πχ στη γη και κάνεις πιο άνετα τις μετρήσεις σου. Δεν είναι τόσο καλή ιδέα να χρησιμοποιείς και τα δύο χέρια για μετρήσεις ειδικά όταν πρέπει να τα τοποθετήσεις σε "επικίνδυνα" σημεία και να περιστρέψεις και ένα τρίμμερ!


Έχω κάνει αρκετά mods σε Blues Jr, και του BillM και άλλα mods, δεν αγοράζω, όμως, τα kit του BillM, μιας και προτιμώ να χρησιμοποιώ δικά μου υλικά. Αν αλλάξεις εξόδου σε κάτι μεγαλύτερο και ποιοτικότερο το πρώτο πράγμα που να περιμένεις είναι αύξηση σε headroom. Ο εξόδου είναι βασικό κομμάτι σε έναν ενισχυτή λυχνίας και η επιλογή του επηρεάζει πάρα πολύ το τελικό ηχητικό αποτέλεσμα. Οπότε ανάλογα την επιλογή να περιμένεις και ανάλογες διαφορές, είναι κάτι σαν να αλλάζεις μεγάφωνο. Αν και μεγάφωνο με μεγάφωνο, καμιά φορά, οι διαφορές είναι τεράστιες με τον εξόδου να περιμένεις πιο μικρές. Επηρεάζει κυρίως το tone και σε μεγάλο βαθμό το εύρος, οπότε ανάλογα την ποιότητα του ή βελτιώνει τις χαμηλές και τις υψηλές ή το αντίθετο. Έχει άμεση σχέση με τις αρμονικές και εννοείται με το break up του ενισχυτή και το πως θα παραμορφώσει. Θα σου πρότεινα να δώσεις λίγο χρόνο σε αυτόν που ήδη έχεις και ανάλογα την χρήση του ενισχυτή σου βλέπεις.

22
Εξόδου είναι ο μετασχηματιστής πάνω στον οποίο μετράς, ο γνωστός μετασχηματιστής εξόδου, output tansformer. Πρόσεχε όταν μετράς εκεί γιατί στα ποδαράκια που μετράς βρίσκεται η υψηλή!

Αν προσέξεις από τον εξόδου έρχονται 3 καλώδια, ένα μπλε, ένα κόκκινο και ένα καφέ (Ρ1, Ρ2, Ρ3). Γη και κόκκινο μετράς υψηλή! Με προσοχή.

Ωμικά θα μετρήσεις κόκκινο - πράσινο & κόκκινο - καφέ για να ξέρεις τι μετρήσεις κάνεις. Ο στόχος είναι να ξέρεις πόσα Ωμ είναι το κάθε πρωτεύον τύλιγμα του εξόδου. Καλό θα ήταν να τα αποσυνδέσεις από την πλακέτα  και να μετρήσεις ωμικά. Εννοείται πρίζα εκτός, ενισχυτής κλειστός και αποφορτισμένοι πυκνωτές! Πάντα να μετράς με το πολύμετρό σου την υψηλή πριν βάλεις χέρι μέσα στον ενισχυτή, αν δεν είναι 0V περίμενε 5 λεπτά.

Μετρώντας την υψηλή και το ρεύμα ανόδου βρίσκεις το power dissipation, P = Va x Ia ( υψηλή x I ), το ρεύμα ανόδου είναι Ιa = V / R (αυτό που μετράς (V) πχ 2,6 / πάνω στην αντίσταση (R) που έχεις επιλέξει πχ τα 100Ω του τυλίγματος). Προσωπικά τοποθετώ μια 1Ω σε κάθε άνοδο (ή κάθοδο αν γίνεται) και μετράω εκεί, μου είναι πιο εύκολο.

Στο ένα τύλιγμα κόκκινο - καφέ μετράς το ρεύμα ανόδου της μία τελικής και στο άλλο κόκκινο μπλε της άλλης! Όπως είπαμε με μεγάλη προσοχή μιας και ένα λάθος μπορεί να αποβεί μοιραίο! Να προσέχεις ιδιαίτερα τα probe του πολύμετρου!

23
Εγώ το ανέβασα λιγάκι στα 2.6
Ούτε πάτος δηλαδή, ούτε ταβάνι, στο εύρος τιμών που δίνει.
Αν η υψηλή σου είναι 330V και η αντίσταση στον μετασχηματιστή σου είναι ακριβώς 100Ω μπορείς να ανέβεις και μέχρι το 2,9 (80%), σκέψου ότι πριν ήταν περίπου 3,6! Στο 2,6 είσαι περίπου 72%, προσωπικά θα ανέβαινα λίγο ακόμη πχ 2,7-2,8, αν ισχύουν βέβαια τα παραπάνω, υψηλή 330V & εξόδου 100Ω. Μπορείς να καταλήξεις και στην τελική τιμή με το αυτί!  ;) Αν και οι δαιφορές από 70-78% είναι ελάχιστες.

Υπ'όψη ότι πρέπει να αφήσεις κάποιες ώρες τον ενισχυτή σε λειτουργία να σταθεροποιηθεί το bias, αν μπορείς να παίζεις ακόμη καλύτερα και μετά να κάνεις την τελική μέτρηση, μιας και παίζει να ανέβει ή να κατέβει ανάλογα. Και πάντα να μετράς και τις δύο λυχνίες για να μην υπερβείς κατά λάθος σε κάποια από τις δύο τα όρια και ας είναι matched.

24
Μιλάς για την διαφορά bridge με neck? Ή για την διαφορά neck με ρυθμιστικό tone και neck χωρίς ρυθμιστικό tone? Κατάλαβα το δεύτερο!

25
Εύγε! Με γεια τον "καινούργιο" ενισχυτή!  :)

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 8