Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - JOHNAN

Σελίδες: [1] 2
1
...να 'μαι και 'γω...Έχω και εγώ μια μαύρη horizon με Floyd Rose (ίδια με του Norway, μόνο που έχω βάλει EMG) και οι εντυπώσεις μου είναι πολύ καλές. Πριν είχα μία Jackson Dinky (νομίζω την DK2) από την οποία ήμουν επίσης ευχαριστημένος, αλλά όπως και να το κάνουμε δεν έχει καμία σχέση με την horizon (αλλά ούτε και με την SL3 που αναφέρθηκε παραπάνω...).  

Τι μου έρεσε στην horizon σε σχέση μη την jackson:

- Το μπράτσο της είναι πιο χοντρό από της jackson και το βρίσκω πολύ πιο βολικό

- Ο έβενος στην ταστιέρα μου αρέσει πολύ πιο πολύ από το rosewood της jackson. Είναι και ένας από τους βασικούς λόγους που χαλβάδιαζα την συγκεκριμένη κιθάρα

- Το σχήμα της: το σκάφος είναι σαν...έργο τέχνης. Μπροστά του το σκάφος της jackson (που μου άρεσε πολύ πριν πάρω την horizon) φαίνεται σαν χοντροκοπιά!

- Η απουσία markers στην ταστιέρα (αν και στην αρχή μπερδευόμουνα λίγο!). Τα shark fin inlays της jackson είχα αρχίσει και τα βαριόμουνα

- Το neck-thru construction: απλά δεν συγκρινεται με μια bolt-on κατασκευή

Την είχα πάρει 1600 ευρώ από Thomann και δεν το έχω μετανιώσει στο παραμικρό.  Μπορεί να υπάρχουν αντίστοιχες κιθάρες με παρόμοια specifications σε αρκετα χαμηλότερη τιμή, αλλά σε τελική ανάλυση σημασία έχει τι σε φτιάχνει και η συγκεκριμένη κιθάρα ΜΕ ΦΤΙΑΧΝΕΙ!!!

Τώρα από μαγαζιά για να την δοκιμάσεις:

Το Art Sound στην Ακαδημίας (όπως ήδη αναφέρθηκε πιο πάνω) έχει μια καταπληκτική DBSB (απίστευτο χρώμα, ήμουν οριακά μεταξύ αυτής και της μαύρης αλλά τελικά επικράτησε ο...μεταλλάς μέσα μου!). Την έχει στην απίστευτη τιμή ευκαιρίας των...2250 ευρώ (μα που ζούνε αυτοί οι άνθρωποι, computer δεν έχουν να δουν ότι ο Thomann την πουλάει 650 ευρώ φθηνότερα, ή απλά μας περνάνε για ηλίθιους;).  Το γέλιο ήταν πως όταν πήγα να την δοκιμάσω, ήταν τέτοιο το άγχος τους μην τυχόν και την χτυπήσω πουθενά, που είχαν κάτσει γύρω μου σε..αμυντική στάση basketball και στην παραμικρή μου κίνηση κάνανε κάτι σπασμωδικές κινήσεις με τα χέρια τους προσπαθώντας να προστατέψουν την κιθάρα από ότι υπήρχε σε ακτίνα δύο μέτρων!!

Τις προάλλες είχαν και μία horizon transparent black στο Guitar Store (στη Σουλτάνη στα Εξάρχεια), οπότε μπορείς να δεις και εκεί.  Είμαι σίγουρος πως τα παιδιά εκεί θα την έχουν σε τιμή πολύ κοντά σε αυτή του Thomann οπότε αν υπάρχει ακόμα και σου αρέσει το χρώμα αξίζει να το δεις.  

2
Ρε παιδιά!

Διάβασα όλα τα μηνύματα και δεν το πιστεύω πως δεν έχει αναφέρει κανένας ότι το Northcomin έχει κυκλοφορήσει σε CD!  Με 12 ευρουλάκια, μπαίνεις σε ένα Metropolis και το έχουν φάτσα-κάρτα στο "Ν"!


3
...χμ, δεν διευκρίνησα, είναι μέγεθος 3/4 και την είχα πάρει για την κόρη μου

4
Εγω πέρυσι πήρα την fender squier από τον Καγμάκη 150 ευρώ

5
Ενισχυτές / Απ: επιλογη pre-amp
« στις: 08/12/08, 18:57 »
Φίλε zebric,

αν το rack το θέλεις για το σπίτι, νομίζω πως είναι πολύ καλή επιλογή. Αν παίζεις σε μπάντα και πρέπει να το κουβαλάς, τότε τα πράγματα δυσκολεύουν. 

