Σελίδες:
  • #26 από Heatseeker στις 01 Dec 2007
  • εχεις κανεις Λαμπατο ενισχυτη στα 5 watt???
    κυκλοφορουν αρκετοι iibanez, fender, H&B, k.a.
    για πειτε ττη γνωμη σας, για χρηση στο σπιτι βεβαια, δεν ζηταμε γκαζια αλλα απο ποιοτητα ηχου τι γινεται, γιατι με τα λιγα που γνωριζω δεν μου ακουγεται καλο, θελω να πω τοσο μικρο δεν θα εχει και καλο ηχο!!!
    αξιζουν τα απο 100 εως 200€ η καλυτερα ενα 15αρι solid stste(tranzistor)?????


    Ανέφερα σε ένα άλλο post για τον andydokken και ένα handwired p2p modified ga5 που έχει φτιάξει, αλλά αν θες, ρίξε μια ματιά και σε αυτό το κομμάτι.
    Είναι μια πολύ basic έκδοση, με mods -πάνω στο pcb φυσικά-, αλλά έχει μόλις 99λίρες και πολλά πολλά καλούδια.
    Μη σε μπερδέψει το 'Grainger'. Αρχικά ήταν ότι ακριβώς είναι και ένα epi VJ. Μέχρι να το πιάσει στα χέρια του ο andy δηλαδή.
  • #27 από Conviction στις 01 Dec 2007
  • Α ξέχασα να πω, είναι κλάσης Α!  ::)

    τι ακριβώς σημαίνει αυτό? κάπου το ξανακουσα ως σημαντικό στοιχείο των λαμπάτων αλλα δεν ξέρω τι σημαίνει.
  • #28 από jkstigma στις 01 Dec 2007
  • εδώ είσαι
    διαβασε παραγραφο 101 για τάξεις  ;)

    http://aga.rru.com/FAQs/general.html#classAnt
  • #29 από Jezus στις 01 Dec 2007
  • Μολις απεκτησα τον Epiphone valve junior 5w και ειμαι υπερβολικα ικανοποιημενος.
    - Φιλε Drinn, μπορεις να χρησιμοποιησεις το ηχειο απο το Marshall απλα προσεξε το καλωδιο στην συνδεση, μην μπλεξεις το θετικο με το αρνητικο και καψεις τον ενισχυτη.
    - Εγω χρησιμοποιω το ηχειο 12' του ENGL combo και εναλλακτικα το ηχειο 8' ενος παλιου Fender squier στον οποιο εχω αφαιρεσει τα παντα και εχω αφησει μονο το ηχειο.
    - θελω να πεταξω το 8' και να βαλω ενα απο τα εξης, Celestion super 8, Jensen P8R, Jensen C8R..Οποιος ξερει ας ενημερωσει πιο ειναι καλυτερο..

    1) Αν βαλει αναποδα 8ετικο/αρνητικο τιποτα δεν 8α καψει, μια χαρα θα δουλευει, απλα ο κονος του μεγαφωνου αντι να κανει κινηση προς τα πισω θα κανει προς τα μπροστα... επισης συνηθιζεται στους ενισχυτες κιθαρας να ειναι συνδεμενα σε καρφι τα καλωδια των ηχειων, με κεντρο θετικο και τιπ αρνητικο, οποτε δεν υπαρχουν περιθωρια λαθους... Ο μονος τροπος να καψει κατι στον ενισχυτη ειναι να βαλει π.χ. μεγαφωνο 4 ωμ και εξοδο 16 ωμ, οπου το πιο πιθανο ειναι να καψει μετασχηματιστη εξοδου, πιθανως και αλλα εξαρτηματα...

    3) Δεν υπαρχουν απολυτα καλυτερα μεγαφωνα, απλα διαφορετικα, οποτε πρεπει να παρεις το πιο καταλληλο για τον ηχο που θες και οχι το "καλυτερο"...

    Επισης... Aπο ποτε οι ΟRANGE θεορουντε μπουτικ ενισχυτες, ο ταινυ τερορ στην Κορεα φτιαχνεται, ε οχι και μπουτικ ισα-ισα θα ελεγα οτι ειναι και ακριβος γι'αυτα που δινει!!!
    Υπαρχουν ελαχιστα πιο ακριβοι χειροποιητοι Ευρωπαικοι 5βατ απο τα καλυτερα υλικα...
  • #30 από Arg0 στις 02 Dec 2007
  • Εκτος συναγωνισμού ο Harlequin.... Πως να τον συγκρίνεις με εναν epiphne ή Harley Benton??? Θελω κι εγω να χτυπήσω εναν τετοιο.... Αληθεια από που τον πήρες?Αποστολή από Αγγλία?

    Τον πήρα όσο ζούσα στην Αγγλία...  ;)

    Πόσο μπορώ να τον πετύχω μεταχειρισμένο ας είναι και 5ο χέρι???

    Αμα περιμένεις λίγο, σκέφτομαι να πουλήσω τον δικό μου... Όχι γιατί δεν μου κάνει αλλά γιατί τώρα με τα synths δεν τον χρησιμοποιώ σχεδόν καθόλου...

  • #31 από profsokin στις 02 Dec 2007
  • Πω ρε συ, αυτό με την ένταση είναι όντως πρόβλημα.. Εγώ γενικά παίζω με παραμόρφωση, όχι σκληρή, αλλά overdriven και σε χαμηλές εντάσεις.. Μ'αυτόν θα πρέπει να τα σπάω όλα για να παίξω overdriven; Δηλαδή να πω αντίο στα νυχτερινά jamαρισματάκια;

    Αν παιζεις με πεταλια όχι απαραίτητα...απλα καλο θα ηταν να τον ακουγες με τα αφτιά σου, την κιθαρα σου και τα overdriveτήρια σου για να εισαι σιγουρος οτι σου κανει...ουτως η άλλως φαινεται οτι δεν ειναι μονο ο ηχος υποκειμενικος αλλα και η ενταση αυτή καθαυτή, οποτε better safe than sorry... ;)


    Που μπορώ να τον ακούσω στην Ελλάδα; ("Δεν μπορείς!")
  • #32 από Raz στις 02 Dec 2007
  • Πόσο μπορώ να τον πετύχω μεταχειρισμένο ας είναι και 5ο χέρι???

    Αμα περιμένεις λίγο, σκέφτομαι να πουλήσω τον δικό μου... Όχι γιατί δεν μου κάνει αλλά γιατί τώρα με τα synths δεν τον χρησιμοποιώ σχεδόν καθόλου...
    Μάλλον είναι πολύ ακριβός για εμένα  ;)
  • #33 από Salinas στις 02 Dec 2007
  • Πόσο μπορώ να τον πετύχω μεταχειρισμένο ας είναι και 5ο χέρι???

    Αμα περιμένεις λίγο, σκέφτομαι να πουλήσω τον δικό μου... Όχι γιατί δεν μου κάνει αλλά γιατί τώρα με τα synths δεν τον χρησιμοποιώ σχεδόν καθόλου...
    Μάλλον είναι πολύ ακριβός για εμένα ;)

    Για μένα όμως κάτι μπορεί να παίζει.
    Αν θέλεις στείλε ένα ΠΜ
  • #34 από Raz στις 02 Dec 2007
  • Βεβαίως και σε εμένα θα στείλει ένα ΠΜάκι και έχω αριθμό προτεραιότητας!!! 8)
  • #35 από Raz στις 02 Dec 2007
  • O orange tiny terror, παίζει καμια μοντιφιά να τον συνδέσω με το υπάρχον combo μου εως οτου να αγοράσω 1χ12? δεν πιστεύω να υπάρχει καμια περίπτωση να φανούν λίγα τα 7-15 watt για δπίτι ε??
  • #36 από The common cunning linguist στις 02 Dec 2007
  • O orange tiny terror, παίζει καμια μοντιφιά να τον συνδέσω με το υπάρχον combo μου εως οτου να αγοράσω 1χ12? δεν πιστεύω να υπάρχει καμια περίπτωση να φανούν λίγα τα 7-15 watt για δπίτι ε??

    Φυσικά και μπορείς. Στην χειρότερη περίπτωση να χρειαστείς κάποια πατέντα με το καλώδιο του μεγαφώνου.

