Αποστολέας Θέμα: Καζαντζίδης  (Αναγνώστηκε 41762 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος get down

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 71
  • Λατρεύω το Το Στέκι των Κιθαρωδών!
    • Προφίλ
Re:Καζαντζίδης
« Απάντηση #25 στις: 15/09/04, 13:00 »
Τεχνικά και εκφραστικά ο ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ είναι ΣΑΦΩΣ ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ Ελληνας τραγουδιστής που έζησε,ζει και θα ζήσει ποτέ!
(χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ΟΛΑ του τα τραγούδια ήταν καλά,σαν τραγουδιστή τον κρίνουμε άλλοι έγραφαν τα τραγούδια)
Είναι επίσης κατά τη γνώμη μου μαζί με τον Frank Sinatra,τον James Brown,την Billie Holiday,τον Bullent Ersoy και την Fayrouz στο "κλαμπ" των  μεγαλύτερων τραγουδιστών του πλανήτη!
Αυτά τα λίγα.....

το να κρίνουμε κάποιον χωρίς να λαμβάνουμε υπόψιν τίς κοινωνικές συνθήκες τής εποχής που ζούσε είναι λάθος.
« Τελευταία τροποποίηση: 15/09/04, 14:21 από ZHMIAA »

Αποσυνδεδεμένος ikatsoun

  • Ο Βάσκος
  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 460
  • Φύλο: Άντρας
  • Κόψτε το ρημάδι επιτέλους
    • Προφίλ
    • ATHLETIC CLUB de BILBAO
Re:Καζαντζίδης
« Απάντηση #26 στις: 15/09/04, 13:58 »
(χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ΟΛΑ του τα τραγούδια ήταν καλά,σαν τραγουδιστή τον κρίνουμε άλλοι έγραφαν τα τραγούδια)
Κανενός τραγουδιστή τα τραγούδια δεν ήταν όλα καλά. Πάντα υπάρχουν τα καλά τραγούδια και τα όχι και τόσο καλά. Αλλά αυτή είναι και η γοητεία. Το θέμα είναι, στο φινάλε, τι αφήνει ο καθένας σε αυτό που λέμε παράδοση ή πολιτισμός, και τι εντύπωση άφησε ο κάθε τραγουδιστής. Ένας μεγάλος τραγουδιστής μπορεί να είπε 10 τραγούδια καλά στα 100, αλλά είναι μεγάλος, γιατί άφησε και 5-10 τραγούδια για τα οποία θα τον θυμόμαστε (ο Καζαντζίδης έχει αφήσει πολύ περισσότερα). Όλους αυτούς που σήμερα θαυμάζουνε οι περισσότεροι, για σκεφτείτε λίγο, για ποια τραγούδια θα τους θυμούνται σε 50 χρόνια;

Παράθεση
και την Fayrouz
πωπω... ανατριχιαστική...
« Τελευταία τροποποίηση: 15/09/04, 13:59 από ikatsoun »
Δούλεψε για να φας και κλέψε για να έχεις

Δεν είμαι Πόκεμον
Κυκλοφορώ επίσης με τα ψευδώνυμα :
ικα ικα, τσουν τσουν, πικατσουν, πόκεμον, πίκλατσουν (για Κύπριους)

Αποσυνδεδεμένος Mithradir White Wizard

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 254
  • Φύλο: Άντρας
  • ελάτε μια βόλτα www.xroupista.gr
    • Προφίλ
Re:Καζαντζίδης
« Απάντηση #27 στις: 20/11/04, 02:58 »
....καποτε ο Στελιος ειχε φωνη να τραγουδησει,τωρα που δεν εχει ειναι πολυ αδικο να τον κρινουμε.Τον εχει κρινει ηδη η ιστορια.Και αν καποιος απλα δεν εχει τιποτα να πει για τον Στελιο Καζαντζιδη ας μη το πει,κι αν εχει να πει σιγουρα θα ειναι καλο.Ενα ειναι σιγουρο,σαν τον Στελιο δυσκολα θα ξαναβρουμε.Εγω προσωπικα που εχω περασει,απο Ροκ,metal,ελληνικα,ακομα και σκυλαδικα σχηματα,ενα μπορω να πω.....

καθενας με τον πονο του κι εγω με τον δικο μου
ειναι βαρυς ο πονος μου και το παραπονο μου

και το παραπονο ειναι οτι δεν θα τον ακουσουμε ξανα ζωντανα.Ποσο μαλλον να λεει οχι μον λαικα,αλλα και ποντιακα,καθωτι Ποντιος(τεμετερον)μας αφησε και ενα δισκο με Ποντιακα.Ναναι καλα εκει που ειναι.Η φωνη του μου κουρδιζει την ψυχη μου και με κανει να σκεφτομαι λιγο πιο ανθρωπινα και με κανει να λειτουργω με ποιο πολυ συναισθημα εναντι της λογικης οταν τον ακουω.Οχι,δεν κατηγορω τη λογικη,απλα υπερασπιζω το υφος αυτου του καλλιτεχνη.Τετοια φωναρα.....ΜΕΓΑΛΟΣ,ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΟΣ
www.xroupista.gr Απανταχού Αργίτες το e-στεκι σας είναι εδώ...ελάτε

Αποσυνδεδεμένος Skouliboom

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω το Το Στέκι των Κιθαρωδών!
    • Προφίλ
Re:Καζαντζίδης
« Απάντηση #28 στις: 21/11/04, 18:04 »
mi mou sigxizetai ton ikatsoun sas parakalw poli diladi!  :P
an theleis lise mou kai mia aporia "exei kapoios to dikaiwma na min tou aresei o kazantzidis i o stratos?"  :P
episis tha ekfrasw mia apopsi pou isws enoxlisei...o kazantzidis elege tragoudia "ponou"...mipws tin epoxi ekeini afto poulouse???  ;) i an thelete... afto "pernouse" ? kai simera pernaei i kokkinou p.x. ti na kanoume? prepei na katakrinoume kathe ti kainourgio? den akouw kokkinou ki etsi egw alla einai spastiko pantou na katakrinoune tous neous kai genikotera ta soukse! einai tragoudia pou mporei gia kapoious (mesa ki egw) na min "aksizoun" alla as xamilwsoume ligo tous tonous giati afta ta tragoudia ta akouei kai ta agorazei para pollis kosmos!
oso gia to proigoumeno...protimw dionisiou! san tragoudia kai oi dio tragoudisan fovera asmata! apo tin alli omws...
sorry alla eidika me kazantzidi exw akousei tosa pou me ekanan idiaitera kaxipopti  :-\

Αποσυνδεδεμένος Jo.

  • Great Melaggeus
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 519
  • Φύλο: Άντρας
  • Έχω ανάγκη ν' αγαπάω.....
    • Προφίλ
Re:Καζαντζίδης
« Απάντηση #29 στις: 21/11/04, 18:57 »
Gia mia akomi fora diakrino lathos prosegisi ton pragmaton
Epeidi omos to arxiko erotima den itan xekatharo katalavaino tin synxisi

Telika os ti ton krinoume ton Kazantzidi?
Os foni, os epilogi tragoudion, os anthropo, os ti?
Mporei ta tragoudia gia kapoious na min lene tipota,dekto
Mporei i xria tou na min arsei se arketous ,dekto

Alla den mporei kaneis,me stixiodeis fonitikes gnoseis na min ton dextei os tin pio olokliromeni foni, me tin orthi texniki ta stathera patimata kai tis apsoges enalages.

akouste re paidia opoio tragoudi thelete ,eite apo disko eite live,kai an mou vrite ena lathos sti foni tou tote tha to dexto.

Gia mena einai i pio olokliromeni foni pou exei perasei (kai den xero an einai mono stin Ellada) kai diskola tha vgei kapoios antikatastatis
Call me Jo

Αποσυνδεδεμένος bluechild

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 618
  • Φύλο: Άντρας
  • Peace
    • Προφίλ
    • bluechild
Re:Καζαντζίδης
« Απάντηση #30 στις: 22/11/04, 18:34 »
^ Μια φορά έφαγε ένα σίγμα στο τέλος ! :P ;D Δεν ξέρω αν είναι η πιο ολοκληρωμένη φωνή, ίσως αυτό να είναι και κάπως υπερβολικό. Σίγουρα ήταν πάρα πολύ άρτιος τεχνικά πάντως.