Πάντα έιχα την εντύπωση πως η λύση rack δείνει καλύτερο ήχο στις χαμηλές (σπιτικές) εντάσεις απ'ότι μία κεφαλή ή ένα combo. Επίσης έχεις την δυνατότητα να τα πάρεις όλα φθήνα (pre-amp, τελικό, καμπίνα) και αργότερα όταν βρεις λεφτά να τα αναβαθμίζεις σιγά-σιγά. Από την άλλη ένα σύστημα rack είναι κατά κάτι πιο ακριβό από μία αντίστοιχη κεφαλή ίδιας ποιότητας.

Τώρα σχετικά με τους προ-ενισχυτές, πάντα να θυμάσαι ότι ο ήχος είναι τελείως υποκειμενικό θέμα, οπότε το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να ακούσεις όσο πιο πολλούς μπορείς από τους προ-ενισχυτές που είναι μέσα στα οικονομικά ορια σου.

Από τα pre-amps που ανέφερες, είχα παλιά (αλλά πολύ παλιά-πριν από 15 χρόνια) το ADA MP1 και το ADA MP2. Στην αρχή είχα πάρει το MP1, αλλά μόλις βγήκε το MP2, όταν το άκουσα μου είχε φανεί πως είχε πολύ πιο πολύ distortion από το MP1 και το άλλαξα. Το JMP-1 το είχα δοκιμάσει αλλά μου είχε φανεί αδύναμο για metal. Πάντως μην ξεχνάς πως τα ADA έχουν σταματήσει να παράγονται εδώ και πολλά χρόνια, με ότι αυτό συνεπάγεται από τεχνική υποστήρηξη. Πάντως αν βρεις κανένα 2ο χέρι (ιδίως MP2 που πιστεύω πως είναι καλύτερο από τα δύο για death metal), αξίζει να το ψάξεις

Ύστερα από ένα διάλλειμα 15ετίας (γάμος-παιδιά-οικογένεια κλπ) ξανάρχισα να στήνω το rack μου με PSA 1.1, rocktron velocity τελικό και VHT 2x12 καμπίνα. Για το PSA, τα είπαμε στο mail που σου έστειλα, αρκετά τίμιο για τα χρήματά του, κάνει άνετα για κλασικό metal.  Για πιο extreme καταστάσεις, μάλλον θα πρέπει να σου πει κάποιος άλλος μια και δεν είμαι ειδικός... Ίσως ο mace που το είχε και αυτός παλιότερα και με είχε συμβουλεύσει και εμένα όταν ψαχνόμουνα. Μπορείς να κάνεις και ένα word search στο forum για PSA και να βρεις τα δικά μου threads που ρώταγα...

Το Ε530 δεν το έχω ακούσει, αλλά αν κρίνω από το Ε570 που έχω τώρα σίγουρα αξίζει να το δοκιμάσεις και είναι σχετικά φθηνό (485 Ευρώ καινούργιο από thomann). Μπορείς να ακούσεις και πολλά clips στο youtube. Από εκεί και πέρα, για ακόμα πιο φθηνές λύσεις δεν ξέρω μήπως αξίζει να δεις και κατά rocktron μεριά (νομίζω έχει το gainiac ή κάπως έτσι, που κάνει 250 ευρώ καινούργιο! - αλλά δεν το έχω ακούσει καθόλου). Ακόμα και κανένα POD xt Pro 2o χέρι ίσως να είναι αξιοπρεπείς λύση για αρχή (πάλι δεν το έχω ακούσει καθόλου οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη) και έχεις και τα εφε μαζί.

Για όλα τα παραπάνω τσέκαρε και τα user reviews στο Harmony Central για να πάρεις μια ιδέα..

Αυτά τα λίγα από εμένα (υπάρχουν παιδιά στο forum με πολύ περισσότερες γνώσεις  στο θέμα). Άντε, καλή αναζήτηση...

6
Για πιο classic rock και blues ήχους που ψάχνω, προσεχώς θα χτυπήσω και γώ το PSA.

Όταν το αποφάσίσεις και σε ενδιαφέρει, στείλε μου και κανένα μήνυμα μπας και έχω αποφασίσει τελικά να πουλήσω το δικό μου.

7
Καταρχάς καλορίζικο και καλόπαιχτο...Θα πω και γω πως όλα είναι θέμα αυτιού...Εγώ ε΄δω και 3 χρόνια παίζω με την Triaxis και συνέχεια νομίζω πως τώρα την αγόρασα...Πάντως γενικά μου αρέσουν όλοι οι Engl που έχω ακούσει μέχρι τώρα

Και εγώ ήθελα, τόσο πολύ να μου αρέσει το Triaxis αλλά δυστυχώς όταν το δοκίμασα δεν ενθουσιάστηκα. Δεν ξέρω τι ακριβώς δεν πήγε καλά...Ίσως περίμενα να το ανοίξω και να ακούσω με την πρώτη ένα τεράστιο ήχο Metallica, κάτι που δεν συνέβηκε.  Ο ήχος που άκουσα, ήταν σχετικά 'άδειος' (πάντα σε σχετικά χαμηλές εντάσεις στις οποίες δυστυχώς παίζω).  Ξέρω πως η θεωρία 'πρέπει να το ψάξεις για να βρεις καλό ήχο' ισχύει για το Triaxis όσο για κανένα άλλο, αλλά δεν ρισκάρισα να δώσω 2500 ευρώ για ένα προενισχυτή που δεν μου άρεσε την στιγμή που τον δοκίμαζα, με την προοπτική να καταφέρω να βρω τον ήχο που μου άρεσε αργότερα στο σπίτι...

