Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - sofison

Σελίδες: [1] 2
1
Αν πας σε οποιοδήποτε χρωματοπολείο σχεδόν θα βρεις βερνίκι και sealer νίτρου εγώ παίρνω συνήθως από εδώ
  που μου τα γεμίζει και σε σπρέι

2
Ευχαριστώ πολύ

Μπορώ να πω ότι διορθώθηκαν πολύ τα πράγματα στο ζήτημα του action και πολλά τριξίματα εξαφανίστηκαν. Επίσης πολλά bend γίνονται πιο άνετα να το πω. Έχει μια αίσθηση ότι γλιστράει καλύτερα η χορδή πάνω στο τάστο   

3
Γεια χαρά

Αυτή είναι η πρώτη φορά που ασχολούμαι με τάστα.
Πρόκειται για ένα λαιμό τύπου strat (maple fretboard on maple) με compound radius και 22 jumbo τάστα.     

Leveling 1


Leveling 2


Recrowning 1


Recrowning 2


Recrowning 3


Recrowning final


Polishing


Buffing



Δεν ξέρω εάν φαίνεται μέσα από τις φωτογραφίες αυτό που βλέπω εγώ από κοντά, αλλά θα ήθελα τις απόψεις σας.

Ευχαριστώ 

4
VERNILAC πηρα ,αλλα μην βαλεις υποστρωμα νιτρου και βερνικι 2 συστατικων διοτι θα σκασει...Μονο βερνικι νιτρου μετα.ξερεις δεν ειναι συμβατα μεταξυ τους!!
με ο,τι ξεκινας τελειωνεις...μονο με νερου μπορεις να βαλεις σαν υποστρωμα η και κατι εχω δει για πολυεστερα απο κατω και νιτρο πανω....αλλα μην μπλεξεις....η νιτρου η πολυουρεθανης!!

Και εγώ αυτό ήξερα αλλά διάβασα σε κάτι βιβλία (paint your own guitar) ότι το sealer νίτρου είναι συμβατό με τα 2 συστατικών βερνίκια.
Όπως και να έχει πάντως δεν πρόκειται να δοκιμάσω. Απλά μου έκανε εντύπωση.

Μόλις ρίξεις το Vernilac πες μας τις εντυπώσεις σου αν θες γιατί και εγώ για αυτό προορίζομαι. ;)

5
Από περιέργεια τι μάρκα χρησιμοποίησες?

Σε ρωτάω γιατί και εγώ πήρα ένα sealer νίτρου που πρόκειται να χρησιμοποιήσω αλλά δεν ξέρω αν θα δουλέψει καλά σαν υπόστρωμα για βερνίκι 2 συστατικών?

6
Για να έχεις high gloss finish:
http://www.stewmac.com/freeinfo/Finishing/Colors,_stains/a-blueguitar/a-blueguitar_5.html
http://www.stewmac.com/freeinfo/Finishing/Colors,_stains/a-blueguitar/a-blueguitar_6.html
αλλά στο τέλος μην χρησιμοποιήσεις 800-grιt και 1200-grιt ντουκόχαρτο, καλύτερα 1500 και μετά 2000 αλλά θα πρέπει να έχεις μεγάλη υπομονή γιατί είναι πολύ ψιλό ντουκόχαρτο.


+1

7
Ότι χρειαστείς άλλο εδώ είμαστε.

8
Χα λέω και εγώ θα ρωτήσει δεν θα ρωτήσει?

Κοίτα το High gloss γίνεται με τρίψιμο..

Ρίχνεις το βερνίκι και αφού σκληρύνει ξεκινάς το τρίψιμο με γυαλόχαρτα. Ξεκινάς με 1000αρι και ανεβαίνεις σε 1200, 1500 και  2000.
Το τρίψιμο πρέπει να γίνει υγρό δηλαδή τα γυαλόχαρτα τα βουτάς σε νερό (βρύσης και μέτρια θερμοκρασία). Τέλος τρίβεις με κρέμες γυαλίσματος αυτοκινήτου.
δες το παρακάτω βίντεο πως το κάνει ο τύπος είναι πολύ σωστός και θα το καταλάβεις. Προσοχή στη φορά του τριψίματος και και στο νερό μην απορροφηθεί από το ξύλο γιατί θα σου φουσκώσει και το βερνίκι θα σπάσει.

         

9
Πες μας ντε να σκάσουμε από το κακό μας καλοκαιριάτικα.

Άντε και μετά θα σου πω και εγώ.

