Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - oneofthem

Σελίδες: 1 2 3 4 [5]
101
split λέω γω, - τι αν αξίζει, μια δουλειά κάνει, αν αυτό θες τότε αξίζει, αν βέβαια θές να πληρώσεις τα 15 μαύρα

102
ναι λογικά εκεί θα πάει, θα δούμε δεν υπάρχει βιασύνη, κι είναι incomplete προς το παρών
και που σαι ακόμα, άρχισα να λύνω απορίες μου για την κατασκευή, και έχω μαζέψει links για προμήθειες, έρχεται σύντομα

103
np - δεν βλέπω να ενδιαφέρεται κανείς αλλά τελικά θα συνεχίσω αυτό το topic γιατί αν και τα δύο link που στείλατε και πρόσθεσα στην αρχή είναι περιεκτικά/καλύτερα, εδώ αναγράφονται και οι μάρκες που εμπορεύεται το κάθε κατάστημα, σημαντικό

104
διαφωνώ παίχτες, ναι μεν προτείνω να χρησιμοποιείται το pinky, αλλά δεν θα έλεγα πως είναι λάθος ή σου μειώνει τις δυνατότητες
πολλά παιδιά, high level και μάλιστα fan συγκεκριμένων "σχολών", παίζουν με 3 δάκτυλα και τους βολεύει και παίζουν γρήγορα
πολλές φορές αν κρίνουν ότι χρειάζεται, χρησιμοποιούν το pinky σε συνδυασμό με το middle αντί του ring, αν τίθεται τέτοιο θέμα
δεν νομίζω ότι χωρίς το pinky χάνεις τόσο πολύ ταχύτητα, δεδομένου βέβαια ότι ήδη μπορείς να παίξεις αυτό που θες
επίσης τις περισσότερες φορές αυτοί που δεν το χρησιμοποιούν έχουν εξασκήσει περισσότερο το ring δάκτυλο με αποτέλεσμα
όχι απλά να μη χάνουν ταχύτητα αλλά να είναι πολύ (τονίζω το πολύ) πιο γρήγοροι σε συγκεκριμένες τεχνικές όπως το legato
όταν θες να παίξεις flat σε παραπάνω από 4 τάστα, πιστεύω ότι το ίδιο δυσκολεύονται όλοι, αν έχουν συνηθίσει στον τρόπο τους
επίσης είπε κάποιος ότι τα ρεκόρ γίνονται με το pinky, sorry αλλά αυτό είναι λάθος, απλά κατέβασε τα σχετικά video
και γενικότερα αυτό θυμίζει το μύθο με τα pinky bends/vibratos, και καλά απαγορευμένα για τον ακριβώς ίδιο/αντίθετο λόγο
ότι δλδ το pinky είναι αδύναμο για bends/vibratos, totally untrue έχω να πώ, γιατί εγώ βγάζω μάτια με το pinky σε αυτά

105
μπράβο ρε elsar, μας είπες πόσο καλά είναι τα site, και δε μας έγραψες τις διευθύνσεις, τι να πω δλδ...
music productive (εν τω μεταξύ πείτε μου και πως γράφεται σωστά να το διορθώσω κάποια στιγμή)
κατά τάλλα να πω (όχι στον elsar), τεσπά αφήστε το...
ο argo έχει πολύ δίκιο, οπότε κάποια στιγμή πιστεύω θα κάνει αυτά που σχεδίαζε, εγώ όπως είπα θα φτιάξω τα αρχεία όταν τελειώσει

edit: εννοείται ότι στα αρχεία, θα μπουν όλες οι μάρκες κανονικά με ολόκληρες λέξεις

106
Τα καλύτερα... / Απ: alternate picking
« στις: 23/06/06, 12:02 »
χρόνοι ρε παίδες..., ο λόγος που θα πρότεινα στις περισσότερες περιπτώσεις κανονικές εναλλαγές της πένας θέση/άρση, είναι ότι