Από την άλλη υπάρχει η άποψη ότι τα Mesa/Boogie είναι βασικά συναυλιακά μηχανήματα, κατασκευασμένα ώστε να αποδίδουν καλύτερα σε μεγαλύτερες εντάσεις, οπότε εξ'ορισμου δεν είναι τα καλύτερα για κάποιον που παίζει σπίτι του.

Πάντως ήθελα τόσο πολύ να μου άρεσει το Triaxis...

8
Φίλε Johnnie Darko, συμφωνώ απόλυτα με όσα είπες.  Αφου σκέφτομαι να αφαιρέσω το PSA τελείως από το rack και να παίζω για κανα-δυό μήνες μόνο με τον ENGL, κάνοντας παράλληλα ρυθμίσεις ώστε να φέρω τον ήχο εκεί που θέλω. Αφού λοιπόν περάσει κάποιος καιρός ακούγοντας μόνο τον ENGL, θα δοκιμάσω ξανά το PSA, έτσι, για να δω πως θα αντιδράσει το αυτί μου. Θέλω να πιστεύω πως θα συμβεί ακριβώς αυτό που ανέφερες: έχοντας τον ήχο του ENGL σαν "standard", Πιστεύω πως το PSA θα με ξενίσει και δεν θα μου αρέσει.  Σε αυτήν την περίπτωση θα το ξαναβάλω στο κουτί του και θα το πουλήσω όντας σίγουρος πια για τον ENGL.

Αν πάλι, με το που ακούσω το PSA, η πρώτη μου αντίδραση είναι: Οααα! τη ηχάρα είναι αυτή!!!, τοτέ...θα μπερδευτώ πολύ!!!

Αλήθεια, τελικά εσύ τι από τα τρία θα κρατήσεις;

9
Τελικά έδωσα τέλος (προς το παρών) στην αναζήτηση μου για ένα καλό προ-ενισχυτή, αγοράζοντας τον Engl E570.  Στο μαγαζί απ’ όπου τον αγόρασα, τον δοκίμασα με ένα ENGL 840/50 τελικό και Framus καμπίνες. Ο ήχος σε γενικές γραμμές μου άρεσε και έτσι τον αγόρασα.

Πάω πίσω στο σπίτι λοιπόν, τον συνδέω στο δικό μου σύστημα (VHT τελικός και καμπίνα) και κάνω άμεση σύγκριση με το Tech 21, PSA 1.1 που έχω. Το αποτέλεσμα; Ισοπαλία!!

Ο ENGL έχει πιο πολύ γκάζι, ο ήχος είναι πιο ‘ωμός’, πιο πραγματικός.  Τα μπάσα του είναι πιο πειστικά, και ο ήχος έχει μεγαλύτερο όγκο. Σε ρυθμικά riffs (π.χ. Metallica) είναι σαφώς καλύτερο από το PSA. 

Γιατί λοιπόν η ισοπαλία; Ο λόγος είναι πως στα σόλα ο ήχος του PSA μου αρέσει πιο πολύ. Οι μονές νότες ακούγονται πιο γεμάτες, πιο smooth.  Μην φανταστείτε καμιά τρομερή διαφορά, είναι ένα συμπέρασμα στο οποίο έφτασα ύστερα από άπειρες συγκρίσεις Α/Β μεταξύ των δύο. Το αντίτιμο βέβαια είναι πως μερικές φορές ‘λασπιάζει’ (όταν το παίξιμο δεν είναι πολύ καθαρό).  Στον ENGL αντίθετα, ο ήχος στα σόλα είναι πιο καθαρός και μπροστά (που σημαίνει ότι πρέπει να βελτιώσω την τεχνική μου, μια και τα λάθη ακούγονται πιο πολύ) αλλά στην κάθε νότα λείπει το ‘πάχος’ του ήχου που μου δίνει το PSA.

Σε γενικές γραμμές πάντως, είμαι ευχαριστημένος με το ENGL και δεν το μετάνιωσα που το πήρα, για του εξής λόγους:

- Όλα τα παραπάνω που είπα για πάχος ήχου από το PSA σε σχέση με το ENGL ισχύουν για χαμηλές εντάσεις.  Πιστεύω, πώς όσο η ένταση μεγαλώνει, αυτό που θα γίνει είναι πως ο ENGL θα αποκτά περισσότερο όγκο διατηρώντας την καθαρότητά του, ενώ το PSA θα γίνεται πιο τσιριχτό και λασπώδες, χάνοντας το πλεονέκτημα που έχει στα σόλα στις χαμηλές εντάσεις.

