Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - STEFANOS604

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 20
27
Στην εισαγωγή του άρθρου εδώ περισσότερες πληροφορίες

28
ΟΚ . Άρα δεν είναι πρόβλημα του PC μου. Θα στειλω μήνυμα στον κ. Βραζίλη

29
Στο Desktop/ Laptop φαίνεται ΟΚ?

30
Πρόσφατα ανέβασα το άρθρο: http://forum.kithara.gr/index.php?topic=91444.msg729821;topicseen#new
Στη θέση του Video υπάρχει ένα μεγάλο κενό και η φράση: ''! No longer available''. To ίδιο βλέπω και σε 3 διαφορετικούς browsers. Αν όμως κάνω κλικ στη φράση : '! No longer available'' μ΄οδηγεί στο Youtube. Συμβαίνει και σε σας ή είναι πρόβλημα όνο στο δικό μου Laptop και αν ναι τι πρέπει να κάνω??

31
...ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ


Τροποποίησα τον ‘’Κύκλο των 4ων  & 5ων ‘’
Εισαγωγή:
Οι ΟΠΛΙΣΜΟΙ στις κλίμακες Ματζόρε και Μινόρε


Όλα τα παρακάτω αποτελούν θεωρία κατασκευής των Αρμονικών Μινόρε  και επειδή τα θεωρώ δύσκολα προς απομνημόνευση τα ενσωμάτωσα στον ‘’κύκλο των 5ων’’ όπου θα γίνει φανερό ότι είναι πιο εύχρηστα και ευκολονόητα.


Θα προσπαθήσω με παραδείγματα να εξηγήσω πρώτα το θεωρητικό μέρος και μετά αυτό που σκέφτηκα ότι είναι πολύ πρακτικό (τουλάχιστον στη χρήση που κάνω εγώ): Οι αρχάριοι ας μεταβούν απ ευθείας στο Β’ ΜΕΡΟΣ και αργότερα μελετούν και το Α΄’ ΜΕΡΟΣ.
Α’ ΜΕΡΟΣ
Εμπειρικός τρόπος εύρεσης των Διέσεων μιας κλίμακας.
Αν αρχίσουμε από τη νότα F και απαριθμήσουμε καθαρές 5ες  (F – C – G – D – A – E – B) και αν κατά την απαρίθμηση σταματήσουμε σ’ οποιαδήποτε απ’ αυτές τις 5ες και την ονομάσουμε με δίεση τότε κατά ένα ημιτόνιο ψηλότερα βρίσκεται η ματζόρε κλίμακα που έχει τόσες διέσεις όσες οι 5ες που απαρίθμησα.
1ον παράδειγμα:
Πχ έστω ότι σε μια παρτιτούρα βλέπω 4 διέσεις.
•   Απαριθμώ 4 πέμπτες : F – C – G – D
•   Σταματώ στη D και την ονομάζω D#
•   ένα ημιτόνιο ψηλότερα από τη D# είναι η E
•   Άρα η κλίμακα που έχει 4 διέσεις είναι η Ε ματζόρε
•   Η Ε ματζόρε βλέπω ότι έχει όλες τις νότες φυσικές εκτός από τις 4 αυτές 5ες  δηλαδή έχει με διέσεις τις F# - C# - G# - D#
2ον παράδειγμα:
Πχ έστω ότι σε μια παρτιτούρα βλέπω 3 διέσεις.
•   Απαριθμώ 3 πέμπτες : F – C – G
•   Σταμάτησα στη G και την ονομάζω G#
•   ένα ημιτόνιο ψηλότερα από τη G# είναι η A
•   Άρα η κλίμακα που έχει 3 διέσεις είναι η A ματζόρε
•   Η A ματζόρε βλέπω ότι έχει όλες τις νότες φυσικές εκτός από τις 3 αυτές 5ες  δηλαδή έχει με διέσεις τις F# - C# - G#




Εμπειρικός τρόπος εύρεσης των Υφέσεων μιας κλίμακας.
Αν αρχίσουμε την απαρίθμηση { με την αντίθετη σειρά που απαριθμήσαμε για να βρούμε τις διέσεις μιας κλίμακας δηλαδή  B – E – A – D –G – C – F } δηλαδή αρχίζοντας από τη νότα B και απαριθμήσουμε καθαρές 4ες  και αν κατά την απαρίθμηση σταματήσουμε σ’ οποιαδήποτε απ’ αυτές τις 4ες και πάρουμε την προηγούμενη της (την 5η ) και την ονομάσουμε με ύφεση τότε βρίσκεται η ματζόρε κλίμακα που έχει τόσες υφέσεις όσες οι 4ες που απαρίθμησα.
1ον παράδειγμα:
Πχ έστω ότι σε μια παρτιτούρα βλέπω 3 υφέσεις.
•   Απαριθμώ 3 τετάρτες : B – E – A
•   Σταματώ στην  Α
•   Παίρνω όμως την προηγούμενη της (Πέμπτη) δηλαδή τη Ε και την ονομάζω με ύφεση
•   Άρα η κλίμακα που έχει   3 υφέσεις  είναι η Eb  ματζόρε
2ον παράδειγμα:
Πχ έστω ότι σε μια παρτιτούρα βλέπω 5 υφέσεις.
• Απαριθμώ 5 τετάρτες : B – E – A – D –G
• Σταματώ στην  G
• Παίρνω όμως την προηγούμενη της ( Πέμπτη) δηλαδή την D και την ονομάζω με ύφεση
• Άρα η κλίμακα που έχει  5 υφέσεις  είναι η Db  ματζόρε


Εμπειρικός τρόπος εύρεσης Οπλισμού κλίμακας
1ον παράδειγμα: Πχ η Α ματζόρε τι οπλισμό έχει?
1.    Ο προσαγωγέας της Α είναι το G#
2.   Παίρνω τη σειρά F C G D A E B και σταματώ στην G
3.   Άρα η Α ματζόρε έχει τις αλλοιώσεις F# - C# - G#
4.   H F#m φυσικό  έχει σχετική την Α ματζόρε άρα θα έχει τις ίδιες διέσεις
5.   Επειδή όμως η F#m αρμονικό  είναι Μινόρε Αρμονίας η μεγάλη 3η   της 5ης  είναι η Ε#
6.    Άρα η  H F#m αρμονικό  θα είναι : F#   G#   A   B   C#   D   E#
7.   Αφού η αρμονική F#m είναι Μινόρε  Αρμονίας έχει και προσαγωγέα που οδηγεί στην τονική με βήμα ημιτονίου. Άρα στην περίπτωση της F# είναι η E#