Αποσυνδεδεμένος antartis

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Καζαντζίδης
« Απάντηση #31 στις: 29/01/05, 03:53 »
Κάποιος ποιητής είπε κάποτε για τον Στέλιο Καζαντζίδη:
" Η ποίηση είναι η απόλυτη μορφή συγκινησιακής χρήσης της γλώσσας.Ε.. ο Καζαντζίδης είναι η απόλυτη μορφή συγκινησιακής χρήσης της φωνής!".
Είναι ματαιο να κρίνεις την σπουδαιότητα του Καζαντζίδη. Έχει πολλούς φανατικούς φίλους, ορκισμένους οπαδούς να πούμε, και ορκισμένους εχθρούς. Άρα είναι σπουδαίος. Η ιστορία το έδειξε άλλωστε.
Ο Καζαντζίδης είναι ο απόλυτος λαϊκός τραγουδιστής. Από το 65 δεν τραγουδά σε κέντρα. Από το 75 μέχρι το 87 δεν κάνει δισκογραφία. Και όμως η δημοτικοτητά του ανεβαίνει. Στα πρώτα χρόνια της μεταπολίτευσης είναι πρώτος σε δημοτικότητα πάνω από τον Καραμανλή. Το 1983 με την εκπομπή των Ρεπόρτερς (Λιάνης - Δημαράς - Χαρδαβέλας) για το πρόβλημα του συμβολαίου του Καζαντζίδη, η Αθήνα ερημώνει και χτυπάται "ο Αγνωστος πόλεμος" του φωσκολου. Στο μισα της δεκαετίας του 80 μαζεύονται υπογραφές από φοιτητές της θεσαλονίκης αρχικα, για να σπάσει το συμβόλαιο Καζαντζίδη, το 86 με τροπολογία του Τρίτση στη βουλή σπάει το συμβόλαιο του Καζαντζίδη με την Μινος. Όσο για τα χ΄ρονια που ακολούθησαν. όλοι οι δίσκοι έγιναν χρυσοί, τουλάχιστον, ενώ το Τραγουδώ σπάει τα ταμεία καθώς σε τρεις ώρες γίνεται χρυσός δίσκος. Στην κηδεία του Καζαντζίδη΄είδαμε όλοι τι έγινε.
Για τα χρονιά της νιότης του Καζαντζίδη τι να πρωτοπεί κανείς. Ο Καζαντζίδης τραγούδησε όλους τους μεγάλους συνθέτες: Παπαϊωαννου, Τσιτσάνη, Μητσακη, Μπακαλη, Δερβενιώτη, Καλδάρα, Πάνου, Νικολοπουλο, Θεοδωράκη, Χατζηδακη, Λεοντή, Ξαρχάκο, Λοϊζο, Πολυκανδριώτη, Σούκα, Ζαμπέτα, Γενιτσαρη τι να πρωτο πω.
Έχει πει ο άνθρωπος ρεμπετικα, τουρκικα, δημοτικά, εντεχνα, λαικά, ποντιακα, λατιν, και τι δεν εχει πει...
Για να κατανοησουμε το μεγαλείο του Καζαντζίδη πρέπει να τον ακουσουμε μονάχα. Η Βιτάλη είπε: Ο Καζαντζίδης είναι ο μεγαλύτερος τραγούδιστής του κόσμου. Ακόμα και ο Σινάτρα όταν έρχονταν στη Ελλάδα σπίτι του Καζαντζίδη έμενε. Πρόσεχε πως μιλούσε ο Καζαντζίδης. Πως ανέπνεε. Πως έβγαινε αυτή η φωνή.
Ο Μητροπάνος έιπε: "Όλοι ο τραγουδιστές μαζί ούτε τα αρχ**ια του δεν είμαστε". Η Φαραντούρη: "Σε όποια γειτονιά να ψάξεις θα βρεις μπιθικώτσηδες και φαραντούρηδες. Καζαντζίδη όμως;". Άκης Πάνου: Όλους τους τραγουδιστές να τους βάλεις σε ένα Καζανι μισό Καζαντζίδη δεν κάνουνε.". Μανος Χατζηδακης: "Φωνες σαν του Καζαντζίδη για να βγουν, πρέπει να περάσουν τουλαχιστόν δύο αιώνες."
Τώρα παμε στον χαρακτηρα του Καζαντζίδη.
Καταρχήν ο Καζαντζίδης ήταν αριστερός. Ο πατέρας του ήταν μελός της εθνικής τροφοδότησης ανταρτών. Η δεξιά και στα χρόνια πριν την χούντα και κατα τη χούτνα και μετά τον κυνήγησε. Στο στρατό και τη μακρόνησο, στην εγασία του, στα τραγούδια που είπε. Πανταχού παρούσα η δεξιά. Λογοκρισία όταν έκανε την δική του εταιρεία ο Στέλιος. Εμπόδιο και στις άλλες δουλειές που έκανε.
Ο Καζαντζίδης ήταν επαναστάτης. Πρώτος αυτός πάλεψε για τα δικαιωματα των τραγουδιστών και τα ποσοστά στη δισκογραφία. Μόνος αυτός κατηγόρησε την εκμετάλευση των καλλιτεχνών. Αυτός μόνος. Αυτός δεν τραγουδούσε για τα φράγκα. Του τάζανε δισ και αυτός τους τα πέταγε στην μάπα. Και ήταν λαϊκός άνθρωπος. Ανάμεσα σε απλούς ανθρώπους ζούσε. δεν είχε ανάγκη ούτε το mega star, ούτε το Fame στορυ, ουτε τα μέγαρα, ουτε τον Λαμπράκη, ούτε την Ολυμπιαδα για να γίνει μεγάλος.
Ο Καζαντζίδης είναι αν όχι ο καλλίτερος (γιατί αδικούμε ίσως τον Μεγάλο Παγιουμτζή, τον Καρναβά, τον Νταλγκα, τον ρούκουνα, τον Κάβουρα κτλ) ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ. Γιατί; Γιατί απλά συμβαίνει να είναι. Αυτό το τσουνάμι που λέγεται Καζαντζίδης βγαίνει στην ξέρα και τα σαρώνει όλα. Σηκώνει τα μπετά και τα μικροφωνα και κάνει όλες τόυς άτεχνους κιθαροφόρους και τους έντεχνες μικροφονικές καλιακούδες να τρέχουν να κρυφτούν.
Ότι και να πω για τον Στελαρα μου είναι λίγο...
Απλά θέλω να ξεκαθαρίσω μερικά πράγματα.
Ο Καζαντζίδης έχει πιο πολλά ερωτικά παρά τραγούδια της ξενιτειάς (έχω 60+ cd, 13 βυνιλια και κασσέτες, χώρια mp3 και βίντεο του Στελάρα και ξέρω κατι)
Στο ισραήλ ΄χουν αφιερωμένη εκπομπή στον Καζαντζίδη (κάθε εβδομάδα)
Έχει πει πα΄νω από 1000 τραγούδια οπότε σίγοπυρα θα έχει πει και κάποιες μ..κιες.
Δημιουργησε σχολή τραγουδιστική και αυτό είναι σημαντικό.
Η φωνή του έχει ένταση, εκταση, χρώμα, τεχνική, ορθοτητα ως προς την εκφορα των συμφώνων και των φωνηέντων, ογκο. Τα έχει όλα. Και αν δεν αρέσει, απλά δεν ξαναβγαίνει.
Ο Καζαντζίδης έχει οπαδούς.
Ο Καζαντζίδης είναι επαναστάτης.
Είναι ηθικός και λαϊκός.
Όταν στην Ελλάδα υπήρχαν 500 γραμμόφωνα (πικ απ) αυτός πουλούσε 2.500 δίσκους!!!
Μετά τον Καζαντζίδη το χάος ... Είπε και ο Ζαμπετας κάποτε, όταν για χάρη του Στελάρα στη Λαρισα Σταμάτησε αμαξοστοιχία του ΟΣΕ. Καταλαβαίνετε τι εστί  Καζαντζίδης;;;;;
Ο ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ Ο ΜΕΓΙΣΤΟΣ...

ευχαριστώ..

"Ερχονται χρόνια δύσκολα
 γεμάτα καταιγίδες
 και μεις το κόσμου θύματα
 μ' ατελειωτα προβλήματα
 και λιγοστές ελπίδες."

Α ρε Στελάρα..αντε βίβα.

Αποσυνδεδεμένος Boogieman (του Kithara.gr!!!)

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 434
  • Φύλο: Άντρας
  • Αυτός στο Noiz.gr είναι άλλος!!!
    • Προφίλ
Απ: Καζαντζίδης
« Απάντηση #32 στις: 29/01/05, 04:25 »
Παρόλο που δεν ακούω τέτοια μουσική, πρέπει να ομολογήσω ότι η φωνή του ήταν μοναδική.

Ένταση, μελωδία, ανοίγματα...
Πολλές φορές που ακούω ένα τραγούδι του (π.χ στο ραδιόφωνο), παθαίνω ένα κόλλημα και κάθομαι και μελετάω την φωνή του.

Τι να πώ...νομίζω ότι αυτός ο άνθρωπος μπορούσε να ερμηνεύσει τα πάντα!
Πάντως μπορεί σαν καλλιτέχνης να τον είχαν παραδεχτεί όλοι, αλλά σαν χαρακτήρας δεν ήταν και ότι καλύτερο.

Μετά από ένα σημείο και μετά την είχε δει πολύ (εκεί άρχισε να χαλάει το πράγμα).
Όταν νομίζεις ότι είσαι θεός, μύθος, η φωνή του λαού, κάπου το χάνεις.

Τρομερός καλλιτέχνης αλλά πολύ εγωϊστής σαν άνθρωπος.
 
Υπάρχουν άνθρωποι που καταλαβαίνουν όσα βλέπουν και άνθρωποι που βλέπουν όσα καταλαβαίνουν.

Αποσυνδεδεμένος antartis

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Καζαντζίδης
« Απάντηση #33 στις: 30/01/05, 16:12 »
Πρέπει να γράψω κάποια πράγματα για τον άνθρωπο Στέλιο Καζαντζίδη. Ο Καζαντζίδης αδικήθηκε πολύ. Κατηγορήθηκε πολύ. Μα για αυτό δεν φταίει παρά μόνο η επαναστατική φύση του Στέλιου. Δεν πήγαινε το σύστημα ο Στελάρας και εν τέλει δεν το πήγε και εκείνο. Τι εννοώ; Θα δείτε…

Ο Καζαντζίδης κατηγορήθηκε «κλάψας». Τα τραγούδια του είναι κλαψιάρικα.

Όποιος ενδιαφέρεται να ακούσει τον Καζαντζίδη να μη κλαίει καθόλου ας δει λίγο την παρακάτω λίστα: «Καταχνιά» του Λεοντή και το Βίρβου(δίσκος), «Στην ανατολή» Θεοδωράκης (δίσκος). Ας δούμε και κάποια κομμάτια συγκεκριμένα πέρα από δίσκους. Υπάρχω, Κουρασμένο παλικάρι. Δεν θα ξαναγαπήσω, Το πέλαγο είναι βαθύ, Βράχο βράχο, Μη μου χαλάς τα γούστα μου, Τώρα που είσαι νέα, Ποιος δρόμος είναι ανοιχτός, Φτωχολογιά,  Γεια σου Περαία αθάνατε, Έξω Ντέρτια και καημοί, το Σαββατόβραδο, ο κυρ Αντώνης, Τα όνειρα που χτίζονται, Το θολωμένο μου μυαλό και πόσα άλλα. Αλήθεια κλαίει εκεί ο Καζαντζίδης;;;

Άλλοι λένε πως εκμεταλλεύτηκε τις συνθήκες. Ενώ ο Μπιθικώτσης;

Και αυτό είναι ατυχές επιχείρημα. Ο Καζαντζίδης δεν ήταν λαϊκιστής. Ήταν λαϊκός. Δεν το λέω εγώ αυτό η ιστορία το έδειξε. Δεν δέχθηκε τα δις που του δίνανε για να γυρίσει. Όταν οι σκατοπαρέες των νεόπλουτων πήγαιναν στο μαγαζί του και τα σπάζανε εκείνος σταματούσε το πρόγραμμα και πήγαινε με την κιθάρα του στα πίσω τραπέζια με τον φτωχό τον κόσμο (μαρτυρία του Ρεπάνη). Έμεινε πιστός στις καταβολές του. Δεν τραγούδησε τον πόνο επειδή αυτό πουλούσε. Γιατί τα χρόνια της δεκαετίας του 90, όταν ο πόνος πλέον δεν πουλούσε εκείνος τραγούδησε «Δυο πατρίδες», «Ξέρω νεκρούς», «Ανήμπορος», «Έρχονται χρόνια δύσκολα», «Στην Ελλάς του 2000» και έκανε επιτυχία. Ίσως ο Μπιθικώτσης εκμεταλλεύτηκε περισσότερο τις συνθήκες. Τραγούδησε Θεοδωράκη σε στίχους μεγάλων ποιητών. Αλλά μετά από αυτό τι; Τον ύμνο της χούντας στα 1967 (για περισσότερες πληροφορίες ιός της Κυριακής) ; Η μήπως ρολόι κομπολόι; Η την τραγουδίστρια; Και μετά το 80 τι ακριβώς; Απλά το σύστημα τα έκανε έτσι. Γιατί ο Μπιθικώτσης το υπηρετεί. Και τον ανταμείβει. Πλουσιοπάροχα. Γιατί βγαίνει και σήμερα ο Μπιθικώτσης που κοντά στο 80 κατηγορούσε τα νέα τότε παιδιά (Μητσιά, Νταλάρα, κτλ) γιατί «εκτελούν» τον Καζαντζίδη και λέει ότι ο Κότσιρας είναι ο συνεχιστής του. Και ο Μάτσας του έκανε τα αφιερώματα. Λες;;;;

Κάποιοι άλλοι είπαν : Έλα μωρέ τώρα όλο για την ξενιτιά.

Το είπα και πάνω τα πιο πολλά τραγούδια του Στέλιου δεν είναι για την ξενιτιά. Ακόμα και τα ερωτικά που έχει πει είναι περισσότερα. 

Αποσυνδεδεμένος antartis

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Καζαντζίδης
« Απάντηση #34 στις: 30/01/05, 16:14 »
συνέχεια από πρηγούμενο....

Πάμε σε άλλη κατηγορία. Ασυνεπής στις συνεργασίες του. Στα κέντρα και στη δισκογραφία.

Πάμε να μιλήσουμε για τα μαγαζιά.
Ο Καζαντζίδης δεχόταν συνέχεια απειλές από μπράβους της νύχτας.. Από μαρτυρία δημοσιευμένη στο «Διφωνο» μαθαίνουμε ότι ο Καζαντζίδης αναγκάστηκε από νταή της νύχτας να πει 22 φορές!! Το ίδιο τραγούδι με την απειλή όπλου. Ο ίδιος νταής του ζήτησε μετά το πέρας των 22 φορών να του πιάσει τα γεννητικά όργανα ο Στέλιος αλλά ευτυχώς το πρόβλημα έλυσε η προστασία του Μαγαζιού. Μια άλλη φορά την δολοφονία του Στέλιου από εξοργισμένο μαγαζάτορα που είχε αναδουλειές λόγω του ότι την πελατεία την έπαιρνε ο Καζαντζίδης,  πρόλαβε ο συνθέτης Γιάννης Παπαϊωάννου. Και άλλα περιστατικά. Πως άραγε μπορούσε να δουλέψει ο Καζαντζίδης.
Πάμε στις εταιρείες τώρα.
Πήγε στα δικαστήρια το 59 με τον Λαμπρόπουλο νομίζω (με αφορμή την «Μαντουμπάλα») για τα δικαιώματα του – τα ποσοστά του (μέχρι τότε κανείς δεν έπαιρνε ποσοστό από τις πωλήσεις.). Από τότε του κάνανε τη ζωή δύσκολη. Ήρθε η λογοκρισία στη χούντα που του έκλεισε μέσω μάτσα την δική του εταιρεία, το συμβόλαιο της Μίνος ( που έσπασε με τροπολογία του Τρίτση)… Άρα δεν ήταν ασυνεπής ο Καζαντζίδης απλά πήγε κόντρα στα κατεστημένα συμφέροντα και τιμωρήθηκε για αυτό. Γιατί το σύστημα υποβαθμίζει, ευτελίζει και θανατώνει ότι πάει κόντρα σε αυτό. Άρα και τον Καζαντζίδη.

Μια άλλη συχνή κατηγορία είναι τα ινδικά τραγούδια που είπε. Η κλοπή των τραγουδιών λένε κάποιοι. Ιδίως οι Ρεμπετολόγοι.

Γιατί όμως οι ίδιοι κύριοι τα σημερινά κλεμμένα από τις δυτικές χώρες τα αποκαλούν διασκευές και τα ρεμπέτικα της Ανατολής (Μισιρλού, Ζαϊρα κτλ) άφθαρτα ελληνικά τραγούδια;
Στενοχωρέθηκαν ο Ρεμπετολόγοι και οι πλούσιοι γιατί ο Καζαντζίδης έβγαλε το τραγούδι από τον βραχνά του τεκέ και τα όρια του ερωτικού νταλκά. Χάσανε οι νεόπλουτοι την μαστούρα τους… 

Η υπόθεση με τον Νικολόπουλο.Τον έκλεψε τον Νικολόπουλο και μετά τον έβριζε στα δικαστήρια. Τι άνθρωπος, είπαν...

Να το πάλι λοιπόν, το σύστημα. Μάρτυρας υπεράσπισης του Νικολόπουλου ο Νταλάρας. Και τον κάναν τον Στελάρα να βγει από τα ρούχα του. Το θέμα για μένα δεν είναι αν έβρισε. Όπως είχε πει και ο Καφετζόπουλος ο ηθοποιός, σε ότι αφορά στον Στέλιο : τόσοι και τόσοι βρίζουν στα δικαστήρια. Έβρισε και ο Καζαντζίδης. Ε και;
Αλήθεια κατά πόσο έβριζε άδικα; Τον Νικολόπουλο αυτός τον έβγαλε. Από παιδάκι μαζί του σε Ελλάδα και εξωτερικό. Έστω ότι τα τραγούδια του Υπάρχω είναι αποκλειστικά και μόνον του Νικολόπουλου. Αλήθεια μετά ο Νικολόπουλος ποιο μεγάλο τραγούδι έγραψε; Δεν μπορείς με τρόπο λογιστή να υπολογίσεις την προσφορά του Καζαντζίδη στον Νικολόπουλο, όπως είπε και ο Ρασούλης. Όταν έχεις δίπλα σου την Πηγή να αναβλύζει δεν μπορεί μετά 30 χρόνια μπακαλίστικα να παραγράψεις ότι σου έχει προσφέρει αυτός ο άνθρωπος που λέγεται ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ.  Επιπλέον γιατί δεν τον πήγε τον «Κλέφτ绨Καζαντζίδη στα δικαστήρια τότε; Μα γιατί τον είχε ανάγκη. Ίσως γιατί υπήρχαν και μάρτυρες υπεράσπισης του Καζαντζίδη τότε. Λέω εγώ τώρα, ίσως…
Από όσο είπε και ο Μπάμπης ο Μπακάλης σε μια εκπομπή στο Seven : Ο Καζαντζίδης τον καιρό εκείνο έπινε από τη στεναχώρια του. Και στα κανάλια που έβγαινε, στην ταβέρνα που σύχναζε ήταν πιωμένος. Απόφθεγμα: Ο Καζαντζίδης δικαιολογείται και δεν είναι ατσαλάκωτος όπως οι σύγχρονοι του. Έχει πάθη και αδυναμίες. Είναι Άνθρωπος. 

