Ειδικά θέματα > Εκμάθηση – Πρώτα βήματα

Αρχάριοι μαθητές και επιλογή δασκάλου

(1/3) > >>

Efi Altis:
Γειά σας!
Είμαι 36 χρονών και θέλω να ξεκινήσω μαθήματα ηλεκτρικής κιθάρας με δύο δασκάλους ταυτόχρονα. Ο λόγος είναι ότι 1ον) είναι και οι δύο πολύ καλοί μουσικοί και μέλη δύο αγαπημένων μου συγκροτημάτων, οπότε δε ξέρω ποιόν να διαλέξω και
2ον) έχουν διαφορετικό στυλ παιξίματος, εξειδικεύονται σε διαφορετικά είδη μέταλ και πιστεύω ότι έτσι θα μπορέσω εξαρχής και πιο σύντομα να μάθω κάποια πιο εξειδικευμένα πράγματα που με ενδιαφέρουν, παίζοντας κομμάτια που μου αρέσουν πραγματικά (αφού φαντάζομαι ότι τουλάχιστον κάποια από αυτά που θα μου βάζουν να παίζω, θα είναι δικά τους)

Θεωρείτε ότι είναι καλή ή άσχημη ιδέα να ξεκινάει ένας αρχάριος μαθητής μάθημα με δυο δασκάλους ταυτόχρονα;
Να πω, τέλος, ότι δεν είμαι άσχετη με τη μουσική, γνωρίζω πολύ καλά θεωρία και παίζω και πιάνο.

Uriah:
Σαν αρχαρια θα διδαχθεις σε μεγαλο βαθμο τα ιδια πραγματα: κλιμακες, τεχνικες, συγχορδιες. Ισως απο τον 2ο-3ο χρονο να δεις πως θες να παρεις αλλον δρομο και να αλλαξεις δασκαλο. Εαν ομως ειναι και οι 2 εξισου καλοι δεν θα εχουν κανενα προβλημα να σου δειξουν ο,τιδηποτε θες, αφου παιζουν και οι 2 μεταλ ασχετως των προσωπικων τους προτιμησεων. Προσωπικα το βρισκω υπερβολη και ασυμφορο.

Harpwood:
Υποθέτοντας πως κάθε δάσκαλος θα σου κάνει μάθημα 1 φορά την εβδομάδα, τότε ρεαλιστικά:

α) με το ζόρι θα προλαβαίνεις να μελετήσεις την ύλη του ενός (εκτός αν είσαι άνεργη και χωρίς σκυλιά, γατιά, παιδιά και λοιπές υποχρεώσεις)
β) η μάθηση όπως θα έχεις δει από το πιάνο είναι μια αργή διαδικασία, ειδικά όσων αφορά την αφομοίωση της γνώσης στο παίξιμο
άρα, γ) δύο δάσκαλοι δεν συνεπάγεται με γρηγορότερη μάθηση
και τέλος δ) "για να μάθεις κάποια πιο εξειδικευμένα που σε ενδιαφέρουν" πρέπει πρώτα να αποκτήσεις και την κατάλληλη τεχνική

Efi Altis:
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας! Ωστόσο, εγώ το είχα λίγο διαφορετικά αυτό στο μυαλό μου και, αν θέλετε, πείτε μου ξανά τη γνώμη σας: