Δείτε την σελίδα του kithara.gr στο facebook, στο twitter, και στο youtube
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ναι, αλλά η βασική ιδέα της εκπαίδευσης, φίλε Garvin, είναι πως κατά τη διάρκεια της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, το άτομο πρέπει να λάβει συνολική μόρφωση, κι όχι απόλυτα στοχοθετημένη πάνω σε αυτό που θα επιλέξει να σπουδάσει (εάν καταφέρει να εισαχθεί εκεί, βεβαίως). Εάν στα 15 σταματήσει κάθε τριβή με μαθήματα γενικής παιδείας, καθώς και όσα σχετίζονται με γλωσσικά και ιστορικά θέματα, τότε πιθανολογώ πως περιορίζεται πέραν του δέοντος το γνωστικό εύρος των εκπαιδευομένων.Άλλωστε, σε διαβεβαιώ πως δεν είναι και πολύ ευχάριστο, ή ελπιδοφόρο αν θέλεις, να διορθώνεις γραπτά φοιτητών ΑΕΙ, των οποίων η σύνταξη είναι σε επίπεδα παιδιών δημοτικού- σε σημεία φυσικά, όχι εν συνόλω (αλίμονο).Κατ' επέκταση, φρονώ πως δεν πρέπει να εγκαταληφθεί στην ηλικία των 15/16 η απόπειρα μετάδοσης γνώσεων γενικής παιδείας...
Παράθεση από: NickNT στις 23/09/06, 12:26Ναι, αλλά η βασική ιδέα της εκπαίδευσης, φίλε Garvin, είναι πως κατά τη διάρκεια της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, το άτομο πρέπει να λάβει συνολική μόρφωση, κι όχι απόλυτα στοχοθετημένη πάνω σε αυτό που θα επιλέξει να σπουδάσει (εάν καταφέρει να εισαχθεί εκεί, βεβαίως). Εάν στα 15 σταματήσει κάθε τριβή με μαθήματα γενικής παιδείας, καθώς και όσα σχετίζονται με γλωσσικά και ιστορικά θέματα, τότε πιθανολογώ πως περιορίζεται πέραν του δέοντος το γνωστικό εύρος των εκπαιδευομένων.Άλλωστε, σε διαβεβαιώ πως δεν είναι και πολύ ευχάριστο, ή ελπιδοφόρο αν θέλεις, να διορθώνεις γραπτά φοιτητών ΑΕΙ, των οποίων η σύνταξη είναι σε επίπεδα παιδιών δημοτικού- σε σημεία φυσικά, όχι εν συνόλω (αλίμονο).Κατ' επέκταση, φρονώ πως δεν πρέπει να εγκαταληφθεί στην ηλικία των 15/16 η απόπειρα μετάδοσης γνώσεων γενικής παιδείας...Συμφωνώ ...Θέλω αν γίνεται κάποιος να μου απαντήσει : Για ποιο λόγο μισούμε τα μαθήματα πο "δεν μας ενδιαφέρουν" ? Μήπως ο τρόπος που προσπαθούν να μας μεταδώσουν τις γνώσεις δεν είναι ο σωστός ? Μήπως φταίμε και λίγο εμείς οι ίδιοι ή οι γωνείς μας που δεν γουστάρουμε γενικά το σχολείο ?
sthn ameriki ta paidia stin ilikia mas pairnoun kati san kateu8insi kai kanoun ka8e mera eksawra ALLA exoun sinolika 7 ma8imataan kapoios px exei parei leme twra 8etiki kateu8insi exi ka8e mera algevra,eukleidia geometria,fysiki,ximia,viologia,ispanika,kai ena ma8ima epilogis to opoio borei na einai mexri kai mageiriki.emeis exoun sinolika 17 ma8imata,dyo ximies,dyo ma8imatika,dyo fisikes,geometria,viologia,kai alla 9 ''axrista'' ma8imata gia kapoion pou 8elei na ginei mixanologos mixanikos as pume..
Τι λέτε ρε παιδιά; Από πότε κάναμε το σχολείο πανεπιστήμιο; Αν θέλει κπ να γίνει μηχανολόγος, να στρωθεί να περάσει στη σχολή, αφού πρώτα έχει μάθει 5 πράματα (και από άλλες επιστήμες) και μετά να ασχοληθεί αποκλειστικά με το αντικείμενό του στο πανεπιστήμιο. Ακόμα κι εκεί η εξιδίκευση έρχεται μετά. Άλλωστε αν δεν υπήρχαν και τα άλλα μαθήματα, πώς θα έβρισκε ο καθένας τι του αρέσει περισσότερο; Και μη μου πειτε ότι θα είχε μια εμπειρία από το γυμνάσιο... στο λύκειο σαφώς μπαίνεις σε πιο βαθιά νερά, αποκτάς σύγχρονες γνώσεις στα ανάλογα θέματα και βλέποντας και κρίνοντας, τελικά αποφασίζεις με τι θελεις να ασχοληθείς στη ζωή σου. Έλεος δλδ. Επειδή εγώ ήθελα να περάσω στο φυσικό σημαίνει ότι έπρεπε να διδάσκομαι μόνο φυσική και μαθηματικά στο σχολείο; Τότε δεν θα χρειαζόμουν το πανεπιστήμιο!
Αν θέλει κπ να γίνει μηχανολόγος, να στρωθεί να περάσει στη σχολή, αφού πρώτα έχει μάθει 5 πράματα (και από άλλες επιστήμες) και μετά να ασχοληθεί αποκλειστικά με το αντικείμενό του στο πανεπιστήμιο.
Ρε garvin αγορι μου,για αλλη μια φορα με νευριαζεις...Πρωτον απο το πρωτο σου ποστ μεχρι το 4 μου θυμιζεις μια αντιγραφη του τελευταιου schooligans!!!εσυ ειχες στειλει τα γραμματα περι φιλιων και προσευχων?? ::)λες και ειχες το εντυπο μπροστα στο πληκτρολογιο και εγραφες ο,τι εβλεπες ενα πραγμα!!!!!!!!!! !!!!τι γινεται ???Τωρα για τα σχολεια που λες,δεν πρεπει να τα μπερδευουμε ολα και να τα καταπατουμε!Για την προσευχη συμφωνω απολυτα.Δεν αναγκαζεις κανεναν να την πει αν δεν θελει...Βεβαι α για πολλα αλλα εχω ενστασεις.Επειδη παω σε ιδιωτικο,μαλλα εχω παει και 2 χρονιες σε δημοσιο,μπορω να πω με σιγουρια οτι τα πραγματα δεν ειναι τοσο ασχημα στα ιδιωτικα οσο λετε.Τα ιδια γινονται περιπου σε ολα.Οσων αφορα το''ο,τι θελω κανω μες στην ταξη"" εισαι φαουλ,κατα τη γνωμη μου!Υπαρχουν και ορια σε ολα.πρεπει να σεβαστεις τον καθηγητη και αυτους που θελουν να προσεξουν.Αν θες να ακουσεις μουσικη,βαλα ψειρες μην το χεις τερμα να ακουνε ολοι ρε παιδι μου!αλλοι δε γουσταρουν!Αν θες να πιεις το φραπε σου,κανε κοπανα και πιες τον οπως και οπου θες,οχι μεσα στην ταξη.θα μας αρεσε να ερχοταν ο μαθηματικος με το τσιγαρο και το φραπε για μαθημα??Ελεος δηλαδη!Τωρα για το ντυσιμο,ειδικα στα κοριτσια....Αν θες μινι βαλτο,αλλα βαλε το μινι-νορμαλ,οχι το μινι-ζωνη!Αν θες στρινγκ να φενεται επιτηδες κατσε σπιτι σου ρε ,καταλαθος να φανει,δε χαλασε και ο κοσμος αλλα επιτηδες ειναι αισχρο!!!Μην τα ισοπεδωνουμε ολα πια!!!!!!!! ποτε ειπα εγώ οτι οι μαθητες μπορούν να κανουν ό,τι θέλουν στην τάξη; μην μου βαζεις λογια που δεν εχω πει.
φυσικά! αλίμονο αν περνούσε με 4! σημαίνει ότι δεν μπορεί να γράψει σωστά ούτε ένα κείμενο. και αυτό είναι άκρως απαραίτητο για οποιονδήποτε, τουλάχιστον επιπέδου ΑΕΙ. όταν με το καλό θα πάει κπ πανεπιστήμιο, θα κληθεί πολλές φορές να γράψει κείμενα, εργασίες κλπ. πάρε το πιο απλό: εξετάσεις. εκεί δεν θα μπορεί να περάσει το μαθημα όσο καλά κι αν ξερει την ύλη, αν δεν μπορει να την αποδώσει σωστά σε γραπτή μορφή. φαντάσου κπ αρχιτέκτονα πχ να έχει συλλάβει την τέλεια ιδέα και να μην μπορεί να την περιγράψει. όσο τέλεια κι αν είναι πρέπει οι άλλοι να καταλαβαίνουν τι λέει. δεν είναι μόνο τα στοιχειώδη ελληνικά:είναι η δομήη συνοχήτο λεξιλόγιοη επιχειρηματολογίαδεν μπορείς να γίνεις επιστήμονας αν δεν τα κατέχεις αυτά.οπισθοδρομικό θα ήταν το σχολείο αν επέτρεπε σε κάποιον με 5 να περάσει σε μια σχολή όπως η πολυτεχνική! πάει η παιδεία, πάει η επιστήμη, πάει η ελληνική γλώσσα (με όλα μέσα: σύνταξη, δομή κλπ) πάνε όλα! σου φαίνεται ακραίο αυτό που λέω; ειλικρινά πες μου!
με την Εκθεση εμαθα να βαζω τις σκεψεις μου σε μια σειρα και απεκτησα και μια αφαιρετικη ικανοτητα ( κοιτα Περιληψη)
συγγνώμη..πού κολλάει το όνομά μου στην παραπάνω παράθεση; πότε έγραψα εγώ τέτοιο πράγμα;
Παράθεση από: Adoni στις 23/09/06, 21:35Παράθεση από: nefelh στις 23/09/06, 19:53με την Εκθεση εμαθα να βαζω τις σκεψεις μου σε μια σειρα και απεκτησα και μια αφαιρετικη ικανοτητα ( κοιτα Περιληψη)Άτοπο...Με την έκθεση δεν μαθαίνεις να βάζεις τις σκέψεις σε μια σειρά , αλλά μαθαίνεις πως να τις διατυπώνεις γραπτά εφόσον βέβαια τις έχεις δημιιουργήσει...Με την έκθεση δεν αποκτάς αφαιρετική ικανότητα (εαν δίνουμε τον ίδιο ορισμό σε αυτό). Η αφαιρετική ικανότητα ορίζεται ως η ικανότητα του μυαλού να σκέφτεται και να δομεί σωτά επί εννοιών άυλων και αφηρημένων.Αυτά τα δύο που γράφεις αναπτύσονται κυρίως από το μάθημα των μαθηματικών και όχι από την έκθεση....Ένα γεωμετρικό σχήμα για παράδειγμα στην αρχή της μαθησιακής προσπάθειας του παιδιού αντιμετωπίζεται εμπειρικά κυρίως από το "φαίνεσθαι" και το "είναι" ενώ στην πορεία αφαιρείται σχεδόν εξ΄ολοκλήρου η φυσική του και γεωμετρική του υπόσταση και μένει να συνίσταται μόνο ως ένα σύνολο ιδιοτήτων δια μέσω των οποίων και μόνο αντιμετωπίζεται....Αυτό αυξάνει τον βαθμό αφαίρεσης του μυαλού.
Παράθεση από: nefelh στις 23/09/06, 19:53με την Εκθεση εμαθα να βαζω τις σκεψεις μου σε μια σειρα και απεκτησα και μια αφαιρετικη ικανοτητα ( κοιτα Περιληψη)Άτοπο...Με την έκθεση δεν μαθαίνεις να βάζεις τις σκέψεις σε μια σειρά , αλλά μαθαίνεις πως να τις διατυπώνεις γραπτά εφόσον βέβαια τις έχεις δημιιουργήσει...Με την έκθεση δεν αποκτάς αφαιρετική ικανότητα (εαν δίνουμε τον ίδιο ορισμό σε αυτό). Η αφαιρετική ικανότητα ορίζεται ως η ικανότητα του μυαλού να σκέφτεται και να δομεί σωτά επί εννοιών άυλων και αφηρημένων.Αυτά τα δύο που γράφεις αναπτύσονται κυρίως από το μάθημα των μαθηματικών και όχι από την έκθεση....Ένα γεωμετρικό σχήμα για παράδειγμα στην αρχή της μαθησιακής προσπάθειας του παιδιού αντιμετωπίζεται εμπειρικά κυρίως από το "φαίνεσθαι" και το "είναι" ενώ στην πορεία αφαιρείται σχεδόν εξ΄ολοκλήρου η φυσική του και γεωμετρική του υπόσταση και μένει να συνίσταται μόνο ως ένα σύνολο ιδιοτήτων δια μέσω των οποίων και μόνο αντιμετωπίζεται....Αυτό αυξάνει τον βαθμό αφαίρεσης του μυαλού.
Διαβαζεις ενα κειμενο, το οποιο δεν μπορεις - και ουτε χρειαζεται αλλωστε - να το απομνημονευσεις.Αφου διαβασεις το κειμενο καταλαβαινεις οτι απο ενα συνολο 10000 λεξεων πχ, ο συγγραφεας εδωσε καποιες πληροφοριες, διατυπωσε καποιες θεσεις, η ουσια των οποιων επιγραμματικα δεν καταλαμβανει τοσο "χωρο".Περιληψη δεν ειναι μονο να γραψεις αυτες με λιγοτερες λεξεις, αλλα κυριως να εντοπισεις και να αποκωδικοποιησεις τα σημαντικα πραγματα που εχει να πει ο συγγραφεας και να τα παρουσιασεις λιτα.Αυτο απαιτει ασφαλως κριτικη ικανοτητα, την οποια και αναπτυσσει με την εξασκηση.Μετα απο πολλες περιληψεις και εσυ ο ιδιος, στα δικα σου κειμενα, μαθαινεις να φιλτραρεις τις σημαντικες πληροφοριες που θελεις να δωσεις και τις παρουσιαζεις λιτα - αυτο δεν εινα αφαιρετικη σκεψη?? - : Ετσι τα κειμενα σου αποκτουν μεγαλυτερη συνοχη, διαβαζονται πιο ανετα, ο αναγνωστης καταλαβαινει καλυτερα τις θεσεις σου.
Εαν πιστευεις πως τα παραπανω ειναι αχρηστα, τοτε λυπαμαι γιατι θα πεφτεις αναποφευκτα θυμα διαφορων πολιτικαντηδων που θα σε ξεγελουν με αοριστολογιες και πομφολιγες.
Απο οτι διακρινω, υπονοεις οτι μονο τα Μαθηματικα σε μαθαινουν να σκεφτεσαι...Μεγα σφαλμα!!Για να μαθεις να σκεφτεσαι ορθα θες και φυσικομαθηματικα, και γλωσσικη παιδεια, και τεχνη, και ανθρωπιστικες σπουδες.Το γιατι σε αλλο ποστ
και ούτε χρειάζομαι εξηγήσεις για την σημασία των λοιπών επιστημών στην ανάπτυξη του νου...
στα 3 χρονια του Λυκειου δεν υπαρχει ουτε ως υποκεφαλαιο σε καποιο μαθημα η Ανθρωπολογια.Ο,τι και αν θες να σπουδασεις, δεν ειναι απαραιτητο να γνωριζεις 5 βασικα πραγματα για σωμα σου και πως λειτουργει???
Ξεκίνησε από JOHNAN « 1 2 » Κιθάρα - Μάρκες και τύποι
Ξεκίνησε από Mechanical_Heart Πλήκτρα
Ξεκίνησε από Guitarholic_punk Μουσικά νέα και συζητήσεις
Ξεκίνησε από STEFANOS604 Μουσικά όργανα και εξοπλισμός
Ξεκίνησε από Eagle Of Kamelot Μουσικά νέα και συζητήσεις
Ξεκίνησε από ΧΩΡΙΑΤΗΣ Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από Archangel Μπάσο
Ξεκίνησε από Ioannis Anastassakis Εκμάθηση – Πρώτα βήματα
Ξεκίνησε από ΠΟΙΟΣ Δικοί μας στίχοι και ποιήματα