1
Αθλητισμός / Re:Οι χειρότερες στιγμές των Ολυμπιακών
« στις: 02/09/04, 16:55 »
Οι συγχρονοι Ολυμπιακοι Αγωνες εχουν γινει ενα τεραστιο πεδιο οικονομικου ανταγωνισμου εταιρειων σε διαφορους τομεις.
α)Εταιρειες αθλητικων ειδων(adidas,puma,diadora,fila,k.l.p) που επενδυουν σε διαφημιστικη προβολη μεσω των αθλητων που παιρνουν μεταλλια.
β)Κατασκευαστικες εταιρειες που ανταγωνιζονται στο επιπεδο της κατασκευης των διαφορων αθλητικων εγκαταστασεων ... γηπεδων, κολυμβητηριων, γυμναστηριων κ.λ.π.
γ)Εταιρειες πληροφορικης που ανταγωνιζονται στο επιπεδο της εκδοσης των αποτελεσματων, στατιστικων, επιδοσεων κ.λ.π
δ)Εταιρειες τηλεοπτικης μεταδοσης που αναλαμβανουν να πουλησουν την εικονα της τηλεορασης και ανταγωνιζονται σ'αυτο το επιπεδο.
ε)Εταιρειες ιδιωτικης αστυνομευσης και ασφαλειας.
στ)Φαρμακευτικες εταιρειες που ανταγωνιζονται στην ερευνα , ανακαλυψη,κατασκευη και παροχη "συμπληρωματων διατροφης" στους αθλητες (ετσι ειναι η συγχρονη ονομασια των αναβολικων).
ζ)Εταιρειες διαφορων αλλων κλαδων (Τραπεζες,αυτοκινητοβιομηχανιες,Αναψυκτικων...με πρωτη και καλυτερη την coca cola...και οτι αλλο μπορει να φανταστει ο νους του ανθρωπου) που ανταγωνιζονται στο επιπεδο του ποιος θα αναλαβει τον τιτλο του επισημου χορηγου ωστε να εχει και το μονοπωλιο στην διαφημηση κατα την διαρκεια των αγωνων σε ολους τους χωρους.
Μιλαμε για το μεγαλυτερο και το αρτιοτερο παραδειγμα παγκοσμιοποιησης που εχει φτιαχτει μεχρι σημερα.
Μεσα σε ολο αυτο το πλεγμα οι αθλητες δεν μπορουν να παιξουν αλλο ρολο (ακομα κι αν ηθελαν να παιξουν καποιο αλλο ρολο) απο τον ρολο μιας επιχειρησης παραγωγης επιδοσης,παραγωγης μεταλλιων,και τελος παραγωγης εικονας που θα ταξειδεψει και θα μπει σε δισεκατομυρια σπιτια σε ολο τον κοσμο,για να δημιουργησει συγκινηση ,χαρα ,ευφορια ,λυπη ... και τελος ταυτιση με τα προιοντα των εταιρειων που βρισκονται πισω απο τα κατασκευασμενα αυτα συναισθηματα.Ο αθλητης πρεπει να πετυχει τους στοχους των εταιρειων που εχουν επενδυσει πανω του,να "παραγει" το "προιον-εμπορευμα" που εχουν σχεδιασει να παραγει, και αυτο δεν γινεται αλλιως παρα με τον παρει καποια ντοπα.
Η ντοπα δεν ειναι αιτια ... ειναι αποτελεσμα ... φυσικο αποτελεσμα ... γιατι εδω δεν μιλαμε για αθλητικους αγωνες αλλα για οικονομικους αγωνες .
α)Εταιρειες αθλητικων ειδων(adidas,puma,diadora,fila,k.l.p) που επενδυουν σε διαφημιστικη προβολη μεσω των αθλητων που παιρνουν μεταλλια.
β)Κατασκευαστικες εταιρειες που ανταγωνιζονται στο επιπεδο της κατασκευης των διαφορων αθλητικων εγκαταστασεων ... γηπεδων, κολυμβητηριων, γυμναστηριων κ.λ.π.
γ)Εταιρειες πληροφορικης που ανταγωνιζονται στο επιπεδο της εκδοσης των αποτελεσματων, στατιστικων, επιδοσεων κ.λ.π
δ)Εταιρειες τηλεοπτικης μεταδοσης που αναλαμβανουν να πουλησουν την εικονα της τηλεορασης και ανταγωνιζονται σ'αυτο το επιπεδο.
ε)Εταιρειες ιδιωτικης αστυνομευσης και ασφαλειας.
στ)Φαρμακευτικες εταιρειες που ανταγωνιζονται στην ερευνα , ανακαλυψη,κατασκευη και παροχη "συμπληρωματων διατροφης" στους αθλητες (ετσι ειναι η συγχρονη ονομασια των αναβολικων).
ζ)Εταιρειες διαφορων αλλων κλαδων (Τραπεζες,αυτοκινητοβιομηχανιες,Αναψυκτικων...με πρωτη και καλυτερη την coca cola...και οτι αλλο μπορει να φανταστει ο νους του ανθρωπου) που ανταγωνιζονται στο επιπεδο του ποιος θα αναλαβει τον τιτλο του επισημου χορηγου ωστε να εχει και το μονοπωλιο στην διαφημηση κατα την διαρκεια των αγωνων σε ολους τους χωρους.
Μιλαμε για το μεγαλυτερο και το αρτιοτερο παραδειγμα παγκοσμιοποιησης που εχει φτιαχτει μεχρι σημερα.
Μεσα σε ολο αυτο το πλεγμα οι αθλητες δεν μπορουν να παιξουν αλλο ρολο (ακομα κι αν ηθελαν να παιξουν καποιο αλλο ρολο) απο τον ρολο μιας επιχειρησης παραγωγης επιδοσης,παραγωγης μεταλλιων,και τελος παραγωγης εικονας που θα ταξειδεψει και θα μπει σε δισεκατομυρια σπιτια σε ολο τον κοσμο,για να δημιουργησει συγκινηση ,χαρα ,ευφορια ,λυπη ... και τελος ταυτιση με τα προιοντα των εταιρειων που βρισκονται πισω απο τα κατασκευασμενα αυτα συναισθηματα.Ο αθλητης πρεπει να πετυχει τους στοχους των εταιρειων που εχουν επενδυσει πανω του,να "παραγει" το "προιον-εμπορευμα" που εχουν σχεδιασει να παραγει, και αυτο δεν γινεται αλλιως παρα με τον παρει καποια ντοπα.
Η ντοπα δεν ειναι αιτια ... ειναι αποτελεσμα ... φυσικο αποτελεσμα ... γιατι εδω δεν μιλαμε για αθλητικους αγωνες αλλα για οικονομικους αγωνες .