- Κάθε μηχάνημα πρέπει να το ψάξεις για να βρεις τον ήχο που σου αρέσει.  Και το PSA όταν το αγόρασα, στην αρχή απογοητεύτηκα με τον ήχο που έβγαλε. Αφού πέρασα λοιπόν ένα αρχικό στάδιο πανικού που γύρναγα όλα τα κουμπιά ανεξέλεγκτα (όλα τέρμα, μετά όλα κλειστά) και δεν μου άρεσε τίποτα, μετά άρχισα να παίζω κιθάρα αντί να γυρνάω κουμπιά, και έκανα μικρές αλλαγές κάθε μέρα, μέχρι να καταλήξω στον ήχο που μου άρεσε ύστερα από καιρό.  Το ίδιο συμβαίνει και με τον ENGL.  Τον έχω μόνο για πέντε μέρες τώρα, και κάθε μέρα βελτιώνω τον ήχο (μικραίνοντας την ψαλίδα με το PSA όσον αφορά τις μονές νότες)

- Πιστεύω πως ο ήχος είναι και λίγο... συνήθεια. Παίζοντας ένα χρόνο συνέχεια με το PSA συνήθισα τον ήχο του, με αποτέλεσμα με το έβαλα το ENGL δίπλα, μου φάνηκε διαφορετικό και με ξένισε αρχικά.  Με το που έβαλα όμως το PSA στην άκρη και άρχισα να παίζω με τον ENGL συνηθίζοντας την χροιά του, όταν ξαναπαίζω με το PSA αρχίζει και μου φαίνεται λίγο μουντό (σα να έχω ρίξει μια κουβέρτα πάνω από το ηχείο) ψεύτικο κλπ.

- Με το PSA κατάφερα να βγάλω ένα ήχο που μου άρεσε ύστερα από πολύ ψάξιμο, και μόλις άλλαζα λίγο τα settings χάλαγε.  Αντίθετα, με τον ENGL φτιάχνεις πολλούς διαφορετικούς ήχους, όλοι καλοί, μια και υπάρχουν πολλές δυνατότητες. Επίσης το EQ του ENGL είναι πολύ πιο ευαίσθητο από αυτό του PSA και παίζοντας με το Middle και Treble μπορείς να αλλάξεις τον ήχο δραματικά. 

- Έχοντας δοκιμάσει το Triaxis (δεν μου άρεσε) και έχοντας ακούσει διάφορους άλλους προενισχυτές, πιστεύω πως το ENGL ήταν η καλύτερη επιλογή για μένα.  Τον μόνο προενισχυτή που δεν δοκίμασα είναι ο GP3 της VHT και αυτό γιατί έχει σταματήσει να παράγεται εδώ και καιρό.  Νομίζω πως θα παραμείνω με τον ENGL για πολύ καιρό, ή τουλάχιστον μέχρι (και αν) να βγει κανένας καινούργιος προ-ενισχυτής που να είναι σαφώς καλύτερος και να αξίζει η αλλαγή.  Πάντως αν σκεφτεί κανείς πως το Triaxis παράγεται τα τελευταία...17 χρόνια (!) και η VHT έχει καταργήσει το GP3 χωρίς να το αντικαταστήσει, νομίζω πως θα περάσει αρκετός καιρός μέχρι να δούμε κάτι καινούργιο.

- Το γεγονός πως το (διπλάσιο σε τιμή) ENGL δεν κατατρόπωσε το PSA (όπως ήλπιζα) αλλά το κέρδισε στα σημεία λέει πολλά για το PSA που τελικά αποδείχτηκε πολύ καλό για τα λεφτά του.  Γι’ αυτό το λόγο, ενώ πίστευα πως θα το πούλαγα αμέσως μόλις έπαιρνα τον ENGL, λέω να το κρατήσω λίγο ακόμα μέχρι να πεισθώ 100% στα αυτιά μου τo ENGL είναι καλύτερο παντού...   

10
Ενισχυτές / Απ: Rack set up or...
« στις: 11/07/08, 12:09 »
Να πώ και εγώ;

Και εγώ είμαι οπαδός του rack για τους εξής λόγους:

1. Μου αρέσουν και εμένα τα κουμπάκια!
2. Είναι πιο ευέλικτο (π.χ. μπορείς να αναβαθμήσεις τον προενισχυτή, κρατόντας τον ίδιο τελικό)
3. Έχω την εντύπωση (χωρίς να είμαι σίγουρος γι αυτό που λέω) πως με το rack πάιρνεις καλύτερο ήχο σε χαμηλές εντάσεις, κάτι πολύ σημαντικό για 'μένα.
4. Δείχνει πιο τακτοποιημένο, μια και έχεις τα πάντα μέσα στο rack.