Παράδειγμα 2ον : Πχ η Eb ματζόρε τι οπλισμό έχει?
1.   Παίρνω τη σειρά B E A D G C F και σταματώ στην E και ταυτόχρονα παίρνω και την επομένη που είναι η A
2.   Άρα η Eb ματζόρε έχει τις αλλοιώσεις Bb Εb Ab
3.   Αρα η Eb ματζόρε είναι: Eb F G Ab Bb C D
4.   H Cm φυσικό έχει σχετική ματζόρε την Eb άρα θα έχει τις 3 υφέσεις (Bb Εb Ab) της Eb όμως
5.   Η μεγάλη 3η  της 5ης   είναι η Β επομένως η προηγούμενη Bb πρέπει να γίνει Β
6.   Άρα η κλίμακα της Cm αρμονικό είναι η : C   D   Eb   F   G   Ab   B
7.   Δηλαδή με 2 υφέσεις και όχι με 3 που έχει η σχετική της ματζόρε Εb διότι για να δημιουργηθεί αρμονία πρέπει να υπάρχει το τριτόνιο μεταξύ F – B, ενώ αν διατηρούσε το Bb της σχετικής Eb τότε θα ήταν 2,5 τόνοι και δεν θα υπήρχε αρμονία.
8.   Αφού η αρμονική Cm είναι Μινόρε  Αρμονίας έχει και προσαγωγέα που οδηγεί στην τονική με βήμα ημιτονίου. Άρα στην περίπτωση της C είναι η Β.


Β’ ΜΕΡΟΣ
Όλα τα παραπάνω επειδή τα θεωρώ δύσκολα προς απομνημόνευση τα ενσωμάτωσα στον ‘’κύκλο των 5ων’’ όπου είναι φανερό ότι είναι πιο εύχρηστα και ευκολονόητα.
Ο ‘’κύκλος των 5ων’’ που δίνεται από όλα τα συγγράμματα και στο Internet είναι όπως αυτός της φωτογραφίας στην αρχή του άρθρου :
Εγώ απλά τα παραπάνω δύσκολα για να γίνουν κατανοητά απ’ όλους τα ενσωμάτωσα σ’ έναν τρίτο εσωτερικό κύκλο.
Πιστεύω ότι η ενσωμάτωση του εσωτερικού κύκλου δεν δημιουργεί κάποιο πρόβλημα στην όλη δομή του κύκλου των 5ων .





32
.....ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ


Ο ''Κύκλος των 5ων'' και για Μινόρε Αρμονικό
Δείτε πιο πάνω φωτογραφία
Ο ‘’κύκλος των 5ων’’ που δίνεται από όλα τα συγγράμματα και στο Internet είναι όπως αυτός, που μπορείτε να επιλέξετε από τις εκατοντάδες φωτογραφίες του διαδικτύου, στους οποίους απεικονίζονται:
  • Στον εξωτερικό κύκλο οι κλίμακες Ματζόρε και
  • Στον εσωτερικό κύκλο οι αντίστοιχες Σχετικές κλίμακες Μινόρε Φυσικό
Ο κύκλος ισχύει μόνο για το Συγκερασμένο Σύστημα .Στα άλλα συστήματα (με 5ες μη συγκερασμένες), ο κύκλος γίνεται σπείρα των 5ων (Δείτε παρακάτω ενότητα).Στο ισοσυγκερασμένο σύστημα ο κύκλος κλείνει γιατί οι 5ες είναι χαμηλωμένες, έτσι ώστε ξεκινώντας από έναν φθόγγο και προχωρώντας κατά 5ες, μετά από 12 βήματα επιστρέφουμε στον αρχικό φθόγγο.Το Πυθαγόρειο κούρδισμα πχ δεν κλείνει τον κύκλο κατά 23,46 cents(διάστημα γνωστό ως Πυθαγόρειο κόμμα).Πρωτοδημοσιεύτηκε από τον Γερμανό Johann David Heinichen το 1728. (Γι αυτούς που έχουν προτίμηση το ‘’προς τα αριστερά’’ ας διαλέξουν αυτόν ).
Για να καταλάβουμε τον κύκλο των 5ων εξετάζουμε την ιδέα της καθαρής 5ης και καθαρής 4ης στον Κύκλο.Η καθαρή πέμπτη (Perfect Fifth) μετράει 3 Τόνους και 1 Ημιτόνιο , και κινείται κατά τη φορά των δεικτών ωρολογίου,η δε καθαρή τετάρτη (Perfect Fourth) μετράει 2 τόνους και 1 ημιτόνιο και κινείται αντίστροφα της φοράς των δεικτών ωρολογίου.



Κύκλος των 5ων και Τρανσπόρτο ακόρντων


Κύκλος των 5ων στις Πεντατονικές Κλίμακες

Σημείωση: Αν π.χ., αναφερθούμε στην Α πεντατονική (Α, C, D, E, G) σημαίνει  ότι οι νότες (Α, C, D, E, G) σχηματίζουν την ΜΙΝΟR πεντατονική. Επειδή όμως Πεντατονική  είναι κάθε κλίμακα που σχηματίζεται από πέντε νότες( ΟΠΟΙΕΣΔΗΠΟΤΕ πέντε νότες) αν πχ αντικαταστήσουμε τυχαία την E νότα της Α minor πεντατονικής σε F, τότε δεν  θα έχουμε  minor πεντατονική, θα έχουμε την πεντατονική F G A C D F (F major πεντατονική)

Ακόρντα 2-5-1 jazz & Κύκλος των 5ων
Να αναφέρω, πως οι σχέσεις 2-5-1γράφονται σωστά:για τα ματζόρε  2-5-1: iim7     -  V7     -   Imaj7   ή    Ι(triad) καιγια τα μινόρε     2-5-1: iim7b5 -  V7alt -   Im7      ή    Im(triad)Κύκλος των 5ων και Blues με φυσαρμόνικα



Κύκλος των 5ων και Πνευστά
  • Τρομπέτες/Κορνέτες/Τρομπόνια/Σαξόφωνα….
Γιατί οι τονικότητες με σημεία αλλοιώσεως είναι συνήθως με υφέσεις (B-flat instruments ??



  • Φυσαρμόνικες:
Γιατί οι φυσαρμόνικες με τονικότητες με σημεία αλλοιώσεως ονομάζονται με υφέσεις εκτός από την F# ;





Κύκλος των 5ων σε ασυγκέραστα συστήματα κουρδίσματος ??


Υπάρχει κάποια σχέση του κύκλου με άλλα συστήματα κουρδίσματος; Κύκλο των 4ων & 5ων έχουμε μόνο σε Συγκερασμένο σύστημα. Στα άλλα συστήματα (με 5ες μη συγκερασμένες), ο κύκλος γίνεται σπείρα των 5ων. Στο ισοσυγκερασμένο σύστημα ο κύκλος κλείνει γιατί οι 5ες είναι ''πειραγμένες'' . Δηλαδή είναι χαμηλωμένες, έτσι ώστε ξεκινώντας από έναν φθόγγο και προχωρώντας κατά 5ες, μετά από 12 βήματα  επιστρέφουμε στον αρχικό φθόγγο. Το Πυθαγόρειο κούρδισμα όμως δεν κλείνει τον κύκλο κατά 23,46 cents (διάστημα γνωστό ως Πυθαγόρειο κόμμα). Αξίζει να δείτε το πινακάκι της παρακάτω φωτογραφίας με τίτλο ‘’Pythagoras Intonation’’ στην ενότητα Πυθαγόρειο κούρδισμα και να αφαιρέσετε 2 οποιεσδήποτε εναρμόνιες και θα βρείτε 23,45 cents (πχ B# - C =23,45-0=23,45 cents ή C# - Db = 113,655 – 90,225= 23,46 κλπ….)




ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...

33



‘’Γραμμικός‘’ Κύκλος των 5ων 
Οι αρχάριοι φτιάξτε τον ‘’κανόνα’’ που δείχνω στο Video εκτυπώνοντας τη φωτογραφία απ' την ''περιγραφή'' στο youtube...
! No longer available


Πώς θα βρω τι ακόρντα απαιτεί ένα φωνητικό, οργανικό ή σύνθετο μουσικό κομμάτι που ακούω από CD…ή πώς θα εναρμονίσω μια μελωδία (πάνω στις νότες που εγώ παίζω με τις χορδές Εκαντίνι και Σί της κιθάρας ή ακούγοντας μόνο μελωδία παιγμένη από άλλα όργανα σε CD…)  ώστε να προκύπτουν συγχορδίες που να είναι ακουστικά (τουλάχιστον στην αρχή της εκμάθησης) υποφερτές ; Ακούμε τη μελωδία και προσπαθούμε να βρούμε την τονική (να βρούμε τον τόνο). Το σπουδαιότερο κριτήριο είναι το "καλό αυτί". Πάντως η γνώση αυτή αποκτάται με μελέτη και την εμπειρία σας στο όργανο. Στην αρχή θα κάνετε λάθη (λογικό) απλά να μην υπάρχει εκνευρισμός. Ανάλογα με το "αυτί" μπορεί να σας πάρει από λίγες βδομάδες μέχρι και μήνες.
Δεν γίνεται χωρίς "καλό αυτί" να τα μάθετε από τη μια μέρα στην άλλη. Επιμονή, υπομονή και σύντομα θα βρίσκετε όχι μόνο την τονική αλλά και όλες τις συγχορδίες.
Πολλές φορές ένα τραγούδι μπορεί να ξεκινάει με την τονική συγχορδία, αλλά αυτό δεν συμβαίνει πάντα. Συνήθως όμως το τέλειωμα του είναι η τονική.
Κύκλος των 5ων στο κλειδί του F (bass)



Κύκλος των 5ων και Tονικότητα Κλιμάκων : ΕΔΩ :
Ποιά είναι η τονικότητα της παρακάτω κλίμακας? Εξήγηση για τον οπλισμό




Η κλίμακα αυτή έχει οπλισμό Bb και Eb αλλά και F# μέσα στο μουσικό κομμάτι. Για επεξήγηση δείτε τη φωτογραφία:





Από τη φωτογραφία  φαίνεται:
Οι 2 υφέσεις είναι στο μεσαίο κύκλο στο G (που είναι το Gm φυσικό) και στον εξωτερικό κύκλο φαίνεται ότι έχει τον οπλισμό της ματζόρε κλίμακας Bb , στον δε εσωτερικό κύκλο (που πρόσθεσα εγώ) έχει F# που είναι ο προσαγωγέας .
Άρα η κλίμακα της φωτογραφίας είναι η Gm ΑΡΜΟΝΙΚΟ. (έχει : Bb , Eb , F#). Δηλαδή:
G A Bb C D Eb F# G η ανιούσα Gm Αρμονικό και
G F# Eb D C Bb A G η κατιούσα Gm Αρμονικό.
Κύκλος των 5ων και Σχετικές κλίμακεςΗ κλίμακα της οποίας η 3η και η 6η βαθμίδα σχηματίζει με την τονική μεγάλα διαστήματα (Μεγάλη 3η και Μεγάλη 6η) λέγεται Ματζόρε (μείζων) κλίμακα.
Η κλίμακα της οποίας η 3η και η 6η  βαθμίδα σχηματίζει με την τονική μικρά διαστήματα (Μικρή 3η και Μικρή 6η ) λέγεται Μινόρε (ελάσσων) κλίμακα.








Κύκλος των 5ων και Νότες Συγχορδιών


Διαφορά της Ματζόρε κλίμακας από τη ΣΧΕΤΙΚΗ Μινόρε
Η κλίμακα της οποίας η 3η και η 6η βαθμίδα σχηματίζει με την τονική μεγάλα διαστήματα (Μεγάλη 3η και Μεγάλη 6η) λέγεται Ματζόρε (μείζων) κλίμακα.
Η κλίμακα της οποίας η 3η και η 6η  βαθμίδα σχηματίζει με την τονική μικρά διαστήματα (Μικρή 3η και Μικρή 6η ) λέγεται Μινόρε (ελάσσων) κλίμακα.




Στα ρυθμικά σχήματα με κιθάρα , κυρίως στα ρεμπέτικα 2/4 (χασάπικα , χασαποσέρβικα , μπάλο , τσιφτετέλι, μπαγιό, σούστα..) και στα 9/8 – ζεϊμπέκικα όλων των μορφών (κλασσικά , μοντέρνα , καμηλιέρικα , απτάλικα ) η κιθάρα παίζεταισαν ρεμπετοκιθάρα – Δείτε το  εδώ:

! No longer available



Τότε οι κιθαρίστες κάνουν εναλλαγή των μπάσων χορδών ώστε να μην χτυπιέται μόνο η θεμέλιος αλλά εναλλακτικά να χτυπιέται και η 5η και έτσι να αποφεύγεται η μονοτονία.
Όλα αυτά επιτυγχάνονται εύκολα στην κιθάρα παίζοντας το ακόρντο της τονικής και συνοδεύοντας και με την άλλη μπάσα χορδή (σε
διάστημα 5ης ) τα ίδια ακομπανιαμέντα.

Έτσι αν παίζουμε πχ χασάπικο σε τονικότητα D τότε χτυπάμε εναλλακτικά και την μπάσα χορδή Α (ή αν σε Α τότε χτυπάμε εναλλακτικά και την μπάσα χορδή Ε).....
Εξαίρεση αν παίζουμε σε τονικότητα C τότε εναλλακτικά χτυπούμε και την μπάσα Ε πατημένη στο G .Δηλαδή στην περίπτωση του C – G όπου η τονική είναι η C και η άλλη μπάσα θα είναι η G , όμως η μπάσα χορδή είναι η Ε άρα πρέπει το ακόρντο C , αν θέλουμε να παίζουμε μπασοκίθαρο, να το μάθουμε με άλλο ‘’πιάσιμο’’ κι όχι αυτό που δείχνουν τα εικονογραφημένα βιβλία με ακόρντα.
Δείτε το εδώ

http://youtube.com/watch?v=mK7648lb8No


ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ....

