Αποστολέας Θέμα: "Setting Up Stompboxes" by Pete Cornish  (Αναγνώστηκε 4399 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kronus

• Παλιός
  • Φύλο: Άντρας
  • peace sells, but who's buying it???
    • Προφίλ
"Setting Up Stompboxes" by Pete Cornish
« στις: 04/03/08, 10:49 »
Επειδή κατά καιρούς γίνονται πολλές συζητήσεις για το πώς κ με ποιά σειρά συνδέουμαι τα πεταλάκια μας για να έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, παραθέτω αυτή την συνέντευξη που παραχώρησε ο Pete Cornish στους ανθρώπους του Music Radar:
Pete Cornish's client list is a veritable who's who of professional guitarists, including Pink Floyd, Muse, Paul McCartney and The Police. Trained by the MOD, Cornish's pedalboards and switching systems are serious works of art designed to simply be the most reliable and electrically transparent available.

We've all experienced the tone-sucking effects of a chain of pedals, so we wondered what advice we could glean from the master...

What's the basic problem with any effects set-up?

"If the guitar is loaded by the pedals, and/or cables, then it's not the same as plugging straight into your amp. The rule of thumb is that when you feed one signal into something else then the input impedance of the receiving end should be 10 times higher than the output impedance. With a guitar this virtually never happens because the output impedance varies - that's the first problem. If you've got the volume control down a bit, the output impedance could be as high as 200,000 ohms (0.2meg), so that should feed into two meg ohms to keep to the rule. Most amps are one meg ohm, which is only five times higher, but that's good enough.

"However, if you then put a pedal in line... that's going to interfere even further. That's where the true bypass idea comes from; to disconnect that input impedance and go straight through. What that ignores is that now you've doubled the cable run, and when you kick the pedal in you still have the problem. How could you EQ your sound? For which position: in or out?

"The best thing is a line driver input stage - something that's always constant and is the same input impedance as your amp - because that isolates everything that comes after it. The effects pedals made by BOSS have a permanent buffer built in, even when they're off, and make great line drivers."

What's the problem with using a long run of guitar cable?

"The guitar cable is a small tone circuit. In your guitar there's a tone capacitor that's connected to a variable resistance (the pot). So you can isolate the capacitor (the tone full up) or put it across the pickup as you turn the control down. A capacitor has a low impedance at high frequencies, so the higher the frequency goes the more loading effect you get from the capacitor. Now, all cable has capacitance so the lower that capacitance - the shorter the cable, in other words - the less detrimental effect it will then have on the guitar."

What's the Cornish rule of thumb in regard to FX order?

"A compressor first, because that will even out the guitar's output. Any high-gain distortions come after that, then dropping down in gain as you go along. If you put higher-gain effects afterwards you don't get any difference in sound. If you have a low-gain distortion in front of a high-gain one you just get more gain, you don't get any difference in tone. Do it the other way around and the low-gain pedal acts as a tone boost - you can get the same volume but suddenly it sounds massive.

"Put a level boost right at the end of your chain. That way it brings up any echo or chorus - or anything else - by the same amount. If you put a level boost halfway, or at the front, all you do is get more distortion basically."

Many of us will run a level boost and maybe a distortion into the front end of the amp and then chorus and delay in the amp's FX loop.

"It can be the best way, but only if you can get the levels matched. A lot of amps have an FX loop but there's no level adjustment. That's what you need to look for: some way of matching the gains, both at the send and the return point.

Let the sun beat down upon my face, stars will fill my dream, I'm the traveller of both time& space to be where I have been-Kashmir, Led Zeppelin

Αποσυνδεδεμένος kronus

• Παλιός
    • Προφίλ
Απ: "Setting Up Stompboxes" by Pete Cornish
« Απάντηση #1 στις: 04/03/08, 10:50 »
How about leads?

"I wouldn't use anything that wasn't soldered. I used to do all the repairs for Ronnie Scott's because my first shop was in Long Acre in Covent Garden. Joe Pass came in with his 'broken' amp but I couldn't find a problem. Eventually we went down to the club, he plugged in with an unsoldered cable and that was the problem. I made him a new cable, soldered, and he was happy. Until then it was cutting out. I guess it was corrosion.

"You need to clean the plugs to free the tone! Micro-fibre cloth is good to clean plugs with. If it's really bad, metal polish or Duraglit - but don't use it too often or you'll wear off the plating."

What about power distribution blocks?

"It is essential to use a separate power supply for each pedal, or you must use a power supply with isolated DC supplies. If you're using a common supply you're immediately putting in ground loops that will hum. If all your earths are joined, in the power supply, to each pedal and all the signal earths are joined by the jacks - you'll get ground loops."

If we are having problems with hum, what should we do?

"To test pedals, go back to using batteries because batteries cannot hum. Say you've got 10 pedals and you don't know where the problem is - get your guitar, plug it straight into your amp and check that's okay. Then add one pedal - the last one usually - get that right then add another and get that right. If there's a problem don't add any more: it'll only get worse. Fix it."

Would you suggest using loop selectors to introduce one or more effects into the signal chain?

"Yes, that's a good idea, so long as it has an input buffer so it doesn't change the sound when you kick in the loop. On that big Pink Floyd set-up we've got 24 loops, but when they're off it's as if the pedals aren't there."

Why is it that sometimes a guitar buzzes until you touch it, and then it goes away?

"That's because your body is acting like a screen. Find out where your hum is coming from. Plug in your guitar and turn the volume off. If the hum goes away it's radio frequency (RF) getting into the pickups. If it doesn't, it may be how your cables are laying, never have your AC power and audio leads running parallel. There could be something under the stage that has a field. You might not be able to do anything about it at the time.

"What is really important is to use a separate AC line for each member of the band; don't share plug strips because it causes dreadful problems. Use the same feed for all your equipment. Don't suddenly decide to use another outlet for something else because you'll get problems."

Ναι, το γνωρίζω πως τα αγγλικά δεν θα διευκολύνουν τους πάντες αλλά δεν προλάβαινα να το μεταφράσω. Ελπίζω να βοηθήσει αρκετούς από εμάς, αλλά να θυμόμαστε όλοι μας ότι πάνω από όλες τις συμβουλές, τα κόλπα κτλ κτλ κτλ είναι ο πειραματισμός που οφείλουμε να κάνουμε με τον εξοπλισμό μας.
Let the sun beat down upon my face, stars will fill my dream, I'm the traveller of both time& space to be where I have been-Kashmir, Led Zeppelin

Αποσυνδεδεμένος xTitan

• Θαμώνας
    • Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: 04/03/08, 19:46 »
Τhanks mate ;)
More guitars please!!!

Αποσυνδεδεμένος cyclo

• Παλιός
    • Προφίλ
    • Κατασκευή και φιλοξενία ιστοσελίδων
« Απάντηση #3 στις: 05/03/08, 02:58 »
πολύ καλό. μερικά πράγματα δυσκολεύομαι να τα πιάσω αλλα οκ. τελικά να πάρω one spot ή όχι;

Αποσυνδεδεμένος The common cunning linguist

• Εδώ είναι το σπίτι μου
    • Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: 05/03/08, 11:18 »

Πολύ καλό να ακούμε απόψεις ανθρώπων που είναι γνώστες, αλλά μην ξεχνάμε ότι είναι μόνο αυτό: απόψεις. Και κάτι ατάκες του τύπου "δείτε τους πελάτες μας για να καταλάβετε ότι έχουμε δίκιο" μου γυρνάνε τ'άντερα. Γιατί, με την ίδια λογική, οι πελάτες του κυρίου Κόρνις είναι το 0.0001% της μουσικής σκηνής, οπότε...  ;)

Σε μερικά πράγματα μου φαίνεται υπερβολικός, όπως για παράδειγμα στον αριθμό των buffers που συνιστά. Από τη στιγμή που υπάρχει έστω και ΕΝΑ πεταλάκι με buffer στην αλυσίδα, που είναι το πρόβλημα? Για τις τροφοδοσίες έχει απόλυτο δικιο, πλην όμως, προβλήματα ακόμα και με το τσίπικο One-Spot σπανίως εμφανίζονται, στις συνθήκες που ζούμε και παίζουμε εμείς. Γενικά πάντως είναι πολύ ενημερωτικό για να καταλάβει κάποιος πως δουλεύουν τα πράγματα και ας μην υιοθετεί 100% τις απόψεις του Πήτερ.  ;)

Jesus loves you; I personally think you're a cunt.

Αποσυνδεδεμένος gers

• Εδώ είναι το σπίτι μου
    • Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: 05/03/08, 16:20 »
Ξέρει κανείς τι είναι τα loop selectors?

Αποσυνδεδεμένος RORY GALLAGHER

• Παλιός
    • Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: 05/03/08, 16:29 »
Δεν τα λέει άσχημα, αλλά ειδικά αυτά με την τροφοδοσία οτι πρέπει κάθε πετάλι να τροφοδοτείται ξεχωριστά μου φάνηκαν λίγο extreme για τον μη-επαγγελματία παίχτη...

Cyclo....πάρτο το onespot χωρίς δευτερη σκέψη :)
.......sex fai skata kai ypnos!

Αποσυνδεδεμένος Jezus

• Εδώ είναι το σπίτι μου
  • Got G.A.S. ???
    • Προφίλ
    • www.High-Gain.com
« Απάντηση #7 στις: 05/03/08, 16:33 »

Πολύ καλό να ακούμε απόψεις ανθρώπων που είναι γνώστες, αλλά μην ξεχνάμε ότι είναι μόνο αυτό: απόψεις. Και κάτι ατάκες του τύπου "δείτε τους πελάτες μας για να καταλάβετε ότι έχουμε δίκιο" μου γυρνάνε τ'άντερα. Γιατί, με την ίδια λογική, οι πελάτες του κυρίου Κόρνις είναι το 0.0001% της μουσικής σκηνής, οπότε...  ;)

Σε μερικά πράγματα μου φαίνεται υπερβολικός, όπως για παράδειγμα στον αριθμό των buffers που συνιστά. Από τη στιγμή που υπάρχει έστω και ΕΝΑ πεταλάκι με buffer στην αλυσίδα, που είναι το πρόβλημα? Για τις τροφοδοσίες έχει απόλυτο δικιο, πλην όμως, προβλήματα ακόμα και με το τσίπικο One-Spot σπανίως εμφανίζονται, στις συνθήκες που ζούμε και παίζουμε εμείς. Γενικά πάντως είναι πολύ ενημερωτικό για να καταλάβει κάποιος πως δουλεύουν τα πράγματα και ας μην υιοθετεί 100% τις απόψεις του Πήτερ.  ;)

Συμφονω με τον προλαλησαντα, και να προσθεσω οτι δεν υπαρχει σωστο και λαθος. Σιγουρα αν θελεις να παρεις ενα συγκεκριμενο αποτελεσμα ενας τροπος ενδεικνιτε εναντι καποιου αλλου, αλλα καποια απο τα πιο ενδιαφεροντα αποτελεσματα τα εχουμε ακουσει οταν καποιος εχει χρησιμοποιησει ανορθοδοξους τροπους...
Και επισης, εχει κανεις δει ποσο χρεωνει ο τυπος την δουλεια του? Μεχρι και το καλωδιο που πουλαει κοντραρει σε τιμη καποιες υπερπανακριβες hi-end audio λυσεις...

Loop selectors ειναι μηχανηματα που εχουν λουπες, πανω στις οποιες συνδεεις ενα πεταλακι ή μια αλυσιδα πεταλακια, και με το πατημα ενος κουμπιου τα βαζεις/βγαζεις απο την αλυσιδα του σηματος σου
Got G.A.S. ?
http://old.high-gain.com/myequip.htm

My equipment

http://myspace.com/cerberarec

Join me on Myspace

Αποσυνδεδεμένος kronus

• Παλιός
    • Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: 05/03/08, 16:45 »
Βασικά το one spot είναι μια πάρα πολύ καλή λύση. Τουλάχιστον, εμένα δεν μου έβγαλε ποτέ πρόβλημα, απλώς μην πολυτρελένεστε με αυτά γιατί ούτως ή άλλως το ηλεκτρικό ρεύμα στην Ελλάδα κ οι γειώσεις είναι επιοικώς για την του πέους ανάβαση.. Εγώ εκεί που θα εστίαζα κυρίως είναι στην χρήση του κομπρέσορα κ στην διάταξη των dist/od πεταλιών.. Καλά, το 0.0001% δεν είναι πελάτες του, είναι πολλοί περισσότεροι κ από πάρα πολλά κ γνωστά σηγκροτήματα, αν και όπως είπε κ ο jesus οι τιμές του είναι αν όχι υπερβολικά ακριβές τότε σίγουρα υπερτιμημένες.. Ας μην ξεχνάμε όμως ότι μιλάμε για hi-end κατασκευές που το αν είναι απαραίτητες κ άκρως χρηστικές αγκίζει τα όρια του υποκειμενικισμού.. Αξίζει όμως να διαβάσετε κ την άποψη του για τα true by-pass συστήματα στον ιστότοπό του http://www.petecornish.co.uk/case_against_true_bypass.html
« Τελευταία τροποποίηση: 05/03/08, 16:49 από kronus »

Σχετικά θέματα

Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
30 Απαντήσεις
17274 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 07/09/06, 04:49
από ΠΑΝΜΕΓΙΣΤΟΣ - EOSFORUM - SOTRIANI -
17 Απαντήσεις
11707 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 18/09/11, 12:56
από Alex_Under
1 Απαντήσεις
4174 Εμφανίσεις