ναι μεν πιστεύω ότι στην αρχή δυσκολεύει να παίξεις θέση σε μια χορδή και στην επόμενη να παίξεις άρση,
με προφανές αποτέλεσμα να βγαίνεις εκτός χρόνων, αλλά αυτό είναι στην αρχή - πριν το μάθεις
αντίθετα
αν το κάνεις για να κερδίσεις ταχύτητα, που σημαίνει ότι παίζεις κάτι γρήγορο τότε
πιστεύω ότι είναι πολύ πιο δύσκολο (μάλλον αδύνατο, για να γίνει ουσιαστικά κάπου αλλού θα ξαναχάσεις για να πατσίσεις), να εναρμονίσεις σε ένα ανέβασμα πχ, το χρόνο μεταξύ δύο θέσεων σε διαφορετικές διαδοχικές χορδές με το χρόνο μεταξύ μιας θέσης και μιας άρσης στην ίδια χορδή, δύσκολο το βλέπω, αυτό θα σήμαινε ότι χώρισες στο σημείο αυτό σε μικρότερες αξίες και επανήλθες, πράγμα που δε γίνεται σε περάσματα, αλλά αντιθέτως γίνεται αλλού - βλέπε blues απλά πράγματα, βασικό παράδειγμα

άρα δε βγαίνουν οι χρόνοι? = δε χρησιμοποιείς διαδοχικές θέσεις (δε το είπα sweep γιατί τυπικά θα πεφτα έξω, σα γενίκευση ίσως)

εν τω μεταξύ επειδή κάποιος είπε κάτι εντελώς λάθος, η πένα εννοείται ότι μετράει πάνω κάτω και στις παύσεις,
δε θα επεκταθώ ούτε μιλάω συγκεκριμένα για sweep για όσους καταλαβαίνουν τι είναι

edit: τυπογραφικά...

107
ναι αυτό θα γίνει, ίσως ένα excel και μια πολύ μικρή jpg, γιατί κάθε φορά βγάζει κι αλλιώς τις γραμμές εδώ, ακόμα κι αν τις φέρω κάθετα, ξαναμπαίνω και είναι αλλιώς δεν καταλαβαίνω πως γίνεται...προέχει όμως μαζευτούν οι πληροφορίες, χωρίς αυτές τι excel να κάνω...

108
χεχε, το θέμα μου - κάνω συλλογή, έχω καμιά 400άρα - προτιμώ τις heavy μεγάλου πάχους και μαλακού υλικού, πιστεύω, νιώθω ότι
έτσι δε λυγίζουν στην άκρη στα περάσματα, αφού είναι αρκετά χοντρές και τις κρατάς στο κέντρο
ενώ λυγίζουν στη μέση περισσότερο, στα ακόρντα, αφού είναι από μαλακό υλικό και τις κρατάς λίγο πιο έξω
δλδ έχουν ευλυγισία αλλά το πάχος τους δεν αφήνει περιθώρια για ευλυγησία στα άκρα όταν είναι κοντά το χέρι
περιττές λεπτομέρειες τώρα, αλλά προφανώς για να κάνω συλλογή τις προσέχω κι αυτές τις λεπτομέρειες...
επίσης θέλω (ε τόσες πένες έχεις ρε μεγάλε, αυτό έλειπε να μην θες) να έχουν turbo εμφάνιση, την καλύτερη

109
Τα καλύτερα... / Απ: Περι πενας...
« στις: 22/06/06, 21:51 »
εγώ θα πρότεινα μάλλον αυτό που λέει ο tccl flat, το οποίο αν έχεις συνηθίσει πλάγια δυσκολεύει να συνηθίσεις, αλλά αφού το συνηθίσεις νομίζω ότι μετά σου έρχεται πιο σωστά με το χρόνο