34

Τι εννοείται με τη λέξη "λαμπερός" ήχος;
Πράγματι για τον ήχο υπάρχουν δεκάδες συνοδευτικά επίθετα: (Οξύς, μουντός,πλαδαρός,  λαμπερός κλπ). Βέβαια όλα αυτά έχουν μια υποκειμενικότητα.
Ας αναλύσουμε τη λέξη ''λαμπερός'' ήχος (τα άλλα επίθετα είναι μετά πιο κατανοητά), που προσωπικά την χρησιμοποιώ με την εξής έννοια:
Στην κιθάρα οι ίδιες νότες μπορούν να παιχτούν από περισσότερες της μίας χορδές, βέβαια σε διαφορετικό τάστο κάθε φορά.
Για παράδειγμα, ο φθόγγος G της ανοιχτής 3ης χορδής μπορεί να παιχτεί επίσης:
 
  • στο 5ο τάστο της 4ης χορδής,
  • στο 10ο τάστο της 5ης χορδής και
  • στο 15ο τάστο της 6ης  χορδής
Παίζοντας τις νότες αυτές διαπιστώνεις ότι, αν και ίδιες, υπάρχει διαφορά στην χροιά τους.
Τα ανοικτά ακόρντα δίνουν περισσότερες αρμονικές, που σε αργά κομμάτια (πχ μπαλάντες) όπου οι νότες είναι μεγάλης αξίας, είναι λαμπερέςκαι τα ακόρντα ακούγονται υπέροχα, όμως στα ρυθμικά κομμάτια οι αρμονικές θα σου κατέστρεφαν τον ήχο και ειδικά στα metal/rock όπου οι ταχύτητες είναι μεγάλες δεν θα μπορούσαμε να παίξουμε ανοιχτά ακόρντα ούτε σε ένα μέτρο.
Τότε η λύση είναι τα barre. Δείτε το σχετικό αναλυτικό άρθρο:
‘’Μάθετε εύκολα τα Ακόρντα Barre’’ΕΔΩ:
http://forum.kithara.gr/index.php?topic=85930.0
Οι διαφορές στον ήχο σχετικά με την πένα, ακούγονται καλύτερα στην ηλεκτρικήκιθάρα .
Η μαλακιά (λεπτή) πένα βγάζει πρίμο ήχο, ενώ όσο σκληραίνει (παχαίνει) η πένα τόσο πιο μπάσο ήχο βγάζει.
Αν το παίξιμο είναι κοντά στην οπή ή αριστερότερα, το ηχόχρωμα είναι λίγο ‘’πλαδαρό’’ απ’ ότι προς τον καβαλάρη (γέφυρα), που εγώ προς τα κει παίζω αν δεν χρησιμοποιώ ενισχυτή και πιστεύω ακούγεται καλύτερα.
 
 
Οι πένες κιθάρας έρχονται συνήθως σε τρεις διαβαθμίσεις: Δείτε το άρθρο εδώ:
http://forum.kithara.gr/index.php?topic=90799.msg724462#msg724462
 
Σκληρή (Hard), Μεσαία (Medium) και Λεπτή (Light).
 
Προσωπικά (υποκειμενικά) θεωρώ ότι:
 
Οι λεπτές προορίζονται για γρήγορο ή απαλό strumming.
Οι πιο σκληρές πάντως παράγουν πιο λαμπερό ήχο και ελέγχουν περισσότερο κυρίως το τρέμολο αλλά και φθείρονται λιγότερο απ’ ότι οι λεπτές.
Οι διαφορές στον ήχο με κάθε πένα, συγκρίνονται καλύτερα στην ηλεκτρική κιθάρα.
Η μαλακιά (λεπτή) πένα βγάζει πρίμο ήχο, ενώ όσο σκληραίνει (παχαίνει), τόσο πιο μπάσο ήχο βγάζει.
Το ποια θα επιλέξουμε είναι προσωπική επιλογή και καθαρά θέμα της αίσθησης που σου δίνει η κάθε πένα, αλλά το σπουδαιότερο είναι το κατά πόσο κάνει το παίξιμό σου ευκολότερο.
 
Πάντως το ποια πένα θα διαλέξουμε δεν έχει να κάνει μόνο με το πόσο μας διευκολύνει στο παίξιμο, αλλά να έχουμε υπ’ όψη ότι είναι και κύριο συστατικό του ήχου που θα παράγουμε. (Η φωτογραφία από το ανωτέρω αναφερόμενο άρθρο)
https://3.bp.blogspot.com/-NRCLJZTSPM8/Vn2Cn6zM8oI/AAAAAAAAGJw/SyXhNmmw81g/s1600/picks.jpg

   

35
Σίγουρα πρώτα πρέπει να ελεγχθεί η γείωση και κυρίως το πολύμπριζο ειδικά αν είναι με διακόπτη.
Ρίξτε μια ματιά και στο βίντεο μου για περίπτωση βόμβου από piezo:
https://www.youtube.com/watch?v=U5EzEIkZW5w

36
Δεν ειναι μια παραλλαγή των Μακαμ (Μακαμάτ σωστοτερα!) ειναι μια προσπαθεια να αποδωθουν απο ευρωπαϊκα συγκερασμενα οργανα!
Πανω σ' αυτη τη διαδικασια παραλαχθηκαν καποια πράγματα ομως πολλα αλλαξαν λογω αγνοιας και παρανοησης των μουσικων!

Για παράδειγμα η κλιμακα (ειναι ηδη λαθος οταν χρησιμοποιουμε τον ορο κλιμακα για να μιλήσουμε για ενα μακαμ!)

C  Phrygian Mode  : C – Db – Eb  –  F– G – Ab – Bb

που αναφερεται παραπάνω! ΔΕΝ ειναι το Ussak αλλα το Kurdi!
Υπάρχει μπλέξιμο μεταξύ "λαΪκού" ουσάκ και "λαϊκού" κιουρντί…. Για κάποιον αρχάριο φαίνεται μπέρδεμα  λόγω της μη  απόλυτα σταθερής κλίμακας μερικών δρόμων!!!Το Κιουρντί το λένε και … Καρτζιγιάρ….
Με δυο λόγια αυτό που στα  μακάμια λέγεται  Κιουρντί, στους δρόμους λέγεται Ουσάκ !!!
Προσωπικά ασχολήθηκα μόνο (και έχω απλά εγκυκλοπαιδικές γνώσεις) γιατί ήθελα να μετατρέψω μερικές φυσαρμόνικες (Δυτικού τύπου :Ματζόρε – Μινόρε) σε φυσαρμόνικες δρόμου… και τα κατάφερα … Δείτε τα εδώ:

37
Ενισχυτές / Απ: Ποσα spl για μελετη;
« στις: 02/05/18, 07:41 »
Ωραια.Και +3dB παει να πει διπλασια ενταση,σωστα;
Η λογαριθμική (και όχι γραμμική) απόκριση του αυτιού δεν είναι κάτι το παράξενο. Είναι μια φυσιολογική λειτουργία που την πρόβλεψε η φύση ώστε με τον τρόπο αυτό να προφυλάσσεται το αυτί μας από δυνατούς ήχους.
Η σχέση μεταξύ ισχύος εξόδου (watts) και ηχηρότητας (Loudness) ενός ηχείου δεν είναι γραμμική (πχ 10 watt δεν είναι 10 db).
Η τοποθέτηση του ηχείου σ’ ένα δωμάτιο (τοίχοι , ταβάνι, πάτωμα αντανακλούν και ενδυναμώνουν τον ήχο) βοηθάει στο να προστεθούν περίπου 4 db στην ηχηρότητα του.
Να έχετε στο μυαλό σας όταν αγοράζετε ένα ενισχυτή ότι: 2 φορές η ισχύς εξόδου ισοδυναμεί με 3 db αύξηση loudness .
Το SPL που ανέφερες σημαίνει ευαισθησία μεγαφώνου - 'sensitivity'
(db = 10 logP1/P2 ). Έτσι ένα μεγάφωνο με χαρακτηριστικά 90 dB SPL 1W/1M για να ‘παίξει’ στα 93 dB SPL θα χρειαστεί τη 2πλάσια ισχύ από τον ενισχυτή.

38
Ενισχυτές / Εξοπλισμός Djs
« στις: 30/04/18, 13:36 »



Ο εξοπλισμός Djs θα πρέπει να μπορεί να λειτουργεί με προηγμένα setups ώστε να  είναι ιδανικός για να χρησιμοποιηθεί σε πάρτι , γάμους….


Όταν λέμε  να επιλέξoυμε τον κατάλληλο  εξοπλισμό για Dj ,εννοούμε  συσκευές Audio  και φωτορυθμικά φωτιστικά εφέ, που χρησιμοποιούνται από τον DJ τουλάχιστον σε μόνιμη εγκατάσταση.

Μια πλήρης σειρά εξοπλισμού DJ αποτελείται από :[/size][/size]κονσόλα με AV εισόδους  (δείτε το τεχνικό άρθρο μου εδώ :)
μικρόφωνο ,ασύρματο μικρόφωνο  (δείτε το τεχνικό άρθρο μου εδώ :)
Ακουστικά (δείτε το τεχνικό άρθρο μου εδώ :)
στερεοφωνικά ηχεία (δείτε το τεχνικό άρθρο μου εδώ :)
ηχείο για την έξοδο booth Out  (βλέπε, το τι είναι στη  φωτογραφία),
πικάπ (δείτε το τεχνικό άρθρο μου εδώ :)
CD player και
οθόνη υψηλής ευκρίνειας.



Θα πρέπει δε ο εξοπλισμός αυτός να μπορεί να λειτουργεί με προηγμένα setups ώστε να  είναι ιδανικός για να χρησιμοποιηθεί σε πάρτι , γάμους….
Με τη φράση ‘’προηγμένα setups’’ εννοώ να υπάρχει η ευελιξία να  χρησιμοποιήσετε έναν αριθμό διαφορετικών set-ups ανάλογα με το:
σε ποιο μέρος  παίζετε,
τι παίζετε και
με ποιον άλλο παίζετε (που να μπορεί να χρησιμοποιεί τα διαφορετικά set ups).
Έτσι αν σχεδιάζετε ο εξοπλισμός να είναι μόνιμα εγκατεστημένος σ’ ένα μέρος, μπορείτε να δουλέψετε και με παλαιότερο εξοπλισμό.
Φυσικά, ο λιγότερο σύγχρονος εξοπλισμός, το  πιο πιθανό είναι να χρειαστεί κάποια αναβάθμιση  για την επίτευξη υψηλής ποιότητας ήχου.
Οι κονσόλες μπορεί να είναι:
  • όπως μια αυτόνομη κονσόλα (μη μοντέρνος εξοπλισμός)  ή
  • USB MIDI Controller
  • οι πιο πολλοί από τους σημερινούς midi controlers  δεν έχουν δυνατότητα λειτουργίας σαν αυτόνομη κονσόλα.
  • άλλοι midi controllers απαιτούν το δικό τους software ,
  • άλλοι πάλι δεν διαθέτουν Audio Interface
  • άλλοι έχουν μόνο 1  line input και 1 phono input και
  • άλλοι ούτε  line input , ούτε  phono input.
  • άλλοι διαθέτουν ενσωματωμένη κάρτα, 2 εισόδους (line, 2mic), 2 balanced εξόδους Master και Booth (XLR balanced/RCA unbalanced …..
  • άλλοι έχουν πάνω από 100 ρυθμιστικά που μπορούν να προσαρμόσουν τη λειτουργία τους σε πολλά λογισμικά DJ (αυτοί είναι ότι πρέπει για μέρη και εκδηλώσεις όπου δεν είναι πρακτικό να κουβαλάτε βαρύ εξοπλισμό.). Οι περισσότεροι δεν λειτουργούν ως ένα σύστημα DVS (Dolby Virtual Speaker technology ) εκτός αν χρησιμοποιείτε ένα ειδικό πρόγραμμα DJ.


Ένα Dj set up για αρχάριους Djs , σαν βασικός  οδηγός  (πλάνο που μπορεί να τροποποιηθεί, προσθέτοντας ή αφαιρώντας μηχανήματα, ανάλογα με τις συνθήκες) που δίνεται από ελληνική εταιρεία [/size]εδώ:


Hybrid κονσόλα (η καλύτερη) :
με δυνατότητα μεταγωγής σε Εxternal Μixer Μode. Τότε τα Main mixer controls της παύουν να ανήκουν στον MIDI Controller και το σύστημα λειτουργεί σαν συμβατική κονσόλα. Σ’ αυτό το δεύτερο mode τα πλεονεκτήματα γίνονται εμφανή όταν θέλετε να περάσετε εξωτερικά σήματα όπως CD , βινύλιο ή άλλες συσκευές ήχου .



[size=78%]











Πχ δύο κάρτες  ήχου USB καθιστούν τον μίκτη DJ Serato DJ plug-and-play εξαιρετικό.
Αναπαράγετε μαζί με άλλους DJs χρησιμοποιώντας το διακόπτη εισόδου για εναλλαγή μεταξύ των τεσσάρων DJ decks της Serato. Και αν προτιμάτε να παίζετε με[/size] CDJ[/font] ή πικάπ, μπορείτε εύκολα να το κάνετε χάρη στην υποστήριξη DVS.


