Αποστολέας Θέμα: bugera την πάτησα  (Αναγνώστηκε 10686 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος johnjohn

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 143
    • Προφίλ
bugera την πάτησα
« στις: 21/02/16, 13:28 »
Γεια χαρά




Έχω έναν bugera 333xl και έπαθε κοκομπλόκο το switching του ,ενώ από τα κουμπιά του ενισχυτή όλα οκ το footswitch αν και λειτουργεί ,δεν λειτουργεί σε ορισμένες περιπτώσεις (όχι τυχαίες )


τεσπα πιστεύω είναι το atmega 8 που έχει και τα έχει παίξει (δεν έχει πρόβλημα όταν ζεσταίνεται, από την στιγμή που το ανοίξεις έχει συγκεκριμένη λάθος λειτουργικότητα και από ότι είδα στα schematics το footswitch καταλήγει σε pin του atmega διαφορετικά από αυτά που έχουν τα κουμπιά στον ενισχυτή για τις αντίστοιχες λειτουργίες )


έχω εγγύηση από μαγαζί εξωτερικού  ( το μουσικομαγαζο) απλά αυτοί έχουν πολιτική αν πειράξεις οτιδήποτε, από ότι μου είπαν ακυρώνεται η εγγύηση
εγώ την πρώτη βδομάδα που τον πήρα πολύ προσεχτικά άλλαξα προενισχυτριες ξεβιδώνοντας το back panel το διάτρητο.
το κουτί δεν το έχω ακουμπήσει ποτέ και ούτε προκειτε μάλλον διότι οι γνώσεις μου δεν φτάνουν ώστε να το κάνω με ασφάλεια


το ερώτημα είναι το στέλνω  αν δουν ότι έχω πειράξει κάτι ,το μανίκι πόσο θα πάει;
είναι κρίμα διότι ο ενισχυτής αν και 200 κιλά @αμαει






Αποσυνδεδεμένος saved

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 3705
  • play bass like a badass
    • Προφίλ
Απ: bugera την πάτησα
« Απάντηση #1 στις: 21/02/16, 15:07 »
Αν θες δοκιμασε το αλλο,και μακαρι να σου βγει.Την εγγυηση την δινει η bugera,και οχι το καταστημα,αρα βρες εναν επισημο αντιπροσωσπο στην Ελλαδα και πανε το σε αυτον.Δεν εχει σχεση που δεν το αγορασες απο αυτον.Δηλαδη αν καποιος μετακομησει,πρεπει να τρεχει πισω εκει που ζουσε?Καταλαβες?
The μπασό is the law

Αποσυνδεδεμένος Spyros Delta

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1117
  • Φύλο: Άντρας
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • SpyrosDeltaVideos
Απ: bugera την πάτησα
« Απάντηση #2 στις: 21/02/16, 15:26 »
Αν βαλεις πισω τις παλιες προενισχυτριες, θα φαινεται οτι εχει "πειραχτει"?  8)

Αποσυνδεδεμένος adr1anos

  • Συναλλαγές: (2)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 4476
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάρα πολλές ιδέες, πολύ λίγος χρόνος..
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • My LinkedIN Profile
Απ: bugera την πάτησα
« Απάντηση #3 στις: 21/02/16, 15:37 »
Η αλλαγή λυχνιών στους λαμπάτους σε καμία περίπτωση δεν ακυρώνει την εγγύηση, όπως η αλλαγή μελανιών δεν ακυρώνει την εγγύηση ενός εκτυπωτή.

Στείλε τον πίσω με την εγγύηση με μία λεπτομερή περιγραφή του προβλήματος, οι άνθρωποι που τον φτιάχνουν ξέρουν τι προκαλεί ποιά προβλήματα.
Απλά άνοιξε τα φτερά σου!.. Τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους.



→ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ DIY Άρθρων μου στο Kithara.gr 

Αποσυνδεδεμένος kkmspm (φλουτσ)

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1322
    • Προφίλ
    • Black Body Radiation
Απ: bugera την πάτησα
« Απάντηση #4 στις: 21/02/16, 15:39 »
οτι ειπε ο ανδριανος. δεν ακυρωνεται η εγγυηση με αλλαγη λαμπων

Αποσυνδεδεμένος Spyros Delta

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1117
  • Φύλο: Άντρας
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • SpyrosDeltaVideos
Απ: bugera την πάτησα
« Απάντηση #5 στις: 21/02/16, 15:40 »
Η αλλαγή λυχνιών στους λαμπάτους σε καμία περίπτωση δεν ακυρώνει την εγγύηση, όπως η αλλαγή μελανιών δεν ακυρώνει την εγγύηση ενός εκτυπωτή.

Στείλε τον πίσω με την εγγύηση με μία λεπτομερή περιγραφή του προβλήματος, οι άνθρωποι που τον φτιάχνουν ξέρουν τι προκαλεί ποιά προβλήματα.
Ναι σωστα δεν το σκεφτηκα.
Αναλωσιμες ειναι οι λαμπες.
Ερωτηση. Μηπως γραφει με τιποτα "ψιλα γραμματα" στις εγγυησεις γενικα, οτι πρεπει να γινεται η αντικατασταση τους απο την αντιπροσωπεια? Δεν νομιζω, ε?