Ο Στελάρας είναι δήθεν και το παίζει κάπως ή «την έχει δει» λένε άλλοι.

Ο δήθεν Στελάρας, λοιπόν, ο εγωιστής προσκυνάει την Βιτάλη, δεν πάει σε δεξιώσεις, αποστρέφεται τους επώνυμους, ζει σαν μεσοαστός, δεν φοράει μαύρα γυαλιά ούτε κυκλοφορεί με φούστες και σχισμένα τζιν και σκουλαρίκια για να προκαλέσει, έχει λαϊκή γυναίκα σε κοινή θέα, δεν δέχεται λεφτά από κανέναν ώστε να προδώσει τις καταβολές του, δηλώνει συνέχεια ότι πρώτα από αυτόν έρχονται άλλοι στη ιστορία όπως ο Τσαουσάκης. Αλήθεια πως γίνεται αυτός ο άνθρωπος να είναι δήθεν; Ο Ρεπάνης έλεγε ότι ο Καζαντζίδης σεβότανε και το μερμήγκι που τραγουδούσε. Ο Λοίζος ο Μάνος παραξενεύτηκε που ο Καζαντζίδης τον αποκαλούσε πάντα κύριο Μάνο. Πάντα με σεβασμό. Ο Δερβενιώτης έλεγε πως ο Καζαντζίδης ήταν από τα λίγα μεγάλα ονόματα που άκουγε πάντα τον δημιουργό στο στούντιο. Το σπίτι του ανοιχτό πάντα στον κόσμο. Και οι φίλοι του όλοι απλοί άνθρωποι. Άλλος μηχανικός, άλλος αγρότης άλλος μαραγκός. Αυτός είναι Ο ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ.

Αυτά τα λίγα… Για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους. Ευχαριστώ για την ανοχή.   

Αποσυνδεδεμένος giteana

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 102
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 'Αχ, στην αρχή των τραγουδιών το αχ είναι γραμμένο
    • Προφίλ
Απ: Καζαντζίδης
« Απάντηση #35 στις: 05/03/05, 21:17 »
Ζητώ εκ των προτέρων συγνώμη, επειδή η απάντησή μου θα είναι μακροσκελής…όμως ο Καζαντζίδης είναι μεγάλο κεφάλαιο, κι εκτός αυτού, κινήθηκε σε μια εποχή, της οποίας τα καθεστώτα οι περισσότεροι της νεότερης γενιάς αγνοούμε.
Αντιγράφω λοιπόν μερικά αποσπάσματα από τη βιογραφία του Θόδωρου Δερβενιώτη, με τίτλο «Ο Θόδωρος Δερβενιώτης και το Μετεμφυλιακό Τραγούδι», που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις «Σύγχρονη Εποχή». Όποιος ενδιαφέρεται, ας ψάξει να το βρει…είναι ένα βιβλίο-χείμαρρος με πολλές πληροφορίες για την ιστορική, πολιτική διάσταση του τραγουδιού και την πορεία του, σε συνδυασμό με την πορεία του αείμνηστου μουσικοσυνθέτη, που ταπεινά θα πω πως είμαι τυχερή που τον γνώρισα και τον έζησα από πολύ κοντά, κι ας τον έτρεμα τόσο όταν ήμουν πιτσιρίκι….
«Το δεύτερο εξάμηνο του 1952 εμφανίζεται στη δισκογραφία ο Στέλιος Καζαντζίδης, ένας νεαρός από τη Νέα Ιωνία, με προσφυγική καταγωγή, οικοδόμος, βιομηχανικός εργάτης και πλανόδιος μικροπωλητής. Η παρουσία του θα είναι καταλυτική, τόσο για το Λαϊκό Τραγούδι, όσο και για την ελληνική δισκογραφία. Το πρώτο τραγούδι που τραγούδησε ήταν σύνθεση του Καλδάρα, ήταν επίκαιρο, καλοκαιρινό, και είχε τίτλο Για μπάνιο πάω. Το τραγούδι αυτό δεν πήγε καλά, από εμπορική άποψη, δεν πούλησε αρκετά αντίτυπα, κι ο διευθυντής της Κολούμπια, ο Νίκανδρος Μηλιόπουλος, θεώρησε υπεύθυνο της αποτυχίας τον Καζαντζίδη, μιας και δεν μπορούσε να τα ρίξει το φταίξιμο στον Καλδάρα που ήταν ήδη γνωστός και διάσημος.
Έτσι, για μερικούς μήνες, ο νέος τραγουδιστής μπήκε στο ράφι και υπήρχε πρόθεση ν’ αποκλειστεί για πάντα. Αυτός που έδωσε μάχη για να επαναφέρει τον Καζαντζίδη στη δισκογραφία ήταν ο σπουδαίος συνθέτης Γιάννης Παπαϊωάννου, που εκείνη την εποχή ήταν μεγάλη φίρμα.
Μια μέρα, έτυχε να βρίσκομαι μπροστά, στο γραφείο του διευθυντή της εταιρίας. Έρχεται ο Παπαϊωάννου και ζητάει απ’ τον Μηλιόπουλο να μάθει αν ίσχυε η ημερομηνία της ηχογράφησης. Η απάντηση ήταν θετική. Γυρίζει να φύγει λοιπόν, όμως ο Μηλιόπουλος τον σταματά: <Μια στιγμή, Γιάννη. Πόσα τραγούδια θα ηχογραφήσεις;> <Τέσσερα>. Ο Παπαϊωάννου έκανε να φύγει. <Ποιοι θα τα πούνε;> ρωτάει ο Μηλιόπουλος. <Δυο ο Τσαουσάκης, ένα η Ρένα Ντάλια, κι ένα ένας καινούριος τραγουδιστής>.
Δεν είχε αποσώσει την απάντησή του ενώ είχε βγει σχεδόν απ’ την πόρτα, όταν ο Μηλιόπουλος τον σταμάτησε και πάλι: <Στάσου βρε Γιάννη, ποιος είναι αυτός ο καινούριος;> επέμενε. <Στέλιο Καζαντζίδη τον λένε, άντε γεια>. Κι όταν ο διευθυντής άρχισε να φωνάζει: <Όχι, όχι, θα σου σταματήσω την ηχογράφηση!>, ο Παπαϊωάννου είχε ήδη κατέβει τις σκάλες, πηδώντας τρία-τρία τα σκαλιά, και είχε ήδη εξαφανιστεί.
Ο μεγάλος μουσικός, έχοντας διακρίνει το εξαιρετικό ταλέντο του Στέλιου, κατάφερε να ηχογραφήσει το τραγούδι. Είχε τίτλο Οι βαλίτσες, και γρήγορα έγινε επιτυχία. Πούλησε, σύμφωνα με τα λεγόμενα του Μηλιόπουλου, 1800-1900 αντίτυπα, αρκετά μεγάλος αριθμός για την εποχή. Έτσι άρχισε να σπάει ο πάγος ανάμεσα στον Καζαντζίδη και το Μηλιόπουλο.
Εκείνη την πρώτη μετεμφυλιακή εποχή, μυριάδες ζευγάρια, είτε παντρεμένα, είτε αρραβωνιασμένα, είτε απλώς ερωτευμένα, χώριζαν υποχρεωτικά επειδή ο άντρας, η γυναίκα, ή και οι δυο ταυτόχρονα, βρίσκονταν φυλακισμένοι, κρατούμενοι, εκτοπισμένοι σε στρατόπεδα και ξερονήσια ή εξόριστοι εκτός Ελλάδας, στις χώρες του ανατολικού συνασπισμού. Το πρώτο τραγούδι του Δερβενιώτη που είπε ο Καζαντζίδης ήταν σε στίχους Κολοκοτρώνη, είχε τίτλο Έχασα τον άνθρωπό μου, και καταπιανόταν μ’ αυτό ακριβώς το θέμα.
Ένα επίσης από τα πρώτα ήταν το Η πληγωμένη μου καρδιά (1954), που πρόκειται για ένα καμουφλαρισμένο τραγούδι όσον αφορά τους στίχους, για να περάσει από τη λογοκρισία.
Το τραγούδι αυτό έγινε τεράστια επιτυχία, πούλησε 8.500 χιλιάδες αντίτυπα, μυθικό νούμερο για την εποχή. Μ’ αυτό το τραγούδι, καθιερώθηκε ακόμα περισσότερο ο Καζαντζίδης, αλλά κι ο Δερβενιώτης, κι από κει ξεκίνησε ανάμεσά τους όχι μόνο μια απλή συνεργασία, αλλά μια φιλία.
Ακολουθεί το Σκίζονται κάμποι και βουνά,(1954), πάλι του Κολοκοτρώνη, που ο Δερβενιώτης μελοποίησε σε ρυθμό ζεϊμπέκικο, κλίμακα κιουρδί, και το έδωσε στο Στέλιο. Άλλο ένα τραγούδι της τριμερούς συνεργασίας Δερβενιώτη-Κολοκοτρώνη-Καζαντζίδη είναι το Με φωνάζουν ένοχο (1954), που ανταποκρινόταν στις καταδίκες και τις φυλακίσεις μυριάδων ατόμων εκείνης της εποχής που δεν τους είχε δοθεί καν η δυνατότητα μιας απολογίας και μιας κανονικής δίκης.
Ένα ακόμη το Καταστροφές και συμφορές (1954), παρουσιάζει το γεωγραφικό και ψυχολογικό σκηνικό της εμφυλιακής και πρώτης μετεμφυλιακής περιόδου. Καταστροφές και συμφορές, ερείπια, ρημάδια είναι κυριολεκτικές και μεταφορικές συνέπειες του Εμφυλίου πολέμου τόσο πάνω στο τοπίο, όσο και στις ψυχές των ανθρώπων.
Το πρώτο κομμάτι που τραγούδησε για την ξενιτιά ο Καζαντζίδης, ήταν το Πεθαίνω (1954), επίσης του Δερβενιώτη – Κολοκοτρώνη.
Κι αν μας αντέξει το σκοινί, θα φανεί στο χειροκρότημα...