10
Η πρότασή μου είναι να βρεις ένα κατάστημα που πουλάει χρώματα αυτοκινήτων.
Εκεί μπορούν να σου φτιάξουν όποια απόχρωση θες.
Για να μην μπλέξεις με πιστόλι και κομπρεσέρ ζήτα να στο βάλουν σε σπρέι.
Το χρώμα να το ζητήσεις ως εξής: Λευκό περλέ Μονής διαλυτικού.


Πριν από αυτό θα χρειαστεί να ρίξεις ένα αστάρι. Κατά προτίμηση να πάρεις 2 συστατικών διαφορετικού χρώματος (όχι άσπρο)
 http://www.sgcardetail.com/USC-3680036-SprayMax-2K-Urethane-Aerosol-Primer-Filler-Prodview.html

11
.....σου δειχνει πως   μπορεις να κανεις επαγγελματικα τελειωματα σε κιθαρες με step by step   βήματα.

ΚΑΝΕΝΑΣ από εμάς, εκτός και εάν έχει εργαλεία, δεν μπορεί να κάνει επαγγελματικα τελειωματα. Το γυάλισμα που πετυχαίνεις με τις μεγάλες βούρτσες δεν μπορούμε να το κάνουμε στο χέρι.

Κοιτα ο τυπος που λεω ειναι επαγγελματιας σε αυτο που κανει και απο τους πολλους τροπους που μπορει να τελειωσει μια κιθαρα παραθετει εναν η δυο με βηματα που μπορει να τον ακολουθησει ο οποιοσδηποτε και το αποτελεσμα ειναι ομορφα mirror  finishes.Σου λεει θες να φτιαξεις τo σωμα ακριβως οπως της tiger? ελα να σε παρω απο το χερακι να το φτιαξουμε μαζι...να σου πω τι υλικα θα παρεις πως θα τα χρησιμοποιησεις κτλ κτλ.....οταν τελειωσεις θα εχεις φτιαξει ακριβως το τελειωμα της tiger τιποτα περισσοτερο τιποτα λιγοτερο.Δεν νομιζω κανενας να μπορει να ζητησει κατι περισσοτερο.


Eπειδή το έχω το βιβλιαράκι του, αλλά κάνω και επαγγελματικά αερογράφο από το 1977, μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι οι μάσκες για αερογράφο σε ένα φαινομενικά "εύκολο" σχέδιο, όπως το τιγρέ θέλουν γνώσεις (και αερογράφου και υλικών) για να μην χαλάσει. Στο βιβλίο φαίνονται όλα εύκολα ενώ δεν είναι.
Τα δε υλικά, τα περισσότερα, δεν τα βρίσκεις στην Ελλάδα ή δεν μπορείς να τα φέρεις γιατί δεν διακινούνται αεροπορικώς. Άρα πρέπει να βρείς τα "αντίστοιχα" που έχουν τα Ελληνικά χρωματοπωλεία.
Όσο για το τελικό φινίρισμα, δές εδώ ένα παρόμοιο από Έλληνα επαγγελματία...πρόσεξε απλά τη βούρτσα που χρησιμοποιεί στο τέλος. ;)
http://www.jokerguitars.gr/explorer.html


Επειδή έχω φτιάξει 2-3 "περίεργες" κιθάρες...θα επαναλάβω ότι στο βιβλίο, φαίνονται όλα πολύ εύκολα.
Τις κιθάρες μου μπορείς να τις δείς εδώ
http://www.customshop.gr/


Βρε marathon γιατί αποτρέπεις τον κόσμο από την χαρά της δημιουργίας? Θα σε μαλώσω....

Ωστόσο συμφωνώ με τον προλαλλήσαντα.
Οι δοκιμές να γίνονται σε μη βασικά όργανα και φτηνά στην αρχή.
Όποις έχει καταπιαστεί με το άθλημα στην αρχή πάντα την πατάει σε κάποιο βήμα και θα συχτιρίζει για πολύ καιρό.
Μιλάω ως παθών   

13
Εξαρτάται από το τι είδους βερνίκι σκοπεύεις να ρίξεις στο τέλος.
Προσωπικά προτείνω 2 συστατικών βερνίκι. Είτε ακρυλικό είτε πολυουρεθάνης.

14
Ξύνεις μόνο το βερνίκι γιατί
1ον) είναι λιγότερος κόπος από το να ξύσεις μέχρι το ξύλο.
2ον) εάν δεν το ξύσεις και χρησιμοποιήσεις ΜΗ συμβατά χρώματα πάνω από το παλιό βερνίκι υπάρχει φόβος να μην "κάτσουν" τα νέα χρώματα καλά και η κιθάρα θα βαρύνει πολύ. 
3ον) Δεν χρειάζεται να επεξεργαστείς το ξύλο από την αρχή (εννοώ με κάποια στρώματα γεμίσματος των πόρων κ.τ.λ) λόγω ατελειών του ξύλου.

