Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - asxhmos

Σελίδες: 1 [2] 3 4
26
Βρε, βρε ikatsoun... Μην τα μπερδεύουμε, μην τα τσουβαλιάζουμε όλα... Τι σχέση έχουν, όλα αυτά που εσύ αναφέρεις, με τα ονόματα που -ενδεικτικά- κατέγραψα. Τι σχέση έχουν οι ευκαιριακοί ραδιοφωνατζήδες και τηλεορασάκηδες με τους ανθρώπους που αθόρυθα, συστηματικά (και κοπιαστικά) μελετούν και δημιουργούν για χρόνια. Που η "τέχνη" είναι η ζωή τους.
Αγαπητέ, δεν διεκδικεί κανένας απ' αυτούς "θρόνο" (και πόσο μάλλον υπαλλήλου της ΕΡΤ...), δεν ψάχνει κανείς τους (απ' όσα ξέρω) να "πουλήσει για κονόμα" την εργασία του, παρά, μόνον απ' το πάθος του αγωνίζεται (και πολλές φορές παρακαλεί) να τη δημοσιοποιήσει. (και βασικά, να πέσει σε καλά χέρια).
Άλλο ο συλλέκτης, και άλλο ο μελετητής-ερευνητής. Μην αναφέρεις ξανά τον Μπαλαχούτη για μελετητή... (μας ακούνε και νέα παιδιά)... Μην διαστρεβλώνουμε και ισοπεδώνουμε τους ρόλους... Είναι άδικο και παράλογο!

Αν ήμουν ο Ντίνος Χριστιανόπουλος θα σου έλεγα:"Αν όλα αυτά τα εννοείτε, σας λυπούμαι, εάν σας ξέφυγαν, σας τα χαρίζω".

Φιλικότατα...

27
εννοώ είχε εμφανιστεί σε σκηνές του σίριαλ...

Δε θυμάμαι κάτι τέτοιο... Έχω τόσα χρόνια να το δω... Ο Ξηντάρης, η Αθηναϊκή Κομπανία και ο Γιώργος Σαρρής τραγουδούσαν (και δια στόματός τους και οι ηθοποιοί....). Θα το "αναζητήσω".

28
...συνεχιστής του έργου του Πάνου Γεραμάνη...

...Μόνος σου φίλε το είπες. Μην τα βάζεις με τον εαυτό σου...

29
Οχι, ο Γενίτσαρης δεν "εμπλέκεται" στη διεκδίκηση του "Μινόρε". Ο Κώστας Καπλάνης το διεκδικούσε, σαν εκτελεστής και διασκευαστής του τραγουδιού, καθώς και σαν συνθέτης του εισαγωγικού ταξιμιού.
Λίγοι, ελάχιστοι απόμειναν απ' τη γενιά "του κλασικού ρεμπέτικου". Ο Τάκης Μπίνης, η Ιωάννα Γεωργακοπούλου, ο Σπύρος Καλφόπουλος, ο Μπάμπης Μπακάλης... (βλέπε στο ποστ για τον Γεραμάνη): Οι "λαικοί βάρδοι" δεν θα σταματήσουν ποτέ!

30
Ο Μιχάλης Γενίτσαρης γεννήθηκε στις 15 Ιουνίου το 1917, στην Αγια-Σοφιά, στον Πειραιά.
Άρχισε να παίζει επαγγελματικά μπουζούκι και να τραγουδάει από το 1935. Το 1937 δισκογράφησε το αυτοβιογραφικό "Εγώ μάγκας φαινόμουνα", που είναι και το πρώτο τραγούδι που ερμηνεύει ο ίδιος σε δίσκο.
Μέχρι το 1952 εργάστηκε σε πολλά μαγαζιά και στη δισκογραφία ως εκτελεστής και συνθέτης. Συνεργάστηκε με τους περισσότερους καλλιτέχνες της εποχής του.
Μετά, ασχολήθηκε με το εμπόριο φρούτων και λαχανικών και οι μουσικές εμφανίσεις του περιορίστηκαν πολύ.
Ωστόσο, με την μεταπολίτευση, έρχεται και πάλι δυναμικά στο προσκήνιο, με την λεγόμενη "αναβίωση του ρεμπέτικου". Συμμετέχει στον δίσκο "Ρεμπέτικα της Κατοχής" με τον Γιώργο Νταλάρα, με 3 τραγούδια, από τα οποία ο -θρυλικός πλέον - "Σαλταδόρος", θα τον καθιερώσει στη λαϊκή συνείδηση. Από τότε εμφανιζόταν συχνά-πυκνά σε διάφορα ρεμπετάδικα της πρωτεύουσας.
Συνέθεσε αρκετά τραγούδια, Στον Πειραία που κατοικώ, Με πιάσαν επί Μεταξά, Οι μαυραγορίτες, Γειά σου Πειραία αθάνατε, Θάρθω νύχτα τοίχο-τοίχο, Στα όρη βγαίνει η κάπαρη, αλλά τα δύο που σφράγισαν την πορεία του ήταν τα: "Εγώ μάγκας φαινόμουνα" και "Θα σαλτάρω" (Σαλταδόρος).

Υπήρξε ένας από τους "Μάγκες" του Πειραιά. Ο ίδιος, χωρίς να είχε αρνηθεί τον χαρακτηρισμό, έδινε σε αυτόν την έννοια του "λεβέντη", του "κύριου". Όπως, και απαρνιόταν τη λέξη "ρεμπέτης". (βλ. συνέντευξή του στην Ελευθεροτυπία, το 1996 ):
«Bγαίνω στη μορτιά. Mόρτης, ε, όχι ρεμπέτης».
Yπάρχει διαφορά;
«Ο ρεμπέτης είναι ένας άνθρωπος άσωτος, ένας χαμένος, ο τελευταίος άνθρωπος του κόσμου. Eνας χασομέρης, δεν πάει στη δουλειά του».
Ο μόρτης;
«Eίναι ο καλός άνθρωπος, ο αλανιάρης. Bοηθάει τους φτωχούς. Aν δει και χτυπάνε έναν αδύνατο άνθρωπο, θα πάει να τον υπερασπιστεί ο μάγκας. Ο μάγκας είναι ο Xριστός. Ο,τι έκανε ο Xριστός. Eδειρε κι αυτός. Δεν πήγαν στον οίκο του Θεού οι Eβραίοι; Πήρε μια βέργα και τους κοπάνησε».
Eσάς σας αποκαλούν ρεμπέτη. Ο μεγάλος ρεμπέτης...
«Tην έννοια του ρεμπέτη την έβγαλαν ο Xατζιδάκις και ο Θεοδωράκης. Tα δικά μας τα τραγούδια τα κάνανε ρεμπέτικα με την έννοια της βρωμιάς, ενώ ήταν γνήσια λαϊκά. Aυτοί είναι υπεύθυνοι και για την έννοια ελαφρολαϊκό».
Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ, Ελευθεροτυπία-1996

Διαβάστε και:
Ο Γενίτσαρης συνομιλεί με τον Πάνο Γεραμάνη- ΝΕΑ (1997)


Να αναζητήσετε την αυτοβιογραφία του:
Μιχάλης Γενίτσαρης - Μάγκας από μικράκι (Επιμέλεια: Στάθης Gauntlett,  Δωδώνη 1992)

Αντιγράφω τον επίλογο:

"Εγώ το ρεμπέτικο το ένοιωσα σαν μια μουσική που ανακουφίζει κάθε βασανισμένο, κάθε αδικημένο και κάθε ταλαιπωρημένο από την ψεύτικη κοινωνία που ζούμε.
Εμένα το ρεμπέτικο με εκφράζει, και με ξεκουράζει, όταν παίρνω το μπουζούκι μου και παίζω. Γι' αυτό έγραψα τώρα ένα τελευταίο μου τραγούδι.
Λέω:
Με τη γλυκιά του τη φωνή
πάντοτε μου μιλάει.
Όταν χτυπώ τα τέλια του, και τραγουδώ
μου λέει πως μ' αγαπάει.



ΦΩΤΟ   

31
Δεν έχω καταλάβει, πώς η παρουσίαση-περίληψη των τελευταίων συζητήσεων (και για το πώς γίνεται η επιλογή τους) είναι 1 με 1.30 ώρα "πίσω" ενώ οι τίτλοι των νέων μηνυμάτων είναι "ονλάιν".
Καλές οι αλλαγές -και αισθητικά "έκατσε" καλύτερα η σελίδα.

32
Πολυχρονεμένος χορδοβασανιστή!

33
pan-pan και rossi1987 πολύχρονοι !

34
- Νέοι μουσικοί συγκροτημάτων πάνω από 30e... δεν... (πολλές φορές παίζουν μόνο με ποσοστό επί των εισιτηρίων)
- Ερασιτέχνες-ημιεπαγγελματίες που δουλεύουν 3-4 μέρες σε ταβερνάκια, σ' όλο το λεκανοπέδιο, με ρεπερτόριο από Παπάζογλου ώς Μάρκο Βαμβακάρη, δεν παίρνουν παραπάνω από 50-80e.
- Επαγγελματίες (σπουδαίοι) μουσικοί -ηχογραφήσεων και συναυλιών- που δεν έχουν σταθερή δουλειά αλλά ημιαπασχολούνται 1-2 μέρες σε διάφορα στέκια παίρνουν -φέτος- γύρω στα 100e
- Σπουδαίοι σολίστες, κάποιας ηλικίας, δεν ξεπερνάνε τα 130 με 150e τη βραδιά

Αρα: Να'σαστε ευχαριστημένοι αν τσεπώνετε και τα 50 ευρουδάκια... Οι νόμοι της νύχτας και της αγοράς είναι πολύ σκληροί...
Καλά κουράγια!

35
Καλώς τον!

36
Λοιπά / Απ: Που μένετε ;
« στις: 07/05/05, 04:51 »
... ακόμα, εδώ...

37
Αυτοί που τους γνώρισαν φίλε asxhmos είναι 70+ εγώ μιλάω για νέα παιδιά που να μπορούνε να προσφέρουνε για καμιά 40αριά χρόνια τουλάχιστον και φυσιολογικό είναι να μην υπάρχουνε....
Υ.Γ. Δεν κάνω σύγκριση Γεραμάνη και Μπαλαχούτη, συγκρίνω τον Μπαλαχούτη με τους ανθρώπους της ηλικίας του.
Όχι φίλε... ζουν αρκετοί απ' τους παλιότερους μελετητές-ερευνητές (Χριστιανόπουλος, Κουνάδης, Παπαϊωάννου, Χατζηδουλής, Κοντογιάννης, Γεωργιάδης, Φέρρης, Ελληνιάδης, Τζίφας, Παπαδάκης, Μανιάτης, Διονυσόπουλος, Αλεξίου, Καπετανάκης κα) και γνωρίζουν πολλά -έστω και λίγοι- νεότεροι (Αρναουτάκης, Κλειάσιου, Λυκουρόπουλος, Νικολαϊδης, Ηλιόπουλος, Χρηστίδης κλπ).
Και ευτυχώς ζουν ακόμα και κάποια "μυθικά" πρόσωπα του ρεμπέτικου και λαϊκού τραγουδιού (Μπίνης, Γενίτσαρης, Μπακάλης, Γεωργακοπούλου, Στάμου, Μαργαρώνη, Δέδες, Σταματίου ή Σπόρος, Καραμπεσίνης) και πολλοί απ' τους συνεργάτες τους (μουσικοί, στιχουργοί, μαγαζάτορες...) που μπορούν ακόμα να καταγραφούν στοιχεία και πληροφορίες.
( ;D... για να τις πάρει ο κάθε Μπαλαχούτης και να τις οικειοποιηθεί... ;D)

38
...συνεχιστής του έργου του Πάνου Γεραμάνη, ο οποίος πιστεύω και ελπίζω να είναι ο Κώστας Μπαλαχούτης που συνδυάζει γνώσεις και νεαρή ηλικία, έχοντας μέλλον μπροστά του, πιστεύω να προσφέρει πολλά στο μέλλον.
...Το κακό είναι πως δεν υπάρχει κανείς πλέον που να μιλάει για όλους αυτούς τους μεγάλους καλλιτέχνες και να τους έχει γνωρίσει...

1. ??????? Δεν πιστεύω πως σοβαρολογείς...?? Ιεροσυλία η σύγκριση...
Ο Κ. Μπαλαχούτης πάντοτε αναμασάει τα κείμενα και την κοπιαστική εργασία άλλων.

2. Ευτυχώς, υπάρχουν αρκετοί ακόμα που είχαν τη χαρά και την τιμή να συναστραφούν και να μελετήσουν το έργο των σπουδαίων παλιών δημιουργών. Τους περιμένουμε στα μετερίζια!

39
Αλεξ, επεριμένουμε και νέα μαντινάδια
ή μην βαρυστομάχιασες το Πάσχα απέ κουράδια;

40
Καλό ταξίδι Πάνο... Υμνητή των βάρδων...

ΕΝΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟ-ΑΝΕΚΔΟΤΟ...
Όταν -τη δεκαετία του '80- κάποιοι εταιριάρχες, μαγαζάτορες, παραγωγοί θέλησαν ένα ραντεβού με τον Στέλιο Καζαντζίδη, για να τον πείσουν να δουλέψει, ο Καζαντζίδης εμφανίστηκε στη συνάντηση αυτή συνοδευόμενος απ' τον Πάνο Γεραμάνη. Η αμηχανία όλων ήταν έκδηλη και του λένε με δισταγμό: "Στέλιο, δεν είναι σωστό... θα παρεξηγηθούμε με τους άλλους δημοσιογράφους, αν μαθευτεί...". Και ο Καζαντζίδης τους αποστομώνει: "Μα, όλοι είναι ο Γεραμάνης"!!!


ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ...
(Πηγές: ΑΠΕ, ΝΕΑ, ΕΡΤonline)

    Ο Πάνος, θα μείνει μοναδικός γιατί συνδύαζε τεράστιες γνώσεις και αγάπη για το ελληνικό λαϊκό τραγούδι, το ζωντάνευε στην εκπομπή του "Λαϊκοί βάρδοι" δίνοντας το λόγο στους δημιουργούς και τους εκτελεστές, φέρνοντας στο προσκήνιο όλο τον πλούτο του ελληνικού τραγουδιού, ρεμπέτικου και λαϊκού.
    Οι "Λαϊκοί βάρδοι" έχασαν για πάντα τον εμπνευστή τους και την φωνή που τους συνέδεε με τους Έλληνες, όπου κι αν βρίσκονται πάνω στην γη. Ο απόδημος ελληνισμός θα πενθήσει τον χαμό του δικού του ανθρώπου, τον δημοσιογράφο Πάνο Γεραμάνη, με τον οποίο κάθε Πέμπτη βράδυ είχε ζωντανή επικοινωνία μαζί του μέσα από τα βραχέα και την "Φωνή της Ελλάδας" της δημόσιας ραδιοφωνίας.

    Ο Πάνος Γεραμάνης γεννήθηκε τον Δεκέμβρη του 1946 στο Βασιλικό Χαλκίδας. Εκεί εξέδωσε, το 1964 την "Αγροτική Φωνή της Χαλκίδας", ενώ από νωρίς έγινε αθλητικός συντάκτης της εφημερίδας "Φως των Σπορ".
    Ήταν μαθητής στο Βασιλικό Χαλκίδας, όταν πήρε για πρώτη φορά συνέντευξη από τον Βασίλη Τσιτσάνη και τον Στέλιο Καζαντζίδη τον Ιούλιο του 1963. Από τότε έγιναν αδελφικοί φίλοι με τον Καζαντζίδη, μέχρι που έφυγε από τη ζωή το 2001. Στα 38 χρόνια φιλίας έκανε μαζί του 56 συνεντεύξεις.

    Εργάστηκε σε πολλές εφημερίδες ως συντάκτης ύλης, ρεπόρτερ, κριτικός ελληνικών δίσκων, στην Απογευματινή από το 1968-1971, στην Ακρόπολη ως το 1981, στο ‘Έθνος 1981-1986, αρχισυντάκτης του περιοδικού "Ελληνοσοβιετικά χρονικά", στην "Πρώτη" το 1986, το "Κέρδος" 1986-1987. Και στα "Νέα", από το 1987, έως το θάνατο του.
    Στα ΝΕΑ εργάστηκε κατ' αρχήν ως υπεύθυνος του επαρχιακού ρεπορτάζ, αλλά και στέλεχος του πολιτιστικού ένθετου της εφημερίδας «Ορίζοντες». Αν και έγραφε για το γνήσιο λαϊκό τραγούδι δεν εγκατέλειψε- στην έντυπη δημοσιογραφία- την άλλη μεγάλη αγάπη του: το αθλητικό ρεπορτάζ. Κάθε Σάββατο, από τη στήλη του «Για θυμήσου», της «Ομάδας», θύμιζε στους παλαιότερους και μάθαινε στους νεώτερους αναγνώστες και φιλάθλους για στιγμές, ποδοσφαιριστές και ομάδες των δεκαετιών του '50 και το '60. Οι αναφορές του στους παλιούς ποδοσφαιριστές και τις ομάδες έδιναν ανάγλυφη την ιστορία του ελληνικού ποδοσφαίρου. Παράληλλα, κάθε Παρασκευή, από τους «Ορίζοντες» έδινε γευστικές προτάσεις για τους αναγνώστες των «ΝΕΩΝ» παρουσιάζοντας κουτούκια, ταβέρνες, αλλά και ρεστοράν.

    Με το ραδιόφωνο άρχισε να ασχολείται από το 1989, έχοντας την επιμέλεια και την παρουσίαση εκπομπής για λαϊκό τραγούδι στον "902 Αριστερά στα FM" και συνέχισε στην Ελληνική Ραδιοφωνία, με τους «Λαΐκούς βάρδους», που φέτος συμπλήρωσαν 15 χρόνια στα ερτζιανά, αλλά και τους «Άσσους των γηπέδων» στην ΕΡΑ Σπορ καθώς και με εκπομπή για τους απόδημους στην ΕΡΑ 5.

    Το 1999, για την 32χρονη- τότε- προσφορά του στη δημοσιογραφία, καθώς και για την ιστορική έρευνα και μελέτη της λαϊκής μουσικής και του αθλητισμού μέσα από 1.500 εκπομπές από το κρατικό ραδιόφωνο, τιμήθηκε με το δημοσιογραφικό βραβείο της χρονιάς εκείνης από το Ίδρυμα Προαγωγής Δημοσιογραφίας Αθανασίου Μπότση, παραλαμβάνοντας το βραβείο από τον τότε πρόεδρο της Δημοκρατίας, κ. Κωστή Στεφανόπουλο.

41
Για τους Γιώργηδες τίποτα ??? Δεν υπάρχουν εδώ από τέτοιοι???

-------
Γιώωω !!! Πολύχρονος !!! Τις θερμότερες ευχές μου για τα καλύτερα, τα ομορφότερα, τα σπουδαιότερα !!!
(μας λείπεις...)

42
Γιαννίκος εβουλήθηκεν –σώσ’ Άι-Γιώργη μ’ σώσι-
τώρα του Πάσκα και τον Μά’ κοράσιον να πάρει.
Ερμάτωσεν κιθαρωδούς, ως και τις μεταλλάδες
στη Μάνη –ν-εκατέβηκεν εμπόλεμον ν’ αρχίσει.

Εσέλωσεν τ’ αλόγατο -κι εκείνο εθεριώθεν
έσειξεν την ποδάρα του και εσίγησαν χωρία.
Βάζει τα χέρια ’πίσταυρα, τη γούλαν κρεμασμένον
και κίνησεν εις της Αυγής να πάει τα πορτία.

Κλωτσιά δίνει στη πόρτα της  -έξω ήταν μέσα μπαίνει
στα χέρια του την άρπαξε  -στο γόνα την καθίζει
εσταυρωτά την φίλησε  -στα μάτια και στα χείλη
και η λυγερή λιπόθυμη τα δώρα της χαρίζει!!!

Cut ........

-----------------------
Καλάααααα... Τα "ακριτικά" και οι παραλογές είναι μέσα στο DNA σας! Ο ηρωικός αλλά και μελοδραματικός αφηγηματικός ρυθμός σας "ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ" !!!!
(το δικό μου είναι "εμπνευσμένο" από 3 ακριτικά τραγούδια)

Και εις έτη πολλά !!!

43
Porky, πολύχρονη! Πολλά, καλά και υγιεινά χρόνια!

(κουμπάροιιιιιιιι, το ξεχάσατε το κορίτσι;)

44
Μαντιναδόροι έφυγα
να πάω να δουλέψω
μιας και χωρίς λεφτά ή φαί
το πλιο θα ασχημέψω.

45
Γιαυτό και τηνε στόλισες
μ' αυτά τα περί χοίρου?
Μη σε τρακάρει καψερέ
εδώ ή κάπου γύρου....

46
Τι έπαθες Αλέξη μας...
πωπω κάτι στραπάτσα!
Η holliday έγινε
σαν τον Αρτέμη Μάτσα !!!

47
... αποθηκευμένες σελίδες
... φουντώνω
... δύσκολες ώρες

Δηλαδή:
... επιμερισμός ;
... helectrismos ;
... εμβολισμός ;

48
Ούλα τα λόγια τα σωστά
τα λέει τ' Αλεξάκι
μα χτες τη νύχτα ξέχασε
να στείλει ένα ρακάκι.


Εις υγείαν!

49
Λοιπά / Απ: Που μένετε ;
« στις: 21/04/05, 16:38 »
"Στην Αθήνα μεσ΄στο κέντρο" (κατά το ομώνυμο άσμα)

50
Κύριοι αδμίνορες,
αν και στο χωριό μου οι γιορτάδες κρατάνε 40 μέρες... καθαρίστε με! (Να μην πληγώνουμε και τον φίλο μας nick_rocks...)
Και πάλι,
τα ευχαριστήριά μου.
Προς όλους.

Σελίδες: 1 [2] 3 4