η πένα κάθετα στη χορδή και στους δύο άξονες στο σημείο που χτυπάει, να περισσεύει λίγη πένα, να έχει καλό κράτημα, και να διανύει όσο το δυνατόν λιγότερη απόσταση προκειμένου να χτυπήσει τη χορδή και όσο τη δυνατόν λιγότερη απόσταση αφού τη χτυπήσει,
ενώ με αντίσταση στο χέρι, αποκτάς σιγουριά πως ο ήχος θα βγει καθαρός και κρυστάλλινος ακόμα και στα ανεβάσματα ακόμα και με crunchy ήχο στη πεταλιέρα σου
η άκρη του αντίχειρα σχεδόν σε ορθή γωνία σε σχέση με την άκρη του δείκτη

στα καθαρά ακόρντα βέβαια, πιστεύω ότι μεγάλη σημασία έχει ο ήχος και γιαυτό νομίζω ότι η κλίση και το πάχος της πένας πρέπει να καθορίζονται κυρίως από αυτό

τέλος, ναι μεν απτην αρχή πρέπει να μαθαίνεις σωστά στη κιθάρα αλλά η πένα δεν έχει κάποιο μπούσουλα, δεν υπάρχει απόλυτο σωστό
να πω ότι δε χρειάζεται να αγχώνεσαι με αυτά, ίσως καλύτερα πρώτα λύσε μεγαλύτερα προβλήματα κι αυτά τα βλέπεις έτσι
το θέμα είναι να μάθεις να παίζεις γρήγορα με το δεξί, να μετράς σωστά, και φυσικά να κλείνεις σωστά
αν το μάθεις αυτό και πιάνεις περίεργα την πένα, κανείς δε θα σε ρωτήσει γιατί πιάνεις έτσι την πένα
αν μάθεις να πιάνεις σωστά την πένα κάθε φορά αλλά δε μάθεις τα υπόλοιπα σίγουρα θα σου το πουν
ελπίζω να μη σε μπέρδεψα

edit: απλά μη το πάρεις πατριωτικά το θέμα, με τον τρόπο που σου είπα γιατί θα αρχίσεις να χτυπάς σα μπουζουξής, δε θα μείνει τπτ...

110
Τα καλύτερα... / Απ: Tokai Les Paul???
« στις: 22/06/06, 11:06 »
βλέπω ότι είναι παλιό το τελευταίο post αλλά μιας κι έχω κάνει λίγο marketing, θέλω να συμπληρώσω κάτι έτσι για την ιστορία
όντως η τόσο τεράστια αποδοχή από κιθαρίστες αναντίρρητα θα σήμαινε αντιστοιχία ποιότητας

μη ξεχνάμε όμως ότι αυτό δεν ισχύει στην αμερική - πρωτεύουσα πραγματικά της επιστήμης του marketing
αυτό μπορείς να το καταλάβεις βλέποντας πχ τις πωλήσεις της harley davinson  (καθώς και άλλων προϊόντων),
οι οποίες είναι τόσο υψηλές που δε μπορούν να αποδοθούν σε άλλη αιτία παρά του marketing
(ως γνωστόν οι μηχανές αυτές υστερούν χρόνων των ιαπωνέζικων, από τεχνολογία έως ασφάλεια κατασκευής και μόνο,
παρόλαυτα οι πωλήσεις τους - κάποια στιγμή είχαν φτάσει πολύ πάνω του 50% - είναι τόσο υψηλές ώστε δε μπορείς να
χαραχτηρίσεις τους ιδιοκτήτες ως πορωμένους, ούτε να τους κατατάξεις σε συγκεκριμένο τρόπο ζωής πχ easy rider,
αυτό με τη σειρά του συνεπάγεται ότι ακόμα και καταναλωτές που υπό κανονικές συνθήκες δεν θα αγόραζαν με βάση την εμφάνιση,
και στην τελική με βάση το marketing, εκ του αποτελέσματος όντως αγόρασαν με βάση το marketing που ασκήθηκε)

πιστεύω αν δέχεστε αυτά που περιέγραψα, και γνωρίζοντας το γεγονός ότι αυτές οι κιθάρες προωθήθηκαν μέσω αμερικανών
καλλιτεχνών, να δέχεστε τελικά ότι αποδοχή του καταναλωτικού κοινού δε σημαίνει απόλυτη ανωτερότητα του συγκεκριμένου
προϊόντος, τονίζω το απόλυτη, δε χρειάζεται marketing ή αριθμοί για να δεις αν είναι καλές κιθάρες ή όχι, όλοι το ξέρουν αυτό

κατά τα άλλα να πω ότι κι εγώ είμαι gibsonας lespaulακιας, όπως φαίνεται και στο "καλύτερη κιθάρα που έχετε πιάσει"
επίσης όταν είχα δοκιμάσει tokai δίπλα σε gibson, μου φάνηκε καλύτερη η δεύτερη
κάτι άλλο που επίσης βλέπω να λέτε συχνά και θέλω να εξηγήσω είναι ότι συμβουλεύετε τους νέους να αγοράσουν τον ήχο που τους αρέσει, πολύ σωστά για έναν μέτρια έμπειρο κιθαρίστα, αλλά όχι για αρχάριο, διότι πολύ απλά ποιος σας είπε ότι εμπιστεύεται τα αυτιά του σε μια τόσο ακριβή αγορά όπως μιας κιθάρας?
sorry για το blabla, η φλυαρία μου δεν παλεύεται οπότε μην ασχολείστε...

edit: τυπογραφικά...

111
το Johnny B.Goode μάλλον
το Meddle στους δίσκους της μάνας μου, η Jennifer Batten σίγουρα, ενώ οι πρώτες επαφές μου με τη metal με έκαναν να συνεχίσω

112
hi, επιστρέφω στο θέμα
πιστεύω ότι είναι πάρα πολύ καλό που βγάζει αυτά τα κομμάτια,
έχει πολλές δυνατότητες και θέλει στήριξη, θα πρότεινα
να κάνει μαθήματα όσο μπορεί, ενώ αφού μάθει κάποια πράγματα μπορεί να ανέβει σιγά σιγά σε εξοπλισμό,
πχ μια αξιόπιστη κιθάρα και μια πεταλιέρα
κυρίως γενικά τώρα που έχει χρόνο να ασχοληθεί και όσο μεγαλώνει να παίζει με μεγαλύτερους

μικρός είχα την τύχη να παίζω με τότε τριαντάρηδες, - σε μικρές ηλικίες δεν βρίσκονται και μπάντες πολλές φορές - και έχω πάντα την άποψη ότι με βοήθησε απίστευτα αυτό, τώρα ο 13χρονος, είναι αρκετά μακριά από πανελλήνιες, και προτείνω να ασχοληθεί τώρα που μπορεί χωρίς να έχει άγχος
για μένα σίγουρα έχει ξεπεράσει ένα δύσκολο για πολλούς στάδιο, δλδ να αποφασίσει αν θα ασχοληθεί ή όχι με τη κιθάρα, οπότε τώρα πρέπει να πορωθεί

εγώ την ερώτηση την έλαβα όπως ετέθη: λες να έχει δυνατότητες?
δεν ξέρω ποιος συσχέτησε το θέμα με την ερώτηση: λες να είναι φαινόμενο...? και με ατυχείς συγκρίσεις τον ισοπεδώσαμε... με χαλί...
(ok το ξέρω, μες τη συζήτηση ήρθε έτσι, δε βρίζω κανένα, για το παιδί που ρώτησε λέω)


(για τους maiden (όχι συγκεκριμένα γιαυτούς), διαφωνώ και με τις δύο απόψεις που διατυπώθηκαν, αλλά είναι offtopic ρε guys)

113
εμμανουήλ μπενάκη και πανεπιστημίου, αν πας πάρε, αριθμό, όνομα, κι ένα κατάλογο για να συμπληρώσεις εδώ!

edit: προφανώς η σωστή διεύθυνση είναι από κάτω

114
argo, όλα δεκτά μέχρι στιγμής, καμία ένσταση, απλά πριν το κολλήσεις ίσως να περιμένεις λίγο ακόμα να δούμε κι άλλες πληροφορίες, διότι δεν έχει μαζευτεί καμία, μόνο δυο νέες έχω περάσει, εξάλλου πρώτη μέρα είναι που λειτουργεί, είμαι ψιλοαπογοητευμένος...
ο προφανής λόγος που δεν έχω φτιάξει topic για studio, το οποίο προφανώς θα κολληθεί στα άλλα, είναι ότι δεν ξέρω πως θα πάει, περιμένω

έχω διευκρυνήσει, ότι το topic αναφέρεται σε νέους που δεν ξέρουν καν ποιες μάρκες κυκλοφορούν και τις διαφορές τους, οι οποίοι θέλουν να ακούσουν τις κιθάρες πριν αγοράσουν, όπως τους παροτρύνουν όλοι οι πιο παλιοί εδώ, και προφανώς εάν δεν γνωρίζουν από εταιρίες θα οδηγηθούν από το πρώτο κατάστημα που θα βρουν μπροστά τους, εγώ εάν δε είχα γυρίσει δεύτερο κατάστημα, παρολίγο να έπαιρνα με τα ίδια χρήματα μια κιθάρα η οποία σαν μάρκα, σαν κιθάρα, είναι αρκετά χαμηλής ποιότητας

παρακαλώ όμως να στέλνετε όπως σας παρότρυνε ο argo, τουλάχιστον και μια πληροφορία, να μη χαθεί κι αυτό το topic, γιατί αναγκάζετε και μένα να βγω εκτός θέματος, όποιος θέλει να με ρωτήσει κάτι άσχετο/σε σχέση με τα κίνητρα, να με καλέσει για chat
argo δεν θα έχω αντίρρηση οτιδήποτε κι αν σβήσεις, δικό μου η όχι, ακόμα και κάποια πληροφορία αρκεί να έχω προλάβει να την περάσω
αυτά boys

115
κοίτα αν δε σου χρειάζονται πειραματισμοί (που είναι απόλυτα λογικό), δεν είναι καλύτερα να τη πας σε ένα μουσικό οίκο να τη δώσεις για service (30 euro κοστίζει δυστυχώς)?
εκτός αν δεν έχεις πρόσβαση (πχ επαρχία)?

στην αρχή έγραψα και την ακριβώς απάντηση και το γνωστό τρόπο για απλά προβλήματα με παροτρύνσεις να μην το επιχειρήσεις, και επιχειρηματολογία, (αν το θες απλά πληροφοριακά, στο γράφω πιο κάτω, δεν είναι κανα μυστικό αλλά δεν το προτείνω), αλλά αποφάσισα να μην το βάλω καν, εμένα θα βρίζεις μετά...standard...les paul standard...

116
όχι απλά ωραία...πολύ ωραία θα ταν, παρόλαυτα μπορείς και πρέπει να πας να δοκιμάσεις, πριν το πάρεις από thomann
παρεπιπτώντος εδώ δε γίνεται διαφήμιση των καταστημάτων, απλά μια καταγραφή για τους καινούριους, να ξέρουν που θα κοιτάξουν
μιας και ανέφερθηκε, ωραία ιδέα θα βάλω και τα e-shops, δεν τα ξέρω παιδιά όλα τα e-shops οπότε θέλω κι εδώ βοήθεια
για το γνωστό zozef δε θυμάμαι άλλες λεπτομέρειες, αν δε τις γράψετε ή δε κατέβω κάτω ο ίδιος, δε μπορώ να βάλω κάτι ακόμα
αν μένει κανείς κέντρο ρε παιδιά αν μπορεί να συμπληρώσει τπτ για τα καταστήματα της θεμιστοκλέους, εμμ.μπενάκη,ιπποκράτους...
thnx, stay tuned

117
thnx ότι info έχετε στείλτε τα παρακαλώ, τα θέλω
στο Νάκα μου τη σπάει το site και πιθανόν να αργήσω να βρω όλες τις μάρκες
εννοείται όταν λείπει κάτι δε σημαίνει πάντα ότι έχω απορρίψει μια μάρκα σαν περιττή, αλλά πιθανόν ότι δεν είχα info
οπότε post ότι σας έρχεται, βουρ να γίνει πανικός ok, εγώ εδώ θα μαι

edit: τυπογραφικά...

118
hi, το topic έγινε προκειμένου να γίνει κατάλογος όλων των μουσικών οίκων του κέντρου των Αθηνών
γνωρίζω ότι ήδη υπάρχουν topic γιαυτό το θέμα, αλλά εδώ όλα θα συγκεντρώνονται στο πρώτο post, σαν κατάλογος
δλδ εσείς μπορείτε να στείλετε ότι πληροφορίες έχετε ενώ εγώ θα κάνω συνεχώς edit στο πρώτο post κάνοντας update
η σειρά των πληροφοριών είναι η εξής, εσείς μπορείτε να βάλετε τις πληροφορίες σε κείμενο και θα τις μαζέψω εγώ

τίτλος/οδός/αριθμός/μέγεθος/α.τ./URL - μάρκες

ενώ επίσης οι πληροφορίες απευθύνονται κυρίως στους πρωτάρηδες, που θέλουν και πρέπει να κάνουν shop-zapping

το μέγεθος δεν αναφέρεται σε τετραγωνικά αλλά κυρίως στην πρόσοψη, πόσο μεγάλο φαίνεται στο δρόμο
και πόσο εύκολα εντοπίζεται από τον ενδιαφερόμενο ο οποίος δεν γνωρίζει το κατάστημα

οι μάρκες αναφέρονται κυρίως σε γνωστές μάρκες ηλεκτρικών κιθάρων κι ενισχυτών

δε θα μπαίνουν στο πρώτο post, πληροφορίες που μπερδεύουν τον πρωτάρη
όπως άγνωστες μάρκες, ή μάρκες άλλων μηχανημάτων, και άλλα

επίσης όλοι δεν έχουν όλες τις πληροφορίες για κάθε οίκο, οπότε όταν υπάρχουν οι πληροφορίες
τίτλος/οδός (χωρίς αριθμό)/μάρκες (τουλάχιστον δύο ή και μία ίσως)
τότε θα μπαίνει στη λίστα με σκοπό να συμπληρωθούν σιγά σιγά οι πληροφορίες

τέλος να πω ότι θα κάνω παρόμοιο topic για τα studio κάποια στιγμή, ελπίζω να  βοηθήσετε

προς admin:
εάν υπάρξει αρκετή συμμετοχή από όλους και πληρωθούν τα κριτήρια για να πάει το thread στα FAQ,
μετά από αυτό, θα ζητούσα να σκεφθείτε την πιθανότητα να γίνει sticky κάποια στιγμή στο μέλλον,
καθώς εάν μετά από τη συμπλήρωσή του δεν ανανεώνεται, πιθανών να μην είναι εύκολα προσβάσιμο
thnx

119
check this out:
http://www.geocities.com/SunsetStrip/Frontrow/5165/e-music/informations.htm
http://kithares.gr/K/wgm/shops/

τίτλος              /οδός/αριθμός                           /μέγεθος/α.τ.      /URL            - μάρκες

Βοn Studio       /Ζαίμη 6                                   /μεγάλο/3809605/bonstudio.gr - gib, epi, marsh

Νάκας              /Ναυαρίνου 13 & Μαυρομιχάλη    /μεγάλο/3647111/nakas.gr       - wash, yam, sam, vigier, line6

Νάκας              /Σόλωνος 95 & Χαρ. Τρικούπη     /μεγάλο/3821371/nakas.gr       - wash, yam, sam, vigier, line6

Νάκας              /Iπποκράτους 22                        /μεγάλο/3821371/nakas.gr       - wash, yam, sam, vigier, line6

Νάκας              /Πανεπιστημίου 44                      /μεγάλο/3612720/nakas.gr       - wash, yam, sam, vigier, line6

Music Productiv /Σόλωνος                                  /μεγάλο/           /                     - gib, epi, jack, esp, prs, matchless, marsh

Art Music          /Ακαδημίας                                /μεγάλο/           /                     - jack, esp

DoReMi             /Ιπποκράτους                            /μεγάλο/           /                     - gib, epi, esp, aria

Kagmakis          /ΕΜΜ. ΜΠΕΝΑΚΗ 36                       /μεγάλο/3803727/kagmakis.com - kagmakis, gib, jack, fen, epi, boss, tradition, behr, marsh

Τρίμης              /Πανεπ.+Xαρ.Τρικουπη 1Α          /μεγάλο/3830816/                    - iban, h&k, ash, dunlop

Ζοζέφ              /Χαρ. Τρικούπη 83                     /μεγάλο/3806118/zozef.gr/        - eb, prs, bm, line6, ash, marsh

Πλήκτρο           /τοσίτσα 5                               /          /8259474/                    - esp

δε χωράνε τα πάντα οπότε:
gib = gibson
epi = epiphone
esp = esp/ltd
jack = jackson
wash = washburn
yam = yamaha
park = parker
fend = fender
sam = samick
iban = ibanez
bm = brian moore
eb = ernie ball
h&k = hughes & kettner
marsh = marshall
behr = behringer
ash = ashdown
edit: update

120
άκυρο sorry, μόλις διάβασα τα FAQ rules

121
hi, στις κατηγορίες FAQ εννοείte αυτή τη σελίδα έτσι?

http://forum.kithara.gr/index.php?board=13.0,
δλδ Το Στέκι των Κιθαρωδών > Μουσικά όργανα και εξοπλισμός > F.A.Q. μουσικών οργάνων
τις οποίες κατηγορίες προφανώς καθορίζετε εσείς και είναι σταθερές

ή εννοείτε ακόμα και πχ αυτό?
Τα καλύτερα...,
δλδ Το Στέκι των Κιθαρωδών > Μουσικά όργανα και εξοπλισμός > F.A.Q. μουσικών οργάνων > Καταστήματα, αγορά

γιατί επιλογή "Νέο Θέμα" δεν έχει ούτε εδώ, τα υπάρχοντα topic πως έχουν δημοσιευθεί, τα μεταφέρατε?
ελπίζω να μου λύσετε την απορία, γιατί θέλω να κάνω post topic, που θεωρητικά ανήκουν σε υποκατηγορίες του FAQ μ.ο.
thnx

122
εγώ συμφωνώ με τον M.K., δε μιλάμε να τα βάλεις σιγά, αλλά να μην τα βάλετε εκεί που παραμορφώνουν μόνα τους τα ηχεία
μη μου πεις ότι θα χεις πρόβλημα ότι δεν ακούγονται αρκετά δυνατά, ήρεμα!, δυνατά θα είναι, δεν ξέρω όμως αν το κάνετε αυτό
και όντως είναι γνωστό πρόβλημα στα νέα συγκροτήματα (δεν εννοώ άπειρους μουσικούς)

κατά τάλλα, όλες οι κιθάρες το κάνουν σε ένα βαθμό, περισσότερο του τύπου epiphone lp πχ
αν δε χρησιμοποιείς πετάλια τότε οι συμβουλές - to sum up - είναι:

1) όσο πιο μακριά από τον ενισχυτή σου γίνεται - ένα μέτρο μου φαίνεται λίγο εμένα, αλλά δε ξέρω πόσο χώρο έχεις κιόλας
2) δε βάζεις ποτέ τους μαγνήτες της κιθάρας να κοιτάνε στον ενισχυτή
2) ρύθμισε τα equalizer, πολύ βασικό απορώ που δεν αναφέρθηκε
3) ρύθμισε γενικότερα τον ενισχυτή, reverbs κλπ
δεν ξέρεις? έχεις πρόβλημα ότι χαλάει απότομα ο ήχος σου?
πολύ ωραία! ξεκίνα ανάποδα, μηδέν όλα τα equalizer, reverbs κλπ
και ανεβάζεις σιγά σιγά και βλέπεις επίσης σιγά σιγά τι σε βοηθάει
σημείωση, αυτό οπωσδήποτε το λες πολύ πριν τη πρόβα στο group
πρέπει να ξέρουν ότι θα κάτσουν να ακούνε εσένα να ρυθμίζεις
4) είναι μεγάλο πρόβλημα, οπότε όποιον βρεις μπροστά σου συζήτα το,
και μάλιστα ανέφερε τι έχεις κάνει με τους μαγνήτες, πιθανόν να είναι αυτό,
πάντως στο studio θα βρεις πολλούς έμπειρους να σου πουν τι τρέχει έτσι,
αν δε βοηθάει τπτ από τα παραπάνω τότε μάλλον κάτι έχεις κάνει λάθος,
μη νομίζεις ότι είναι και η πιο εύκολη υπόθεση αυτή με τους μαγνήτες

sorry για το bla-bla

123
...ανεξαρτήτως οικονομικών...

ε, πάντως απορώ που όλοι απάντησαν αμέσως συγκεκριμένα πράγματα
αν είναι να σκάσεις 6000 που είπατε και να πάρεις κάτι τυποποιημένο με τόσα λεφτά δε λέει κατά την άποψή μου:)

με 7000 ίσως παραπάνω ίσως λιγότερα
αλλά σίγουρα σε αυτά τα λεφτά περίπου, ετοιμάζεις τα πάντα - εννοείται ότι ξέρεις τι θες -
σχέδια, μοντέλα, εξαρτήματα, μάρκες, χρώματα....με κάθε λεπτομέρεια κλπ
πας birmingham, boston - διαλέγεις και παίρνεις δλδ περιοχή -
βρίσκεις τεχνικό, του τα σκας και στο φτιάχνει και τέλος
εκτός αν εμπιστεύεσαι κάποιον γνωστό σου έλληνα σε κάτι τέτοιο - το οποίο είναι δεκτό κι αυτό

εγώ αν γινόταν θα έφτιαχνα μια knighthawk σε σώμα les paul χωρίς βέβαια τα γνωστά σήματα και σχέδια,
αλλά δεν ξέρω αν ισχύει αυτό, αν γίνεται δλδ
για τους υπόλοιπους - θες les paul?
ωραία φτιάξε - προσοχή από επαγγελματία - μια δικιά σου
θες strato - τα ίδια
ξαναλέω από ειδικό - οι κιθάρες αυτές δεν πειράζονται από απλούς τεχνικούς -
ούτε φτιάχνονται εύκολα - δε θα την φτιάξεις στο μπάμπη:)
αλλά είναι γεγονός και το ξέρω ότι υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν να το κάνουν αυτό, γιατί να γράφει les paul δλδ και να μη γράφει ζαμπέτας/segovia ότι θελ ο καθείς - έτσι γουστάρω εγώ τι πάει να πει - για 6000 - 7000 ότι θέλω κάνω! σωστός? για πείτε μου

124
εμένα αυτή μ'αρέσει guys!
έχω παίξει με τις περισσότερες απόσες προαναφέρθηκαν - εκτός από κάποιες anniversary που δεν έχω δει από κοντά πολλές φορές

http://i43.photobucket.com/albums/e373/sklnner/knighthawk.jpg

μπορούσα να τη πάρω πολύ φθηνά (discontinued model) αλλά μικρός τότε και τι να πω στο father:)
ε ξέρετε ποιος τη πήρε - τελευταίο κομμάτι - ο νυν του Φ.Πλιάτσικα:)!


edit:
κατά ταλλα νομίζω για επαγγελματική χρήση, δλδ ήχο σταθερό για να ανταπεξέλθει στα πάντα σαν να παίζει playback
θα έλεγα PRS, Parker, Vigier όλες εξαιρετικά αξιόλογες και αξιόπιστες αλλά συγκεκριμένα κομμάτια από κάθε brand

Σελίδες: 1 2 3 4 [5]