Το Στέκι των Κιθαρωδών
Διάφορα => Περί παντός => Λοιπά => Μήνυμα ξεκίνησε από: geo134 στις 17/01/10, 23:02
-
Γεια σας.δυστυχώς δεν ξέρω που αλλού να το γράψω εάν είναι σε λάθος κατηγορία ας μετακινηθεί.λοιπόν με κάτι φιλαράκια ξεκινήσαμε να βρισκόμαστε και να φτιάξουμε ένα μετά συγκρότημα .τα προβλήματα είναι τόσα πολλά.πρώτα από όλα ο καθένας επαιζε ότι ήθελε.μετά κάθε λίγο και λιγάκι αλλαζαμε κουρδισμα για να μπορεί να τραγουδήσει η τραγουδίστρια.έπειτα εκεί που μπαιναμε σε μια σειρά και αρχίσαμε να έχουμε μια ροή άρχισε να μουρμουριζει ο ένας στον άλλο όταν έπαιζε δυνατά και τον κάλυπτε.τέλος ο καθένας έπαιζε με το δικό του ρυθμό με αποτέλεσμα να ακούγεται μια βαβουρα.εχω απελπιστει πολύ.δεν ξέρω τι να κάνω για να ξεκινήσουμε επιτέλους.σε 4 μήνες εχουμε live και μου φαίνεται ότι το μισό ψυχικό θα γελάει μαζί μας και το υπόλοιπο θα πετάει αυγά.τι μπορώ να κάνω;;
-
να ακυρώσεις το live?
-
Αν και η πειρα μου ειναι λιγο μικρη σε μπαντες, σε αυτες τις περιπτωσεις το πλοιο θελει καπετανιο. Δημοκρατια στα συγκροτηματα ναι μεν χρειαζεται αλλα καποιος πρεπει να κραταει το τιμονι και να παιρνει τις αποφασεις. Εκει ειναι το προβλημα σας και χρειαζεται να ξεκαθαρισετε που θελετε να παει το πλοιο και ποιος θα το οδηγησει εκει με τις ευθυνες που αναλογουν.
-
Δεν με καεί το live καθόλου απλά βρισκόμαστε και γίνεται όλο το παραπάνω με αρνητικά αποτέλεσματα όπως το να φαλτσαρει η φωνή έπειδη ακολουθεί την κιθάρα και ο 2ος κιθαρίστας παίζει ότι θέλει και καλά οτι αυτοσχεδιαζει.οσο για τον καπετάνιο προσπαθώ να τα κρατησω όλα σε ισσοροπια αλλά με γράφουνε και στο τέλος ακούω εγώ το βρισιμο
-
Μα γιατί αλλάζετε κούρδισμα και δεν κάνετε απλά ένα τρανσπόρτο;;; Αν δεν ξέρεις τι είναι μάθε το , είναι πολύ χρήσιμο!!! Από εκεί και πέρα η δική μου συμβουλή είναι να ηχογραφήσετε ένα τραγούδι από τη πρόβα και μετά να καθίσετε να το ακούσετε, όλοι μαζί...Ε νομίζω ότι δεν θα σας αρέσει αυτό που θα ακούσετε και θα μπείτε στο νόημα ότι κάτι φταίει και ότι κάτι πρέπει να αλλάξετε...
-
Έχω ηχογραφήσει πρόβα και ακουγομαστε σαν να είμαστε παιδική χαρά.όσο για το τρανσπορτο τι είναι;;!
-
Θα συμφωνήσω με το Crossroad! Είναι απαραίτητο να υπάρχει στην μπάντα κάποιος "συντονιστής"...
Βασικά σε κάθε τραγούδι πρέπει να ξέρει ο καθένας τι παίζει! και αν δεν το παίζει καλά, να του το πείτε!Στα σοβαρά όμως!
ΝΑ λέτε ο ένας τα λάθη του άλλου, και να είσατε σίγουροι όλοι ότι είστε στην μπάντα για τον ίδιο λόγο, αλλιώς αν
ο καθένας θέλει άλλα.... τρέχα γύρευε!