Τώρα από επιλογές αλλό τίποτα..

Μέχρι τώρα ήμουν κάτοχος ADA MP-1, και MP-2 (θεικό, πραγματικά το έχω σκυλομετανιώσει που το πούλησα πολλά χρόνια πριν). Ο λόγος που δεν το ξαναπήρα τώρα που ξανα έστησα το rack μου είναι πως δεν υπάρχει πια καινούργιο. Τώρα έχω ένα PSA 1.1 που είναι επίσης πάρα πολύ καλό για τα λεφτά του και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Κοιτάω να το αντικαταστήσω με Engl E570 αλλά ΜΟΝΟ αν το ακούσω και είναι ΠΟΛΥ καλύτερο από το PSA.

Από εφφε έχω (όπως και η μισή υφήλιος) το G-Major το οποίο είναι πολύ καλό, αν και έτσι και αλλιώς χρησιμοποιώ περιορισμένα εφφε.

Από τελικό ξεκίνησα με ένα Roctron Velocity 100 (solid state) τον οποίο έδωσα πολύ σύντομα και πήρα ένα VHT 2/50/2 που (πάντα κατά τη γνώμη μου) σπέρνει, ακόμα και σε πολύ χαμηλές εντάσεις. Τελικά νομίζω πως τα Watt χαρίζουν στον ήχο ακόμα και χαμηλά.

Καμπίνα: παλιά είχα μία Marshall 2x12 που ήταν ψιλοαδιάφορη. Τώρα πήρα μια VHT Fat Bottom 2x12 με την οποία είμαι πολύ ευχαριστημένος.

Από εκεί και πέρα, έχω ένα BBE Sonic Maximiser ύστερα από τα πολλά καλά σχόλια που διάβασα στο internet, αλλά τελικά δεν εντυπωσιάστηκα και θα το δώσω.

Noise reducer θα έλεγα να πάρεις αφου στήσεις το rack σου: αν ο τελικός/προενισχυτής που θα πάρεις παράγουν θόρυβο που εσένα σε ενοχλεί, τοτε αξίζει να πάρεις ενα noise reduction unit.  Απ' ότι κατάλαβα σε αυτή την περίπτωση πας κατευθείαν για ISP Decimator μια και φαίνεται ότι είναι με διαφορά ότι καλύτερο κυκλοφορεί (και έχει και ωραία φωτάκια!!!).  Εγώ περιμένω να δω αν θα πάρω τελικά τον Engl E570 (για να δοκιμάσω το noise gare που έχει) αλλιώς με βλέπω να χτυπάω ένα ISP.

Τέλος θα ήθελα να πώ ότι είμαι και εγώ σαν και εσένα: Θέλω να φτιάξω ένα rack me καλά μηχανήματα απλά γιατι μου αρέσει. Δεν είμαi επαγγελματίας, δεν παίζω live, είμαι και ψιλο-κουλός!!! αλλά πάιζω κιθαρα (ο θεός να το κάνει!) τα τελευταία 27 χρόνια και πιά μπορώ να διαθέσω κάποια χρήματα να κάνω το κέφι μου, έστω και αν δεν αξιοποιήσω ποτέ τις full δυνατότητες ενός καλού τελικου/προενισχυτή/καμπίνας...Θέλω να πώ, μην κολλάς, κάνε αυτό που σου αρέσει..

11
Έχεις δίκιο για την αξιοπιστία, έχω διαβάσει και εγώ διάφορα προβλήματα στα διάφορα forums.  Αυτό είναι και ένα από τα πράγματα που φοβάμαι στο RM4: κατά πόσο ένα μηχάνημα στο οποίο μπορείς να αφαιρείς το μπροστινό μέρος κατά βούληση είναι τόσο καλά φτιαγμένο όσο ένα 'συμβατικό'.

Επίσης, χθές το βράδυ που αξιώθηκα και άκουσα διάφορα clips στο internet, όλοι οι ήχοι του Randall δεν μπορώ να πώ πως με ενθουσίασαν.  Το distortion μου φαινόταν 'άδειο' και μου θύμιζε μικρό τρανζιστοράτο combo. Αντιθέτως, βρήκα ένα video του Ε570 στο You Tube όπου ο ήχος ήταν καταπληκτικός.

Βέβαια, στα διάφορα clips στο internet παίζει μεγάλο ρόλο και η ποιότητα εγγραφής, αλλά έχω προσέξει πως στο παρελθόν οι πετυχημένες αγορές μου ήταν πάντα μηχανήματα που μου άρεσαν με το πρώτο άκουσμα: το PSA που έχω τώρα, το ADA MP-2 που είχα (πολύ) παλιά...

Έτσι, χωρίς να αποκλείσω το Randall πριν το ακούσω, μάλλον για Engl με βλέπω...

