Δείτε την σελίδα του kithara.gr στο facebook, στο twitter, και στο youtube
Σύνολο ψηφοφόρων: 47
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγω δεν ξερω ποιες ειναι αυτες οι προηγμενες χωρες τις οποιες συναγωνιζομαστε...
Το να διδάσκει σε μια τάξη με ακρωατήριο κάθε επιπέδου είναι πολύ περιοριστικό για τον διδάσκοντα.
Μπορεί να μη διδάσκεται αυτούσια η Μαρξιστική φιλοσοφία, αλλά αυτός δεν είναι λόγος για να μην τα θεωρήσουμε πολύ πιο προοδευτικά από τα δικά μας .
Πέραν αυτού, τα ποσά που δίνει η Ελληνική Κυβέρνηση για το Εκπαιδευτικό Σύστημα δεν αγγίζουν ούτε στο ελάχιστο τα ποσά που δίνονται ετησίως για τη Δημόσια Παιδεία σε ανεπτυγμένες δυτικές χώρες όπως η Αγγλία, η Γαλλία ή η Γερμανία.
Και για να το πω εντελώς στεγνά, στην Ελλάδα προτιμάμε να κατατρώμε τον κρατικό προυπολογισμό με μίζες και ξέπλυμμα χρήματος και όχι να επενδύουμε σε φορείς και τομείς που θα αναπτύξουν εμάς, τη ζωή μας αλλά και το κοινωνικό σύνολο.
Τελειώνοντας, καταλήγω ότι μόνο στραβός και άσχετος θα πρέπει να είναι καποιος για να μη βλέπει ότι το Εκπαιδευτικό μας σύστημα μπάζει από παντού και είναι γαγγραινιασμένο.
Απ' ότι όμως καταλαβαίνω δεν θέλεις να πεις μόνο αυτό, αλλά και ότι πρέπει να βρίσκουν οι διδάσκοντες τρόπους ώστε να γίνεται το μάθημα πιο ενδιαφέρον και κατανοητό.
Οποτε ας αποφασισουμε πρωτα τι ειανι το προοδευτικο και το εξελιγμενο και μετα ας κουβεντιασουμε για την παιδεια στην ελλαδα.
Παράθεση από: Mίκα -Ragged Robin στις 09/09/08, 00:48 Τελειώνοντας, καταλήγω ότι μόνο στραβός και άσχετος θα πρέπει να είναι καποιος για να μη βλέπει ότι το Εκπαιδευτικό μας σύστημα μπάζει από παντού και είναι γαγγραινιασμένο.Εσύ, που από την παραπάνω φράση σου συμπεραίνεται ότι είσαι σχετική με το θέμα, πες μας επιγραμματικά τι προτείνεις να γίνει στο εκπαιδευτικό σύστημα, ξεκινώντας από την βάση/δίλημμα που έχω θέσει: δημόσια & δωρεάν παιδεία, ή ελεύθερη αγορά;
Το δίλημα που αναφέρεις είναι ψευδές. Ένα ψευτοδίλημα κατά βάση. Είναι σαν να ρωτάει κανένας: " Που επιθυμείς να ζήσεις? Στην γη ή στην θάλασσα?"
Αντί γι' αυτό απάντησε Βραζίλη: Ποία ποιότητα πολιτών επιθυμείς να έχει η χώρα μας μετά από 16 χρόνια?
Θεωρώ το δίλημα ψευδές λόγω του ότι ήδη έχουμε και πάντοτε είχαμε ελεύθερη αγορά εκπαίδευσης.
Το δίλημα που θα έπρεπε να τίθεται είναι: Κρατική ή καλύτερα, Κεντρική καθοδήγηση της εκπαίδευσης ή περιφεριακός αυτόνομος σχεδιασμός? Αυτό νομίζω πως είναι το σύγχρονο δίλημα.
Γιατί? Απλούστατα διότι είναι πιο εύκολο να ζητήσω ευθύνες προσωπικά από τους δασκάλους του παιδιού μου, οι οποίοι και την ικανότητα έχουν αλλά και την θέληση να το διδάξουν, παρά από ένα απρόσωπο Σύστημα Εκπαίδευσης, πίσω από το οποίο ουδείς γνωρίζει ποιός κρύβεται ώστε να του εκφράσει την οργή του.
Όσον αφορά την ερώτησή σου, τα παιδιά μου φοιτούν σε ιδιωτικό σχολείο διότι έχω την απαραίτητη οικονομική άνεση.
Παράθεση από: papous στις 10/09/08, 22:03Θεωρώ το δίλημα ψευδές λόγω του ότι ήδη έχουμε και πάντοτε είχαμε ελεύθερη αγορά εκπαίδευσης. Δεν είχαμε πάντα ιδιωτικά πανεπιστήμια/κολέγια/σχολές αναγνωρισμένα από το κράτος με πτυχία ισότιμα με αυτά των δημοσίων ΑΕΙ. Ούτε είχαμε πάντα τέτοια μελετημένη αποδιοργάνωση και απαξίωση της δημόσιας παιδείας σε όλες τις βαθμίδες με σκοπό να στρωθεί το κόκκινο χαλί για επιχειρηματίες στην εκπαίδευση.
Παράθεση από: papous στις 10/09/08, 22:03Το δίλημα που θα έπρεπε να τίθεται είναι: Κρατική ή καλύτερα, Κεντρική καθοδήγηση της εκπαίδευσης ή περιφεριακός αυτόνομος σχεδιασμός? Αυτό νομίζω πως είναι το σύγχρονο δίλημα.Όμως όλοι μας ζούμε σε μια κοινωνία, και όχι ο καθένας για την πάρτη του. Και πχ. για την είσοδο στα ΑΕΙ υπάρχουν κοινοί κανόνες. Αλλά ακόμα κι αν κάνουμε το κάθε ΑΕΙ αυτόνομο, για την είσοδο στην αγορά εργασίας πάλι υπάρχουν κοινοί κανόνες. Όλα αυτά σε εθνικό επίπεδο, αλλά και στο ευρωπαϊκό τώρα πια (Ε.Ε.)
Παράθεση από: papous στις 10/09/08, 22:03Όσον αφορά την ερώτησή σου, τα παιδιά μου φοιτούν σε ιδιωτικό σχολείο διότι έχω την απαραίτητη οικονομική άνεση.Η "οικονομική άνεση" δεν είναι λόγος για την προτίμηση σου. Προφανώς, θεωρείς ότι το ιδιωτικό σχολείο προσφέρει καλύτερη εκπαίδευση...
Πώς συμβαδίζει αυτό με την συμφωνία σου στην πρότασή μου "Επιθυμώ συνειδητοποιημένους και καλλιεργημένους πολίτες, σε όλα τα κοινωνικά και οικονομικά στρώματα." ;;
Παπαγαλάκια θέλουν που να αποστηθίζουν 500 σελίδες και να τα γράφουν στις πανελλήνιες.
αλλά δυστυχώς αφ' ενός υπάρχει ήδη βιομηχανία παραπαιδίας
Ποιος νοιάζεται για τα μαθήματα γενικής παιδείας ή για καμιά χρήσιμη συζήτηση στην τάξη όταν πρέπει να παπαγαλίσει όσο το δυνατόν καλύτερα τα μαθήματα στα οποία θα εξεταστεί για να μπεί στο Πανεπιστήμιο;
Παράθεση από: Arg0 στις 26/08/08, 21:08 αλλά δυστυχώς αφ' ενός υπάρχει ήδη βιομηχανία παραπαιδίας Δεν υπάρχει "παραπαιδεία" αλλά συμπληρωματική εκπαίδευση. Ο όρος είναι παντελώς αδόκιμος και χρησιμοποιείται για να προσδώσει την εικόνα του "κακού" όπως παραοικονομία κλπ.Το φροντιστήριο δεν είναι παιδεία αλλά εκπαίδευση. Παιδεία αποτελεί το όλο σύστημα εκπαίδευσης αλλά και ακόμη περισσότερα.
Τα παιδιά αναγκάζονται να μην έχουν χρόνο για την εφηβική τους ζωή, πιέζονται απο παντού για την 'επιτυχία' στις παπαγαλίστικες μεθόδους που αναγκαστικά ακολουθούν και πρακτικά δεν ζούν τουλάχιστον για τα τελευταία χρόνια του λυκείου. Πόσα απο αυτά δεν υποχρεώνονται να παρακολουθήσουν μαθήματα σε σχολές που ουσιαστικά δεν διάλεξαν αυτοί αλλά εκεί πέρασαν με τις μονάδες που έπιασαν.
Γνωρίζουμε όλοι, πως στα γυμνάσια και στα λύκεια λειτουργούν τμήματα πρόσθετης στήριξης,όπου διδάσκουν έμπειροι ,καταξιωμένοι εκπ/κοί και παρ΄όλα αυτά δεν προτιμούνται από τους γονείς κατά πρώτον και εν συνεχεία από τα παιδιά.
1. Μείωση του αριθμού των εισακτέων μέχρι να επιτευχθεί ο αριθμός των φοιτητών που κάθε τμήμα θεωρεί ότι έχει την ικανότητα να εκπαιδεύσει άρτια.(Λογική της πρότασης: Δεν είναι δυνατόν ένα τμήμα που έχει ικανότητα για Α αριθμό φοιτητών να μπορέσει να ανταπεξέλθει εαν του δωθούν 3Α. Είναι ανθρωπίνως αδύνατον και δεν μπορούμε να περιμένουμε από τους Πανεπιστημιακούς να γίνουν θεοί. Εάν η κοινωνία επιθυμεί περισσότερους πτυχιούχους τότε πρέπει να επιδοτήσει τις υποδομές, τα τεχνολογικά και διδακτικά μέσα όπως Βιβλιοθήκες , εργαστήρια, Διδακτικό προσωπικό. Εάν υπάρχουν Πανεπιστημιακοί που αυτην την στιγμή καταφέρνουν να προσφέρουν σωστή εκπαίδευση σ' όλους τους φοιτητές τους, υπό τις υπάρχουσες συνθήκες, είναι απαραίτητο να τους δωθεί ο Μεγαλόσταυρος, και διάφορες άλλες τιμές).
Παράθεση από: papous στις 14/09/08, 13:123. Συνεχής και αυστηρή αξιολόγηση του Διδακτικού προσωπικού. Κυρίως μέσω των ερευνητικών εργασιών. Διδάσκων χωρίς σοβαρές ερευνητικές εργασίες οι οποίες να μπορούν να σταθούν διεθνώς να εκδιώκεται.Να το κάνω λίγο πιο συγκεκριμένο, αναφέροντας το "μοτίβο" που ακολουθείται συνήθως στα αμερικανικά παν/μια, για την αναλογία διδασκαλίας/έρευνας:Όσοι καθηγητές είναι μικρότερης ηλικίας, τους ανατίθενται λιγότερα μαθήματα να διδάξουν έτσι ώστε να έχουν περισσότερο χρόνο να αφιερώσουν ενέργεια για έρευνα (που κατά βάση, είναι πιο απαιτητική από τη διδασκαλία)Καθηγητές μεγαλύτερης ηλικίας αναλαμβάνουν περισσότερα μαθήματα (όντας πιο ξεκούραστο task, συν ότι διαθέτουν περισσότερη εμπειρία στη διδασκαλία) και από την άλλη ασχολούνται λιγότερο με την έρευνα, τουλάχιστον όχι στο βαθμό που το έκαναν παλαιότερα -εκτός αν θέλουν οι ίδιοι βέβαια, υπάρχουν πολλές περιπτώσεις καθηγητών που αγαπούν το αντικείμενό τους και ασχολούνται ενεργά με την έρευνα σε αυτό μέχρι τη σύνταξιοδότηση.
3. Συνεχής και αυστηρή αξιολόγηση του Διδακτικού προσωπικού. Κυρίως μέσω των ερευνητικών εργασιών. Διδάσκων χωρίς σοβαρές ερευνητικές εργασίες οι οποίες να μπορούν να σταθούν διεθνώς να εκδιώκεται.
να πω αλλη μια καινοτομια;;;να δαπανουντε χρηματα απο το δημοσιο για την παιδιεα!!!
Ξεκίνησε από Modmor Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από Candlemass Δικές μας συνθέσεις και τραγούδια
Ξεκίνησε από Korgy Δικοί μας αυτοσχεδιασμοί και διασκευές
Ξεκίνησε από kitharistas_poihths Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από papous Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από UNPLAGGED Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από adr1anos « 1 2 » Μουσικά νέα και συζητήσεις
Ξεκίνησε από jimaras97 Μουσικά νέα και συζητήσεις
Ξεκίνησε από panixgr Τρόποι παιξίματος, τεχνικές