Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Nikoubis

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 14
1
Μπάσο / Απ: short scale μπάσο
« στις: 11/01/11, 21:29 »
Αν το βασικο σου προβλημα ηταν το βαρος, υπαρχουν αρκετες επιλογες για full scale μπασα χαμηλου βαρους.


Ψιλοακραιο παραδειγμα: http://www.thomann.de/gr/hohner_b2adb_bk.htm


Τα short scale μπασα εχουν μικροτερο μηκος χορδων, που σημαινει πως  εχου διαφορετικο ηχο και συνολικη αισθηση σε σχεση με ο,τι εχουμε συνηθισει να ακουμε απο ενα full scale οργανο. Αυτο μπορει να ειναι επιθυμητο μπορει και οχι.

2
Μπάσο / Απ: Θέλω γνώμες παιδιά...
« στις: 23/12/10, 03:03 »
ο περισσοτερος κοσμος κανει το "λαθος" να παιρνει οτι ποιο οικονομικο σε οργανο με το σκεπτικο
οτι ειμαι αρχαριος τι να το κανω ενα "καλο" bass ....

αποψη μου ειναι οτι τα bass των 100 και 150 και 200 ευρω ειναι πεταμενα λεφτα....παιζουν χαλια
εχουν χαλια μπρατσο ,τασταρουν...σκευρονουν για πλακα κτλ κτλ και το σιγουρο ειναι οτι μετα απο καιρο το αλλαζεις.....


Διαφωνω. Το ταπεινο μου Squier Affinity P ειναι μια χαρα μπασο. Ελαφρυ ειναι, ισιο μπρατσο εχει, δεν ξεκουρδιζει, τα υπολοιπα διορθωνονται. Του βαζω αυτες τις μερες εναν καλο μαγνητη (Seymour Duncan SPB-1) και καινουριο pickguard γιατι το παλιο ειχε σπασει και το μπασο θα πεταει.


Το RBX-170 ειναι μια χαρα για αρχαριο. Προφανως στη λυση μεταχειρισμενου υπαρχουν απιστευτες ευκαιριες, αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ενα καινουργιο μπασο με λιγα λεφτα θα ειναι για πεταμα. Τα φτηνα entry-level οργανα ειναι στις μερες μας καλυτερα απο ποτε.


Kaloferis, ο ενισχυτης που κοιτας ειναι, οπως και ολοι οι αλλοι ενισχυτες της κατηγοριας του, για να ακους τι παιζεις σε εντασεις δωματιου. Τιποτα περισσοτερο και τιποτα λιγοτερο, οποτε μη χολοσκας.  :)

3
Μπάσο / Απ: Περι μπασου σε μεταλ
« στις: 20/12/10, 15:32 »
Αυτη τη στιγμη χρησιμοποιω 5αρι κουρδισμενο 1 τονο κατω (ADGCF), διοτι αυτο ταιριαζει καλυτερα στο original υλικο της μπαντας. Δεν υπαρχει κανονας παντως, εχω παιξει με 5αρι σε standard tuning, με 4αρι σε standard, 4αρι σε d standard, 4αρι σε drop d, 4αρι σε drop c κλπ κλπ κλπ.

4
Μπάσο / Απ: Μπασο για αρχαριο
« στις: 19/12/10, 21:03 »
Εδω το βρισκεις λιγο πιο φτηνα:


http://www.thomann.de/gr/yamaha_rbx170lab.htm


(και σε ωραιο burst χρωματακι)


Προσωπικα το yamaha το θεωρω καλυτερο entry level οργανο απο το washburn. Στο θεμα του ενισχυτη, οποιον και να παρεις με τσοα χρηματα θα ειναι απλα για να ακους τι παιζεις στο δωματιο σου, πανω κατω ολοι ιδιοι ειναι.

5
Ειδικα στους Jazz, οι επιλογες ειναι παμπολλες. Καποια ηχητικη κατευθυνση που εχεις κατα νου, για να εχουμε πιο συγκεκριμενες προτασεις;

6
Σε τι μπασο σκοπευεις να τους βαλεις; Ψαχνεις για Precision, Jazz, MM, Soapbar?

7
Οι Bartolini μαγνητες ειναι ΟΛΟΙ passive. Απλα τις περισσοτερες φορες, τα μπασα που τους φορανε εχουν και active προενισχυση. Σε καποιες περιπτωσεις μπορεις να απενεργοποιησεις την προενισχυση και ετσι ακους μονο τους τους passive μαγνητες.


Τωρα, τα Cort και τα Ibanez (πλην των ακριβων Prestige) που φορανε Bartolini εχουν κατα κανονα τους MK1 η MK2. Οι συγκεκριμενοι ειναι απο τη "φτηνη" made in Korea σειρα και λιγη σχεση εχουν ηχητικα με τους original.


Προσωπικη μου γνωμη παντως ειναι πως αν θες full passive setup, υπαρχουν καλυτερες επιλογες απο τους Bartolini.


Ελπιζω να βοηθησα.  :)

8
τι λέτε.... ??


Ελα μου ντε... Εγω για να τσακωθω/trollαρω για τα μαονια παντα πηγαινα στο forum στο διπλανο μου bookmark, οχι στο kithara.  ;D

9
Μαγνήτες και ηλεκτρικά / Απ: EMG ALX
« στις: 23/09/10, 21:28 »
Ο μαγνητης ειναι passive και ακολουθειται απο μια active προενισχυση (το ABQ που λεει).

10
Εχασα καποιο επεισοδιο, η αποφασιστηκε να συνεχισουμε τον τσακωμο 1,5 χρονο μετα;

11
Αν και δεν το εχω ψαξει, θυμαμαι οτι το "custom shop" της ibanez δεν παιρνει παραγγελιες απο πελατες, παρα μονο κατασκευαζει οργανα για τους endorsers της. Δεν ειμαι και σιγουρος, παει καιρος που ειχαμε συζητησει το θεμα σε ξενο forum.

12
Μπάσο / Απ: Rickenbacker 4003
« στις: 05/09/10, 17:25 »
Bug στο software του forum οταν στελνουμε απο κινητο, υποθετω...

13
Μαγνήτες και ηλεκτρικά / Απ: EMG
« στις: 05/09/10, 03:13 »
πιστεύω επίσης πως είναι πολύ εύκολο να το διαπιστώσει αυτό οποιοσδήποτε παίζοντας σε καθαρό κανάλι ενισχυτή δύο κιθάρες πανομοιότυπες και με τις ίδιες ρυθμίσεις,αλλά με διαφορετικά ξύλα(ας είναι και μόνο το ξύλο της ταστιέρας).


Διαφορες ομως εντοπιζουμε και με δυο πανομοιοτυπες κιθαρες με ΤΑ ΙΔΙΑ ξυλα. Αρα καταληγουμε στο συμπερασμα πως, ειτε μεγαλο ειτε μικρο ρολο να παιζουν τα ξυλα, το να προσπαθουμε να αποδωσουμε συγκεκριμενες ηχητικες ιδιοτητες σε συγκεκριμενα ειδη ξυλων ειναι ματαιος κοπος.  :)

14
(Μεταξυ μας τωρα, δεν με ενδιαφερει αν ειναι fender η οχι...δεν παω για καριερα  ;D )



http://www.glguitars.com/instruments/USA/guitars/asat-deluxe/index.asp


Τσεκαρε και τις υπολοιπες ASAT της G&L. Ειναι τοσο Fender οσο και οι Fender.  ;D

15
I would recommend calling Dimitris Dimou, 27-29 Emm. Benaki street, tel. 2103813118. He may be on holidays right now though.

16
Εφέ / Απ: To B or not B? True Bypass ή οχι???
« στις: 31/07/10, 19:25 »
Σε ολα αυτα που ειπε ο adr1anos, να προσθεσω εγω απλα οτι οταν εχουμε active οργανο, η υπαρξη buffer δεν ειναι απαραιτητη, αφου το χαμηλου impedance σημα που παιρνουμε ειναι αρκετα "ισχυρο" ωστε να επιζησει χωρις αλλοιωση σε μεγαλες διαδρομες καλωδιου.


Επισης, αν εχουμε καποιο πεταλι που ειναι μονιμως ανοιχτο (π.χ. εναν κομπρεσορα), μπορει να κανει αυτο τη δουλεια του buffer, ειδικα αν ειναι εφικτο να το εχουμε στην αρχη της αλυσιδας.


Τελος, καποια πεταλια (κυριως fuzzface-ο-ειδη κυκλωματα) ειναι ιδιαιτερα επιλεκτικα με το impedance που θελουν να βλεπουν, οποτε μπαινουν παντα πριν απο οποιοδηποτε buffer.

17
Μπάσο / Απ: Warwick Profet 3
« στις: 25/07/10, 15:56 »
Γενικα ειναι συμπαθητικα μηχανηματα για τα λεφτα τους. Οι Profet μου φαινονται ψιλοαδιαφοροι ηχητικα, αλλα γουστα ειναι αυτα. Οι καμπινες ειναι καλο value for money και ειδικα η σειρα με τα Neodymium μεγαφωνα μου αρεσει παρα ΠΑΡΑ πολυ.

18
Μπάσο / Απ: warwick strings
« στις: 22/07/10, 22:10 »
...ΓΕΙΑ ΣΑΣ ...φιλε BASSKILLER προσεξα οτι εισαι και συ ζερβοκουταλας σαν και μενα, εχεις καμια μαρκα να προτεινεις ? εγω παιζω συνηθως με fender χορδες αλλα και με ernie ball super slinky για classic rock- blues ...δεν ειμαι ευχαριστημενος και πολυ απο αυτες που δοκιμασα...ευχαριστω....


Ακριβο hobby να δοκιμαζεις χορδες... Τοσα που εσκασα πριν κατασταλλαξω, επαιρνα χαλαρα ενισχυτη. :(


Να υποθεσω οτι θες roundwound; Προτεινω ανεπιφυλακτα τις Dunlop nickel. Βγηκαν σχετικα προσφατα (δεν ξερω καν αν διατιθενται στην Ελλαδα, εγω πηρα μερικα σετ απο thomann) και ηταν οι μοναδικες που με εκαναν να αλλαξω τις DR Lo-Rider και Sunbeams που χρησιμοποιουσα μεχρι προσφατα.

19
Μπάσο / Απ: warwick strings
« στις: 21/07/10, 12:39 »
Εμενα παλι δε μου αρεσουν ιδιαιτερα. Θα τις χαρακτηριζα οχι απλα bright, αλλα ενοχλητικα πριμαριστες και με χαλια αισθηση (γυαλοχαρτο-style) στο χερι.

20
Κριμα για τη γυναικα και το παιδι του. Οσο κι αν σιχαινομαι το troktiko.

21
Οσο και οι υπολοιποι μαγνητες. Ουτε περισσοτερο ουτε λιγοτερο.

22
Ο ηχος ηταν αρκετα διαφορετικος και δεν μπορω αυτο να το αποδωσω πουθενα αλλου εκτος απο την διαφορετικη ταστιερα, μιας και μιλαμε για την ιδια κιθαρα και στις 2 περιπτωσεις, χωρις μετατροπες κτλ..


Εγω παλι εχω ακουσει τετοιες διαφορες σε δυο ολοιδια οργανα (παλι εργοστασιακα, αμονταριστα κλπ και με ιδια ταστιερα). Σε περιπτωση που δε φταιει το χρωμα που ηταν η μονη τους διαφορα, πιθανολογω να υπηρχε μια μικρη διαφορα στο υψος των μαγνητων, λιγο διαφορετικο action, η να ειχε παιχτει 10 λεπτα παραπανω η μια κιθαρα απο την αλλη. Η απλα και σε οργανα με τα ιδια ξυλα να υπαρχουν τοσο μεγαλες διαφορες που το να προσπαθουμε να αποδωσουμε συγκεκριμενο ηχητικο χαρακτηρα σε συγκεκριμενα ξυλα να ειναι χαμενος κοπος.


Τεσπα, γνωμη μου ειναι αυτη, δε θα τσακωθουμε κιολας.

23
Για ηχο, δεν νομιζω οτι μπορω να επιβεβαιωσω τιποτα, μεταξυ maple rosewood και εβενου...Εμενα ολα ιδια μου φαινονται η κατα βαση, οχι τοσο σημαντικες οι διαφορες ωστε να πω οτι τις ακουω αλλα ισως να φταιει και το ειδος της μουσικης που παιζω...(metal!).


Μην ανησυχεις, οποιο ειδος και να παιζεις, το ξυλο της ταστιερας δεν προκειται να το ακουσεις.  ;D

24
Εννοείται ! Το διάβασμα ενώς review πάει μαζί με το "κόψιμο" του πόσο λάκης, ξερόλας, καμμένος, ψείρας, σνομπ κτλ κτλ είναι ο reviewer. Αυτό προσπαθώ να εξηγήσω  ;)
Αλλά αυτό που λές ισχύει και εκτός των sites που ανέφερα, για να μην πω και εκτός net. Έτσι δεν είναι ?


Ορθοτατο. Εγω παντα ψαχνω reviews που να παρουσιαζουν τις αδυναμιες του εξοπλισμου που με ενδιαφερει. Δε με νοιαζει τι εχουν να πουν οι 9 που εχουν να πουν μονο ποσο καταπληκτικη ειναι π.χ. η νεα κιθαρα τους 15 λεπτα αφου τη βαλαν στον ενισχυτη στο δωματιο τους, αλλα ο 1 που εχει περασει το μηνα του μελιτος και εχει ακουσει τον εξοπλισμο σε προβες, σε live, με μπαντα, σε μεγαλες εντασεις, σε διαφορετικους χωρους κλπ κλπ.

25
Για πιο "κανονικη" Les Paul, η Ibanez διαθετει παντως και τουτη δω: http://www.thomann.de/gr/ibanez_ar200fmhs.htm


Ειναι σαφως λιγοτερο προσανατολισμενη προς καφροπαιξιματα απο τις ART και προσωπικα (αν και δεν ειμαι κιθαριστας) εκατσε πολυ καλα στα αυτια μου για Les Paul-ειδεις ηχους.

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 14