Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Night.Crawler

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 6
1
περί προφοράς....απλά να πω ότι εγώ ήμουν στο Deree και δυστυχώς είχα την ίδια άποψη ...ότι είναι λίγο αστείο να είμαι
ελληνάρας και να μιλάω με προφορά...απλά όταν μετακόμισα Λονδίνο για μεταπτυχιακά και δουλειά ...η προφορά μου μου έκλεισε και πόρτες και ευκαιρίες...οπότε καλό είνια όταν μαθαίνεις κάτι να το κάνεις καλά...

περί μαθήματος τώρα...εμένα απλά δεν μου άρεσε ούτε το παίξιμο ούτε η προσέγγιση...δεν έχω δει άλλους παίχτες εκτός από μεταλλάδες που να χρησιμοποιούν έτσι μια κλίμακα... προσωπική άποψη πάντα.

2
το MK50 είναι το καλύτερο μηχάνημα που έχω παίξει ποτέ και δεν το λέω με καμία δόση υπερβολής.
Συγκρίνεται μόνο με κάποια Bogner... τώρα θέμα τιμής... μεταχειρισμένα απο ebay μπορείς να το βρεις σε καλή τιμή.

Αν κατέβεις Αθήνα... ρίξε μ ένα μήνυμα να έρθεις να το ακούσεις... παίζει αυτόν τον ενισχυτή να τον έχουν ακούσει πάνω από 15 άτομα σε αυτό το forum...  ;D

Ειλικρινά τα 18watt...από την στιγμή που βγαίνεις από PA είναι υπεραρκετά... είτε σε ανοιχτούς χώρους είτε σπίτι... το MK ..δεν τόχω παίξει ποτέ πάνω από το 5 γιατί απλά έχει τόσο σφιχτά μπάσα...που είναι τσιμέντο...σου κάνει μασάζ σε όλα τα εσωτερικά όργανα  8) ο μπασσίστας μου γκρινιάζει που του κλέβω την δόξα...  :P

3
άμα σας πω...ότι στο Λονδίνο πριν περίπου 1,5 χρόνο...πέτυχα τον Brian στην τράπεζα?! και του κάνω...εεε συγνώμη μήπως είστε τραγουδιστής? και μου κάνει...hell yeahhh...και μου δείχνει πάνω στο ξεφτισμένο του δερμάτινο ραφτό σήμα ACDC...τα άτομα είναι πιο ροκ από ροκ! τέλος...
κρίμα που δεν ήμουν Αθήνα να τους έβλεπα...

4
έχω ένα Cornford MK50 κεφάλι εδώ και 2,5 χρόνια...50 watt και ήταν το main giggin μου εργαλείο...
για να παίζεις στα 'υπέροχα' μαγαζιά στην Ελλάδα...θα έλεγα ότι πάνω από 18 watt είναι απλά άχρηστα...

σπίτι έχω και ένα harlequin...έχει πλάκα και για μελέτη και για ηχογράφηση...

εγώ θα έλεγα άσε τα 50watt και πήγαινε σε κάτι με ακόμα λιγότερα...

(μιλάει ο υποφαινόμενος καμμένος που μια εποχή είχα και ένα Custom Audio 100watt μέσα στο σαλόνι μου, παίζεις και μαθαίνεις!)

5
Λοιπά / Απ: Πανεπιστημιακό Άσυλο
« στις: 03/05/09, 13:43 »
μήπως οι φοιτητές αυτοί να κρατάνε μαδέρια; κάτι σε ΚΝΑΤ μου κάνει...  8)

6
Λοιπά / Απ: Πανεπιστημιακό Άσυλο
« στις: 03/05/09, 05:10 »
εγώ αρνούμαι να ψηφίσω στο post! συμφωνώ με οποιαδήποτε επαναστατική ιδέα που προωθεί το κοινωνικό συμφέρον!...γραφικές φιγούρες και ένα άσυλο που δεν έχει καμία χρησιμότητα...αλλά ιστορική σημασία μιας άλλης εποχής που σήμαινε πραγματικά κάτι... δεν με εκφράζει!
ζήτω τα μπάχαλα..που τα σπάνε με ιδεολογία και δεν κρύβονται!!!!

7
χεχεχε sorry groovymood001 ... που λες δυστυχώς έχω πετύχει τουλάχιστον 4 custom shop που απλά δεν άξιζαν σε καμία περίπτωση τα λεφτά τους... μακάρι να ισχύει η δική σου γνώμη... απλά από προσωπικές εμπειρίες έχω πρόβλημα όταν κάτι κοστίζει τόσο πολύ και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία να μην παίζει τέλεια!

8
Stinky..ασε είμαι μεγάλος κάψας...με τα όργανα και τους ενισχυτές...μεγάλο πρόβλημα  >:(
ντρέπομαι για τα λεφτά που έχω χαλάσει (και ακόμα χαλάω)...

....όπως είπε και ο άλλος φίλος...σε αυτά τα λεφτά τα όργανα είναι προσεγμένα (εκτός από τις Custom Shop Fender που μπορείς να βρεις πραγματικά σάπιες καθώς δεν υπάρχει κανένα quality control!!!!)...βέβαια πρέπει να ξέρεις τι θέλεις πχ. εγώ δεν θα έπερνα ποτέ PRS ή Anderson αλλά από την άλλη δεν μπορεί να πει κάποιος ότι δεν είναι καλά όργανα γιαυτό π κάνουν!

και να ξαναλέμε την μεγάλη αλήθεια..αμα είσαι παιχταράς και έχεις χέρι και με fender mexican ξυρίζεις! απλά το καλό όργανο σε εμπνέει να προσπαθείς και να μελετάς περισσότερο..

9
suhrrr...έχοντας παίξει με πολλές anderson και με μερικές suhr (έχω 2)
κατέληξα ότι οι anderson είναι λίγο όργανα βιτρίνας... φυσικά είναι άψογες κατασκευαστικά αλλά
λίγο αποστηρομένες στον ήχο και στο χέρι...επίσης με είχε ενοχλήσει λίγο η PR ιστορία ότι και καλά
θα κλείνανε και φυσικά δεν έκλεισαν ποτέ...αλλα αντίθετα αύξησαν κιάλλο τις τιμές τους...

τώρα για τις suhr θεωρώ ότι είναι ότι καλύτερο έχω παίξει ποτέ... ιδίως οι strat και οι tele...είναι όπως θα έπρεπε
να είναι μια φανταστική fender custom shop...αλλά με σίγουρη γραμμή παραγωγής και όχι με μερικές τυχαίες καλές!

βέβαια οι κιθάρες είναι σαν τις γυναίκες... (απλά δεν γκρινιάζουν) οπότε περί ορέξεως...

10
το θέμα είναι ότι ακόμα και η βιομηχανία αντιλαμβάνεται ότι το downloading έχει αυξήσει το ενδιαφέρον του κόσμου για την μουσική γενικότερα...!

εγώ ζω και εργάζομαι στο Λονδίνο...οι καινούργιες κυκλοφορίες έχουν 9 λίρες το πολύ και όλα τα Back Catalogue 5 (λίρα=ευρώ πλέον)
νομίζω πως αγοράζω γύρω στα 10 CD τον μήνα γιατί είναι και η δουλειά μου...
δυστυχώς στην Ελλάδα είναι δύσκολο να υπάρξουν τέτοιες τιμές λόγω μεγέθους της αγοράς...

περί συναυλιών που λέτε...μην νομίζετε ότι εδώ είναι φτηνότερα... εγώ ACDC μετά την 2η μέρα που κυκλοφόρισαν μπορούσα να αγοράσω ticket 200 λιρών το φτηνότερο!!!!!!

μαρέσει η δήλωση του κυρίου Haunted...ναι μεν δεν μαρέσει η βιομηχανία αλλά θέλω να πληρώνομαι... ε τότε γίνε λογιστής και marketer του εαυτού σου...

11
δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω (δυστυχώς) περισσότερο με τον φίλο Argo...


12
Symeon αυτό περί 20 ευρώ και unlimited access είναι και το μοντέλο που προωθεί και η μουσική βιομηχανία πλέον και έχει πολύ βάση το point σου! Στην Ελλάδα θα πάρει κάποιο καιρό λόγω έλλειψης υποδομής αλλά θα έρθει...

ένα CD που πωλείται 6.90 είναι back catalogue το οποίο σημαίνει ότι ο καλλιτέχνης παίρνει λιγότερα ποσοστά από την πώληση + δεν γίνεται κανένα marketing και promo έξοδο και γιαυτό το κόστος είναι τόσο χαμηλό.

