Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Lo.Lee.Ta

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 86
26
Αυτό για να διασκεδάσεις ολίγο, πριν φτιάξεις τα ηλ. drums --->> http://www.virtualdrumming.com/drums/windows/drums-free-drumming.html

27
Φίλε apopsis, θα σου πρότεινα να κατεβάσεις το videο σε mp3 και μετά να φορτώσεις το mp3 σε ένα προγραμματάκι που μειώνει την ταχύτητα του κομματιού, έτσι ώστε να το βγάλεις ακουστικά νότα-νότα όσο γίνεται. Αυτό διότι δύσκολα θα βρεις ανταπόκριση σε αυτό που ζητάς. Αλλά και οποιαδήποτε άλλη στιγμή χρειαστείς κάτι ανάλογο σε ένα καινούριο κομμάτι, να μπορείς να το κάνεις σχετικά μόνος σου. Καλά κάνεις και ξαναξεκινάς τα κιθαριστικά σου κόλπα!

και κάτι Κινέζικα(για μένα) περί Jazz από το μέλος HarpWooD. Ίσως και για σένα... Αλλά να πάρεις μια γεύση :

1) http://forum.kithara.gr/index.php?topic=87090.0 ( Jazz Blues Part I   )
2) http://forum.kithara.gr/index.php?topic=87155.0 ( Jazz Blues Part II  )
3) http://forum.kithara.gr/index.php?topic=87113.0 ( Jazz Blues Part III )
4) http://forum.kithara.gr/index.php?topic=87139.0 ( Jazz Blues Part IV )

28
Όντως ωραίο Groove, ιδιαίτερα ο Drummer. O John εδώ σχετικά ολίγος μια και σε άλλα παίζει κέρατα...

Kkmspm και μια ακουστική Bluesia : https://www.youtube.com/watch?v=hv3bCzOtZE8&index=77&list=LLfKqjqNMQjmTlWTB5l56n3g

29
Μορφέα εννοείται ότι μιλάς με τον Freemind που είναι από τους πιο κατάλληλους γι΄αυτά που ρωτάς, αλλά μια και δεν σου έχει λυθεί η απορία να προσπαθήσω να βοηθήσω και εγώ με τα μπακαλίστικά μου.

1) " Προσωπικα θα πηγαινα σε ενα πυκνωτικο, για να εχω ενα all around μικροφωνο." Αυτό και μόνο λέει πολλά.

2) Τα πυκνωτικά είναι εξαιρετικά ευαίσθητα μικρόφωνα, πιάνουνε τον παραμικρό ήχο, εφόσον είσαι σε κλειστό χώρο είναι καλό και αν έχει και μια κάποια ηχομόνωση και θα δώσεις έτσι μεγάλο βάρος στην ηχογράφηση του μουσικού όργανου.

3) Το δυναμικό δεν έχει την ευαισθησία του πυκνωτικό, έτσι θα γλυτώσεις θορύβους, αλλά δε θα γράφει με μεγάλη ακρίβεια το φάσμα του ήχου από το μουσικό σου όργανο. Έτσι θα δωθεί μεγαλύτερο βάρος στη φωνή.

4) O Freemind όπως και άλλοι γνωρίζοντες, όταν προτείνουνε μικρόφωνα για στούντιο, είτε πυκνωτικά, είτε δυναμικά, δε μιλάνε για μικρόφωνα των 100 ευρώ, ούτε των 200. Όπως έχω παρατηρήσει και σε άλλα φόρα, ξεκινάνε από τα 500ευρώπουλα το μικρόφωνο και ανεβαίνουνε σε μερικά χιλιάρικα. Θέλω να πω ότι στα 100ευρώ μικρόφωνο μη φαντάζεσαι ότι παίρνεις κάποιον εξοπλισμό ο οποίος θα κάνει την τρομερή διαφορά στις ηχογραφήσεις σου. Αυτό δε σημαίνει ότι και σε αυτό το χαμηλό budget δε διαφέρει το ένας ως προς το άλλο....απλά μη φαντάζεσαι και τίποτα "τέρατα".

5) Όταν κάποια στιγμή ξεκινήσανε να μιλάνε για στούντιο, ηχογραφήσεις, ηχομονώσεις, μικρόφωνα και τα λοιπά, αντελείφθειν ότι σίγουρα παίζει ρόλο και το μικρόφωνο μέσα σε ένα στούντιο, αλλά είναι τόσα άλλα που παίζουνε πολύ σημαντικότερο ρόλο κι έτσι δεν υπάρχει λόγος να αναλώνεσαι στο πιο από τα 2 θα πάρεις.

6) Γενικά τα μικρόφωνα χωρίζονται και σε υποκατηγορίες αν το έχεις προσέξει, δεν είναι απλά πυκνωτικά και δυναμικά, γι΄αυτό και ίσως ακόμη και πυκνωτικό ή δυναμικό να πάρεις, να θέλεις και δεύτερο και τρίτο, όχι γιατί είναι καλύτερο το ένα από το άλλο, αλλά γιατί μια δουλειά α την κάνει καλύτερα το πυκνωτικό Τάδε ενώ μια δουλειά β καλύτερα ένα άλλο πυκνωτικό. Αντίστοιχα και για τα δυναμικά.

7) Εντελώς μπακάλικα, λόγω ηλεκτροακουστικής προτείνω και εγώ πυκνωτικό. Γίνεται να την αφήσεις σε δεύτερη μοίρα ?

30
Μία συγνώμη από εμένα στον Απόλλων.

31
Είπες βέβαια Απόλλων ότι πολλοί κιθαρίστες έχουν λάθος άποψη για το σετάρισμα.

Kkmspm με τον Ανδριανό συμφωνώ και εγώ, τουλάχιστον έτσι φαίνεται από πρώτης ματιάς, γιατί δε μπλέκει την έννοια του σετάπ. Με τον Απόλλων συμφωνώ εν μέρη και μπερδεύομαι στην έννοια του σετάπ. Τώρα αν δεχτώ ότι η κιθάρα σε οποιαδήποτε φάση κι αν βρίσκεται που να μπορεί να παίξει εύκολα είναι Σεταρισμένη και ο μόνος λόγος να μην είναι σεταρισμένη είναι το κατασκευαστικό λάθος, τότε δεν έχει παρά δίκιο ο Απόλλων.

Σας αποχαιρετώ και εγώ από εδώ.

32
Εγώ διαχωρίζω σε Σέταπ και μη Σέταπ, εσύ διαχωρίζεις σε σωστό και εσφαλμένο σέταπ. Αυτό νομίζω ότι είναι η απάντηση σε αυτό που αγωνιωδώς ρωτάς.

33
Απόλλων λες : "Γιατί έχεις μεν δίκιο ως προς το γεγονός ότι οι περισσότεροι κιθαρίστες δεν ξέρουν τι ακριβώς ψάχνουν από το setup και νομίζουν ότι το ζητούμενο είναι να χαμηλώσει το action όσο το δυνατόν περισσότερο (μετά βέβαια παραπονιούνται ότι η κιθάρα τρίζει)."

Καθώς βλέπεις λοιπόν, άσχετα με το τι συμβαίνει με το setup μια κιθάρας, αρκετοί που ασχολούνται με το πόσο χαμηλά είναι οι χορδές και το πόσο εύκολα μπορούν να παίζουν πάνω στην ταστιέρα. Θεωρώντας ότι αυτός είναι ο βασικός τρόπος για να διευκολυνθεί το χέρι τους.

Ουδείς κιθαρίστας που ξέρω εγώ έψαξε το βαθμό σκληρότητας ή μαλακότητας σε νούμερο. Απλά παίζουνε και λένε θέλω πιο μαλακό ή πιο εύκολό ή πιο χαμηλά κ τα λοιπά. Αυτό λοιπόν είναι μια υποκειμενική εκτίμηση για τον καθένα. Εγώ περιέγραψα τον τρόπο που αυτό γίνεται αντικειμενικό και μπαίνει μια κλίμακα για όποιον θελήσει κάτι τέτοιο. Περιέγραψα ήδη δύο φορές τη θεωρώ σκληρότητα και μαλακότητα. Είναι κάτι πολύ συγκεκριμένο και δεν έχει να κάνει με setup ούτε με Playability. Δεν υπάρχει ανάγκη αυτών των 2 για να νιώσει ο παίχτης σκληρότερες ή μαλακότερες τις χορδές στα δάχτυλά του.

Σε ότι αφορά το scale δεν ήτανε χιούμορ. Θεωρώ ότι παίζει ρόλο στο πόσο μαλακές είναι οι χορδές. Βεβαίως και δε θα μεταβάλλεις το scale στην ίδια κιθάρα με μαγικό τρόπο. Θα φτιάξεις μία από την αρχή. Δεν κοιτάω σε αυτή τη φάση αν θα γίνει baritone, εξετάζω μόνο τη μαλακότητα/σκληρότητα αν άλλαξε.

Μετρήσεις δεν υπάρχουν, αλλά πιστεύω ότι πρόκειται για ένα πολύ απλό θέμα μια χορδής μικρότερης ή μεγαλύτερης τάσης. Όσο υποκειμενικό είναι πόσο σκληρή ή μαλακή την αισθάνεται κάποιος άλλο τόσο αντικειμενικό είναι πόσο εύκολα θα διανύσει μία χ απόσταση η ίδια χορδή υπό συγκεκριμένη δύναμη.

Τώρα αν μπούνε παράγοντες τύπου setup και playability λογικό είναι να πηγαίνει η συζήτηση αλλού και όποιος έχει όρεξη για σενάρια επιστημονικής φαντασίας ίσως κάποια μέρα να γίνει αντικειμενικό κι αυτό. Αυτό δε θα αλλάξει βέβαια την πολυγ**ικότητα. ( Η προτελευταία πρόταση αφορά το μη εκτιμητέο χούμορ μου. )

Kkmspm και Vegos δεν ξέρω αν σας κάλυψα.

Guitar Fun
1) αυτές που δεν έρχονται στα μέτρα σου με τίποτα είναι για πέταμα ή για άλλον παίχτη.
2) Μόνο αν γίνει σωστό setup στα μέτρα σου τότε γίνονται ευκολόπαιχτες όσο πάει.
3) Για να γίνει το σωστό σετάπ από το εργοστάσιο πρέπει να σου έχουν πάρει τα μέτρα ή από σύμπτωση.
4) Αν είναι αρρύθμιστες μπορεί να είναι και μαλακότατες αυτό δε σημαίνει ότι είναι ευκολόπαιχτες και στα μέτρα σου.





34
Όταν πειράζεις τη βέργα της κιθάρας Απολλώνιε δεν μεταβάλλεις την γωνία του μπράτσου ως προς το σώμα ? Δεν αλλάζει αυτό την απόσταση των χορδών ως προς τα τάστα ;

Στην τελευταία παράγραφο γράφοντας : "κανένας από τους παράγοντες που καθορίζουν τη σκληρότητα δεν έχει σχέση με την κατασκευή του οργάνου αυτή καθ εαυτήν"θεωρώ ότι ήδη έχεις περάσει στο να εννοείς ως σκληρότητα τη γενική αίσθηση και το playability μιας κιθάρας. Κάτι το οποίο είναι πολύ γενικό και η μαλακότητα-σκληρότητα των χορδών αφορά ένα μέρος μόνο της γενικής αίσθησης-playability.

Σκληρότητα-μαλακότητα χορδών δεν είναι παρά η ευκολία άσκησης πιέσεως στις χορδές για να διανύσουν μία απόσταση. Τη δύναμη που θα βάλουμε τη βγάλαμε χοντρικά από ένα μέσο όρο παιχτών. Όταν λοιπόν ένας παίχτης έρθει και μας πει θέλω τόση μαλακότητα, τόση σκληρότητα, τόση και θα του δώσουμε, μετρημένα και υπολογισμένα. Έαν δεν του κάνει, σημαίνει ότι ψάχνει κάτι άλλο πέρα από αυτό. Μπορεί και αυτό να είναι ένα υποσύνολο από αυτό που ψάχνει, μπορεί και όχι. Αυτό δε σημαίνει ότι κάναμε λάθος στη μέτρησή μας. Στις δικές του μετρήσεις έκανε ο αγαπητός λάθος.

Το θέμα είναι ότι σε μια κιθάρα αν μεταβάλεις το scale μπορείς να μεταβάλεις τη σκληρότητα-μαλακότητα για να πετύχεις κάτι από αυτό που θες. Όπως και όλα τα υπόλοιπα που αναφέρθηκα. Μάλιστα θεωρώ πως ότι μεταβάλλεις ή μετρατρέψεις στην κατασκευή είναι κατασκευαστικό.

Σε καμμία περίπτωση δε θεώρησα ότι το όργανο έχει κατασκευαστικό λάθος. Μιλάμε για όργανα μη προβληματικά.

Η χρησιμότητα του μέτρου και των μετρήσεων δεν έχει να κάνει μόνο με το ίδιο αλλά και με το όμοιο. Ομοιότητες Απολλώνιε θα βρίσκαμε πολλές. Ομοιότητα σημαίνει ευκολότερη επικοινωνία μεταξύ παιχτών, μεταξύ οργανοποιών, μεταξύ παιχτών οργανοποιών πιο ταιριαστά όργανα σε θέματα απόδοσης και κατασκευής.
 

35
Ολόσωστος. Άκρως επιστημονικό και αντικειμενικό.

36
Καλά τώρα πραγματικά με ρωτάς kkmspm ? Μια πρώτη απάντηση θα ήταν οτιδήποτε θα μπορούσες να αλλάξεις πάνω στην κιθάρα και να μεταβάλλεις την αίσθηση αυτού του συντελεστή. Υλικό χορδών, πάχος διαμετρήματος χορδών, κλίμακα οργάνου, ύψος καβαλάρη και γέφυρας, κλίση μπράτσου ως προς το σώμα. Όλα αυτά δε μεταβάλλουν το συντελεστή ;

37
Ουσιαστικά Βέγγο κάθε κατασκευαστής υποκειμενικά φτιάχνει κάθε κιθάρα με ένα Α επίπεδο μαλακότητας ή σκληρότητας που πιστεύει ότι είναι καλή γι' αυτόν. Αυτό είναι και το υπεύθυνο. Βέβαια κάτι τέτοιο καταργείται εν μέρη εις την πραγματικότητα, διότι δύναται κάποιοι κατασκευαστές να είναι ανεύθυνοι. Έστω όμως ότι δε συμβαίνει αυτό. Όταν λοιπόν ο υπεύθυνος κατασκευαστής φτιάξει μία κιθάρα έτσι οπως την γουστάρει αυτός, ώστε σεταρισμένη να αποδίδει μία Α αίσθηση στα δάχτυλά του, πιέζοντας τις χορδές να φθάσουν εις τα τάστα, τούτο λέμε ως βαθμό σκληρότητας ή μαλακότητας. Όμως αν συγκρίνουμε με ένα άλλο κατασκευαστή εξίσου υπεύθυνο, μπορεί να υπάρχει μία διαφορά ως προς το συντελεστή, με αποτέλεσμα να έχουμε ένα μαλακότερο ή σκληρότερο όργανο. Έτσι βλέπομεν ότι το μαλακό και το σκληρό είναι υποκειμενικό θέμα. Γι΄αυτό και οι κύριοι αυτοί καθώς και η νομοθεσία του εκάστου κράτους, επιτρέπει να σετάρεις διαφορετικά την κιθάρα σου, ως προς την σκληρότητα και τη μαλακότητα της κατά πως τα θεωρείς εσύ ως προς το κέντρο. Τι γίνεται όμως ως προς τις άκρες ? Ως προς τις άκρες, μία κιθάρα αν είναι τέρμα σκληρή δεν μπορεί να παίξει καθόλου, όπως κι αν είναι τέρμα μαλακιά. Οπότε τι έκανε η επιστήμη χοντρικά ? Πήρε αυτά τα 2 άκρα (πέραν εξαιρέσεων) τα διαίρεσε διά το 2, βρήκε ένα μέσο όρο και είπε τούτο είναι ο Συντελεστής και το μέτρο. Όποιος παίζει πάνω από αυτό σημαίνει του αρέσουν τα σκληρά, όποιος κάτω από αυτό του αρέσουν τα μαλακά. Αυτό προς χάριν επικοινωνίας κυρίως. Διότι εσυνέβαινε το εξής πέρα από το επιστημονικό κομμάτι....

O Α παίκτης έβρισκε το +2 επίπεδο σκληρότητας πολύ μαλακό.
Ενώ ο Β παίκτης έβρισκε το -2 επίπεδο μαλακότητας πολύ σκληρό.

Κατά τρόπον τινά αντιμετωπίζεται υποκειμενικά και αντικειμενικά το λάθος και το σωστό. Υποκειμενικά σημαίνει δίχως μέτρο, αντικειμενικά με μέτρο. Βεβαίως το μέτρο είναι κάτι το οποίο εξελίσσεται, δεν είναι ακλόνητο παρότι θέτει όρια, αλλά υπό τον τρόπο της επιστήμης.

Γι αυτό και όταν αναφέρεσαι σε anti-κειμενικό πρέπει να αναφέρεσαι και στην μονάδα μέτρησης, στο μέτρο. Όταν αναφέρεσαι σε ypo-κειμενικό αναφέρεσαι απλά στις προσωπικές σου αισθήσεις άντε και σε μερικούς φίλους σου. ( διορθώθειν )

39
Κάτι ποστ παρακάτω, πρότεινε κι αυτή ο Spyros Delta -->> " δοκιμασα μια richwood rd 17 ce κι επαθα πλακα. "
Οπότε σκέψου το : http://guitars.gr/richwood-rd17ce.html

40
GuitarFun φαίνεται λειτουργείς υπερβολικά βάση μεθόδου.
Το χωρίς cut-away είναι ένα κλασσικό σχήμα, πιθανότατα για πιο κλασσικά παιξίματα, το cutaway φαίνεται πιο σύγχρονο σχήμα, εξού και οι μαγνήτες και φαίνεται να φέρνει περισσότερο στο στυλ της ηλεκτρικής. Δίχως βέβαια πάλι να σημαίνει ότι αν κάποια μέθοδος λέει, στο κλασσικό σχήμα παίζε πιο κλασσικά κομμάτια και στο cutaway πιο σύγχρονα, αυτό και πρέπει να κάνεις και μόνο αυτό γίνεται. Το βλέπεις κάπως περιοριστικά το θέμα.

Σε ότι αφορά mobius το θέμα ο χώρος που χάνεις, κάτι το οποίο σκέφτηκα και εγώ φαίνεται να μην ισχύει, παρά μόνο στην περίπτωση που μιλάς για το ίδιο ακριβώς όργανο σε διαστάσεις. Εννοώντας ότι ο χώρος του ηχείου μπορεί να παραμείνει ο ίδιος ακόμη και αν τον "κόψεις" στο cutaway, αρκεί να προσθέσεις τη διαφορά κάπου άλλου, αλλάζοντας ελαφρός τις διαστάσεις του σώματος.

Τώρα σε κάποιες ήλεκτρακουστικές που έχουνε πολύ ρηχό ηχείο, είναι λογικό να μπαίνουν μαγνήτες και να φέρνουνε ακόμη περισσότερο σχηματικά σε ηλεκτρικές για να αποδωθεί το μοντέρνο.

41
Guitar Fun, υπάρχει έστω ένας αρχάριος, που να μην έχει παίξει τόσο χαμηλά στην κιθάρα του ;
Όλοι κατεβαίνουν τόσο χαμηλά στην ταστιέρα!
Απλά στην αρχή παίρνει χρόνο να παίξει κάποιος καθαρά σε αυτά τα τάστα.
Αυτό δε σημαίνει ότι δεν μπορεί ή δεν πρέπει να προπονείται εκεί.
Άλλωστε αυτά τα τάστα είναι επανάληψη των προηγούμενων τάστων.
Ακόμη κι αν δεν έχει cutaway η κιθάρα, πάλι μπορείς να παίξεις τόσο χαμηλά, αλλά είναι πιο δύσκολο.
Το Cutaway είναι απλώς διευκόλυνση.