Αποσυνδεδεμένος giteana

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 102
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 'Αχ, στην αρχή των τραγουδιών το αχ είναι γραμμένο
    • Προφίλ
Απ: Καζαντζίδης
« Απάντηση #36 στις: 05/03/05, 21:20 »
συνέχεια...
Αφηγείται ο Θόδωρος Δερβενιώτης:
"Με τον Καζαντζίδη συνεργάστηκα από τότε που πήγε στρατιώτης. Υπηρετούσε στο Διόνυσο και φυσικά δεν τον αφήνανε να βγαίνει οποτεδήποτε. Ξέραμε όμως πότε θα έπαιρνε άδεια, και ετοιμάζαμε δουλειά. Και πολλές φορές που τον χρειαζόμασταν έκτακτα, ήταν ανάγκη δηλαδή να πει ορισμένα τραγούδια, θυμάμαι ο Μηλιόπουλος φώναζε τη Ρένα τη Στάμου, την τραγουδίστρια. Ήτανε έτσι, αφράτη γυναίκα, νταρντανογυναίκα! Της έλεγε λοιπόν: «Στολίσου, ντύσου, βάλε κοκκινάδια, βάλε σκουλαρίκια και τράβα στο διοικητή». Και πράγματι, ήτανε μια καπάτσα γυναίκα που λέμε, και τραβούσε στο διοικητή, και με το ένα με το άλλο τον γαλίφιαζε, άρπαζε τον Καζαντζίδη, τον έφερνε κι έτσι κάναμε τις ηχογραφήσεις, αν και πολλές φορές συνοδευόταν κι από έναν ΕΣΑτζή…
….Γιατί τον πήγανε φυλακή στη Μακρόνησο; Μάλλον για την πολιτική του τοποθέτηση. Τα τραγούδια που τραγούδησε έχουν ένα κοινωνικό και αριστερό χαρακτήρα. Βέβαια! Ήταν ο τραγουδιστής του πόνου, έτσι άρχισε, γι αυτό και καθιερώθηκε ως ο επικεφαλής των λαϊκών τραγουδιστών. Ο τραγουδιστής του λαού. Δεν πήρε τυχαία αυτούς τους χαρακτηρισμούς, αυτούς τους τίτλους ο Στέλιος. Είχε κι αυτός μέσα του, όπως κι εγώ, όλα αυτά τα πράγματα… Τέτοια τραγούδια, τα τραγούδαγε με μεγάλο ενθουσιασμό.
Δεν μπορεί κανείς να αμφισβητήσει τον Καζαντζίδη. Υπήρξε η φωνή του αιώνα, μπορεί να πει κανείς, στο Λαϊκό Τραγούδι. Υπήρξαν φωνές υπέροχες, και κανείς δεν μπορεί να πει ότι δεν ήταν ο Γαβαλάς, δεν ήταν ο Διονυσίου, δεν ήταν ο Τσαουσάκης και δεν ξέρω πόσοι άλλοι…
Αλλά καζαντζιδέϊκη φωνή ήτανε μόνο μία! Κάποιος έλεγε ότι ‘γεμίζει ο δίσκος φωνή’! Ήταν δηλαδή μια ανδροπρεπέστατη φωνή, μια βελούδινη, πολύγλυκιά φωνή, δεν είχε αγρίιλα μέσα της! Και είχε μια τρομερή εκφραστικότητα, ένα πάθος που λέμε εμείς στη γλώσσα τη συνθετική, και μια τρομερή ορθοφωνία. Και κάθε συνθέτης αισθανόταν ευτυχής, αν του έδινε η εταιρεία τον Καζαντζίδη για να πει τα τραγούδια του… Σκοτωμός γινότανε! Γι αυτό και παραμερίστηκε ο Τσαουσάκης.
Η σχέση που είχαμε με το Στέλιο δεν ήταν απλώς μια συνεργασία, ήτανε φιλία. Γιατί, αν ήταν απλώς συνεργασία, θα ερχόταν σε μένα, ή σε επαφή μαζί μου όταν τον καλούσα, και του έλεγα: ‘Έχω ένα τραγούδι, έχω δυο τραγούδια, πάμε να κάνουμε πρόβα’. Όμως δεν ήταν έτσι…
Κι όταν αργότερα άνοιξα τη σχολή, ερχόταν συχνά. Τσουπ! τον έβλεπα μπροστά μου. Έμπαινε μέσα άμα δεν είχε δουλειά, άρπαζε μια κιθάρα, καθόταν, κουβεντιάζαμε, παίζαμε χίλια δυο πράγματα. Είχαμε μια άλλη σχέση. Αλλιώς θα τον φώναζα απλώς, θα έκανε μια πρόβα, θα έκανε το τραγούδια και πάλι θα έφευγε. Και γενικά, όλα αυτά τα χρόνια, μου έδειχνε αγάπη, εκτίμηση, φιλία…
»
Κι αν μας αντέξει το σκοινί, θα φανεί στο χειροκρότημα...

Αποσυνδεδεμένος giteana

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 102
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 'Αχ, στην αρχή των τραγουδιών το αχ είναι γραμμένο
    • Προφίλ
Απ: Καζαντζίδης
« Απάντηση #37 στις: 05/03/05, 21:30 »
συνέχεια...

Η συνεργασία τους συνεχίζεται με το Καθένας με τον πόνο του (1955), και το τραγούδι αυτό είναι μια χαρακτηριστική περίπτωση όπου η γυναίκα χρησιμοποιείται σαν καμουφλάζ για να συγκαλυφθούν τα πραγματικά πολιτικά μηνύματα που υπάρχουν στους υπόλοιπους στίχους.
Στη μετεμφυλιακή κοινωνία, η αστυνομική παρακολούθηση και ο χαφιεδισμός είναι μια καθημερινή πραγματικότητα της κάθε στιγμής και ώρας
… Η πληροφοριοδότηση και η κατάδοση, έχουν γίνει συνηθισμένα επαγγέλματα...
…Ο Δερβενιώτης είναι ένας από τους αμέτρητους πολίτες που υφίσταται καθημερινή παρακολούθηση, ταπεινωτικές ανακρίσεις και αστυνομικές ταλαιπωρίες. Ο Καζαντζίδης κι αυτός παρακολουθείται, και πότε-πότε συλλαμβάνεται, γιατί κάποια τραγούδια που λεει θεωρούνται κομμουνιστικά!…
…Κομμάτια όπως το Η κοινωνία χάλασε (1956) ή το Κάνε κουράγιο, αγάπη μου (1957), είναι πολιτικά, έστω και μεταμφιεσμένα….
Το τραγούδι Μη με κλαίτε που έδωσε ο Δερβενιώτης στον Στέλιο (1955), κόπηκε από τη λογοκρισία που απαίτησε αλλαγή των στίχων του ρεφρέν: Αντί για το
Εγώ κι αν θα πεθάνω δεν θέλω να με κλαίτε
να κλάψετε τη φτώχια που ζει και τυραννιέται,
γίνεται:
Εγώ κι αν θα πεθάνω δεν θέλω να με κλαίτε
θα πάψει το κορμί μου σκληρά να τυραννιέται….
Αργότερα ήρθε η μεταπολεμική μετανάστευση. Οι Έλληνες ξενιτεύονται, όχι μόνο για να γλιτώσουν από τη φτώχια, αλλά κι από το ανελέητο κυνηγητό των κυβερνήσεων της δεκαετίας του 50. Ο Δερβενιώτης, που θεωρούσε τον εαυτό του εσωτερικό μετανάστη για λόγους επίσης πολιτικούς, γράφει μουσική για το Φεύγω να ξενιτευτώ, που έγινε το πρώτο «καθαρόαιμο» τραγούδι της μεταπολεμικής μετανάστευσης….»

