501
Νομικά, διαδικαστικά, οργανωτικά / Απ: ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
« στις: 23/09/05, 10:57 »Ιανέ έστω πως ξεπερνάμε το θέμα του ονόματος που είναι τουλάχιστον ατυχές, αν όχι ψωνισμένο ...Ομολογώ πως δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοείς...Παρά τις εξηγήσεις του φίλου Βασίλη (παρεμπιπτόντως, σ' ευχαριστώ Βασίλη), εξακολουθώ να "μην έχω πιάσει το νόμα". Εντάξει. Χατζιδάκης, Θεοδωράκης, Ξαρχάκος, Λοϊζος κ.ο.κ γράφουν/έγραψαν έντεχνο τραγούδι/μουσική, ακολουθώντας (ή ορίζοντας ) τους κανόνες που ανέφερε ο Βασίλης. Κι ο Τσιτσάνης; Ήταν έντεχνη η μουσική του Τσιτσάνη; Του Βαμβακάρη; Του Ζαμπέτα; Του Πολυκανδριώτη: Του Νικολόπουλου; Αδέρφια, δεν παριστάνω τον "εξυπνάκια", ούτε ειρωνεύομαι κάποιον. H απορία μου είναι γνήσια. Και η ένστασή μου επίσης. Ο όρος "έντεχνό", κατά τη γνώμη μου, ουσιαστικά δεν σημαίνει τίποτα και ταυτοχρόνως απαξιώνει, λίγο ή πολύ, κάποια άλλα, εξ' ορισμού, λιγότερο ή καθόλου "έντεχνα" είδη της μουσικής μας. Bluechild, "αρχή σοφίας, η των ονομάτων επίσκεψις". Στον κόσμο, ακόμα και σ' αυτόν της μουσικής, τίποτα δεν είναι τυχαίο κι όλα γίνονται με κάποιον σκοπό. Και η λέξη "έντεχνο" παραπέμπει σε σύγκριση με το "άτεχνο". Ή τουλάχιστον έτσι νομίζω...