οι Radiohead είναι μια υπερμπάντα με τρελό fanbase και ήταν το μεγαλύτερο promo κόλπο για αυτούς! το ενδιαφέρον είναι ότι έβγαλαν παρα πάρα πολλά λεφτά και από το νετ από άτομα που πλήρωναν αλλά και από τις πωλήσεις του boxset! OK ωραίο σενάριο...αλλά δουλεύει μόνο για καταξιωμένο καλλιτέχνη με τρελό fanbase. Δεν είναι κάτι που μπορεί να κάνει ο καθένας.

οι πωλήσεις είναι ένας πολύ σημαντικός δείχτης του τι δυναμική έχει ο καλλιτέχνης! Το πόσο κόσμο τραβάει στα live απευθύνεται σε άλλη βιομηχανία και όχι στην δισκογραφία! Δες το απλά οι σκυλάδες τραβάνε πολύ κόσμο στα σκυλομάγαζα αλλά η Πέγκυ Ζήνα πούλησε λιγότερα κομμάτια από την Μόνικα! Η φοβερή και τρομερή καλλιτέχνης-πορνοσταρ Τζούλια ενώ όπως λέει σε γνωστό τραγούδι της 'το μαγαζί κάθε βράδυ θα'ναι πίτα' δεν πούλησε κομμάτι! ΄Το γιατί όλοι το ξέρουμε...
Οι κριτικές επίσης δεν είναι ενδειξη γιατί δεν είναι ποτέ μα ποτέ αμερόληπτες καθώς υπάρχει τρελή πίεση στο να μην γράφει ο δημοσιογράφος ότι θέλει  ::)¨

εγώ ξέρω μικρές δισκογραφικές που έχουν δώσει λεφτά για παραγωγή και έξοδα + κάποιο κόστος διαβίωσης + ότι βγάλει η μπάντα από τα live. Ξέρω ότι πλέον δεν ισχύει στην ελληνική πραγματικότητα...
αλλά και πάλι τραγικό είναι αυτό! Ένας μουσικός θα έπρεπε να συντηρείται για να κάνει αυτό που ξέρει να κάνει καλά...και αυτό είναι να ξοδεύει τον χρόνο του για να παίζει 'καλύτερή' μουσική και να βελτιώνεται...

οκ δεκτό ότι η επικοινωνία είναι πλέον είδος πρώτης ανάγκης...μάλλον να το θέσουμε καλύτερα εξελειχθηκε τα τελευταία χρόνια σε είδος πρώτης ανάγκης...αλλά και πάλι δεν αντιλαμβάνομαι τον συλλογισμό ότι 'οκ αυτοί είναι κλέφτες αλλα σε είδος πρώτης ανάγκης και η μουσική βιομηχανία επειδή δεν είναι είδος πρώτης ανάγκης δεν θα έπρεπε να κλέβει' Κανείς δεν θα έπρεπε να κάνει τον πελάτη του να νιώθει ότι τον κλέβουν! Επίσης για κάποιους η μουσική είναι είδος πρώτης ανάγκης πολύ περισσότερο από το να έχουν το τελευταίο iphone (εγώ είμαι ένας από αυτούς).
Εγώ ειλικρινά δεν ξέρω κυκλοφορία που να κάνει 25ε (εκτός από το Deluxe τo καινούργιο των U2)...
δυστυχώς το κόστος του distribution στην Ελλάδα είναι πάρα πάρα πολύ μεγάλο... μια καινούργια κυκλοφορία παίζει να κοστίζει στην Universal Hellas γύρω στα 6 ευρώ. (το λεγόμενο transfering price) Αν τώρα το δίνει στο metropolis 10 το 16.50 μου φαίνεται λογικό!

οι indie εταιρίες και καλλιτέχνες αποτελούν περίπου το 20% του market share αμά ήταν 80 η Universal θα τόχε κλείσει χθες το μαγαζάκι της!
ένας καταξιωμένος καλλιτέχνης αφου καταξιωθεί μέσα από μια μεγαλή δισκογραφική μπορεί να κάνει ότι κινήσεις θέλει...ευχαριστώ πολύ ...άμα είμαι οι iron maiden και έχω 3 πύργους μπορώ να λές ότι θέλω...δεν θα μου λείψουν κιόλας!

ένας session μουσικός αν κάνει διπλό session παίρνει περίπου 700ε την μέρα στην αγγλία και στην Ελλάδα τα λεφτα δεν είναι λίγα...είναι πολύ δύσκολο να μπεις στο κύκλωμα όμως
Το να παίρνεις 3000ε για να παίζεις ένα μήνα στην Βίσση πάλι δεν νομίζω ότι είναι μικρός μισθός...οκ δέχομαι οτι δεν υπάρχουν πολλές τέτοιες δουλειές αλλά υπάρχουν απλά δεν τις έχουμε εμείς  8)
ο sessionas μπορεί να πληρωθεί one off αλλά μπορεί να πάρει και performing rights...στην Ελλάδα αυτό δεν συμφέρει αλλά και πάλι δεν αντιλαμβάνομαι το πρόβλημα! αμα δεν θες μην πας να γράψεις...και κάντο μόνος σου!

Δεν καταλαβαίνω πραγματικά σκέψου λίγο λογικά... η εταιρία φταίει? Δηλαδή όλοι οι μουσικοί κόβουν δελτιό παροχής? εγώ δεν ξέρω κανέναν ...ούτε εγώ κόβω!
στα έξοδα της εταιρίας αυτό μπαίνει στο γενικότερο κόστος παραγωγής..δεν είναι μαύρο χρήμα! μπορεί η περιγραφή να μην λέει 'Νίκος Μπισμπίκης' κιθάρες 150Ε αλλά λέει ώρες studio τόσο επί τόσο!

το μεγάλο κόστος δεν είναι η παραγωγή είναι το marketing πλέον.

καλά οκ άν έβγαζες ένα δίσκο 12Ε και έκανες μια ανάλυση του τι πρέπει να πληρωθεί από αυτά πέρα παραγωγής artwork...μέχρι διανομή, promo, πληρωμένες διαφημίσεις σε TV και ράδιο + και τους κατακαιμένους εργαζόμενους που θα σου έκαναν την δουλειά...ξαναέλα να δούμε πόσο είναι βιώσιμο όχι μόνο για εταιρία αλλά και για ιδιώτη!

13
α και να αναφέρω και κάτι περί Χατζηγιάννη για έναν προηγούμενο φίλο...ο Μιχαλάκης ο Cosmote (βρίσκω την μουσική του τραγική) πουλάει 100.000 δίσκους... οπότε ναι βγάζει και από τα CD. Είναι ο μοναδικός που βγάζει λεφτά από τα CD γιατί απλά πουλάει πάρα πάρα πάρα πολύ και γιατί απλά η Universal του κάνει απλά διανομή. Συνεπώς του ανήκουν σχεδόν όλα! Βάλε και τα έξτρα από live και sponsorships... άρχοντας!

14
Όχι ένας καινούργιος καλλιτέχνης απλά σκέφτεται ότι θέλει να εκφραστεί μέσω της μουσικής του και έπειτα αν είναι τυχερός να βιοποριστεί! αν το πρώτο του άλμπουμ αντί πχ.  να πουλήσει 5.000 κομμάτια πουλήσει 500 επειδή οι υπόλοιποι θα το κατεβάσουν, άμεσα θα χάσει το ποσοστό που του αναλογεί από τις πωλήσεις (δεν εξετάζω μικρό/μεγάλο) και η εταιρία απλά δεν θα μπορεί να δικαιολογήσει την επένδυση της, η οποία δεν είναι μόνο χρηματική...αλλά είναι και η όλη προσπάθεια που απαιτείται για να παραχθεί ένα μουσικό προιόν και να προωθηθεί ανάλογα.

ο καινούργιος καλλιτέχνης αντίστοιχα δεν θα έχει λεφτά να χρηματοδοτήσει την επόμενη παραγωγή του οπότε απλά δεν θα ξαναβγάλει άλμπουμ! τι δεν αντιλαμβανόμαστε από αυτό? δηλαδή είναι surreal ότι όλοι μας έχουμε δεχθεί ότι για τα πρώτα άλμπουμ ο μουσικός πρέπει ναχει και δεύτερη δουλειά!!!!

Οι εταιρίες μουσικής είναι εταιρίες! το 90% των ανθρώπων που δουλεύει σε αυτή την βιομηχανία λατρεύει την μουσική και αντίστοιχα κάποιοι την δόξα και το χρήμα...Τελικά όμως η εταιρία παραμένει εταιρία και πρέπει να είναι υγιής. Κοινός να έχει κέρδος. Η εταιρία προσφέρει μία υπηρεσία... όπως πληρώνεις την εταιρία κινητής τηλεφωνίας να σου παρέχει επικοινωνία και διασκέδαση ...ή την ΕΡΤ μέσω φορολογίας...έτσι πληρώνεται και μια εταιρία που παρέχει μουσική!
Το φιλοσοφικό ερώτημα αν γενικά η μουσική  θα έπρεπε να είναι τσάμπα είναι πολύ σχετικό! Καλώς ή κακώς δεν ζούμε σε μια κοινωνία 500 ατόμων όπου ο μουσικός ανήκει στο κοινωνικό σύνολο και τρέφεται από αυτό για να παρέχει μουσική όπως αντίστοιχα ο γιατρός-μάγος της φυλής που παρέχει κοινωνικό έργο δεν έχει τον ίδιο ρόλο με τον γιατρό του ΙΚΑ! Μην είμαστε αφελής!

