Δείτε την σελίδα του kithara.gr στο facebook, στο twitter, και στο youtube
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ολα καινε φλατζα.Μηπως ειναι στουμπο το ψυγειο;Μολις βλεπεις οτι παει να τσιμπισει θερμοκρασια,αναψε το καλοριφερ στο τερμα.Ημαντες φτεροτης κτλ ολα ειναι κομπλε να υποθεσω.ε;
Ουαν το αμαξι τρεχει,κρυωνει πιο ευκολα γιατι οπως τρεχει,ο αερας χτυπαει το ψυγειο με πιο μεγαλη ταχυτητα (σαν να γυρνανε τα ανεμηστιρακια πιο γρηγωρα)
Αν κεφαλαρι/ψευτοκαπακο ειναι αλουμινιο,παιζει να μην εχει καν φλατζα (αρα δεν καει φλατζα) ομως το προβλημα παραμενει.
Ο θερμοστατης λειτουργει μηχανικα.Μηπψς τα εχει παιξει;αλλιως ισως το προγραμα κανει πατατες με τα ανεμιστιρια.Τι θερμοκραδια εχει γλως νορμαλ κατα την λειτουργεια;
ωραίος!και αν έχουν πατικωθεί τα σημεία του αλουμινίου στο ψυγείο κάπως, και δεν έχει αρκετη επιφάνεια για να ψύξει?
Παράθεση από: panixgr στις 16/01/18, 20:36ωραίος!και αν έχουν πατικωθεί τα σημεία του αλουμινίου στο ψυγείο κάπως, και δεν έχει αρκετη επιφάνεια για να ψύξει?Δεν επηρεάζουν τοσο οσο νομιζεις, αλλα μπορεις με μια τσατσαρα να τα ισιωσεις αν σε ανησυχούν.
Συν θερμοστατη προληπτικά τον ποιο κρυο, κι ενα πλυσιμο το ψυγειο και πιστευω θα εισαι Κυριος.
Η μακα,τι ειναι;Επησεις ολα τα ψυγεια μπαινουν το ενα μπροστα απο το αλλο.Δηλαδη αν εχει ψυγειο λαδιου η για το αρκουδισιο,τοτε αυτα ειναι μπροστα απο της μηχανης το ψυγειο.Οποτε παιζει να εχει σαβουρα αναμεσα σε αυτα και ενω ειναι ενταξη και καθαρα,ο αερας δεν περναει στο ψυγειο της μηχανης.Εγω ετσι εκαψα φλατζα σε jcb.Μπροστα εχει το ψυγειο για τα λαδια στις μπουκαλες και απο πισο της μηχανης και ειχε σαβουρα αναμεσα και ενω φισουσα με κομπρεσερ και απο τις 2 μεριες,η σαβουρα εμενε,μαζευτικε,και εκαψα φλατζα.Και καλυτερα,γιατι επρεπε να ανοιχτει μηχανη να μπει μια ταξη εκει.Τα μεταχειρα ωρες ωρες ειναι πανουκλες απο μεσα
Ειναι απο αυτα τα θέματα που τα αγνοείς μεχρι να γίνει κατι σοβαρό ή ψαχνεις ψυλους στα αχυρα. Αν δεν σε ανησυχεί μην κανεις τιποτα. Αν πάλι σε τρώει τη γνωμη μου στην εδωσα.
Μου μυρίζει τρομπα. Αξιζει τον κοπο να κανεις εστω εναν οπτικο έλεγχο στα γρανάζια αν ειναι με καδένα.
Οι σύγχρονες τρομπες ειναι "προγραμματισμένες" να χαλάνε περίπου στις 60-80.000χλμ εκει δλδ οπου αλλάζει η καδένα/ιμαντας. Μπορει να φαγωθούν τα γρανάζια και να πατιναρει ή να πηδάει ακομα δοντια. Συνήθως ενας οπτικος έλεγχος λεει πολλα. Αλλα πιστεύω εκει ειναι το προβλημα βαση εμπειρίας. Πήγαινε σε ενα συνεργείο να δεις τι θα σου πουν κι εκει.
Χωρις ταχυτητα,πατας γκαζι,λογικο ειναι να ανεβασει μεχρι να φτασει εκει που δινει εντολη να δουλεψουν τα βεντιλατορια.
Ξεκίνησε από Βραζίλης « 1 2 ... 6 7 » Συναντήσεις
Ξεκίνησε από Tagima « 1 2 ... 10 11 » Συναυλίες, παραστάσεις, εκδηλώσεις
Ξεκίνησε από lavigne « 1 2 ... 6 7 » Μουσικά νέα και συζητήσεις
Ξεκίνησε από Kiratzoharris « 1 2 ... 6 7 » Συναυλίες, παραστάσεις, εκδηλώσεις
Ξεκίνησε από master of puppets « 1 2 3 » Αθλητισμός
Ξεκίνησε από kostas_23! Επιστήμη και Τεχνολογία
Ξεκίνησε από ε? Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από Raz « 1 2 3 4 » Άνθρωπος και ζωή
Ξεκίνησε από gers Αθλητισμός
Ξεκίνησε από bono u2 « 1 2 » Αθλητισμός