Αποστολέας Θέμα: Σχολεία: Γιατί να είναι τόσο οπισθοδρομικά;  (Αναγνώστηκε 73753 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Garvin

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 903
  • Φύλο: Άντρας
  • There's no business like show business!
    • Προφίλ
sthn ameriki ta paidia stin ilikia mas pairnoun kati san kateu8insi kai kanoun ka8e mera eksawra ALLA exoun sinolika 7 ma8imata
an kapoios px exei parei leme twra 8etiki kateu8insi exi ka8e mera algevra,eukleidia geometria,fysiki,ximia,viologia,ispanika,kai ena ma8ima epilogis to opoio borei na einai mexri kai mageiriki.

emeis exoun sinolika 17 ma8imata,dyo ximies,dyo ma8imatika,dyo fisikes,geometria,viologia,kai alla 9 ''axrista'' ma8imata gia kapoion pou 8elei na ginei mixanologos mixanikos as pume..

Αποσυνδεδεμένος NickNT

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 117
  • bass
    • Προφίλ
Ναι, αλλά η βασική ιδέα της εκπαίδευσης, φίλε Garvin, είναι πως κατά τη διάρκεια της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, το άτομο πρέπει να λάβει συνολική μόρφωση, κι όχι απόλυτα στοχοθετημένη πάνω σε αυτό που θα επιλέξει να σπουδάσει (εάν καταφέρει να εισαχθεί εκεί, βεβαίως). Εάν στα 15 σταματήσει κάθε τριβή με μαθήματα γενικής παιδείας, καθώς και όσα σχετίζονται με γλωσσικά και ιστορικά θέματα, τότε πιθανολογώ πως περιορίζεται πέραν του δέοντος το γνωστικό εύρος των εκπαιδευομένων.

Άλλωστε, σε διαβεβαιώ πως δεν είναι και πολύ ευχάριστο, ή ελπιδοφόρο αν θέλεις, να διορθώνεις γραπτά φοιτητών ΑΕΙ, των οποίων η σύνταξη είναι σε επίπεδα παιδιών δημοτικού- σε σημεία φυσικά, όχι εν συνόλω (αλίμονο).

Κατ' επέκταση, φρονώ πως δεν πρέπει να εγκαταληφθεί στην ηλικία των 15/16 η απόπειρα μετάδοσης γνώσεων γενικής παιδείας...

Αποσυνδεδεμένος tasos__

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 444
  • Φύλο: Άντρας
  • linux rocks !
    • Προφίλ
Ναι, αλλά η βασική ιδέα της εκπαίδευσης, φίλε Garvin, είναι πως κατά τη διάρκεια της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, το άτομο πρέπει να λάβει συνολική μόρφωση, κι όχι απόλυτα στοχοθετημένη πάνω σε αυτό που θα επιλέξει να σπουδάσει (εάν καταφέρει να εισαχθεί εκεί, βεβαίως). Εάν στα 15 σταματήσει κάθε τριβή με μαθήματα γενικής παιδείας, καθώς και όσα σχετίζονται με γλωσσικά και ιστορικά θέματα, τότε πιθανολογώ πως περιορίζεται πέραν του δέοντος το γνωστικό εύρος των εκπαιδευομένων.

Άλλωστε, σε διαβεβαιώ πως δεν είναι και πολύ ευχάριστο, ή ελπιδοφόρο αν θέλεις, να διορθώνεις γραπτά φοιτητών ΑΕΙ, των οποίων η σύνταξη είναι σε επίπεδα παιδιών δημοτικού- σε σημεία φυσικά, όχι εν συνόλω (αλίμονο).

Κατ' επέκταση, φρονώ πως δεν πρέπει να εγκαταληφθεί στην ηλικία των 15/16 η απόπειρα μετάδοσης γνώσεων γενικής παιδείας...

Συμφωνώ ...Θέλω αν γίνεται κάποιος να μου απαντήσει : Για ποιο λόγο μισούμε τα μαθήματα πο "δεν μας ενδιαφέρουν" ? Μήπως  ο τρόπος που προσπαθούν να μας μεταδώσουν τις γνώσεις δεν είναι ο σωστός ? Μήπως φταίμε και λίγο εμείς οι ίδιοι ή οι γωνείς μας που δεν γουστάρουμε γενικά το σχολείο ?

Αποσυνδεδεμένος ΠΑΝΜΕΓΙΣΤΟΣ - EOSFORUM - SOTRIANI -

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1654
  • Φύλο: Άντρας
  • To Φαινόμενο Γνωστό έως τα Πέρατα του Κόσμου...
    • Προφίλ
   kai γω ειμαι υπερ της γενικης παιδειας, διοτι πιστευω οτι η υπερεξειδικευση της ειδικευσης δεν κανει καλο. Πρεπει να υπαρχουν μαθηματα γενικης επιμορφωσης, αλλα ισως να μην γινονται και τοσο "αυστηρες" εξετασεις σ'αυτα!  :-\
Ο.Ξ.Ο.Κ.Δ.Τ.Ξ.Ο.Κ.Ο. 
θα τινάξω τα μυαλά μου στον αέρα
να γεμίσει ο κόσμος εξυπνάδα

Αποσυνδεδεμένος ameli

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 32
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Ναι, αλλά η βασική ιδέα της εκπαίδευσης, φίλε Garvin, είναι πως κατά τη διάρκεια της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, το άτομο πρέπει να λάβει συνολική μόρφωση, κι όχι απόλυτα στοχοθετημένη πάνω σε αυτό που θα επιλέξει να σπουδάσει (εάν καταφέρει να εισαχθεί εκεί, βεβαίως). Εάν στα 15 σταματήσει κάθε τριβή με μαθήματα γενικής παιδείας, καθώς και όσα σχετίζονται με γλωσσικά και ιστορικά θέματα, τότε πιθανολογώ πως περιορίζεται πέραν του δέοντος το γνωστικό εύρος των εκπαιδευομένων.

Άλλωστε, σε διαβεβαιώ πως δεν είναι και πολύ ευχάριστο, ή ελπιδοφόρο αν θέλεις, να διορθώνεις γραπτά φοιτητών ΑΕΙ, των οποίων η σύνταξη είναι σε επίπεδα παιδιών δημοτικού- σε σημεία φυσικά, όχι εν συνόλω (αλίμονο).

Κατ' επέκταση, φρονώ πως δεν πρέπει να εγκαταληφθεί στην ηλικία των 15/16 η απόπειρα μετάδοσης γνώσεων γενικής παιδείας...

Συμφωνώ ...Θέλω αν γίνεται κάποιος να μου απαντήσει : Για ποιο λόγο μισούμε τα μαθήματα πο "δεν μας ενδιαφέρουν" ? Μήπως  ο τρόπος που προσπαθούν να μας μεταδώσουν τις γνώσεις δεν είναι ο σωστός ? Μήπως φταίμε και λίγο εμείς οι ίδιοι ή οι γωνείς μας που δεν γουστάρουμε γενικά το σχολείο ?

Δεν υπάρχει κανένας λόγος να "μισείς" ένα μάθημα που δεν σ ενδιαφέρει!Μπορείς απλά να μην ασχολείσαι, σαν να μην υπάρχει!Τώρα αν οι καθηγητές ή οι γονείς γίνονται καταπιεστικοί και υποχρεώνουν τα παιδιά να ασχολούνται με κάτι που δεν τους αρέσει, είναι φυσικό να υπάρξει μια ανάλογη αντίδραση...

Γενικά πιστεύω πως οι γονείς θα έπρεπε να δίνουν στα παιδιά τους την εικόνα του σχολείου,σαν ένα μέρος που τους δίνει την ευκαιρία να μάθουν καινούρια κ ενδιαφέροντα πράγματα κ όχι σαν καταναγκαστικό έργο που θα πρέπει να υποστούν για να γίνουν "σωστοί" άνθρωποι!
Και οι καθηγητές θα πρέπει να παρουσιάζουν το μάθημά τους με τέτοιο τρόπο ώστε να έλκουν τους μαθητές, να τους δίνουν κίνητρα να αγαπήσουν αυτό που διδάσκονται και να καταλάβουν τη χρησιμότητά του!
Γιατί όλα τα μαθήματα κάτι χρήσιμο έχουν να μας δώσουν, έτσι?Αλλιώς ποιος ο λόγος ύπαρξής τους??

Αποσυνδεδεμένος TheVrachnoprofiter

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 991
  • Φύλο: Άντρας
  • ex TheTr00p3r
    • Προφίλ
sthn ameriki ta paidia stin ilikia mas pairnoun kati san kateu8insi kai kanoun ka8e mera eksawra ALLA exoun sinolika 7 ma8imata
an kapoios px exei parei leme twra 8etiki kateu8insi exi ka8e mera algevra,eukleidia geometria,fysiki,ximia,viologia,ispanika,kai ena ma8ima epilogis to opoio borei na einai mexri kai mageiriki.

emeis exoun sinolika 17 ma8imata,dyo ximies,dyo ma8imatika,dyo fisikes,geometria,viologia,kai alla 9 ''axrista'' ma8imata gia kapoion pou 8elei na ginei mixanologos mixanikos as pume..

Πες μου ΕΝΑΝ καλό λόγο για να θέλουμε να έχουμε παρόμοιο μορφωτικό επίπεδο με αυτό των Αμερικανών...


Δεν είμαι κατά της γενικής παιδείας γενικά, αλλά όταν πας για μηχανολόγος ή πληροφορικός και πρέπει πχ να μάθεις για τις ενώσεις του άνθρακα στη Χημεία ή να κλίνεις κάτι εντελώς άκυρα ρήματα στα Αρχαία νομίζω κάτι πάει στραβά...
Really don't mind if you sit this one out...

http://vromikopsomi.wordpress.com/
http://www.passa-tempo.gr/

Αποσυνδεδεμένος SPATH

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 97
  • Φύλο: Άντρας
  • A PUBLIC PIECE OF DNA.
    • Προφίλ
Ρε garvin αγορι μου,για αλλη μια φορα με νευριαζεις...Πρωτον απο το πρωτο σου ποστ μεχρι το 4 μου θυμιζεις μια αντιγραφη του τελευταιου schooligans!!!εσυ ειχες στειλει τα γραμματα περι φιλιων και προσευχων???????? ??? ??? ::)λες και ειχες το εντυπο μπροστα στο πληκτρολογιο και εγραφες ο,τι εβλεπες ενα πραγμα!!!!!!!!!! :o!!!!τι γινεται ???Τωρα για τα σχολεια που λες,δεν πρεπει να τα μπερδευουμε ολα και να τα καταπατουμε!Για την προσευχη συμφωνω απολυτα.Δεν αναγκαζεις κανεναν να την πει αν δεν θελει...Βεβαι α για πολλα αλλα εχω ενστασεις.Επειδη παω σε ιδιωτικο,μαλλα εχω παει και 2 χρονιες σε δημοσιο,μπορω να πω με σιγουρια οτι τα πραγματα δεν ειναι τοσο ασχημα στα ιδιωτικα οσο λετε.Τα ιδια γινονται περιπου σε ολα.Οσων αφορα το''ο,τι θελω κανω μες στην ταξη"" εισαι φαουλ,κατα τη γνωμη μου!Υπαρχουν και ορια σε ολα.πρεπει να σεβαστεις τον καθηγητη και αυτους που θελουν να προσεξουν.Αν θες να ακουσεις μουσικη,βαλα ψειρες μην το χεις τερμα να ακουνε ολοι ρε παιδι μου!αλλοι δε γουσταρουν!Αν θες να πιεις το φραπε σου,κανε κοπανα και πιες τον οπως και οπου θες,οχι μεσα στην ταξη.θα μας αρεσε να ερχοταν ο μαθηματικος με το τσιγαρο και το φραπε για μαθημα??Ελεος δηλαδη!Τωρα για το ντυσιμο,ειδικα στα κοριτσια....Αν θες μινι βαλτο,αλλα βαλε το μινι-νορμαλ,οχι το μινι-ζωνη!Αν θες στρινγκ να φενεται επιτηδες κατσε σπιτι σου ρε ,καταλαθος να φανει,δε χαλασε και ο κοσμος αλλα επιτηδες ειναι αισχρο!!!Μην τα ισοπεδωνουμε ολα πια!!!!!!!! ::)
IF THE FACTS DON'T FIT THE THEORY,CHANGE THE FACTS.

Αποσυνδεδεμένος nefelh

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 407
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Τι λέτε ρε παιδιά; Από πότε κάναμε το σχολείο πανεπιστήμιο; Αν θέλει κπ να γίνει μηχανολόγος, να στρωθεί να περάσει στη σχολή, αφού πρώτα έχει μάθει 5 πράματα (και από άλλες επιστήμες) και μετά να ασχοληθεί αποκλειστικά με το αντικείμενό του στο πανεπιστήμιο. Ακόμα κι εκεί η εξιδίκευση έρχεται μετά. Άλλωστε αν δεν υπήρχαν και τα άλλα μαθήματα, πώς θα έβρισκε ο καθένας τι του αρέσει περισσότερο; Και μη μου πειτε ότι θα είχε μια εμπειρία από το γυμνάσιο... στο λύκειο σαφώς μπαίνεις σε πιο βαθιά νερά, αποκτάς σύγχρονες γνώσεις στα ανάλογα θέματα και βλέποντας και κρίνοντας, τελικά αποφασίζεις με τι θελεις να ασχοληθείς στη ζωή σου. Έλεος δλδ. Επειδή εγώ ήθελα να περάσω στο φυσικό σημαίνει ότι έπρεπε να διδάσκομαι μόνο φυσική και μαθηματικά στο σχολείο; Τότε δεν θα χρειαζόμουν το πανεπιστήμιο!
κι άμα σταθείς στα ίδια μέρη κι αν αγαπήσεις τις ίδιες μουσικές θα πει ότι τυχαία δε βρεθήκαμε θα πει ότι δε φύσηξε τυχαία ο άνεμος που σμίγει των ανθρώπων τις ζωές...

Αποσυνδεδεμένος Zeppelin

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 749
  • Φύλο: Άντρας
  • Κοχλιωτός κριθαρένιος λαμπτήρας...
    • Προφίλ
Τι λέτε ρε παιδιά; Από πότε κάναμε το σχολείο πανεπιστήμιο; Αν θέλει κπ να γίνει μηχανολόγος, να στρωθεί να περάσει στη σχολή, αφού πρώτα έχει μάθει 5 πράματα (και από άλλες επιστήμες) και μετά να ασχοληθεί αποκλειστικά με το αντικείμενό του στο πανεπιστήμιο. Ακόμα κι εκεί η εξιδίκευση έρχεται μετά. Άλλωστε αν δεν υπήρχαν και τα άλλα μαθήματα, πώς θα έβρισκε ο καθένας τι του αρέσει περισσότερο; Και μη μου πειτε ότι θα είχε μια εμπειρία από το γυμνάσιο... στο λύκειο σαφώς μπαίνεις σε πιο βαθιά νερά, αποκτάς σύγχρονες γνώσεις στα ανάλογα θέματα και βλέποντας και κρίνοντας, τελικά αποφασίζεις με τι θελεις να ασχοληθείς στη ζωή σου. Έλεος δλδ. Επειδή εγώ ήθελα να περάσω στο φυσικό σημαίνει ότι έπρεπε να διδάσκομαι μόνο φυσική και μαθηματικά στο σχολείο; Τότε δεν θα χρειαζόμουν το πανεπιστήμιο!

Επιτέλους άκουσα κ μια σωστή άποψη!
The world is full of kings and queens,
who will blind your eyes and steal your dreams,
IT'S HEAVEN AND HELL!

Αποσυνδεδεμένος Adoni

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 396
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Αν θέλει κπ να γίνει μηχανολόγος, να στρωθεί να περάσει στη σχολή, αφού πρώτα έχει μάθει 5 πράματα (και από άλλες επιστήμες) και μετά να ασχοληθεί αποκλειστικά με το αντικείμενό του στο πανεπιστήμιο.
Συμφωνω απολυτως!!Και οσο και αν καποια πραγματα μας φαινονται εντελως αχρηστα την ωρα που τα διδασκομαστε στο σχολειο, καποια στιγμη αργοτερα καταλαβαινουμε τη χρησιμοτητα τους, πολλες φορες και μεσα στη Σχολη ή αλλου που μας αφορουν πιο αμεσα.Η λογικη της υπερεξειδικευσης καλα κανει και δεν επικρατει στο Λυκειο, ισα ισα που νομιζω οτι τα μαθηματα γενικης παιδειας θα επρεπε να παρεχουν ακομα ευρυτερες γνωσεις.Πχ στα 3 χρονια του Λυκειου δεν υπαρχει ουτε ως υποκεφαλαιο σε καποιο μαθημα η Ανθρωπολογια.Ο,τι και αν θες να σπουδασεις, δεν ειναι απαραιτητο να γνωριζεις 5 βασικα πραγματα για σωμα σου και πως λειτουργει???
Αν και σπουδαζω Φαρμακοποιος εχω εκτιμησει ως τωρα τις θεωρητικες γνωσεις που ελαβα στο Λυκειο.Με τα Αρχαια εμαθα να εκφραζομαι καλυτερα γενικως, με την Εκθεση εμαθα να βαζω τις σκεψεις μου σε μια σειρα και απεκτησα και μια αφαιρετικη ικανοτητα ( κοιτα Περιληψη), οσο για την Ιστορια νομιζω πως ειναι περιττο να εξηγησω την τεραστια σημασια της...
Ειναι απολυτα λογικο να σου τη σπαει ενα μαθημα οσο ενδιαφερον και αν ειναι αυτο (ακομα και αν ειναι ασχετο με αυτο που εχεις σκοπο να ακολουθησεις) εφοσον ειναι επιβεβλημενο.Αυτο συμβαινει και στο ΑΕΙ αγαπητοι Λυκειοπαιδες!Διοτι "ακομα και το νερο εχει ασχημη γευση οταν χορηγειται με συνταγη ιατρου..."
Ομως απο την αλλη δεν ειμαστε σε θεση να κρινουμε τι θα μας χρειαστει να μαθουμε στη ζωη μας - περα απο την 3βαθμια εκπαιδευση - και τι οχι.Επιπλεον το καθε μαθημα επιδιωκει να σε μαθει να σκεφτεσαι με εναν συγκεκριμενο τροπο.
Το σιγουρο ειναι οτι εαν μπεις στη διαδικασια να μαθεις σωστα και με καθαρο κεφαλι(χωρις μιρλα δηλαδη) τα μαθηματα, ακομα και το πιο ακυρο κατι χρησιμο θα σου αφησει.

Αποσυνδεδεμένος Garvin

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 903
  • Φύλο: Άντρας
  • There's no business like show business!
    • Προφίλ
Τι λέτε ρε παιδιά; Από πότε κάναμε το σχολείο πανεπιστήμιο; Αν θέλει κπ να γίνει μηχανολόγος, να στρωθεί να περάσει στη σχολή, αφού πρώτα έχει μάθει 5 πράματα (και από άλλες επιστήμες) και μετά να ασχοληθεί αποκλειστικά με το αντικείμενό του στο πανεπιστήμιο. Ακόμα κι εκεί η εξιδίκευση έρχεται μετά. Άλλωστε αν δεν υπήρχαν και τα άλλα μαθήματα, πώς θα έβρισκε ο καθένας τι του αρέσει περισσότερο; Και μη μου πειτε ότι θα είχε μια εμπειρία από το γυμνάσιο... στο λύκειο σαφώς μπαίνεις σε πιο βαθιά νερά, αποκτάς σύγχρονες γνώσεις στα ανάλογα θέματα και βλέποντας και κρίνοντας, τελικά αποφασίζεις με τι θελεις να ασχοληθείς στη ζωή σου. Έλεος δλδ. Επειδή εγώ ήθελα να περάσω στο φυσικό σημαίνει ότι έπρεπε να διδάσκομαι μόνο φυσική και μαθηματικά στο σχολείο; Τότε δεν θα χρειαζόμουν το πανεπιστήμιο!

μα ειναι σωστο να μην περναει στη σχολή που θέλει ενας μηχανολογος μηχανικός επειδή στις πανελλήνιες εγραψε 4 στην εκθεση;;;;;;

Αποσυνδεδεμένος Garvin

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 903
  • Φύλο: Άντρας
  • There's no business like show business!
    • Προφίλ
Ρε garvin αγορι μου,για αλλη μια φορα με νευριαζεις...Πρωτον απο το πρωτο σου ποστ μεχρι το 4 μου θυμιζεις μια αντιγραφη του τελευταιου schooligans!!!εσυ ειχες στειλει τα γραμματα περι φιλιων και προσευχων???????? ??? ??? ::)λες και ειχες το εντυπο μπροστα στο πληκτρολογιο και εγραφες ο,τι εβλεπες ενα πραγμα!!!!!!!!!! :o!!!!τι γινεται ???Τωρα για τα σχολεια που λες,δεν πρεπει να τα μπερδευουμε ολα και να τα καταπατουμε!Για την προσευχη συμφωνω απολυτα.Δεν αναγκαζεις κανεναν να την πει αν δεν θελει...Βεβαι α για πολλα αλλα εχω ενστασεις.Επειδη παω σε ιδιωτικο,μαλλα εχω παει και 2 χρονιες σε δημοσιο,μπορω να πω με σιγουρια οτι τα πραγματα δεν ειναι τοσο ασχημα στα ιδιωτικα οσο λετε.Τα ιδια γινονται περιπου σε ολα.Οσων αφορα το''ο,τι θελω κανω μες στην ταξη"" εισαι φαουλ,κατα τη γνωμη μου!Υπαρχουν και ορια σε ολα.πρεπει να σεβαστεις τον καθηγητη και αυτους που θελουν να προσεξουν.Αν θες να ακουσεις μουσικη,βαλα ψειρες μην το χεις τερμα να ακουνε ολοι ρε παιδι μου!αλλοι δε γουσταρουν!Αν θες να πιεις το φραπε σου,κανε κοπανα και πιες τον οπως και οπου θες,οχι μεσα στην ταξη.θα μας αρεσε να ερχοταν ο μαθηματικος με το τσιγαρο και το φραπε για μαθημα??Ελεος δηλαδη!Τωρα για το ντυσιμο,ειδικα στα κοριτσια....Αν θες μινι βαλτο,αλλα βαλε το μινι-νορμαλ,οχι το μινι-ζωνη!Αν θες στρινγκ να φενεται επιτηδες κατσε σπιτι σου ρε ,καταλαθος να φανει,δε χαλασε και ο κοσμος αλλα επιτηδες ειναι αισχρο!!!Μην τα ισοπεδωνουμε ολα πια!!!!!!!! ::)


ποτε ειπα εγώ οτι οι μαθητες μπορούν να κανουν ό,τι θέλουν στην τάξη; μην μου βαζεις λογια που δεν εχω πει.

Αποσυνδεδεμένος nefelh

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 407
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
φυσικά! αλίμονο αν περνούσε με 4! σημαίνει ότι δεν μπορεί να γράψει σωστά ούτε ένα κείμενο. και αυτό είναι άκρως απαραίτητο για οποιονδήποτε, τουλάχιστον επιπέδου ΑΕΙ. όταν με το καλό θα πάει κπ πανεπιστήμιο, θα κληθεί πολλές φορές να γράψει κείμενα, εργασίες κλπ. πάρε το πιο απλό: εξετάσεις. εκεί δεν θα μπορεί να περάσει το μαθημα όσο καλά κι αν ξερει την ύλη, αν δεν μπορει να την αποδώσει σωστά σε γραπτή μορφή. φαντάσου κπ αρχιτέκτονα πχ να έχει συλλάβει την τέλεια ιδέα και να μην μπορεί να την περιγράψει. όσο τέλεια κι αν είναι πρέπει οι άλλοι να καταλαβαίνουν τι λέει. δεν είναι μόνο τα στοιχειώδη ελληνικά:
είναι η δομή
η συνοχή
το λεξιλόγιο
η επιχειρηματολογία
δεν μπορείς να γίνεις επιστήμονας αν δεν τα κατέχεις αυτά.
οπισθοδρομικό θα ήταν το σχολείο αν επέτρεπε σε κάποιον με 5 να περάσει σε μια σχολή όπως η πολυτεχνική! πάει η παιδεία, πάει η επιστήμη, πάει η ελληνική γλώσσα (με όλα μέσα: σύνταξη, δομή κλπ) πάνε όλα! σου φαίνεται ακραίο αυτό που λέω; ειλικρινά πες μου!
κι άμα σταθείς στα ίδια μέρη κι αν αγαπήσεις τις ίδιες μουσικές θα πει ότι τυχαία δε βρεθήκαμε θα πει ότι δε φύσηξε τυχαία ο άνεμος που σμίγει των ανθρώπων τις ζωές...

Αποσυνδεδεμένος Garvin

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 903
  • Φύλο: Άντρας
  • There's no business like show business!
    • Προφίλ
φυσικά! αλίμονο αν περνούσε με 4! σημαίνει ότι δεν μπορεί να γράψει σωστά ούτε ένα κείμενο. και αυτό είναι άκρως απαραίτητο για οποιονδήποτε, τουλάχιστον επιπέδου ΑΕΙ. όταν με το καλό θα πάει κπ πανεπιστήμιο, θα κληθεί πολλές φορές να γράψει κείμενα, εργασίες κλπ. πάρε το πιο απλό: εξετάσεις. εκεί δεν θα μπορεί να περάσει το μαθημα όσο καλά κι αν ξερει την ύλη, αν δεν μπορει να την αποδώσει σωστά σε γραπτή μορφή. φαντάσου κπ αρχιτέκτονα πχ να έχει συλλάβει την τέλεια ιδέα και να μην μπορεί να την περιγράψει. όσο τέλεια κι αν είναι πρέπει οι άλλοι να καταλαβαίνουν τι λέει. δεν είναι μόνο τα στοιχειώδη ελληνικά:
είναι η δομή
η συνοχή
το λεξιλόγιο
η επιχειρηματολογία
δεν μπορείς να γίνεις επιστήμονας αν δεν τα κατέχεις αυτά.
οπισθοδρομικό θα ήταν το σχολείο αν επέτρεπε σε κάποιον με 5 να περάσει σε μια σχολή όπως η πολυτεχνική! πάει η παιδεία, πάει η επιστήμη, πάει η ελληνική γλώσσα (με όλα μέσα: σύνταξη, δομή κλπ) πάνε όλα! σου φαίνεται ακραίο αυτό που λέω; ειλικρινά πες μου!

ma ama exei 20 ma8imatika kai fysiki? as pume oti grafei 10 ek8esi gia na min eimaste kai ypervolikoi. kai pali dn 8a perasei!

Αποσυνδεδεμένος nefelh

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 407
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
όχι. από ό,τι ξέρω περνάει. εδώ συμμαθήτριά μου πέρασε ιατρική με 1 μάθημα κάτω από τη βάση. την ανέβασαν τα άλλα 20αρια
κοίτα...το 10 είναι η βάση...δεν ειναι και πολύ βαθμός, αλλά μπορώ να καταλάβω ότι κπ πχ ήταν αρρωστος πολύ εκείνη τη μερα ή ειχε κπ προσωπικο/οικογενειακό προβλημα και δεν πηγε καλά. αλλά κάτω από το 10 για μενα είναι απαραδεχτο για τους λογους που σου εξηγησα. δεν μπορει κπ να γραψει 20 μαθηματικά και φυσική αν δεν μπορει να γραψει μια στοιχειωδη εκθεση. διοτι ειδικά στις πανελλήνιες δεν ζητάνε απλώς πράξεις. συγκεκριμένα θυμαμαι οτι εγώ έχασα περιπου 0,5 βαθμό φυσική γενικής διοτι δεν εγραψα με σωστό τρόπο την αιτιολόγηση. είχα σωστά την επιλογή και την αιτιολόγηση, αλλά ο τρόπος που το έγραφα δεν ηταν σωστός. και 0.5 βαθμός είναι σημαντικός στα 20! συμμαθητής μου (σαίνι) έχανε βαθμούς ακριβώς για το λόγο ότι δεν έγραφε σωστά. στην ταξη εγραφε 20αρια στα μαθηματικά, αλλά στα διαγωνισματα κ πανελλήνιες έχανε από τον τρόπο που τα έγραφε.
κι εγώ μεχρι 1η λυκειου δεν ειχα καταλαβει τη σοβαρότητα του θεματος εκθεσης. με μια καθηγητρια όμως, συνειδητοποίησα πόσο σημαντικό είναι ακόμα και μαθηματικός να γίνω. εγώ σου λέω να πας να γράψεις μια απόδειξη. θα χάσεις βαθμούς αν δεν εχεις μάθει να εφαρμόζεις τις αρχές δομής ενός κειμένου και της τεκμηρίωσης. κι αυτά δυστυχως τα μαθαινεις απο την εκθεση. κανενας μαθηματικος δεν θα πολυασχοληθει. το πολυ πολυ να σου πει: σωστά τα έγραψες, αλλά έτσι όπως τα έγραψες...ειναι καπως. δες στο βιλίο πώς το έχει καλύτερα. μεχρι εκεί (εκτός αν ειναι ψαγμένος ο τύπος)
σε καμια περίπτωση δεν αποδεχομαι την αποψη οτι η εκθεση ειναι χρηστο μαθημα. ισως δεν υπάρχουν καλοί φιλολογοι. οκ. κι εγώ τόσα χρόνια μια καλή βρήκα στην εκθεση και 1 καλή γενικά φιλόλογο που μας εμαθε να σκεφτόμαστε κι όχι απλά να ζουμε-επιβιώνουμε στη ζωή. και παρόλο που εγινα φυσικός, αυτές τις 2 θα τις ευγνωμωνώ όσο ζω!
κι άμα σταθείς στα ίδια μέρη κι αν αγαπήσεις τις ίδιες μουσικές θα πει ότι τυχαία δε βρεθήκαμε θα πει ότι δε φύσηξε τυχαία ο άνεμος που σμίγει των ανθρώπων τις ζωές...

Αποσυνδεδεμένος Adoni

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 396
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Πες τα ρε Νεφελη!!!
Ειναι δυνατον να ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΜΕ να εχουμε επιστημονες μονοπλευρους??Οχι κυριε να μην περασεις σε υψηλοβαθμη Σχολη εαν δεν εισαι σε θεση να γραψεις εναν αξιοπρεπη βαθμο και στην εκθεση.Περα απο τη χρησιμοτητα της και για το Παν/μιο, εκτος απο παιδια με μαθησιακες δυσκολιες (δυσλεξια κλπ), ειμαι της γνωμης οτι ο καθε μαθητης που καθησε να το παλεψει λιγο, ενα 12 το γραφει με λιγη προσπαθεια.Δεν αποτελει δικαιολογια το "ειμαι θετικο μυαλο" στο 8 της εκθεσης.Ειναι και αυτο μαθημα και θελει διαβασμα και προσπαθεια οπως τα αλλα, για να επιτυχεις εναν καλο βαθμο, δε χρειαζεται να εισαι ο Μαρσελ Προυστ.Ολα τα μαθηματα ειναι ετσι.Ακομα και για εναν θεωρητικο, εαν καθησει και προσπαθησει λιγο μπορει να γραψει εναν αξιοπρεπη βαθμο...
Το κλου ειναι οτι ακομα και στα μαθηματα που δεν διαθετουμε το "ταλεντο" αυτο αναπληρωνεται με δουλεια.Τωρα εαν δεν εινα καποιος ΔΙΑΤΕΘΗΜΕΝΟΣ να το προσπαθησει, αυτο ειναι αλλη υποθεση...

Αποσυνδεδεμένος Zeppelin

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 749
  • Φύλο: Άντρας
  • Κοχλιωτός κριθαρένιος λαμπτήρας...
    • Προφίλ
Πιστεύω διαγράφουμε όλο το υπόλοιπο θέμα κ κρατάμε τη σελίδα 8 μόνο...Τόσο πολύ συμφωνώ με τους δύο προλαλήσαντες.
 
The world is full of kings and queens,
who will blind your eyes and steal your dreams,
IT'S HEAVEN AND HELL!

Αποσυνδεδεμένος Witchking

  • Μαθουσαλίξ
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1854
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τους αγγέλους άγγελος...σκυλί με τα σκυλιά
    • Προφίλ
    • Activeradio

με την Εκθεση εμαθα να βαζω τις σκεψεις μου σε μια σειρα και απεκτησα και μια αφαιρετικη ικανοτητα ( κοιτα Περιληψη)

Άτοπο...

Με την έκθεση δεν μαθαίνεις να βάζεις τις σκέψεις σε μια σειρά , αλλά μαθαίνεις πως να τις διατυπώνεις γραπτά εφόσον βέβαια τις έχεις δημιιουργήσει...
Με την έκθεση δεν αποκτάς αφαιρετική ικανότητα (εαν δίνουμε τον ίδιο ορισμό σε αυτό). Η αφαιρετική ικανότητα ορίζεται ως η ικανότητα του μυαλού να σκέφτεται και να δομεί σωτά επί εννοιών άυλων και αφηρημένων.

Αυτά τα δύο που γράφεις αναπτύσονται κυρίως από το μάθημα των μαθηματικών και όχι από την έκθεση....

Ένα γεωμετρικό σχήμα για παράδειγμα στην αρχή της μαθησιακής προσπάθειας του παιδιού αντιμετωπίζεται εμπειρικά κυρίως από το "φαίνεσθαι" και το "είναι" ενώ στην πορεία αφαιρείται σχεδόν εξ΄ολοκλήρου η φυσική του και γεωμετρική του υπόσταση και μένει να συνίσταται μόνο ως ένα σύνολο ιδιοτήτων δια μέσω των οποίων και μόνο αντιμετωπίζεται....
Αυτό αυξάνει τον βαθμό αφαίρεσης του μυαλού.
« Τελευταία τροποποίηση: 27/09/06, 08:46 από Witchking »
...κι΄όποιος θάνατο φοβάται , θα τον κουβαλάει στους ώμους....

Αποσυνδεδεμένος nefelh

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 407
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
συγγνώμη..πού κολλάει το όνομά μου στην παραπάνω παράθεση; πότε έγραψα εγώ τέτοιο πράγμα;
κι άμα σταθείς στα ίδια μέρη κι αν αγαπήσεις τις ίδιες μουσικές θα πει ότι τυχαία δε βρεθήκαμε θα πει ότι δε φύσηξε τυχαία ο άνεμος που σμίγει των ανθρώπων τις ζωές...