Αν ο καλλιτέχνης αποφασίσει ότι έχει ένα προιόν...γιατί από την στιγμή που πουλάς κάτι και υπάρχει χρηματική συναλλαγή μιλάμε για ένα creative product και η εσωτερική έκφραση πάει περίπατο...και θέλει να το δώσει σε μια εταιρία να το διαχειριστεί ...τότε η εταιρία αυτό που κάνει είναι να προσπαθήσει να 'δουλέψει' αυτό το προιόν όσο καλύτερα γίνεται...οπότε ΝΑΙ κοιτάει το κέρδος! Αν ο καλλιτέχνης δεν θέλει να το δώσει σε εταιρία μην το δώσει... δεν είναι πλέον η ίδια κατάσταση όπως ήταν παλιά στις εποχές Elvis και Beatles...όπου η εταιρία ήταν γκαγκστεριλίκι και νταβατζιλίκι. Ο καλλιτέχνης ας το κάνει μόνος του...υπάρχει πληθόρα επιλογών!

Το ότι οι μουσικές εταιρίες 'μαγειρεύουν' τα βιβλία τους δεν αντιλαμβάνομαι πως δικαιολογεί ΕΣΕΝΑ να παρανομείς και να κλέβεις το πνευματικό δικαίωμα κάποιου άλλου! Απλά δεν έχει καμία λογική! Είναι η ίδια ελληνικότατη δυστυχώς λογική του ότι ο γείτονας έχει αυθαίρετο οπότε και γω θα κλείσω τον ημιυπέθριο και θα τον κάνω σαλόνι και σας μπιπ και όλους άμα λάχει ναούμε ;) ! Και αλήθεια...θα ήθελα να δω τα μαγειρεμένα στοιχεία...θα ήταν άκρως ενδιαφέρον για εμένα καθώς κάνω το phd μου πάνω στην δισκογραφία...φαντάζομαι όμως ότι δεν υπάρχουν κάπου διαθέσημα...άλλος ένας urban legend!

Σαφώς και η τεχνολογία επιτρέπει αυτή την εξέλιξη...αλλά υπάρχουν και νόμιμοι τρόποι να έχεις mp3. Το amazon πουλάει όλα τα back catalogue με 4 λίρες και τα καινούργια με 6,5. Στο itunes συνήθως άμα αγοράσεις πάνω από 4-5 κομμάτια ενός άλμπουμ στο ξεκλειδώνει και το κατεβάζεις νόμιμα όλο! (κόστος 5 Ευρώ).

Είναι σοκαριστικό πως στην ελληνική συνείδηση έχει περάσει ότι η πειρατία είναι λογική και αναγκαία!!!!

Περί συναυλιών...όταν ο καλλιτέχνης δεν πουλάει CD πρέπει από κάπου να τα βγάλει και θα τα βγάλει από εκεί που υπάρχει ζήτηση και μη μου πεις ότι πάλι φταίνε οι δισκογραφικές γιατί συνήθως δεν συμμετέχουν κάπως στα live events. Εκεί φταίνε οι εταιρίες διοργάνωσης... πάντα οι άλλοι φταίνε!  :)


15
λοιπόν... να πω και γω την άποψη μου από την πλευρά εργαζόμενου στην δισκογραφία...

ο καλλιτέχνης και ο δημιουργός ζημιώνονται όσο και να μην θέλουν κάποιοι να το παραδεχθούν! είναι πολύ απλό αν το CD δεν πουλήσει δεν θα βγάλει την προκαταβολή που του έχει δώσει μπροστά η εταιρία και απλά η εταιρία πιθανότατα να διακόψει το συμβολαιό του και να μη βγάλει ποτέ 2ο ή 3ο δίσκο...σύνηθες φαινόμενο με όλες τις αγγλικές εναλλακτικές καινούργιες μπάντες που αλλάζουν κάθε μήνα! Η μπάντα δεν αναπτύσεται ποτέ και πόσο μάλλον δεν βγάζει αρκετά λεφτά να βιοποριστεί ξαναγυρνώντας στην πρωινή του δουλειά!

