Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Witchking

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 57
51
 :o  όλα αυτά από το post μου? Λοιπόν..από τις 7 του μήνα μέχρι σήμερα άκουσα το cd άλλες 78 ακριβώς φορές και λέω πως ναι , έκανα λάθος.
Το βρίσκω και εγώ δισκάρα!!!!
 Ο επόμενος παρακαλώ..

52
Καλά βρε Ιανέ. Τι ψάχνεις τώρα. Είδες εσύ πουθενά να υπάρχει δημοψήφισμα και δίπλα , πίσω , κάτω , κάπου τέλος πάντων να αναγράφονται τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του δείγματος και επιπλέον η ανάλυση αυτών των ποιοτικών χαρακτηριστικών βάση των οποίων επιλέχθηκε το δείγμα?
Εδώ μιλάμε ότι στο μάθημα γενικής παιδείας της Γ Λυκείου "μαθηματικά και στοιχεία στατιστικής " υπάρχει σαφής αναφορά στα ποιοτικά χαρακτηριστικά του δείγματος και κατά πόσο μπορούν να επηρεάσουν το αποτέλεσμα και μάλιστα όσοι ενσυνείδητοι το διδάσκουν οφείλουν να δώσουν μεγάλη έμφαση σε αυτά ώστε οι αυριανοί πολίτες να μην παραμυθιάζονται τόσο εύκολα.
Αλλά...είπαμε...το αποτέλεσμα μετράει , ο τρόπος δεν ενδιαφέρει....

53
Ε ρε πλάκα που έχει! Λέτε να είχα ελπίδες εαν έβαζα σε δημοσκόπηση το ερώτημα " ποιο τραγούδι σας αρέσει περισσότερο μεταξύ των γεια σου Μαρία  και Άμλετ της σελήνης " να έβγαζα ποσοστό περισσότερο του 10% υπέρ του 2ου? Όχι βέβαια εδώ στο κιθάρα.Γενικά μιλάω.
Επειδή μάλλον δεν δίνω τέτοια τύχη , άρα ως επιλογή μου θα έπρεπε να είναι η περαιτέρω σαρμπελοποίηση των μουσικών πραγμάτων.

Δώστε Σαρμπελ στον λαό , αφού το θέλει!!!!!


54
Πριν από ενάμιση χρόνο είχα βάλει ένα θέμα (ευτυχώς δεν το έσβησα) εδώ Η μη αντίδραση
Το αφιερώνω σε όσους σκέφτονται ότι δεν μπορούν να περάσουν τον δρόμο απέναντι. Ίσως σε μερικά χρόνια δεν έχουμε τέτοια προβλήματα διότι πολύ απλά δεν θα υπάρχει ο δρόμος.... :)

55

Για ποιόν λόγο όμως ευτελίζεται η διδασκαλία των Μαθηματκών και της Νεοελληνικής Γλώσσας?

Έχεις ήδη απαντήσει. Διότι τα μαθηματικά σε κάνουν να σκέφτεσαι και η γλώσσα να μιλάς και να γράφεις. Ζητούμενα στην εκπαίδευση ή τελικά όχι?


56
Fairy μήπως μπορείς να μας φέρεις τις αποδείξεις ότι οι κουκουλοφόροι είναι της ασφάλειας?
Όχι "άκουσα" και "μου είπανε", αποδείξεις καθώς τη λέξη αποδεδειγμένο χρησιμοποίησες.

Η μεγαλύτερη απόδειξη είναι το αποτέλεσμα!!!
Ξαναθέτω το ερώτημα. Ποιον συμφέρει αυτή η κατάσταση και τι τελικά εξυπηρετούν αυτές οι ομάδες. Το κίνημα ή την εξουσία?
Κερδίζει κάτι το όποιο κίνημα από την ύπαρξή τους?

57
Κατ' αρχήν Θανάση θα ήθελα να σε παροτρύνω να εγκαταλείψεις μια τακτική που σε κάμποσα μηνύματά σου έχεις εφαρμόσει (ασυναίσθητα ίσως ) της ταμπελοποίησης  και των χαρακτηρισμών ως "έτσι" ή "αλλιώς" όλων όσον φέρουν διαφορετικές απόψεις επί συνόλου ή πτυχών των θεμάτων που συζητιούνται διότι έτσι δεν προσφέρεις στις κουβέντες , αντιθέτως θα έλεγα ότι φτάνεις στο αντίθετο αποτέλεσμα. Η αναφορά σου στον Μάρξ είναι ακόμη ένα δείγμα και παράδειγμα των όσων λέω. Μάλιστα δε είναι ιστορικά αποδεδειγμένο , εφόσον από την θεωρία του Μαρξ και τα συγγράμματά του εμπνεύστηκαν στρατιές εργατών οι οποίοι υποθέτω ότι δεν είχαν τελειώσει πανεπιστήμιο. Εν κατακλείδι όποιος θέλει πράγματι να κατανοήσει κατανοεί και όποιος όχι ας συμβάλει τουλάχιστον μετά της σιωπής του. Και η σιωπή έχει αξία ενίοτε.
Βλέποντας μάλιστα το τελευταίο σου ποστ που μου υπενθύμισε το πρώτο σου , προσπαθώ να αντιληφθώ εαν αισθάνομαι περισσότερο εθνοπατέρας ή Χριστοδουλικός ή τελικά αριστεριστής ή αναρχικός (όλα μαζί λίγο δύσκολο  ;D) όπως σε κάποιο άλλο ποστ άλλου θέματος πρόλαβες να χαρακτηρίσεις όσους θα διαφωνούσαν με μήνυμα  άλλου μέλους. Ίσως θα έπρεπε τελικά να μην τοποθετούμαστε πουθενά και σε τίποτα ή να μην διαφωνούμε ώστε να μην χαρακτηριζόμαστε.

Επί της ουσίας τώρα , δεν ξέρω γιατί θα πρέπει ο κάθε άνθρωπος να χρησιμοποιεί μια γλώσσα που να δείχνει πιο "εκλαικευμένη" , σάμπως και απαίτησε ο ίδιος του να είναι κατανοητός από όλους ή να τοποθετηθούν όλοι. Άλλωστε κάμποσοι καταλαβαίνουν μόνο ίσως την λέξη "μ-αλάκας" , (ακραίο παράδειγμα) και συνεπακόλουθα θα έπρεπε έτσι να ομιλεί?
Όσοι κατανοούν καλώς όσοι όχι , πάλι καλώς...

Το post νο #33 είναι εντελώς ξεκάθαρο και απόλυτα κατανοητό (τουλάχιστον σε εμένα ίσως και σε άλλους) και δεν ξέρω γιατί θα έπρεπε να "εκλαικευθεί" ώστε να γίνει κατανοητό και σε άλλους που δεν το κατανόησαν. Υπάρχει φαντάζομαι το δικαίωμα της επιλεκτικής τοποθέτησης όσων θέλουν και κατανοούν χωρίς κανένα ίχνος καταναγκασμού όσων δεν θέλουν και δεν κατανοούν.
Ο papous έθεσε πάρα πολύ εύστοχα τους στόχους που πρέπει να έχει το πραγματικό σχολείο (κρυφό ή φανερό , ιδιωτικό ή δημόσιο) και που σε καμία περίπτωση αυτοί δεν επιτυγχάνονται στο ελάχιστο από το σημερινό σχολείο.
Επειδή ωστόσο όλα αυτά φαίνονται γραφικά δοκίμια κάποιων γραφικών τύπων διότι όλοι οι λοιποί μη γραφικοί ασχολούνται με το άσυλο , με τις εκλογές στην πρυτανεία με το σύστημα εισαγωγής στα πανεπιστήμια και με διάφορα άλλα , αφήστε μας εμάς να ζούμε στον δικό μας εικονικό κόσμο φτιάχνοντας εικονικά κρυφά σχολεία.

Τελικά έχει πλάκα.....πόσο τρόμαξε το "κρυφό" και ακόμη περισσότερη το πως αυτομάτως έγινε και ιδιωτικό...

58
Αγαπητέ μου Γιώργο , ίσως εγώ να μην κατάλαβα καλά , ίσως από την άλλη και να κατάλαβα.Το χαμόγελο δεν προέρχεται πάντα από τα ίδια συναισθήματα. Άλλοτε από συμπάθεια ,άλλοτε από το αστείο του πράγματος άλλοτε από το "πρόσχαρο" του πράγματος , άλλοτε ως έκφραση ειρωνείας. Ο καθείς έχει δικαίωμα να χαμογελά ως αποτέλεσμα των συναισθημάτων που του προκαλεί μια κατάσταση-ενέργεια. Γιατί δεν θα είχε το ίδιο δικαίωμα κάποιος άλλος να μην χαμογελάσει από την ίδια κατάσταση και γιατί δεν θα έπρεπε να το παραβάλει σε αντιδιαστολή με το χαμόγελο κάποιου άλλου.

Η υπενθύμιση της διαπίστωσης ως προς την οποία αναρωτιέσαι έχει να κάνει με την διάζευξη που εσύ έθεσες   
Παράθεση
(κάτι σε "τίμα τον άντρα σου και το σπιτικό σου" ή "τίμα την κεφαλή του σπιτιού σου" και τα συναφή)
και ιδιαιτέρως "τα συναφή" τα οποία προσωπικά καθόλου συναφή δεν τα θεωρώ , αντιθέτως εντελώς διακριτά και μάλιστα στην δική μου νοημοσύνη καθόλου σχετικά μεταξύ τους. Ο τρόπος δε που το θέτεις μου κάνει κάτι σαν "όλα στο ίδιο τσουβάλι" και ζητώ και πάλι ταπεινά συγνώμη αν παρανοώ. Πέραν αυτού η , γενίκευση που απλόχερα αποδίδεται με την χρήση του όρου "και τα συναφή" αφήνει στον αναγνώστη να φαντάζεται ή πλάθει τον ρόλο της γυναίκας όπως αυτός ήταν καθορισμένος προ κάμποσων ετών.

Τέλος σε ότι αφορά την οριστικοποίηση των υποθέσεων που επισημαίνεις ότι κάνω , θα έλεγα ότι σαφώς και αυτό συμβαίνει και δεν αντιλαμβάνομαι τι άλλο θα μπορούσε να συμβαίνει πέραν αυτού. Ή έχουμε την σύζυγο μητέρα να μεγαλώνει τα παιδιά της ή δεν την έχουμε και την έχουμε στην εργασία της. Το ένα σαφώς και αποκλείει το άλλο στον όποιο μεγάλο ή και μικρότερο βαθμό συμβαίνει. Πρέπει όμως να καταστεί σαφές ότι δεν έχουμε εξ΄αυτού του γεγονότος μια αυτόματη συνεπαγωγή και του σωστού ή του πλέον δόκιμου τρόπου που αυτό συμβαίνει διότι η ίδια η ζωή αποδεικνύει ότι η αποκλειστική ενασχόληση της μητέρας με τα παιδιά δεν έχει πάντα καλύτερο αποτέλεσμα από την αντίθετη περίπτωση.
Δεν μπορούμε όμως να παραγνωρίζουμε να μην επισημαίνουμε και να μην αναδεικνύουμε αυτό στο οποίο συγκλίνει η παιδοψυχολογία , ότι το παιδί χρειάζεται την μητέρα του δίπλα και όχι την γιαγιά την baby sitter ή τον παιδικό σταθμό.

Εν πάση περιπτώσει ζητώ συγνώμη αν κάποιος θεωρεί ότι αδικήθηκε με αυτά που έγραψα στο προηγούμενό μήνυμά μου και εκτιμώ ότι η κουβέντα που κάνουμε δεν βρίσκεται εκτός των ορίων που αυτό μπορεί να γίνεται εξ' αφορμής ενός γραπτού (ποιήματος , στίχου , πεζού).

59
οτι οι αστυνομικοι κανουν καταχρηση της εξουσιας τους κ χρησιμοποιουν ωμή βία

Αυτό έχουμε μάθει να το λέμε όλοι καλά βλέπω... Έχεις αναρωτηθεί εσύ ποτέ αν κάποιοι άλλοι κάνουν κατάχρηση της ελευθερίας τους?

Ποιοι κάνουν κατάχρηση της ελευθερίας τους? Είναι κατάχρηση ελευθερίας η διαδήλωση η οποία προστατεύεται συνταγματικά?
Η μόνη κατάχρηση γίνεται από τους εντεταλμένους κουκουλοφόρους , ως οι σύγχρονοι παρακρατικοί , συνέχεια αυτών που δολοφόνησαν τον Λαμπράκη.
Ας κάνουν σε αυτούς λοιπόν χρήση της εξουσίας τους οι αστυνομικοί. Γιατί δεν κάνουν? Τόσα χρόνια τα ίδια και τα ίδια από 100-200 άτομα!!!!
Γιατί δεν τους συλλαμβάνουν ? Εσύ αναρωτήθηκες  ποτέ? Ποιόν συμφέρει αυτή η κατάσταση? Το κίνημα ή την εξουσία?
Εκτός και αν συνομολογείς ότι είναι τόσο ανίκανη η ίδια η αστυνομία η οποία εφόσον δεν μπορεί να ασκήσει εξουσία εκεί που πρέπει , τότε την ασκεί εκεί που είναι εύκολο. Αυτό ονομάζεται κατάχρηση και όχι χρήση. Εξ΄ορισμού δηλαδή...

60

Υπό το παραπάνω πρίσμα λοιπόν , εμένα προσωπικά καθόλου χαμόγελο δεν μου έφερε στα χείλη όταν το διάβασα. Το τίμα τον άντρα σου ( όχι το τίμα την κεφαλή του σπιτιού σου ) έχει φοβερή αξία ίση με το "τίμα την γυναίκα σου".
Δεν χρειάζεται να παραθέσω όλες τις έρευνες-αναφορές σχετικά με την αξία της γυναίκας στην συνοχή της οικογένειας (πολύ περισσότερο από αυτή του άνδρα). Όλες οι έρευνες εξίσου καταλήγουν ότι τα παιδιά , πρέπει να μεγαλώνουν από τη μάνα και όχι από την baby sitter ή την μαμά της μαμάς ή την πεθερά. Είναι όλα όσα ανέφερε ο Mymood σε αυτά που έγραψε και πολύ περισσότερα...

Εκεί που κάποιοι βλέπουν φαλλοκρατισμό , άλλοι βλέπουν την αξία της μητέρας και συζύγου. Δεν βλέπετε αξία  στο να μεγαλώνει μια μητέρα τα παιδιά της , αλλά βλέπετε αξία στο να πρέπει να εργάζεται για να συμπληρώσει το εισόδημα της οικογένειας και να αφήνει τα παιδιά της να τα μεγαλώνουν τρίτοι.

Λάθος αξίες..



61
Έχω την πεποίθηση ότι το post του Mymood ατυχώς αφαιρέθηκε εφόσον αποτελεί κριτική επί της ουσίας του περιεχομένου του ποιήματος...

Πέραν αυτού , αν ένα ποίημα δεν αποτελεί σημείο προβληματισμού ως προς τα νοήματά του και αν αυτά δεν συζητώνται , τότε μάλλον έχει αποτύχει πλήρως , όσο "ποίημα" από τεχνικής απόψεως και να είναι.

Τελικά κάποτε πρέπει να αποφασίσουμε τι ακριβώς θέλουμε. Τα μπράβο και τα εύγε και τα υποκλίνομαι ποιητά μου  ή τις συζητήσεις (έστω και έντονες ή και αιχμηρές ) εξ' αφορμής ενός στίχου...

62
Δεν υπαρχει αλληλοαναιρεση. Υπαρχει διαφορα προταιρεοτητων.

Πρωτα παει το μειζον κοινωνικο προβλημα το οποιο εινια η κατασταση της παιδειας.

Μετα αφου γινει η αλλαγη ωστε να αλλαξει ριζικα το μειζον αυτο κοινωνικο προβλημα παμε στη σωστη διδασκαλι των μαθηματων και τοτε πλεον θα μπορουμε να κατασταλαξουμε και σε πραγματα τα οποια δεν ειναι τοσο σημαντικο στη γνωση των παιδιων αλλα θα επρεπε να υπαρχουν.

Και το κρυφο σχολειο σιγουρα δεν ειναι το σημαντικοτερα απο αυτα που πρεπει να ξερει το καθε παιδι

Απάντηση Νο 13 από Mymood. Αν δεν καταλαβαίνεις , δεν πειράζει.....
Μερικά πράγματα είναι σαν τους πίνακες ζωγραφικής. Άλλοι βρίσκουν μέσα έναν ολόκληρο κόσμο και άλλοι το απόλυτο τίποτα!!!

63

Κι ομως...

Το 1ο ειναι ενα ιστορικο γεγονος (για μενα. Οι επομενες γενιες μαλλον θα το διδαχθουν αλλιως)

Το 2ο ειναι ενα εκπαιδευτικο και επιστημονικο ζητημα

Το 3ο ειναι ενα μειζον κοινωνικο προβλημα.

και που βρίσκεται ακριβώς η αλληλοαναίρεση ? η μη επίδραση? η μη συγκοινωνία των δοχείων? το ασυμβίβαστο?

65

Συζηταμε για το αν οντως υπηρξε κρυφο σχολειο?

Συζηταμε για την διαφοροποιηση στην διδασκαλια της Ιστοριας?

Συζηταμε για την κατασταση στην παιδεια?


δεν συνδέονται?

66
Το κρυφό σχολείο στην τουρκοκρατία ήταν ιδιωτικό ε? Μμμ δεν το ήξερα...
Κάτω τότε το κρυφό σχολείο!!!!!!
Μας παραπλάνησες!!!!!

67
Προσφέρω ταπεινά τις όποιες γνώσεις μου + την όποια εμπειρία μου για την επάνδρωσή του...

68
Μήπως μπέρδεψες το Πανεπιστήμιο με το στρατό?

Μήπως εσείς δεν έχετε ιδέα περί συνελεύσεων φοιτητικών και μεταφέρετε εδώ ή και πιστεύετε οι ίδιοι ότι σας πει ο καθένας?
Θα μπορούσα να πιστέψω χίλια δύο , αλλά να κάνουν φράξια τα 2 πρώτα έτη της σχολής στους υπόλοιπους 3οετείς 4οετείς και ν-ετείς  γενικά , θα με έκανε να θεωρώ ότι μάλλον σπούδασα σε άλλη χώρα άλλου πλανήτη ...

Άντε με την σειρά τώρα και τα πρωτάκια της Α λυκείου να κάνουν μαγκιές στην Γ λυκείου κλπ..κλπ


69
Δεν αναφερομαι στους φοιτητες ομως. Αναφερομαι σε παιδια Λυκειου, που καταδικαζουν την συμμετοχη και των υπολοιπων κοινωνικων ομαδων ( βλεπε fairy πχ ).

Εγώ απλά θα αναφέρω ένα περιστατικό που άκουσα χωρίς να ξέρω καν αν είναι αλήθεια (για να δούμε ότι πιθανόν δεν αποκλείονται μόνο άλλες κοινωνικές ομάδες αλλά και ομάδες φοιτητών):

Γιάννενα, Πανεπιστήμιο. Συνέλευση για τον αν θα συνεχιστεί η κατάληψη. "Ήρθα να ψηφίσω", "Τι έτος είσαι?", "4ο", "Α, φύγε εσύ δεν φηφίζεις, δεν σε ενδιαφέρουν πλεόν αυτά, εσύ τελείωσες τις σπουδές σου, μόνο τα δύο πρώτα έτη ψηφίζουν"

Αποκλείεται!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τι λέτε βρε σεις? Θα κάνουν μαγκιές οι πρωτοετείς και δευτεροετείς σε παλιούς?
Δεν υπάρχει περίπτωση!!!! Καμία!!!! Αφήστε που συνήθως τα περισσότερα μέλη των Δ.Σ είναι από 3ο και πάνω. Ποιος θα το πει αυτό? Μην ακούτε μούφες!!!!


Υ/Γ μήπως είμαι μούφας αντιεξουσιαστής και αριστεριστής και δεν το ξέρω? Επιτέλους ένα παντοτινό μου όνειρο έγινε πραγματικότητα!!! :D



70

Ευτυχως που δε κολλαει και το ραδιο!
Διαχειρισταδες επιληφθειτε!!!!!  ::)

Να φτιάξουμε ένα Ραδιοchat..τότε... ;D

71
Απίστευτα βαρετός και αρκετά κοινότυπος. Εκτός από 1-2 , άντε και άλλα δυό κομμάτια μέσα , δεν κατάλαβα τον λόγο ύπαρξης των υπολοίπων...
Έλλειψη φαντασίας και συνθετικής έμπνευσης. Μια από τα ίδια...

72
Παράθεση από: Το Φαινομενο γνωστο εως τα περατα του κοσμου ως: Στρατάρχης eosforum sotriani
..αυτα τα λες σοβαρα τωρα? Τι σχεση εχει η επαγγελματικη αποκατασταση και σταδιοδρομη καποιου, που ειναι "επιλιγη" μεταξυ αλλων επαγγελματων, με την εκπαιδευση?

Έλα ντε , τι σχέση μπορεί να έχει...

73
Ηλιάνα μου ...παλαιό "παιδαγωγικό" δόγμα ήταν ότι "ο δάσκαλος γεννιέται , δεν γίνεται". Αυτό έχει ανατραπεί προ πολλού όμως. Η αγάπη και η αφοσίωση δεν σε εξοπλίζουν με παιδαγωγικές γνώσεις ούτε και με τρόπους διδασκαλίας....

74
Νεο ρεκόρ!!!
23 χρήστες...στις μιάμιση τη νύχτα!!!

75
Νομίζω , ότι βελτιώθηκε η κατάσταση κάπως με κάποιες αλλαγές που έκανε ο Βας.
Βέβαια εχθές εντελώς στα ξαφνικά , μας πέταξε όλους έξω 2-3 φορές χωρίς βέβαια να υπάρχει συνωστισμός.

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 57