Αποσυνδεδεμένος parlats

  • Μουσικοπαρμένος
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 3353
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν Μασάω τίποτα εκτός από φαγητό!!!
    • Προφίλ
    • Myspace
συγγνώμη..πού κολλάει το όνομά μου στην παραπάνω παράθεση; πότε έγραψα εγώ τέτοιο πράγμα;

Είσαι το εξιλαστήριο θύμα μάλλον  ;D

Αποσυνδεδεμένος Βραζίλης

  • Δεν με λένε Bill!
  • Administrator
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 10369
  • Φύλο: Άντρας
  • Βασίλης + Βραζιλία = Βραζίλης
    • Skype - fronimitis
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • Κιθάρα
Ειναι παράθεση της παράθεσης, αλλα ποιας; Δεν ξερω πως τα'μπλεξε ετσι ο witchking... μαλλον πρεπει να του θυμισουμε, μετα απο τοσα χρονια, πως κανουν παραθεση :P
« Τελευταία τροποποίηση: 26/09/06, 12:33 από Βραζίλης »

Αποσυνδεδεμένος Adoni

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 396
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
με την Εκθεση εμαθα να βαζω τις σκεψεις μου σε μια σειρα και απεκτησα και μια αφαιρετικη ικανοτητα ( κοιτα Περιληψη)

Άτοπο...

Με την έκθεση δεν μαθαίνεις να βάζεις τις σκέψεις σε μια σειρά , αλλά μαθαίνεις πως να τις διατυπώνεις γραπτά εφόσον βέβαια τις έχεις δημιιουργήσει...
Με την έκθεση δεν αποκτάς αφαιρετική ικανότητα (εαν δίνουμε τον ίδιο ορισμό σε αυτό). Η αφαιρετική ικανότητα ορίζεται ως η ικανότητα του μυαλού να σκέφτεται και να δομεί σωτά επί εννοιών άυλων και αφηρημένων.

Αυτά τα δύο που γράφεις αναπτύσονται κυρίως από το μάθημα των μαθηματικών και όχι από την έκθεση....

Ένα γεωμετρικό σχήμα για παράδειγμα στην αρχή της μαθησιακής προσπάθειας του παιδιού αντιμετωπίζεται εμπειρικά κυρίως από το "φαίνεσθαι" και το "είναι" ενώ στην πορεία αφαιρείται σχεδόν εξ΄ολοκλήρου η φυσική του και γεωμετρική του υπόσταση και μένει να συνίσταται μόνο ως ένα σύνολο ιδιοτήτων δια μέσω των οποίων και μόνο αντιμετωπίζεται....
Αυτό αυξάνει τον βαθμό αφαίρεσης του μυαλού.

Οποιος και να εγραψε την παρα-παραθεση.
Δεν εχει νοημα να αναγεις το ζητημα της αφαιρετικης ικανοτητας μονο στα μαθηματικα.Απλα θα σου πω το εξης: Διαβαζεις ενα κειμενο, το οποιο δεν μπορεις - και ουτε χρειαζεται αλλωστε - να το απομνημονευσεις.Αφου διαβασεις το κειμενο καταλαβαινεις οτι απο ενα συνολο 10000 λεξεων πχ, ο συγγραφεας εδωσε καποιες πληροφοριες, διατυπωσε καποιες θεσεις, η ουσια των οποιων επιγραμματικα δεν καταλαμβανει τοσο "χωρο".Περιληψη δεν ειναι μονο να γραψεις αυτες με λιγοτερες λεξεις, αλλα κυριως να εντοπισεις και να αποκωδικοποιησεις τα σημαντικα πραγματα που εχει να πει ο συγγραφεας και να τα παρουσιασεις λιτα.Αυτο απαιτει ασφαλως κριτικη ικανοτητα, την οποια και αναπτυσσει με την εξασκηση.Μετα απο πολλες περιληψεις και εσυ ο ιδιος, στα δικα σου κειμενα, μαθαινεις να φιλτραρεις τις σημαντικες πληροφοριες που θελεις να δωσεις και τις παρουσιαζεις λιτα - αυτο δεν εινα αφαιρετικη σκεψη?? - : Ετσι τα κειμενα σου αποκτουν μεγαλυτερη συνοχη, διαβαζονται πιο ανετα, ο αναγνωστης καταλαβαινει καλυτερα τις θεσεις σου.
Εαν πιστευεις πως τα παραπανω ειναι αχρηστα, τοτε λυπαμαι γιατι θα πεφτεις αναποφευκτα θυμα διαφορων πολιτικαντηδων που θα σε ξεγελουν με αοριστολογιες και πομφολιγες.
Οσο για το πρωτο σκελος: Διορθωνω τον εαυτο μου___εμαθα να διατυπωνω σωστα τις σκεψεις μου και να τις βαζω (δηλαδη να τις παραθετω) σε μια λογικη σειρα.
Αυτο εννοουσα βασικα.
Απο οτι διακρινω, υπονοεις οτι μονο τα Μαθηματικα σε μαθαινουν να σκεφτεσαι...Μεγα σφαλμα!!Για να μαθεις να σκεφτεσαι ορθα θες και φυσικομαθηματικα, και γλωσσικη παιδεια, και τεχνη, και ανθρωπιστικες σπουδες.Το γιατι σε αλλο ποστ

Αποσυνδεδεμένος Witchking

  • Μαθουσαλίξ
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1854
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τους αγγέλους άγγελος...σκυλί με τα σκυλιά
    • Προφίλ
    • Activeradio
Διαβαζεις ενα κειμενο, το οποιο δεν μπορεις - και ουτε χρειαζεται αλλωστε - να το απομνημονευσεις.Αφου διαβασεις το κειμενο καταλαβαινεις οτι απο ενα συνολο 10000 λεξεων πχ, ο συγγραφεας εδωσε καποιες πληροφοριες, διατυπωσε καποιες θεσεις, η ουσια των οποιων επιγραμματικα δεν καταλαμβανει τοσο "χωρο".Περιληψη δεν ειναι μονο να γραψεις αυτες με λιγοτερες λεξεις, αλλα κυριως να εντοπισεις και να αποκωδικοποιησεις τα σημαντικα πραγματα που εχει να πει ο συγγραφεας και να τα παρουσιασεις λιτα.Αυτο απαιτει ασφαλως κριτικη ικανοτητα, την οποια και αναπτυσσει με την εξασκηση.Μετα απο πολλες περιληψεις και εσυ ο ιδιος, στα δικα σου κειμενα, μαθαινεις να φιλτραρεις τις σημαντικες πληροφοριες που θελεις να δωσεις και τις παρουσιαζεις λιτα - αυτο δεν εινα αφαιρετικη σκεψη?? - : Ετσι τα κειμενα σου αποκτουν μεγαλυτερη συνοχη, διαβαζονται πιο ανετα, ο αναγνωστης καταλαβαινει καλυτερα τις θεσεις σου.