    Στο live του kithara έπαιζα με 10-11 βατ και το attenuator περίπου στη μέση... οπότε ναι, μάλλον θα σου φανούν πολλά για το σπίτι!  :P
  • #37 από Gabriel6th στις 03 Dec 2007
  • O orange tiny terror, παίζει καμια μοντιφιά να τον συνδέσω με το υπάρχον combo μου εως οτου να αγοράσω 1χ12? δεν πιστεύω να υπάρχει καμια περίπτωση να φανούν λίγα τα 7-15 watt για δπίτι ε??

    Φυσικά και μπορείς. Στην χειρότερη περίπτωση να χρειαστείς κάποια πατέντα με το καλώδιο του μεγαφώνου.

    Στο live του kithara έπαιζα με 10-11 βατ και το attenuator περίπου στη μέση... οπότε ναι, μάλλον θα σου φανούν πολλά για το σπίτι!  :P

    univalve?
  • #38 από The common cunning linguist στις 03 Dec 2007
  • univalve?

    Ναι, με μία EL34, το volume στις 2 η ώρα περίπου και το attenuator λίγο πάνω από τη μέση, γιατί αλλιώς ήταν πολύ δυνατά. "Βοήθεια" από ένα καθαρό booster και ένα custom overdrive πετάλι. Αυτά όλα βέβαια στην 2Χ12" Diezel καμπίνα του Άλεξ, είπαμε, το ηχείο παίζει σημαντικότατο ρόλο.
  • #39 από profsokin στις 03 Dec 2007
  • Είδα στο Μουσικόραμα στα 360Ε έναν epiphone valve special 5W.  speaker 10'', αλλά παίρνει extension και το καλό είναι ότι έχει master volume και gain, και δεν χρειάζεται να ρυθμίζεις την παραμόρφωση με το volume..


    EDIT: Ακομα δεν κατάλαβα κάτι.. Η καμπίνα, εκτός απ'το ότι δίνει στον ενισχυτή όγκο, δεν αυξάνει την ένταση, έτσι;
  • #40 από The common cunning linguist στις 03 Dec 2007
  • EDIT: Ακομα δεν κατάλαβα κάτι.. Η καμπίνα, εκτός απ'το ότι δίνει στον ενισχυτή όγκο, δεν αυξάνει την ένταση, έτσι;

    Δεν σοβαρολογείς ελπίζω?  ;)

    Αυτό που έχει σημασία είναι το SPL (sound pressure level), αυτό που φτάνει στ'αυτιά σου και το αντιλαμβάνεσαι σαν διαφορά έντασης ανάμεσα σε δύο ήχους. Φυσικά λοιπόν και όταν έχεις 4 μεγάφωνα, που παράγουν 100 db το καθένα στο 1 βατ, η ένταση θα είναι μεγαλύτερη απ'ότι αν είχες 2 ή ένα, έτσι δεν είναι?
  • #41 από GreekDudeCovers στις 03 Dec 2007
  • Παιδιά θα βγώ λίγο off topic, αλλά έχω μια μικρή ερωτησούλα. Ποιά είναι η ιδανική ένταση για live σε διάφορα μαγαζιά? Όπου ούτως ή άλλως μπαίνει και μικρόφωνο στο θέμα... Και πως μεταφράζεται σε watt βέβαια...
  • #42 από The common cunning linguist στις 03 Dec 2007
  • Παιδιά θα βγώ λίγο off topic, αλλά έχω μια μικρή ερωτησούλα. Ποιά είναι η ιδανική ένταση για live σε διάφορα μαγαζιά? Όπου ούτως ή άλλως μπαίνει και μικρόφωνο στο θέμα... Και πως μεταφράζεται σε watt βέβαια...

    Σπεύδω να καταθέσω την πιο "συντηρητική" πιστεύω άποψη.

    "Ιδανική" είναι η ένταση που θα σου δίνει τον τόνο και τις δυναμικές που θέλεις, θα βγαίνει στα καθαρά ή στα βρώμικα στις εντάσεις που θέλεις ειδικά σε σχέση με το drummer, και δεν θα "λασπώνει" το τελικό αποτέλεσμα (*).

    Επίσης σημαντικό: θα πρέπει ο τραγουδιστής/τραγουδίστρια να ακούει και να μην ξελαρυγγιάζεται για να βγει πάνω από τα όργανα. Μιας και υπάρχουν περιορισμοί με τα μόνιτορ, σε όλα τα μαγαζιά, αυτό πρέπει να ληφθεί υπόψιν, στις τελικές εντάσεις.

    Δεν υπάρχει λοιπόν μία απάντηση, εκτός ίσως ότι είναι προτιμότερο να έχουμε χαμηλότερες εντάσεις και να βγαίνουν σωστά οι δυναμικές, παρά να ταλαιπωρήσουμε τα αυτιά όσων ήρθαν να μας ακούσουν για 2 ώρες και το αποτέλεσμα να είναι ένα φλατ πράγμα.

    (*) Αυτό γενικά δεν είναι θέμα έντασης, αλλά eq. Ας πούμε με 2 κιθαρίστες στη μπάντα, συν πληκτρά, δεν είναι δύσκολο να πέφτουν συχνοτικά ο ένας πάνω στον άλλο και το τελικό αποτέλεσμα να είναι μια βαβούρα.

  • #43 από GreekDudeCovers στις 03 Dec 2007
  • ΟΚ, να το θέσω αλλιώς... Με έναν 30άρι combo βγαίνει καλύτερα απ'ότι μ'εναν 100άρι ή τα χρειάζεται τα watt του? Κυρίως ρωτάω γιατί ακούστηκε πως οι συγκεκριμένοι 5/10watt λαμπάτοι είναι υπερβολικά δυνατοί, οπότε αν μπορείς να έχεις επαρκή και καλό ήχο μ'ένα μικρό (και φθηνότερο) ενισχυτή, γιατί να επενδύσεις στα θηρία? (καλά πάντα υπάρχει λόγος για τέτοιες επενδύσεις αλλά κουβέντα να γίνεται...)
  • #44 από The common cunning linguist στις 03 Dec 2007
  • ΟΚ, να το θέσω αλλιώς... Με έναν 30άρι combo βγαίνει καλύτερα απ'ότι μ'εναν 100άρι ή τα χρειάζεται τα watt του? Κυρίως ρωτάω γιατί ακούστηκε πως οι συγκεκριμένοι 5/10watt λαμπάτοι είναι υπερβολικά δυνατοί, οπότε αν μπορείς να έχεις επαρκή και καλό ήχο μ'ένα μικρό (και φθηνότερο) ενισχυτή, γιατί να επενδύσεις στα θηρία? (καλά πάντα υπάρχει λόγος για τέτοιες επενδύσεις αλλά κουβέντα να γίνεται...)

    Κοίταξε Αντώνη για μένα τα 5, 10, 30, 50, 150 βατ είναι ανόητο να τα συζητάμε. Ένας ενισχυτής έχει 50 βατ γιατί η κατασκευή του (λυχνίες, τάξη λειτουργίας), τον κάνουν "50 βατ". Μάλιστα ακόμα και αυτό είναι ανόητο, γιατί 50 βατ τι? Καθαρό headroom? Με πόση αρμονική παραμόρφωση? Ας πούμε η Matamp μετράει τους ενισχυτές μόνο με βάση το καθαρό headroom.

    Το θέμα δεν είναι τα βατ αλλά η χροιά του ήχου που θέλουμε να πετύχουμε. Είναι σαφές βέβαια ότι ένας ενισχυτής 5 βατ, ποτέ δεν θα έχει επαρκές headroom ώστε να ακουστεί πάνω από drummer. Χρειάζεται τουλάχιστον ένας 15άρης κατά τη γνώμη μου. Στα (αποκλειστικά) βρώμικα  και ημιβρώμικα όμως είναι άλλη ιστορία.

    Επομένως πιστεύω ότι τον ενισχυτή πρέπει να τον επιλέγουμε με βάση τον ήχο που θέλουμε και τις λοιπές δυνατότητες και δευτερευόντως με κριτήριο τα βατ. Αυτά συνήθως θα μας απασχολήσουν, όπως βλέπουμε και εδώ, προς τα κάτω, δηλαδή μάλλον θα είναι περισσότερα απ'όσο θα μας ήταν βολικό.

  • #45 από GreekDudeCovers στις 03 Dec 2007
  • Ευχαριστώ CCL, μάλλον κατάλαβα...  :)
  • #46 από Jezus στις 04 Dec 2007
  • Συμφωνω με τα παραπανω, αλλα να προσθεσω οτι εξαρτατε απο την περισταση, π.χ. τον καλυτερο ηχο σε συναυλια (και πανω στη σκηνη και απο κατω) τον ειχαμε παρει σε ενα μικρο χωρο, βαζοντας τον ενισχυτη κιθαρας στο βαθος σε πολυ μεγαλη ενταση, χωρις μικροφωνα κτλ, εβγαινε απο την 4χ12.
    Βεβαια ενας φιλος το δοκιμασε αυτο σε ενα μικρο φεστιβαλ σε ανοιχτο χωρο, και το μονο που εκανε ειναι να ταλαιπωρει ηχεια/ενισχυτη, μιας και επαιζαν τερμα και το σποτελεσμα δεν εβγαινε γεματο κατω...
  • #47 από drinnn στις 09 Dec 2007
  • Αποφασησα τελικα να παρω των epiphone VJ head: http://www.thomann.de/gr/epiphone_valve_junior_head.htm
    η το αντιστοιχο harley benton: http://www.thomann.de/gr/harley_benton_ga5h.htm   
    που ειναι και κατα 55€ φτηνοτερο.
    και να φορτωσω την καμπινα της epiphone με το 12'' μεγαφωνο:  http://www.thomann.de/gr/epiphone_valve_junior_1x12_cabinet.htm
    και με κατι αλλα ψιλοπραγματα θα πιασω και τα 300€ στο ΘΩΜΑ για να γλιτωσω τα μεταφορικα.
    υπαρχει καποια αλλη προταση για καμπινα? (χωρις να ξεφυγουμε πολυ στη τιμη) και να πω οτι δεν θελουμε ΓΚΑΖΙΑ απλα καλυτερο ηχο!
  • #48 από triae στις 09 Dec 2007
  • Αποφασησα τελικα να παρω των epiphone VJ head: http://www.thomann.de/gr/epiphone_valve_junior_head.htm
    η το αντιστοιχο harley benton: http://www.thomann.de/gr/harley_benton_ga5h.htm   
    που ειναι και κατα 55€ φτηνοτερο.
    και να φορτωσω την καμπινα της epiphone με το 12'' μεγαφωνο:  http://www.thomann.de/gr/epiphone_valve_junior_1x12_cabinet.htm
    και με κατι αλλα ψιλοπραγματα θα πιασω και τα 300€ στο ΘΩΜΑ για να γλιτωσω τα μεταφορικα.
    υπαρχει καποια αλλη προταση για καμπινα? (χωρις να ξεφυγουμε πολυ στη τιμη) και να πω οτι δεν θελουμε ΓΚΑΖΙΑ απλα καλυτερο ηχο!



    η καμπίνα είναι πολύ καλή μην αλλάζεις επιλογή. αντι για την valve junior κεφαλή καλύτερα πάρε την ga5h που έχει και eq. Εχω αυτό το σετ εδω και 3 μέρες. (αν ενδιαφέρεσαι για 5 watt ειναι το ιδανικότερο).

    Εγώ προσωπικά δεν είμαι και πολύ ευχαριστημένος από τον όγκο των 5 watt (....) (έχω συνηθίσει στα 30 solid state το παλιού μου) και σκέφτομαι να την γυρίσω και να πάρω μια peavey classic 30.

    Τί γνώμη έχετε για την συγκεκριμένη κεφαλή; Θα μου πάρει ταυτιά;; Είναι πολύ δυνατή;;  Καμιά ενδιάμεση λύση στα 15- 20 watt υπάρχει;;;
  • #49 από drinnn στις 09 Dec 2007
  • φιλε triae με solid state 30αρι παιζω εδω και καιρο εναν Marshall MG30dfx κανω την αλλαγη για να "αναβαθμιστω" να δοκιμαζω να πειραματισρω, κ.α......  τα 30 αν και τρανζιστορ ειναι πολυ για το σπιτι δεν μπορεις ουτε στα μισα να το βαλεις!
  • #50 από Raz στις 09 Dec 2007
  • Δεν θέλω να σου χαλάσω τα σχέδια αλλά πήγαινε άκου και τον orange tiny terror.... Τον άκουσα το Σάββατο και ξύπνησαν μέσα μου άγρια ένστικτα GAS  :P 
    Θα σου φανεί σίγουρα και εσένα απίστευτος αφού έχεις συνηθίσει (όπως και εγώ) σε solid state....
Σελίδες: