Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - panixgr

Σελίδες: 1 ... 91 92 93 [94] 95 96 97 ... 111
2326
ή και μια HSH super strat (π.χ. Ibanez RG), και τα έχεις όλα , humbucking + θέσεις 2,4 για blues, και ότι άλλο θες!

πάντως σε les-paul-οειδή, η Ibanez ARZ Iron Label φοβερή κιθάρα.

αμα πάς σε smooth heel joint neckthrough ή set-in ή AANJ bolt-on δεν ξαναγυρνάς σε παραδοσιακά design του .... 50 :)

2327

Έχοντας διαβάσει όλα τα παραπάνω, όλες τις συμβουλές και τους τρόπους επίλυσης του προβλήματός σου, θα σου προτείνω την σωστή μέθοδο...


να πας την κιθάρα σου σε μάστορα / τεχνικό να δεις και τί έχει συμβεί κι άσε τα DIY για καμία άλλη περίπτωση  ;D ;D

όταν πριν χρόνια είχα δει τους τιμικαταλόγους γνωστών μαστόρων είχα κόψει δρόμο. Το να φτιάχνει κανείς τις κιθάρες του είναι ενδιαφέρον και ευχάριστο, ιδίως αν το αποτέλεσμα είναι καλό. Για πολύ σοβαρές καταστάσεις φυσικά, πάμε στον μάστορά μας. Το πρόβλημα είναι οτι για κάποιον που δεν έχει άκρες, το να βρεις τον σωστό μάστορα (και φθηνό και τίμιο) είναι καμια φορά σαν να κερδίζεις το λότο.

2328
Αρα συνοπτικά λέτε ότι οι χορδές κρατάνε τα τάστα στη θέση τους και η θερμοκρασία και η υγρασία επηρρεάζουν οτιδήποτε άλλο εκτός απο αυτά. Δώστε τότε μια απάντηση στον άνθρωπο τι μπορεί να συνέβη στην δικιά του περίπτωση. Εγω αδυνατώ.
1/10 mm να έχει συρρικνωθεί το μπράτσο (σε πλάτος) είναι ικανό για να του ξεσκίζει τα χέρια.
Απλά να κάνει το κόλπο του Vegos, μια χαρά ακούγεται, είτε με λίμα, είτε με γυαλόχαρτο. Αν θέλει εντελώς στρογγυλά fret-ends επιπέδου Ibanez , τότε θέλει τα τριγωνικά λιμάκια που του πρότεινες εσύ φίλε μου!

μπορει να googlarει για fret dressing fret ends rounding : υπήρχε ένας απο το jemsite νομίζω RGTFanatic που είχε κάνει τέλεια δουλιά αλλά του είχε πάρει μέρες.

2329
Τοτε αν κανουμε backbow το μπρατσο πρεπει ολα τα ταστα να τα μαζευουμε απο το πατωμα..Εχουν και δοντακια για να σφυνωνουν και ειναι σφυνωμενα χωρις καν να εχουμε βαλει χορδες.Ποσο μαλων με την πιεση των χορδων που ειναι αρκετουτσικη

βεβαίως, όποιος έχει δοκιμάσει να αφαιρέσει τάστο καταλαβαίνει.... χώρια που επειδή δεν ξέρεις τι έχει κάνει το εργοστάσιο πρέπει να θερμάνεις κιόλας μπας και είχαν βάλει super glue, ωστε να διαλυθεί η κόλα μην φύγει κανα κομάτι και μετά κλαίει ο επίδοξος μάστορας :)

2330
Ολο αυτό που εξηγείς είναι ο λόγος που κλωτσάνε τα τάστα. Αυτές οι δυνάμεις είναι που αναλόγως πως μετακινείται το μπράτσο σε αλλαγές θερμοκρασίας κάνουν τα τάστα να βγαίνουν.
Τα τάστα μπαίνουν σφηνωτά. Είναι και η μόνη δύναμη απαξ που τα κρατάει εκεί. Δεν τα συγκρατούν άλλες δυνάμεις. Φυσική είναι όταν το μπράτσο αρπάξει. Μέχρι τότε τα τάστα είναι εκεί επειδή τα σφήνωσες με ένα σφυρί. Τόσο απλά.

Δεν το κατάλαβα και όλο το κείμενο να σου πω την αλήθεια. Η απάντηση είναι απλή πάντως.


άλλοι βάζουν και κόλλα. Στο βιβλίο του Dan Erlewine έχει και τις 2 μεθόδους. Οσον αφορά το σφήνωμα, το τάστο δεν έχει ομοιόμορφο πάχος στο κάτω τμήμα του, είναι κάπως έτσι :


έχει και δοντάκια δηλαδή. Αν έβγαιναν έτσι τα τάστα με την παραμικρή μεταβολή θερμοκρασίας/υγρασίας και/ή αντίστοιχη μεταβολή της τάσης του fretboard -> backbow ή upbow, τότε η κατάσταση θα ήταν τραγική!

2331
Βασικα τα σφινωνουν και πολυ καλα μαλιστα.Ρωτα εναν που φτιαχνει μπουζουκια(επαγγελματια) να σου πει γιατι δεν βαζει κοντρες στο μπρατσο..Οπως τραβανε οι χορδες το χεντστοκ και κανουν τοξο το μπρατσο καταλαβαινεις οτι στην ταστιερα ασκητε δυναμη μονοπατα οποτε στο μερος που ειναι τα ταστα πιεζετε πιο πολυ απο την κολημενη μερια στο μπρατσο και αφου ειναι κομενη για να μπουν τα ταστα σε εκεινες τις εγκοπες βρισκει αερα και μαζευει αρα οτι ειναι εκει μεσα σφυνωνει.Να στο πω πιο απλα.Παρε ενα λαστιχο απο αμαξι,κοψε ενα κομματι απο το πελμα και λυγισε το αναποδα απο την καμπιλη που εχει.Θα δεις τα τακουνια να πλισιαζουν και αν βαλεις ενα ξυλαρακι πχ αναμεσα θα μπορεσεις με αυτο τον τροπο νατο μαγκωσεις.Ποσο μαλλον να μαγκωσουν τα ταστα που παντα ειναι 15-20% πιο φφαρδια απο το κοψιμο.

Υ.Γ. το λινκ αυτου του Στου Μακ (πως λεμε στου Μακη  :P ) λεει οτι αυτο συμβαινει απο ελιψη υγρασιας γιατι τοτε μαζευει το ξυλο

+1

απο το 84 που έχω διάφορες ηλεκτρικές (7 στο σύνολο) ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΠΟΤΕ να πεταχτεί κανένα τάστο πουθενά. Και μιλάμε απο το -5 των Ιωαννίνων με φουλ υγρασία μέχρι το +40 της Κρήτης με ξηρασία. Αν μου τύχαινε κάτι τέτοιο σε κιθάρα θα είχε φύγει για καυσόξυλα.

2332
Σας μερσώ ιδιαιτέρως φορ ντα καιντ γουόρντζ που λένε και στα παράκτια χωριά της βορείου Ευρυτανίας!

χεχε

Φίλε @panixgr δε θέλω λίγα ψωμιά αλλά τουλάχιστον όλη την παραγωγή λαγάνας την καθαροδευτέρα!

μια συμβουλή που μακάρι να την είχε πει κάποιος και σε μένα παλιά :
όταν δεις οτι έχεις κατακτήσει το τεχνικό κομμάτι , ΣΤΑΜΑΤΑ ΑΜΕΣΩΣ ΤΗΝ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΕΞΑΣΚΗΣΗ, γιατί μετά αρχίζει η μυϊκή μνημη, αρχίζουν τα κολήματα με τον ήχο, αρχίζει η ψύχωση με την τεχνική, που χάνεις εντελώς αυτό το ωραίο το οποίο σου έχει δώσει σαν δώρο ο Θεός : την φαντασία και την καλαισθησία!

2333
2 sec στο 24ο τάστο της λεπτής ΜΙ σωστά?

2334
Απο sustain μπορω να πω οτι δεν ειναι και οτι καλυτερο. Και σ αυτο συμβαλει η μετρι γεφυρα οσον αφορα τα υλικα της και το Tone Block της που ειναι μικρο και ψιλομαπα.

και εμένα ινδονησιακή είναι με ινδονισιακό τρεμ και υποτυπώδες block αλλά στα περισσότερα τάστα ρίχνει της "αμερικάνας" Carvin άνετα 2-3 γύρους!
Τωρα στα τεχνικά, και μιας και ασχολούμαι χρόνια με το sustain, θα σου έλεγα μην πιστεύεις internet-ικούς μύθους που κυκλοφορούν δεξια και αριστερά. Αυτό που σκοτωνει το sustain είναι τα κακά ξύλα ή το κακό setup. Στο εργοστασιακό assembly της uv70p μου, στο 24ο τάστο έπαιρνα 1 sec sustain. Μετά την κατάλληλη περιποίηση απο τον ΜΑΣΤΟΡΑ μίμη στον Χολαργό, παίρνω 3 με 4.
Απο την άλλη το μάπα ξύλο ή το μάπα μπράτσο δεν πρόκειται να τραγουδήσει όπως και να το ντύσεις. Αν π.χ. το truss rod χορεύει μέσα στο μπράτσο, θα έχεις dead notes χωρίς αμφιβολία.

δωστης χρόνο, απο την άλλη τα ξύλα ξεραίνονται και βελτιώνονται και σε sustain και σε ήχο.

Αλλα απο αρμονικες αλλο τπτ. Σε ολα τα ταστα μπορει να τσιριξει! Γενικα ειμαι πολυ ευχαριστημενος!

αυτά είναι!!

2335
έχεις πολλές δυνατότητες. (Σαν συνθέτης, γιατι σαν κιθαρίστας θες ακόμα κάτι λίγα ψωμιά, αλλά αυτό δεν επηρεάζει καθόλου το πολύ καλό αποτέλεσμα).
Νομίζω μπορείς να πετύχεις σπουδαία πράγματα.
Εχεις ανοικτό μυαλό, αυτί και συναίσθημα, τι μπορεί να πάει στραβά ?

2336
καλό το βιντεάκι, αν μπορείς να κάνεις και ένα με αρμονικές τύπου Pantera, αφενός, και αφετέρου ένα γενικό sustain test σε όλο το φάσμα της ταστιέρας η τουλάχιστον εκεί που παίρνεις το μέγιστο sustain και εκεί που κατα κανόνα οι fendero-ειδείς κιθάρες πάσχουν απο sustain (12ο τάστο ψιλή Μι, 14ο τάστο Σολ).
Συν καμια μπλουζιά, ροκιά, shred, thrash, ότι μπορείς τεσπα!

2337
Το καταλαβα οτι ηταν Daddario γιατι δε τις πολυσυμπαθω και βασικα δεν ηταν παλιες, ολοκαινουριες ηταν, και λαμπερες, απλα.. αυτο το coat.. με χαλαει πολυ. Αυριο θα παιξει ernie ball 9 παρτυ και θα γινει χαμος!  ;D
Αντε να το δούμε! και ήρεμα με τις ernie ball, δεν αντέχουν και πολλά πολλά :)

2338
Όταν παίρνεις Ibanez παίρνεις εργονομία, ευκολία, μικρό βάρος και ... επιδόδεις.
Οσον αφορά την τασιέρα, το rosewood θα λυπανθεί απο το ίδιο σου το χέρι, δώστου λίγο χρόνο.Εναλακτικά μπορείς να προσπαθήσεις με κάποιο απο τα γνωστά προϊόντα, αρκεί να βάλεις το ελάχιστο δυνατό, δεν χρειάζεται να το πνίξεις στο έλαιο.
Τέλος θα σου έλεγα να αλλάξεις χορδές πριν το 2ο βίντεο, ιδίως αν είναι τόσο καταπονημένες και παλιές όπως λές, θα δείς μεγάλη διαφορά. BTW o "εθνικός" χορηγός χορδων της Ibanez είναι η Daddario :)

2339
By the way, αν το Edge που θες να βάλεις είναι ίδιο με το Edge που φοράω

Edge != Edge Zero != Edge Zero II

Συγχώνευση μηνυμάτων: 02/11/16, 08:43
Πολύ καλή παρουσίαση και review, περιμένω το part 2!

Να σε ρωτήσω, πόσο διαφέρει το neck της JEM από αυτό της musicman JP? Έχω την JEM7V και μου φαίνεται ότι το neck της είναι ελαφρώς πιο φαρδύ από το συνηθισμένο, υποθέτω λόγω του μεγέθους του χεριού του Vai. Είναι ιδέα μου?
Στην Ibanez το πλάτος στο 24ο τάστο είναι 58mm, στο nut 43mm, ενώ στην πετρούτσι 57.2mm - 43mm .  Επίσης η πετρούτσι είναι κατα 1mm πιο παχιά στο μπράτσο. Οπότε και δίκιο έχεις και σου δίδεται επιπλέον αυτή η ιδέα λόγω διαφοράς στο πάχος :)

2340
χε χε αναθεματισμένο GAS!!! Μερικά σχόλια :
1) τα κλειδιά να τα αλλάξεις γιατί? Αφού έχεις locking στο nut ούτως ή άλλως
2) Οτι Schaller (OFR) ή Gotoh έχω πάρει τα τελευταία χρόνια, μπορεί να ήταν απο σκληρό μέταλο, κτλ κτλ, αλλά ήταν ΚΑΚΟΦΤΙΑΓΜΕΝΑ/κακοκομένα μέχρι αηδίας. Βαρέθηκα να ακούω μουντές νότες λόγω κακοκομένων bridge saddles, και sitar ανοικτές νότες λόγω κακοκομένου nut. Σε αντιδιαστολή με αυτό το ρεζιλίκι, η premium UV70p είναι ... κυρία.
3) Εκεί που λες οτι θα σε προδώσει. Τρωτό σημείο μπορεί θεωρητικά να είναι το base plate και οι σπείρες για τα bolts των saddles. Ε λοιπόν μετά απο 2 χρόνια και άπειρα intonations σε διάφορες μορφές, δεν είχα καμία αποτυχία σε αυτόν τον τομέα. Αλλά και να συμβεί ό μη γένοιτο, το fix είναι επιπέδου κάτω των 30 ευρώ, και θα την έχεις για ακόμα 30 χρόνια χωρίς πρόβλημα. Αλλη περίπτωση τα knife edges. Φαίνονται ατσάλι? Αν ναι, τότε δεν θα έχεις πρόβλημα, ή μάλλον, όχι περισσότερο από το όποιο Schaller ή Gotoh

2341
Με γιές!! φοβερή κιθάρα φαίνεται.

Να σου πω τα θέματα που είχα με την δική μου ινδονησιακή universe :
1) οι βίδες είναι χάλια ποιότητα, αναφέρομαι σε nut-bolts, intonation saddles bolts. Δηλ είχα ήδη ένα σπάσιμο βίδας στο nut, και ήμουν τυχερός να μην σπάσει μέσα στο θηλυκό σπείρωμα της βάσης του nut. Τις άλλαξα και τις 11 (7 στο bridge, 4 στο nut), με κόστος κάτι 5 ευρώ απο έναν ebayer απο Πολωνίια και όλα καλά, εδω και 2 χρόνια
2) και ερχόμαστε στην λυπητερή : NECK / NECK HEEL JOINT!!! . Εχεις τεστάρει για απόλυτη ακινησία υπο καθεστώς extreme trem bar pull ups? (μιλάω για 5+ ημιτόνια πάνω)? Εχεις τεστάρει για απόλυτο alignment στο οφσετ στην πάνω και κάτω Μι?

Στα θετικά, ο ήχος, τα ξύλα, το τρεμ (Edge Zero ii-7) είναι πολύ καλά. Το μέταλο είναι πιο μαλακό απο OFR αλλά και πιο "refined" πιο "engineered", σε σχέση με τα χοντροκομένα Schallers.

Εγω τα έλυσα τα παραπάνω προβλήματα (έστω και με λίγη μανούρα, το μπασγουντ είναι πιο μαλακό απο το μαόνι), και τώρα είναι η Νο1 μου.

Είμαι σίγουρος οτι με ελάχιστη δουλιά και η δική σου θα ξεπεράσει τα όποια θέματα.

Συμφωνώ, για το τρεμ ΜΗΝ βιαστείς να πας για Edge, μπορει αυτό να αποτελέσει domino mods που τελικά θα καταστρέψουν την όμορφη κιθάρα σου. Αν βέβαια είναι direct fit, (αλλά πίστεψέ με είναι δύσκολο να στο πει κάποιος), τότε συμφωνώ στην αλλαγή, αν και είναι 200+ ευρώ επένδυση.

2342
Υ.Γ. Τρομακτική η ποιότητα ήχου στο πρώτο βίντεο, μόνο με μια Iron Label και ένα POD...

Η εισαγωγή μου θυμίζει "my way" απο Limp Bizkit. Φοβερός κιθαρίστας. Αλλη κλαση.

2344
! No longer available


! No longer available


! No longer available


! No longer available


https://www.youtube.com/watch?v=toLyXi2v2Fk

2345
Μυθός 1 : Οι EMG είναι στείροι (δεν είναι καθόλου, ίσα ίσα είναι εντελώς ουδέτεροι)
Μύθος 2 : Οι EMG είναι super hot (δεν είναι τόσο δυνατοί όσο κάποιοι άλλοι actives ή και passives)
Μύθος 3 : Οι EMG είναι εντελώς αθόρυβοι (δυστυχώς λόγω του ασύμετρου πηνίου είναι απο τους ΠΙΟ θορυβώδεις σε high gain)
Μύθος 4 : Οι EMG είναι μόνο για high gain (για την ακρίβεια δες το 3)
Μυθος 5 : Οι EMG δεν κάνουν για blues

και να προσθέσω και το σημαντικότερο : στα καθαρά οι EMG 81/60 ήταν οι μόνοι "humbuckers" (καθότι δεν πρόκειται για κλασικούς HB), στους οποίους βρήκα οτι το tone control δουλεύει πραγματικά, χωρίς να δημιουργεί ακόμα και στο 0 εκείνο τον χαζό μουντό φιμωμένο και ανύπαρκτο ήχο που δίνουν οι κλασικοί HB με τα 500 (ή και 250KOhm) pots.
Οπότε για blues με καθαρό ήχο, για μένα, EMG με τον τόνο στο 0.

2346
βρε δεν λες καλα που αγοραζουν.κολλα και δεν τα κολλανε με σαλιο..

σάλιο MADE IN USA όμως έ?   ;)

2347
Χαίρετε,

σχεδιάζουμε σιγά σιγά με την μπάντα να γράψουμε album. Όχι άμεσα, κατά τον Οκτώβρη του 17 (παλαιοκομμουνιστικό ακούγεται αυτό).

Οπότε τα βάζουμε κάτω σιγά σιγά, και πέρα από τα θεμελιώδη ( να μάθουμε να παίζουμε, να σταντάρουμε τα κομμάτια κλπ ) υπολογίζουμε και τα budget (ηχογραφήσεις/κόπιες/παραγωγές κλπ) για το πόσο πάει στο άτομο κλπ.

Εγώ μέσα σ'όλα αυτά, παίζω με μια παλιά φθηνή κιθάρα (ltd EC-50). Στο θέμα του ενισχυτή θα βασιστούμε στο στούντιο που θα γράψουμε, γιατί δεν έχουμε, και έχουμε και οι δύο κιθάρες πετάλια.

Μήπως το σωστό και για μένα και για τους άλλους είναι να βρω καμιά καλή les paul για να γράψω; Τα κομμάτια δεν είναι τεχνικά, για να πεις ότι θα με βγάλει Knock Out η αλλαγή κιθάρας στα τρελά σολίδια μου.

χμμμ αφού ΕΧΕΙΣ τύπου les paul!!!! για το πάνκ που παίζεις μια χαρά είναι... αν πάς σε άλλη κιθάρα πάρε tele είναι πιο κοντά στο είδος σας!

2348
Δεν διαβασα ολοκληρο το λινκ,αλλα η διαφορα στην τιμη βεγκε-σφενδαμι ειναι 4:1 με 3:1 ομως οταν μηλαμε για μικρες ποσοτητες ξυλου,το ενα κανει 10€ και το αλλο 30-40.Για το πρωηγουμενο προτζεκτ πηρα ολοκληρο μαδερι maple 44€ με διαστασεις 220χ25χ5 και μια αλλη φορα λιμπα (korina) 40€ ισα ισα για ενα μπασο.Η λιμπα ειναι πολυ φθηνοτερο ξυλο,αλλα οχι και το καταστημα που την πηρα..Γενικα η διαφορα σε ενα οργανο στα ξυλα παιζει 50€ το φθηνο με το ακριβο.Τωρα αν βαλεις κανα burl η birdseye κτλ εκει ναιξεφευγει πολυ..Υπολογιζω 70-100€ ειναι τα ξυλα για ενα μπασο

σωστό... οι αμερικάνοι μετράνε και το δίφγραγκο (και καλά κάνουν)

2349
Αυριο η θα αγορασω το κλασικο βεγκε απο τοπικο καταστιμα σε διαστασεις που θα προτημουσα λιγο μεγαλυτερες,αλλα θα το φερω στα μετρα μου με κοστος 44 ευρω η θα παραγκηλω απο Κατερινη jatoba σε μεγαλυτερες διαστασεις και θα εχω και ενα μικρο περισευμα (σχεδον το μισο θα χρεισιμοποιησω)με 50 ευρω+ΦΠΑ+μεταφοεα.Η αληθεια ειναι πως το jatoba δουλευετε πιο ευκολα και ειναι και πιο γερο ξυλο (το βαζουν και στις ραγες στα τρενα) αλλα το βεγκε μου αρεσει πιο πολυ ως χρωμα/αφη.
Το βεγκε το βαζει η warwick σε ακριβα οργανα ενω το jatoba η ibanez στην "μεσαια"κατηγορια.Τι λετε εσεις?


θα σου έλεγα βάλε maple ή mahogany του Θεού. Εδω η απάντηση απο ένα αμερικανό φίλο μου μάστορα :

http://guitarnuts2.proboards.com/thread/7756/new-26-string-neck-project?page=1&scrollTo=78880

Παράθεση
Maple has a nice predictable history in neck construction.  Wenge, while sexy for the moment, is going to pricey. As the graining is so dissimilar between wenge and maple your friend may wind up with a fair amount of grain filler on the back to maintain a smooth surface across the 5 pieces. Your friend, if he's never worked with wenge, might not enjoy the splinter\sliver part much unless he's got good leather gloves. It does glue reliably as it's not an oily wood.

You might want to use that money spent for wenge on some of the more pricey things you're going to be buying for the project.  Shopping around for walnut or mahogany would not be an engineering compromise, as mahogany is about as stable as any wood you're about to find, and might help take some of the bite out of the 7 string FR bridge with the money you can put back into the project by dropping the wenge component.




2350
Δεν τους ήξερα αυτούς τους lala trio.
πάνω (βαλκάνια) γίνεται Ο χαμός με Jazz... πολύ κοινό...
Το κομμάτι στο δεύτερο βίντεο λέγεται songe d'automne σε περίπτωση που κάποιος ενδιαφερθεί να το ψάξει παραπέρα, και υπάρχουν και δυο ζωντανές εκτελέσεις από Django στο utube.Αλλά και μια φοβερή επίσης από rosenberg trio.

ευχαριστώ δεν το ήξερα, στα σέρβικα ο τίτλος σημαινει φθινοπωρινά φύλα.

Σελίδες: 1 ... 91 92 93 [94] 95 96 97 ... 111