42
Χρειάζεσαι φίλε μου λίγο χρόνο ( 5 ώρες τη βδομάδα ), πολύ αγάπη για το κάθε στάδιο και πολύ υπομονή. Στόχος σου μπορεί να είναι ένα τραγούδι που αγαπάς, αλλά σκοπός σου είναι να αγαπάς το κάθε τι που κάνεις με το όργανο. Να το ευχαριστιέσαι και να το διασκεδάζεις. Αν δε συμβαίνει κάτι από αυτά, κάτι δεν πάει καλά. Όσο λοιπόν ασχολείσαι και το ευχαριστιέσαι, θα βλέπεις πρόοδο. Έαν μόνος σου δεν τα καταφέρνεις, τσιμπάς ένα δάσκαλο. Έαν δε σου κάνει ο Α δάσκαλος, τσιμπάς ένα Β δάσκαλο. Αλλά πρέπει να νιώθεις καλά, να ευχαριστιέσαι και να βλέπεις πρόοδο. Όσο προοδεύεις, θα καταλαβαίνεις από μόνος σου, τι είναι να παίζεις ένα όργανο, τι είναι να είσαι παίκτης, ποια η δυσκολία του, με ποιο τρόπο, πόσο χρόνο θα σου πάρει να φτάσεις σε ένα ανώτερο επίπεδο και όλα αυτά, κάθε που θα προοδεύεις θα αλλάζουνε πάλι. Έαν βιάζεσαι, έαν χαλιέσαι, έαν πιέζεσαι, έαν νιώθεις αδιαφορία, έαν σου σπάει τα νεύρα και λοιπά αρνητικά συναισθήματα, ασχολήσου καλύτερα με κάτι άλλο.
Υπομονή, πολύ υπομονή, αργά βήματα, πολλές επαναλήψεις, αργή αλλά σταθερή πρόοδο με σιγουριά, μέχρι να πιάσεις το πρώτο σκαλοπάτι. Ας πούμε το τραγούδι που θες να καταφέρεις. Μόλις το καταφέρεις, θα καταλάβεις τόσα πολλά, που δε θα χρειάζεται να αμφιβάλλεις για το αν τελικά θέλεις να παίξεις ή όχι. Είτε θα απαντήσεις γουστάρω! είτε ΟΥΣΤ! Νωρίτερα, θα είναι λίγο δύσκολο να καταλάβεις αν το γουστάρεις. Γιατί θα είναι κυρίως παίδεμα, αλλά ένα παίδεμα που θα πρέπει να νιώθεις ότι το αγαπάς.

43
Το εσυμπλήρωσα. Τελικά από ότι φαίνεται, θα την πάρουμε τη σύνταξη. Μετά από αυτό το ερωτηματολόγιο, είμαι προετοιμασμένος για τις ερωτήσεις κάθε γυναικός. Νιώθω υπόχρεος απέναντί σας. Παρ΄αύτα, μετά το ερωτηματολόγιο η ανάγκη μου για ψυχολόγο φούντωσε. Ελπίζω ότι θα το απολαύσετε συμπληρώνοντας ένα μικροποσό στην πληρωμή της πρώτης συνεδρίας μου.

44
Σκέψου guitarfun, ότι έχεις φάει αρκετά τα τάστα σου με το παίξιμο και χρειάζεται να τριφτούνε και να χαμηλώσουν. Ο μόνος τρόπος για να μικρύνεις τότε την απόσταση χορδών τάστων στο πίσω μέρος είναι να χαμηλώσεις το nut. Οπότε όλοι οι μάστορες το κάνουν αυτό.

Τώρα σε ότι αφορά στο set-up να πειράξεις το πίσω Nut, μόνο αν ο παίχτης θέλει πολύ χαμηλά τις χορδές του. Από τη μία πρέπει να είναι οριακό το σημείο ώστε να μην τρίζουνε οι χορδές, αλλά από την άλλη οι μάστορες όλοι προειδοποιούνε ιδιαίτερα στις ηλεκτρικές ότι όταν χαμηλώσει πολύ το nut, είναι αναπόφευκτο το buzzing. Οπότε καλό είναι να υπάρχει μία απόσταση και να μην το κάνεις Formula1 εκτός και αν αυτό γουστάρεις.

45
Κι εδώ μερικές γενικές πληροφορίες για μπουζούκι, στα ελληνικά, από τον Δημήτρη Ανδρέου. Ουσιαστικά δεν υπάρχει διαφορά από την κιθάρα. Αυτό που σε ενδιαφέρει είναι 1) να μην είναι πολύ ψηλά οι χορδές γιατί κάνουν το όργανο δυσκολόπαιχτο 2) να μην είναι πολύ χαμηλά οι χορδές για να μην ταστάρει 3) να είναι σωστά διαμορφωμένες οι εγκοπές του nut για να ακούγονται καθαρά οι ανοιχτές χορδές, αλλιώς θαμπώνει ο ήχος, βγαίνει μουντός ή με τρίξιμο που δεν προέρχεται από τα τάστα αλλά από την ταλάντωση της χορδής μέσα στην εγκοπή. Όταν είσαι έτοιμος μπορείς να ασφαλίσεις το Nut με μία σταγόνα κόλλα στιγμής.

 https://www.youtube.com/watch?v=7h4hT2zBXN4


46
Από τα Greeklish του sotosdeadwing.:

"" Καλησπέρα σε όλους! :)
Κάποιος μου ζήτησε να πω την γνώμη μου σε αυτή τη συζήτηση, επειδή παίζω αυτό το είδος.
Διδάσκω μέσω Skype (δεν μένω στην Ελλάδα) fingerstyle & percussive ακουστική κιθάρα.
Έχω σπουδάσει αυτό το είδος με τον Mike Daves και τον Erik Mongrain, τέρατα παίχτες.
Φυσικά η γνώμη μου δεν πάει να πει ότι είναι το σωστό για όλους.

Πιστεύω πως πρέπει να ξεχάσεις τελείως τα boxes και τη θεωρία ( αν αλλάζεις κουρδίσματα
όπως κάνουμε σε αυτό το είδος, ξέχασε τα boxes, αλλάζουν συνέχεια). Όπως κάποιος είπε
πιο πάνω, αν δεν είσαι άνετος να παίζεις στο όργανο όπως στο πιάνο, δε θα σε βοηθήσει
πουθενά απολύτως η θεωρία. Πρέπει να ξεκινήσεις να μάθεις τεχνικές με δάχτυλα.
Υπάρχουν κάτι βιβλία, αλλά πιο γρήγορα θα είναι με δάσκαλο. Μετά πρέπει να μάθεις
κομμάτια από κιθαρίστες που σου αρέσουν, να δεις τι κάνουν και πως βγάζουν τον ήχο
στο κάθε σημείο. Υπάρχουν πολλά που πρέπει να ψάξεις, ακόμη και το πόσο μακρυά
να είναι τα νύχια σου, γιατί έχει μεγάλη διαφορά στον ήχο. Μετά θα έρθει η ώρα που θα
μπορείς να γράψεις ενδιαφέροντα πράγματα στο όργανο. Οι περισσότεροι καλοί κιθαρίστες
που βλέπεις και σου αρέσουν, σκέφτονται ελάχιστα νότες, κλίμακες, κλπ. Το αυτί σε πάει
εκεί που θες μετά από εμπειρία.Είμαι σίγουρος ότι θα ξέρεις αρκετά από το πιάνο. Για το πως
ακούγεται μια κλίμακα, και το τι progression θες να φτιάξεις περίπου. Είναι αρκετά. Το αυτί
σε οδηγεί και είναι ακριβώς αυτό που θες. Οπότε εγώ λέω αρχικά να εστιάσεις στις τεχνικές
για τα χέρια σου, χωρίς να σκεφτείς νότες.

Πιστεύω να βοήθησα λίγο. Να ξαναπώ ότι η γνώμη μου μπορεί να μη λειτουργεί για κάποιον άλλο. Τελείως λογικό.
Αν ποτέ ήθελες να δεις τι κάνω, μπορείς να με βρεις στο www.sotosbakas.com

Καλή συνέχεια σε όλους! :) ""

=============================================================

https://www.youtube.com/watch?x-yt-cl=84503534&v=qCYBEfjPx_U&feature=player_embedded&x-yt-ts=1421914688

https://www.youtube.com/watch?x-yt-cl=84503534&v=d2jNhq4QO5c&feature=player_embedded&x-yt-ts=1421914688


θα καταλάβεις ότι πρόκειται για ένα ακόμη τέρας, όμοιο με τους δασκάλους του,
έναν πολύ ξεχωριστό κιθαρίστα ή καλύτερα άνθρωπο-κιθάρα που θα πρέπει
να δίνουμε τεράστιο βάρος στις συμβουλές του.
..... και σίγουρα από άλλο πλανήτη!!

=============================================================

48
Κρυστάλλινο, crunchy, δυνατό, καθαρό, ακέραιο, συγχρονισμένο, ισορροπημένο σε ήχο. Κάτι μετασεισμικές δονήσεις με μπουμπουνητά μου έκαναν επίσης εντύπωση.

49
Αυτό που ξεχώρισα, είναι η φωνή. Η οποία φαίνεται ότι βγαίνει αβίαστα και αν καλλιεργηθεί θα κελαηδάει παπάδες.

50
Καλή επιτυχία παίδες! Καθόδιε, μακάρι να σας έρθω. Θα το προσπαθήσω.
Να ενημερώσουμε ότι ο Ισίδωρος Παπαγεωργίου  από τους Rebet Against είναι ο συμφορουμίτης Anaximandros!
Άκουσα και τους Τζουράν Τζουράν από το site τους...ωραία παιχτρόνια και μουσική! του γούστου μου και αυτοί.

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 86