Σωστά όλα αυτά , αλλά δεν συνιστούν αφαιρετική ικανότητα. Συνιστούν σαφώς κριτική σκέψη συνιστούν σαφώς ικανότητα αντίληψης , αλλά η αφαιρετική ικανότητα ορίζεται όπως την όρισα ..Εαν τα παραπάνω σου τα έχουν ορίσει ως αφαιρετική ικανότητα τότε έκαναν λάθος...ή κάνουν λάθος όσοι μου την όρισαν έτσι σε μένα...

Παράθεση
Εαν πιστευεις πως τα παραπανω ειναι αχρηστα, τοτε λυπαμαι γιατι θα πεφτεις αναποφευκτα θυμα διαφορων πολιτικαντηδων που θα σε ξεγελουν με αοριστολογιες και πομφολιγες.

Αυθαιρετείς. Που υπονόησα ότι μπορεί όλα τα ανωτέρω να είναι άχρηστα? Ή που υπονόησα ότι μπορεί να είναι άχρηστο το μάθημα της έκθεσης...Πως προκύπτει το συμπέρασμά σου αυτό από την διατύπωσή μου?


Παράθεση
Απο οτι διακρινω, υπονοεις οτι μονο τα Μαθηματικα σε μαθαινουν να σκεφτεσαι...Μεγα σφαλμα!!Για να μαθεις να σκεφτεσαι ορθα θες και φυσικομαθηματικα, και γλωσσικη παιδεια, και τεχνη, και ανθρωπιστικες σπουδες.Το γιατι σε αλλο ποστ

Αν η διατύπωσή μου "κυρίως" σε εσένα μεταφράζεται ως " μόνο " , δεν μπορώ να κάνω κάτι περισσότερο..και ούτε χρειάζομαι εξηγήσεις για την σημασία των λοιπών επιστημών στην ανάπτυξη του νου...
« Τελευταία τροποποίηση: 27/09/06, 09:06 από Witchking »
...κι΄όποιος θάνατο φοβάται , θα τον κουβαλάει στους ώμους....

Αποσυνδεδεμένος Adoni

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 396
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
και ούτε χρειάζομαι εξηγήσεις για την σημασία των λοιπών επιστημών στην ανάπτυξη του νου...
Αρα ,για να μην ξεφευγουμε και απο το θεμα, ειναι απαραιτητο στο σχολειο, που πρεπει να σε βοηθα να αναπτυξεις το νου σου σου, να σου παρεχονται γενικες γνωσεις απο ενα ευρυ φασμα επιστημων, τις οποιες εσυ υποχρεουσαι ως μαθητης να προσπαθησεις να τις μαθεις.Συμφωνουμε?

Τωρα οσο για την αφαιρετικη σκεψη δεν πιστευω οτι ειναι χρησιμο να αντιπαραβαλουμε ορισμους της.Εξαλλου αλλη η θεωρηση και η εφαρμογη της στα μαθηματικα και τις φυσικες επιστημες και αλλη στο λογο και τις θεωρητικες επιστημες.
(Ειναι σαν να αντιπαραβαλλεις τον 1ο Νομο του Newton με την Αρχη του Le Chatelier ενα πραμα...)

 - "Που υπονόησα ότι μπορεί όλα τα ανωτέρω να είναι άχρηστα?"
Ειπα "εαν πιστευεις..."

 - "Αν η διατύπωσή μου "κυρίως" σε εσένα μεταφράζεται ως " μόνο " , δεν μπορώ να κάνω κάτι περισσότερο.."
Εστω. Πιστευεις οτι κυριως τα μαθηματικα σε μαθαινουν να σκεφτεσαι?


Αποσυνδεδεμένος ΠΑΝΜΕΓΙΣΤΟΣ - EOSFORUM - SOTRIANI -

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1654
  • Φύλο: Άντρας
  • To Φαινόμενο Γνωστό έως τα Πέρατα του Κόσμου...
    • Προφίλ
στα 3 χρονια του Λυκειου δεν υπαρχει ουτε ως υποκεφαλαιο σε καποιο μαθημα η Ανθρωπολογια.Ο,τι και αν θες να σπουδασεις, δεν ειναι απαραιτητο να γνωριζεις 5 βασικα πραγματα για σωμα σου και πως λειτουργει???


   ...Sto ΕΠΛ ειχαμε και Ανθρωπολογια, και  αν δεν κανω λαθος, στο ΤΕΛ ειχαν και στοιχεια Ιατρικης στην Α' ταξη!
Ο.Ξ.Ο.Κ.Δ.Τ.Ξ.Ο.Κ.Ο. 
θα τινάξω τα μυαλά μου στον αέρα
να γεμίσει ο κόσμος εξυπνάδα

 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
32 Απαντήσεις
11517 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 29/06/08, 14:11
από Xaris(πρωην Jizm)
16 Απαντήσεις
9251 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 07/07/09, 02:05
από Fteo
13 Απαντήσεις
4251 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 03/10/10, 09:47
από Guitarholic_punk
0 Απαντήσεις
1644 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 08/11/11, 17:21
από STEFANOS604
0 Απαντήσεις
1469 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 09/11/11, 02:01
από Eagle Of Kamelot
1 Απαντήσεις
2061 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 18/10/12, 13:05
από tsirigotis
13 Απαντήσεις
27696 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 30/03/15, 15:44
από saved
13 Απαντήσεις
8127 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 31/12/16, 11:00
από talfarlow
1 Απαντήσεις
1047 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 08/09/22, 01:31
από Xefos6
0 Απαντήσεις
37 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 24/04/24, 16:25
από Ioannis Anastassakis