12
Και γιατι δεν κρατας το Sans-Amp?  :D
Εγω αυτο θα εκανα...

Έχεις δίκιο, αλλά επειδή με 'τρώει' να πάρω ένα καλό προενισχυτή για να 'κλείσω' από εξοπλισμό (με τελικό και καμπίνα έχω τελειώσει - πήρα VHT) γι'αυτό το ψάχνω.  Βέβαια, επειδή είμαι πολύ ικανοποιημένος  με το PSA δεν βιάζομαι, και δεν πρόκειται να το αλλάξω αν δεν βρώ κάτι που να είναι πολύ καλύτερο και να με εντυπωσιάσει.

[/quote]

Δεν περνάς μια βόλτα απο το Διαμαντόπουλο?
[/quote]

Εννοείς για να δοκιμάσω το RM4; Είχε και το Triaxis πριν από καιρό αλλά το πούλησε..

13
Προς Fretwork:

Το Triaxis το δοκίμασα με Mesa/Boogie 2:Ninety τελικό και Rectifier 4 x 12 καμπίνα. Νομίζω πως ισχύει αυτό που είπε ο Gabriel6th για την Porsche στην κίνηση. Επειδή δεν παίζω live και γενικά παίζω σε εντάσεις πρόβας/practice (σχετικά χαμηλά), σε αυτές τις εντάσεις δεν μπόρεσα να φτιάξω ήχο metallica από το Triaxis. Όλη την ώρα που το δοκίμαζα, μου φαινόταν πως δεν είχε αρκετό gain.  Βέβαια, μόλις άνοιγα την ένταση, ο ήχος αποκτούσε όγκο, αλλά για την χρήση που το θέλω εγώ, θέλω ένα μηχάνημα που να παίζει καλά και χαμηλά (κάτι που το PSA μου κάνει πολύ καλά...)

Αν μπορέσει να μου το δώσει αυτό ο Randall με τα modules του Kirk Hammet, τότε αξίζει να τον δοκιμάσω. Επίσης, το γεγονός πως μπορείς να διαλέξεις 4 διαφορετικά modules και να έχεις ήχο Marshall JCM και Mesa Recto στον ίδιο προενισχυτή δεν με χαλάει καθόλου. Το μόνο που με προβληματίζει με τον Randall είναι κατά πόσο συμβιβάζει την ποιότητα του ήχου και την γενική ποιότητα κατασκευής/αξιοπιστίας μόνο και μόνο για να προσφέρει το 'κόλπο' με τα διαφορετικά modules.

14
Ψάχνομαι για προενισχυτή rack για να αντικαταστίσω το PSA 1.1 που έχω τώρα (με το οποίο είμαι πολύ ευχαριστημένος παρ'ολο που δεν είναι λαμπάτο).

Δοκίμασα κανά δυό φορές το Triaxis της Mesa/Boogie αλλά δεν εντυπωσιάστηκα. Ξέρω πως θεωρείται κορυφή, αλλά δυστηχώς παρ' όλο που ήθελα πολύ να μου αρέσει, κάτι δεν μου πήγαινε καλά...

Τέλως πάντων, αφού απέρριψα το Triaxis κοιτάω τώρα τις επόμενες εναλλακτικές και έχω καταλήξει στις εξής δύο:

1. Engl E-570
2. Randall RM-4

Για τον Engl έχω διαβάσει καλά σχόλια, και θα τον δοκιμάσω τον επόμενο μήνα που θα τον έχει διαθέσιμο ο Λογοθέτης. 

Τον Randall άρχισα να τον εξετάζω μόλις την περασμένη εβδομάδα, όπου χάζευα μια διαφήμιση του καινούργιου ενισχυτή που έβγαλε ο Kirk Hammet με την Randall, ο οποίος φοράει τρία modules κατασκευασμένα ειδικά γι΄αυτόν.

Μια και μου αρέσει ο ήχος των Μetallica (και δεν κατάφερα να τον ακούσω από το Triaxis που δοκίμασα), σκέφτηκα ότι μπορώ να πάρω το RM4 της Randall και να βάλω απάνω τα modules του Hammet, καθώς και κανένα ακόμα (π.χ. το module του recto), μια και στο RM4 υπάρχουν υποδοχές για τέσσερα modules.

Έχει ακούσει κανεις το RM4 να ρίξει καμιά γνώμη;

Γιαννης

15
Ενισχυτές / ENGL E570 ή MESA Triaxis
« στις: 14/04/08, 18:21 »
Ψάχνω για καινούργιο προενισχυτή για να αντικαταστήσω το Tech21 PSA 1.1 που έχω τώρα. Ο ήχος που έχω στο μυαλό μου είναι Metallica της εποχης του Master of Puppets/Black album. Νομίζω ότι ο πιο κατάλληλος γι αυτή την δουλειά είναι ένας Mesa/Boogie Studio, αλλά θέλω να αποφύγω την αγορά μεταχειρισμένου και ο συγκεκριμένος δεν υπάρχει πια καινούργιος.

Η επόμενη πρόταση είναι ένα Triaxis αλλά έχω ενδιασμούς για δύο λόγους:
- είναι πανάκριβο!! (2500 ευρώ)
- μου την σπάνε τα κουμπιά (προτιμώ knobs)
- Δεν χρειάζομαι πολλούς διαφορετικούς ήχους. Συνήθως βρίσκω έναν καλό distortion ήχο που μου αρέσει και τον χρησιμοποιώ για...μερικά χρόνια μέχρι να τον αλλάξω!

(τελικά ήταν τρεις οι λόγοι)

Σαν εναλακτική και φθηνότερη λύση σκέφτομαι τον Ε570 της ENGL (περίπου στα 1500 ευρώ). Εδώ λοιπόν είναι που θέλω γνώμες.  Από ποιότητα ήχου πως συγκρίνεται με το triaxis? Πόσο καλά μπορεί να πετύχει τον ήχο που ψάχνω; Σαν ήχος είναι παρόμοιος με τον (πολύ ακριβότερο) Ε580 (εδώ μάλλον ειδικός είναι ο mace...);

Επίσης, ξέρει κανείς ποιος φέρνει στην Αθήνα τον Ε570 για να τον δοκιμάσω;

A! και κάτι τελευταίο: ψάχνομαι και για κιθάρα και σκέφτομαι την ESP Horizon.  Για ρίχτε ρε παιδιά καμια γνώμη να ξεστραβωθούμε (την Jackson DKMG και ESP M-II που κοίταγα τις απέρριψα τελικα...).

16
Εγώ πήρα στην κόρη μου μία Fender Squier από τον Καγμάκη το καλοκαίρι 130 ευρώ. Βέβαια είναι 3/4 και όχι 1/2.  Οριακά μπορεί να παίξει και είναι 5 ετών. Πιστεύω για παιδάκι 2 χρονών, ακόμα και η 1/2 θα του πέφτει μεγάλη (δεν θα μπορεί καν να την κρατήσει) και βαριά.  Ίσως μια κλασική 1/2 να είναι πιο κατάλληλη.

17
Προς greg+9

Ωχ!! Ρε φίλε δίκιο έχεις! Λοιπόν... μου άρεσε ο έβενος!! (και το neck-through construction).  Βλέπεις όμως εκείνη την ημέρα είχα μάτια μόνο για τον Mesa/Boogie!!

Δεν πειράζει την επόμενη φόρα που θα βρέθούμε θα είμαι πιο προσεκτικός!!

18
Τώρα που ψάχνομαι για κιθάρα, παρατηρώ ότι τα ακριβότερα μοντέλα της κάθε εταιρίας φοράνε ebony ταστιέρες ένω τα πιο φθηνά rosewood.  Μια και δεν έχω παίξει ποτέ μου σε έβενο, τι παίζει; είναι όντως καθολικά καλύτερος ή είναι θέμα προσωπικής προτίμησης τι βολεύει τον καθένα; Αξίζει τα παραπάνω χρήματα;

19
Φίλε Johnnie Darko το σκέφτηκα και εγώ για την αντίστοιχη Jackson, η οποία είναι φαντάζομαι η Soloist SL3 (γύρω στα 1150 ευρώ) αλλά κολλάω στα εξής:

1. Τώρα έχω μία Jackson DK2 και κάπου έχω βαρεθεί τα shark fin inlays και το binding στην άκρη της ταστιέρας.  Η πιο λιτή ταστιέρα της Μ-ΙΙ με τα dot inlays και την απουσία binding μου αρέσει πιο πολύ. Η μόνη Jackson χωρίς shark fin inlays είναι η DKMG και γι' αυτό την σκέφτομαι. Θα μου πείς "λεπτομέριες" αλλά μια και δεν αγοράζω κιθάρα κάθε μέρα, θα ήθελα να μου ταιριάζει και οπτικά, ακόμα και στις λεπτομέρεις

2. Όσες κιθάρες έχω παίξει με EMG 81 μαγνήτες, μου άρεσε ο ήχος και θα ήθελα η κιθάρα που θα πάρω να έχει δύο διπλούς EMG (και η Μ-ΙΙ, αλλά και η Jackson DKMG φοράνε EMG). H SL3 φοράει διπλό-μονό-μονό Saymour D. Η μόνη άλλη Jackson με δύο διπλούς EMG είναι η DK1 (made in USA) αλλά ξεφεύγει η τιμή (2500 ευρώ) και δεν γλυτώνω τα αναθεματισμένα τα shark fin inlays!

20
Θέλω να αλλάξω κιθάρα και είμαι μεταξύ των εξής δύο:

ESP Standard M-II (αυτή με το bolt-on μπράτσο, όχι την neck through) και
JACKSON DKMG

Έχω την εξής απορία: πια είναι πιο μεγάλη; (!!!) Όχι δεν κάνω πλάκα, να εξηγήσω: η κιθάρα που έχω τώρα είναι μια Jackson DK2. Αυτό που μου αρέσει πολύ σε αυτήν την κιθάρα (και γενικά στις Jackson) είναι το ότι το σκάφος έχει μαζεμένες διαστάσεις και μου ‘κάθεται’ πιο καλά όταν παίζω, είτε καθιστός, είτε όρθιος.

Η ESP μου αρέσει πολύ σαν κιθάρα (αν και την έχω δοκιμάσει μόνο μία φορά για πολύ λίγο) αλλά μου δείνει την εντύπωση ότι το σκάφος είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις σε σχέση με την Jackson. Έχει κανένας εμπειρία και από τις δύο να μου πει αν είναι όντως έτσι;

Ένα άλλο θέμα είναι τα τάστα.  Μου αρέσουν πολύ τα jumbo frets που φοράει η Jackson μου, και ενώ η ESP αποκαλεί τα τάστα που φοράει στην M-II jumbo, σίγουρα δείχνουν πιο λεπτά από της Jackson

Από εκεί και πέρα, η ESP είναι σαφώς καλύτερη σαν κιθάρα (τουλάχιστον στα χαρτιά) μια και έχει καλύτερο τρέμολο (original Floyd Rose) και tuners, και αυτό φαίνεται και στην τιμή που είναι σχεδόν η διπλή.

Για ρίχτε καμιά γνώμη ρε παιδιά.  Μήπως όλα τα παραπάνω που λέω (μέγεθος σκάφους, τάστα) είναι μπούρδες; 

Αλήθεια πιο μαγαζί έχει ESP στην Αθήνα για να δοκιμάσω;

21
Ρε παιδιά αυτόν τον καιρό κοιτάω αυτές τις δύο μάρκες για πιθανή αγορά. Συγκεκριμένα κοιτάω τα εξής δύο μοντέλα:

ESP M-II
Jackson DKMG

Στα χαρτιά αυτές οι κιθάρες είναι ίδιες: Σώμα alder, Floyd Rose, μαγνήτες EMG (81-81 η ESP, 81-85 η Jackson), μπράτσο bolt-on maple (και οι δύο), ταστιέρα rosewood.

Ενώ λοιπόν η Jackson κάνει 670 ευρώ, η ESP κάνει 1400 (θωμάς).  Γιατί αυτή η διαφορα; είχα την εντύπωση ότι γενικά αυτές οι δύο μάρκες παίζουν λίγο πολυ στα ίδια επίπεδα.  Είναι για κάποιο λόγο η ESP τόσο καλύτερη από την Jackson;

Ξέρω ότι η συγκεκριμένη Jackson κατασκευάζεται στην Ιαπωνία.  Μήπως η ESP είναι made in USA;

Για διαφωτίστε με!

22
Φίλε Nexis,
όπως είπε και ο Panka πιο πάνω δοκίμασε και τον VHT. Τον έχει ο Παναγιώτης ο Κουρμπής έτοιμο για δοκιμή, και κοστίζει 1250 ευρώ. Εγώ εντυπωσιάστηκα τόσο πολύ που...πήρα έναν!

23
Τον Randall δεν τον έχω ακούσει, αλλά αν σε ενδιαφέρει τον έχει ο Διαμαντόπουλος στημένο για δοκιμή (τιμή 1200 ευρώ, αν θυμάμαι καλά)...


24
Τι να πω ρε παιδιά, έχω συγκινηθεί απο τις προσκλήσεις!!

greg+9 θα προσπαθήσω και σήμερα να βγάλω άκρη, αλλιώς θα σου στείλω μύνημα.  Σε ευχαριστώ πολύ πάντως.

25
Φίλε Johnie Darko

σε ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση.  Αν δεν καταφέρω να τον βρώ πουθενά αλλού, θα σου στείλω μήνυμα να το κανονίσουμε να βρεθούμε να ακούσω τον δικό σου τελικό (και τον studio pre-amp που αγόρασες πρόσφατα!! χε, χε!).
΄
Έχω ένα προενισχυτή Tech 21 PSA 1.1 και έναν Rocktron Velocity 100 τελικό, σε ένα μικρό rack case. Οπότε αν βρώ τον Mesa/Boogie, παίρνω το rackάκι, πάω στο μαγαζί και κάνω απ' ευθείας σύγκριση του Rocktron με τον Mesa/Boogie, χρησιμοποιώντας τον δικό μου προενισχυτή. 

Αν δεν τον βρω...τα λέμε σπίτι σου!!! (η και στο δικό μου!) Πάντως, καλή η ιδέα σου, θα ρωτήσω τον Στόλλα.

Σελίδες: [1] 2