Αποσυνδεδεμένος panixgr

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2698
  • Φύλο: Άντρας
  • Συνταξιούχος Thrasher
    • Προφίλ
Απ: bugera την πάτησα
« Απάντηση #6 στις: 21/02/16, 16:05 »
Στην περίπτωση της κιθάρας μου και την περιπέτεια που παίχτηκε με τους Γότθους, τα πράγματα δεν ήταν τόσο ρόδινα, είδαν χρώμα που είχε φύγει απο βίδα του μπράτσου και αμέσως ανακύρηξαν μονομερώς οτι η κιθάρα ήταν εκτός εγγύησης. Γιατί βέβαια να εκπίπτει η εγγύηση στην περίπτωση της βίδας του μπράτσου, ή του τονισμού (intonation) αλλά όχι του nut (εξίσου επικίνδυνο για καταστροφή των σπειρών, αλλά υποτίθεται αναγκαίου ωστε να αλλάξει κανείς χορδές) δεν το καταλαβαίνω.
Η λογική τους είναι η εξής :
- Δεν μπορείς να επιστρέψεις προϊόν αν το χρησιμοποιήσεις
- Αν το χρησιμοποιήσεις τότε θα βρούν κάτι άγραφο εκ των υστέρων για τον Α,Β λόγο ωστε να ακυρώσουν την εγγύηση, και αυτό γιατί οι όροι της εγγύησης ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ με σαφήνεια. Έψαχνα ολόκληρες μέρες για να βρω τους όρους της εγγύησης είτε της Ibanzez είτε του Τχομαν, χωρίς να καταλήξω παρα σε ασάφειες και γενικότητες. ΠΟΥΘΕΝΑ δεν αναφερόταν λίστα εργασιών που επιτρέπεται να κάνει ο χρήστης και λίστα εργασιών απαραίτητα απο επίσημο σέρβις. Τίποτα.
- Δεν μπορείς να εντοπίσεις οτιδήποτε αν δεν το χρησιμοποιήσεις, ή αν δεν σιγουρευτείς οτι το πρόβλημα δεν έγκειται στην κακή χρήση/ρύθμιση. Στην 2η περίπτωση συνήθως χάνεις και την εγγύηση.

Δεν ξέρω μακάρι να βρει ο φίλος την λύση, αλλά ίσως το σενάριο του οτι ότι είναι αναλώσιμο μας δίνει το ελεύθερο να κάνουμε επεμβάσεις ίσως να μην περάσει. Ίσως να απαιτούν σέρβις απο πιστοποιημένο επίσημο επισκευαστή (πιάσε το αυγό...).

Θα είναι και τεράστια η ταλαιπωρία και η ασυνενοησία, πάντα μιλώντας απο την ίδια προσωπική εμπειρία. Στην θέση του johnjohn θα κοιτούσα να το φτιάξω με κάποιο τρόπο. Ίσως κάποια σχέδια απο τον κατασκευαστή να ήταν καλή ιδέα.
« Τελευταία τροποποίηση: 21/02/16, 18:11 από panixgr »

Αποσυνδεδεμένος panixgr

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2698
  • Φύλο: Άντρας
  • Συνταξιούχος Thrasher
    • Προφίλ
Απ: bugera την πάτησα
« Απάντηση #7 στις: 21/02/16, 16:09 »
JohnJohn μπορεις να φέρεις τον ενισχυτή σε stock κατάσταση με μηδενικά ίχνη επέμβασης? Αν ναι, και είσαι 100% σίγουρος για αυτό, ΤΙΠΟΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΙΧΝΕΙ επέμβαση, τότε ίσως κάνε μια προσπάθεια. Διαφορετικά, θα σε χρεώσουν και για τα μεταφορικά, θα σε γδάρουν στην επισκευή, και ίσως σου επιστρέψουν τον ενισχυτή στην ίδια ή χειρότερη κατάσταση.... τουλάχιστον έτσι το βλέπω εγώ...

Αποσυνδεδεμένος johnjohn

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 143
    • Προφίλ
Απ: bugera την πάτησα
« Απάντηση #8 στις: 21/02/16, 17:50 »
δυστυχώς για μας  αλλά αυτή είναι η πολιτική του καταστήματος αυτού.
μπορεί να μας φαίνεται παράλογη αλλά από ότι με ενημέρωσαν παλιότερα έτσι έχουν τα πράγματα και είναι κάτι που το έμαθα αφού είχα αλλάξει προενισχύτριες
γενικά αν έχεις ακουμπήσει εκεί μέσα φαίνεται αν θέλει κάποιος να το ψάξει πολύ κάτι θα βρει
υποθέτω


έμενα η απορία μου είναι το ποσό που θα χρεωθώ αν το στείλω και δεν γίνει δωρεάν
20+20+ επισκευή?
ξέρει κανείς
θα ρωτήσω και την κατασκευάστρια
διότι μάλλον θα χρειαστεί ανταλλακτικό (τσιπάκι ή πλακέτα)



« Τελευταία τροποποίηση: 21/02/16, 17:52 από johnjohn »

Αποσυνδεδεμένος panixgr

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2698
  • Φύλο: Άντρας
  • Συνταξιούχος Thrasher
    • Προφίλ
Απ: bugera την πάτησα
« Απάντηση #9 στις: 21/02/16, 18:20 »
http://music-electronics-forum.com/t33936/

btw πόσο κάνει μόνο το footswitch?
« Τελευταία τροποποίηση: 21/02/16, 18:23 από panixgr »

Αποσυνδεδεμένος modfori

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1866
  • less gain .. more grain!
    • Προφίλ
Απ: bugera την πάτησα
« Απάντηση #10 στις: 21/02/16, 18:30 »
βάλε τις μαμίσιες λάμπες , πέρνα με έναν μαύρο μαρκαδόρο τις βίδες , πακέταρέ τον και στείλε τον πίσω.

παρεμπιπτόντως ,όταν είχα στείλει για επισκευή ενισχυτή από το thomann δε μου είπαν τίποτα σχετικό (τον έιχα ανοίξει για να αλλάξω λάμπες) και μάλιστα που ,αφού τον τσέκαραν , είδαν πως δεν έχει πρόβλημα στη λειτουργία του και δε με χρέωσαν τίποτα ούτε για τα πήγαινε-έλα ούτε για τον έλεγχο.
Life is a lot like Blues,
it's Best when you Improvise!

Αποσυνδεδεμένος Απόλλων

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 5861
  • Φύλο: Άντρας
  • Μονίμως προβληματικός...
    • Προφίλ
Απ: bugera την πάτησα
« Απάντηση #11 στις: 21/02/16, 20:52 »
Αφού (αν κατάλαβα καλά) το πρόβλημα είναι ουσιαστικά στον ποδοδιακόπτη και όχι στον ενισχυτη αυτόν καθ' εαυτού, γιατί δεν συζητάς κατ' αρχήν με το κατάστημα να δεις μήπως μπορείς να επιστρέψεις μόνο τον ποδοδιακόπτη...;
Διψάς και δεν το ξέρεις...

Αποσυνδεδεμένος johnjohn

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 143
    • Προφίλ
Απ: bugera την πάτησα
« Απάντηση #12 στις: 21/02/16, 21:35 »
κατά πάσα  πιθανότητα το πρόβλημα δεν είναι στο footswitch (λειτουργούν όλα τα switch αλλά υπό ορισμένες συνθήκες  ) αλλά αξίζει να το ψάξω παραπάνω με την λογική που λειτουργεί μπας και ,απλά δεν είναι το συνηθισμένο πετάλι ενισχυτή...




http://forum.highlyliquid.com/attachment.php?attachmentid=198&stc=1&d=1319884835







http://bmamps.com/Schematics/Bugera/Bugera_333XL_Effects_Module_Schematic.pdf


δες κάτω αριστερά αυτό που έλεγα





Αποσυνδεδεμένος sfanfan

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 640
  • Φύλο: Άντρας
    • Facebook profile
    • Προφίλ
Απ: bugera την πάτησα
« Απάντηση #13 στις: 22/02/16, 11:12 »
Βασικά, πόσο καιρό έχεις τον ενισχυτή; Αν τον έχεις κάτω από μήνα, ο thomann στον αλλάζει, χωρίς ερωτήσεις. Αν τον έχεις μέσα στα 3 χρόνια που ο thomann δίνει εγγύηση απλά επικοινωνείς με το ελληνικό τμήμα πωλήσεων και τους εξηγείς τι ακριβώς συμβαίνει. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να υπάρχει κουτοπονηριά σε κάτι τόσο απλό.. Εγώ σε παρόμοιο πρόβλημα που είχα, είδα πάρει ένα Orange σύστημα για τις λάμπες δεν θυμάμαι πώς το λένε το οποίο ήταν προβληματικό, πρώτα ενημέρωσα τον thoman, μετά έστειλα αναλυτικά το πρόβλημα στην orange, με φωτογραφίες κτλ. Από εκεί και πέρα, αφού οι οδηγίες της Orange δεν οδήγησαν πουθενά, μου είπαν οι ίδιοι να το στείλω πίσω από εκεί που το πήρα, οπότε πολύ απλά είχα ενημερώσει τον thomann για το πρόβλημα, τους ενημέρωσα και για την επικοινωνία με την Orange και το έστειλα πίσω, εννοείται με καμία χρέωση δική μου. Μάλιστα μου έγινε άμεσα refund το ποσό στο λογαριασμό μου, το ίδιο και με ένα pedaltrain Volto. Αυτό που έχω καταλάβει, είναι ότι απλά τέτοια καταστήματα δεν κάθονται να ασχοληθούν με μικροπροβλήματα σε μικροπελάτες όπως εμάς για αυτό και υπάρχει συγκεκριμένο πλάνο του τι γίνεται σε κάθε περίπτωση. Το να προσπαθήσεις να κοροϊδέψεις τον thoman ή οποιοδήποτε thoman, είναι σαν το παιδάκι που πάει τη φέρει στη μαμά του..
Από τη στιγμή που έχεις ένα υπαρκτό πρόβλημα, γράψε αναλυτικά και με όσα περισσότερα στοιχεία το πρόβλημα σου, στείλτο στον thoman και στην Bugera, και θα σου πούνε τι να κάνεις. Εγώ θα δοκίμαζα αυτό πριν δώσω λεφτά για το οτιδήποτε. Αν το πρόβλημα είναι στη σειρά του συγκεκριμένου ενισχυτή σίγουρα θα το έχουν ξανασυναντήσει οπότε θα σου πούνε refund, ή καινούργιο. Αν το πρόβλημα είναι μοναδικό και πρωτοφανές, ίσως κάποιος τεχνικός τους ασχοληθεί να το δει -ότι το πρόβλημα υπάρχει, όχι να κάτσει να το φτιάξει. Το επιβεβαιώνει και απλά πάνε στην ερώτηση refund ή καινούργιο.
White noise

Αποσυνδεδεμένος panixgr

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2698
  • Φύλο: Άντρας
  • Συνταξιούχος Thrasher
    • Προφίλ
Απ: bugera την πάτησα
« Απάντηση #14 στις: 22/02/16, 12:22 »
Το να προσπαθήσεις να κοροϊδέψεις τον thoman ή οποιοδήποτε thoman, είναι σαν το παιδάκι που πάει τη φέρει στη μαμά του..
δεν ξέρω πολλές μανάδες που να προσπαθούν να κλέψουν τα χρήματα απο τις τσέπες των μικρών παιδιών τους.

Αποσυνδεδεμένος adr1anos

  • Συναλλαγές: (2)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 4476
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάρα πολλές ιδέες, πολύ λίγος χρόνος..
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • My LinkedIN Profile
Απ: bugera την πάτησα
« Απάντηση #15 στις: 22/02/16, 12:40 »
Βασικά, πόσο καιρό έχεις τον ενισχυτή; Αν τον έχεις κάτω από μήνα, ο thomann στον αλλάζει, χωρίς ερωτήσεις. Αν τον έχεις μέσα στα 3 χρόνια που ο thomann δίνει εγγύηση απλά επικοινωνείς με το ελληνικό τμήμα πωλήσεων και τους εξηγείς τι ακριβώς συμβαίνει.
..και τον πρώτο χρόνο δεν πληρώνεις μεταφορικά εμπρός-πίσω για το service.

Απλά άνοιξε τα φτερά σου!.. Τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους.



→ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ DIY Άρθρων μου στο Kithara.gr 

Αποσυνδεδεμένος sfanfan

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 640
  • Φύλο: Άντρας
    • Facebook profile
    • Προφίλ
Απ: bugera την πάτησα
« Απάντηση #16 στις: 22/02/16, 12:46 »
Μα κανένας δεν κοροϊδεύει κανένα, δεν μπορώ να καταλάβω πραγματικά. Κατανοώ ότι έχεις μία άσχημη εμπειρία από τον thoman, αλλά γιατί κάποιος να κλέβει τα χρήματά σου(μας) όταν σου (μας) προσφέρει συγκεκριμένο πλαίσιο αντικατάστασης αλλαγής του ελλατωματικού προϊόντος; Και μάλιστα όταν αυτό το πλαίσιο το ορίζει και η Ε.Ε. Anyway έχεις την άποψη σου και έχω τη δική μου, όπως έχω ξαναπεί από τις εμπειρίες του ο καθένας βγάζει και άποψη. Να σου πω τι είναι κλεψιά; Το συνοικιακό μαγαζί της γειτονιάς μου, που όταν πήγα να πάρω την πρώτη μου κιθάρα και να ξεκινήσω, μου πούλησε μία Aria Pro II σπασμένη και μεταχειρισμένη για καινούργια. Βέβαια δεν ήξερα τότε, και όταν πήγα μετά από καιρό να δω τι και πως μου σφύριζε αλήτικα. Εν τέλη αυτός έχασε, γιατί εγώ έτυχε να γίνω λάτρης της εξάχορδης και φυσικά δεν αγόρασα από αυτόν ξανά ούτε χορδές, οπότε αυτό το θεωρώ κλεψιά και κακό επαγγελματισμό. Αλλά ερχόμαστε σε αυτό που είπα και πιο πάνω, οι εμπειρίες του καθενός.
« Τελευταία τροποποίηση: 22/02/16, 12:50 από sfanfan »
White noise

Αποσυνδεδεμένος panixgr

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2698
  • Φύλο: Άντρας
  • Συνταξιούχος Thrasher
    • Προφίλ
Απ: bugera την πάτησα
« Απάντηση #17 στις: 22/02/16, 14:43 »
Κατανοώ ότι έχεις μία άσχημη εμπειρία από τον thoman, αλλά γιατί κάποιος να κλέβει τα χρήματά σου(μας) όταν σου (μας) προσφέρει συγκεκριμένο πλαίσιο αντικατάστασης αλλαγής του ελλατωματικού προϊόντος;
Το παραπάνω "σου" στην δκή μου περίπτωση ουδέποτε προσφέρθηκε απο τον thoman. Δεν έλυσαν το πρόβλημα, απέτυχαν να παρέχουν την ελάχιστη γραφειοκρατία-τεκμηρίωση και όταν άρχισε η υπόθεση να πέφτει σε επαναλαμβανόμενους βρόχους, έριξα μαύρη πέτρα και προτίμησα να επενδύσω τον χρόνο μου και ένα μικρό υποπολαπλάσιο των χρημάτων που θα ξόδευα σε δικηγόρους, ώστε να λύσω το πρόβλημα. Πιάστηκαν στο ότι είχα ξεβιδώσει τις βίδες του μπράτσου (η Ibanez το πολυεργαλείο ΤΙ ΤΟ ΔΙΝΕΙ ΤΟΤΕ?), απέτυχαν να ορίσουν με σαφήνεια τα όρια της επιστροφής και της εγγύησης, ενάλλασαν τις 2 έννοιες με φοβερή κουτοπονηριά, ακόμη απέτυχαν να τεκμηριώσουν τις εργασίες που έκαναν στο όργανο, αλλά και να τις κοστολογήσουν, έκαναν ένα χαζο-setup (on good will), και απέτυχαν να λύσουν το προβλημα στην αιτία του, και το ειρωνικό σε σχέση με αυτό που είπες είναι οτι την έστειλα πίσω με μια ΠΛΗΘΩΡΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΕΩΝ, και ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΠΟΝΗΡΙΑ, και αυτό που εισέπραξα ήταν παιδαριώδεις απαντήσεις και δικαιολογίες απο δάφορες Ρουμάνες και Τσέχες νοικοκυρές. (Eχω κρατήσει όλη την αλληλογραφία). Το οτι "πονηρεύτηκα" με την υπόθεση johnjohn δεν θα ήταν η δική μου φυσική αντιμετώπιση αν δεν είχα την εμπειρία με το συγκεκριμένο μαγαζί.

Και μάλιστα όταν αυτό το πλαίσιο το ορίζει και η Ε.Ε.
Οταν είχα παρόμοιο θέμα με τον Τρίμμη, του πήγα τον νόμο τυπωμένο, και έκανε την αντικατάσταση. Στην .... μητέρα μας Thomann βέβαια, αν δεν σκάσεις μύτη με καταγγελία στην ευρωπαϊκή αρχή προστασίας του καταναλωτή και αν δεν δαπανήσεις άπειρο χρόνο σε γραφειοκρατία δεν καταφέρνεις τίποτε. Μάλιστα οι θρασύτατοι Γότθοι (γιατί οι Ρουμάνες και οι Τσέχες καταβάθος ήξεραν οτι έχω δίκιο) με προκαλούσαν κιόλας να τους κάνω καταγγελία.....

Έφτιαξα την κιθαρούλα μου μόνος μου, και μετά με την βοήθεια του Μιμη manmadeguitars, και δεν ξανακοίταξα πίσω. Αλλά η ταλαιπωρία ήταν απίστευτη.

Και ερωτώ, είναι χειρότερα να ψωνίζεις απο τον ελληναρά που ξέρεις εκ των προτέρων οτι θα σε εξαπατήσει και γνωρίζεις οτι φέρνεις στις πλατες σου όλο το βάρος της απόφασής σου, ή απο τον κάθε Thomann για τον οποίο μέχρι να συνειδητοποιήσεις οτι είναι ίδιος και χειρότερος απο τον ελληνάρα θα έχεις χάσει επιπλέον πολύτιμο χρόνο?
« Τελευταία τροποποίηση: 22/02/16, 15:38 από panixgr »

Αποσυνδεδεμένος adr1anos

  • Συναλλαγές: (2)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 4476
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάρα πολλές ιδέες, πολύ λίγος χρόνος..
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • My LinkedIN Profile
Απ: bugera την πάτησα
« Απάντηση #18 στις: 22/02/16, 15:18 »
Νομίζω μία περίπτωση κακής εξυπηρέτησης δεν αρκεί για να αποκαθηλώσει πολλές περιπτώσεις άριστης εξυπηρέτησης. Όπως έχω ξαναπεί, καλό είναι να μην γενικεύουμε.
Απλά άνοιξε τα φτερά σου!.. Τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους.



→ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ DIY Άρθρων μου στο Kithara.gr 

Αποσυνδεδεμένος Mistral

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 861
  • 7 se pairnei aristera, mhn to zorizeis...
    • Προφίλ
Απ: bugera την πάτησα
« Απάντηση #19 στις: 22/02/16, 16:06 »
Εμένα οι εντυπώσεις μου από το 'μαγαζί' είναι ανάμεικτες... Ξεκινάμε από ένα πεταλάκι το οποίο είχε πρόβλημα. Το έστειλα στο τρίμηνο πίσω και μου είπαν πως θα το δουν και πως θ'απαντήσουν μέχρι την επόμενη εβδομάδα. Την επόμενη εβδομάδα (σε ερώτησή μου) απάντησαν το ίδιο, την μεθεπόμενη εβδομάδα (σε νέα ερώτησή μου) πάλι το ίδιο ώσπου μου κατάφεραν να βγάλουν τον Ελληνάρα που έχω κρυμμένο μέσα μου για τέτοιες περιπτώσεις. Γενικότερα με κορόιδευαν, ενώ έπρεπε αν μη τι άλλο να αντικαταστήσουν το προϊόν. Αφού λοιπόν ακολούθησαν πολλά e-mails, έστειλα ένα τελευταίο μαζικό e-mail σε όλα τα τμήματα του μαγαζιού, αναφέροντας όλους τους υπαλλήλους (ονόματα) και την κοροϊδία τους, επισυνάπτοντας φυσικά όλα τα e-mails. Μετά από κανά μήνα λοιπόν, αναγκάστηκαν να μου πιστώσουν πίσω τα χρήματα.

Σε λάθος παραγγελία όμως την επόμενη φορά (δικό μου λάθος), τους επέστρεψα σακουλάκι με 12 πένες fender :) :) :) :) (αφού η πολιτική τους είναι αυτή και δέχονται επιστροφές). Μου πίστωσαν και τα μεταφορικά (σύνολο 8Ε) (ναι είναι πολύ αστείο το γεγονός πως επέστρεψα τις ... πένες!)... Μάλιστα με ρώτησαν ποιος ο λόγος που θέλω να τις στείλω πίσω και τους είπα ξεκάθαρα πως 'έκανα λάθος στον τύπο και δεν μου έκαναν'. Μεταξύ μας, αν δεν την είχαν 'κάνει' με το πεταλάκι δεν θα τις επέστρεφα.

@johnjohn
Δεν βλέπω πως έχεις επιλογές. Απλά βάλε τις παλιές λάμπες πίσω ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ και στείλε τον πίσω για επισκευή. Ας μην προδικάζουμε το αποτέλεσμα. Ειδάλλως, βρες έναν καλό τεχνικό εδώ και δώστου τον, αλλά δε νομίζω πως προσωπικά θα το έκανα αυτό.

Νομίζω μία περίπτωση κακής εξυπηρέτησης δεν αρκεί για να αποκαθηλώσει πολλές περιπτώσεις άριστης εξυπηρέτησης. Όπως έχω ξαναπεί, καλό είναι να μην γενικεύουμε.
+1000

Γι'αυτό άλλωστε συνεχίζω να συναλλάσομαι με το εν λόγω κατάστημα, αν και πλέον αγοράζω αρκετά από Ελλάδα. Ειδικότερα τώρα που αντίστοιχο μεγάλο κατάστημα έχει αντίστοιχες τιμές με τον Γερμανό, τον προτιμώ... (αν φυσικά έχει τα προϊόντα που θέλω). Αυτά :)
Απ'τους τυφώνες κι αν γλυτώσεις, στην στενομυαλιά των στεριανών, θε να πελαγώσεις

Αποσυνδεδεμένος sfanfan

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 640
  • Φύλο: Άντρας
    • Facebook profile
    • Προφίλ
Απ: bugera την πάτησα
« Απάντηση #20 στις: 22/02/16, 16:26 »
Φίλε @panixgr  μήπως είσαι ο Μίμης manmadeguitars?;? :P Χιούμορ, μην μου θυμώσεις, πες ότι είμαι ο Πέτρος Ναλμπάντης αν θες, for the sake of laughing. Όπως και να έχει, καταλαβαίνω απόλυτα την αγανάκτησή σου. Μπορεί να έλεγα και εγώ τα ίδια αν περνούσα αυτό που πέρασες, απλά προσωπικά δεν μου έτυχε, μάλιστα είχα άριστη συνεργασία κάθε φορά που χρειάστηκε. Θεωρώ πάντως ότι σαν καταναλωτές έχουμε πλαίσιο (ευτυχώς ακόμη ευρωπαϊκό) το οποίο μας προστατεύει σε οποιαδήποτε αγορά μας είτε από κατάστημα εσωτερικού ή εξωτερικού, καλά θα είναι να το γνωρίζουμε και να κάνουμε χρήση αυτού. Προσωπικά, δεν είμαι τύπος της μαϊμουτσινιάς και όποτε έχω δίκαιο, απλά το διεκδικώ με τις νόμιμες διαδικασίες, και χαμένος ακόμα δεν βγήκα. Μάλιστα όσο και κάποιοι Έλληνες επιχειρηματίες αρχίζουν να λειτουργούν στα Ευρωπαϊκά πλαίσια (τιμές, προσφερόμενες υπηρεσίες κτλ) δείχνει ότι μάλλον στο εξωτερικό κάτι κάνουν καλά για να το "αντιγράφουμε" εν μέρη. Δεν λέω για τον thomann και τον κάθε thomann, αλλά για τη νοοτροπία (το είχαμε συζητήσει και σε άλλο ποστ παλαιότερα, νομίζω και εκεί είχαμε αντίθετες απόψεις :P ). Είναι ωραίο, αν δεν έχουμε μπερδέψει το φίλο που έκανε το ποστ, να υπάρχουν διάφορες απόψεις επί του θέματος.
« Τελευταία τροποποίηση: 22/02/16, 16:28 από sfanfan »
White noise