Η μπάντα θέλει υπομονή, συνενόηση και πολύ πολύ κουράγιο...!
-
Το ξέρω ότι θέλει υπομονή.μέχρι που σκέφτηκα να βρισκόμαστε σιγά σιγά για να καλμαρουν όλοι
πρώτα να βρεθούν οι δυο κιθάρες και να βρει ο ένα τον άλλον μετά οι κιθάρες με το μπασσο και μετά μπαίνουν ντραμς και φωνή αλλά μου ακούγεται λιγοακυρο τώρα να βρισομαστε ξεχωριστά
-
Το ξέρω ότι θέλει υπομονή.μέχρι που σκέφτηκα να βρισκόμαστε σιγά σιγά για να καλμαρουν όλοι
πρώτα να βρεθούν οι δυο κιθάρες και να βρει ο ένα τον άλλον μετά οι κιθάρες με το μπασσο και μετά μπαίνουν ντραμς και φωνή αλλά μου ακούγεται λιγοακυρο τώρα να βρισομαστε ξεχωριστά
κοιτα αν δεν "βρεθουν" (και εννοω παικτικα) ο μπασσιστας με τον ντραμμερ ο χαμος θα συνεχιζεται...
Υπομονη και δουλεια χρειαζεται...
-
και κάτι άλλο γενικότερα επειδή το έχω απορία γκρουπ χωρίς μπασσο γίνεται;αν ναι τι ηχητικές διάφορες υπάρχουν;;
-
Γκρουπ χωρις μπασσο γινεται.Πχ οι Bon Jovi δεν εχουν μπασσιστα,δεν ξερω αν ειχαν μπασσο στις ηχογραφησεις.Μπορεις να βαλεις μπασσο και απο πληκτρα νομιζω.
Γενικοτερα ενα τραγουδι δεν "στηριζετε" χωρις μπασσο
-
εχω παιξει λαιβ χωρις μπασο δν ειναι οτι καλυτερο, αλλα δν ειναι και ανεφικτο...
Αν τα πληκτρα σου μπορουν να παιξουν τη μπασογραμμη καλυπτεσαι ανετα..
-
Μπασσο βρήκαμε ευτυχώς μόνο πλήκτρα δεν...αν και νομίζω ότι δεν θα έχουμε πρόβλημα
-
Τρανσπόρτο (χοντρικά) είναι το εξής: Έχεις ένα τραγούδι με τρεις συγχορδίες. ΛΑ ΜΑΤΖΟΡΕ-ΡΕ ΜΑΤΖΟΡΕ-ΜΙ ΜΑΤΖΟΡΕ. Άν θέλεις να αλλάξεις τονικότητα δηλαδή π.χ να πας ένα τόνο πιο ψηλά, παίζεις τις συχορδίες του τραγουδιού ως εξής: ; Όπου ήταν ΛΑ ΜΑΤΖΟΡΕ γίνεται ΣΙ ΜΑΤΖΟΡΕ. Όπου ήταν ΡΕ ΜΑΤΖΟΡΕ γίνεται ΜΙ ΜΑΤΖΟΡΕ και όπου ήταν ΜΙ ΜΑΤΖΟΡΕ γίνεται ΦΑ ΔΙΕΣΗ ΜΑΤΖΟΡΕ.
Αντίστοιχα αν θέλεις να κατεβάσεις ένα τόνο το ΛΑ γίνεται ΣΟΛ, το ΡΕ γίνεται ΝΤΟ και το ΜΙ γίνεται ΡΕ.
Το ίδιο κάνεις και στο σόλο. Παίζεις αυτά που έπαιζες αλλά ξεκινάς ένα τόνο ψηλότερα ή χαμηλότερα ανάλογα τι θες.
Εννοείτε ότι μετρώντας βρίσκεις και τους 2 τους 3 τους 4 κ.ο.κ τόνους ψηλότερα ή χαμηλότερα που θέλεις.