Κάποιος φίλος είπε ότι η κατάσταση συμφέρει τις δισκογραφικές...το οποίο είναι απλά τραγικό. Δουλεύω στο Λονδίνο και βλέπω μουσικές εταιρίες να κλείνουν κάθε μέρα η μια μετά την άλλη και άνθρωποι να μένουν άνεργοι! Κανέναν δεν συμφέρει να μην εκτιμάει κανείς το προιόν σου και να μην νιώθουν ότι χρειάζεται να πληρώνουν γιαυτό!

Τα πράγματα στις μεγάλες χώρες όπως Αγγλία, Γερμανία και Γαλλία είναι λίγο διαφορετικά! Δεν υπάρχει 'φυσική' πειρατία...κοινός ενας μετανάστης να πουλάει CD στον δρόμο αλλά υπάρχει πειρατία μέσω internet. Υπάρχει όμως μια τεράστια διαφορά κουλτούρας... ο απλός Άγγλος θα πάει κάθε Σάββατο στο δισκάδικο...θα τσεκάρει τις νέες κυκλοφορίες και θα πάρει τουλάχιστον ένα CD γιατί είναι αυτό που έκανε πάντα! από τότε που υπήρχαν οι Beatles μέχρι τους Arctic Monkeys!
Επίσης κανείς δεν νιώθει τόσο περίφανος στην Αγγλία που κατεβάζει! Μόνο στην Ελλάδα έχω ακούσει τόσο κόσμο να κοκορεύεται και να έχει τόσο μένος προς την δισκογραφία!

Ναί το επιχείρημα 'δεν έχω αρκετά λεφτά' ισχύει αλλά από την άλλη συγνώμη κιόλας άμα πας σε μια καφετέρια και δεν σαρέσει ο καφές...τι κάνεις? δεν τον πληρώνεις?ή όταν πας σε ένα κατάστημα ηλεκτρικών ειδών κλέβεις μια καφετιέρα; Εγώ δεν έχω αρκετά λεφτά για να πάρω κιθάρα...τι πιο λογικό...λέω να κλέψω μία! Το πράγμα είναι απλό από την στιγμή που παρανομείς αλλά δεν μπορεί να σε πιάσει κανείς απλά το κάνεις γιατι δεν έχεις το ψυχικό σθένος να πεις όχι και μετά εφευρίσκουμε δικαιολογίες για τις πράξεις μας.
Επειδή το κάνουν όλοι γύρω μας δεν σημαίνει ότι είναι και σωστό!

Είναι πολύ κρίμα σε ένα μουσικό forum αντί να στηρίζουμε καλλιτέχνες να λέμε ...όχι δεν τους οφείλω τίποτα! Εγώ όταν ακούω ένα κομμάτι που μου αλλάζει την διάθεση και δίνει νόημα σε όλη μου την ζωή ...θέλω να πληρώσω για την χαρά που μου προκαλεί ο δημιουργός μέχρι τον καψερό marketing assistant (συνάδελφος) που μου το έκανε διαθέσιμο με κάποιο τρόπο και εγώ το έμαθα!

Το θέμα είναι πόση αξία έχει μέσα μας η μουσική...και εκεί έχασε το παιχνίδι η δισκογραφία...αλλά νομίζω πως εμείς όλοι οι μουσικόφιλοι χάσαμε πολύ πιο πολλά!

16
εγώ δουλεύοντας στην μουσική βιομηχανία σαν performer και σαν marketer ...είμαι απλά κατά γιατί τελικά πιό πολύ από όλους ζημιώνεται ο καλλιτέχνης και ιδίως ο ανερχόμενος...


18
οι δισκογραφικές ήταν τόσο τυφλές...λόγω του χρήματος...που έσκασε όλη την δεκατία του '90. Εκεί έγινε όλο το παιχνίδι...
κανείς δεν περίμενε οτι το ιντερνετ θα πάρει τέτοιες διαστάσεις...και οτι θα υπάρξει τέτοια εξάπλωση...
και στην άρχη απλά θεώρησαν ότι είναι μια μόδα και θα περάσει... κανείς δεν περίμενε οτι ένα τόσο, τέλειο, trendy και sexy προιόν όπως το CD θα μπορούσε να νικηθεί...(βεβαία...δεν έχει νικηθεί ακόμα αλλά φθήνει) όλοι στην βιομηχανία τώρα αντιλαμβάνονται πόσο λάθος ήταν...
η μεγάλη συζήτηση πλέον παίζεται...στο αν οι ISPs θα πάρουν μέτρα...εναντίον του downloading...που πράκτικα μπορούν να ελέγξουν αλλά δεν θέλουν λόγω πελατιακής σχέσης με τους χρήστες.