Αποσυνδεδεμένος panixgr

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2698
  • Φύλο: Άντρας
  • Συνταξιούχος Thrasher
    • Προφίλ
Απ: bugera την πάτησα
« Απάντηση #21 στις: 22/02/16, 16:42 »
Φίλε @panixgr  μήπως είσαι ο Μίμης manmadeguitars?;? :P Χιούμορ, μην μου θυμώσεις, πες ότι είμαι ο Πέτρος Ναλμπάντης αν θες, for the sake of laughing. Όπως και να έχει, καταλαβαίνω απόλυτα την αγανάκτησή σου. Μπορεί να έλεγα και εγώ τα ίδια αν περνούσα αυτό που πέρασες, απλά προσωπικά δεν μου έτυχε, μάλιστα είχα άριστη συνεργασία κάθε φορά που χρειάστηκε. Θεωρώ πάντως ότι σαν καταναλωτές έχουμε πλαίσιο (ευτυχώς ακόμη ευρωπαϊκό) το οποίο μας προστατεύει σε οποιαδήποτε αγορά μας είτε από κατάστημα εσωτερικού ή εξωτερικού, καλά θα είναι να το γνωρίζουμε και να κάνουμε χρήση αυτού. Προσωπικά, δεν είμαι τύπος της μαϊμουτσινιάς και όποτε έχω δίκαιο, απλά το διεκδικώ με τις νόμιμες διαδικασίες, και χαμένος ακόμα δεν βγήκα. Μάλιστα όσο και κάποιοι Έλληνες επιχειρηματίες αρχίζουν να λειτουργούν στα Ευρωπαϊκά πλαίσια (τιμές, προσφερόμενες υπηρεσίες κτλ) δείχνει ότι μάλλον στο εξωτερικό κάτι κάνουν καλά για να το "αντιγράφουμε" εν μέρη. Δεν λέω για τον thomann και τον κάθε thomann, αλλά για τη νοοτροπία (το είχαμε συζητήσει και σε άλλο ποστ παλαιότερα, νομίζω και εκεί είχαμε αντίθετες απόψεις :P ). Είναι ωραίο, αν δεν έχουμε μπερδέψει το φίλο που έκανε το ποστ, να υπάρχουν διάφορες απόψεις επί του θέματος.

Πλάκα πλάκα η τύχη που είχα με τον Μίμη ήταν πραγματικά αναπάντεχη.... 4 μήνες να πολεμάω με τους Γότθους 1000μετρα μακριά, και η λύση να είναι 700 μέτρα κοντά (η απόσταση απο το σπίτι μου Παπαγου μέχρι το μαγαζί του Μίμη στο blue peach στον Χολαργό - φοβερός μάστορας - και μιλάει κάποιος (εγώ) που απέφευγα το οτιδήποτε ελληνικό-μαστορικό σαν ο διάολος το λιβάνι).
« Τελευταία τροποποίηση: 22/02/16, 16:44 από panixgr »

Αποσυνδεδεμένος adr1anos

  • Συναλλαγές: (2)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 4476
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάρα πολλές ιδέες, πολύ λίγος χρόνος..
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • My LinkedIN Profile
Απ: bugera την πάτησα
« Απάντηση #22 στις: 22/02/16, 17:36 »
Τελικά στην Ζωή ισχύει πάντα το "some you win, some you loose"..
Απλά άνοιξε τα φτερά σου!.. Τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους.



→ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ DIY Άρθρων μου στο Kithara.gr 

Αποσυνδεδεμένος panixgr

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2698
  • Φύλο: Άντρας
  • Συνταξιούχος Thrasher
    • Προφίλ
Απ: bugera την πάτησα
« Απάντηση #23 στις: 23/02/16, 09:20 »
Τελικά στην Ζωή ισχύει πάντα το "some you win, some you loose"..

χε χε, εξαρτάται και απο το πόσο ρισκαδόρος είσαι στην ζωή. Προσωπικά στα 50 μου(παρα κάτι) αντι να ρισκάρω με γρήγορα αυτοκίνητα και εξωτικές χορεύτριες, προτιμώ να ρισκάρω με πιο ασφαλείς ενασχολήσεις  :D

Αποσυνδεδεμένος Απόλλων

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 5861
  • Φύλο: Άντρας
  • Μονίμως προβληματικός...
    • Προφίλ
Απ: bugera την πάτησα
« Απάντηση #24 στις: 23/02/16, 13:30 »
φίλε, panixgr, μού κάνουν πραγματικά εντύπωση τα γραφομενα σου σχετικά με το χειρισμό της επιστροφής της κιθάρας σου από τον Thomann. Προσωπικά έχω κάνει αρκετές αγορές από τον Thomann τα τελευταία χρόνια και έχω επιστρέψει 3-4 πράγματα τα οποία είτε ήταν ελαττωματικά εξ' αρχής είτε παρουσίασαν πρόβλημα στην πορεία. Σε μία μόνο επιστροφή υπήρξε κάποιο ζήτημα, και αυτό ήταν δικό μου λάθος γιατί δεν έκανα σαφές στο αρχικό μου email ότι το πετάλι είχε πρόβλημα. Όταν ξανακοίταξα το συγκεκριμένο email, είδα ότι είχαν δίκιο και προσφέρθηκα να πληρώσω τα μεταφορικά για την επιστροφή. Η απάντησή τους ήταν ότι δεν υπήρχε λόγος να επιβαρυνθώ εγώ, από τη στιγμή που το πετάλι είχε όντως πρόβλημα. Μάλιστα σε μία τουλάχιστον από αυτές τις περιπτώσεις, η επιστροφή των χρημάτων έγινε την αμέσως επόμενη μέρα που επέστρεψα το προϊόν, αν και είναι βέβαιο ότι δεν είχαν παραλάβει ακόμα το πακέτο μου. Σε όλες τις περιπτώσεις είχα φυσικά χρησιμοποιήσει τα εν λόγω προϊόντα (πώς αλλιώς θα καταλάβει κανείς αν υπάρχει πρόβλημα;), οπότε θα έλεγα ότι ο ισχυρισμός ότι "δεν μπορείς να επιστρέψεις προϊόν αν το χρησιμοποιήσεις" προφανώς και δεν ισχύει, ούτε στον Thomann ούτε και σε κανένα άλλο κατάστημα που γνωρίζω.

Kατανοώ την απογοήτευσή σου αν όντως τα πράγματα έγιναν όπως τα περιγράφεις. Διατηρώ όμως κάποιες επιφυλάξεις σχετικά με το τι ακριβώς έγινε, όπως άλλωστε κάνω πάντα όταν ξέρω μόνο τη μία πλευρά της ιστορίας. Aυτό που μπορώ να πω με σιγουριά από τη δική μου εμπειρία είναι ότι γενικά δείχνουν καλή διάθεση προκειμένου να επιλύσουν τυχόν προβλήματα και μάλιστα (με βαση τη δική μου εμπειρία πάντα) σε μεγαλύτερο βαθμό απὀ ό,τι άλλα Γερμανικά ή Γαλλικά καταστήματα. Σε κάθε περίπτωση νομίζω ότι καθολικές γενικεύσεις με βάση ένα μόνο περιστατικό καθώς και εμπαθείς χαρακτηρισμοί του τύπου "Γότθοι" δεν  χρειάζονται ούτε βοηθούν σε τίποτα. Και αν μη τι άλλο, αν αυτός ήταν ο συνήθης τρόπος αντιμετώπισης των πελατών που θέλουν να επιστρέψουν κάτι, θα είχαμε πολύ περισσότερα τέτοια φαινόμενα και αναφορές παρόμοιων περιστατικών από αγανακτισμένους αγοραστές.
Διψάς και δεν το ξέρεις...

 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
bugera

Ξεκίνησε από dunkan Ενισχυτές

5 Απαντήσεις
3666 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 29/08/08, 03:03
από Jezus
BUGERA V22

Ξεκίνησε από riffraff « 1 2 3 » Ενισχυτές

58 Απαντήσεις
20755 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 29/03/12, 13:30
από adr1anos
bugera v55

Ξεκίνησε από markos_geo Ενισχυτές

3 Απαντήσεις
3168 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 08/11/10, 01:43
από tech21man
Bugera Trirec

Ξεκίνησε από theblind Ενισχυτές

3 Απαντήσεις
2425 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 20/07/11, 01:19
από vaig3
5 Απαντήσεις
3160 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 30/08/11, 22:09
από metalmike
6 Απαντήσεις
3375 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 24/03/12, 14:13
από adr1anos
3 Απαντήσεις
2407 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 23/08/12, 13:19
από metalmike
Bugera v5 noise?

Ξεκίνησε από zoel Ενισχυτές

7 Απαντήσεις
3525 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 09/11/12, 10:27
από zoel
22 Απαντήσεις
6261 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 27/01/15, 16:40
από adr1anos
31 Απαντήσεις
13832 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 16/04/16, 00:42
από Romanos1000