Πως θα καταλάβεις ότι έχεις βγάλει μόνο το βερνίκι? Απλά όταν τρίβεις βερνίκι η σκόνη που βγάζει είναι λευκή. Ενώ όταν φτάσεις στο χρώμα θα αρχίζει να βγαίνει κόκκινη σκόνη (στην δικιά σου περίπτωση πάντα

15
Λοιπόν για να πετύχεις την απόχρωση που θες μάλλον δύσκολο μου φαίνεται μιας και το χρώμα που θες είναι περλέ. 
Όμως μπορείς να φτάσεις πολύ κοντά.
Εγώ σου προτείνω σαν πρώτο βήμα να πάρεις εάν δεν έχεις ένα παλμικό τριβείο (το Praktiker είναι φίλος μας) και σμυριδόπανο 100αρι και να ξεκινήσεις το τρίψιμο της κιθάρας. Προσοχή στις γωνίες και τις καμπύλες της κιθάρας μόνο με το χεράκι γιατί με το τριβείο μπορεί να της κάνεις σοβαρή ζημιά.
Επίσης θα σου πρότεινα να μην τρίψεις όλο το χρώμα της κιθάρας μέχρι να φτάσεις στο ξύλο αλλά μόνο το βερνίκι.   

16
Πες μας λίγο και τι χρώμα θες να βάψεις την κιθάρα σου (solid ή transparent), τι χρώμα έχει τώρα. Ανέβασε καμιά φωτο ή στείλε κάνα link για να μπορούμε να σε βοηθήσουμε.

17
Κοίτα δεν έχω σκοπό να διαφωνήσω μαζί σου :) ;D και εκτιμώ πολύ το ενδιαφέρον σου.

Απλά θα γίνω κουραστικός λέγοντας και πάλι ότι η πολυουρεθάνη 2 συστατικών δεν λειτουργεί όπως τα άλλα βερνίκια. Ο καταλύτης είναι σκληρυντής. Εάν αφήσεις τη φιάλη ενεργοποιημένη πάνω από 2 μέρες κυριολεκτικά πετρώνει. Οπότε δεν χρειάζεται 6 μήνες για να σκληρύνει.

By the way. Σήμερα πήρα κάποιες πληροφορίες από κάποιους ειδικούς περί λούστρων από κάποια καταστήματα και παραθέτω τα εξής:

1. Πιθανόν το βερνίκι που χρησιμοποίησα http://www.repaintsupply.com/pd_2_part_2k_aerosol.cfm δεν έχει καταλύτη αλλλά ενεργοποιητή,  που πολύ νομίζουν ότι είναι το ίδιο (την ορολογία που χρησιμοποιύν κάπως σαν bitren μου είπαν αλλά δεν το θυμάμαι καθόλου).
2. Όταν χρησιμοποιείς υλικά όπως αυτά που χρησιμοποιούν στα αυτοκίνητα ο χρόνος αναμονής για τα διάφορα στάδια μειώνεται κατά πολύ.
3. Τέλος το βερνίκι (πολυουρεθάνη 2 συστατικών) που χρησιμοποιείται επίσης στα αυτοκίνητα σκληραίνει μέσα σε μερικές ώρες και είναι έτοιμο να τριφτεί - γυαλιστεί. Αυτό συμβαίνει γιατί τα αμάξια βάφονται σε φούρνους (60 βαθμούς Κελσίου) στους 20-25 καλό είναι να αφεθεί μερικές μέρες 2-7 περίπου και μετά να τριφτεί.   8)

18
Το εχω ψαξει απειρες ωρες το αντικειμενο αλλα δεν εχω βρει ακομα χρονο και χρημα να ασχοληθω σοβαρα.το βερνικι εστω και αν στεγνωσει επιφανειακα,εσωτερικα παραμενει νοπο.Θα χρειαστουν περιπου 6 μηνες για να ολοκληρωθει η διαδικασια σκλυρηνσης.
Αυτό μου το έχουν αναφέρει και άλλοι. Πόσο σίγουρος είσαι για αυτό?? Μην ξεχνάς ότι το βερνίκι που χρησιμοποίησα είναι με καταλύτη, δεν νομίζω ότι θέλει 6 μήνες για να στεγνώσει πλήρως.

Αυτο που πρεπει να προσεξεις παρα πολυ ειναι η βαση της κιθαρας,και αυτο διοτι αν κατσει ολο το βαρος επανω στο σωμα της ,εκει που ακουμπαει η βαση θα κανει γουβες.Καλο θα ηταν να την κρεμασεις σε βαση τοιχου.
Εάν παρατηρήσεις την πρώτη φωτογραφία είναι κρεμασμένη από wall stand.
Το αποτελεσμα ειναι πολυ καλο οσο μπορω να δω απο τις φωτο.Ποσο σου πηγε το σωμα και ο λαιμος αβαφα?
Σε ευχαριστώ πολύ.
Λαιμός και σώμα από Warmoth κόστισαν μαζί με μεταφορκά καμιά 650€

19
Αδερφέ, το όλο εγχείρημα (σώμα, λαιμός, μαγνήτες, hardware, βάψιμο) πόσο σου κόστισε χοντρικά?
Περίπου 800€


Ένας επαγγελματίας τι χρήματα θα έπαιρνε για το βάψιμο, γνωρίζεις στο περίπου?
Εγώ έναν ρώτησα και μου είπε γύρω στα 200€

20
φοβερη κιθαρα φιλε.εμφανισιακα σκιζει.καλοριζικη ;D ;D ;D


Σε ευχαριστώ πολύ.

Παικτικά πάντως είναι πολύ καλύτερη από το εμφανισιακό της αποτέλεσμα

22
Ορίστε και κάποιε φωτογραφίες






23
Σε ευχαριστώ πολύ

Απλά εγώ πέρασα περίπου 20-22 χέρια βερνίκι. Νομίζω ότι ήταν αρκετά ώστε να μην φαγωθεί πολύ βερνίκι.
Το θέμα μου είναι ότι τελικά δεν είχα αυτό το σκληρό φινίρισμα αλλά αρκετά ευαίσθητο. 

25
Καλησπέρα

Ανοίγω αυτό το θέμα (παρόλο που έχει συζητηθεί πολλάκις) για τον λόγο ότι στο δικό μου, τουλάχιστον, μυαλό επικρατεί μια τρικυμία.

Μπαίνοντας κατευθείαν στο ψητό θέλω να παραθέσω τα εξής. Εδώ και καιρό ασχολούμαι με κάποια project (το ένα αγορασμένο από warmoth: http://www.warmoth.com/Guitar/Bodies/Radical/V2bodies.aspx και αυτό http://www.warmoth.com/Guitar/necks/jackson_warmothpro.aspx)

Το πλάνο είναι να βαφτεί λευκό το σώμα και το Headstock.
Έτσι και έγινε.

Η διαδικασία που ακολούθησα είναι η εξής (μετά από πολύ ψάξιμο και αρκετές ώρες πειραματεισμού)

1) Το σώμα και ο λαιμός είχαν ήδη τριφτεί από τη Warmoth.
Οπότε πέρασα 2 χέρια με grain filler για να γεμίσω τους πόρους του σώματος, μιας και το ξύλο είναι μαόνι (http://www.stewmac.com/shop/Finishing_supplies/Fillers_and_putties/ColorTone_Waterbase_Grain_Filler.html) και μετά το έτριψα με 320αρι γυαλόχαρτο.

2) Την επόμενη ψέκασα με αστάρι 2 συστατικών (πάντα το σώμα και μόνο το μπροστινό μέρος του headstock του λαιμού). Το αστάρι αγοράστηκε από τοπικό κατάστημα που σου γεμίζει σε σπρέι ότι θες. το αστάρι τρίφτηκε και αυτό με 320αρι γυαλόχαρτο.

3) Μετά από μερικές μέρες έριξα το χρώμα (περίπου 2 φιάλες των 400ml η κάθε μία). Το είδος του χρώματος είναι μιας Γερμανικής εταιρίας (δεν θυμάμαι μάρκα) η οποία είναι θυγατρική πιθανόν της Duplicolor και έγραφε επάνω ακρυλικό και γυαλιστερό.

Αφού στέγνωσε το χρώμα και ευτυχώς δεν είχα καθόλου "τρεξίματα" (τρέξιμο από το χρώμα) είπα να αρχίσω με τα βερνίκια.

4) Όσον αφορά τα βερνίκια μπορώ να πω ότι δυσκολεύτηκα αρκετά να βγάλω άκρη. Άλλοι προτείνουν βερνίκι νιτροκυτταρίνης (nitrocellulose), άλλοι πάλι προτείνουν βερνίκια 2 συστατικών πολυουρεθάνης και τέλος άλλοι προτείνουν βερνίκια βάσης λάκας (lacquer based clear coats).
Αποφάσισα να ασχοληθώ με αυτά της πολυουρεθάνης 2 συστατικών τα οποία είναι μεν πιο ακριβά αλλά θεωρητικά είναι πολύ πιο ανθεκτικά και σκληρά. Τέλος μπορούν να γυαλιστούν μετά από μερικές μέρες σε αντίθεση με τα υπόλοιπα είδη βερνικιών που θέλουν μεγάλες περιόδους για να σκληρύνουν (cure).

Τα βερνίκια που βρήκα είναι τα παρακάτω. http://www.repaintsupply.com/pd_2_part_2k_aerosol.cfm 
Χρησιμοποίησα περίπου 3 φιάλες των 400ml από αυτό.

Στην αρχή της κάθε φιάλης ψέκαζα πρώτα κάποια χέρια πιο αεράτα θα έλεγα και έπειτα κάποια πιο βαριά. Στο τέλος της φιάλης άφηνα το όργανο να στεγνώσει όλη την νύχτα και την επόμενη το έτριβα με 400άρι γυαλόχαρτο για ισιώσει το βερνίκι.

Στο τέλος της τρίτης φιάλης άφησα το όργανο καμιά εβδομάδα να στεγνώσει τελείως και να σκληρύνει το βερνίκι.
Αφού πέρασε αυτή η πολύ δύσκολη εβδομάδα ξεκίνησα πάλι το τρίψιμο με 400αρι γυαλόχαρτο και έπειτα πέρασα στο υγρό τρίψιμο με 600αρι, 800,1000,1200,1500 και 2000.

Κάποιες τεχνικές λεπτομέρειες: το τρίψιμο με 400αρι το κάνουμε για να ισιώσουμε το βερνίκι και προσέχουμε να μην μείνει κανένα γυαλιστερό σημείο κοιτώντας το σημείο που τρίφτηκε κόντρα στον ήλιο (ή σε φως σχετικά έντονο). Επίσης τρίβοντας δημιουργούμε "πάτημα" για τα επόμενα χέρια του βερνικιού, έτσι ώστε να μην τρέξει. Τα επόμενα γυαλόχαρτα τα αφήνουμε σε ένα κουβά με νερό τουλάχιστον μια μέρα και τρίβουμε με αυτά για εξαλείψουμε τις γρατσουνιές/χαρακιές που αφήνουν τα προηγούμενα γυαλόχαρτα.

5) Μετά το τρίψιμο με 2000 γυαλόχαρτο ξεκίνησε το τρίψιμο με βούρτσες. Χρησιμοποίησα κάτι τέτοιο  (http://www.stewmac.com/shop/Finishing_supplies/Abrasives,_polishes,_buffers/Finesse_Polishing_Pad.html) που μπορούν να ενσωματωθούν και σε τρυπάνι. Πρώτα πέρασα μία χοντρή αλοιφή και έπειτα μια πιο ψιλή (μπορούν να βρεθούν σε οποιοδήποτε κατάστημα που πουλάει χρώματα για αυτοκίνητα).

6) Τέλος πέρασα το γνωστό Carnauba Wax της Dunlop το οποίο απλώνεται στο όργανο και έπειτα από μερικά λεπτά το τρίβεις με ένα πανί μικροϊνών (microfiber).

Αποτέλεσμα της παραπάνω διαδικασίας είναι να έχω ένα όργανο το οποίο έχει για τα γούστα μου ένα όμορφο φινίρισμα αρκετά γυαλιστερό ΑΛΛΑ αντιμετωπίζω το πρόβλημα ότι το βερνίκι τελικά δεν είναι και τόσο συμπαγές και σκληρό. Για την ακρίβεια μπορεί να ξυθεί με το νύχι και η αντοχή του στα χτυπήματα είναι πολύ μικρή.   

Υπάρχει κάποιος εκεί έξω :) ο οποίος να έχει μια πιθανή απάντηση γιατί συμβαίνει κάτι τέτοιο?
Όσοι έχουν ασχοληθεί με το άθλημα τι βερνίκια έχουν χρησιμοποιήσει και τι αντοχές έχουν στο ξύσιμο και τα χτυπήματα.


Ελπίζω να μην κούρασα πολύ. Σύντομα θα ανεβάσω και κάποιες φωτογραφίες του αποτελέσματος.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων   

Σελίδες: [1] 2