Αποστολέας Θέμα: Αγορά κιθάρας/ενισχυτή  (Αναγνώστηκε 9037 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος benjamin

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 10
    • Προφίλ
Αγορά κιθάρας/ενισχυτή
« στις: 16/07/14, 20:18 »
Καλησπέρα. Θέλω να αγοράσω κιθάρα και ενισχυτή αλλά επειδή είμαι άσχετος όποια βοήθεια πολύτιμη. Επαιζα παλιότερα για αρκετά χρόνια κλασική αλλά τα παράτησα και τώρα
είπα να μου φύγει το απωθημένο που έχω με την ηλεκτρική. Διάβασα πολλά από τους οδηγούς αγοράς, παρόμοια θέματα κλπ. Πολύ χρήσιμα και να στε καλά εσείς που τα γράφετε.

Η μουσική που θέλω να παίζω είναι blues, rock και metal. Απόλα δηλαδή με έμφαση στα blues. άρα ψάχνω για all around οπότε πάω για HSS μαγνήτες και modelling ενισχυτη, σωστά;
Το μπάτζετ το βάζω στα 400-430 με τα πάντα μεσα (θήκη, βάση κλπ.). Με βάση όσα διάβασα (και κατάλαβα) έχω κατασταλάξει σε μία εκ των Vintage modified strat HSS και Cort G254.
Και για ενισχυτή Fender Mustang I V.2.

Ποια προτιμάτε από τις επιλογές ή προτείνετε κάτι άλλο; Δε ξέρω αν έχω χωρίσει και σωστά τα λεφτά ανάμεσα σε κιθάρα και ενισχυτή.

Το πρόβλημα είναι πως ξέρω ότι πρέπει να τις δοκιμάσω αλλά επαρχία που είμαι δεν υπάρχουν διαθέσιμες πολλές επιλογές. Πήγα σε όλα τα μαγαζιά αλλά στην τιμή αυτή ήταν μόνο
η yamaha pacifica, η epiphone lp100 που διάβασα ότι δεν σας πείθουν και η Cort X6 και Χ11 που είναι με άλλους μαγνήτες και τις δοκίμασα για να δω πως είναι οι Cort.
Αναρωτιέμαι αν βρω κάτι κοντινό, πχ. πιο ακριβή στην ίδια μάρκα, θα μοιάζει στην αίσθηση με τις επιλογές μου να βγάλω ένα βασικό συμπέρασμα;
Αν δε βρω κάτι κοντινό, να ρισκάρω και να παραγγείλω καποια χωρίς να τη δοκιμάσω ή να πάρω κάτι που δε με πολυενθουσιάζει;

Και κάτι ακόμα (πήρα φόρα). Διαβάζοντας παλιότερα θέματα είδα ότι οι τιμές αυξήθηκαν αρκετά. Αυτό είναι πρόσφατο άρα μπορεί και παροδικό ή έχει καιρό τώρα που είναι έτσι?

Αποσυνδεδεμένος jimmy75

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 25
    • Προφίλ
Απ: Αγορά κιθάρας/ενισχυτή