Φυσικά συνέχεια υπήρξε με τα «Ένα πιάτο άδειο στο τραπέζι», και το «Διαβατήριο», κομμάτια που ακόμα ακούγονται, και ειδικά στους έλληνες του εξωτερικού.
Με τα παραπάνω, δεν έχω σκοπό τη ‘θεοποίηση’ ούτε την ‘αγιοποίηση’ του Στέλιου Καζαντζίδη. Άλλωστε, ακόμα κι ο Θόδωρος ο Δερβενιώτης, είχε παράπονο από τον Στέλιο σε κάποιον τομέα, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα, κι όπως είδατε από τα παραπάνω αποσπάσματα, δεν τον εμπόδισε αυτό να τον αναγνωρίσει ως καλλιτέχνη.
Τώρα, ο Δερβενιώτης κι ο Καζαντζίδης, έχουν συναντηθεί κάπου εκεί ψηλά, απαλλαγμένοι πια από το κυνηγητό της εποχής και τα συμβόλαια των δισκογραφικών….
Ας τα βλέπουν αυτά κάποια παιδάκια σήμερα, που περνάνε από ένα Φέιμ Στόρι και νομίζουν πως έχουν πιάσει τον Πάπα απ τα αρχ….α.
Κι ας χαιρόμαστε, που σήμερα, ο καθένας μας έχει ελεύθερα το δικαίωμα να γράφει, να συνθέτει και να τραγουδά ό,τι του κάνει κέφι η ψυχούλα του, ας μην είμαστε αλαζόνες, κι ας μην κρίνουμε ελαφρά τη καρδία…
Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι.(classic)
Ευχαριστώ που ανεχτήκατε ένα τόσο μεγάλο ποστ.
Giteana.
Κι αν μας αντέξει το σκοινί, θα φανεί στο χειροκρότημα...

Αποσυνδεδεμένος vangelis

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1239
  • Φύλο: Άντρας
  • ..pera apo ton orizonta...
    • Προφίλ
    • Music
Απ: Καζαντζίδης
« Απάντηση #38 στις: 06/03/05, 02:08 »
giteana, antarti..


na eisthe kala pou ta grapsate ola auta...

V.
Vangelis
― Παλιέ μου φίλε τί γυρεύεις;
χρόνια ξενιτεμένος ήρθες
με εικόνες που έχεις αναθρέψει
κάτω από ξένους ουρανούς
μακριά απ' τον τόπο το δικό σου.
Seferis

Αποσυνδεδεμένος SUB71

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 2
    • Προφίλ
Απ: Καζαντζίδης
« Απάντηση #39 στις: 28/07/05, 16:21 »
Ntalaras Aleksioy Belhs Nikolopoylos oti kalytero exei na deiksei h elada shmera sto piotiko tragoydi.oloi aytoi kanane deyteres fwnes sto kazantzidh isws na mhn to proseksate pote giati poy na akoystei h fwnoyla toys prosta sthn fwnh aiwnwn poy ebgaze o kazanztidhs.  paides oso eiparxei ftwxia erwtas kai thanatos o kazanztidhss tha einai panta prwtos hte sas aresei hte oxi. den mporei kanenas na sbhsei ta 3000 tragoydia poy tragoydise.  mono mia kalh orxistra tha mporoyse na ftasei tis xamhles notes poy ebgaze o stelaras.  nai htan h epoxh kai h zwh toy tetoia gia na pei ayta ta tragoydia ta opoia den egrapse aytos ala ekatontades alloi, kai oloi osoi tragoydoysan ekeinh thn epoxh ta idia peripoy elegan.mono o mpithikwtshw ferthike eksypna kai arxise toys poihtes alakse akroates mono etsi mporoyse na paramhnei psila.  12 xronia siophs kai anti na ksexastei o kosmos dipsoyse olo kai pio poli. kai kati akoma  se opoia epoxh kai na genniotane pali prwtos thatane giati den yparxei oyte mia fwnh gia na sygkrithei me thn dikh toy.  htan telios ermhneyths kai to symantikoterp den prodose toys akroates toy pote mhshse to xrhma(oxi opws len poloi mhsw to xrhma giati kseroyn oti den tha exoyn pote toys alla aytos eixe parapolla lafta kai ta skorpise olla ta eide ta xrhmata ta enoise kai etsi ta mhshse)sory ansas koyrasa alla einai to ligotero poy mporw na kanw gia ton stelara se sxesh me ayta poy prosefere aytos ston politismo(ta tragoydia toy einai biblia zwhs)...

Αποσυνδεδεμένος fatses asteies

  • μια εξ αυτών κι εγώ ο Αντώνης
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 528
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Καζαντζίδης
« Απάντηση #40 στις: 28/07/05, 18:51 »
Μμμμ... μια και ειδα το θέμα σήμερα που μπήκε άλλη μια απάντηση θέλω να πω, και ας με συγχωρήσουν οι πολλοί φίλοι του Καζαντζίδη -και φυσικά χωρίς καμία διάθεση να μειώσω τη φωνή του ή το έργο του- ότι δεν αντέχω καθόλου ούτε τη φωνή του ούτε τα τραγούδια του. Για μένα αυτή η εποχή είναι η χειρότερη στο ελληνικό τραγούδι (μαζί με τα λαικοποπ τσιφτετέλια φυσικά που βιώνουμε σήμερα). Και το γράφω μόνο και μόνο επειδή είναι πολλοί που έχουν την ίδια άποψη με μένα και θα ήθελα να ακουστεί και η αντίθετη γνώμη (και όχι για να προκαλέσω ή να δημιουργήσω κόντρες εδώ). Η ταπεινή μου γνώμη είναι, έχω κάθε δικαίωμα να μη μου αρέσει, παρακαλώ μη θυμώσετε και κυρίως μην αρχίσετε τις οργισμένες απαντήσεις (δε θα απαντήσω ούτε θα δώσω συνέχεια αν συμβεί αυτό).
"....Μιλούν με τις ώρες για κρύες ανάγκες και μετά με το φόβο παλεύουν. Κι είναι τόσο καλοί όταν λένε βλακείες που καμιά φορά ...ΞΕΓΕΛΟΥΝ."   -    fatses asteies

Αποσυνδεδεμένος SUB71

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 2
    • Προφίλ
Απ: Καζαντζίδης
« Απάντηση #41 στις: 29/07/05, 16:55 »
ekastos exei dikaioma na areskete se kati h oxi. twra skepsoy oti tha elege ta idia kai neytwnas gia toys arxaioys episthmones oti dhladh kala ta kanane aytoi ala egw tha kanw ta dikamoy xwris na pathsw panw sta dika toys. h na lene oi shmerinoi episthmones oti dhl. den mas aresei h yparxoysa episthmh kai tha ta kanoyme diaforetika emeis.  einai olla mia seira mono etsi tha ginh h ekseliksh.  etsi kai oi shmerinoi tragoydistes mathenoyn apo ton tropo poy tragoydoyse o Kazantzidhs (leme twra merikoi den malaw gia  skyladika h to legomeno entexno xoro, an kai o roybas exei pei to (thn deyterh fora))exeis dikio na les oti exeis dikaioma na mhn saresei omws den exeis dikaioma na les oti aytos o ermhneyths poy doksasthke toso poly apo tosoys polloys anthrwpoys oxi katwteroys apo emas h paidia aloy theoy. kai mono h maza poy ton latreyei (oxi apla areskete sta tragoydia toy ala ton latreyei) ayto kai mono leei kati, oti dhladh aytos einai mia terastia bash gia to ellhniko tragoydi.  shmera pername krish sto tragoydi sterfa h gh poy potizoyn oi synthetes kai oi moysikh.poy kai poy bgainoyn omorfa komatia alla einai toso liga poy den kanoyn diafora.  exw kanei poles syzhthseis pe filoys gia to tragoydi sthn ellada kai elaxistoi areskontai sta toy Kazantzidh kai omws kata thn syzhthsh diapistonw panta sxedon oti se aytoys aresn tragoydia poy ta lene aloi tragoydistes enw ta prvto eipe o Kazantzidhs, opote kai aytoi kazantzidh akoyne xwris na to kseroyn.  gia psakse an thes kai esei mhpws kai esy akoys ta eidia. twra tha moy peis oti alos tragoydisths aliws to leei to komati, oxi kai edw einai to periergo oloi toys patane kai prospathoyn osos mporoyn na apodwsoyn to tragoydi poy to prvtope ekeinos.  alla kai pali goysta einai ayta . pantws gia ena eimai sigoyros oti o kazantzidhs exei h fanatikoys opadoys h fanatikoys exthroys den exw synantisei akoma endiameso.  an se prosebala se kati, sory syzhthsh kanoyme (fatses asteies)

Αποσυνδεδεμένος antartis

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Καζαντζίδης
« Απάντηση #42 στις: 20/07/06, 12:51 »
Μετά από καιρό ξαναμπαίνω...