Ένα πακέτο για διαφορετικά set-ups





Τι είναι το DVS (Dolby Virtual Speaker);
Η τεχνολογία Dolby Virtual Speaker προσομοιώνει ένα εξαιρετικά ρεαλιστικό περιβάλλον ακρόασης ήχου surround 5.1 με ελάχιστη σύνθεση  από δύο ηχεία, καθιστώντας την ιδανική τεχνολογία για ψηφιακές τηλεοράσεις, στερεοφωνικά μίνι συστήματα, υπολογιστές και διάφορα καταναλωτικά άλλα οπτικοακουστικά μέσα.
Η τεχνολογία Dolby Virtual Speaker δημιουργεί επίσης ένα περιβάλλον δύο καναλιών κατά την αναπαραγωγή στερεοφωνικών δίσκων CD και MP3 και όταν συνδυάζεται με την Dolby Pro LogicR II processing (για παράδειγμα, σε δέκτη audio/video ή υπολογιστή) παρέχει εμπειρία virtual surround listening από οποιαδήποτε στερεοφωνική πηγή υψηλής ποιότητας.
Πέραν της ανωτέρω εμπειρίας , η τεχνολογία Dolby Virtual Speaker ενσωματώνει εξαιρετικά προηγμένους αλγόριθμους και εκτεταμένες τεχνολογίες μοντελοποίησης χώρου  (δείτε το τεχνικό άρθρο μου εδώ :)για την αναπαραγωγή του ηχητικού φάσματος και της δυναμικής ενός σωστά τοποθετημένου συστήματος 5.1 ηχείων σε περιβάλλον δωματίου.
Βασικές γνώσεις για συνδέσεις συσκευών με HiFi, PC , κονσόλα, κονσόλα + PC:
(δείτε το τεχνικό άρθρο μου εδώ :)


Φωτορυθμικά και φωτιστικά εφέ
Τα φωτορυθμικά και φωτιστικά εφέ πρέπει να είναι εύκολα στην χρήση με εσωτερικά μικρόφωνα για συγχρονισμό με τη μουσική. Πρέπει να δημιουργούν ατμόσφαιρα πάρτι (party light effects) σε οποιονδήποτε χώρο. Υπάρχουν:
 φωτορυθμικά led, ντισκομπάλες καθρέπτη και LED, ρομποτικά με καθρέφτη, strobe και black lights...




39
Διασκέδαση / παρτιτούρα...
« στις: 25/04/18, 20:26 »
τι άλλο α δούμε

40
Κρουστά / Handpan Drum
« στις: 19/04/18, 17:36 »
Ένας διαστημικός ήχος που ενθουσιάζει!
https://www.youtube.com/watch?v=747hJQNJpeg

41
Μπάσο / Απ: Ενδυμάνωση δακτύλων
« στις: 03/04/18, 21:19 »



Περισσότερες πληροφορίες και video ΕΔΩ :

42
18-χορδη κιθάρα από πράγματι ταλαντούχο κιθαρίστα
https://www.youtube.com/watch?v=Vlzk9989dzg

43
Δείτε πρώτα το άρθρο: ‘’Πώς να σκληρύνετε τα δάχτυλά του αριστερού σας χεριού’’ : ΕΔΩ:
http://forum.kithara.gr/index.php?topic=91126.0
Πως τα νύχια του δεξιού χεριού βελτιώνουν τον ήχο της ακουστικής κιθάραςΧρήσιμες πληροφορίες που όμως δεν  αποτελούν οριστική απάντηση, ούτε αμετάβλητη περιγραφή… όμως αποτελούν σημείο εκκίνησης για αρχάριους αλλά και για τους προχωρημένους να αφήσουν ένα σχόλιο για το πώς οι ίδιοι περιποιούνται τα νύχια τους…..
Τα νύχια , όπως και τα δάκτυλα είναι τα βασικά εργαλεία του κάθε κιθαρίστα 
  Ο ήχος της κλασικής κιθάρας χωρίς νύχια δεν συγκρίνεται ούτε κατ' ελάχιστον με του ήχο που θα βγαίνει με νύχια.
  • Με το νύχι πετυχαίνουμε υψηλότερες αρμονικές, ενώ με το δέρμα χαμηλότερες.
  • Υπάρχουν έργα στα οποία το παίξιμο χωρίς νύχια καθίσταται σχεδόν αδύνατον ή αν τελικά παιχτούν η ποιότητα στην ερμηνεία δεν θα προσεγγίζει καν την ποιότητα του παιξίματος με νύχια.
  • Το παίξιμο με νύχια απαιτεί υπομονή και επιμονή για χρόνια.
  • Επειδή δεν έχουμε όλοι μας τα ίδια νύχια (ίδια ποιότητα -αντοχή) , το μήκος τους και το σχήμα τους είναι κάπως διαφορετικά για τον κάθε κιθαρίστα και εξαρτάται από το μήκος των δακτύλων (από την κλίση κατά το άρπισμα της χορδής) .
  Σίγουρα κάτι θα διδαχτείτε από τον τρόπο κρατήματος ρυθμού, τα νύχια των 2 χεριών …..το δείχνει εξ άλλου η των πολλών  εκατομμυρίων επισκεψιμότητα στο συνημμένο Video:

! No longer available



Είδη μουσικής με κλασική κιθάραH κλασική κιθάρα εκτός από κλασσικά κομμάτια παίζει και παραδοσιακές μουσικές όπως:
 Ισπανική (Flamenco), Latin  (Βραζιλιάνικη - Αργεντίνικη  ..) Aνατολίτικη  ……..
 
Κλασσική κιθάρα από τον πολύ καλό κιθαρίστα Χρήστο Καλαμαρά.Εδώ: Ένα ρεπερτόριο που ακούγεται όλες τις ώρες και είμαι σίγουρος ότι θα ενθουσιάσει τους κιθαρίστες κλασσικής και απ' το οποίο έχετε να ''κλέψετε'' πολλές τεχνικές....
 
Τα νύχια του δεξιού χεριού

 
Αυτό που πρέπει να μάθουμε κυρίως είναι να παράγουμε τον καλύτερο δυνατό ήχο και αυτό το πετυχαίνουμε κυρίως από το χέρι που χτυπάμε τη χορδή καθώς και με την χρήση του δέρματος και του νυχιού ταυτόχρονα.
Δεν είναι μόνο η κιθάρα, οι χορδές και η τεχνική σας που επηρεάζουν τον τόνο, είναι και τα νύχια σας  που είναι ένας μεγάλος παράγοντας για τους κιθαρίστες κλασσικής.
Γενικά για κρούση με νύχια ,πρέπει τα νύχια του δεξιού χεριού να είναι ομοιόμορφα κομμένα , να ξεπερνούν τις άκρες των δακτύλων και κάθε τόσο να φροντίζουμε να στρογγυλοποιούνται με το ψαλίδι και να λιμάρονται ή με χάρτινη ή γυάλινη λίμα νυχιών (Glass Nail File ) ή με απλό από τα πλέον ψιλά γυαλόχαρτα χρωματοπωλείων.
Δηλαδή ένας καλός ήχος προέρχεται και από καλά λιμαρισμένα νύχια (να μην έχουν σχισίματα).  [Στο αριστερό χέρι δεν αφήνουμε νύχια. Τα ακροδάχτυλα του αριστερού χεριού πατούν στις χορδές καμπυλωτά]
 
Ενώ όμως όλοι συνειδητοποιούν τη σημασία που έχουν τα σωστά νύχια, πολλοί δεν γνωρίζουν πώς να προχωρήσουν στο σωστό τους φορμάρισμα…. 
Πολλοί νοιώθουν απογοητευμένοι όταν η κιθάρα τους ακούγεται διαφορετικά κάθε φορά που κόβουν τα νύχια τους.
Πάντως όλοι γνωρίζουν ότι το σχήμα, το τελείωμα και η κατάσταση των νυχιών τους καθορίζουν τον τόνο.
Είναι το σχήμα των νυχιών σας, παρά το μήκος τους, που κάνουν τον ήχο σας.
Άλλοι κιθαρίστες κρατάνε τα νύχια τους 1-2 χιλιοστά από το ακροδάκτυλο τους άλλοι πολύ περισσότερο , όπως φαίνεται στα συνημμένα Video.
Κανένας όμως κιθαρίστας δεν είναι ίδιος με κάποιον άλλο.
Ο τρόπος με τον οποίο ψαλιδίζει και λιμάρει  τα νύχια του κάποιος κιθαρίστας δεν είναι ακριβώς ο ίδιος με τον τρόπο που κάνετε τα δικά σας και εξαρτάται από το πώς αρπίζει ο καθένας την κιθάρα του και φυσικά την προσωπική του προτίμηση για το στυλ παιξίματος και τον παραγόμενο ήχο.
Επομένως οι πληροφορίες αυτές δεν  είναι μια οριστική απάντηση, ούτε αμετάβλητη περιγραφή.
Αυτό το άρθρο ίσως αποτελέσει ένα πιθανό σημείο εκκίνησης για αρχάριους αλλά και για τους προχωρημένους για να αφήσουν ένα σχόλιο για το πώς οι ίδιοι περιποιούνται τα νύχια τους.
Εγώ απλά έκανα ελεύθερη μετάφραση κάποια αποσπάσματα από τα συνημμένα Video, πήρα πληροφορίες από πολλές άλλες  πηγές αλλά και απ’ την δική μου πριν πολλά χρόνια εμπειρία (καθώς σήμερα παίζω μόνο με πένα).


Προτεινόμενο λιμάρισμα με το σωστό σμυριδόπανοΤο προτεινόμενο λιμάρισμα με το σωστό σμυριδόπανο/ γυαλόχαρτο επί των χορδών της κιθάρας, όπως δείχνει το Video που έχει υπότιτλους στα Γαλλικά/Αγγλικά , από ένα γνωστό κιθαρίστα κλασσικής κιθάρας , τον Thomas Viloteau: είναι τόσο παραστατικό που δεν χρειάζεται πλήρης μετάφραση.
Απλά οι κινήσεις των δακτύλων  επί του σμυριδόπανου να γίνονται με την τοποθέτηση του χεριού στη θέση που συνήθως παίζετε, τα δάκτυλα εναλλάξ όπως θα παίζατε ένα ακόρντο, μετά αρπεζέ ,μετά τρέμολο, μετά δυνατά/σιγανά….. και μετά ένα φινίρισμα με λίμα και χαρτί γυαλίσματος ώστε να μην ακούγεται καθόλου γρατσούνισμα.
Στο Video δεν αναφέρεται το πάχος του γυαλόχαρτου. Πιστεύω ότι πρέπει, ακόμα κι αν δεν είναι αυτό , να ξεκινήσετε με το Ρ500 - Ρ800. (νερογυαλόχαρτο)
 
! No longer available

 
Προϊόντα για καλά νύχια: Εδώ:·Κυρίως όμως Ασβέστιο και μαγνήσιο ……Συμπληρώματα Μαγνησίου
·Διάφορες φυσικές συνταγές για γερά νύχια: ΕΔΩ:
·Λίμες νυχιών: ΕΔΩ: Με τη λίμα να λιμάρεις λίγο και από το κάτω μέρος του νυχιού , ώστε να δημιουργείται όσο γίνετε λεία επιφάνεια για ήχο χωρίς γρατσουνίσματα.
·Guitar nail kits: ΕΔΩ:
Τρόποι κρούσεως των χορδών:
     a.)   Tirando: Σημαίνει ελεύθερο χτύπημα της χορδής χωρίς όμως το δάκτυλο που τη χτύπησε να στηριχθεί σε κάποια πλησιέστερη χορδή. Δείτε το
! No longer available
:
 
     b.)   Appoyando: Σημαίνει χτύπημα της χορδής όμως το δάκτυλο που τη χτύπησε να στηριχθεί στην πλησιέστερη χορδή (πχ χτυπώντας με τον δείκτη την χορδή G μετά το χτύπημα το δάκτυλο στηρίζεται στη χορδή D). Δείτε το
! No longer available
:
 
Τεχνικές Legato (Hammer On & Pulling Off)- Staccato –Sliding-Bending - percussiveΜε τον όρο Legato =’’Σύζευξη’’, εννοούμε την ένωση 2 φθογγόσημων διαφορετικής οξύτητας που τα εκτελούμε χωρίς καμιά διακοπή μεταξύ τους. Πχ χτυπούμε με το δεξί χέρι μια χορδή και με το 1ο δάκτυλο του αριστερού χεριού , αφήνουμε να ακουστεί ο ήχος της και απότομα θέτουμε το 2ο δάκτυλο στο επόμενο τάστο χωρίς όμως να ξαναχτυπήσουμε με το δεξί χέρι τη χορδή. Τότε η νότα αυτή ακούγεται ενωμένη με την πρώτη. Αυτό λέγεται και ‘’ανιόν legato’’ ή και Hammer On . Ενώ αν χτυπήσουμε πχ τη νότα G στην 1η χορδή και την αφήσουμε απότομα αυτό είναι το ‘’κατιόν legato’’ ή Pulling Off. Δείτε το
! No longer available
:
Με τον όρο Staccato = ‘’ξερό χτύπημα’’, εννοούμε να ακουστεί μια συγχορδία ξερή και το επιτυγχάνουμε διακόπτοντας τον ήχο της θέτοντας την παλάμη του δεξιού χεριού πάνω στις χορδές ή απομακρύνοντας τα δάκτυλα του αριστερού χεριού που είχαν σχηματίσει το ακόρντο. Δείτε το ! No longer available (Embedding disabled, limit reached):
Sliding = ‘’ολίσθηση’’. Χτυπάμε μια νότα και γλιστράμε σταθερά σε μια άλλη χωρίς να ξαναχτυπήσουμε. Δείτε το ! No longer available (Embedding disabled, limit reached) :
Bending = ‘’Σήκωμα χορδής’’ (δεν αφορά την κλασική κιθάρα με ναϋλον χορδές). Με την τεχνική αυτή (σπρώχνουμε τη χορδή πλάγια και αφήνουμε το δάκτυλο να επιστρέψει στην αρχική του θέση) παράγεται ένας χαρακτηριστικός ήχος (bluesy sound) που μπορεί να είναι οξύτερος από λίγα cents μέχρι και ένα τόνο.( Τέτοιον ήχο παράγουν εύκολα οι διατονικές φυσαρμόνικες). Δείτε το ! No longer available (Embedding disabled, limit reached) :


‘’Percussive fingerstyle"
‘’Percussive fingerstyle" είναι ένα στυλ  παιξίματος κιθάρας που βασίζεται σε απότομη κρούση των χορδών , καθώς και χτυπήματα με την παλάμη και τα δάχτυλα  τόσο τις χορδές όσο και το σώμα της κιθάρας .
Περισσότερα δείτε στο άρθρο : percussive guitar τεχνικές : ΕΔΩ :
Κλασσική  vsΑκουστικής κιθάρας
Στην κλασσική / Ακουστική κιθάρα τον ήχο τον παράγουμε και με τα δάχτυλά μας (εκτός από το υλικό κατασκευής της κιθάρας που παίζει σπουδαίο ρόλο στον ήχο)  .
Οι χορδές κρούονται είτε με νύχια είτε με πένα.
Όμως άλλο θέμα το να ακομπανιάρουμε jazz, άλλο θέμα το ακομπανιάρισμα σε λαϊκά & ρεμπέτικα με κλασική κιθάρα και άλλο θέμα το παίξιμο ρεπερτορίου κλασικής κιθάρας (πχ  πρελούδιο - φούγκα ).


44
Carbon Fibre Instruments
 
Το ανθρακόνημα (carbon fiber) είναι ένα πολύ ελαφρύ υλικό (συγκρινόμενο με ίδιο βάρος σιδήρου είναι το ίδιο ισχυρό !)

Μερικοί κατασκευαστές (δείτε πχ την : RainSong soundboards)  χρησιμοποιούν λίγες ποσότητες Carbon Fiber με άλλα σύνθετα υλικά για να παράγουν ένα καπάκι που είναι δύσκαμπτο σε όλη την επιφάνεια του .

Έτσι η ενέργεια από τη δόνηση μεταδίδεται σε όλη την επιφάνεια του καπακιού , σε αντίθεση με τα καπάκια με ράβδους αντιστήριξης . Επιπλέον , αυτά τα καπάκια ζυγίζουν ένα μικρό κλάσμα του αντίστοιχου ξύλινου με τις ράβδους αντιστήριξης.

Το αποτέλεσμα (σύμφωνα τουλάχιστον με τις διαφημίσεις των carbon fiber) είναι :
Κιθάρα με μεγαλύτερη ακουστική ένταση και καθαρό , λεπτομερή ήχο .
Μια πχ διαφήμιση είναι: ‘’The all-graphite soundboard will not belly, sink, or crack and the all-graphite neck will not warp with changes in climate……… the correct question is not “Which Bracing Pattern?” but “To Brace or Not To Brace?”’’ Δείτε το σχετικό Video με carbon fiber guitar ΕΔΩ:
https://www.youtube.com/watch?v=KHifDu-F79AΚι ένα άρθρο στα αγγλικά εδώ:

46
Επειδή δεν υπήρξε κάποια απάντηση, δίνω τη δική μου σ' όλα τα τεθέντα ερωτήματα:

47
https://www.youtube.com/watch?v=DS7ZxOsp9u0
 Εκπαιδευτικό.....μια προσπάθεια παιξίματος μελωδιών αυλού του Πανός(η πρώτη μελωδία - Negra Sombra - λόγω πνευματικών δικαιωμάτων , το βίντεο έχει αποκλειστεί από την Αγγλία) με διατονική φυσαρμόνικα, με τροποποιημένα τα γλωσσίδια της (από μένα) ώστε να παίζεται μινόρε φυσικό σε straight harp. Δείτε πως μπορείτε να τροποποιήσετε μια φυσαρμόνικα για να παίζει φυσικό μινόρε εδώ:

https://musiciandata.blogspot.gr/2016/05/minor-key.html
 

48
Εγώ πέταξα το iphone και πήρα την παλιά ''μπαχαντέλα'' του 92 και ταυτόχρονα έκανα δημόσια δήλωση στο προφίλ μου για αποχή 1 μηνός που το τήρησα απαρέγκλιτα χωρίς να μου λείψει. Έκτοτε μπαίνω μόνο για χρήσιμες αναρτήσεις (προγράμματα πεζοπορίας...)

49
Η σχέση των μελών με το kithara.gr είναι - τηρουμένων των αναλογιών - όπως και κάθε άλλη προσωπική μας σχέση. Έχει όμορφες, άσχημες αλλά και αδιάφορες περιόδους και το οτιδήποτε συμβαίνει φέρει και την προσωπική μας σφραγίδα και ευθύνη. Άρα διαφωνίες με νηφαλιότητα και όχι προσβολές ή trolling .
Τώρα όπως αναφέρω στο άρθρο μου  για το ‘’π’’ αυτό που ακούμε στα συνημμένα Video για το ‘’π’’  …..  δεν είναι το ‘’π’’ !!!!! αλλά η ερμηνεία του ‘’π’’ ή να το πω καλύτερα η ερμηνεία που δίνουν οι μουσικοί που το ερμηνεύουν στο καθ’ ένα από τα βίντεο αυτά.
Φυσικά θα μπορούσαν να γίνουν εύκολα και πολλές άλλες ερμηνείες (όπως ο κάθε μουσικός θα ήθελε), για παράδειγμα παίρνοντας το τετράγωνο κάθε ψηφίου του ‘’π’’ , την τετραγωνική του ρίζα του ‘’π’’ , τον λογάριθμο του ‘’π’’ ….κλπ
 

50
https://getcoldturkey.com/
....ένα πρόγραμμα που το ρυθμίζεις, έτσι ώστε να κλειδώνουν για όσο χρόνο επιθυμείτε,  οι ιστοσελίδες που σε ‘’ρουφάνε’’....
Δουλεύει στους  Chrome, Firefox, Opera και Safari (στους macOS),ενώ σε άλλους browsers τα μπλοκάρει πλήρως.
Άπαξ και θέσεις το χρονοδιακόπτη , αν δεν περάσει ο χρόνος, δεν θα μπορείς να τις επισκεφτείς


Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 20