Δεν καταλαβαίνω αυτή...την έννοια 'τσάμπα καλλιτέχνης'... δηλαδή ...πιστεύεις οτι ένας pop καλλιτέχνης δεν έχει θυσιάσει πράγματα και δουλέψει πολύ για να είναι εκεί που είναι!? δηλαδή η Amy Winehouse που είναι πλέον ποπ ...δεν είναι καλλιτεχνάρα? γιατί να την χαρακτηρίσεις "τσάμπα"?
ακόμα και πολλοί 'Ελληνες ποπ καλλιτέχνες είναι αξιόλογοι... το θέμα είναι οτι τα σκουπίδια της μουσικής υπάρχουν... το μερίδιο ευθύνης είναι μοιρασμένο σε όλους μας.

19
macmisias ήθελα να αναφερθώ στο τελευταίο σου σχόλιο ...δεν καταλαβαίνω πως η βιομηχανία του θεάματος...και η κακή ποπ κουλτούρα...σου επιτρέπει ηθικά να κατεβάζεις?
αν ο καφές που σου σερβίρει ένα μαγαζί είναι κακός ή δεν σου αρέσει η θέα του μαγαζιού δεν τον κλέβεις... απλά δεν ξαναπάς σε αυτό το μαγαζί και πίνεις τον καφέ σου αλλού... αν δεν σου αρέσει ένα προιόν ή μια υπηρεσία...δεν την προτιμάς... όσο κακή και να είναι δεν σου επιτρέπει κανείς ηθικά να παρανομείς...
απλά το θέμα είναι οτι όταν κατεβάζεις μουσική δεν έχεις νομικό πρόβλημα...γιατί απλά όλοι το κάνουν (ιδίως στην Ελλάδα...) και αφού μια κοινωνία το δέχεται αυτό ...η κατάσταση συνεχίζεται... αν έκλεβες κάτι χειροπιαστό πχ. ένα cd από δισκάδικο...θα βάραγε ο συναγερμός στην πόρτα... και θα σε μάζεβαν!
αυτή η κατάσταση δεν βοηθά κανέναν μας..ούτε τους λάτρεις της μουσικής...ούτε εμάς τους μουσικούς και τις εταιρίες...

και γω πιστεύω οτι η μουσική έχει εκφυλιστεί και περνάει σε 2η μοίρα...όχι επειδή έγινε προσυτή σε όλους, πράγμα καλό, αλλά επειδή οι άνθρωποι αρχίζουν να ιεραρχούν τις ανάγκες τους διαφορετικά...

20
Kωσταντίνε...δυστυχώς είσαι το τυπικό δείγμα νεοέλληνα... που κατεβάζει και δεν ξέρει γιατί... είμαι σίγουρος ότι καφέ έχεις να πιείς...καθώς και να βάλεις βενζίνη στο καβούρικο αμάξι σου...αλλά για την μουσική δεν αξίζει να δώσεις λεφτά...την βρίσκεις τσάμπα...το spoiler όμως όχι!

καλώς ή κακώς...δουλεύω την μεγαλύτερη δισκογραφική εταιρία του εξωτερικού... και σαν performer και μουσικός...στην Ελλάδα..(πριν ένα χρόνο)...έχω να σου πω οτι είσαι βαθειά νυχτομένος... αγοράζοντας ένα CD βοηθάς όλους σε αυτή τη βιομηχανία..οπότε και τον μουσικό...
δεν στηρίζω κανένα μεγάλο όνομα...πχ Radiohead που βγάζουν album και το δίνουν τσάμπα καθαρά για marketing...αλλά στηρίζω καλλιτέχνες που πουλάνε 1000 CD για να ζήσουν...
κατεβάζοντας το μόνο που κάνεις είναι να τρως πρακτικά το εισόδημα απο τους καινούργιους καλλιτέχνες και αυτούς που πουλάνε λίγο... τα μεγάλα ονόματα έχουν σταματήσει να ενδιαφέρονται για τις πωλήσεις τους...και βγάζουν λεφτά με άλλους τρόπους...
περί μπουζουκομάγαζων...και λοιπών κρεατεμπόρων που συχνάζουν εκεί και τα ακουμπάνε... καλά να πάθει η Ελλάδα γιατί αν δεν της άρεσε δεν θα τα συντηρούσε...
γιατί ποια είναι η παιδεία σου και η κουλτούρα σου όταν γεμίζεις τον Γονίδη...3 φορές την εβδομάδα?!!???

αντί εσείς που ζείτε στην Ελλάδα να στηρίζετε κυκλοφορίες Ελλήνων Νέων καλλιτεχνών... κάνετε thread..το ποιός θα σας στείλει το κομμάτι του πχ. Πάνου Μουζουράκη...μην σώσει ξανά ο άνθρωπος και βγάλει CD για να το απολαύσετε...εσείς!
Πιστεύεις ότι άμα πουλήσει 100 CD ...θα βγάλει η εταιρεία λεφτά ή αυτός? ....πέσμου γιατί να ξαναβγάλει CD ...ένας 'μη-βλαχολαικός' έλληνας καλλιτέχνης όταν εσύ τον φτύνεις στα μούτρα και κατεβάζεις το CD? πέσμου αυτός πως θα ζήσει? θα είναι μουσικός-barman-δημόσιος....-δεν ξέρω γω τι..για να ζήσει και στον ελεύθερο του χρόνο θα δίνει λεφτά απο την τσέπη του για να βγάλει και δίσκο?!?!?

αυτό που γίνεται στην Ελλάδα με την πειρατεία...γίνεται σε ελάχιστες χώρες...και Ναι ξέρω ότι το εισόδημα του Έλληνα είναι λίγο...αλλά αν έχεις χρόνο και λεφτά να έχεις internet και να διαβάζεις αυτό το post...έχεις και 10ευρω κάθε εβδομάδα να αγοράζεις CD ή νόμιμα mp3.

21
keep trying... το καλό είναι οτι γουστάρεις..όλα τα άλλα θαρθουν....υπομονή και σάλιο (άσχετο αλλά έτσι πάει) 8)

22
προσπάθησα να το ακούσω...αλλά σορρυ δεν άντεξα πολύ...
χωρις να θέλω να γίνω κακός... άρχισε μαθήματα...
πόσο καιρό παίζεις?

23
αυτ'η τη στιγμή αγγλια οι τιμές ιδίως για αμερικάνικα όργανα και ενισχυτές...είναι απλά πάτωμα... λόγω πτώσης $ ...κάνε υπομονή και έλα εδώ να ακούσεις...ενισχυτές και μετά αποφασίζεις...στην τελική ακόμα υπάρχουν τα online shop και χρεώνουν μισά μεταφορικά για Αγγλία...παρά για Ελλάδα...
σε ποιά σχολή θα πας?!

24
λοιπόν εγώ που είμαι ήδη στην Αγγλία και τέλειωσα με τις μουσικές σπουδές... θα σου έλεγα απλά έλα δω και διάλεξε... σε όλα τα μαγαζιά σε αφήνουν να δοκιμάσεις τα πάντα με τις ώρες... πριν μια βδομάδα δοκίμασα 8 lespaul.. την μία μετα την άλλη σε 3 διαφορετικούς ενισχυτές...δεν μου πήρε ούτε 3 ωρίτσες... 8)

εγώ παίζω με cornford... harlequin 6 watt και γίνεται πανικός... (έπαιζα και ελλάδα με cornford)...για πιό πολλά watt πάλι cornford ... αν θέλεις κάτι heavymateliko στα 30 watt to VHT το combo είναι καλό...και αν θες κάτι σε σοβαρό combo αλλά με εξωπραγματική τιμή... divided by 13 αλλά όχι για metal...η bonger shiva...

βέβαια οταν έρθεις αγγλία θα διαπιστώσεις με τι σάπια μηχανίματα παίζουν όλοι...και δεν θα ασχοληθείς και πολύ...

25
Fretwork...περιστατικό...σε Αθηναικό μαγαζί που κάνει clinics κιθαριστών...

δέξια ένα κεφάλι triple rect mesa. αριστερά ένα diesel νομίζω..αν όχι ..εξισου high end...
κιθαρίστας αποφασίζει να παίξει το show του live με pod... τι να πει κανείς... ;D
ουτε μπουζουκοκιθαρίστας τέτοιον ήχο...

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 6