Διάβασα μόλις τώρα κάτι και θέλω να απαντήσω. Είπε κάποιος ότι θεωρεί την περίοδο του κοινωνικού τραγουδιού 1950-1970 τη χειρότερη όλων για τα ελληνικά μουσικά δρώμενα και έχει το θράσσος να την εξισώνει με το σημερινο αχταρμά που συντηρούν οι πολυεθνικές.
Αρχικά δεν θα ανταπαντήσω με το ποια εγώ θεωρώ χειρότερη εποχή. Θα εξετάσω την εποχή παραγωγής του καθ' όλα λαϊκού τραγουδιού. Ξέρετε στις μέρες μας είναι μπανάλ, στις παρέες των ανυποψίαστων και χαζοχαρούμενων μικροαστών να είσαι στεναχωρημένος και να έχεις την όποια κοινωνική ανησυχία. Βέβαια, αν είσαι ακανόνιστα ανήσυχος με τρέντι μαλλί ή χαλκάδες ή σαγιονάρα ή τρύπα στον κ..λο ή δεν ξέρω γω τι άλλο και εκφράζεις την ανησυχία σου με χαμόγελο και με ποιητική αδεία (αηδία θα έλεγα εγώ) δεν είσαι μπανάλ. Είσαι "ψαγμένος", χρόνια μπροστά από την εποχή σου την οποία όμως χαζοχαρούμενε μικροαστέ αδυνατέις να κατανοήσεις. Και οι συνοδοιπόροι στην άγνοια, που πραγματικά μες την αγνοιά τους βιώνουν την ευτυχία, χειροκροτούν και επιδοκιμάζουν τον κενό περιεχομένου μικροαστό, που συμπληρώνει την ελλειματική του προσωπικότητα προβάροντας ότι βλέπει στα σίριαλ της ξεφτίλας και παπαγαλίζοντας τις μπούρδες που αραδιάζουν άνθρωποι αμόρφωτοι  (στην ουσίοα της λέξεις - μόρφωση σημαίνει συγκροτημένη στάση ζωής) που δεν μιλάν ούτε Ελληνικά, ούτε Αγγλικά... Πόσοι αλήθεια αν έχετε παρακολουθήσει συζητήσεις σε καφέ δεν έχετε διαπιστώσει αυτά που λέω; "Πως περνάμε;"- "Τέλεια! Απίστευτα! WOW!"- "Ciou τώρα παιδάκια". Δηλαδή έλεος!
Ξέφυγα λίγο. Πάμε στην εποχή στου 50 -70. Αυτή που ο κύριος παραπάνω θεωρεί την χειρότερη. Την χειρότερη με βάσει άραγε το σημερινό status quo; Αν είναι έτσι σίγουρα είναι η χειρότερη γιατί δεν δίνει η εποχή αυτή δικαίωμα ύπαρξης σε τζαμπατζήδες αργόσχολους της μουσικής. Γιατί δεν δίνει η εποχή αυτή δικαίωμα ύπαρξης σε ανθρώπους που αναπαράγουν φιλοσοφημένες βλακείες. Γιατί την εποχή αυτή οι μουσικοί και οι τραγουδιστές έχουν αρ..δια. Γιατί την εποχή αυτή οι ανησυχίες των ανθρώπων είναι πολύ σπουδαιότερες από την ανησυχία του νεοέλληνα μικροαστού που τον ενδιαφέρει  μόνο η παγκόσμια ειρήνη, έξω από οικονομικές πολυκαιρισμένες θεωρείες πάντα ή που φοράει στον καρπό εκείνα τα βραχιόλα για να διαδηλώσει για την φτώχεια, την ανεργεία και ίσως για τους καταπιεσμέους ομοφφιλόφιλους πιγκουίνους σε πάρκο της Αγγλίας (το τελευταίο δεν είναι αστείο - συναίβει), αντί να συμμετέχει στις πορείες και στις διαδηλώσεις. Τις επιδιώξεις και τις όποιες ανησυχίες της εποχής εξέφρασε το κοινωνικό λαϊκό τραγούδι. Έχετε ακούσει ένα τραγούδι της εποχής εκείνης που λέγεται ο Εργάτης; Το ρεφρέν έχει ως εξής " Ας μην ξεχνάμε όλοι μας μες την ζωή ετούτη με τον ιδρώτα του φτωχού πως βγαίνουνε τα πλούτη". Σας θυμίζει κάτι αυτή η για πολλούς "κλάψα"; Μα βέβαια θυμίζει την υπεραξία του Μαρξ. Ξερετε τι θα μου απαντούσε ένας συνομηλικός μου : να τι θα μου απαντούσε " Α, εγώ δεν ασχολούμε με τα πολιτικά;" Με όση βλακεία ενέχει η φράση αυτή αποδείχνει την αλήθεια. Οι χαρούμενοι κακωζωισμένοι μικροαστοι, δεν μπορούν να νιώσουν τα νοήματα της λαϊκής δημιουργίας. Σε περιόδους στις οποίες η τηλεόραση ακόμα δεν ισχύε ως μέσο προώθησης καλλιτεχνικού προϊόντος κάποιοι έκαναν τέχνη. Τέχνη που απέδειχνε τον κοινωνικό ρόλο του καλλιτέχνη. Το σταρ σύστεμ ήταν ακόμα σε εμβρυακό στάδιο ανάπτυξης άρα δεν μπορεί κανείς να μιλήσει για μη αυθεντική καλλιτεχνική έκφραση. Θα πει βέβαια κάποιος η φτώχεια τότε πουλούσε. Φτώχεια υπάρχει και σήμερα αλλά σήμερα δεν πουλάει. Γιατί το σύστημα της κεφαλαιοκρατίας το επέλεξε να μην πουλάει. Γιατί με τέχνη μεγάλη το σύστημα απέκλεισε από την τέχνη το κοινωνικό μήνυμα.

Αποσυνδεδεμένος antartis

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Καζαντζίδης
« Απάντηση #43 στις: 20/07/06, 12:52 »
συνέχεια από προηγούμενο

Για μένα οι χειρότεροι, δεν είναι όλες αυτές οι μαίμούδες και τα καρτούν των πολυεθνικών που είναι οι εκφραστές της λαϊκοπόπ. Οι χειρότεροι είναι εκείνοι οι δήθεν κουλτουριάρηδες οι οποίοι είναι οι υπηρέτες του συστήματος. Αυτή και η ατεχνη δημιουργία τους καταστρέψανε το τραγούδι. Για πέστε μου πόσοι από αυτούς τους κουλτουριάρηδες πήγαν κόντρα στο Μάτσα όταν αυτός γκρέμιζε την Κολούμπια; Ο Καζαντζίδης πήγε παλιότερα και για αυτό τιιμωρήθηκε. Σε καιρούς υποτιθέμενης δημοκρατίας, που φαινομενικά η λογοκρισία εκλείπει βλέπεις οι έντεχνοι (αυτός είναι ο ένας πόλος - ο άλλος είναι οι εμπορικοί) κουλτουρ"γ"ιαρέοι της αρπαχτής (βλέπε Γιωργάρας, Διονύσης κ.α) γράφουν αλληγορικούς στίχους. Τρελό δεν έιναι; Μήπως αδυνατούν οι κύριοι αυτοί και να τραγουδήσουν και να γράψουν λαϊκό κοινωνικό στίχο; Αλλά τότε για του πασιφιστές νεοέλληνες δεν θα είναι ψαγμένοι. Ψαγμένος χωρίς μπαντάνα, μακρύ μαλλί ή μισοκουρεμένο, σκουλαρίκι χρωματισό,που να ψυθιρίζει ακατανόμαστε ςαηδείες σε μικρόφωνα γίνεται; Δεν γίνεται. Ενώ αν όπως ο Καζαντζιδης τραγουδάς εν έτει 2001 "Έρχονται χρόνια δύσκολα" - τραγούδι κατηγορώ στο κεφαλαιοκρατικό σύστημα είσαι μπανάλ, παλαιομοδίτης ίσως και λαϊκιστής. Και αυτό θα το κατηγορήσουν πολλοί, το είδος τραγουδιού. Γιατί τους βολέυει κάποιους. Κάποιοι άλλοι αδαείς θα το χλευάσουν. Γιατί προφανώς δεν είδαν ποτέ αυτά τα μονοπώλια που κατηγορέι ο Καζαντζίδης (το ξαναλέω εν έτει 2001) και γιατί ποτέ ίσως δεν αντελήφθησαν την απάνθρωπη κοινωνική πραγματικότητα.
Ας σκεφτούμε και κάτι ακόμα. Ποιος φταίει για την σημερινή κατάσταση στο τραγούδι; Εγώ είμαι κάθετος. Το πολιτικό τραγούδι - με τον """"ποιητικό """ στίχο στα πρώτα χρόνια της μεταπολίτευσης. Αυτό οδήγησε τον κόσμο στο σκυλάδικο για να ικανοποιήση την ανάγκη για διασκέδαση. Ας μην γελιώμαστε η ορθόδοξη λαϊκή δημιουργία και μόνον αυτή συνδυάζει ψυχαγωγία και διασκέδαση. Και φυσικά για μένα φταίνε και οι σημερινοί υπατακτικοί του συστήματος της δισκογραφίας, οι οποίοι ως επί το πλήστον είναι αυτοί οι γενικά και αόριστα ψαγμένοι, "γειά σου" (έλεος) υπο - κουλτουριάρηδες (αν και όρος κοινωνιολογικά είναι αδόκιμος).
Και στο θεό που πιστέυετε (γιατί εγώ δηλώνω ευθαρσώς άθεος) έίναι ποτέ δυνατόν να συνυπάρξει η κουλτούρα με την λαϊκο πόπ; ΟΧΙ θα πουν αμέσως καποιοι. Έλα όμως που στις εκπομπές τις τηλεοπτικές που αφορούν στη μουσική βλέπεις του νεορεμπετες να χορέυουν αγκαλιά με τον Πανταζή, βλέπεις τον ποιοτικό λευτέρη παπαδόπουλο να εξαίρει ανερυθρίαστα τις φωνητικές δυνατότητες του Πετρέλη, βλέπεις τον Σαββόπουλο να βγάζει από τούρτα τον Καλομοίρα! Ε και όλοι αυτοί με τον τρόπο τους καποιοι έμμεσα κάποιοι άμεσα κατηγορούν τον Καζαντζίδη και υποτιμούν ίσως την λαϊκή δημιουργία.

Αλλά ο Καζαντζίδης ποτέ δεν θα χορευε αγκαλιά με κανένα από τους πουλημένους του συστήματος σε κανένα παράθυρο. Γιατί; Η κρίση είναι δικιά σας.

Πάντως οι πιο πολλοί που σήμερα μιλάν για τον Καζαντζίδη έχουν άγνοια του ρεπερτορίου του, της εποχής στην οποία δραστηριοποιήθηκε, του κοινωνικού λαίκού τραγουδιού. Έχουν ακούσει λίγο τον μπαμπά τους που τότε άκουγε ίσως Σεικ να τους μιλά για την μιζέρια του Στελάρα, έχουν ακούσει τον καλοζωισμένο μεγαλοπαράγοντα να μιλάει υποτιμητικά για το ορθόδοξο λαϊκό τραγούδι, έχουν ακούσει Πάνο Κιάμο και Πέγκυ Ζήνα αλλά ποτέ ουσιαστικά Καζαντζίδη! Πολλοί είναι αυτοί που κρίνουν χωρίς ουσιαστικά να έχουν ασχοληθεί με το αντικείμενο και δυστυχώς ακόμα περισσότεροι εκείνοι που αναπαραγουν αυτα που ακούνε από τους πρώτους.

Αυτά. Γεια.


Αποσυνδεδεμένος fatses asteies

  • μια εξ αυτών κι εγώ ο Αντώνης
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 528
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Καζαντζίδης
« Απάντηση #44 στις: 21/07/06, 23:12 »
:) Σε πρώτο πρόσωπο και χαμογελαστός  :) )

Ομολογώ ότι το διάβασα αρκετές φορές, κάπου θύμωσα, κάπου ξενέρωσα, κάπου γέλασα και είπα "δε βαριέσαι".... Συνεχίζω να πιστεύω όμως τα ίδια. Δηλαδή ότι η εποχή εκείνη ήταν η χειρότερη εποχή του Ελληνικού τραγουδιού (μαζί με τα σημερινά σκυλοποπ επαναλαμβάνω). Είναι θέμα αισθητικής βεβαίως. Και η αισθητική δεν αλλάζει μέσα από κείμενα τέτοιου τύπου. Επίσης κείμενα τέτοιου τύπου δυστυχώς δε διευκολύνουν και την περίπτωση να αναρωτηθώ αν κάνω καλά ή όχι και μήπως θα έπρεπε να δώσω μια ευκαιρία να τα ακούσω πιο προσεκτικά. Διότι το κάθε είδος έχει από πίσω του και μια φιλοσοφία και στάση ζωής τρόπον τινά των οπαδών του. Κι εγώ διαφωνώ τόσο πολύ με αυτά που ούτε την καλλιτεχνική της εκδοχή δε θέλω να πλησιάσω περισσότερο. Μάλλον προς το χειρότερο πήγε δηλαδή την εντύπωση που είχα για τα συγκεκριμένα τραγούδια εκείνης της εποχής το ανωτέρω κείμενο παρά προς το καλύτερο.
Επίσης όσο κι αν το διάβασα δεν κατάφερα να βρω τον εαυτό μου εκεί μέσα ούτε στο ελάχιστο, πράγμα που σημαίνει ότι του γράφοντος πρέπει να του διέφυγε τουλάχιστον ΜΙΑ κατηγορία ανθρώπων που αντιπαθούν το -ας μου επιτραπεί η έκφραση- Καζαντζιδικό τραγούδι. Αυτή που ανήκω εγώ.

Και για να απαντησω στο γιατί τα λέω όλα αυτά...

Μμμμ... μια και ειδα το θέμα σήμερα που μπήκε άλλη μια απάντηση θέλω να πω, και ας με συγχωρήσουν οι πολλοί φίλοι του Καζαντζίδη -και φυσικά χωρίς καμία διάθεση να μειώσω τη φωνή του ή το έργο του- ότι δεν αντέχω καθόλου ούτε τη φωνή του ούτε τα τραγούδια του. Για μένα αυτή η εποχή είναι η χειρότερη στο ελληνικό τραγούδι (μαζί με τα λαικοποπ τσιφτετέλια φυσικά που βιώνουμε σήμερα). Και το γράφω μόνο και μόνο επειδή είναι πολλοί που έχουν την ίδια άποψη με μένα και θα ήθελα να ακουστεί και η αντίθετη γνώμη (και όχι για να προκαλέσω ή να δημιουργήσω κόντρες εδώ). Η ταπεινή μου γνώμη είναι, έχω κάθε δικαίωμα να μη μου αρέσει, παρακαλώ μη θυμώσετε και κυρίως μην αρχίσετε τις οργισμένες απαντήσεις (δε θα απαντήσω ούτε θα δώσω συνέχεια αν συμβεί αυτό).


Μετά από καιρό ξαναμπαίνω...
Διάβασα μόλις τώρα κάτι και θέλω να απαντήσω. Είπε κάποιος ότι θεωρεί την περίοδο του κοινωνικού τραγουδιού 1950-1970 τη χειρότερη όλων για τα ελληνικά μουσικά δρώμενα και έχει το θράσσος να την εξισώνει με το σημερινο αχταρμά που συντηρούν οι πολυεθνικές....

Διότι προφανώς στάθηκα η αιτία για το παραπάνω κείμενο. Κι όσο να ΄ναι, τόσα πολλά έγραψε, είχα την υποχρέωση να πω κι εγώ δυό λόγια.
"....Μιλούν με τις ώρες για κρύες ανάγκες και μετά με το φόβο παλεύουν. Κι είναι τόσο καλοί όταν λένε βλακείες που καμιά φορά ...ΞΕΓΕΛΟΥΝ."   -    fatses asteies

Αποσυνδεδεμένος blackie

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1050
  • Φύλο: Άντρας
  • Take me down, I'm coming home, arena of pleasures
    • Προφίλ
Απ: Καζαντζίδης
« Απάντηση #45 στις: 21/07/06, 23:18 »
Eξαιρετικη φωνη...
Τωρα πως καποιος τραγουδα για τη ξενιτιά χανοντας μια αμυθητη περιουσια στα ζαρια ειναι αλλου (τρελου)παπα ευαγγελιο...

Αποσυνδεδεμένος Dio4Ever♕

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 36
  • Dio4EveR \m/ \m/
    • Προφίλ
Απ: Re:Καζαντζίδης
« Απάντηση #46 στις: 02/08/09, 22:05 »
Ο ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ ΕΙΧΕ ΣΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΝΕΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΖΗΣΑΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΖΗΣΑΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΕΚΕΙΝΗ. ΟΤΑΝ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΣΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ...ΟΤΑΝ ΠΟΥΛΑΣ ΧΑΡΤΟΜΑΝΤΗΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΤΗΣ ΑΡΡΩΣΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΣΟΥ...ΟΤΑΝ ΖΕΙΣ ΤΗΝ ΦΤΩΧΕΙΑ...ΟΤΑΝ ΧΑΝΕΙΣ ΑΓΑΠΗΤΑ ΣΟΥ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΤΗΝ ΞΕΝΙΤΕΙΑ... Ε ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕΙΣ ΧΑΧΑΧΟΥΧΑ! ΑΣ ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΟΝ ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΒΛΕΠΑΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΕΚΧΥΔΑΙΣΜΟ ΙΔΙΩΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ. ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΚΟΥΝΕ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΓΝΟΟΥΝ ΤΗ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΠΩΣ Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ (πόσα κορίτσια δεν κόβουν φλέβα για τον Ρουβά, τον Νίνο κ.α.). ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΥΤΑ. Ο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΚΡΙΝΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΗΣ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ. ΚΑΙ ΑΣ ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ Ο ΣΤΕΛΙΟΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΟΥΤΕ ΦΩΝΗΤΙΚΕΣ ΟΥΤΕ ΜΠΗΚΕ ΣΕ ΚΑΝΑ FAME STORY ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΧΘΕΙ. ΤΟΝ ΑΝΕΔΕΙΞΕ Ο ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΦΗΝΩ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΣΤΕΛΙΟΣ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΚΡΙΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ ΠΕΡΡΙΤΕΥΟΥΝ.
      to kanalimou afieromeno ston stelio http://www.youtube.com/user/kazantzidis4you

 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
3 Απαντήσεις
3765 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 07/11/08, 17:28
από antartis
0 Απαντήσεις
2089 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 18/11/06, 12:44
από Θοδωρής