Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Ιανός

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 21
1
Διασκέδαση / Απ: Edgar Allan Poe
« στις: 26/05/07, 23:58 »
Ναι, καλά!
Πρώτα μου την "έπεσες" χοντρά, με λοιδώρησες, με ρώτησες αν "την παλεύω", κοντολογίς προσπάθησες να με απαξιώσεις και να με τραμπουκάρεις σε προσωπικό επίπεδο (πράγμα που εξακολουθείς να κάνεις και με την τελευταία δημοσίευσή σου) και τώρα το γυρνάς στον καρσιλαμά, δήθεν ανώτερος και υπεράνω, και υπόσχεσαι πως "δεν θα μου ξανααπαντήσεις", γιατί βαριέσαι δήθεν τα flames, που εσύ ο ίδιος προκάλεσες!
Τώρα, βέβαια, άμα σου πω ότι οι συνδέσεις που επιχείρησες μεταξύ Πόε και Λάβκραφτ είναι σκέτες μπούρδες κι ανοησίες (καλά, για τον Μίλτον δεν συζητώ καν, εκεί "έγραψες ιστορία"), όλο και κάποιος θα βγει να με "μαλώσει", ότι σου επιτιθεμαι απρόκλητα, αν κι εσύ μπορείς να γράφεις ελεύθερα, φαντάζομαι, ότι δεν παλεύω τη μαλ***α μου... Κατά τ' άλλα, εγώ είμαι εκείνος που "αρπάζομαι", ενώ εσύ επιθυμείς έναν...ουσιαστικό διάλογο, γράφοντας προσωπικές προσβολές και προσπαθώντας να απαξιώσεις τον συνομιλητή σου!
Αλλά δεν πάει έτσι: Ό,τι δώσεις, αυτό θα πάρεις.
Μπορεί, παρά ταύτα, να ανατρέξει όποιος θέλει στις δημοσιεύσεις μου σε ετούτο το φόρουμ για να διαπιστώσει σε πόσους έχω επιτεθεί απρόκλητα και πόσες φορές την "έπεσα" σε κάποιον αμυνόμενος.
Αν, στη δικιά σου λογική, το να γράφει κάποιος τις απόψεις του, και να τις υποστηρίζει με επιχειρήματα, είναι δείγμα ναρκισσισμού, τότε φοβάμαι πως βασανίζεσαι, εσύ ο ίδιος, από συμπλέγματα κατωτερότητας κι όχι εγώ.
Άλλωστε, δεν θυμάμαι να έχουμε ξανακουβεντιάσει μέσα σ' ετούτο το φόρουμ κι έτσι δεν καταλαβαίνω γιατί επέλεξες μέσα στις πρώτες δημοσιεύσεις σου να με "περιποιηθείς" κατ' αυτόν τον τρόπο (μήπως έχουμε "συναντηθεί" κάπου αλλού κι αυτό είναι το πρόβλημά σου; ).
Δεν καταλαβαίνω, ακόμη, γιατί εσύ διατηρείς το δικαίωμα να είσαι απροκλήτως ερειστικός, προπέτης και υβριστικός απέναντί μου, αλλά εγώ δεν έχω τα ίδια δικαιώματα με σένα, για να σου απαντήσω στο αυτό ύφος, που εσύ διάλεξες για να γίνει ο "διάλογος" μεταξύ μας.
Τώρα, για την κριτική στη λογοτεχνία, που επιχειρείς (αν και ο σκοπός σου ήταν, όχι να διαλεχθείς, αλλά να με προκαλέσεις προσωπικά), άστο, "μην το παλεύεις". Η κριτική στη λογοτεχνία είναι ένα πολύ, πολύ δύσκολο επιστητό. Ο καθένας μπορεί να διαβάσει ένα λογοτέχνημα, αλλά πολύ δύσκολα μπορεί να μιλήσει γι' αυτό.
Συγγνώμη για τις ελλιπείς γνώσεις μου περί όπιου. Ειλικρινώς απολογούμαι.
Μίλησα εγώ για τα ορθογραφικά σου λάθη;;;
Πάντως, σου υπόσχομαι πως αν την πετύχω, αυτή τη που**να τη μύγα που σε τσίμπησε, θα την εξοντώσω πάραυτα.
...Υγίαινε

2
Διασκέδαση / Απ: Edgar Allan Poe
« στις: 25/05/07, 08:27 »
     Παρακολουθω το τι γραφεις σε καποια αντιστοιχα τοπικς και θελω να σε ρωτησω.... Την παλευεις? (καθως λεγαμε και στον Ε.Σ.)   Πια ερμητικα κτλ λες για τον Ποε? Ο ανθρωπος επινε το οποιο του (κατι που ευτυχως για τους φαν του εκανε και ο Lovecraft) κι εγραφε ολα αυτα που ζουσε στα εφιαλτικα η μη ονειρα που ζουσε κατα τη διαρκεια.. Πλην αυτου οντας εξαιρετος λογιος, αριστευσε και στην ποιηση.. Δεν θα ειχαμε ταινιες τυπου Fight Club εαν ο Ποε δεν ειχε γραψει τα αντιστοιχα διηγηματα..... Επισης οι Lovecraft , Αστον Σμιθ κτλ δεν θα γραφαν οτι εγραψαν εαν δεν υπηρχε ο Ποε και ο R.Chambers...

     Με αυτα που συχνα σε βλεπω να εκφραζεις, πιστευω οτι εαν μιλαγαμε για το μεγιστο Paradise Lost του Milton θα ελεγες πως ειναι μια καβαλιστικη προσπαθεια των εβραιων για να μεταφερουν την φιλο-σατανιστικη τους σοφρωνυση στον δυτικο κοσμο... τσκ τσκ τσκ
Σε παω!!

Σ' ευχαριστώ που παρακολουθείς τις δημοσιεύσεις μου, με...κολακεύεις.
"Την παλεύω" μεν, αλλά όχι μέσα από τη wikipedia δε.
Εκτός από τον Μίλτον και τον Λάβκραφτ, ξέχασες να αναφέρεις τον Δάντη και τον Γκαίτε.
Τς, τς, τς...θα σε μαλώσω!
Η άποψή σου, ότι ο Πόε τραβούσε τις τζούρες του κι έγραφε ό,τι του κατέβαζε η κούτρα του, σπάει καρύδια!
Φαντάζομαι πως είναι περιττό να σου αναπτύξω ότι ο Πόε υπήρξε πρόδρομος του αμερικανικού μοντερνισμού - συμβολισμού (κι όχι ρομαντισμού, όπως γράφει η παντελώς αναξιόπιστη wikipedia απ' την οποίαν "ενημερώνεσαι"), όπως, φαντάζομαι, είναι μάταιο να σου πω ότι η γραφή του είναι κατ' εξοχήν ερμητική και συμβολική.
Τα ξέρεις ήδη όλα αυτά και τα έχεις..."απορρίψει"
Το να συγκρίνεις, όμως, τον Πόε με τον Λάβκραφτ και να κάνεις αναγωγές στον Μίλτον (!!!) είναι, πραγματικά, πρωτότυπο.
Κοντολογίς, δεν παλεύεσαι με τίποτα!
Κι εγώ σε πάω.
Keep walking.

edit:
"(...)Κάποιος Γάλλος, μάλλον ο Μονταίνιος, λέει: «Οι άνθρωποι μιλούν για τη σκέψη, αλλά σ' ό,τι αφορά εμένα δεν σκέφτομαι ποτέ, εκτός από την περίπτωση που κάθομαι να γράψω». Είναι αυτό το "δεν σκε­φτόμαστε ποτέ, εκτός από την περίπτωση που καθόμαστε να γράψουμε", που είναι η αίτια τόσων συνθέσεων χωρίς ενδιαφέρον. Ίσως όμως να υπάρχει κάτι πιο περίπλοκο στην παρατήρηση του Γάλλου, απ' ό,τι δια­βάζει το μάτι.
Είναι βέβαιο πως απλώς και μόνον η πράξη της σύντα­ξης ενός κειμένου, συντείνει, σε μεγάλο βαθμό, στη λογικοποίηση της σκέψης. Κάθε φορά που, λόγω της ασάφειάς της, είμαι δυσαρεστημένος με μια σκέψη του μυαλού καταφεύγω αμέσως στην πένα, σκοπεύοντας να πετύχω με τη βοήθειά της την αναγκαία μορφή, τη συνέπεια και την ακρίβεια της σκέψης.
Πόσο πολύ συχνά ακούμε να παρατηρούν ότι αυτές κι αυτές οι σκέ­ψεις είναι πέρα από την επικράτεια των λέξεων! Δεν πιστεύω πως κά­θε σκέψη, που αξίζει να λέγεται έτσι, είναι απρόσιτη από τη γλώσσα. Μάλλον υποθέτω ότι όπου είναι αποδεδειγμένη η δυσκολία στην έκφραση, υπάρχει, στη νόηση που δοκιμάζει κάτι τέτοιο, μια απουσία μεθό­δου ή περίσκεψης.
Σ' ό,τι αφορά εμένα, ουδέποτε είχα μια ιδέα που δεν μπορούσα να την αποδώσω με λέξεις, με ακόμη μεγαλύτερη σαφήνεια απ' ό,τι τη συνέλαβα: καθώς παρατήρησα προηγουμένως, η σκέψη λογικοποιείται μέσω της προσπάθειας να εκφραστεί γραπτώς."

3
Λοιπά / Απ: Ομιλειτε Ελληνικα.
« στις: 15/05/07, 01:06 »
Το σωστό είναι ενέσκηψε από το ρ. ενσκήπτω, που σημαίνει παρουσιάζομαι άξαφνα.
Χρησιμοποιείται ωστόσο με αρνητική χροιά.
Όσο για το ορθοπεδικός, προκύπτει από το ορθόν+πέδον (έδαφος), δηλαδή αυτός (-η,-ο), που πατάει σωστά στο έδαφος.

4
Αυτό συμβαίνει, Monaliza, γιατί στη μουσική δεν είμαι παρά ένας ερασιτέχνης....κιθαρογρατζουνιστής.  ;D
Δεν έχω πολλά - μάλλον ελάχιστα - να συνεισφέρω σε εξειδικευμένα μουσικά θέματα, αλλά διαβάζω με προσοχή όσα νήματα σχετίζονται με τη μουσική και μ' ενδιαφέρουν.
Επίσης, δεν διεκδίκησα την "πρωτοκαθεδρία", ούτε την αποκλειστικότητα, του προβληματισμού γύρω από τα πολιτικοκοινωνικά θέματα, απλώς συμμέτέχω σ' αυτά, εφόσον ετούτο το φόρουμ συμπεριλαμβάνει παρόμοιες ενότητες.
Αν η πληθώρα των απαντήσεων στα θέματα αυτά, ή το πλήθος των ανάλογων θεμάτων, σ' ενοχλεί κατά κάποιον τρόπο ("Αλλά όταν αυτές οι συζητήσεις μονοπωλούν τη θεματολογία  στο ‘’σαλόνι’’ του Κιθάρα τότε πραγματικά αισθάνομαι πως κλέβουν πολύτιμο χώρο και χρόνο από τα αμιγώς μουσικά θέματα τα οποία οφείλουν και πρέπει να έχουν την προτεραιότητα σε έναν κατά βάση μουσικό ιστότοπο"), νομίζω πως αυτό είναι ένα ζήτημα στο οποίο δεν μπορεί να βρεθεί μια λύση - τουλάχιστον όχι από τα συμμετέχοντα μέλη, αφού οι χρήστες είναι εκείνοι, που επιλέγουν αποκλειστικά ποιά είναι τα θέματα που τους ενδιαφέρουν για να συμμετάσχουν σ' αυτά.
Ωστόσο, αν σε ενοχλεί, ειδικά, η φλυαρία μου, έχεις απόλυτο δίκιο!
Διαπιστώνω, με τη σειρά μου, πως έχω γίνει εξαιρετικά φλύαρος, με αποτέλεσμα, ίσως, να καταντάω κουραστικός.
Αυτό είναι κάτι το οποίο προτίθεμαι να διορθώσω άμεσα και να σημειώσεις, αν αυτό λέει κάτι, πως ξαναμπήκα για να γράψω σ' αυτό το νήμα μόνο και μόνο γιατί δεν ήθελα να μείνεις με λανθασμένες εντυπώσεις γύρω από την τοποθέτησή μου που σε αφορούσε.

5
Αλλά, πού ξέρεις, μπορεί κάποια στιγμή να πάψουμε να είμαστε μπανανία και να εφαρμοστούν οι νόμοι για ΟΛΟΥΣ.

Αν καταργηθεί η θητεία, θα βρίζεις τους πολιτικούς ή πάλι τον Chris2004 (όπως ήδη έκανες με άσχημες εκφράσεις) που δεν θα πάει οικειοθελώς να εκπαιδευτεί για να είναι ετοιμοπόλεμος;
(...)
Δεν υποστηρίζω καμία πλευρά στη παρούσα συζήτηση. Αυτό που με ενδιαφέρει βασικά, είναι να διατηρηθεί ένα πολιτισμένο επίπεδο συζήτησης.

Βασίλη, πρώτον, δεν έβρισα, απρόκλητα, κανέναν.
Όταν κάποιος γράφει μπούρδες και μαλ***ες, το λέω ξεκάθαρα.
Αυτός είναι ο τρόπος που μιλάνε όλοι οι άνθρωποι στις καθημερινές τους συζητήσεις. Αν επιθυμείς, εσύ ή οποιοσδήποτε άλλος διαχειριστής, ένα "αποστειρωμένο" και "καθως πρέπει" φόρουμ, να κάνετε εκείνο που νομίζετε πως είναι σωστό. Εγώ θα εκφράζομαι με τον τρόπο που νομίζω (και πιστεύω πως, μετά από τόσο καιρό εδώ μέσα, έχω δώσει τις "εξετάσεις" μου) κι εσείς θα "εφαρμόζετε" τις αρχές και τους κανονισμούς της ιστοσελίδας.
Δεύτερον, αυτές τις ηθικολογικές ερωτήσεις τις έχω απαντήσει ήδη.
Έχω πει πως ο τρόπος να αλλάζεις πράγματα που δεν σ' αρέσουν, ή που δεν συμφωνείς μ' αυτά, περνά μέσα από την πολιτική και την ενεργό συμμετοχή κι όχι μέσα από τον ατομικισμό και τον ωχαδερφισμό.
Τρίτον, το να λες : "δεν υποστηρίζω καμία πλευρά στη παρούσα συζήτηση" είναι μια εύκολη, από καθέδρας, τοποθέτηση. Αλλά, σαν πολιτικοποιημένα άτομα, που οφείλουμε να είμαστε, θα πρέπει και να παίρνουμε σαφή θέση στα ζητήματα που θίγονται. Αυτό κάνω κι εγώ: παίρνω θέση.
Και, νομίζω, πως ελάχιστες από τις δημοσιεύσεις μουσ' αυτό το φόρουμ δεν υπήρξαν τεκμηριωμένες, τουλάχιστον κατά τον τρόπο που προσωπικά αντιλαμβάνομαι τα πράγματα.
Τέλος, μπορείς να σβήνεις όποια δημοσίευσή μου δεν "συνάδει" με την πολιτική δημοσίευσης του φόρουμ, αλλά δεν μπορείς να με απειλείς για τίποτα και για κανέναν λόγο.
Προληπτική λογοκρισία δεν δέχομαι ούτε να μου επιβάλλουν, ούτε και να επιβάλλω στον εαυτό μου.
 

6
   κι επειδή το θέμα κούρασε...

   όποιος πείστηκε από τα επιχειρήματα που παρατέθηκαν στην κουβέντα και θέλει να στρατευτεί,ας το κάνει!
   όποιος δεν θέλει, και δεν είναι διατεθειμένος να συμβιβαστεί, ας διεκδικήσει το δικαίωμά του με τρόπο που τουλάχιστον να μην παρενοχλεί τα δικά μου δικαιώματα! και ένα από τα δικά μου δικαιώματα είναι σε τούτο το ρημαδο-σάιτ να μιλήσουμε επιτέλους για μουσική!!! σχεδόν αποκλειστικά για μουσική!!! και στο σχεδόν μου πια δεν χωράνε οι ''ανυπότακτοι''!

   φτάνει πια! 15 σελίδες είναι αρκετές!!!  >:(

Δε θέλω να φανώ προπέτης, αλλά υπάρχουν μέσα στο φόρουμ νήματα που αφορούν αποκλειστικά στη μουσική.
Θα μπορούσες, απλώς, να αγνοήσεις αυτό το νήμα, εφόσον δεν σε ενδιαφέρει ή σε κουράζει.
Η παραπάνω θέση που εκφράζεις θα είχε νόημα, εφόσον κάποιος έμπαινε σ' ένα μουσικό νήμα κι έγραφε άσχετα πράγματα, όπως αυτό της ανυποταξίας. Αλλά, αφού ετούτο το νήμα έχει συγκεκριμένο θέμα, δεν καταλαβαίνω τι είναι εκείνο που σε ενοχλεί.
Όποιος θέλει να μιλήσει αποκλειστικά για μουσική έχει, νομίζω, τη δυνατότητα να το κάνει στις κατηγορίες θεμάτων που αφορούν στη μουσική. Αλλά με ποιό σκεπτικό θα έπρεπε να είναι επιβεβλημένη μια αποκλειστικώς μουσική συζήτηση, έστω και μέσα σ' ένα "μουσικό" ιστότοπο, αυτό δεν το καταλαβαίνω.
Άλλωστε, όπως θα παρατηρείς, υπάρχει, από κάποιους, πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για γενικότερα, πέραν της μουσικής, θέματα. Αν αυτά σε κουράζουν, νομίζω πως μπορείς, απλά, να μη συμμετέχεις.

7

Αν το 1821 συνέφερε τις Μεγάλες Δυνάμεις να υπάρχει μία ισχυρή Οθωμανική Αυτοκρατορία δεν πρόκειται να είχαμε απελευθερωθεί με τίποτα.

Ο λόγος που υποδουλωθήκαμε για 400 χρόνια ήταν πάλι για συμφέροντα. Χιλιάδες μουσουλμάνοι καθοδηγούμενοι απο τον θρησκευτικό φανατισμό έσφαζαν λαούς δεξιά και αριστερά για να ικανοποιήσουν τις ματαιοδοξίες του εκάστοτε Σουλτάνου.

Προσωπικά το μόνο που άλλαξε για μένα το '21 είναι ότι η εξουσία πέρασε σε άλλα χέρια. Αντί να πληρώνουμε το 'χαράτσι' στον τούρκο, το πληρώνουμε σήμερα στον Έλληνα.

Οι έννοιες κράτος, πατρίδα, θρησκεία, έθνος είναι έννοιες που εφευρέθηκαν για να καθοδηγούν τους ανθρώπους σύμφωνα με τα εκάστοτε οικονομικά συμφέροντα. Δεν έχω να χωρίσω τίποτα με οποινδήποτε κάτοικο άλλης χώρας.

Ευτυχώς σήμερα όλοι μορφώνονται και έχουν ξυπνήσει.

Μπα, μπα, μπα...
Βρε καλώς τον!
Φίλε μου, τώρα αρχίζεις να πλατσουρίζεις στα βαθιά και δεν φοράς, ούτε καν, τα μπρατσάκια σου!
Το 1821 αγαπητέ μου ήταν η εποχή των ευρωπαϊκών ισορροπιών και της Ιερής Συμμαχίας. Οι μεγάλες ευρωπαϊκές δυνάμεις ήταν εχθρικές προς την ελληνική επανάσταση, τουλάχιστον μέχρι το 1825.
Η πατρίδα μας, παρεμπιπτόντως, είχε ήδη υποδουλωθεί πολύ πριν την άλωση, από τον 2ο μ.Χ αιώνα.
Οι μουσουλμάνοι δεν ήταν, κατά την εποχή της άλωσης, περισσότερο, αλλά μάλλον λιγότερο, φανατικοί από τους χριστιανούς.
Εκείνο που άλλαξε για σένα, και για όλους μας, το 1821 είναι πως αποκτήσαμε (με κάποιες...πασιφανείς εξαιρέσεις) εθνική συνείδηση και μια ανεξάρτητη πατρίδα. Το γεγονός ότι αποδίδεις στην ελληνική επανάσταση αποκλειστικά και μόνον ταξικό περιεχόμενο (το οποίο αποτελεί, σαφώς, μια παράμετρο της επανάστασης αυτής) φανερώνει, απλώς, τον μονολιθικό και επιδερμικό τρόπο που επιλέγεις να "βλέπεις" κάποια πράγματα.
Πάντως, καλό θα ήταν να βάζεις κι ένα "νομίζω" πριν εκφέρεις αυτές τις απόλυτες κι αφοριστικές ιστορικές σου κρίσεις, αν μη τι άλλο για να μην μπορεί κάποιος να σε χαρακτηρίσει εύκολα σαν αλαζόνα.
Αν είχες μπει στην διαδικασία να μελετήσεις, ελάχιστα, τα θέματα στα οποία συνεισφέρεις τις πολύτιμες απόψεις σου, θα διαπίστωνες πως τόσο τα έθνη, όσο και τα κράτη κι οι πατρίδες δεν "εφευρέθηκαν", αλλά προέκυψαν μέσα στην ιστορική  πορεία της ανθρωπότητας ως αναπόφευκτα κι αναπόδραστα εξελικτικά στάδια. Όσο για τις θρησκείες, οι ρίζες τους χάνονται κάπου στην αυγή του ανθρώπινου είδους.
Είναι άλλο πράγμα, φίλε μου, να κάνεις κριτική και να εκφράζεις άποψη κι άλλο να γράφεις όποια μπούρδα σου κατέβει και μάλιστα με ύφος χιλίων καρδιναλίων.
Κοίτα, τώρα, έναν "μπούσουλα" που παραθέτει η Λίλη Ζωγράφου στο βιβλίο της Αντιγνώση, μέσα απ' τα λόγια ενός ανωνύμου Γάλλου:
"Με πυξίδα την ορθοφροσύνη προσπαθεί αυτή η "νέα σκέψη" να οργανωθεί και να στερεωθεί με θεμέλια τις εθνικές ρίζες, την κατάκτηση της αυτονομίας, την υποταγή σε μια ηθική αρχή και την επιστροφή στο συγκεκριμένο"
Αυτά τα έγραφαν οι άνθρωποι, όταν η "περιπέτεια της σκέψης" είχε ουσία κι ανταποκρινόταν σε πραγματικές πνευματικές και υπαρξιακές ανησυχίες.
Δυστυχώς, σήμερα οι περισσότεροι είναι εκπαιδευμένοι μεν, αμόρφωτοι κι ακαλλιέργητοι δε, παρτάκηδες και ατομικιστές και γι' αυτό είναι δυνατόν να παρουσιάζεται κάποιος τόσο αλαζόνας, κυνικός και κοινωνικά αδιάφορος, όπως παρουσιάζεσαι εσύ εδώ και 15 σελίδες σ' αυτό το νήμα.

8
Αλλά, πού ξέρεις, μπορεί κάποια στιγμή να πάψουμε να είμαστε μπανανία και να εφαρμοστούν οι νόμοι για ΟΛΟΥΣ.
Τότε ή θα πάνε και οι γυναίκες φαντάροι (δεν συμπεριλαμβάνονται στο όλοι;), η για να μήν είμαστε πραγματικά μπανανία να καταργηθεί ο αναχρονιστικός θεσμός της υποχρεωτικής θητείας.

Ναι, καλά!
Ο υφιστάμενος νόμος δεν προβλέπει την υποχρεωτική στράτευση των γυναικών, αλλά των ανδρών.
Οι νόμοι μπορεί να αλλάζουν, αλλά αυτό συμβαίνει μέσα από συλλογικές διεργασίες και θεσμοθετημένα όργανα κι όχι  ετσιθελικά.
Να μη λέμε τα ίδια. Δε σ' αρέσει ο νόμος μιας, ας πούμε, δημοκρατικής πολιτείας;
Πολύ ωραία. Πάλεψε για να τον αλλάξεις.
Αλλά μέχρι να τον αλλάξεις, με μέσα πολιτικά, θα πρέπει να συμμορφώνεσαι.
Έτσι λειτουργούν οι οργανωμένες ανθρώπινες κοινωνίες, δεν κάνει ο καθένας ό,τι γουστάρει.

9
1) Δεν βγαίνουν πλέον εντάλματα σύλληψης, και όσα είχαν βγεί καταργούνται.

2) Σύλληψη δεν γίνεται ούτε σε τυχαία εξακρίβωση στοιχείων. Γϊνεται προσαγωγή στο αστυνομικό τμήμα και απο κεί και πέρα σε πάνε στην στρατολογία όπου υπογράφεις μια υπεύθυνη δήλωση ότι θα παρουσιαστείς στην επόμενη ΕΣΣΟ. Αφού το κάνεις αυτό είσαι ελεύθερος να φύγεις.
Αν δεν συνηθίζεις να πετάς μολώτοφ σε πορείες έξω απο το σύνταγμα δηλαδή λίγο δύσκολο να γίνει αυτό.

3) Θεωρητικά πλέον υπάρχει η δυνατότητα το Στρατοδικείο να σε καταδικάσει ερήμην. Προσωπικά δεν έχω ακούσει ΚΑΜΙΑ περίπτωση καταδίκης ανυπότακτου. Σε περίπτωση που καταδικαστείς σου επιβάλλεται εξαγοράσιμη ποινή. Αυτό βέβαια δεν ξέρω κατα πόσο σημαίνει Εξαγορά της Θητείας. Αν υπήρχε αυτή η δυνατότητα την εξαγόραζα αύριο κι'όλας.

Έχεις δίκιο!
Δυστυχώς...
Βρίσκετε και τα κάνετε...
Αλλά, πού ξέρεις, μπορεί κάποια στιγμή να πάψουμε να είμαστε μπανανία και να εφαρμοστούν οι νόμοι για ΟΛΟΥΣ.

10
Ο ένας (αντιρρησίας) λέει ένα κάρο μαλ***ες για να μην πάει φαντάρος, αλλά παρουσιάζεται κανονικά, κι ο άλλος (ανυπότακτος) δεν πάει ετσιθελικά φαντάρος (ούτε καν παρουσιάζεται) και λέει ένα κάρο μαλ***ες για να δικαιολογήσει τ' αδικαιολόγητα.
Ελπίζω να...σε διαφώτισα!  ;D

11
Όχι βρε Ιανέ, ζουν ακόμα και είναι πολύ ευτυχισμένοι και ερωτευμένοι.

Το μόνο πρόβλημα του πατέρα μου είναι ότι η μητέρα μου δεν του "κάθεται" πια τόσο συχνά όσο θα ήθελε!

Ναι, αλλά δεν κατάλαβες.
Εγώ είπα πως ο παππούς σου χώρισε τη γιαγιά σου για να παντρευτεί την μικρή αδελφή της μαμάς σου.

12
Βρε παιδιά μην τρελένεστε! Συμβαίνουν αυτά.

Ο πατέρας μου κλέφτηκε με την μάνα μου ενώ εκείνος ήταν 85 χρονών κι εκείνη 35, επειδή ο παππούς μου δεν του επέτρεπε να την παντρευτεί διότι έλεγε ότι ήταν μεγάλη πια για οικογένεια. Αλλά αυτοί τον χαβά τους. Έρωτας, βλέπετε η αιτία...
 

 ;D
Και μετά, φαντάζομαι, ο παππούς σου χώρισε με τη γιαγιά σου για να παντρευτεί τη μικρή αδερφή της 35χρονης νύφης του, αφού, πλέον, τα "παιδιά" του είχαν μεγαλώσει (είχαν περάσει τα 80) και δεν κινδύνευαν από ψυχολογικά τραύματα!

13
Θέλω να πώ οτι είπα βασικά  ;D
Οτι το νεαρό τις ηλικίας προϋποθέτει την σωστή ανατροφή ενός παιδιού. Πρόσεξε προϋποθέτει, όχι εξασφαλίζει!

Ναι, εντάξει, ακριβώς πάνω σ' αυτό διαφώνησα κι εγώ.
Το νεαρό της ηλικίας του γονιού δεν προϋποθέτει (μάλλον θέλεις να πεις "εξασφαλίζει" ή, εν πάση περιπτώσει, "εγγυάται") την σωστή ανατροφή του παιδιού.
Απλώς, εξασφαλίζει πολύ μεγάλες πιθανότητες να μπορέσει ο γονιός να αναθρέψει το παιδί του, σωστά ή λάθος.

14
Αν υιοθετουσε ενα παιδι σ'αυτην την ηλικια, θα ειχες την ιδια γνωμη?
Και ποιος θετει τα ηλικιακα ορια;;  Μηπως οι αντοχες? Ή μηπως η "κοινωνια?"

actr μαλλον θελεις να πεις πως το να γινεις γονιος προϋποθετει καλη ανατροφη ε?

Ε, όχι δα!
Μπορεί ο παππούς μας απ' την Κρήτη να ήταν "ασυγκράτητος", αλλά ο νομοθέτης δεν επιτρέπει την υιοθεσία σε υπερήλικες. Αυτό, αν δηλαδή μπορούσε να υιοθετήσει ένας 75χρονος ένα βρέφος, δεν θα ήταν ούτε εγωϊστικό ούτε ανεύθυνο ούτε ηλίθιο, θα ήταν, απλώς, εγκληματικό!
Τα ηλικιακά όρια τα θέτει η φύση.
Και στις γυναίκες, με την εμμηνόπαυση, και στους άντρες με την ανικανότητα της στύσης και την αδυναμία του σπέρματος.
Αλλά, είπαμε, ας είναι καλά το viagra κι η γερή (μέχρι πρότινος) κράση του παππούλη...

15
Όχι, δεν συμφωνώ πως ένας νεότερος γονιός θα δώσει, απαραιτήτως, την κατάλληλη ανατροφή στα παιδιά του. Ενδεχομένως, ένας μεγαλύτερος και σοφότερος άνθρωπος να μπορεί να συνεισφέρει πολλά στην ανατροφή και στη διαπαιδαγώγηση. Σαν παππούς, όμως, κι όχι σαν γονιός.

16
Όχι, πιστεύω πως η τεκνοποίηση σε νεαρή ηλικία δίνει απείρως μεγαλύτερες πιθανότητες για να μπορέσει κάποιος να αναθρέψει τα παιδιά του, εκτός απροόπτου.
Αλλά, όταν τεκνοποιείς στα 75, είναι σχεδόν βέβαιο πως δεν θα προλάβεις, καλά κάλα, ούτε τη βάφτιση!
Αυτή είναι μια στάση, επαναλαμβάνω, εντελώς ανεύθυνη κι εγωϊστική.

17
Λοιπά / Απ: Ομιλειτε Ελληνικα.
« στις: 11/05/07, 11:09 »
Ρε παιδιά, "ομαλή έκβαση των εξετάσεων" σημαίνει να διεξαχθούν οι εξετάσεις απρόσκοπτα, γεγονός που καμιά σχέση δεν έχει με την επιτυχία κάποιου σ' αυτές.

18
Συγγνώμη ρε παιδιά, τι λέμε τώρα;
Ότι έχει το δικαίωμα ένας 75χρονος να τεκνοποίησει;
Ασφαλώς και έχει, αν το μπορεί και δεν είναι ευνούχος.
(Δεν υπάρχει, ακόμη, νόμος που να απαγορεύει την ηλιθιότητα κι ο Γλούκσμαν λέει πως ο άνθρωπος είναι το μοναδικό ζώο με την ικανότητα να καταντά ηλίθιο!)
Αλλά είναι αυτή μια στάση υπεύθυνη, να τεκνοποιείς, δηλαδή, σε μια ηλικία που συνήθως οι άνθρωποι γίνονται παππούδες ή πρόπαππουδες;
Εγώ λέω, όχι, αυτή είναι μια στάση ανεύθυνη κι εγωϊστική.
Γιατί δεν υπάρχει μόνο το "δώρο" της ζωής, αλλά κι η ευθύνη της ανατροφής και της κηδεμονίας.

19
Ε, όχι δα!
Το να τεκνοποιήσεις στα 75 είναι, αν μη τι άλλο, δείγμα ανευθυνότητας.
Οι υποχρεώσεις του γονιού δεν τελειώνουν με την τεκνοποίηση, αλλά μάλλον ακριβώς εκεί αρχίζουν.
Ο παππούλης "βάρεσε μια ντουφεκιά" (ας είναι καλά το viagra) και τώρα, όπως ήταν απολύτως αναμενόμενο, απέμειναν τα ορφανά να μεγαλώσουν χωρίς πατέρα (ή παππού, τέλος πάντων).
Ας "ντουφέκαγε", τουλάχιστον, με προφυλάξεις! 

20
Λοιπά / Απ: Ομιλειτε Ελληνικα.
« στις: 10/05/07, 10:01 »
Αλλο παραδειγμα. "η διδακτεα υλη για τις εξετασεις ειναι απο τη σελιδα 34 εως τη σελιδα 67" αρα η υλη που πρεπει να διδαχθει ειναι απο τη σελιδα 34 εως την σελιδα 67

Ομως "η διδακτη υλη ιενια απο τη σελιδα 34 εως τη σελιδα 67" σημαινει οτι η υλη που αξιζει να διδαχθει ειναι απο τη σελιδα ταδε μεχρι τη σελιδα ταδε.

Δε νομίζω, Άρη.
Διδακτός είναι εκείνος που μπορεί να διδαχθεί.
Αυτό που αξίζει να διδαχθεί είναι, μάλλον, διδακτικό.

21
Λοιπά / Απ: Ομιλειτε Ελληνικα.
« στις: 10/05/07, 09:17 »
Σωστό είναι να γράφουμε: σ' εμένα, σ' εσένα κι όχι σε μένα, σε σένα.

Η σελίδα αυτή επιβεβαιώνει την ισχύ του κανόνα που ο Ιανός αμφισβήτησε παραπάνω.
Εν τούτοις, θα συμφωνούσα και εγώ με έναν κανόνα, σύμφωνα με τον οποίον το -ν θα διατηρείτο σε όλα τα αρσενικά.
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A6%CF%89%CF%83%CF%86%CF%8C%CF%81%CE%BF%CF%82


Δεν αμφισβήτησα τον κανόνα. Είναι ένας ακόμη κανόνας της δημοτικής που κακοποιεί, κατά τη γνώμη μου, τη γλώσσα. Κατά τους ίδιους κανόνες της δημοτικής, μολαταύτα, το τελικό ν στις αρσενικού γένους αντωνυμίες διατηρείται πάντοτε. Στα άρθρα όμως όχι.
Για μένα όμως, αλλά και για πολλούς άλλους, το τελικό ν θα πρέπει να διατηρείται και στα άρθρα του αρσενικού γένους.
Παράδειγμα: "Σαράντα μαθητές του 18ου δημοτικού σχολείου Αγ. Δημητρίου μολύνθηκαν από το βάκιλο της φυματίωσης".
Τώρα, ένας μέσος αναγνώστης θα θεωρήσει πολύ λογικά πως είναι το βάκιλο κι όχι ο βάκιλος.

Παρεμπιπτόντως, η wikipedia είναι μια παντελώς αναξιόπιστη πηγή.

22
Φτιαχνω και βιβλιοθηκη επιπλο δωρεαν για να τακτοποιησετε τα βιβλια σας. Η μελαμινη δικη σας. Πανω απ ολα η ευτυχια σας, ευτυχια δικη μου.
Σοβαρά μιλάς;;;
Άνθρωπέ μου!
Αν δεν κάνεις πλάκα, πες μου να σου στείλω πμ με τηλέφωνο για να συναντηθούμε και να το κανονίσουμε.
Έχω βιβλία στο πάτωμα!!!

23
Στα βιβλία!
Τώρα μόλις γύρισα από την έκθεση βιβλίου στη Διονυσσίου Αρεοπαγίτου. Έφαγα μια μαχαιριά 90 ευρώ!
Συν δυό ράστι νέιλ και δυό μαργαρίτες (της γυναίκας μου), σύνολο 120 ευρώ περίπου.
Αλλά ήταν μιά τόοοοοοοσο ωραία βόλτα!


24
Λοιπά / Απ: Ομιλειτε Ελληνικα.
« στις: 09/05/07, 09:25 »
Και επίσης μια απορία
Τα Ίμια
Των Ιμίων ή των Ίμια:-\

Των Ιμίων, ασφαλώς, όπως των Ιονίων.
Επίσης, κατά τους κανόνες της δημοτικής, οι ξένες λέξεις που έχουν ενσωματωθεί στην ελληνική κλίνονται κανονικά. Αλλά εκείνες που διατηρούν το ξενικό τύπο δεν κλίνονται.
Το σωστό είναι να γράφεται "του Παρισιού", ή "του Λονδίνου".
Αλλά ποτέ "του στυλού", ή "του ταξιού" (ή εκείνο το τρομερό "τα στυλά", ή "τα ταξιά").

25
Λοιπά / Απ: Ομιλειτε Ελληνικα.
« στις: 09/05/07, 09:03 »
σιγουρα γραφεται ετσι το "δοξα"; αν δεν απατωμαι, προερχεται απο το "δοξαζω"

Έτσι είναι.
Γράφουμε "δόξα τω Θεώ", όπως επίσης "εν πάση περιπτώσει" κι όχι εν πάσει περιπτώσει.

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 21