-
Ευχαριστώ για την ανάλυση αυτής της τεχνικής.αύριο πρωί πρωί θα το δοκιμάσω.ευχαριστώ
-
Ρε συ geo134... Λες ότι αλλάζατε κούρδισμα γιατί η τραγουδίστρια έπαιρνε το κομμάτι από άλλο τόνο... Ρωτάς αν γίνεται γκρουπ χωρίς μπάσο... Γενικά μου φαίνεται ότι επικρατεί ένα χάος στην μπάντα, όχι τόσο επειδή δεν μπορείτε να συνυπάρξετε μουσικά αλλά κυρίως επειδή ΜΑΛΛΟΝ είστε κάπως απειροι με το όργανό σας, ο καθένας ξεχωριστά... Οπότε αντί να ρίχνετε ο ένας την ευθύνη στον άλλον, κοιτάξτε να βελτιωθείτε και σε ατομικό επίπεδο..
Σχετικά με τους συμφορουμίτες που υποστηρίζουν πως η μπάντα θέλει έναν ηγέτη... Τι είναι ρε παιδιά η μπάντα, επιχείρηση ή ποδοσφαιρική ομάδα? Είμαι 100% σίγουρος πως πιο πολύ χάος θα δημιουργηθεί αν το παίξει κανείς αρχηγός και δε συμμαζεύεται...
-
Οπότε αντί να ρίχνετε ο ένας την ευθύνη στον άλλον, κοιτάξτε να βελτιωθείτε και σε ατομικό επίπεδο..
Αυτό. Αν δεν κάτσετε να μελετήσετε ο καθένας μόνος του όσες πρόβες και να κάνετε πάλι χάος θα επικρατεί. Και δεν εννοώ να προσπαθείτε πχ να παίξετε 4794 νότες το δευτερόλεπτο ή ο ντράμερ να βαράει όσο πιο δυνατά μπορεί για να γουστάρει, καθίστε και δείτε πού πρέπει να μπαίνετε κάθε φορά, πώς θα παίξετε καθαρά τις νότες, χρησιμοποιείστε μετρονόμο για να αποκτήσετε ρυθμό. Στις πρόβες βρείτε αρχικά ένα tempo (ταχύτητα) όπου είστε άνετοι και το ανεβάζετε όσο θα βελτιώνεστε. Επίσης πριν αρχίσετε την πρόβα ρυθμίστε τις εντάσεις ώστε ο καθένας να ακούει καλά τους υπόλοιπους. Και προς Θεού, δεν γίνεται να αλλάζετε κούρδισμα κάθε λίγο και λιγάκι. Απλά αλλάζεις τονικότητα, με τον τρόπο που είπε ο MACMISIAS.
-
Απλά αλλάζεις τονικότητα, με τον τρόπο που είπε ο MACMISIAS.
Η απλα με ενα καποταστο αν δεν θελεις να αλλαζεις τα πιασιματα που παιζεις ;)
-
Σχετικά με τους συμφορουμίτες που υποστηρίζουν πως η μπάντα θέλει έναν ηγέτη... Τι είναι ρε παιδιά η μπάντα, επιχείρηση ή ποδοσφαιρική ομάδα? Είμαι 100% σίγουρος πως πιο πολύ χάος θα δημιουργηθεί αν το παίξει κανείς αρχηγός και δε συμμαζεύεται...
δεν νομίζω ότι μιλησε κανεις για ηγέτη....μίλησαν για καποιον "συντονιστή"...όχι αυταρχισμούς.....αλλά προσωπικά πιστεύω πως κάποιος πρέπει να έχει εναν λόγο παραπάνω....
βέβαια εσένα δεν σε συμφέρει αν αναλογιστείς τον ρόλο που έχεις στους maiden..... ;D :P (πλακίτσα για τον gers....καλο παιδί αλλά περιττό.... :P)
-
Εγώ απλά να τονίσω πως οι Bon Jovi ΕΧΟΥΝ μπασίστα...
Απλά δεν είναι ο ίδιος που ήταν και παλαιότερα.
Στις νέες φωτογραφίες του συγκροτήματος ίσως φαίνονται μόνο τα 4 αρχικά μέλη αλλά μπασίστας υπάρχει και μάλιστα
σε όλα τα live είναι ο ίδιος πλέον εδώ και 7 χρόνια σίγουρα.
Παραπέρα συγκρότημα χωρίς μπάσσο συνήθως δε νοείται.
Μπορείς να παίξεις, αλλά όσο γνωρίζω το μπάσσο συνδέεται άμεσα με τα drums και άσε που αν ακούσει κανείς συγκρότημα χωρίς μπάσσο (είχα ακούσει παλαιότερα) νοιώθεις πως κάτι λείπει. Αν ακους τον Λάντσια δεν πιάνεται σαν εμπειρία.:)
Τέλος περί "ηγεσίας".
Πρόσφατα έβλεπα το documentary από Bon Jovi "When we were beautiful" και μου κανε εντύπωση
πως στο συγκρότημα ο ίδιος ο JBJ είναι αυτός που έχει τον λόγο. Όλοι οι υπόλοιποι απλά πορεύονται μαζί του.
Just Like That.
Τέλος, αν δεν μπορείς να συνεννοηθείς γενικότερα με τα μέλη του group απλά have fun και αφήστε τα live δυστηχώς.
Τί άλλο.
cu
-
Εγώ απλά να τονίσω πως οι Bon Jovi ΕΧΟΥΝ μπασίστα...
Οι Doors όμως δεν είχαν... ΧΑ! ;D
(ας είναι καλά ο Manzarek ;) )
Στο θέμα τώρα, συμφωνώ με όσους είπαν ότι είναι θέμα προσωπικής μελέτης... και καλό είναι στο σημείο που βρίσκεστε τώρα, να αφήσετε τους αυτοσχεδιασμούς και να προσπαθήσετε να αποδώσετε το κομμάτι όσο πιο πιστά γίνεται... δείτε το σαν άσκηση. Και μετρονόμος... πολύ μετρονόμος...
Και κάτι που θα έπρεπε να είναι αυτονόητο (αλλά δυστυχώς δεν είναι): Ξεκινήστε με απλά κομμάτια.
Καλή τύχη.
-
Κάτι ακόμα...Ο μπασίστας πρέπει να ακούει τον ντράμερ και ο ντράμερ τον μπασίστα. Νόμος! Εκεί παίζεται ο καλός ρυθμός και δεν νοείτε μπάντα χωρίς άψογη συνεργασία μπασίστα-ντράμερ. Ακόμα και πρόβες οι δυό τους να κάνουνε, είναι πολύ χρήσιμες! Μετά ο καθένας να βρεί μιά θέση στο χώρο και να μπορεί να ακούει τι παίζει ,χωρίς να σκεπάζει κανέναν. Να ακούνε όλοι τι παίζει ο άλλος. Όταν κάποιος δεν ακούει έστω και έναν από τους συμπαίκτες του πάει να πει ΛΑΘΟΣ! Η φωνή κάνει συνήθως φάλτσα επειδή δεν ακούει τον εαυτό της, ειδικά όταν μιλάμε για απειρία. Πολύ βασικό να ακούτε ο ένας τι παίζει ο άλλος. Χωρίς αυτό δεν θα κάνετε μπάντα.
Και τέλος τα παιδιά έχουνε δίκιο. Ατομική βελτίωση του καθενός στο όργανό του.
-
Γτ δεν το γυρνάτε σε κατσαπάνκ?
-
Μάνατζερ χρειάζεστε...καναν Θεοφάνους.... :D :D
-
Δυστυχως εχω βρεθει σε παρομοια θεση... Αποτελεσμα ηταν να κανουμε 2-3 live κ μετα να διαλυθουμε (χωρις να παψουμε να ειμαστε φιλοι). Αυτο που χρειαζεται ειναι συνεργασια και οχι ανταγωνισμος. Δεν ειστε εκει για να ακουστει μεμονομενα ο καθενας αλλα για να ακουστειτε σα συνολο.